Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. aug. 3. 9h:38' EZ A 181. JÁTÉKHETED, 68. FORDULÓD 182. játékheted kezdete: aug. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1309 SZÁMLA : XXXX |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 9 életpontot sebeztél. Bogyógránátot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bogyógránát. Alaposan megsorozod a mutáns fejét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Ubuk dobónyílat hajít feléd ellenfeled. Feléd repül 3 ubuk dobónyíl. A lövedékek perforálják a bal oldaladat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Teljesítettél egy isteni küldetést! Túl erős vagy, túl nagy a hatalmad - ellenfelednek semmi esélye sem volt. Zsákként dől el. Már majdnem elmosolyodsz, amikor valami furcsa történik: a hulla egyszerűen köddé válik! Sunyi mágia! Dühödten továbbmész. 1696 tapasztalati pontot kaptál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. {Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
tf 1 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
le 254 | leveszed/lerakod a 254. tárgyat |
kf 223 | kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat |
d 69 10 | eldobod a 69. tárgyat (10 darabot) |
v 96 73 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
fa 1 5564 1 | feladod az 1. tárgyat az 5564. kalandozónak (1 darabot) |
fa 2 5564 5 | feladod a 2. tárgyat az 5564. kalandozónak (5 darabot) |
faa 252 131 187 | feladod a 252. tárgyat a 131. tárgyat a 187. tárgyat |
faa 254 237 85 | feladod a 254. tárgyat a 237. tárgyat a 85. tárgyat |
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
Marokra fogva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a rájanyék fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
129 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [100,102] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Jo-Lee a Mágus előtt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Gyanús mozgást látsz a fák között. A fák között biztos búvóhelyet találsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy ongóliant. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Továbbmész...) [101,102] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A Barátokért érdemes élni és meghalni. Egy idézet az Éjharcos-kódexből. " Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy királyi őrsáncot. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz hűségérmét. (ld. enc.) Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy régészeti lelőhelyet. (ld. enc.) Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Hayamu Oyabura előtt. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy piromenyét. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a piromenyét farkát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 61 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a piromenyét jobb első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A piromenyét fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A piromenyét összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 201 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 11, gyógyulás: 9, összesen: -2 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a törpemammut oszlopos lábát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Harci kalapáccsal gyengén megütöd a törpemammut jobb első lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Agyarával a törpemammut kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A törpemammut patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a törpemammut testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 65 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal súrolod a törpemammut fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Kisebb sebet ejt a törpemammut agyarával a testeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A törpemammut összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 646 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 11, gyógyulás: 17, összesen: +6 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a khór darázs szőrös torát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 60 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a khór darázs bal hátsó lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Siralmas támadást intéz farkával a khór darázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A khór darázs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 567 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 5, gyógyulás: 13, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [103,102] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged.
- Ez egy korinthai amőba! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből. (ld. enc.)
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a korinthai amőba hullámzó testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a korinthai amőba cuppogó masszáját. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 70 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csápjaival a korinthai amőba lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 885 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 8, gyógyulás: 15, összesen: +7 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kósza testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kósza jobb karját. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 59 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a varkaudar kósza bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A varkaudar kósza fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A varkaudar kósza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak vérfürdető magszim trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes varkaudar kósza trófeát. 922 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 41, gyógyulás: 12, összesen: -29 ÉP}
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 41 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar bajnok jobb lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. 23 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis varkaudar kósza trófeát, és kinyersz egy alkalmas varkaudar bajnok trófeát. 1065 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 74, gyógyulás: 14, összesen: -60 ÉP}
im | imádkozol |
m 3 4 5 | mozogsz délkeletre, délre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [105,103] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Találsz egy mély szakadékot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Észreveszel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték.
(Továbbmész...) [104,104] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak.
be 1821 | bemész az 1821. épületbe |
m 4 | mozogsz délre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fémbontó szójer testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 74 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a fémbontó szójer fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő regeneráló gyűrű felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 699 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 3, gyógyulás: 14, összesen: +11 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 8 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (10 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a földsárkány kőfejét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 61 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal súrolod a földsárkány bal vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a földsárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A földsárkány farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
954 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 14, gyógyulás: 7, összesen: -7 ÉP}
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 6 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 6 pontért |
ONGÓLIANT (159. SZÖRNY) Képzelj el egy majdnem négy méter magas, rinocéroszbőrű, vérben forgó szemű tomboló óriást. Igen, az imént lefestett kép leginkább egy nyugtatókkal telepumpált, szende ongóliantgyermekre illik. Az ongóliantok nem ismernek el senkit és semmit maguk fölött, és ez jogosnak is tűnik, amikor valaki megpillantja fél tonnás kőbunkójukat és iszonyatos termetüket. Szerencsére, az ongóliantok csak eldugott helyeken, magashegyek közt és lakott területektől távoli földeken élnek. Néha azonban feldühítik őket - például valamelyik isten ongóliant-vadászatra indul - és ilyenkor gyilkos pusztító ongóliant törzsek indulnak meg a városok felé, hogy a rajtuk esett sérelemért elégtételt vegyenek. Az ongóliantokat csak a legtapasztaltabb kalandozók képesek megállítani, a legtöbbet (szám szerint negyvenhatot) eddig Toborzásgátló Vlagyimir ölte meg. (A halhatatlanok rekordjait senki sem tartja számon, Dornodon, a leghírhedtebb ongóliant-vadász valószínűleg csak kacagna Vlagyimir nyomorúságos teljesítményén.) Ha esetleg te is ongóliant-ölésre adnád a fejed, nem árt, ha tudod - nagyon, NAGYON tapasztaltnak kell ahhoz lenned, hogy Merészséged akár 10-re állításával harcot kezdeményezz. Ha pedig a direkt FT-re hagyatkozol, nyáladat csorgatva a hatalmas kincsek után, amit az ongóliant a zsákjában hordoz, ne feledkezz meg az ongóliant pusztító tűzleheletéről, amelynél csak a sárkányoké halálosabb... |
KIRÁLYSÁGI ŐRSÁNC (1140. TEREPTÁRGY) Jelentős mennyiségű felaprított fatörzset, mozdítható és mozdíthatatlanul nagy sziklákat hordtak itt össze a királyság emberei, minden bizonnyal a sáncon túli veszedelem elleni védekezésül. Egy mosolygós, bajuszos ember férfi jön szembe veled, testét a király hadseregének tiszti egyenruhája fedi. Mögüle kíváncsiságukat leplezni nem tudó, a sáncnak támaszkodó, némán őrködő katonák pislognak rád. - Ez itt a határ a varkaudarok által elfoglalt területek, és a még elfoglalatlanok között! - közli veled a tiszt, majd a sáncon túlra mutat. - Azért húztuk ide ezt az állást, hogy ennél tovább ne hatolhassanak a város felé. - Aztán a vidám, helyzetecsetelő hangnemből hirtelen szomorkássá változik a hangja: - De már nem hiszem, hogy sokáig tudjuk tartani magunkat. Az erősítés még csak nem jön, csak nem jön... - Aztán lehajtott fejjel elhallgat. Amikor megkérdezed, hogy ha tegyük fel, segíteni szeretnél nekik, mit kellene tenned, a katona hangja egy árnyalattal vidámabbra fordul. - Megtennéd? Komolyan megtennéd? Kitüntetlek egy hűségérmével, ha tényleg velünk vagy, és szétcsapsz a varkaudarok között. Csak hozd is bizonyítékát, mert minden érmével el kell számolnom. [Figyelem: a küldetést bármelyik királysági őrsáncnál leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
HŰSÉGÉRME (1141. TÁRGY) A hűségérme sokban hasonlít a Királyság pénzverdéiben vert fizetőeszközhöz, de persze különbségek is vannak. Méreteiben megegyeznek, de a dombornyomásban nem. A hűségérmén egy szörny holttestén taposó ember kalandozó képe van. Bár az áldozat mivoltát nem lehet megállapítani, azét a fegyverét, mellyel a kalandozó leszúrhatta ellenfelét annál inkább: az egy vashegyű lándzsa. A hűségérme egy kitüntetés, melynek birtoklásával jogosulttá válsz némi kedvezményre a Királyság területén belül. Mutasd csak fel az aukciós ügynöknek, ha a tárgyaidat hozza, és a százalékos aukciós díjak fizetésekor 2% kedvezményt kapsz. (Ha az aukciós díj 10%, neked csak 8%-ot kell fizetned.) [Az Aukciós Ház az Interneten keresztül elérhető, a www.beholder.hu oldalon. Ezenkívül a postai UL-ed hátulján megadott felajánlásaid is erre az aukcióra kerülnek.] Vagy mutasd fel az adószedőnek, és mentességet élvezel a keleti városokban szedett kapuadók alól. A hűségérme megszerzéséhez, és a birtoklásának kiérdemléséhez persze kisebb fajta hőstettre van szükség: a királyi őrsáncon dolgozó tisztnek 25 darab varkaudar csontot kell hoznod annak bizonyítékául, hogy tényleg kivetted a részed a varkaudarok gyilkolásából. A hűségérmét a KT 1141 paranccsal veheted át a királysági őrsáncnál! Az ezt követő, elkerülhetetlenül szívélyes beszélgetés, és az érme átvétele 5 TVP-nyi időt emészt fel. |
RÉGÉSZETI LELŐHELY (1208. TEREPTÁRGY) Nem mindennapi az igyekezet, ahogy a Technika Ördögei Közös Tudat tagjai eltérve a megszokásoktól, teljesen újszerűen képzelik el az életet a Túlélők Földjén. Több mint egy évtizeddel a Világégés után eme földet újonnan ültetett növények, új és hasznos építmények, égbe szökő paloták tarkítják. Megvan hát minden ahhoz, hogy az alapvetően harcos életmód helyett egy alternatívákban gondolkodó új kaszt jöhessen létre. Az előtted elterülő 50-100 négyzetméternyi, földhalmokkal és gödrökkel tarkított, könnyű korláttal körülvett régészeti terület igen szép példa arra, hogy napjainkat nem csak szörnyek hajkurászásával és súlyzók emelgetésével tölthetjük el. |
KORINTHAI AMŐBA (420. SZÖRNY) Ha valami alaktalan, végtagtalan, kocsonyatestű szörny közelít feléd, két dologban lehetsz biztos: 1. ez egy korinthai amőba 2. nem barátságosak a szándékai, éppen a bekebelezésedet tűzte ki céljául. Hömpölygő masszaként megpróbálja áldozata teste köré fonni csápjait, melyek akár többször tízméternyi távolságra is kinyúlhatnak, mivel testének többi részét átalakítva növeszti őket. Legyőzése nem egyszerű feladat, hiszen rendkívüli fájdalomtűrő sejtekkel áldották meg az istenek, de ugyanakkor nem is tűnik lehetetlennek. |
VARKAUDAR KÓSZA (347. SZÖRNY) Néhány varkaudar a törzstől elszakadva, magányosan járja a vadont. Ezek a természetet kedvelő, az állatokkal szót értő varkaudarok ugyan nem gonoszak, de fajtársaikhoz hasonlóan, gondolkodás nélkül megtámadják a humanoid lényeket, igaz, más okból, mint a többi varkaudar - ők úgy gondolják, a földet meghódító kalandozók idővel a természet elpusztítói lesznek. Ezek a renegát varkaudarok képzettek bizonyos mértékig a mágia használatában is. |
VARKAUDAR BAJNOK (190. SZÖRNY) A hegyek mélyén és elhagyatott mocsarakban gyakran rendezik meg a varkaudarok a saját arénájukban a saját olimpiájukat. Az életre-halálra folyó küzdelemben minden megengedett: mágia, méreg, piszkos trükkök. A győztes hatalmasat lép előre a varkaudar társadalmi ranglétrán, hogy aztán - hacsak nem ő a legjobb - hamarosan hozzá hasonlóak intrikáinak áldozata legyen a hatalomért vívott harcban; a győztes teteme a szemétdombra kerül, és hamarosan felfalják a szutykos remákok. A varkaudar bajnokok közül kerülnek ki a varkaudar nép vezetői, a Borzalmas Varkaudarok. Ha egy varkaudar bajnokkal kerülsz szembe, mindenre készülj fel. Van, amelyik gyengébb, van, amelyik erősebb, és RENGETEG trükköt ismernek. Ha pedig legyőzöd, hiába tenyerelsz rá vigyorogva a különleges varázstárgyaira, azok a szemed előtt porladnak szét, a varkaudar bajnok lelkéhez kötődő bűbáj varázslatoknak köszönhetően. |
FÖLDSÁRKÁNY (359. SZÖRNY) Nem kell megijedni, nem igazi sárkányok ezek - inkább csak amolyan földelementálok, amelyek gyíkformájúak, és apró villámokat köpnek, ezért is ragadt rajtuk a sárkány név. A földsárkányok kiválóan rejtőzködnek, és kőkemény testük miatt mindenfajta fizikai támadás csökkentett sebzést okoz - mindezek ellenére, mégis lelkesen vadásznak rájuk, hiszen nem egy földsárkány testében találtak már mélyen a föld alól felhozott értékes drágaköveket. |
Erő: | 16 (19) | Szint: | 16 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 27 (30) | Támadás: | 22 | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 64 kg |
Ügyesség: | 20 (22) | Védekezés: | 30 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/39 év |
Egészség: | 15 (16) | Életpont: | 244/178 | Jellem: | gonosz (19) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 18 (25) | Varázspont: | 343/135 | Pénz: | 520 arany | Kép. pont: | 4 |
Pszi pont: | 7/7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 19 | dobófegyverek: | 15 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (15 -); bogyógránát (#430) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 (+1) | 2. nyomkövetés: | 14 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 4 | 5. csapdakészítés: | 6 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 6 | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 1 |
10. teológia: | 6 | 11. taumaturgia: | 16 | 12. szerencsejáték: | 1 |
13. versengés: | 7 (+1) | 14. zene: | 1 | 15. szörnyismeret: | 1 |
16. pszi: | 1 | 17. vadászat: | 5 | 18. bányászat: | 2 (+1) |
19. csapatmunka: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
lopsz az emberektől (1) mocsári penkét (#148), az árnymanóktól (4) mocsári penkét (#148) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ) |
gonoszkodsz max. 40 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), oldás (#372) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
oldás (#372) | >> | gigaféreg lárva (#7037) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Fogj el élve egy kaffogó hebrencset, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában . |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
56 | arany (#50) | 3 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 10 | szárnyas hernyó (#69) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | darázsszárny (#652) | 1 | drótszőr (#37) | 4 | kaja (#2) | |||
15 | mákrózsa virág (#56) | 3 | mocsári penke (#148) | 2 | pirkit (#153) | |||
1 | ubuk tüske (#131) | 2 | vasérc (#152) | 1 | víz (#27) |