67. forduló, 69. forduló, Dundi-dió-mogyoró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. máj. 1. 11h:58'
EZ A 1144. JÁTÉKHETED, 68. FORDULÓD
1145. játékheted kezdete: máj. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3332
SZÁMLA : XXXX

DUNDI-DIÓ-MOGYORÓ KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [79,13] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A táborozás 1. napján találkozol Bloodwitch-csel. Tharr híve. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy koponya gyűrűt visel. Ruházatát egy törpemammut trófea, egy lajhárlord trófea és egy szürke rinocérosz trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy kőkalapácsot, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé. Végre itt az alkalom a leszámolásra! Dühödt ordítással egymásnak estek.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad Bloodwitch fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Teli erőből bumerángot dob Rád az ellenfeled. Feléd repül 1 bumeráng. A lövedék becsapódik! Eltalálta a testedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Marokra fogva a csontkést a másikra támadsz. Csontkéssel kicsit megbökdösöd Bloodwitch fejét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted Bloodwitch testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal Bloodwitch párszor megpöccinti a nyakadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel Bloodwitch megkarcolja a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csontkéssel párszor épp hogy megérintgeted Bloodwitch bal lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod Bloodwitch testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal Bloodwitch párszor súrolva eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel Bloodwitch kicsit megsebzi a testedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. {Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}


A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+5 életerő.)

le 11 leveszed/lerakod a 11. tárgyat
Elrakod a csontkést. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mérges nyukmár!

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mérges nyukmár bal karját. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A mérges nyukmár többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 107 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 6 sünmedve tüskét. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 216.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[80,13] Még mindig füves síkságon vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy törpemammut. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a törpemammut ormányát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a törpemammut testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a törpemammut agyarával. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a törpemammut oszlopos lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a törpemammut bal hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a törpemammut agyarával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzrakó helyet. A tűzrakó gnóm aranylille egytálételt dug az orrod alá, a finom étel csábításának nem is tudsz ellenállni. Két kézzel habzsolod a nyalánkságot, amíg megteheted.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Találsz valamit: 1 mákrózsa virág. Elrakod.

(Továbbmész...) [81,13] Szűnni nem akar a zöld síkság. A távolban sakálok üvöltenek. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy szürke rinocérosz. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször eltalálod a szürke rinocérosz bal első lábát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a szürke rinocérosz jobb hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvaival felöklel! (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szürke rinocérosz bal első lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Patájával a szürke rinocérosz kissé megtaszít. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [82,13] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy megsebzett nukleáris cickány. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nukleáris cickány jobb oldalát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. A nukleáris cickány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. Magad mögé lököd a pitiáner rőtmanó berzerker trófeát, és diadalmasan beszerzel egy nukleáris cickány trófeát. 564 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Észreveszel egy rát-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. [36 pontot használtál fel, van még 180.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 170.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 160.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 150.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 140.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 130.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[83,14] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy amniosz-fát. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy arató csattanat. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel néhányszor megcsapod az arató csattanat egyik lábát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az arató csattanat testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Előremozdulva, az arató csattanat kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel néhányszor megcsapod az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Előremozdulva, az arató csattanat kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [84,15] Szűnni nem akar a zöld síkság. Hirtelen mozogni kezd a föld! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gátvakond. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a gátvakond jobb oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a gátvakond nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a gátvakond karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [85,15] Még mindig füves síkságon vagy. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy ryuku légiós. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a ryuku légiós fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku légiós testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a ryuku légiós fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+52 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Alaposan körülnézel a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [76 pontot használtál fel, van még 54.]

m 2 mozogsz keletre
[86,15] Szűnni nem akar a zöld síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél.
(Feltételes támadás:) Egy alpesi tehén! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az alpesi tehén bal vállát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Az alpesi tehén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot. (ld. enc.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 42.]

kf 11 kézbeveszed/felveszed a 11. tárgyat
Mostantól a csontkést fogod jobbkezes fegyverként használni. [0 pontot használtál fel, van még 42.]

ff 28 felt. fegyverváltás: 28
Felt. fegyverváltás: << ököl. [0 pontot használtál fel, van még 42.]

m 2 mozogsz keletre
[87,15] Síkság, továbbra is csak síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy piromenyét. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A szörny tüzet lehel! Telibe kapod a lángcsóvát. (18 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a piromenyét nyakát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a piromenyét fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A piromenyét összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre.
Találkozol Bloodwitch-csel. Tharr híve. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy koponya gyűrűt visel. Ruházatát egy törpemammut trófea, egy lajhárlord trófea és egy szürke rinocérosz trófea színesíti. Jobb kezében egy kőkalapácsot, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme semleges.
Komoran végigméritek egymást, majd egyszerre fegyvert rántotok. Kezdetét veszi a harc.

Bumerángot küld Feléd ellenfeled. Feléd repül 1 bumeráng. A lövedék becsapódik! Eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Megmarkolva a csontkést a másikra támadsz. Csontkéssel párszor épp hogy megérintgeted Bloodwitch testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod Bloodwitch testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal Bloodwitch párszor keményen megüti a jobb oldaladat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel Bloodwitch megböki a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csontkéssel gyengén megszurkálod Bloodwitch testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd Bloodwitch testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal Bloodwitch néhányszor épp csak megérinti a jobb lábadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel Bloodwitch meghorzsolja a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver). {Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}


Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 30.]

kut 50 kutatsz 30 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [30 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Iszol a vizestömlőből. A szervezetedet méreg pusztítja (-1 életerő.) A méreg feloldódott a szervezetedben. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 209 pontot. A következő körben tehát 206 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZÜRKE RINOCÉROSZ (346. SZÖRNY)
Ezek a hatalmas orrszarvúak, bár növényevők, hamar dühbe gurulnak, ha valaki csak úgy betrappol területükre - és akkor aztán kalandozó legyen a talpán, aki elé mer állni a támadó sebességgel rohamozó rinocérosznak. A rinók ellen talán a rohamkor magad elé tartott szúrófegyver a leghatékonyabb, és az ütőfegyverrel fogsz a legkevésbé boldogulni a vastag bőr ellen.

NUKLEÁRIS CSATACICKÁNY (155. SZÖRNY)
A nukleáris csatacickány egyike a termomágikus háború után létrejött torzszülött mutánsoknak. Az egykori birodalmi csatacickányokból kifejlődött óriás méretű példányok nemcsak természetes támadási metódusaikkal jelentenek veszélyt: romlott testükből állandó sugárzás árad, amely nemcsak a sejteket roncsolja, hanem esetenként néhány aranyadat is korrodálhatja. Szerencsére, nukleáris csatacickányok csak síkságon fordulnak elő, így el lehet őket tudatosan kerülni. Egy dolog van, amiért esetleg mégis megéri vadászni rá: a gyomrában gyakran pirkit képződik.

AMNIOSZ-FA (202. NÖVÉNY)
Az amniosz-fa egy vastag, szürkés törzsű, dús lombú növény. Ha közelebbről megvizsgálod, kemény héjú, de belül lédús, érett gyümölcsöket pillanthatsz meg rajta. Bár rengeteg tápanyagot tartalmaz, förtelmes íze miatt szinte képtelen vagy lenyelni. Bizonyos elfogott állatok, szörnyek a fogságban csak ezt hajlandók megenni, a nálad levő egyéb kaját nem, így takarmánynak viszont jó lehet. Gyűjtése a KT 203 paranccsal történik, 4 TVP-ért.

ARATÓ CSATTANAT (144. SZÖRNY)
Az arató csattanat nevét részben a dinamikájáról kapta, amellyel harcba veti magát, részben a hihetetlen mészárlásról, amelyet a kalandozók soraiban képes végrehajtani. Mesélik, hogy a Túlélők Földjét még a háború kezdeti szakaszában el akarta özönleni Dornodon egyik alakulata, de a teljes hadoszlopot felfalta egy kölykeit védelmező arató csattanat pár. Hogyan is néz ki ez a szörny? Nagy, mit nagy, óriási zöld massza, rengeteg apró, de erős lábbal, hogy gyorsan tudjon futni, és óriási, ezernyi foggal teli szájjal, hogy egyszerre akár két-három embert is be tudjon kapni. Étvágya fenomenális, válogatás nélkül mindent befal. Talán ennek köszönhető, hogy a gyomrából időnként felbüfögött förtelmes bűz még a legedzettebb kalandozót is meghányatja. A szörny lemészárlására a szúrófegyver a legalkalmasabb.

RYUKU LÉGIÓS (361. ELLENFÉL)
Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit légiósok a ryuku hadtest különleges katonái - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra!

MÁRVÁNYTORONY (175. TEREPTÁRGY)
A sík vidék közepén egy sudár, fehér torony emelkedik ki. Mintegy húsz méter magas lehet, és egyetlen ajtót sem látsz rajta, ablakot is csak nagyon magasan. A fala csiszolt márványból készült, és, bár vannak itt-ott kiálló kövek, a felmászás gyakorlatilag lehetetlennek tűnik. Ha mégis megpróbálod, szükséged van egy mászókampóra, amit használsz (28 TVP-ért), és legalább 8-as mászás szakértelemre. Ekkor a kampót addig dobálod, amíg beakad az ablakba, és ezután felkapaszkodsz a falon, akárcsak Fekete Tulipán. Felmerül benned az a gondolat is, hogy utat törsz magadnak a falon keresztül, de ez még lehetetlenebb feladatnak tűnik... Vajon milyen kincsek rejtőzhetnek odabent?

CHARA-DIN MONOLITJA (534. TÁRGY)
Egy öt méter magas, fekete, fenyegető csiszolt kőtömb - ez Chara-din monolitja. Chara-din hívei (vagy szolgáik) építették, istenük parancsára. A monolit félelmetes mágikus erővel bír: elszívja a környezetében tartózkodók mágikus energiáját, így a Chara-din hívőket kivéve mindenki elveszti a regenerált varázspontjai felét, a Chara-din hívők viszont dupla vp-t kapnak (ez a hatás nekrofunnal és más duplázó hatásokkal nem adódik össze). A monolit felépítése 100 TVP-be kerül, és az ÉP 534 parancsot kell kiadnod hozzá. Az építkezést egyszerre kell elvégezned, tehát 99 TVP elköltésével az építkezés semmit nem halad! [Tehát ha nem tudod egyből felépíteni, a parancsot végre sem hajtod.] A monolit tengeren, lakott területen és mocsáron kívül bárhol megépíthető.
A monolitot bárki rombolhatja a "Zan Indukátor és egyéb, az emberiség egészére káros dolgok Pusztítása": ZIP 534 100 paranccsal. Ekkor 100 TVP elköltésével teljesen lerombolod a monolitot. Ha kevesebb TVP áll rendelkezésedre, a parancs nem hajtódik végre.

KARAKTERLAP

Dundi-dió-mogyoró, egy copfos ezüsthajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Ez a 68. fordulód.

Erő: 19 Szint: 13 Merészség: 5/3 Magasság: 141 cm
IQ: 17 Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 15 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 15 Életpont: 174/77 Jellem: jó (28) Tul. pont: 2
Szerencse: 13 Varázspont: 0/0 Pénz: 402 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 342 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 867 TP-t kaptál. Jelenleg 41 795 TP-d van. A következő szinthez még 6 205 TP szükséges. Trófeáid: ryuku gárdista, karmos tankány, nukleáris cickány.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 18 (+1) szúrófegyverek: 8 (+1) vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 2 lőfegyverek: 10 dobófegyverek: 2

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Óvatosság (labirintusokban): 0
87,113 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 87

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 15 (+1) 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 5 (+1) 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 24 (+1)
7. felderítés: 4 8. harcművészetek: 14 9. zene: 1
10. szörnyismeret: 1 11. zárnyitás: 1 12. vadászat: 5
13. bányászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 6 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz gumifát (#38) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
trikornis (#104) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Bloodwitch (#4592)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). kobudera lak (533): többek közt 20. tárgyat kell leadnod. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): többek közt 195. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 3, 4, 9, 11, 12, 20, 41.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 bronzpajzs (#89) 1 * bronzpáncél (#90)
1 * bronzsisak (#88) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 2 kis bőrpajzs (#45)
1 mászókarom (#78) 1 * tankány karom (#237)
Fegyverek és lövedékek
1 * csontkés (#11) 10 kerek kő (#19) 1 kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 1 * orgyilkos tőr (#225) 1 parittya (#18)
6 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
3 ezüst nyaklánc (#117) 1 * koponya gyűrű (#1733)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 csontkulcs (#74) 5 + deus ex machina (#1)
4 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147)
22 kaja (#2) 2 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
1 rézkulcs (#75) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 4 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 32]
1 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 20]
6 uzbány csőr (#169) [bennük 19 csepp ugh méreg (#166), fér még: 53]
1 vizestömlő (#3) [benne 16 korty víz (#27), fér még: 4]
1 zöld üveg (#82) [benne 4 csepp ragasztó (#83), fér még: 16]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 antilopbőr (#48) 3 aurach fog (#657) 1 bordacsont (#16)
1 darázsszárny (#652) 2 evaporőr háj (#105) 6 fabontó (#106)
2 grákóbőr (#41) 2 hebrencs állkapocs (#130) 2 kavadu lebeny (#24)
2 lajhár csont (#236) 1 lapockacsont (#33) 20 madártoll (#112)
1 mákrózsa virág (#56) 6 mandibulapenge (#125) 1 móri gyümölcs (#116)
1 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21) 14 pirkit (#153)
5 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124) 21 sallank karom (#128)
7 smirglilevél (#29) 11 sünmedve tüske (#14) 25 szárnyas hernyó (#69)
14 tigroszlán fog (#63) 1 tükör (#43) 1 vapár ág (#110)
2 varányszem (#30) 1 vasérc (#152) 2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 56.73 kg Megterheltség: 118%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 81 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
18 arany (#50) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 kaja (#2) 1 mákrózsa virág (#56) 4 pirkit (#153)
6 sünmedve tüske (#14) 5 szárnyas hernyó (#69)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88
12
13
14
15
16
(79,13) mérges nyukmár (#95)
(80,13) törpemammut (#115), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), tűzrakó hely (#1169)
(81,13) szürke rinocérosz (#346)
(82,13) nukleáris cickány (#155), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69)
(83,14) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), arató csattanat (#144)
(84,15) gátvakond (#57), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 40. jellempróba
(85,15) Raia rúnaköve, ryuku légiós (#361)
(86,15) alpesi tehenek (#91), márványtorony (#175), szent tölgyfa (#393), Chara-din rúnaköve, Chara-din monolitja (#534)
(87,15) Dornodon rúnaköve, oltár, piromenyétek (#99), Bloodwitch (4592. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek