68. forduló, 70. forduló, Bálványfaragó Yodd összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. dec. 10. 11h:09'
EZ A 118. JÁTÉKHETED, 69. FORDULÓD
119. játékheted kezdete: dec. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5097
ingyenf: 3

BÁLVÁNYFARAGÓ YODD KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [54,65] koordinátán.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+31 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+21 varázspont.)

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 206.]

* 2. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 201.]

* 3. KP: h 234 15 0 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Talán fejlődtél - gondolod, mivel most már nem fájdul meg a fejed tíz percnyi saját produkció után. [15 pontot használtál fel, van még 186.]

* 4. KP: tf 4 16 0 fejleszted a 4. tulajdonságodat 16 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen.
(Feltételes támadás:) Egy gyilkos sallank! Ezt kerested. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a gyilkos sallank száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 170.]

kpk 4 kezd. parancs kivétele: 4
TF 4 16 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Se nem főzik, se nem sütik,
Az asztalra sosem teszik,
Mégis mindenhol ezt eszik.
[5 pontot használtál fel, van még 165.]

f 47 kísérletezel a 47. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Telik múlik az idő... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz kígyóbőr övet. (ld. enc.) 81 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. [10 pontot használtál fel, van még 155.]

f 37 kísérletezel a 37. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Telik múlik az idő... Teljes kudarc! Az eddigi eredményekhez képest a továbblépés NULLA. [10 pontot használtál fel, van még 145.]

fkt 343 15 1 felt. készítesz a 343. tárgyat (15 darabot)
fkt 343 15 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

av 10 alakváltás 10
Hozzálátsz a kicsit fájdalmas átalakuláshoz. Lábaid gyökerekké válnak, és a talajba fúródnak. Kellemes! (+5 életerő.) Már nem vagy szomjas. A gyökereid visszaváltoznak. [10 pontot használtál fel, van még 135.]

e 6 élelemszerzés 6 pontért
Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy gyilkos sallank. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a gyilkos sallank fejét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[6 pontot használtál fel, van még 129.]

m 8 mozogsz északra
[54,64] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy törpemammut közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 7 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a törpemammut testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a törpemammut testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a törpemammut agyarával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a törpemammut száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 bőrpáncélt. Erőd TF-elődött. [39 pontot használtál fel, van még 90.]

e 6 élelemszerzés 6 pontért
Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő tintacsiga mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a tintacsiga bal oldalát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tintacsiga száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 4 tintát.) 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[6 pontot használtál fel, van még 84.]

m 1 7 4 mozogsz északkeletre, északnyugatra, délre
[55,63] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy alpesi tehén. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az alpesi tehén testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Szarvaival az alpesi tehén megböki a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Felfedeztél egy mély kutat. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy százfogú!

Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a százfogú testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A százfogú állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A százfogú szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 3 óndarabot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [54,62] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kavadu került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a kavadu bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csőrével a kavadu nem tudott megsebezni. A kavadu még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kavadu lebenyt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [54,63] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! A feléd közeledő északi aurach mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az északi aurach bal hátsó lábát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 10 életpontot vesztettél. Az északi aurach most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 aurach fogat. 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [49 pontot használtál fel, van még 35.]

ep 86 86 építed a 86. tárgyat 35 pontért
Elkezdesz építeni egy olvasztókemencét. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Már félig készen van az olvasztókemence. 8 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [35 pontot használtál fel, van még 0.]

kt 322 1 elkészíted a 322. tárgyat (1 darabot)
Itt nincs olvasztókemence, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy ezüsttőrt készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ep 155 15 építed a 155. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 1. BP: tpf 13 0 0 TVP elővétele: 13 pontért
Nincs TVP-d, amit felszabadíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
[0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: av 13 0 0 alakváltás 13
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a ragyás burástya. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 210 pontot. A következő körben tehát 207 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÍGYÓBŐR ÖV (410. TÁRGY)
Ha sikerül 4 surranó kígyót kitessékelned a bőréből, majd azokat 8 csepp spiritusz segítségével kicserzed, remek mívű, és felettébb díszes övet készíthetsz. A kikészítés 35 TVP-t emészt fel, de azon kívül, hogy öltözékedet igencsak feldobja e kiegészítő, még kisebb tárgyaidat is rá tudod akasztani, így azokat kisebb eséllyel tudják ellopni. (Mostantól eggyel több tárgyadra adhatod ki a KF <tárgy> 3 parancsot.) Ráadásul ez a könnyű öv nem foglal helyet más övek elől.

KARAKTERLAP

Bálványfaragó Yodd, egy fekete, göndör hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr hűséges követője vagy. Ez a 69. fordulód.

Erő: 19 (21) Szint: 14 Merészség: 5/4 Magasság: 180 cm
IQ: 22 Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 74 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 16 Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 17 Életpont: 195/111 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (22) Varázspont: 119/5 Pénz: 355 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 341 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 873 TP-t kaptál. Jelenleg 64 454 TP-d van. A következő szinthez még 10 546 TP szükséges. Trófeáid: dombi yeti, rőtmanó berzerker, ryuku gárdista. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 16 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 3 lőfegyverek: 13 dobófegyverek: 2

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -);
54,63 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 80

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 198 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 16 3. mászás: 6
4. csapdakészítés: 7 (+1) 5. gyógyítás: 11 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. szörnyidomítás: 3 9. teológia: 2
10. taumaturgia: 8 11. versengés: 1 12. zene: 3
13. szörnyismeret: 5 14. zárnyitás: 1 15. vadászat: 6
16. bányászat: 12

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
kutatsz max. 5 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), vizestömlőt (#3) (max. 1 darabot ), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), hosszú íjat (#111) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzpáncélt (#90) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 46 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
sünmedve (#33)
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
ragyás burástya (#111), fémbontó szójer (#150), acéldarázs (#140), rájanyék (#58), süvítő rája (#113), nektoraf (#355), manifesztátor (#124), pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.
2.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.
3.) Hozz egy grifftojást.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): 37. labirintus (68,24). cseréptetős torony (549): 41. labirintus (62,55). kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): 4. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 22, 33, 37, 41.

Összsúly: 92.44 kg Megterheltség: 128%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 60 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 antilopbőr (#48)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 aurach fog (#657) 1 bőrpáncél (#51) 26 kaja (#2)
1 kavadu lebeny (#24) 4 óndarab (#85) 11 sallank karom (#128)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

53 54 55 56
61
62
63
64
65
66
(54,62) kavaduk (#19), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69)
(54,63) 34. jellempróba, érclelőhely, északi aurach (#350)
(54,64) 45. jellempróba, törpemammut (#115), tintacsiga (#74)
(54,65) gyilkos sallank (#85)
(55,63) alpesi tehén (#91), mély kút (#93), 41. jellempróba, százfogú (#53)

Üzenet küldése a karakternek