Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. ápr. 17. 9h:10' EZ A 74. JÁTÉKHETED, 68. FORDULÓD 75. játékheted kezdete: ápr. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1403 SZÁMLA : XXXX |
tno 6 2 | növeled a 6. tulajdonságodat |
kno 11 | képesség-növelés 11 |
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
v 21 3 | elmormolod a 21. varázslatot |
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 2 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a sünmedve testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A sünmedve állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sünmedve szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [63,-6] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy manifesztátor. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 3 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A manifesztátor Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 1, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
kt 116 3 | elkészíted a 116. tárgyat (3 darabot) |
h 116 | használod a 116. tárgyat |
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 3 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a szőrlajhár szőrös testét. (3 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szőrlajhár testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Mancsával a szőrlajhár végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szőrlajhár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lajhár csontot. 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [61,-5] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy rőtmanó berzerker. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 3 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a rőtmanó berzerker testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-4 életpont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-3 életpont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}
(Továbbmész...) [60,-5] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy piromenyét. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Túl erős az ellenfeled. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 2 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a trappoló dinymák fekete testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trappoló dinymák bal középső lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a trappoló dinymák fekete testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák feléd rúg, de nem talál el. A trappoló dinymák feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A trappoló dinymák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [62,-6] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe.
kt 205 | elkészíted a 205. tárgyat |
e 40 | élelemszerzés 3 pontért |
szk 22 | keresed a 22. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
VADÁSZKÉS (1264. TÁRGY) A vacak kis kőkéssel, illetve még ennél is nagyobb vágófegyverekkel nem igazán lehet a szörnyek húsát kimetszeni, a finom husi jórészét kénytelen vagy a drónkeselyűknek hagyni. Ez így nem mehet tovább, egy speciális vágóeszközön töröd a fejed. A legközelebbi vaskohónál hozzá is látsz, hogy elkészítsd. Először is szükséged lesz 2 vasércre és 1 pirkitre, valamint egy kőkalapácsra, na meg persze egy vaskohóra, ahol mindezt összedolgozhatod. A munka 12 TVP-dbe kerül, de megéri a fáradtságot! Mostantól, ha egy szörnyből kaját "szerzel", akkor a recés szélű vadászkést fogod használni, és így kétszer annyi kajához jutsz! A vadászkést harcban is használhatod, akár balkezes fegyverként is, de sebzése csekély, mindössze 2D4. Elkészítéséhez minimum 2-es szintű bányászat szakértelem szükséges. |
A KOS CSAPÁSA Egy feldühödött kos képes mindenfajta gáton, páncélzaton áttörni - miért ne tanulhatnánk ezt el tőle? A Kos Csapása a kí energiák egy kiteljesedése. A Sashoroggal ellentétben nem az ellenfél védtelen pontját keresi, hanem maga hoz létre védtelen pontot azáltal, hogy szétzúzza az ellenfél páncélját. A Kos Csapásának használója képes vastag bőrű, szívós szörnyek irháját összezúzni, megsebezni úgy, hogy utána könnyebb legyen valódi sebet okozni ellenfelének. Ha az ellenfél páncélba, pajzsba öltözött, a Kos Csapása képes ezeket is meggyengíteni, kevésbé védővé tenni. Akkor fogod alkalmazni, ha kevés az esély arra, hogy az ellenfelet eltaláld. A Kos Csapása alapvetően támadó technika, ezért alkalmazásakor valamelyest a te védekezésed is csökken. |
OVIMON-BOKOR (206. NÖVÉNY) Az ovimon-bokron kesernyés szagú, apró, fehér bogyók teremnek. A KT 207 paranccsal gyűjthetsz belőlük, 1 pontért. Kevesen tudják, hogy mire is jó, de bizonyos bölcsek megfigyelése szerint a szörnyek akkor rágcsálják, amikor a hímek állandó inzultusa ellenére épp nincs kedvük újabb porontyokat szülni. Ha van a birtokodban, és nő vagy, sikeres feltételes udvarlás előtt automatikusan megeszel egyet. Férfiaknál semmilyen hatása sincs. |
RŐTMANÓ BERZERKER (369. SZÖRNY) A rőtmanókat a legtöbb kalandozó veszélytelen, ártalmatlan lényeknek tartja. Az utóbbi időben azonban megjelentek a dombok között a vérben forgó szemű, ámokfutóként támadó és harcoló rőtmanók. A legtöbbek szerint valamiféle betegség támadta meg a nyomorult lényeket, de a jobban értesültek állítják: a ryuku mágusok oltják be a félsziget szörnyeit valamiféle gonosz méreggel, a kontinens lényeit fordítják először a lakosság ellen, ezzel megtéve inváziójuk első lépését. Akárhogy is, a rőtmanó berzerkerrel szemben készülj fel a legrosszabbra, hiszen nem ismer fájdalmat, egyetlen célja a pusztítás. |
Erő: | 18 | Szint: | 12 | Merészség: | 3/3 | Magasság: | 147 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 11 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 19 | Védekezés: | 26 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 179/73 | Jellem: | jó (130) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 | Varázspont: | 48/11 | Pénz: | 282 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 12/2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 15/28 (+12%) | szúrófegyverek: | 5/6 (+8%) | vágófegyverek: | 1/0 |
lőfegyverek: | 13/28 (+20%) |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -5.); ubuk tüske (#131) (6 .); nyílvessző (#108) (7 .); nyílvessző (#108) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/3 | 2. nyomkövetés: | 10/35 (+4%) | 3. mászás: | 5/22 |
4. csapdakészítés: | 3/91 (+15%) | 5. csapdaészlelés: | 1/82 | 6. gyógyítás: | 15/81 (+40%) |
7. titkosírás: | 1/70 | 8. felderítés: | 1/87 | 9. teológia: | 3/9 (+6%) |
10. taumaturgia: | 2/75 (+15%) | 11. harcművészetek: | 13/0 (+100%) | 12. zene: | 2/0 |
13. szörnyismeret: | 2/46 | 14. zárnyitás: | 1/15 | 15. vadászat: | 6/3 (+43%) |
16. bányászat: | 9/57 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 42 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
Összsúly: 61.27 kg | Megterheltség: 133% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 85 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | kaktusztüske (#114) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | arany (#50) | 1 | lajhár csont (#236) | 2 | móri gyümölcs (#116) | |||
6 | sünmedve tüske (#14) | 5 | tinta (#101) |