685. forduló, 687. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. máj. 3. 9h:39'
EZ A 708. JÁTÉKHETED, 686. FORDULÓD
709. játékheted kezdete: máj. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [254,29] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 12. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 12 sötét italt (1500 arany kikiáltási áron), 9 sáfrányport (1500 arany kikiáltási áron), 10 jégszilánkot (1000 arany kikiáltási áron), 1 brakkarát (1000 arany kikiáltási áron), 5 csontkulcsot (75 arany kikiáltási áron), 1 Baghar fétisét (1400 arany kikiáltási áron), 30 csillezsályalevelet (3000 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+1 tvp ). Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 69 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+99 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1770 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+291 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) A lottó 866. hetének nyerőszámai: 25, 26, 29. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 916.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 914.]
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 914.]

* 2. KP: elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 377. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 912.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 910.]
Gyorsvarázsolsz! Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 908.]

* 3. KP: leveszed/lerakod az 511. tárgyat
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 908.]

* 4. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 906.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 906.]
Gyorsvarázsolsz! [-45 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] [2 pontot használtál fel, van még 904.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 1322. tárggyal a 809. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 904.]
A füledre akasztod a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 904.]
Lecsatolod a játékmesteri palástot, majd magadra öltöd az ősi páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 904.]

* 6. KP: használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 903.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 897.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 895.]

* 7. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-36 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 893.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 891.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a szemmelverésre. [-38 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 889.]

* 8. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 308% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 889.]

* 9. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Ez a varázslat csak szabadban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 889.]

* 10. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 385. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] [0 pontot használtál fel, van még 889.]
Szupersebesen mormolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 887.]
Gyorsvarázsolsz! Megidéztél egy földelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] [10 pontot használtál fel, van még 877.]

tf 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erőd. [0 pontot használtál fel, van még 877.]

kre 226 1128 6 kreálsz a 226. tárggyal az 1128. tárgyat (6 darabot)
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a kreáció varázslatot! Kreáltál 6 jégszilánkot. [-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 875.]

v 15 429 6 elmormolod a 15. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új kaktuszbogyó. [-42 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] [30 pontot használtál fel, van még 845.]

ek 7 5 20 t. energia kisütése: 7 5 20
60 varázspont felhasználásával előállítasz 5 TU-t. Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+20 csapdaészlelés.) [-20 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 845.]

lm 20 20 1 mozogsz 20 20 1
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, gránitból készült ajtó! Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Egészen le kell hajolnod, hogy tovább folytathasd utad a szűk járatban. Az út mindkét oldalán bemélyedések találhatók, de látszólag üresek. [13. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-12 életerő).
Követed a kanyargó járatot. A falakat ezeréves penész borítja. [14. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy fémládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. A láda belsejéből kattanás hallatszik, és gomolygó fehér füst emelkedik fel. Belélegezted! (-1 erő.) A szörnyű gáztól köhögni kezdesz. (-8 életerő.) (Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Kellemetlen csalódás ér: a láda üres. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-10 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+103 életerő). [-26 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo]
A térképen is jelölt járatban állsz. Egy kisebb lyukon fény szűrődik be, hogy baljós derengésbe vonja a folyosót, valószínűleg a felszínről. [15. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-13 életerő).
Egy kanyarodó folyosón caplatsz előre. [17. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-13 életerő).
Klausztrofóbiás érzet lesz rajtad úrrá, ahogy a kanyargó járatokban elveszted az irányérzékedet. Még szerencse, hogy emlékszel a térképen jelölt tájékozódási pontokra. [18. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-14 életerő).
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, gránitból készült ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Nyitva van! A szűk folyosó egy nagyobb teremmé szélesedik. [20. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-1174 varázspont).
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-11 életerő).
Egyhelyben toporogsz.
Elfehéredő ujjakkal görcsösen szorongatod a fegyvered, így haladsz előre a sötétségbe vezető folyosón. [21. PONT.]
Összefutsz egy meghatározhatatlan színű, tüsi hajú, piros szemű troll férfival. Bőre bronzként csillog. Dornodon félisten hatalmú uralkodó papja. Egy denevér szimbólumot, egy drakolder gyűrűt, egy ében talizmánt, egy értépő sarkantyút, egy hakamát, egy haramakit, egy kabutót, egy kráken gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy Numerinor karkötőjét, egy őselemek köpenyét, egy ősi kígyóbőr övet, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku kalózkendőt, egy sodét, egy tleikan kesztyűt, egy törpe bakancsot, egy torz fülkarikát, egy tradicionális övet, egy Virotac gyűrűjét és egy Zu'lit fülkarikáját visel. Fegyverzetét egy varkaudar őslich trófea, egy Morghatal A'ton trófea és egy smaragdvámpír trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy ezüstshuriken. Málhásállata egy sivatagi doareg. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mert gonosz. Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Folytatod utadat.
Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-15 életerő).
Egy nagyot sóhajtasz, amikor feltűnik előtted újra a lejárat repedezett lépcsősora. Újult örömmel vágsz neki, hogy minél előbb elhagyhasd a föld alatti romokat. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-15 életerő).
[29 pontot használtál fel, van még 816.]

vv 109 12 73 elmormolod a 109. varázslatot a 12. varázslatot a 73. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 816.]
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-26 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 814.]
Beizzik a turbómágia. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 809.]

v 198 270 63 elmormolod a 198. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(254,29) a 104. labirintus bejárata, egy troll férfi

[270,63] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Határvidékre érkeztél. A terület fölött táborozó felhőkből könnyű megállapítani: innen délre húzódnak az árnybirodalom félhomályos vidékei. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy drakolder csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Megszorítod a zsebedben lévő dramoan talizmánt, majd besétálsz a csatamező területére. Úgy néz ki, a varázstárgy tényleg védelmez valamennyire. Beljebb feketére szenesedett hullák tarkítják a megolvadt homoktenger világos felszínét. Túl sivár minden, nem biztos, hogy bármi is épen maradt az elmúlt idők pusztításai nyomán. Egy gothag döglidérc intéz feléd kihívást.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy energiaburok varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 180 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával tökéletesen perforálod a gothag döglidérc nyakát. (8 támadással 772 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (53 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel jól megszurkálod a gothag döglidérc rothadó alakját. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (59 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc karmai majdnem eltalálnak! A gothag döglidérc karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Biethlan lándzsával több döféssel felnyársalod a gothag döglidérc bal oldalát. (6 támadással 557 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őselemi savcsapás. 231 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel megbököd a gothag döglidérc rothadó alakját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (60 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
11698 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 2256, sebződés: 117, gyógyulás: 8, összesen: -109 ÉP}

Eltöprengsz azon, vajon hogyan tud egy ilyen helyen egy ilyen szörny életben maradni?!? Rendkívül félelmetesnek találod környezeted. Könnyen előfordulhat, hogy van itt még valaki más is. Egy ezeréves lélek védelmezi a vadászterületét.

Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. A varázslat kudarcot vallott. Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Meglengetve a biethlan lándzsát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával többször eltalálod az ezeréves lélek testét. (8 támadással 544 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (25 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őselemi savcsapás varázslatot. 410 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel valamennyire megsebezgeted az ezeréves lélek áttetsző testét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (39 életpontot sebezve.) Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 64 életpontot vesztettél. Az ezeréves lélek megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 273 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád csökken! (-1 max. varázspont.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1180, sebződés: 337, gyógyulás: 0, összesen: -337 ÉP}

Rettegve, sikoltozva menekülsz. (Önanalízis: +8% felderítés.)
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívei emelték. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Bodobács egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.


(Feltételes gyógyítás:) Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bőröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentős javulást érzel. (+1149 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-34 életerő).
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% tau] [120 pontot használtál fel, van még 689.]

m 5 8 8 mozogsz délnyugatra, északra, északra
[269,64] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő sérült manaelementál nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.

Marokra fogva a biethlan lándzsát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával megdöfködöd a manaelementál testét. (8 támadással 751 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (32 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál egyik csápját. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (37 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Biethlan lándzsával megdöfködöd a manaelementál lebernyegét. (8 támadással 756 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (69 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Biethlan lándzsával többször eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (8 támadással 768 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (29 életpontot sebezve.) Távolról őselemi savcsapás varázslatot lősz a másikra. 400 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel megérinted a manaelementál testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (32 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+9 vp). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 3426, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tükörtornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy smirglibokrot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Pug vigyorog kajánul. Észreveszel egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy bíborcserjét. Felfedeztél egy nothar cserjét. Felfedeztél egy nekrofunt. Találsz egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gránátkaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csillagbozótost. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy pézsmatököt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Látsz egy barátság szent tüzét. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-42 életerő). Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [269,63] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Felismered. Ez egy bosszúálló. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívei emelték. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-40 életerő). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [269,62] A síkságot ritka erdő váltja fel. Utad során felfedezel egy ősi rúnatornyot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Bohmer Kair előtt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Hunyorogva nézed a föléd magasodó rúnatorony falait, míg meg nem pillantod az apró mélyedéseket, melyekbe kapaszkodva elkezdhetsz mászni. (Önanalízis: +7% mászás.) Hosszú idő eltelik, míg eléred az építmény peremét, ahol végre felkapaszkodhatsz és véget érnek a megpróbáltatásaid. Legalábbis az eddigiek. Az ősi rúnatorony tetejéről messzire ellátni, Ghalla alant elterülő tájaira. Biztosnak tűnik, hogy réges-régen őrhelyként használták ezt a helyet. Hirtelen megmozdul alattad a föld, és hangos recsegéssel beomlik alattad. A sötét teremben, ahova jutottál, már nem vagy egyedül. Egy elemi pulzátor!

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 6 életpontot vesztettél. A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Megmarkolva a biethlan lándzsát ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával több döféssel felnyársalod az elemi pulzátor bal lábát. (8 támadással 782 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (38 életpontot sebezve.) Ellenfeledre őselemi savcsapás varázslatot lősz. 368 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel jól megszurkálod az elemi pulzátor szárnyas testét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (40 életpontot sebezve.) Csápjaival az elemi pulzátor lecsap a bal karodra. (2 támadástól 122 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-7 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Biethlan lándzsával megérinted az elemi pulzátor bal szárnyát. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (79 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megkarcolod az elemi pulzátor jobb szárnyát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (44 életpontot sebezve.) Az elemi pulzátor csápol, de mindhiába. Nyelvével az elemi pulzátor eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az elemi pulzátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. [madártoll ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP] 9403 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1715, sebződés: 245, gyógyulás: 0, összesen: -245 ÉP}

Mielőtt még kifújhatnád magad, máris előtted terem a következő ellenfél. Egy tleikan házőrző!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biethlan lándzsával tökéletesen perforálod a tleikan házőrző fejét. (8 támadással 749 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (63 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel kicsit megbökdösöd a tleikan házőrző jobb oldalát. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (28 életpontot sebezve.) A tleikan házőrző csápja lecsap a jobb karodra. (1 támadástól 176 életpontot vesztesz.) A tleikan házőrző beleharap a kezedbe. (1 támadástól 160 életpontot vesztesz.) Biethlan lándzsával tökéletesen perforálod a tleikan házőrző testét. (8 támadással 776 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (29 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őselemi savcsapás varázslat. 195 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel néhányszor megkarcolod a tleikan házőrző jobb hátsó lábát. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (36 életpontot sebezve.) A tleikan házőrző csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 139 életpontot vesztesz.) A tleikan házőrző a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 132 életpontot vesztesz.) A tleikan házőrző még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
12824 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2343, sebződés: 607, gyógyulás: 0, összesen: -607 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy kreiton idéző! Arra sincs idő, hogy a port kitörölgesd a szemedből, menekülve mászol fel a romba dőlt falon. A mászó-karperecet újra rátapasztod a rúnatorony külső falára, és óvatosan leereszkedsz.
(Feltételes gyógyítás:) Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+983 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.)

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-31 életerő). [109 pontot használtál fel, van még 573.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[270,61] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Észreveszel egy Chara-din monolitját. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy vérszomjas karvaly nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (89 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biethlan lándzsát a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával többször eltalálod a vérszomjas karvaly fejét. (8 támadással 772 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (54 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel néhányszor megkarcolod a vérszomjas karvaly jobb oldalát. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (83 életpontot sebezve.) Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 203 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 51 életpontot vesztettél. Nagydarab húst csippent ki a jobb válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 232 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 65 életpontot vesztettél. Biethlan lándzsával jól megszurkálod a vérszomjas karvaly testét. (8 támadással 749 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (70 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őselemi savcsapás varázslatot lősz. 355 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel néhány helyen meghorzsolod a vérszomjas karvaly fejét. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (22 életpontot sebezve.) Komoly sebet ejt a jobb könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 218 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 49 életpontot vesztettél. Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 205 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 68 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 2563, sebződés: 1180, gyógyulás: 0, összesen: -1180 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+1211 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-42 életerő).

(Továbbmész...) [270,60] Még mindig füves síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tükörtornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Chardonnay egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Észreveszel egy szent tölgyfát.

Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-39 életerő).

(Továbbmész...) [270,59] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Találsz egy drakolder csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Lábujjhegyen rásétálsz az izzó homokra. Nem süllyedsz el, sőt, semmi bajod nem esik. Hihetetlen, de a dramoan talizmán valóban varázserővel bír. Hát nem semmi pusztulást végeztek itt az ősi háborúk. Szinte semmi nem maradt épen. Belesétálsz egy kisebb füstgomolyagba. Csípni kezdi a szemed a sűrű savfelhő. Pár perc eltelik, míg magad mögött hagyhatod. Egy gothag döglidérc jön feléd.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a gothag döglidérc fejét. (8 támadással 733 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (74 életpontot sebezve.) Távolról őselemi savcsapás varázslatot lősz a másikra. 174 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel többször eltalálod a gothag döglidérc fejét. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (60 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a gothag döglidérc meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Biethlan lándzsával megdöfködöd a gothag döglidérc rothadó alakját. (5 támadással 469 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (61 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod a gothag döglidérc jobb lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc karmai majdnem eltalálnak! A gothag döglidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A gothag döglidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
11698 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1896, sebződés: 136, gyógyulás: 0, összesen: -136 ÉP}

Rövid imát vetsz a szörny hullája fölött, majd folytatod a felderítést. Keresztül vágsz egy teljesen sivár és kietlen tisztáson. Itt különösen brutális volt a pusztítás! De mi ez a hang? Egy ködmágus intéz feléd kihívást.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy agytaposás mágiát. Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vad csatakiáltással, felemelve a biethlan lándzsát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával többször eltalálod a ködmágus testét. (8 támadással 372 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (67 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őselemi savcsapás varázslatot lősz. 489 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel gyengén megszurkálod a ködmágus testét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (41 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 206 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Biethlan lándzsával jól megszurkálod a ködmágus jobb lábát. (8 támadással 359 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (65 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel gyengén megszurkálod a ködmágus testét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a ködmágus gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 217 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Biethlan lándzsával többször eltalálod a ködmágus fejét. (8 támadással 372 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (29 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őselemi savcsapás varázslat. 295 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a ködmágus testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (57 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a ködmágus sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 201 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi sorvasztás varázslat. A varázslat kudarcot vallott. A ködmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
20214 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2503, sebződés: 624, gyógyulás: 0, összesen: -624 ÉP}

Egyszer csak újabb nesz üti meg a füled. Rémülten pördülsz meg. Egy újabb ellenfél! Egy kristálynyálka készül a lemészárlásodra.

A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-45 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény gúnyosan végigmér téged, majd rádmutat. Te csak nevetve legyintesz, és megrohamozod.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy őstenyészet lábát masszírozza.


(Feltételes gyógyítás:) Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+886 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) Utad során felfedezed Tankcsapda táborát. Egy bársony övsálat, egy Bropxat vállvédőjét, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy gárdista övcsatot, egy gólemgyűrűt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hókeresztet, egy hósárkánybőr csizmát, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg karkötőt, egy Luthius karkötőjét, egy Natharion amulettet, egy natharion talizmánt, egy örökkéval. rubinját, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szirén köpenyét, egy teknősbőr nadrágot, egy Teremtő koronáját, egy tradicionális övet, egy yiang kesztyűt, egy yiang mellényt és egy yiang sapkát visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy quwarg ölész trófea és egy tleikan rémeb trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Mentális auráját felismered, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-30 életerő). [174 pontot használtál fel, van még 399.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[270,58] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. A Küzdelem Dombság szélénél jársz. Állítólag csak az válhatott a kyorg máguskirály katonájává, aki a dombság területén lévő iskolákban elsajátította a közelharc minden csínját-bínját. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Nini, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! (Önanalízis: +3% bányászat.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). [rézdarab ládikóba-> (185,60)-> 1 arany, -2 ÉP] (Önanalízis: +1% bányászat.)

Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)
Összeakadsz Babsalátával. Auráját mágikus vihar övezi. Ő Gabrielle férje! Raia lényének egy nagyobb része. Egy Bropxat vállvédőjét, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór vértet, egy drakolder gyűrűt, egy fattylord derékövet, egy gólemgyűrűt, egy Hatalom Karkötőjét, egy jégisten amulettet, egy jegygyűrűt, egy kreiton palástot, egy kyorg köpenyt, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy mihlanil övet, egy moa csiptetőt, egy moa nadrágot, egy moa sisakot, egy moa védőkesztyűt, egy nap szimbólumot, egy natharion talizmánt, egy örökkéval.tűzopálját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy torz fülkarikát, egy tűzúr csizmáját és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy vtoeken döntőbíra trófea és egy tleikan rémeb trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy lovagi kardot, bal kezében egy sárkánypengét tart. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Tisztán érzed auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-47 életerő). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 15 szögletes követ. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [270,57] Még mindig dombos terepen vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kazmárt. Észreveszel egy oltárt. Dornodon híveié. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Analotha. Látsz egy vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (vasérc) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! (Önanalízis: +2% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.) A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy raskhiir szellem lehet. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A csata nem lesz könnyű: célpontod agytaposás varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy pajzszúzás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 121 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biethlan lándzsával többször eltalálod a raskhiir szellem izmos felkarját. (8 támadással 760 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (61 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel gyengén megszurkálod a raskhiir szellem izmos felkarját. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (53 életpontot sebezve.) A raskhiir szellem védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (4 támadástól 477 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-14 pszi pont.) (-3 TU.) Biethlan lándzsával jól megszurkálod a raskhiir szellem bal lábát. (8 támadással 784 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (39 életpontot sebezve.) Távolról őselemi savcsapás varázslatot lősz a másikra. 199 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel kicsit megbökdösöd a raskhiir szellem bal lábát. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (45 életpontot sebezve.) A raskhiir szellem fegyverforgatói fölénye nyilvánvaló: vágások sorozata zúdul válladra és nyakadra. (4 támadástól 482 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-14 pszi pont.) (-2 TU.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 2400, sebződés: 1080, gyógyulás: 0, összesen: -1080 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+1159 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss törpe nyomok vezetnek északkeletre. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-40 életerő). [102 pontot használtál fel, van még 297.]

kt 205 8 elkészíted a 205. tárgyat (8 darabot)
Sajnos itt egyszerre csak 1 kazmár gyökeret lehet begyűjteni. Begyűjtöttél 1 kazmár gyökeret. Erőd TF-elődött. [6 pontot használtál fel, van még 291.]

v 181 188 61 elmormolod a 181. varázslatot
22 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

im 0 2 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 291.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[269,58] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios híveié. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Dred Hornwill. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-48 életerő). [8 pontot használtál fel, van még 283.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 283.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 283.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 283.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 283.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 283.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 283.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 283.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 283.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

p 195 25 használod a 195. pszi képességet
Csak 19 Tudatpont előállításához elég pszi pontod van. Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a pszi-konverzió II pszi képességet. Pszi energiáidat konvertálva, előállítottál 19 Tudatpontot. [-380 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 268.]

ef 40 energia fejlesztése 40
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-14 TU.] A befejezéshez még 962 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [140 pontot használtál fel, van még 128.]

* 1. BP: alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 125.]

* 2. BP: elmormolod a 15. varázslatot
22 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 41 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

* 3. BP: energia fejlesztése 26
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

* 4. BP: elmormolod a 238. varázslatot
22 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 25 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

* 5. BP: elmormolod a 160. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kőszem). [0 pontot használtál fel, van még 125.]

* 6. BP: elmormolod a 84. varázslatot
22 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 72 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

* 7. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

* 8. BP: használod az 1602. tárgyat
Nem adtál meg második paramétert, vagy nincs nálad a második paraméterként megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

* 9. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 511. tárggyal a 824. tárgyat
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 125.]
Kiveszed a füledből a ryuku függőt, majd a füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 125.]
Lecsatolod az ősi páncélt, majd magadra öltöd a játékmesteri palástot. [0 pontot használtál fel, van még 125.]
Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-53 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 2, 30.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ nyel le a bazaltelementál. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Földelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 125 pontod maradt, ebből a következő körre 125 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 905 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RASKHIIR SZELLEM (539. SZÖRNY)
Tudjuk, hogy a kyorgok zöld szemű, hüllőpofájú, agyaras teremtmények voltak, de a legtöbben azt hiszik, minden kyorg egyben varázsló is volt. Nos, ez azért nem teljesen igaz. A raskhiirok abban az időben, amikor még Kelet-Ghalla dimbes-dombos területein fellelhetőek voltak a kyorgok föld alatti települései, jelentős pozíciót töltöttek be a trakuun (a kyorg máguskirály) oldalán. Legyőzhetetlennek vélt testőrkatonák voltak ők, akiknek megadatott az a megtiszteltetés, hogy harcban eshettek el; azt persze már nem tudhatták, hogy hiába: a triklem drakolderek mindazt, amiért küzdöttek, a társadalmuk egészét elsöpörte a föld színéről. Hogy a nyughatatlan lelkű raskhiirok emiatt, vagy a kyorg kutatómágusok ármánykodásai folytán tértek vissza a túlvilágról, ezt nem tudni, mindenesetre egy részük továbbra is a lakatlan világ kihalt dombságain kószálva tölti mindennapjait.

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight félisten hatalmú felszentelt főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 686. fordulód.

Erő: 79 (100) Szint: 52 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 82 (100) Támadás: 76 Agresszió: 5 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 81 (104) Védekezés: 135 Menekülés: 30 % Életkor: 49/54 év
Egészség: 81 (101) Életpont: 1340/1099 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 82 (109) Varázspont: 4244/22 Pénz: 15833 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 40/0 Pszi pont: 875/5 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 182
Eddig összesen 8497 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 65838 TP-t kaptál. Jelenleg 34485656 TP-d van. A következő szinthez még 6514344 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar őslich, triklem drakolder, quwarg b.háborító. A 665. fordulódban 106834 arany került a bankszámládra. 118051 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9 ökölvívás: 5 szúrófegyverek: * 51
vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: 3 dobófegyverek: 39

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30 2. nyomkövetés: 174 (+1) 3. mászás: 34
4. csapdakészítés: 9 5. csapdaészlelés: 39 (+21) 6. gyógyítás: 313 (+2)
7. titkosírás: 19 8. felderítés: 37 9. szörnyidomítás: 5
10. teológia: 149 11. taumaturgia: 260 12. szerencsejáték: 8
13. versengés: 28 14. zene: 15 15. szörnyismeret: 23
16. pszi: 79 17. zárnyitás: 3 18. vadászat: 10
19. vitalitás: 4 20. bányászat: 54 (+1) 21. úszás: 15
22. csapatmunka: 5

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 59
7. tulajdonságpont: 1 11. kincskeresés: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 40 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16)
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288), Rém (#315), halálmadár (#351) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), átokosztó (#372) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), Thargodan kufár (#335), éjfattyak (#9096), kísértetvarázsló (#424), rothadó borzalom (#633)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) jégvihar (#353, 45 VP) földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) energiaburok (#239, 15 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP)
kyorg tudás (#273, 0 VP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 25 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 30 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 160 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) elme dominanciája (#247) nagyobb agypajzs (#120) papi aura (#377)
esszenciavédelem (#165) jégmágia (#279) tárgyvédelem (#178) tulajdonságpajzs (#26)
szemmelverés (#137) hatalomvarázs (#220) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61), éjfattyak végzete (#260)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109) jégoszlop (#231) >> noth szellem (#250)
jégoszlop (#231) >> manaelementál (#290) gömbvillám (#176) >> aranyfecske (#283)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> aranyfecske (#283)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít).
2.) Látni akarok egy igazi dalebgad kristálykulcsot! Mutasd be oltáromnál, de siess!
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld kincskeresés képességedet legalább 4-es szintre!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.
2007 II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 2 isteni könnycsepp (#260) 6 ramit kő (#226)
1 tükör (#43)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
72 arany (#50) 5 jégszilánk (#1128) 3 kaja (#2)
6 kaktuszbogyó (#429) 1 kazmár gyökér (#205) 8 mákrózsa virág (#56)
1 mocsári penke (#148) 8 szögletes kő (#17) 3 varázskő (#305)
1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(269,58) nekrofun (#173), Elenios oltár, művészi porolit (#720), 35. jellempróba
(269,62) ősi rúnatorony (#852), művészi porolit (#720), oltár, 31. jellempróba, elemi pulzátor (#440), tleikan házőrző (#507)
(269,63) bosszúállók (#562), 255. jellempróba, Raia oltár
(269,64) manaelementál (#290), tükörtorony (#885), Fairlight oltár, smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), nothar cserje (#922, belőle készíthető: #923), nekrofun (#173), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), Chara-din monolitja (#534), 31. jellempróba, barátság szent tüze (#484)
(270,57) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Dornodon oltár, 45. jellempróba, művészi porolit (#720), vaskohó (#155), érclelőhely, raskhiir szellem (#539)
(270,58) 255. jellempróba, 34. jellempróba, vaskohó (#155), Dornodon oltár, tündöklő szobor (#1587), érclelőhely, Babsaláta (3612. kalandozó)
(270,59) gothag döglidérc (#429), ködmágus (#597), kristálynyálka (#632), drakolder csatamező (#966), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Tankcsapda (3033. kalandozó)
(270,60) tükörtorony (#885), oltár, 38. jellempróba, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393)
(270,61) Dornodon oltár, 43. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), vérszomjas karvalyok (#555)
(270,63) gothag döglidérc (#429), ezeréves lélek (#634), drakolder csatamező (#966), Raia oltár, 43. jellempróba, művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek