Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 1. 12h:06' EZ A 681. JÁTÉKHETED, 681. FORDULÓD 682. játékheted kezdete: szept. 4. A következő fordulódat legkorábbana 682. játékhéten tudjuk betáplálni. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2226 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 188. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 209. varázslatot |
* 3. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 28. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1041. tárgyat |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 608. tárgyat az 1040. tárggyal a 844. tárgyat |
vv 71 11 189 | elmormolod a 71. varázslatot a 11. varázslatot a 189. varázslatot |
ba 562 761 | nem támadod az 562. szörnyet a 761. szörnyet |
t 800 549 | támadod a 800. szörnyet az 549. szörnyet |
ext | visszadátumozás kérelem |
le 844 | leveszed/lerakod a 844. tárgyat |
kf 1541 | kézbeveszed/felveszed az 1541. tárgyat |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi hatás! A szilánk működik (+4 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kémsárkány testét. (7 támadással 394 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (40 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a tleikan nyársat a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal néhányszor teljesen átdöföd a kémsárkány testét. (9 támadással 1190 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 41 életpontot sebeztél. Naginatával jól megszurkálod a kémsárkány testét. (6 támadással 531 életpontot sebezve.) A kémsárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 242 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a kémsárkány farkától. (2 támadástól 134 életpontot vesztesz.) Tleikan nyárssal jól megszurkálod a kémsárkány bal lábát. (6 támadással 780 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. Naginatával kicsit megsebzed a kémsárkány színváltós szárnyát. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 286 életpontot vesztesz.) A kémsárkány farka bal karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 133 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 kyorg rúnakorong. 20671 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3062, sebződés: 835, gyógyulás: 8, összesen: -827 ÉP}
(Továbbmész...) [259,54] Dombos terepre érkeztél. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy chaktra vadászeb. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 175 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a chaktra vadászeb testét. (7 támadással 378 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a chaktra vadászeb jobb oldalát. (7 támadással 739 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 109 életpontot sebeztél. 109 életpontot gyógyultál. Naginatával jól megszurkálod a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (3 támadással 250 életpontot sebezve.) A chaktra vadászeb néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 268 életpontot vesztesz.) A chaktra vadászeb fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A chaktra vadászeb most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10995 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1651, sebződés: 288, gyógyulás: 117, összesen: -171 ÉP}
h 1611 | használod az 1611. tárgyat |
h 1611 | használod az 1611. tárgyat |
tps 100 | TVP spórolása: 100 pontért |
v 198 269 83 | elmormolod a 198. varázslatot |
[269,83] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Oldalt pillantva, meglátsz egy tükörtornyot. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight híveié. A tükörtorony tövében egy nagydarab, talpig kvazárba öltözött fickó ücsörög. Rögtön felismered benne kezdőkalandor korod egyik nagy példaképét, Lord Kovács Józsefet! Tisztelettel üdvözlöd, és udvariasan a hogyléte felől érdeklődsz.
- Hogy lennék? Nem látod, hogy erős gondok gyötörnek? Ismered St. Laurel lovagot? Hm. Nem baj. St. Laurel generális kerek négy évvel ezelőtt nyomtalanul eltűnt! Csak most, nemrég került elő egy hátrahagyott üzenet, amiben valami fura banyát említ. Annak felkutatására indult hű lovagjai segedelmével. Sokáig kutattam, amíg megtaláltam a táborát, de sok öröm nem kerekedett a felfedezésemből. Innen délkeletre nem messzire van egy erdő. Ott találtam rá. - Lord Kovácsra hirtelen zokogó roham tör. Alig tudja leküzdeni a könnyeit. Aztán nagy nehezen mégis csak folytatja. - Kővéváltozott! Igen, az egész csapat! Jártam Alanorban, Urunknál, Borax királynál, és udvari mágusai átadták a bűbájtörő mágia receptjét. Itt van, olvasd el, én nem értek belőle egy kukkot sem.
Gyorsan átfutod a feljegyzést, ami egy pentagramma rajzát, és elkészítésének metódusát tartalmazza. Legalább három, maximum hat, a rúnamágiában igencsak járatos varázslót igényel a szertartás, és egy-egy nektoraf faggyúból öntött mágikus gyertyát. Persze itt áll a varázslat megidézésének pontos szövege is. Lord Kovács visszakéri a feljegyzést, és így szól:
- Segíts mentoromon, kalandozó, ha tudsz, kérlek! Bizton mondom néked, St. Laurel meg fog jutalmazni jótettedért! Ha segíteni akarsz, menj el társaiddal St. Laurel táborához, és cselekedd meg, amit e papíros diktál! Én itt várom majd be, hátha jár még erre valaki, aki segedelmemre sietne.
Bólintasz, majd töprengve hagyod ott Lord Kovács Józsefet. (10. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 6, délre 6 mérföldre teljesítheted.)
(Feltételes mászás:) A pókkarmokkal a kezeden és a lábaidon mászni kezdesz a tükörtorony falán. Felveszed az építmény forgásának ritmusát. Hosszú órákig izzadsz a falon, és sok-sok kört megteszel, míg felérsz a bejáratig. A sötét átjáró végén egy fényes teremre bukkansz. Szokatlanul nagy ahhoz képest, hogy a tükörtorony kívülről milyen keskenynek nézett ki. Információgyűjtő bámészkodásodat kaparászó zajok zavarják meg. Rémülten fordulsz meg a tengelyed körül. Ez egy shokara bogár!
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pusztító végzet varázslatot. 632 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a shokara bogár testét. (7 támadással 650 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Naginatával megdöfködöd a shokara bogár összetett szemét. (4 támadással 315 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a shokara bogár. (2 támadástól 172 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A shokara bogár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
11495 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1675, sebződés: 172, gyógyulás: 86, összesen: -86 ÉP}
Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 165 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan amazon bal lábát. (7 támadással 389 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tleikan amazon izmos hasát. (9 támadással 1197 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 35 életpontot sebeztél. Naginatával jól megszurkálod a tleikan amazon testét. (5 támadással 452 életpontot sebezve.) A tleikan amazon néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13599 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2238, sebződés: 155, gyógyulás: 4, összesen: -151 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1175 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kreiton lich testét. (7 támadással 397 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a kreiton lich jobb lábát. (7 támadással 723 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 109 életpontot sebeztél. 109 életpontot gyógyultál. Naginatával többször eltalálod a kreiton lich testét. (3 támadással 268 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A kreiton lich csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 59 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Daramoula pálcájával párszor megpöccinted a kreiton lich foszladozó testét. (2 támadással 229 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 106 életpontot sebeztél. 106 életpontot gyógyultál. Naginatával épp hogy megszúrod a kreiton lich egyik csápját. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Vitalitásod védelmet nyújt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 67 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16841 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2345, sebződés: 197, gyógyulás: 223, összesen: +26 ÉP}
m 6 3 4 | mozogsz nyugatra, délkeletre, délre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy halálos érintés varázslatot dobsz ellenfeledre. 15112 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 éjkristály. 23835 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15112, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 174 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 8 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az elemi pulzátor szárnyas testét. (7 támadással 399 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a kyorg hosszúpengét. Marokra fogva a kyorg hosszúpengét a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kyorg hosszúpengével párszor kilyukasztod az elemi pulzátor furcsa alakját. (7 támadással 752 életpontot sebezve.) Naginatával jól megszurkálod az elemi pulzátor jobb lábát. (2 támadással 184 életpontot sebezve.) Az elemi pulzátor csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-12 TVP). Nyelvét az elemi pulzátor feléd löki, de eredménytelenül. Az elemi pulzátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 9310 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1509, sebződés: 33, gyógyulás: 8, összesen: -25 ÉP}
Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 144 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kristálynyálka jobb oldalát. (7 támadással 412 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-33 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. A lény gúnyosan végigmér téged, majd rádmutat. Megvonod a vállad... Mit akart ez? Harcoljunk inkább! Megmarkolva a tleikan nyársat ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal tökéletesen perforálod a kristálynyálka testét. (9 támadással 1218 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 27 életpontot sebeztél. Naginatával többször eltalálod a kristálynyálka masszatestét. (6 támadással 522 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a kristálynyálka. (1 támadástól 138 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). A kristálynyálka meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 131 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 54 életpontot vesztettél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-65 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Tleikan nyárssal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kristálynyálka testét. (9 támadással 1172 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 33 életpontot sebeztél. Naginatával megkarcolod a kristálynyálka testét. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) A kristálynyálka meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 144 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). A kristálynyálka meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 132 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-92 életerő). A kristálynyálka még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 trakuun napkorong. 20557 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3621, sebződés: 792, gyógyulás: 4, összesen: -788 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat agytaposás varázst lök magára. Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ködmágus fekete csuháját. (7 támadással 201 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a ködmágus jobb oldalát. (7 támadással 358 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 175 életpontot sebeztél. Naginatával gyengén megszurkálod a ködmágus testét. (6 támadással 264 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A ködmágus megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 171 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a ködmágus átlátszó alakját. (7 támadással 370 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 157 életpontot sebeztél. Naginatával párszor épp hogy megérintgeted a ködmágus jobb lábát. (6 támadással 254 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 168 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a ködmágus fekete csuháját. (7 támadással 351 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 168 életpontot sebeztél. Naginatával gyengén megszurkálod a ködmágus testét. (6 támadással 268 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nem vagy felkészülve a ködmágus gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 155 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1583, sebződés: 494, gyógyulás: 8, összesen: -486 ÉP}
(Továbbmész...) [269,84] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Észreveszel egy raaba-fát. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy fényhozó. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy fehér glóbusz varázslat! Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 2280 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a fényhozó délceg alakját. (7 támadással 208 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a fényhozó felemelt karját. (7 támadással 361 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 184 életpontot sebeztél. Naginatával valamennyire megsebezgeted a fényhozó nyakát. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) A fényhozó megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) A fényhozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21147 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3125, sebződés: 170, gyógyulás: 8, összesen: -162 ÉP}
(Továbbmész...) [269,85] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tleikan áruló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 187 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: agyroppantás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan áruló jobb lábát. (7 támadással 412 életpontot sebezve.) A lény ítéletet hirdet fölötted. BŰNÖS! Korbácsként sújt rajtad végig a fájdalom (-785 életerő). Az ítéletet lehajtott fejjel fogadod, távozol. Túl sok sebet kaptál. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 599, sebződés: 785, gyógyulás: 8, összesen: -777 ÉP}
m 5 7 3 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra, délkeletre |
Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 818 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (7 támadással 394 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (7 támadással 707 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 106 életpontot sebeztél. 106 életpontot gyógyultál. Naginatával meghorzsolod a szellemdarázs testét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 199 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9374 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1633, sebződés: 199, gyógyulás: 110, összesen: -89 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 797 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét ülnök bal karját. (7 támadással 388 életpontot sebezve.) A lény ítéletet hirdet fölötted. ÁRTATLAN! Nocsak, erre nem számítottál! Ideje köszönetet mondanod. Fegyvert váltasz: előkapod a kyorg hosszúpengét. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kyorg hosszúpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a sötét ülnök testét. (7 támadással 716 életpontot sebezve.) Naginatával épp hogy megszúrod a sötét ülnök bal oldalát. (1 támadással 99 életpontot sebezve.) A sötét ülnök megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 140 életpontot vesztesz.) A sötét ülnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). A sötét ülnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13372 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2000, sebződés: 206, gyógyulás: 4, összesen: -202 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 575 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan behemót fejét. (7 támadással 309 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (28 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal tökéletesen perforálod a tleikan behemót testét. (9 támadással 888 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. Naginatával megdöfködöd a tleikan behemót jobb első lábát. (6 támadással 393 életpontot sebezve.) A tleikan behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 254 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Tleikan nyárssal párszor épp hogy megérintgeted a tleikan behemót fejét. (2 támadással 205 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 44 életpontot sebeztél. Naginatával megbököd a tleikan behemót egyik csápját. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) A tleikan behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 261 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A tleikan behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 jáde rakshallion. 13372 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 2523, sebződés: 543, gyógyulás: 4, összesen: -539 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. 703 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar őslich rothadó testét. (7 támadással 421 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a varkaudar őslich testét. (7 támadással 702 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 105 életpontot sebeztél. 105 életpontot gyógyultál. Naginatával többször eltalálod a varkaudar őslich bal karját. (6 támadással 529 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A varkaudar őslich néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-12 varázspont.) Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a varkaudar őslich rothadó testét. (7 támadással 702 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 99 életpontot sebeztél. 99 életpontot gyógyultál. Naginatával megdöfködöd a varkaudar őslich testét. (6 támadással 520 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A varkaudar őslich csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 127 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-10 varázspont.) Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a varkaudar őslich testét. (7 támadással 710 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 126 életpontot sebeztél. 126 életpontot gyógyultál. Naginatával jól megszurkálod a varkaudar őslich jobb oldalát. (6 támadással 519 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Semmi hatás! Karmával néhányszor a varkaudar őslich megcsapja a fejedet. (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-10 varázspont.)
Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 2448, sebződés: 1059, gyógyulás: 338, összesen: -721 ÉP}
(Továbbmész...) [267,85] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tl'urlang vadász. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 297 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Tleikan nyárssal jól megszurkálod a tl'urlang vadász nyakát. (9 támadással 583 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 63 életpontot sebeztél. Naginatával gyengén megszurkálod a tl'urlang vadász testét. (6 támadással 270 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 397 életpontot vesztesz.) Tleikan nyárssal jól megszurkálod a tl'urlang vadász jobb lábát. (9 támadással 592 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 64 életpontot sebeztél. Naginatával néhány helyen meghorzsolod a tl'urlang vadász bal karját. (6 támadással 262 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a tl'urlang vadász újra meg újra lecsap. (2 támadástól 383 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 2131, sebződés: 780, gyógyulás: 8, összesen: -772 ÉP}
(Továbbmész...) [268,86] Síkság, továbbra is csak síkság. Utad során felfedezel egy ősi rúnatornyot. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. A cheloniciták elégedetten szürcsölik a benned felhalmozódó manát. (-146 VP.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. [102 pontot használtál fel, van még 296. Kapsz 183 VP-t.]
tpf 100 | TVP elővétele: 100 pontért |
h 697 8888 | használod a 697. tárgyat |
v 181 143 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
ve 619 1 | megveszed a 619. tárgyat 1 |
m 2 | mozogsz keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontakt. II pszi támadással. Elszívod ellenfeled mágikus energiáit! (+120 varázspont.) Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 16 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó fejét. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy arany, egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP], egy vasérc, egy gyöngymangó és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 22, gyógyulás: 4, összesen: -18 ÉP}
pbe 1734 3575 | beraksz a bankba 1734 aranyat |
pbe 9999 | beraksz a bankba 9999 aranyat |
pbe 9999 | beraksz a bankba 9999 aranyat |
m 4 | mozogsz délre |
tkb 2 5350 10 | többszemélyes kaland beállítás 2 5350 10 |
v 181 183 33 | elmormolod a 181. varázslatot |
[183,33] Egy kisebb településhez érkeztél.
a 1346 5039 1 | átadod az 1346. tárgyat az 5039. kalandozónak (1 darabot) |
a 504 5039 1 | átadod az 504. tárgyat az 5039. kalandozónak (1 darabot) |
aa 392 1346 500 | átadod a 392. tárgyat az 1346. tárgyat az 500. tárgyat |
a 390 5039 10 | átadod a 390. tárgyat az 5039. kalandozónak (10 darabot) |
tv | támadó/véd. varázslat |
tv 98 248 | támadó/véd. varázslat a 98. varázslatot a 248. varázslatot |
tk 20 2226 | többszemélyes kaland 20 2226 |
in 5039 127 241 | leírod az 5039. kalandozónak a 127. szörnyet a 241. tárgyat |
in 5039 215 241 | leírod az 5039. kalandozónak a 215. szörnyet a 241. tárgyat |
in 5039 238 254 | leírod az 5039. kalandozónak a 238. szörnyet a 254. tárgyat |
in 5039 240 285 | leírod az 5039. kalandozónak a 240. szörnyet a 285. tárgyat |
in 5039 245 286 | leírod az 5039. kalandozónak a 245. szörnyet a 286. tárgyat |
in 5039 246 292 | leírod az 5039. kalandozónak a 246. szörnyet a 292. tárgyat |
in 5039 250 316 | leírod az 5039. kalandozónak a 250. szörnyet a 316. tárgyat |
in 5039 251 318 | leírod az 5039. kalandozónak a 251. szörnyet a 318. tárgyat |
in 5039 252 321 | leírod az 5039. kalandozónak a 252. szörnyet a 321. tárgyat |
* 1. BP: | leveszed/lerakod a 608. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 892. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 305. tárgyat |
* 5. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 6. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 13 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 13 pontért |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 930 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rókafarok és egy téfea-agy. 2081 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 930, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
MÁGIKUS GYERTYA (1600. TÁRGY) A nagyobb hatalmú, bonyolultabb pentagrammák, idézőkörök, és egyéb mágikus rajzolatok működtetéséhez általában nem elegendő a rúnák megidézése, szükséges azok hatásának időleges stabilizálása is. Nos, erre való ez a gyertya. A hozzávalók: 3 nektoraf faggyú, 1 sáfránypor, 1 álompor, 1 Thargodan esszencia, a varázstárgykészítés varázslat és 50 TVP. Persze a gyertya önmagában, a varázsrúnák ismerete nélkül semmire sem jó, ezért nem kell (és mivel értelmetlenség lenne, ezért nem is fogod) a H paranccsal használni. Ne aggódj, amikor szükséged lesz erre az alkarnyi, vaskos, és nehéz mágia fókuszra, automatikusan elő fogod venni! |
Erő: | 86 (126) | Szint: | 54 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 180 cm |
IQ: | 77 (98) | Támadás: | 81 (83) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 60 kg |
Ügyesség: | 77 (101) | Védekezés: | 131 (133) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 52/37 év |
Egészség: | 76 (104) | Életpont: | 2487/2235 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 79 (108) | Varázspont: | 4081/2390 | Pénz: | 3110 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 21/12 | Pszi pont: | 134/296 | Halhatatlanság: | 30 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/86 | ökölvívás: | 18/26 | szúrófegyverek: | *57/100 (+4%) |
vágófegyverek: | 36/32 (+2%) | ütőfegyverek: | 38/82 (+5%) | lőfegyverek: | 17/55 |
dobófegyverek: | *45/100 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (120%) << kyorg hosszúpenge (#917) (120%) << Daramoula pálcája (#950) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ezüsttollú nyíl (#363) (5 -13.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (14 -37.); bogyógránát (#430) (38 -44.); vas dobónyíl (#189) (45 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); hajító csillag (#939) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp tleikan nyárs fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 62/51 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 180/16 (+34%) | 3. lopás: | 2/92 |
4. mászás: | 47/50 (+9%) | 5. hajózás: | 18/44 | 6. csapdakészítés: | 15/74 |
7. csapdaészlelés: | 26/43 | 8. gyógyítás: | 145/25 | 9. titkosírás: | 7/98 |
10. felderítés: | 36/54 (+8%) | 11. szörnyidomítás: | 3/90 | 12. teológia: | 361/39 (+91%) |
13. taumaturgia: | 110/38 (+15%) | 14. szerencsejáték: | 7/32 | 15. versengés: | 25/3 (+5%) |
16. harcművészetek: | 4/7 | 17. zene: | 12/12 | 18. szörnyismeret: | 31/32 |
19. pszi: | 69/39 (+2%) | 20. zárnyitás: | 18/96 | 21. vadászat: | 12/82 |
22. vitalitás: | 12/25 (+9%) | 23. bányászat: | 62/79 (+9%) | 24. úszás: | 13/55 |
25. főzés: | 6/45 | 26. ősteológia: | 9/40 | 27. csapatmunka: | 4/75 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 119 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 2. támadás bónusz: 2 | 3. védekezés: 1 | 5. varázslat sebzés: 5 |
6. regeneráció: 3(4) | 8. képességpont: 4 | 9. gyors fejlődés: 4 | 10. vp regeneráció: 7(9) |
11. kincskeresés: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 6 alkalommal) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 12 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 10 darabot ), kőkést (#6) (max. 2 darabot ), jokonbia ágat (#1477) (max. 5 darabot ), gourry tojást (#1455) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 400 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
mesélsz 5350. kalandozónak 10. többszemélyes kalandról |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), Rém (#315), éjfattyak (#9096), 9955. szövetség (#9955), purifikátor császár (#393), öregedést okozó lények (#9095), északi tűzsárkány (#219), Dl'orkhaugruk (#425), manaelementál (#290), vámpírféreg (#782) (csak egyszer), ősöreg taalruherceg (#718), teriád varázsló (#798), 9944. szövetség (#9944), Sötétség Hercege (#296), eszement trappoló (#549) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), élőholt ősmágus (#179), rothadó lián (#427), Garmhuun familiáris (#543), kronotapír (#286), Bondorroth (#723), magh-goth párduc (#871), Wart (#5667), hoarián barbár (#833), Lodarn (#722) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ősi harcmodor (#287, 120 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
pajzszúzás (#251, 24 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Ősteológia varázslataid | ||
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 15 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 15 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 250 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
óriáserő (#53) | esszenciavédelem 2 (#188) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
hatalomvarázs (#220) | csupasz izom (#28) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
fehérál.roncsolása (#248) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 54, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
pusztító végzet (#106) | >> | káoszszellem (#472) | pusztító végzet (#106) | >> | tleikan házőrző (#507) | |
pusztító végzet (#106) | >> | sötét ülnök (#508) | pusztító végzet (#106) | >> | kreiton idéző (#510) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tleikan hajadon (#533) | pusztító végzet (#106) | >> | tleikan ölőművész (#535) | |
pusztító végzet (#106) | >> | kreiton jótündér (#538) | pusztító végzet (#106) | >> | shokara bogár (#436) | |
pusztító végzet (#106) | >> | kreiton lich (#536) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | tleikan hadúr (#509) | |
pusztító végzet (#106) | >> | szellemdarázs (#481) | pajzszúzás (#251) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | részeg kalandozó (#187) | bo'adhun csapás (#266) | >> | kisebb jégisten (#662) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | ősöreg hósárkány (#663) | puha ütés (#60) | >> | férfiak (#998) | |
puha ütés (#60) | >> | nők (#999) | bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan behemót (#511) | |
tűzgolyó (#155) | >> | fagybehemót (#660) | bo'adhun csapás (#266) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | sötét kaszás (#591) | halálos érintés (#271) | >> | tl'urlang vadász (#610) | |
halálos érintés (#271) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | halálos érintés (#271) | >> | árnytündér csontváz (#629) | |
halálos érintés (#271) | >> | végzetes szójer (#631) | pusztító végzet (#106) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | |
halálos érintés (#271) | >> | tleikan rémeb (#626) | bo'adhun csapás (#266) | >> | takarító (#609) | |
halálos érintés (#271) | >> | eldüeni vándor (#601) | halálos érintés (#271) | >> | baljós árny (#588) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | ősöreg Tguarkhan (#727) | jégoszlop (#231) | >> | ősöreg taalruherceg (#718) | |
halálos érintés (#271) | >> | ryuku orgyilkos (#942) | tűzeső (#61) | >> | Wart (#5667) | |
jégoszlop (#231) | >> | gnóm szolgáló (#943) | halálos érintés (#271) | >> | ryuku tolvaj (#883) | |
halálos érintés (#271) | >> | teriád törzsfő (#805) | halálos érintés (#271) | >> | kithszaki orgyilkos (#843) | |
halálos érintés (#271) | >> | ryuku sorkatona (#828) | halálos érintés (#271) | >> | ryuku szamuráj (#836) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 54, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | fényes griff (#952) | agytaposás (#180) | >> | hoarián sámán (#834) | |
fürgülés (#92) | >> | gnóm szolgáló (#943) | fájdalomtükör (#379) | >> | ősöreg taalruherceg (#718) | |
árnyak segítsége (#270) | >> | ősi asszimiláció (#717) | varázsvédelem II (#108) | >> | tlopedmuk (#584) | |
agytaposás (#180) | >> | energiaelementál (#577) | fürgülés (#92) | >> | ősöreg hósárkány (#663) | |
agytaposás (#180) | >> | kisebb jégisten (#662) | fürgülés (#92) | >> | fagybehemót (#660) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) | agytaposás (#180) | >> | márvány fagyúr (#657) | |
varázsvédelem (#34) | >> | elemi pulzátor (#440) | varázsvédelem (#34) | >> | shokara bogár (#436) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fosztogass végig tíz drakolder csatamezőt! (számláló: 4) |
2.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
3.) Várlak audenciára - kerülj hozzám olyan közel, mint még soha életedben! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 élőholt, 6 rohamosztagos, 4 ősmágus, 1 anyakirálynő, 1 ősquwarg. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XI. olimpián. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 21. Legjobb pontszámod: 144. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
21801 | arany (#50) | 1 | aranytermő ládikó (#504) | 10 | halcsont (#390) | |||
1 | hoarián saru (#1346) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 6 | kaja (#2) | |||
4 | karbin plazma (#199) | 5 | kerek kő (#19) | 3 | manakristály (#500) | |||
1 | mászó-karperec (#392) | 1 | varázskő (#305) | 7 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | dlathog kőzet (#829) | 1 | éjkristály (#958) | 2 | ezüstdarab (#326) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 1 | jáde rakshallion (#749) | 1 | kyorg rúnakorong (#767) | |||
1 | lélekesszencia (#619) | 1 | nyílvessző (#108) | 3 | óndarab (#85) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | szögletes kő (#17) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
1 | trakuun napkorong (#769) | 3 | vasérc (#152) | 23 | víz (#27) |