68. forduló, 70. forduló, Buzzplotrzud összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. aug. 14. 9h:06'
EZ A 78. JÁTÉKHETED, 69. FORDULÓD
79. játékheted kezdete: aug. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3112
SZÁMLA : XXXX

BUZZPLOTRZUD KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [47,103] koordinátán.
A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+3 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+18 varázspont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy garokk nyomára bukkanj. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen garokk nyomokra bukkansz! Nekiállsz, és ásol egy gödröt, fél szemmel állandóan a környéket pásztázva. Amikor kész vagy, befeded a vermet gallyakkal. Nagy zajt csapva rohanni kezdesz a csapdád felé. Előbukkan a szörny is, előtted rohanva. Csak sikerüljön! Buta lény ez a garokk - simán belesétált a csapdába! Most ott üldögél tehetetlenül a verem alján. No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. Ebből a szörnyből kellő idomítás után kiváló hátas lehet. Kifújod magad, megveregeted a lény hátát, és továbbindultok. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

[32 pontot használtál fel, van még 191.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+5% teo] [5 pontot használtál fel, van még 186.]

fker 2367 K.T. fel. kérése a 2367. kalandozót
Mentálisan javaslod a csoportvezetőnek Krissh Salid M.V. felfüggesztését. (Ez a parancs mindaddig - de csak addig! - érvényben marad, amíg egy újabb KÖKI, FKÉR vagy BEAJ parancsot nem adsz ki.) [0 pontot használtál fel, van még 186.]

ek 145 1 t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 176.]

v 7 45 1 elmormolod a 7. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 5 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [+5% teo] [3 pontot használtál fel, van még 173.]

v 7 125 1 elmormolod a 7. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 3 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [+5% teo] [3 pontot használtál fel, van még 170.]

v 7 125 1 elmormolod a 7. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 3 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [+5% teo] [3 pontot használtál fel, van még 167.]

v 7 125 1 elmormolod a 7. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 3 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [+5% teo] [3 pontot használtál fel, van még 164.]

v 7 125 1 elmormolod a 7. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 3 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [+5% teo] [3 pontot használtál fel, van még 161.]

v 7 125 1 elmormolod a 7. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 3 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [+5% teo] [3 pontot használtál fel, van még 158.]

v 7 125 1 elmormolod a 7. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 3 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [+5% teo] [3 pontot használtál fel, van még 155.]

id 74 40 idomítod a 74. szörnyet 40 pontért
Megkezdődik a tintacsiga tanítása. Türelmesen oktatod, ha hibázik, megszidod, ha valamit jól csinál, dícséred. Nem könnyű feladat. Aranyos kis kedvenc! Most már mindent tud, az idomítás befejeződött. Mostantól a szabadban automatikusan ezen a szörnyen fogsz lovagolni. Ezalatt: 11 TVP-be kerül egy lépés, 2 ponttal jobb a védettséged a szabadban vívott harcokban. 50 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 115.]

szm 74 megölöd a 74. szörnyet
Eleged van belőle, hogy a tintacsiga csak az ételt pusztítja, ahelyett, hogy hasznot hajtana. A kivégzése mellett döntesz. Legnagyobb meglepetésedre, intenzíven védekezik!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a tintacsiga testét. (3 támadással 3 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a tintacsiga nyúlós testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Rövid karddal végigvágod a tintacsiga testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A tintacsiga összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 4, gyógyulás: 6, összesen: +2 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 115.]

fog 74 219 elfogod a 74. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 115.]

m 8 7 8 mozogsz északra, északnyugatra, északra
[47,102] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány tintacsiga nyomokat fedezel fel! Nekiállsz, és ásol egy gödröt, fél szemmel állandóan a környéket pásztázva. Amikor kész vagy, befeded a vermet gallyakkal. Megkeresed a szörnyet - nem tart sokáig - majd megpróbálod belecsalni a csapdába. Buta lény ez a tintacsiga - simán belesétált a csapdába! Most ott üldögél tehetetlenül a verem alján. Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. Ebből a szörnyből kellő idomítás után kiváló hátas lehet. Ideje menni! [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy rúnakő van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [46,101] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Ananászvirág illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight híveié. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy legyengült sóhajtó dorony közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Rövid karddal megkarcolod a sóhajtó dorony bal vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a sóhajtó dorony száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Mosolyogva kidobod a nevetséges proteinfecske trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő sóhajtó dorony trófeát. 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [46,100] Síkság, továbbra is csak síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívei emelték. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Odalent félhomály van. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy topránypolip!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a topránypolip kocsányos fejét. (3 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a topránypolip testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Rövid karddal megvágod a topránypolip puha testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 7, gyógyulás: 7, összesen: +0 ÉP}

A kút üres. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Nyugatra egy oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy evaporőr. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az evaporőr testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az evaporőr testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Rövid karddal megcsapod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Az evaporőr elhibázza az ütést csápjával. Az evaporőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[68 pontot használtál fel, van még 47.]

id 74 40 idomítod a 74. szörnyet 40 pontért
Elkezdődnek a leckék a tintacsiga számára. Értelmesebbnek tűnik, mint gondoltad. Csak hát ne zabálna annyit... Végre, nem hiába dolgoztál! A lény idomítása sikeresen véget ért. Mostantól a szabadban automatikusan ezen a szörnyen fogsz lovagolni. Ezalatt: 11 TVP-be kerül egy lépés, 2 ponttal jobb a védettséged a szabadban vívott harcokban. 50 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 7.]

szm 74 megölöd a 74. szörnyet
Túl sok kaját eszik a tintacsiga: úgy döntesz, hogy leölöd. Micsoda megdöbbenés - védi magát!

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a tintacsiga nyúlós testét. (3 támadással 4 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a tintacsiga testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Rövid karddal felnyitod a tintacsiga testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A tintacsiga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 7.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

be 757 bemész a 757. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

szk 130 keresed a 130. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy útonállót. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 6.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a garokk. Egy kaját fal föl a sörényes ubuk. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 6 pontod maradt, ebből a következő körre 6 pontot vihetsz át. Kapsz még 220 pontot. A következő körben tehát 226 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Buzzplotrzud, egy kontyos ezüsthajú, barna szemű gnóm nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Fairlight ministránsa vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 69. fordulód.

Erő: 20 (21) Szint: 11 Merészség: 5/5 Magasság: 108 cm
IQ: 21 Támadás: 10 Agresszió: 3 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 15 (17) Védekezés: 22 Menekülés: 30 % Életkor: 87/87 év
Egészség: 13 Életpont: 150/146 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 9
Szerencse: 24 Varázspont: 96/41 Pénz: 1478 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 4/1
Eddig összesen 210 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1042 TP-t kaptál. Jelenleg 20355 TP-d van. A következő szinthez még 4645 TP szükséges. Trófeáid: uzbány, sóhajtó dorony, északi aurach. A 42. fordulódban 12 arany került a bankszámládra. 16 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 3/73 vágófegyverek: 15/20 (+20%) ütőfegyverek: 1/78
lőfegyverek: 12/91 (+16%) dobófegyverek: 3/44

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << göcsörtös bunkó (#123) << csontszurony (#12)
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/69 2. nyomkövetés: 7/46 (+18%) 3. lopás: 1/39
4. mászás: 5/27 (+4%) 5. csapdakészítés: 7/51 (+37%) 6. csapdaészlelés: 1/9
7. gyógyítás: 16/24 8. titkosírás: 1/60 9. felderítés: 6/32
10. szörnyidomítás: 6/94 (+80%) 11. teológia: 6/45 (+40%) 12. szörnyismeret: 5/66 (+22%)
13. zárnyitás: 1/5 14. vadászat: 4/33 15. bányászat: 3/59

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
lopsz az emberektől (1) aranyat (#50), a törpéktől (3) aranyat (#50), a trolloktól (5) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), a mutánsoktól (9) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50), az elfektől (2) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
fabontó szójer (#71), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK
garokk (#73) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Építs számomra újabb oltárt.
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Áldozz fel számomra két grifftojást.

Összsúly: 46.39 kg Megterheltség: 79%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 80 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kis bőrpajzs (#45) 6 mandibulapenge (#125) 13 tüske (#22)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
23 arany (#50) 1 evaporőr háj (#105) 2 kaja (#2)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(46,100) mély kút (#93), Raia oltár, 28. jellempróba, topránypolip (#86), evaporőr (#69), tintacsiga (#74)
(46,101) Fairlight oltár, sóhajtó dorony (#112)
(47,102) tintacsigák (#74)
(47,103) garokkok (#73), tintacsiga (#74)

Üzenet küldése a karakternek