Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2015. nov. 25. 9h:06' EZ A 766. JÁTÉKHETED, 69. FORDULÓD 767. játékheted kezdete: dec. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 17 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5957 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az acéldarázs testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával gyilkos csapást mérve bezúzod az acéldarázs torát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egy kis mérget is kaptál a csípéssel. A méreg gyenge - csak 7 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 acélpengőkét. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [80,55] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy sullár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 15 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a sullár farkát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra rohansz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sullár testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sullár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 sullár hólyagot. (ld. enc.) 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [81,56] A bozótost dombság váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy mély kút van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gyilkos tetű. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a gyilkos tetű testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Brod buzogányával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gyilkos tetű testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a gyilkos tetű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 24 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a törpemammut testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpemammut nyakát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a törpemammut patájától. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Brod buzogányával eltalálod a törpemammut testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A törpemammut összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [83,58] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Chara-din híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy nektoraf. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 18 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 sallank nyíl. Nem találtad el. Elszántan ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nektoraf jobb oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a nektoraf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 36 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a nektoraf viaszos testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A nektoraf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
(Továbbmész...) [84,59] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzbokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kaffogó hebrencs lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kaffogó hebrencs, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A kaffogó hebrencs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [86,61] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság.
(Továbbmész...) [87,62] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Látsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
m 3 | mozogsz délkeletre |
bpb 5 | bef. parancs berakása: 5 |
ef 2 502 | energia fejlesztése 2 |
* 1. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: h 233 30 0 | használod a 233. tárgyat |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 17 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku gárdista jobb oldalát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku gárdista bal karját. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Brod buzogányával megütöd a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Magad mögé lököd a pitiáner Mallon trófeát, és diadalmasan beszerzel egy ryuku gárdista trófeát. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
* 4. BP: ek 215 2 0 | t. energia kisütése: 215 2 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 32 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 32 pontért |
EZÜST KULCS (184. TÁRGY) Ráébredsz, hogy a TF labirintusaiban szinte mindenhol ugyanattól a lakatostól rendelt zárakat használják, így aránylag kevés kulcs birtoklásával szinte minden zárat ki tudsz nyitni. A zárak bonyolultságában van különbség, minél összetettebb egy, annál nagyobb eséllyel törik bele a zárnyitó készlet. Az ezüst kulcs 6-os nehézségű zárak kinyitására alkalmas (a kis vaskulcs 1-es, a csontkulcs 2-es, a rézkulcs 3-as, a bronzkulcs 4-es, a vaskulcs 5-ös, stb., csak hogy segíteni tudjuk a teljes lista összeállítását). |
VASKULCS (183. TÁRGY) Szépen szaporodó kulcsgyűjteményedben ez az egyszerű nyelű, de bonyolult tollazatú álkulcs jól fog mutatni. Sok ajtó van, amelyet ezzel ki tudsz majd nyitni. |
NAGY BRONZKULCS (185. TÁRGY) A nagy bronzkulccsal egészen bonyolult zárakat is ki tudsz nyitni. Hátránya viszont, hogy egyszerűeket viszont nem. Ahhoz, hogy ezt a kulcsot zárnyitó készlettel helyettesítsd, már egész komoly zárnyitással kell rendelkezned. |
SULLÁR (101. SZÖRNY) Ez a bozótosban élő elefánttestű, kígyópikkelyes, bikafejű szörny tipikusan abba a kategóriába tartozik, amely elől jobb elbújni, mint leöletni magadat vele. Rengeteg sebzést képes túlélni, és még többet kiosztani. Brutális emésztőrendszere mindent képes feldolgozni - nemcsak téged, hanem a páncélodat is. Ha szembe akarsz szállni vele, talán legérdemesebb egy hosszú szúrófegyvert alkalmazni, amivel a rohamozó sullárt agyondöföd. |
SULLÁR HÓLYAG (168. TÁRGY) Ha találsz egy döglött sullárt (esetleg te ölted meg?) akkor undorodat leküzdve felboncolhatod. A dögletes bűzt árasztó belső szervek között meg fogod találni a sullár hólyagját, amelyet biztonságosan összecsíptetve akár teljesen légmentes (és némi mosás után aránylag steril) tartónak használhatsz. De vajon mit érdemes benne tartani? Vizet nem - arra ott van a vizestömlő. Mérget sem - arra is vannak különböző tartók. No sebaj, ha majd találsz valami illékony folyadékot, akkor azt ebben fogod tartani. (max. 20 cseppet.) |
NEKTORAF (355. SZÖRNY) Sárgás, viaszos testű, szőrnélküli óriásmajmok - rettenetesen agresszívek és sunyik. A bozótosban lapítva várják, hogy arra járjon valami, ami náluk jóval gyengébb, és aztán lesből támadnak. Különleges regenerációs képességük miatt nagyon nehéz őket elpusztítani, viaszos testükről a szúrófegyver könnyedén lecsúszik, további problémákat eredményezve - talán az vágófegyver a legjobb választás. |
MÁRVÁNYTORONY (175. TEREPTÁRGY) A sík vidék közepén egy sudár, fehér torony emelkedik ki. Mintegy húsz méter magas lehet, és egyetlen ajtót sem látsz rajta, ablakot is csak nagyon magasan. A fala csiszolt márványból készült, és, bár vannak itt-ott kiálló kövek, a felmászás gyakorlatilag lehetetlennek tűnik. Ha mégis megpróbálod, szükséged van egy mászókampóra, amit használsz (28 TVP-ért), és legalább 8-as mászás szakértelemre. Ekkor a kampót addig dobálod, amíg beakad az ablakba, és ezután felkapaszkodsz a falon, akárcsak Fekete Tulipán. Felmerül benned az a gondolat is, hogy utat törsz magadnak a falon keresztül, de ez még lehetetlenebb feladatnak tűnik... Vajon milyen kincsek rejtőzhetnek odabent? |
CSODABAZÁR (1404. TÁRGY) Gondjaid nyomasztó súlya alatt, elgondolkodva bandukolsz, mikor egyszer csak furcsa zajra figyelsz fel. Mi lehet ez? Hegyezni kezded a füled. Hm. A vadonban nem szokás fennhangon, vidáman énekelgetni. Ahogy közelebb óvakodsz (mivel a bolondokkal nem árt vigyázni), egy hatalmas, négykerekű kordét pillantasz meg. A közelben két sullár legelészik békésen. A kordé vakító sárga ponyváján kacskaringós, festett felirat díszeleg: "Niximiliti csodabazárja". Egy aprócska gnóm sertepertél körülötte, tán épp most nyitja ki a boltot? Ahogy elnézed a kecskeszakállas, nagy orrú, hosszú fülű, földig érő köntösében botladozó figurát, egyvalamiben máris teljesen biztos lehetsz: ő bíz' nem kalandozó! Köszönsz neki... Aztán hangosabban köszönsz neki... aztán finoman megveregeted a vállát. Ha akartad volna, sem tudtad volna jobban megijeszteni! Némi udvariaskodás után megtudod, hogy személyesen Niximilitihez, a híres feltalálóhoz van szerencséd. Te ugyan még sohasem hallottál róla, de nem akarod megsérteni. Gyorsan lenyitja a kordé oldalát, és lázas sietséggel pakolja ki eléd a portékáját. Eközben alkalmad nyílik bekukkantani a szekér belsejébe, és még a szád is tátva marad az odabenn rejtőző, méregdrága alkimista labor láttán. - Ezeket a csodás kenőcsöket egytől-egyig magam kísérleteztem ki - rakosgatja elő féltő gonddal a színes tégelyeket Niximiliti - és mindet saját kezűleg készítettem! - No, és mire valók? - forgatod kétkedve az egyik lila tégelyt. - Megnyugtatlak, barátom, NAGYON hasznos holmik ezek, és nem adom ám drágán! Három egyforma cirkuszi talizmán az ára egy adagnak. Úgy teszed le a kis edényt, mintha égetné a kezed. Bolond ez a gnóm! [Ha úgy döntesz, elcserélnéd vele néhány haszontalanná vált talizmánodat, azt nem csak itt, hanem Niximiliti többi bazárjában is megteheted.] |
ESÉLYNÖVELŐ KENŐCS (1409. TÁRGY) Niximiliti mindenkinek a lila tégelyt ajánlgatja leginkább. Talán ebből van a legtöbb, vagy ezt tudja a legegyszerűbben előállítani. Végül is mindegy, mert az esélynövelő is egy igen-igen hasznos kence. A válladra és a nyakadra kell kenned, a H 1409 paranccsal, 3 TVP-ért, hogy kifejtse hatását. Fura érzést kelt benned a mentaillatú krém. Mintha még az istenek is csak a pillanatot várnák, hogy a kedvedben járhassanak! [Szerencséd annyival nő, mint a szerencséd alapértéke; a tárgyaid alapszerencse/5 plusz mentődobást kapnak; ráadásul a nálad lévő szopókövek sem fejtik ki a hatásukat.] Ha meg akarod szerezni az esélynövelőt, 3 rothasztó talizmánt kell adnod érte cserébe Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1409 paranccsal, 5 TVP-ért. A hóbortos feltaláló minden vásárlójának szigorúan a lelkére köti a tudnivalókat: az Olimpia szervezői ajzószernek minősítették az esélynövelőt, ezért betiltották a használatát, egyébként is gyorsan elpárolog, így a hatása csak a forduló végéig tart; a csodakencék kioltják egymás erejét, ezért mindig csak egyetlen adagot kenj magadra! A második adagot (legyen az bármelyik fajta), már fel sem fogod használni, hiszen ez pazarlás volna. No és a legfontosabb: a zavaros tekintetű gnóm ünnepélyesen megesket téged, hogy a titkát a sírig megőrzöd, és az esélynövelőt soha, de soha nem adod át másnak. |
RYUKU GÁRDISTA (360. ELLENFÉL) Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit gárdisták a különlegesen képzett ryuku katonák - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra! |
RENGETEG TÁRGY Most, hogy ilyen sok különböző fajta tárgy halmozódott fel a hátizsákodban, ideje lenne hatékonyabbá tenni a felesleges tárgyak managementjét. Erre szolgál három új parancs, a DD, az EE és az AA. DD. Az univerzális eldobásnak maximum három paramétert adhatsz. A paraméterekben megadott tárgyakból az összes nálad levőt el fogod dobni. Pl. DD 1 4 50 hatására eldobod az összes dem-ed, botod és aranyad. EE. Ez a DD megfelelője a tárgyak eladására. Az EA parancshoz hasonlóan használhatod, max. három paraméterrel, a paraméterben megadott tárgyakat eladod a boltban. EE 1 4 eladja az összes dem-et és botot. AA. Ez az univerzális átadás. Csak akkor használhatod, ha a fordulóban már volt sikeres A parancsod. Az AA paramétereiben megadott tárgyakból az összeset átadod annak a karakternek, akinek a fordulódban legutoljára sikeresen átadtál tárgyat a sima A paranccsal. Az AA-val természetesen tudatkinézist is lehet végrehajtani, ami annyiszor 5 TVP-be kerül, ahány paramétert az AA-nak megadsz. Végezetül egy jótanács: nagyon vigyázz a fenti parancsok használatával, véletlenül se keverd őket a sima D, EA és A parancsokkal, mert az drasztikus következményekkel járhat! |
Erő: | 18 (21) | Szint: | 13 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 18 (20) | Támadás: | 12 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 96 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 19 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 37/37 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 199/98 | Jellem: | jó (74) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 14 | Varázspont: | 156/58 | Pénz: | 7 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 10/3 | Pszi pont: | 7/1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 3/3 | ütőfegyverek: | 14/6 (+21%) | lőfegyverek: | 7/34 (+24%) |
dobófegyverek: | 4/22 (+16%) |
Feltételes fegyverváltás: Brod buzogánya (#1735) << rövid kard (#171) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -4.); bumeráng (#249) (5 .); vashegyű nyíl (#176) (6 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
88,63 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 158 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 16/42 | 2. nyomkövetés: | 2/34 (+20%) | 3. mászás: | 1/29 |
4. csapdakészítés: | 7/99 (+23%) | 5. csapdaészlelés: | 1/15 | 6. gyógyítás: | 9/54 |
7. titkosírás: | 1/0 | 8. felderítés: | 1/5 | 9. szörnyidomítás: | 2/0 |
10. teológia: | 4/53 | 11. taumaturgia: | 15/82 (+13%) | 12. versengés: | 4/73 |
13. zene: | 3/7 (+23%) | 14. szörnyismeret: | 3/0 | 15. pszi: | 1/60 (+6%) |
16. zárnyitás: | 1/5 | 17. vadászat: | 11/88 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
udvarolsz a 7. fajúaknak |
készítesz vizestömlőt (#3) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 30 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
alakváltó (#7), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
HŐSTETTEID |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 2, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 201. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 44 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1000 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 4 | kaktusztüske (#114) | 1 | kerek kő (#19) | |||
6 | sallank nyíl (#129) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 2 | főnixtoll (#563) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
9 | kaja (#2) | 1 | sullár hólyag (#168) |
78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | |
53 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|