683. forduló, 685. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. ápr. 19. 9h:31'
EZ A 706. JÁTÉKHETED, 684. FORDULÓD
707. játékheted kezdete: ápr. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [242,44] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+1 tvp ). Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 69 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+48 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+1263 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+289 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) A lottó 864. hetének nyerőszámai: 15, 28, 21. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 795.]
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 793.]
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 793.]

* 2. KP: elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 377. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 791.]
Beizzik a turbómágia. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 789.]
Gyorsvarázsolsz! Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 787.]

* 3. KP: leveszed/lerakod az 511. tárgyat
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 787.]

* 4. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 785.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 785.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-45 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] [2 pontot használtál fel, van még 783.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 1322. tárggyal a 809. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 783.]
A füledre akasztod a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 783.]
Lecsatolod a játékmesteri palástot, majd magadra öltöd az ősi páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 783.]

* 6. KP: használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 782.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +10 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 776.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 774.]

* 7. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-36 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 772.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 770.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-38 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Öregedtél 1 évet. [2 pontot használtál fel, van még 768.]

* 8. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 238% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 768.]

* 9. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 627 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A varázslat kudarcot vallott. Teli erőből bogyógránátot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bogyógránát. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az aranyfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 96 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 672, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[-72 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo] [10 pontot használtál fel, van még 758.]

* 10. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 385. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] [0 pontot használtál fel, van még 758.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 756.]
Szupersebesen mormolsz. Megidéztél egy földelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [10 pontot használtál fel, van még 746.]

ef 30 energia fejlesztése 30
60 varázspont felhasználásával előállítasz 5 TU-t. Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-20 TU.] A befejezéshez még 1115 TU szükséges. IQ-d TF-elődött. [200 pontot használtál fel, van még 546.]

kt 430 5 elkészíted a 430. tárgyat (5 darabot)
Sajnos csak 4 bogyógránát készítéséhez van elegendő alapanyagod. Legyártottál 4 bogyógránátot. IQ-d TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 526.]

kb 430 15 kiveszel a bankból a 430. tárgyat (15 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 15 bogyógránátot. [0 pontot használtál fel, van még 526.]

kre 226 1128 6 kreálsz a 226. tárggyal az 1128. tárgyat (6 darabot)
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kreáció varázslatot! Kreáltál 6 jégszilánkot. [-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 524.]

m 1 2 3 mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre
[243,43] Az erdő után alacsonyhegység következik. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Rhiannon irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Látsz egy oltárt. Raia híveié. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! (Önanalízis: +3% bányászat.) [rézdarab ládikóba-> (183,31)-> 1 arany, -2 ÉP] (Önanalízis: +1% bányászat.) Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy zseléféreg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy energiaburok varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 684 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bogyógránátot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bogyógránát. Pár lövedéked átjárja a zseléféreg fejét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (49 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (124 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biethlan lándzsát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával kicsit megbökdösöd a zseléféreg kocsonyás testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (60 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megbököd a zseléféreg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (44 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a zseléféreg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 166 életpontot vesztesz.) A zseléféreg farkával megérint. (1 támadástól 95 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád csökken! (-2 max. varázspont.) Biethlan lándzsával valamennyire megsebezgeted a zseléféreg testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (54 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a zseléféreg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 207 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a zseléféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-3 max. varázspont.) Biethlan lándzsával néhányszor megkarcolod a zseléféreg kocsonyás testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (28 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őselemi savcsapás varázslatot lősz. 412 életpontot sebeztél. A zseléféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 179 életpontot vesztesz.) A zseléféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád csökken! (-3 max. varázspont.) Túl sok sebet kaptál. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1724, sebződés: 937, gyógyulás: 8, összesen: -929 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+981 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sziklaelementál közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 676 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Bogyógránátot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bogyógránát. Lövedékeiddel perforálod a sziklaelementál sziklakemény testét. (6 támadással 163 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (75 életpontot sebezve.) Meglengetve a biethlan lándzsát ellenfeledre rontasz. Biethlan lándzsával többször eltalálod a sziklaelementál bal oldalát. (8 támadással 440 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (70 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy őselemi savcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 217 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel megbököd a sziklaelementál testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) A sziklaelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 239 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 10784 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1721, sebződés: 239, gyógyulás: 8, összesen: -231 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-38 életerő).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 szögletes követ. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [244,43] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy pengekarú nitmák. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] A mészárlásra kiszemelt áldozat agytaposás varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 685 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Bogyógránátot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bogyógránát. Alaposan megsorozod a pengekarú nitmák testét. (6 támadással 174 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (48 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pengekarú nitmák testét. (8 támadással 641 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (26 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őselemi savcsapás. 335 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel megbököd a pengekarú nitmák jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (50 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a pengekarú nitmák nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 190 életpontot vesztesz.) A pengekarú nitmák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 11826 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1991, sebződés: 190, gyógyulás: 8, összesen: -182 ÉP}

Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-38 életerő). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [245,44] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ez nem lehet más, mint egy animált korall. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Észreveszel egy ősi rúnatornyot. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Látsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Veronel egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
(Feltételes mászás:) Hunyorogva nézed a föléd magasodó rúnatorony falait, míg meg nem pillantod az apró mélyedéseket, melyekbe kapaszkodva elkezdhetsz mászni. (Önanalízis: +7% mászás.) Alaposan leizzadsz, mire eléred az építmény tetejét. Lihegve nézel körül. Az ősi rúnatorony teteje teljesen sima, csupán itt-ott látszik a talajon néhány nagyobb repedés. Miközben egy félelmetes üvöltés tölti be a levegőt, beszakad alattad a rúnatorony teteje. Egy sötét terembe zuhansz, és alig tápászkodsz fel, amikor egy óriásira nőtt alak ront neked. Egy szellemdarázs!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy energiaburok. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 678 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Bogyógránátot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bogyógránát. Pár lövedéked átjárja a szellemdarázs testét. (6 támadással 290 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Meglengetve a biethlan lándzsát ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szellemdarázs bal vállát. (8 támadással 792 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (37 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őselemi savcsapás varázslatot. 153 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel megkarcolod a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (60 életpontot sebezve.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 275 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 9467 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1822, sebződés: 275, gyógyulás: 8, összesen: -267 ÉP}

Alig sikerül fellélegezned, döbbenten konstatálod, hogy újabb szörnyeteg közeledik feléd. Egy tleikan házőrző!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy energiaburok varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 325 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Teli erőből bogyógránátot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bogyógránát. Alaposan megsorozod a tleikan házőrző bal első lábát. (6 támadással 293 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (46 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával több döféssel felnyársalod a tleikan házőrző testét. (8 támadással 772 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (40 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel gyengén megszurkálod a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) A tleikan házőrző rávág csápjával a térdedre. (1 támadástól 175 életpontot vesztesz.) Előremozdulva, a tleikan házőrző kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 200 életpontot vesztesz.) {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1752, sebződés: 375, gyógyulás: 8, összesen: -367 ÉP}

Gyorsan magadhoz térsz, és emberfeletti gyorsasággal menekülésbe fogsz a romba dőlt oldalfalon felfelé. A mászó-karperecet újra rátapasztod a rúnatorony külső falára, és óvatosan leereszkedsz.
(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+1123 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.)
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-35 életerő). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) [173 pontot használtál fel, van még 351.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[246,44] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy legyengült vastagbőrű mutak nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy energiaburok varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 387 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bogyógránátot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bogyógránát. Lövedékeiddel perforálod a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (66 életpontot sebezve.) A vastagbőrű mutak még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 6159 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 590, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-49 életerő).

(Továbbmész...) [247,45] Síkság, továbbra is csak síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ősi rúnatornyot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Gort Grán lábát masszírozza. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) A mászó-karperecet a csuklódra csatolva mászni kezdesz felfelé. Az ősi rúnatorony meredek falain alig találsz fogódzkodót. (Önanalízis: +7% mászás.) Hosszú idő eltelik, míg eléred az építmény peremét, ahol végre felkapaszkodhatsz és véget érnek a megpróbáltatásaid. Legalábbis az eddigiek. Az eléd terülő látvány fenséges, megcsodálhatod Ghalla messzi földjeit. Hirtelen megmozdul alattad a föld, és hangos recsegéssel beomlik alattad. A sötét teremben, ahova jutottál, már nem vagy egyedül. Egy púpos zsokarg!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 613 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bogyógránátot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bogyógránát. Lövedékeiddel perforálod a púpos zsokarg bamba pofáját. (5 támadással 241 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (74 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával megdöfködöd a púpos zsokarg testét. (2 támadással 198 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (64 életpontot sebezve.) Ellenfeledre őselemi savcsapás varázslatot lősz. 142 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel megbököd a púpos zsokarg bamba pofáját. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) A púpos zsokarg meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Kisebb sebet ejt a púpos zsokarg agyarával a testeden. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 áldott kő. 7360 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1442, sebződés: 78, gyógyulás: 8, összesen: -70 ÉP}

Mielőtt még kifújhatnád magad, máris előtted terem a következő ellenfél. Egy sötét ülnök!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy energiaburok varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 530 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] A lény felemeli kezét, hogy döntést hozzon. BŰNÖS! A következő pillanatban lesújt rád a büntetés (-366 életerő). Bűnbánatod mélységes, nem akarsz már harcolni.
{Csatastatisztika; sebzés: 530, sebződés: 366, gyógyulás: 8, összesen: -358 ÉP}

Még szerencse, hogy a mászó-karperec még a kezed ügyében van, hangos jajveszékeléssel kapaszkodsz fel a romokon. A mászó-karperecet újra rátapasztod a rúnatorony külső falára, és óvatosan leereszkedsz.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-40 életerő).

(Továbbmész...) [248,46] Vált a terep: ritka erdőben vagy.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy manilla-fát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Dred Hornwill egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Találsz egy Chara-din monolitját. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-41 életerő). [69 pontot használtál fel, van még 282.]

v 198 256 28 elmormolod a 198. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(242,44) történelemkutató intézet (#691), aranyfecske (#283)
(243,43) művészi porolit (#720), vaskohó (#155), Raia oltár, érclelőhely, zseléférgek (#453), sziklaelementál (#437)
(244,43) pengekarú nitmák (#450), 43. jellempróba, Tharr oltár
(245,44) animált korall (#445), ősi rúnatorony (#852), tündöklő szobor (#1587), 40. jellempróba, Dornodon oltár, művészi porolit (#720), szellemdarázs (#481), tleikan házőrző (#507)
(246,44) 34. jellempróba, Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), vastagbőrű mutak (#442)
(247,45) ősi rúnatorony (#852), oltár, 43. jellempróba, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), púpos zsokarg (#451), sötét ülnök (#508)
(248,46) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)

[256,28] A fák ritkulnak, az erdő hangulata "megenyhül". Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Baalgarmon szolgája. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy energiaburok varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 172 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (95 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Biethlan lándzsával tökéletesen perforálod a Baalgarmon szolgája pipaszár lábát. (8 támadással 756 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (28 életpontot sebezve.) Egy őselemi savcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel többször eltalálod a Baalgarmon szolgája fejét. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (62 életpontot sebezve.) A Baalgarmon szolgája karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-10 TVP). A Baalgarmon szolgája fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 146 életpontot vesztesz.) Biethlan lándzsával többször eltalálod a Baalgarmon szolgája fejét. (5 támadással 482 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (61 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megkarcolod a Baalgarmon szolgája inas karját. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (48 életpontot sebezve.) A Baalgarmon szolgája többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-11 TVP). A Baalgarmon szolgája fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 194 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
12701 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1941, sebződés: 538, gyógyulás: 12, összesen: -526 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+1111 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-31 életerő). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] [50 pontot használtál fel, van még 211.]

m 4 5 7 mozogsz délre, délnyugatra, északnyugatra
[256,29] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A távolban sakálok üvöltenek.

Oldalt pillantva, meglátsz egy kristálypalotát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Felfedeztél egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) A bolygó történetének páratlan eseményéhez látsz hozzá: mászni kezdesz fölfelé a palota oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! (Önanalízis: +4% mászás.) Zihálva veszed a levegőt, mire a palota tetejére érsz. Van itt egy zafírkupolájú torony, melynek bejárati ajtaja nyitva áll! Belépsz. Ahhh! Hiszen ez meseszép! Egy gigantikus, kristályból kifaragott terembe lépsz, benne csodaszép szobrok, bútorok, mind-mind kristályból. MÖAH! - hallod oldalról. A palota lakója! Mindjárt ismerteted vele a likviditási problémáit. Ah, már látod is, mi jön! Egy gránitelementál!

Meglengetve a biethlan lándzsát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával tökéletesen perforálod a gránitelementál testét. (2 támadással 196 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (44 életpontot sebezve.) Ellenfeledre őselemi savcsapás varázslatot lősz. 403 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel megdöföd a gránitelementál fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (85 életpontot sebezve.) A gránitelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Véres nyál csordul ki a gránitelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 767, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Sajna, a palotának van még egy lakója, és fel is ébredt a csatazajra! Nyilván bosszút akar állni elhunyt barátjáért. Egy halálosztó kain!

Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. A varázslat kudarcot vallott. A lény mereven rádnéz. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Marokra fogva a biethlan lándzsát a másikra ugrasz. Biethlan lándzsával tökéletesen perforálod a halálosztó kain bal lábát. (2 támadással 157 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (42 életpontot sebezve.) Egy őselemi savcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 442 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel megdöföd a halálosztó kain testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (44 életpontot sebezve.) A halálosztó kain karmai majdnem eltalálnak! A halálosztó kain állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A halálosztó kain farkával melletted a levegőbe suhint. A halálosztó kain összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 714, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy kronokukac!

Megmarkolva a biethlan lándzsát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kronokukac testét. (3 támadással 297 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (44 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel eltalálod a kronokukac nyálkás farkát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (45 életpontot sebezve.) A kronokukac melléd csap a farkával! A kronokukac farkával melletted a levegőbe suhint. Véres nyál csordul ki a kronokukac száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1741 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 436, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez az! Turkálni kezdesz a csillogó kristálycuccok között, kincset keresve. Ez az! Egy fiókban találtál 5 mérgezett vasnyilat. [mérgezett vasnyíl ládikóba-> (183,31)-> 40 arany, -2 ÉP] Lassan, vigyázva ereszkedsz le a kristálypalota oldalán. Micsoda élmény volt! A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-34 életerő).

(Továbbmész...) [255,30] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy krathan csontváz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 661 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával több döféssel felnyársalod a krathan csontváz testét. (8 támadással 768 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (50 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy őselemi savcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 460 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel megérinted a krathan csontváz testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (40 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a krathan csontváz nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
12154 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2023, sebződés: 136, gyógyulás: 8, összesen: -128 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-33 életerő).

(Továbbmész...) [254,29] A síkságot ritka erdő váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Emella a Bombázó irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa.

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-40 életerő). [64 pontot használtál fel, van még 147.]

m 1 mozogsz északkeletre
[255,28] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-33 életerő). [8 pontot használtál fel, van még 139.]

v 182 183 29 elmormolod a 182. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 139.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 139.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 139.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 139.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 139.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 139.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 139.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 139.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 139.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 139.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 139.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 139.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 139.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 139.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 139.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 139.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 139.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 139.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 139.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 139.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

* 1. BP: alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 136.]

* 2. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] [30 pontot használtál fel, van még 106.]

* 3. BP: energia fejlesztése 26
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

* 4. BP: elmormolod a 238. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod az ősi szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új csalánvirág. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] [10 pontot használtál fel, van még 96.]

* 5. BP: elmormolod a 160. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a varázskő készítés varázslatot! Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 1 kőszembe. [-120 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% tau] [10 pontot használtál fel, van még 86.]

* 6. BP: elmormolod a 84. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 675 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 99 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 675, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[-72 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo] [10 pontot használtál fel, van még 76.]

* 7. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

* 8. BP: használod az 1602. tárgyat
Nem adtál meg második paramétert, vagy nincs nálad a második paraméterként megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

* 9. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 511. tárggyal a 824. tárgyat
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 76.]
Kiveszed a füledből a ryuku függőt, majd a füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 76.]
Lecsatolod az ősi páncélt, majd magadra öltöd a játékmesteri palástot. [0 pontot használtál fel, van még 76.]
Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-10 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 11, 28.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ habzsol be a bazaltelementál. Egy kaját nyel le a smaragd őrsárkány. Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Földelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 76 pontod maradt, ebből a következő körre 76 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 856 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight félisten hatalmú felszentelt főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 684. fordulód.

Erő: 81 (102) Szint: 52 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 81 (99) Támadás: 76 Agresszió: 5 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 81 (104) Védekezés: 139 Menekülés: 30 % Életkor: 49/53 év
Egészség: 81 (101) Életpont: 1338/961 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 82 (109) Varázspont: 4233/2363 Pénz: 15588 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 40/0 Pszi pont: 875/706 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 118
Eddig összesen 8483 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 75307 TP-t kaptál. Jelenleg 34375537 TP-d van. A következő szinthez még 6624463 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar őslich, triklem drakolder, quwarg b.háborító. A 665. fordulódban 106834 arany került a bankszámládra. 116983 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9 ökölvívás: 5 szúrófegyverek: 51
vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: 3 dobófegyverek: 39

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30 (+1) 2. nyomkövetés: 173 3. mászás: 34
4. csapdakészítés: 9 5. csapdaészlelés: 18 6. gyógyítás: 311 (+1)
7. titkosírás: 19 8. felderítés: 37 9. szörnyidomítás: 5
10. teológia: 149 (+1) 11. taumaturgia: 258 (+1) 12. szerencsejáték: 8
13. versengés: 28 14. zene: 15 15. szörnyismeret: 23
16. pszi: 79 17. zárnyitás: 3 18. vadászat: 10
19. vitalitás: 4 20. bányászat: 53 21. úszás: 15
22. csapatmunka: 5

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 50
7. tulajdonságpont: 1 11. kincskeresés: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 40 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16)
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288), Rém (#315), halálmadár (#351) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), átokosztó (#372) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), Thargodan kufár (#335), éjfattyak (#9096), kísértetvarázsló (#424), rothadó borzalom (#633)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) jégvihar (#353, 45 VP) földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) energiaburok (#239, 15 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP)
kyorg tudás (#273, 0 VP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 25 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 30 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 160 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) elme dominanciája (#247) nagyobb agypajzs (#120) papi aura (#377)
esszenciavédelem (#165) jégmágia (#279) tárgyvédelem (#178) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs III (#127) szemmelverés (#137) hatalomvarázs (#220) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61), éjfattyak végzete (#260)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109) jégoszlop (#231) >> noth szellem (#250)
jégoszlop (#231) >> manaelementál (#290) gömbvillám (#176) >> aranyfecske (#283)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> aranyfecske (#283)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít).
2.) Látni akarok egy igazi dalebgad kristálykulcsot! Mutasd be oltáromnál, de siess!
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld kincskeresés képességedet legalább 4-es szintre!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.
2007 II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 bogyógránát (#430) 2 isteni könnycsepp (#260) 4 kaktuszbogyó (#429)
6 ramit kő (#226) 3 spiritusz (#170) 1 tükör (#43)
12 ugh méreg (#166)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
303 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 2 csalánvirág (#582)
5 csillezsályalevél (#1253) 5 jégszilánk (#1128) 6 kaja (#2)
13 mákrózsa virág (#56) 2 mocsári penke (#148) 1 sáfránypor (#211)
1 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(254,29) a 104. labirintus bejárata, oltár, barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587)
(255,28) oltár, 255. jellempróba, 47. jellempróba, aranyfecske (#283)
(255,30) krathan csontvázak (#432), oltár
(256,28) Baalgarmon szolgái (#439)
(256,29) kristálypalota (#401), oltár, 35. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), gránitelementál (#205), halálosztó kain (#168), kronokukac (#285)

Üzenet küldése a karakternek