Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. ápr. 1. 21h:50' EZ A 1243. JÁTÉKHETED, 68. FORDULÓD 1244. játékheted kezdete: ápr. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1315 SZÁMLA : XXXX |
f 103 29 110 | kísérletezel a 103. tárggyal a 29. tárggyal a 110. tárggyal |
kt 111 1 | elkészíted a 111. tárgyat (1 darabot) |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod az acéldarázs testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 acélpengőkét. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [71,40] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Észreveszel egy vaskohót. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy elhagyott bányát. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy északi aurach közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd az északi aurach testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az északi aurach belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 7 életpontot vesztettél. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az északi aurach tömzsi testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az északi aurach testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 8 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 aurach fogat. (ld. enc.) 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
kt 182 1 | elkészíted a 182. tárgyat (1 darabot) |
tf 4 22 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 22 pontért |
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az északi aurach testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az északi aurach belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 11 életpontot vesztettél. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az északi aurach jobb első lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az északi aurach testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az északi aurach, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 7 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az északi aurach száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
ff 126 123 182 | felt. fegyverváltás: 126 123 182 |
flh | felt. lőfegyver haszn. |
flh 2 22 | felt. lőfegyver haszn. 2 a 22. tárggyal |
flh 4 19 | felt. lőfegyver haszn. 4 a 19. tárggyal |
kt 71 | elkészíted a 71. tárgyat |
kf 71 | kézbeveszed/felveszed a 71. tárgyat |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 1 7 8 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északra |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a gyilkos tetű testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzpengével kegyetlenül összevagdalod a gyilkos tetű jobb vállát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 252 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [71,38] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ananászvirág illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy alpesi tehén közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alpesi tehén tőgyét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az alpesi tehén jobb első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [71,37] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ovimon-bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy manifesztátor. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a manifesztátor egyik lábát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a manifesztátor bal vállát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a manifesztátor megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval megütöd a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A manifesztátor leken néhány pofont. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
kt 4 10 | elkészíted a 4. tárgyat (10 darabot) |
tf 4 22 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 4 pontért |
h 39 | használod a 39. tárgyat |
szk 59 | keresed az 59. szörnyet |
h 242 | használod a 242. tárgyat |
h 233 18 | használod a 233. tárgyat |
HOSSZÚ ÍJ (111. TÁRGY) A vapár ágat két smirglilevéllel ledörzsölve, és egy magszim belet ráerősítve, korszakalkotó találmányhoz jutsz: a hosszú íjhoz. Ehhez a KT 111 parancsot kell kiadnod, 50 pontért. A hosszú íjjal nagyon jól lehet célozni: 2-t ad a támadásodhoz. Sajnos a fanyilak nem jók a hosszú íjhoz lövedékként, mert túl rövidek, túl könnyűek. Fémhegyű nyilakat kell használnod. A KF 111 <nyíl sorszám> paranccsal adhatod meg, hogy éppen melyik nyilat akarod a hosszú íjhoz használni. A hosszú íjat automatikusan használod élelemszerzésnél, anélkül, hogy a nyilaid fogynának. |
AURACH FOG (657. TÁRGY) Kigyűjtve néhány ép aurach fogat - és megtisztogatva őket - apró szegecsekhez jutsz, amelyek hasznosak lehetnek bizonyos tárgyak elkészítéséhez. |
Erő: | 22 | Szint: | 13 | Merészség: | 6/1 | Magasság: | 154 cm |
IQ: | 17 | Támadás: | 12 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 24 | Védekezés: | 12 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 142/142 év |
Egészség: | 14 (16) | Életpont: | 181/89 | Jellem: | semleges (+17) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 46/45 | Pénz: | 180 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 13 | vágófegyverek: | 7 (+1) |
ütőfegyverek: | 9 | lőfegyverek: | 18 |
Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << göcsörtös bunkó (#123) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) (2 -3.); kerek kő (#19) (4 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
71,60 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 74 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1316 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 23 (+1) | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 2 | 5. csapdakészítés: | 3 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 17 | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 1 |
10. teológia: | 1 | 11. versengés: | 1 | 12. zene: | 1 |
13. szörnyismeret: | 3 | 14. zárnyitás: | 3 | 15. vadászat: | 15 |
16. bányászat: | 7 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 20% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 8 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 14 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 8 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 2 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 4 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod pókvadászt (#59) szuper hálócsapdával (#274) |
cirkusz: céllövölde, küldetés, labirintus, szellemkastély (53) |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó (#96) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
2.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): 41. labirintus (62,55). városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 41. |
Összsúly: 79.79 kg | Megterheltség: 147% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 86 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | magszim bél (#103) | 2 | smirglilevél (#29) | 1 | vapár ág (#110) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 1 | álompor (#396) | 6 | aurach fog (#657) | |||
10 | bot (#4) | 1 | hosszú íj (#111) | 4 | kaja (#2) | |||
4 | kerek kő (#19) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | rézdarab (#70) |
70 | 71 | 72 | 73 | |
36 | |
|
|
|
37 | |
|
|
|
38 | |
|
|
|
39 | |
|
|
|
40 | |
|
|
|
41 | |
|
|
|