Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. ápr. 6. 9h:05' EZ A 86. JÁTÉKHETED, 69. FORDULÓD 87. játékheted kezdete: ápr. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3315 SZÁMLA : XXXX |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a dűnekukac jobb vállát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a dűnekukac szelvényezett hátát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) A dűnekukac fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Vashegyű lándzsával eltalálod a dűnekukac bal vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a dűnekukac szelvényezett hátát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A dűnekukac fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
ef 4 502 | energia fejlesztése 4 |
h 522 2 | használod az 522. tárgyat |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriás skorpió bal oldalát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az óriás skorpió testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Kitines ollójával az óriás skorpió bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az óriás skorpió még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szintszívó testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 6 életpontot sebeztél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [37,37] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. Felfedeztél egy xantusz-kaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy dűnekukac közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dűnekukac testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a dűnekukac testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a dűnekukac fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a dűnekukac testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A dűnekukac feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [36,36] A terep változik: ismét síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy törpemammut közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpemammut ormányát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a törpemammut jobb vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a törpemammut agyarával a testeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mélységi grittang testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc jobb lábát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a sírlidérc jobb oldalát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [34,34] A dombság átmegy hegységbe. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy bíbor szulfagor. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Eláraszt a tűz. (14 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a bíbor szulfagor vörös bundáját. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a bíbor szulfagor bal vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Agyarával a bíbor szulfagor a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A bíbor szulfagor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 szulfagor agyart. 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 34 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt mágus jobb lábát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az élőholt mágus jobb lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. 15 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [33,33] Még mindig hegyvidéken vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő goldugar nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a goldugar csillogó páncélját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a goldugar testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a goldugar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
vtn 50 | varázslat tanulás: az 50. varázslatot |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [31,32] Folytatod sétádat a házak közt.
ee 162 191 130 | eladod a 162. tárgyat a 191. tárgyat a 130. tárgyat |
ee 188 237 275 | eladod a 188. tárgyat a 237. tárgyat a 275. tárgyat |
ea 96 | eladod a 96. tárgyat |
ea 276 | eladod a 276. tárgyat |
ee 128 47 151 | eladod a 128. tárgyat a 47. tárgyat a 151. tárgyat |
ee 99 84 | eladod a 99. tárgyat a 84. tárgyat |
ve 74 | megveszed a 74. tárgyat |
ve 186 | megveszed a 186. tárgyat |
pbe 500 | beraksz a bankba 500 aranyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
ve 7168 | megveszed a 7168. tárgyat |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 36 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 36 pontért |
REGENERÁCIÓ (528. TUDATI KÉPESSÉG) Gyakran előfordul, hogy nem tudod kihasználni a pihenés nyújtotta természetes regenerációt, hiszen mikor álomra hajtod a fejed, tökéletesen egészséges, és sérülésmentes vagy. A regeneráció ilyenkor is végbemegy persze, de mindennemű látványos hatás nélkül (szervezeted ilyenkor tartalékokat halmoz fel, még ha ezzel sokan nincsenek is tisztában). A Tudati Erőd falai közt töltött sokórányi elmélkedés meghozta gyümölcsét, közösen végre kitaláltátok, hogyan lehetne ezt az elfecsérelt erőforrást hasznosítani! Ezután, mikor álomra hajtod a fejed, és pihenni térsz, egy apró csatornát nyitva hagysz majd, amely csatorna közvetlenül az életenergiádhoz vezeti rászoruló tudattársaid. Míg alszol, észre sem veszed majd, hogy drága életerőd áramolni kezd e csatornán át, s mikor felébredsz cseppet sem leszel fáradtabb, mint voltál a pihenés előtt, hisz azokat az apró energiaforgácsokat, amiket önként adsz át a társaidnak, egy-kettő visszagyógyulod. Persze igazi hasznát akkor látod ennek a vérszövetségnek, ha magad kerülsz bajba, hisz sok-sok nyitott csatornán át, bármelyik társadtól kölcsönkérhetsz némi életerőt ezután. [Mostantól minden lépésed végrehajtása után és minden szörnnyel megvívott csatád végeztével a tapasztalati szintednek megfelelő mennyiségű életpontot fogsz regenerálni. A labirintusban való mozgás során is gyógyulsz, de ekkor csak a szinted egyharmadát. Az életpontod így nem mehet a maximális érték fölé. A gyógyulás automatikus, nem szükséges aktiválni, de nem lehet kikapcsolni sem.] |
AURAERŐSÍTÉS (502. TUDATI KÉPESSÉG) Az entitással folytatott gigászi küzdelem nem csak a nehézségei miatt vált emlékezetessé a számotokra, de számos, nem várt felfedezéshez is elvezetett. Kiderült például, hogy a kasztroplanáris tér tökéletesen végtelen. Kiterjedésére nem is használható a hétköznapi értelemben vett "tér" kifejezés, hiszen ezen a síkon nincsenek sem irányok, sem pedig mennyiségek, sőt, itt még az "idő" is elveszíti jelentőségét. Az általatok eddig birtokba vett aprócska terület, mintha csak egyetlen homokszemcse volna egy irdatlan sivatagban! Ha nem állna a hátad mögött ilyen sok évnyi kalandozó tapasztalat, talán bele is őrülnél a váratlanul feltárult lehetőségek megismerésébe! Szerencsére ehelyett inkább a felfedezés gyakorlati haszna felé irányult a Közös Tudatotok figyelme, és hamar rátaláltatok az egyik alapvető újításra: a tudati erődítményre. Hogy ezzel a vadonatúj tudati technikával formálni tudjátok a kasztroplanáris anyagot, és abból falak, tornyok emelhetők. Nos, innen már csak egy kurta lépés, hogy magatokba szíva a nyers tudati energiát, azt a saját, személyes aurátok erősítésére használjátok fel. Minél tapasztaltabb vagy, annál hatékonyabban tudod ezt megtenni. Ha az auraerősítés képességét kifejlesztettétek, támadásodra a tapasztalati szinted tizedének megfelelő, míg a védekezésedre ennek a dupláját, a tapasztalati szinted egyötödének megfelelő bonuszt kapsz. (A képesség aktiválás nélkül, állandóan működik, és mindkét érték számolásánál lefelé kerekítünk.) |
A BARÁTSÁG SZENT TÜZE (484. TEREPTÁRGY) A Barátság Szent Tüze egy kasztroplanáris úton megidézett, mágikus tulajdonságokkal bíró csatorna, amelyen keresztül az Igaz barátság szerzetesrend tagjai istenükhöz imádkozhatnak. Ha be akarsz lépni a szerzetesrendbe, add ki a BA 9141 parancsot, de vigyázz, ez egy komoly döntés, és ha később meggondolod magad, esszenciád egy részét kell hátrahagynod a kilépéskor. A Szent Tűz kioltására lehetőség van az RM paranccsal, de ez igen speciális: 60 TVP-t és 60 csepp vizet igényel (és mint minden tereptárgynál, itt is meg kell adnod egy ütőfegyvert, amivel a tüzet szétcsapdosod). |
VILLÁMCSAPÁS (50. TÁMADÓ VARÁZSLAT) Az igazán tapasztalt mágusok képesek segítségül hívni egy varázspárviadalhoz a természet őselemeit. Ilyen, a természettől ellesett varázslat a villámcsapás. A varázsló ujjaiból 18 VP elhasználása után kirepülő villám borzalmas sebeket képes okozni, kiváltképp, ha az illető taumaturgia szakértelme elég magas. A komponens egy drótszőr, amellyel a mágus leföldeli az ő számára káros energiákat, és amely szétég a varázslat befejeztével. |
NAGY VASKULCS (186. TÁRGY) A nagy vaskulcs a kis vaskulcsból és a normál vaskulcsból álló sorozat harmadik tagja. Hatalmas lakatokat tudsz vele kinyitni, amelyeknél a zárnyitó készlet finom drótjaival igen nehezen boldogulnál. |
HEGYI SZAMÁR (7168. SZÖRNY) A Grákó-hegység őslakói már emberemlékezet óta egy kis szívós, szürke szamárfélét használnak teherhordásra. A Vadasparknak sikerült beszereznie néhány példányt ezekből a ritka állatokból, amik a gondos törődésnek hála hamarosan szaporodni kezdtek. Az akció annyira sikeresnek bizonyult, hogy némi anyagi támogatásért cserébe már te is hozzájuthatsz egy ilyen békés, nyugodt jószághoz. Ha beidomítod, kitűnő málhásállat válik belőle. |
Erő: | 15 (16) | Szint: | 16 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 185 cm |
IQ: | 24 | Támadás: | 15 (16) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 85 kg |
Ügyesség: | 11 | Védekezés: | 18 (21) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 36/36 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 211/210 | Jellem: | gonosz (22) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 16 (18) | Varázspont: | 105/5 | Pénz: | 156 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 24/0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 20/29 (+16%) | ütőfegyverek: | 10/38 | lőfegyverek: | 20/34 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
73,58 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 85 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 166 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 29/2 (+23%) | 2. nyomkövetés: | 16/54 (+25%) | 3. mászás: | 2/108 |
4. csapdakészítés: | 6/14 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 2/7 | 6. gyógyítás: | 22/65 |
7. titkosírás: | 3/103 | 8. felderítés: | 4/59 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 1/0 |
10. teológia: | 4/87 | 11. taumaturgia: | 7/103 (+11%) | 12. szörnyismeret: | 5/24 (+23%) |
13. zárnyitás: | 1/4 | 14. vadászat: | 2/4 | 15. bányászat: | 12/79 (+33%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1000 darabot ) |
elfogod tintacsigát (#74) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
süvítő rája (#113), manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150), nektoraf (#355), óriás csontváz (#176), fabontó szójer (#71) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel az oltáromnál három trikornis szarvat. |
2.) Beszélgess egy halott lelkével. |
3.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Shaddar) (539): új. szürke kastély (547): kész. városháza (685): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 21, 22, 23, 25, 28, 29, 30, 33, 34, 35, 36, 170. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2370 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 1 | * | orgyilkos tőr (#225) | 1 | * | vashegyű lándzsa (#182) | |
Vágófegyverek | ||||||||
1 | csontszablya (#64) | 1 | kőkés (#6) | |||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | kőkalapács (#13) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | fúvócső (#20) | 1 | hosszú íj (#111) | ||||
Lövedékek | ||||||||
1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 18 | ubuk tüske (#131) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | |||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | tolmokov-koktél (#351) | |||||||
Pajzsok | ||||||||
1 | bronzpajzs (#89) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | bronzpáncél (#90) | 1 | * | gromak páncél (#270) | ||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | vassisak (#160) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | ||||
Övek | ||||||||
1 | * | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | sárga erőöv (#276) | |||
Csizmák | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | ||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | * | koponya szimbólum (#139) | ||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | Eldaran karkötője (#373) | 1 | * | obszidián karkötő (#229) | |||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
7 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 34 csepp tinta (#101), fér még: 36] | ||||||
1 | éjurna (#2368) | [benne 10 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 0] | ||||||
1 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 5] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [benne 6 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 4] | ||||||
5 | sullár hólyag (#168) | [bennük 40 csepp spiritusz (#170), fér még: 60] | ||||||
4 | szent kehely (#257) | [bennük 30 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 10] | ||||||
2 | uzbány csőr (#169) | [bennük 15 csepp ugh méreg (#166), fér még: 9] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 20 korty víz (#27), fér még: 0] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | bronzkulcs (#76) | 1 | + | deus ex machina (#1) | ||
1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüstszelence (#1602) | 2 | fáklya (#36) | |||
1 | fülemüle síp (#1576) | 4 | kaja (#2) | 1 | kis vaskulcs (#40) | |||
1 | Korrum pálcája (#1545) | 1 | kötél (#92) | 1 | légiós hátizsák (#1560) | |||
1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 2 | megsemmisítő (#1540) | |||
1 | moa antigrav (#2204) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
1 | ork csodaszer (#1228) | 1 | rézkulcs (#75) | 2 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | sötét tekercs (#535) | 1 | tapasztalatkő (#975) | 1 | tatu dob (#234) | |||
1 | + | tüskecsapda (#242) | 3 | varázskő (#305) | 1 | vaskulcs (#183) | ||
1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 11 | álompor (#396) | 1 | aurach bőr (#658) | |||
18 | aurach fog (#657) | 1 | berzerker tüske (#713) | 8 | csillezsályalevél (#1253) | |||
13 | csuklyavirág (#133) | 1 | dorony tüdő (#212) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
33 | drótszőr (#37) | 2 | ezüstdarab (#326) | 1 | fémrúd (#104) | |||
3 | grákóbőr (#41) | 2 | gyíkfű (#201) | 1 | jégszív (#282) | |||
3 | kavadu lebeny (#24) | 94 | madártoll (#112) | 4 | mandibulapenge (#125) | |||
3 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | moa rubin (#379) | 4 | mocsári penke (#148) | |||
3 | mutáns csont (#331) | 6 | óndarab (#85) | 4 | ormánygőte csont (#21) | |||
6 | pirkit (#153) | 3 | púderkő (#119) | 2 | pular kristály (#239) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | remák szív (#264) | 5 | rézdarab (#70) | |||
6 | rókafarok (#124) | 6 | smirglilevél (#29) | 10 | sünmedve tüske (#14) | |||
6 | szárnyas hernyó (#69) | 2 | szivárványszív (#1529) | 6 | szulfagor agyar (#677) | |||
1 | + | Tiume batyuja (#660) | 2 | trikornis szarv (#198) | 1 | tükör (#43) | ||
7 | varányszem (#30) | 2 | vasérc (#152) | 6 | vízionár szem (#102) | |||
1 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 79.31 kg | Megterheltség: 85% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 58 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 171 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
214 | arany (#50) | 1 | ametiszt medál (#275) | 1 | aranylánc (#191) | |||
1 | bakkura csizma (#96) | 1 | borostyán függő (#162) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
4 | díszes rézpajzs (#84) | 3 | fekete gyöngy (#99) | 3 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 6 | sallank karom (#128) | 1 | sárga erőöv (#276) | |||
2 | surranó kígyó bőr (#47) | 23 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | tankány karom (#237) | |||
2 | tudás gyöngye (#522) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 4 | drótszőr (#37) | |||
2 | madártoll (#112) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 7 | spiritusz (#170) | |||
2 | szulfagor agyar (#677) | 3 | ugh méreg (#166) | 19 | víz (#27) |
30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | |
30 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
34 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
35 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
36 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
37 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
38 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
39 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
40 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|