Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2022. márc. 27. 21h:54' EZ A 826. JÁTÉKHETED, 689. FORDULÓD 827. játékheted kezdete: márc. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 35 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4388 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 72 73 | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 73. varázslatot |
* 2. KP: vv 12 28 24 | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot |
* 3. KP: kf 456 1739 820 | kézbeveszed/felveszed a 456. tárgyat az 1739. tárggyal a 820. tárgyat |
* 4. KP: tps 45 0 0 | TVP spórolása: 45 pontért |
* 5. KP: av 13 0 0 | alakváltás 13 |
* 6. KP: vv 165 188 184 | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 184. varázslatot |
* 7. KP: hh 1100 1618 1546 | használod az 1100. tárgyat az 1618. tárgyat az 1546. tárgyat |
* 8. KP: hh 1133 2306 1894 | használod az 1133. tárgyat a 2306. tárgyat az 1894. tárgyat |
* 9. KP: kf 628 1746 533 | kézbeveszed/felveszed a 628. tárgyat az 1746. tárggyal az 533. tárgyat |
* 10. KP: vv 275 443 0 | elmormolod a 275. varázslatot a 443. varázslatot |
h 1167 2 | használod az 1167. tárgyat |
kt 2452 | elkészíted a 2452. tárgyat |
v 22 327 | elmormolod a 22. varázslatot |
ek 215 10 | t. energia kisütése: 215 10 |
p 195 20 | használod a 195. pszi képességet |
ef 35 561 | energia fejlesztése 35 |
hh 396 1228 1554 | használod a 396. tárgyat az 1228. tárgyat az 1554. tárgyat |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy fürgülés varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az apró lidércfi piciny testét. (6 támadással 192 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát a másikra rohansz. Teriád lándzsával többször eltalálod az apró lidércfi jobb vállát. (7 támadással 597 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal néhányszor megkarcolod az apró lidércfi testét. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Fogaival a 11 apró lidércfi felszakítja mellkasodat. (22 támadástól 1033 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +207 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 51 életpontot vesztettél. A 11 apró lidércfi karmaival feltépi a torkodat! (22 támadástól 623 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +125 ÉP.) A 11 apró lidércfi egyetlen ütésbe koncentrálja minden erejét, és bezúzza a koponyádat. (22 támadástól 889 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +178 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 48 életpontot vesztettél.
{Csatastatisztika; sebzés: 785, sebződés: 2644, gyógyulás: 510, összesen: -2134 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 225 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +95 életerőt. 1 496 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
usz 40 | úszol 40 pontért |
Meglengetve a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal teljesen átszúrod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +95 életerőt. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 2 kaját. 35 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Kitátod a szádat, és lehelsz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 280 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a domináns morf fejét. (4 támadással 524 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Adamantit pajzzsal hatalmas csapásokat adva felmetszed a domináns morf testét. (5 támadással 348 életpontot sebezve.) A domináns morf csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A domináns morf meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-62 varázspont.) A domináns morf csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 68 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sivatagi vihar varázslatot. 150 életpontot vesztettél. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a domináns morf farkát. (2 támadással 265 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Adamantit pajzzsal megvagdalod a domináns morf testét. (3 támadással 204 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A domináns morf meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény huhog! 70 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! A domináns morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +95 életerőt. 8 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 834, sebződés: 376, gyógyulás: 12, összesen: -364 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Tüzet köpsz. 264 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy halálvarázs II varázslatot, majd rád küldi. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Semmi hatás! A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálos morf testét. (4 támadással 525 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Adamantit pajzzsal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a halálos morf testét. (5 támadással 355 életpontot sebezve.) Mancsával a halálos morf megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy halálvarázs II varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a halálos morf bal lábát. (2 támadással 259 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Adamantit pajzzsal végigvagdosod a halálos morf jobb lábát. (3 támadással 214 életpontot sebezve.) A halálos morf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy halálvarázs II varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A halálos morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +95 életerőt. 10 053 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 835, sebződés: 50, gyógyulás: 10, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) [101,111] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délre látsz egy tavacskát. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +95 életerőt. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy proteinfecske. Megvető mosollyal várod a találkozást. {védettsége: 16 szúró, 12 vágó, 6 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 242 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +95 életerőt. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 3 madártollat. 385 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 254 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. Szerencsére nem hatott rád. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a harcias morf jobb karját. (5 támadással 667 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Adamantit pajzzsal többször mélyen végigmetszed a harcias morf fejét. (5 támadással 359 életpontot sebezve.) A harcias morf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A harcias morf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A harcias morf belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-59 varázspont.) Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a harcias morf egyik lábát. (2 támadással 259 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Adamantit pajzzsal párszor kilyukasztod a harcias morf testét. (4 támadással 278 életpontot sebezve.) A harcias morf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A harcias morf leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A harcias morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +95 életerőt. 9 448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 893, sebződés: 91, gyógyulás: 19, összesen: -72 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Kitátod a szádat, és lehelsz. 261 életpontot sebeztél. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a halálos morf nyakát. (4 támadással 536 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Adamantit pajzzsal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a halálos morf testét. (5 támadással 349 életpontot sebezve.) A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. A halálos morf mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a halálos morf jobb vállát. (2 támadással 260 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Adamantit pajzzsal megvagdalod a halálos morf jobb lábát. (3 támadással 211 életpontot sebezve.) A halálos morf mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A halálos morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +71 életerőt. 10 053 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 823, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [101,112] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy nukleáris cickány. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 94-103.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 233 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 2 pirkitet. 897 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
usz 40 | úszol 40 pontért |
Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szigonnyal teljesen átdöföd a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 2 kaját. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 198 116 126 | elmormolod a 198. varázslatot |
100 | 101 | 102 | 103 | 104 | |
107 | |
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
109 | |
|
|
|
|
110 | |
|
|
|
|
111 | |
|
|
|
|
112 | |
|
|
|
|
113 | |
|
|
|
|
[116,126] Továbbra is síkságon vagy.
kut 70 | kutatsz 70 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 117 életpontot sebeztél. Meglengetve a teriád lándzsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a gothag döglidérc testét. (7 támadással 672 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a gothag döglidérc jobb vállát. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a gothag döglidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A gothag döglidérc karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gothag döglidérc fejét. (7 támadással 646 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal néhányszor megkarcolod a gothag döglidérc rothadó alakját. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A gothag döglidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +95 életerőt. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 xirnox szivet. 15 005 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1786, sebződés: 205, gyógyulás: 41, összesen: -164 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Mély levegőt veszel, és lehelsz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 209 életpontot sebeztél. Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Megmarkolva a teriád lándzsát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád lándzsával jól megszurkálod az ezeréves lélek testét. (7 támadással 500 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal néhányszor meglegyinted az ezeréves lélek testét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 117 életpontot vesztettél. Bár ügyesen védekezel, az ezeréves lélek sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 362 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +73 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Teriád lándzsával többször eltalálod az ezeréves lélek éjfekete köpenyét. (7 támadással 483 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal kicsit megvagdalod az ezeréves lélek áttetsző testét. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 118 életpontot vesztettél. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 350 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +70 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Teriád lándzsával jól megszurkálod az ezeréves lélek éjfekete köpenyét. (7 támadással 485 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal kicsit megvagdalod az ezeréves lélek testét. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 136 életpontot vesztettél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 301 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +95 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 2156, sebződés: 1389, gyógyulás: 204, összesen: -1185 ÉP}
im | imádkozol |
m 7 4 6 | mozogsz északnyugatra, délre, nyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 225 életpontot sebeztél. Az epokitféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +95 életerőt. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 1 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy ongóliant tombolás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Öregedtél 2 évet. Tüzet köpsz. 213 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy teljes őrület pszi támadást. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. A támadása szerencsére hatástalan volt. A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (49 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kisebb quwarg isten testét. (7 támadással 599 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal súrolod a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 229 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kisebb quwarg isten száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +95 életerőt. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (96,108)-> 6 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő, egy smaragd védőgyűrű, 3 arany és egy igazgy. fülbevaló. 16 196 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 860, sebződés: 285, gyógyulás: 46, összesen: -239 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Kitátod a szádat, és lehelsz. 121 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád lándzsával megdöfködöd a quwarg b.háborító bal hátsó lábát. (7 támadással 707 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal néhányszor súrolod a quwarg b.háborító jobb első lábát. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 366 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +74 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 296 életpontot vesztettél.
{Csatastatisztika; sebzés: 1066, sebződés: 667, gyógyulás: 74, összesen: -593 ÉP}
(Továbbmész...) [115,126] A bozótost dombság váltja fel. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bumshir óriásmacska került az utadba. {egyik sebzési módja: 2x 10d16+160.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 229 életpontot sebeztél. Távolról természet haragja varázslatot lő rád a másik. 33 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád lándzsával jól megszurkálod a bumshir óriásmacska aggresszív fejét. (7 támadással 610 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal néhányszor meglegyinted a bumshir óriásmacska nyakát. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a bumshir óriásmacska megcsapja a fejedet. (2 támadástól 443 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +89 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-73 varázspont.) Teriád lándzsával megdöfködöd a bumshir óriásmacska aggresszív fejét. (7 támadással 584 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal néhányszor megkarcolod a bumshir óriásmacska testét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) A bumshir óriásmacska néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 440 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +88 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-80 varázspont.) Teriád lándzsával többször eltalálod a bumshir óriásmacska bal hátsó lábát. (7 támadással 557 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal kicsit megvagdalod a bumshir óriásmacska aggresszív fejét. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) A bumshir óriásmacska néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 405 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +81 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-79 varázspont.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +95 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 2555, sebződés: 1326, gyógyulás: 258, összesen: -1068 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet köpsz. 287 életpontot sebeztél. Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a domináns morf egyik csápját. (4 támadással 523 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Adamantit pajzzsal többször mélyen végigmetszed a domináns morf testét. (5 támadással 353 életpontot sebezve.) A domináns morf csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a domináns morf. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-60 varázspont.) Csápjával megérint a domináns morf. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 71 életpontot vesztettél. Távolról sivatagi vihar varázslatot lő rád a másik. 150 életpontot vesztettél. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +95 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 641, sebződés: 264, gyógyulás: 4, összesen: -260 ÉP}
(Továbbmész...) [114,126] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik.
m 3 | mozogsz délkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Tüzet köpsz. 236 életpontot sebeztél. A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (46 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hótarantula szőrös lábát. (7 támadással 551 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal néhányszor megcsapod a hótarantula hófehér potrohát. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Hiába próbálsz hátrálni, a hótarantula többször is megmar! (2 támadástól 243 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +49 ÉP.) Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a hótarantula testét. (7 támadással 551 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal kicsit megvagdalod a hótarantula hófehér potrohát. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a hótarantula többször is megmar! (2 támadástól 278 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +56 ÉP.) A hótarantula összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +95 életerőt. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 tarantulakarmot. 14 081 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1743, sebződés: 572, gyógyulás: 105, összesen: -467 ÉP}
usz 40 | úszol 26 pontért |
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Az opati polip csápol, de mindhiába. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +95 életerőt. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 3 polip szívókát. 187 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 6 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: tpf 45 0 0 | TVP elővétele: 45 pontért |
* 3. BP: h 1534 0 0 | használod az 1534. tárgyat |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Tüzet köpsz. 235 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +95 életerőt. 1 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tisztítótűz. Szerencsére nem hatott rád. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 45 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg ősmágus nyakát. (3 támadással 246 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal felnyitod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 52 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 45 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +95 életerőt. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 7 spiritusz és egy téfea-agy. 3 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 142, gyógyulás: 0, összesen: -142 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tisztítótűz. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a quwarg ősmágus díszes potrohát. Kritikus ütés! (3 támadással 285 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal megvágod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tisztítótűz varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 51 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +95 életerőt. A következő kincseket találtad: 4 pirkit és egy kék orchidea. 3 838 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}
* 4. BP: kf 689 688 693 | kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 688. tárggyal a 693. tárgyat |
* 5. BP: le 1558 0 0 | leveszed/lerakod az 1558. tárgyat |
* 6. BP: kf 690 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat |
* 7. BP: kf 687 692 253 | kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 692. tárggyal a 253. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
HITBÉLI MENTOR (523. TUDATI KÉPESSÉG) Mondják a teológusok, hogy a kalandozó papok hite nem ugyanott gyökeredzik, mint az egyház egyéb papjaié. Azt állítják, hogy a kalandozók merő számításból, és haszonlesésből követik csupán isteneiket, és valódi hit nem él a szívükben. Mi sem bizonyítja ezt jobban - az egyházfők véleménye szerint - mint, hogy nem fordítanak elég figyelmet hittársaik segítésére, és támogatására. Konklúzióként azt állapították meg ezek a jeles egyházfők, hogy a kalandozók nem is igazi papok. Persze jól tudjuk, hogy mindez nem igaz, hiszen minden pap, légyen az kalandozó, vagy hitbuzgó egyházfi, ugyanúgy képes a tanításra. Ha felveszed a hitbéli mentor titulust, ezt be is bizonyíthatod. Mostantól, ha egy másik pappal találkozol, mindig teológiai vitát fogsz kezdeményezni, amely jó esetben egyikőtök épülésével (és nem a halálával) végződik majd. [Ha egy másik kalandozóval barátságos beszélgetésbe bonyolódsz - akár tudati portya alkalmával is -, időt szakítasz majd egy kis teológiai eszmecserére is. Ez automatikusan megtörténik, nem igényel semmilyen parancs kiadását, és nem kerül külön TVP-be, de a mentor csak akkor lép működésbe, ha mindketten követői vagytok valamely istennek. Ekkor teológiában jártasabb pap tanítani kezdi majd a tapasztalatlanabbat. Ha mindketten birtokoljátok az ősteológia szakértelmet, akkor első lépésben annak szintjét vizsgáljuk, ha csak az egyikőtök, vagy egyikőtök sem ismeri azt, akkor a teológia szakértelmeteket hasonlítjuk össze. (Ha csak egyikőtök, vagy egyikőtök sem birtokolja a teológia szakértelmet, akkor a hitbéli mentor természetesen hatástalan marad.) Mindig a magasabb szakértelemszintű - ő lesz a mentor - tanítja az alacsonyabb szintűt - ő lesz a tanítvány -, amely oktatás következtében a tanítvány szakértelme 50% eséllyel fejlődik majd +1%-ot. Ha ez nem következik be, akkor 25% eséllyel a mentor szakértelme fejlődik +1%-ot. Ha a szakértelmetek szintje pontosan megegyezik, akkor az aktív karakter lesz a mentor és a táborozó a tanítvány. Az összehasonlításkor mindig az aktuális (varázslatokkal, tárgyakkal vagy tudatturbóval módosított) szakértelemszintet vesszük figyelembe.] |
KINCSVADÁSZAT (561. TUDATI KÉPESSÉG) Már csak ez a pici lépés kellett, az utolsó löket, az utolsó kis felismerés ahhoz, hogy tökéletes kincsvadász váljon belőled! Ha a szörnyeknek, és a közönséges tárgyaknak van kasztroplanáris lenyomata, akkor törvényszerű, hogy a drága kincseknek, ősi relikviáknak, varázstekercseknek és másként megszerezhetetlen értékek esetében is lennie kell ilyesminek! Nincs is más dolgod, mint megfejteni azt a nem kis talányt, hogy vajon egy-egy hőn áhított kincs tudati tükörképe vajon pontosan hogyan nézhet ki odaát, a tudati térben? Ha ezt a kérdést sikerül megválaszolnod, onnan már gyerekjáték megtalálnod őket, a kis drágasááágaidat... Minél tapasztaltabb kincsvadász vagy, annál több értékes ritkaságnak ismered majd fel a tudati megfelelőjét. És ne vigyorogj, inkább indulj! Kalandra, kincsvadászatra fel! [Mostantól a ritka kincsek megtalálására nagyobb esélyed lesz. Egészen pontosan a tapasztalati szinted/20% extra bónuszt kapsz erre. Az így szerzett bónusz azonban nem nőhet +10 fölé, és a kiszámításánál lefelé kerekítünk. A képesség energia kisütést nem igényel, permanens és automatikus.] |
GOTHAG DÖGLIDÉRC (429. SZÖRNY) Az ősi csaták ezernyi elesettje nem csak a keselyűket lakatta jól - a gazdag lakoma ocsmányabb teremtményeket csábított át az Árnyékvilágból, hogy testet öltve, jóllakjanak. A gothag döglidércek aztán itt maradtak, és a holtak után az élőkkel táplálkoztak, hogy elüssék unalmas halhatatlanságuk végtelennek tűnő éveit. Ezek az élőholt teremtmények különösen ellenállóak a mágiával szemben, és immúnisak a vámpirizációra. |
Erő: | 82 (113) | Szint: | 52 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 83 (117) | Támadás: | 115 (120) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 71 kg |
Ügyesség: | 83 (105) | Védekezés: | 108 (118) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 48/50 év |
Egészség: | 82 (103) | Életpont: | 1744/599 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 24 |
Szerencse: | 84 (116) | Varázspont: | 3142/2832 | Pénz: | 244619 arany | Kép. pont: | 89 |
Tudatpont: | 72/9 | Pszi pont: | 893/772 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/56 (+12%) | ökölvívás: | 18/19 | szúrófegyverek: | 43/78 |
vágófegyverek: | 42/40 (+7%) | ütőfegyverek: | 24/1 | lőfegyverek: | 19/21 |
dobófegyverek: | 40/87 |
Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) << vasalt bunkó (#181) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -69.); tolmokov-koktél (#351) (70 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
115,127 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 100 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 60, 58, 56, 57, 62, 63, 65 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/7 | Max életkor 189 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 011 TVP |
E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/3 | Csodák kútjából max. támadás: 1 | |
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 5. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 55/29 (+24%) | 2. nyomkövetés: | 150/24 (+30%) | 3. mászás: | 32/85 (+5%) |
4. csapdakészítés: | 44/57 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 37/58 | 6. gyógyítás: | 86/92 (+32%) |
7. titkosírás: | 9/44 | 8. felderítés: | 44/37 (+9%) | 9. szörnyidomítás: | 6/94 |
10. teológia: | 64/50 (+6%) | 11. taumaturgia: | 96/82 (+8%) | 12. szerencsejáték: | 3/98 |
13. versengés: | 16/80 | 14. harcművészetek: | 16/13 | 15. zene: | 125/96 |
16. szörnyismeret: | 6/45 | 17. pszi: | 78/19 (+3%) | 18. zárnyitás: | 15/77 |
19. vadászat: | 30/11 | 20. vitalitás: | 2/58 | 21. bányászat: | 40/43 (+3%) |
22. úszás: | 34/39 (+30%) | 23. főzés: | 13/45 (+11%) | 24. csapatmunka: | 8/36 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 254 | |||
10. vp regeneráció: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért |
mászol max. 150 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50) |
ongóliant (#159), élőholt quwarg (#202), quwarg királynő (#153), quwarg harcos (#201), láncravert quwarg (#744), csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), sötét ölész (#314), ezerszemű bestia (#288), Sötétség Hercege (#296), Rém (#315), inváziós ellenfelek (#9089) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
quwarg szabotőr (#301), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) |
esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | erőpajzs III (#127) | Techiulan aurája (#261) |
harci induló (#443) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), gigaököl (#49), Tharr haragja (#145), puha ütés (#60), banshee-sikoly (#373), energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), nagyobb tűzlehelet (#150) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), hhaar burka II (#162), fürgülés (#92) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | nómenklatúra (#158) | ongóliant tombolás (#146) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Fairlight hívők (#997) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
nektoraf (#355) (málhás: +26 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 0) |
2.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
3.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): többek közt 116. tárgyat kell leadnod. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): 16. labirintus (30,61). kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): kész. Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 54, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 68, 72, 73, 81, 121, 122, 123, 124, 126, 127, 130, 134, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 189, 190, 191, 192, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 53. |
Kész: 1, 5, 6, 9, 14, 16, 17, 18, 45, 47. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 384, a megölt főholtak száma: 3, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 47025. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 32, az összesen kapott pontszám: 3220. (összesen ölhető: 492 ) |
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 262, az összesen kapott pontszám: 41580. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXXIII. olimpián, második hely a 3. kategóriában a XLIV. olimpián. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 720, pontszámod: 10751. |
A II. toronyháborúban összesen 1 győzelmet arattál, ezzel 80 pontot szereztél. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 1005, a megölt vezérek száma: 18, a pontszámod: 211 085. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 117, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 4, a pontszámod: 21 286. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 600, pontszámod: 12 628. |
Az első Végzet Vermében 7 szintet teljesítettél. |
A második Végzet Vermében 8 szintet teljesítettél. |
A harmadik Végzet Vermében 5 szintet teljesítettél. |
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 190, az összesen kapott pontszám: 19160. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: e 1 9, e 1 8, e 1 7, e 1 6, e 1 5, e 1 4, e 1 3, e 1 2, e 1 1, h 211. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
profizmus (200) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fegyvermester (302) |
harci mágia (334) |
az élet forrása (337) |
illúziópáncél (354) |
az ősök hite (362) |
az ügyess. jutalma (377) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
csillagapród idézés (412) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) OK |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) OK |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) OK |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) OK |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) OK |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) OK |
pajzshasználat II (542) OK |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) OK |
nyakláncviselés (547) OK |
kritikus találat (548) OK |
pajzshasználat III (549) OK |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) OK |
bénító sebzés (555) OK |
pajzshasználat IV (556) OK |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) OK |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 250 | áldott kő (#642) | 2 | aranyfaló ládikó (#1755) | 1 | Arutac mithrilöve (#1718) | 6 | Aurgir lándzsája (#1314) | 1 | biethlan kard (#1291) | 1 | biethlan pöröly (#1292) | 111 | csalánvirág (#582) | 450 | ezüstdarab (#326) | 1 | fejsze (#1240) | 2 | feneketlen bugyor (#570) | 3 | ganüid tájológömb (#1819) | 19 | hajóács szerszám (#1475) | 1 | hoarián bőrnadrág (#1345) | 2 | hoarián bőröv (#1341) | 5 | hoarián nyereg (#1336) | 210 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | kincses térkép (#1413) | 2 | lótakaró (#1356) | 2 | mágikus hentesbárd (#1808) | 2 | Méniach kardja (#1312) | 3 | moa harci nadrág (#1862) | 2 | moa ravatalozó (#1328) | 1 | olló (#335) | 1 | ősi kígyóbőr öv (#1467) | 1 | pszi katalizátor (#610) | 8 | pszi kő (#248) | 10 | purifikátor öv (#2013) | 1970 | quwarg tojás (#360) | 2 | rémbőr kesztyű (#1468) | 1 | rizspapír-vért (#1366) | 3 | ryuku hüvelykgyűrű (#1321) | 1 | ryuku ökölgyolcs (#1156) | 1477 | sárkánypikkely (#292) | 1 | teriád ékszer (#1279) | 4 | teriád vadászöv (#1389) | 3 | tl'urlang erőkő (#825) | 1 | vortexvessző (#2331) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | átlátszó morfplazma (#2451) | |||
1 | bíbor morfplazma (#2450) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | grifftojás (#179) | |||
3 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kék morfplazma (#2442) | 1 | lila morfplazma (#2448) | |||
1 | narancs morfplazma (#2449) | 1 | ork csodaszer (#1228) | 1 | sárga morfplazma (#2447) | |||
1 | tankány karom (#237) | 6 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vörös morfplazma (#2443) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
118 | arany (#50) | 1 | ezüst papi karkötő (#308) | 1 | fekete morfplazma (#2446) | |||
1 | gernim balzsam (#1894) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | kék orchidea (#68) | 3 | madártoll (#112) | |||
8 | mákrózsa virág (#56) | 1 | morf esszencia (#2452) | 6 | pirkit (#153) | |||
3 | polip szívóka (#391) | 3 | quwarg tojás (#360) | 4 | ragasztó (#83) | |||
1 | smaragd védőgyűrű (#223) | 7 | spiritusz (#170) | 1 | szigony (#389) | |||
1 | tarantulakarom (#887) | 1 | téfea-agy (#172) | 1 | xirnox szív (#213) |
113 | 114 | 115 | 116 | 117 | |
124 | |
|
|
|
|
125 | |
|
|
|
|
126 | |
|
|
|
|
127 | |
|
|
|
|