Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. aug. 5. 9h:54' EZ A 684. JÁTÉKHETED, 679. FORDULÓD 685. játékheted kezdete: aug. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3857 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 78. varázslatot |
* 2. KP: | használod az 1097. tárgyat a 841. tárgyat a 745. tárgyat |
* 3. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (1 darabot) |
* 4. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 184. varázslatot a 161. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1269. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 363. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1760. tárgyat a 916. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 303. varázslatot a 297. varázslatot a 247. varázslatot |
ek 273 88 470 | t. energia kisütése: 273 88 470 |
h 1589 331 | használod az 1589. tárgyat |
vv 382 157 185 | elmormolod a 382. varázslatot a 157. varázslatot a 185. varázslatot |
hh 1253 937 1154 | használod az 1253. tárgyat a 937. tárgyat az 1154. tárgyat |
hh 1554 1474 1295 | használod az 1554. tárgyat az 1474. tárgyat az 1295. tárgyat |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy őstűz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 73 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy halálvarázs II varázslat. Semmi hatás! Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a lidércherceg testét. (8 támadással 411 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 38 életpontot sebződik. A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Vad csatakiáltással, felemelve a lovagi kardot a másikra rontasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal párszor kilyukasztod a lidércherceg bal karját. (10 támadással 1696 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (30 életpontot sebezve.) Sárkánypengével mély sebeket nyitva megvagdosod a lidércherceg testét. (8 támadással 607 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a lidércherceg újra meg újra lecsap. (2 támadástól 375 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +75 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Sajnos nem sikerült a lidércherceg minden csapását hárítanod. (2 támadástól 384 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +77 ÉP.) Vitalitásod védelmez. (Önanalízis: +2% vitalitás.) Lovagi karddal néhányszor megcsapod a lidércherceg testét. (4 támadással 685 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 49 életpontot sebződik. Sárkánypengével épp hogy eltalálod a lidércherceg testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 58 életpontot sebződik. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 370 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +74 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Sajnos nem sikerült a lidércherceg minden csapását hárítanod. (2 támadástól 365 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +73 ÉP.) Öregedtél 4 évet. (Önanalízis: +6% vitalitás.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lidércesszenciát. [lidércesszencia ládikóba-> (475,94)-> 7 arany, -2 ÉP] 30905 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3776, sebződés: 1496, gyógyulás: 307, összesen: -1189 ÉP}
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy őstűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 165 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+-33 pszi pont.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 74 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a zafír sárkány jobb első lábát. (8 támadással 427 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (63 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Megmarkolva az Alkotó kalapácsot a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Alkotó kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zafír sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 708 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 55 életpontot sebződik. Sárkánypengével súrolod a zafír sárkány jobb oldalát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A zafír sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (475,94)-> 14 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (476,95)-> 20 arany, -2 ÉP], egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (475,94)-> 40 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, 9 arany és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (476,95)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1534, sebződés: 145, gyógyulás: 18, összesen: -127 ÉP}
v 347 1514 | elmormolod a 347. varázslatot |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a sarki óriásteknős jobb oldalát. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 53 életpontot sebződik. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 teknőcteknőt. [teknőcteknő ládikóba-> (475,94)-> 12 arany, -2 ÉP] 1869 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
kf 189 | kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat |
m 6 4 | mozogsz nyugatra, délre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy őstűz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 174 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+2 életpont). Megmarkolva a lovagi kardot ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed a féregtenyészet sziklaszerű törzsét. (10 támadással 1000 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 46 életpontot sebződik. Sárkánypengével végigvagdosod a féregtenyészet jobb karját. (8 támadással 373 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 44 életpontot sebződik. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Csápjaival a féregtenyészet lecsap a bal karodra. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 49 életpontot vesztettél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Öregedtél 2 évet. (Önanalízis: +6% vitalitás.) Csápjaival a féregtenyészet lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-19 TVP). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-54 varázspont.) Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a féregtenyészet testét. (10 támadással 999 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (29 életpontot sebezve.) Sárkánypengével megvagdalod a féregtenyészet testét. (8 támadással 373 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) A féregtenyészet kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Csápjaival a féregtenyészet lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 52 életpontot vesztettél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Öregedtél 3 évet. (Önanalízis: +6% vitalitás.) Csápjaival a féregtenyészet csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-11 TVP). A féregtenyészet megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-67 varázspont.)
Lovagi karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a féregtenyészet jobb lábát. (6 támadással 596 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 42 életpontot sebződik. Sárkánypengével épp hogy megvágod a féregtenyészet testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 63 életpontot sebződik. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Csápjaival a féregtenyészet csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Vitalitásod védelmet nyújt. (Önanalízis: +2% vitalitás.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-20 TVP). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Véres nyál csordul ki a féregtenyészet száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Szereztél 10 teriád férget. [teriád féreg ->eldobod] 22198 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3848, sebződés: 719, gyógyulás: 135, összesen: -584 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 168 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vad csatakiáltással, felemelve a lovagi kardot ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a teriád íjász testét. (10 támadással 1764 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+221 életerő). Tűzelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) Sárkánypengével végigvagdosod a teriád íjász testét. (8 támadással 628 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 35 életpontot sebződik. Ütéseket mér a teriád íjász a farkával a bal válladra. (2 támadástól 208 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) Lovagi karddal néhányszor megcsapod a teriád íjász jobb karját. (4 támadással 678 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 61 életpontot sebződik. Sárkánypengével épp hogy megvágod a teriád íjász farkát. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 79 életpontot sebződik. A teriád íjász farka bal karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 225 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) A teriád íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 teriád nyílvessző. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 teriád férget. [teriád féreg ->eldobod] 21644 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3550, sebződés: 433, gyógyulás: 490, összesen: +57 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a teriád őrgólem sziklaszerű törzsét. (10 támadással 1700 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+213 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 52 életpontot sebződik. Sárkánypengével megvagdalod a teriád őrgólem testét. (8 támadással 624 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 49 életpontot sebződik. A teriád őrgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 188 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A teriád őrgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 162 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Lovagi karddal párszor kilyukasztod a teriád őrgólem sziklaszerű törzsét. (6 támadással 1047 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 73 életpontot sebződik. Sárkánypengével súrolod a teriád őrgólem fejét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 64 életpontot sebződik. A teriád őrgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 171 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A teriád őrgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 170 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A teriád őrgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
18379 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3682, sebződés: 691, gyógyulás: 577, összesen: -114 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Megjelenik egy lidérc! Távolról őstűz varázslatot lősz a másikra. 162 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 826 életpontot vesztettél. Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Iszonyatos! Sejtjeid velejéig hat a szörnyű érzés. Öregedtél 10 évet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a teriád nekromanta fekete bőrét. (10 támadással 1749 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 31 életpontot sebződik. Sárkánypengével megvagdalod a teriád nekromanta jobb vállát. (8 támadással 625 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 60 életpontot sebződik. A teriád nekromanta többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 292 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +59 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 65 életpontot vesztettél. A lidérc rád támad! (3 támadással 69 ép-t sebzett.) Egy negatív csapás varázslatot dob rád a másik. 280 életpontot vesztettél. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a teriád nekromanta bal lábát. (10 támadással 1732 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 55 életpontot sebződik. Sárkánypengével kicsit megvágod a teriád nekromanta testét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (54 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 272 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) A lidérc rád támad! (3 támadással 72 ép-t sebzett.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: negatív csapás varázslatot lő rád. 306 életpontot vesztettél. A teriád nekromanta szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 teriád férget. [teriád féreg ->eldobod] 37990 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +2% vágófegyverek.) (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4553, sebződés: 2182, gyógyulás: 122, összesen: -2060 ÉP}
(Továbbmész...) [433,126] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt.
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őstűz varázslat. 183 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+35 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 64 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gömbvillám varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (mivel elektromos pajzs van rajtad.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány jobb hátsó lábát. (8 támadással 387 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (27 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. A villámok csak csiklandoznak. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Megmarkolva az Alkotó kalapácsot a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Alkotó kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír sárkány jobb szárnyát. (7 támadással 809 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) Sárkánypengével épp hogy eltalálod a zafír sárkány óriási karmát. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 25 életpontot sebződik. A zafír sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A zafír sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (475,94)-> 40 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (475,94)-> 14 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (476,95)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (475,94)-> 25 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +2% ütőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1559, sebződés: 153, gyógyulás: 22, összesen: -131 ÉP}
kld 9 | küldetés végrehajtása 9 |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
kld 9 | küldetés végrehajtása 9 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
kld 9 | küldetés végrehajtása 9 |
h 1477 2 4 | használod az 1477. tárgyat |
[437,124] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy tavacskát. Keletre nézve látsz egy nyeldeklő fűzet. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [439,122] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
(Továbbmész...) [440,121] A bozótost ritka erdő váltja fel.
kt 1447 1 | elkészíted az 1447. tárgyat (1 darabot) |
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy őstűz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 177 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+-25 pszi pont.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi hatás! Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 70 életpontot vesztettél. Ellenfeled gömbvillám varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (elektromos pajzs védelmez.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány bal szárnyát. (8 támadással 396 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 28 életpontot sebződik. A lény villámokat köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Vad csatakiáltással, felemelve az Alkotó kalapácsot a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Alkotó kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a zafír sárkány testét. (7 támadással 813 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) Sárkánypengével épp hogy eltalálod a zafír sárkány testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 48 életpontot sebződik. A zafír sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A zafír sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 37 arany, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (475,94)-> 10 arany, -2 ÉP], egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (475,94)-> 8 arany, -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (476,95)-> 48 arany, -2 ÉP] és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (476,95)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1598, sebződés: 149, gyógyulás: 19, összesen: -130 ÉP}
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy őstűz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 64 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a teriád gyilkos torz fejét. (8 támadással 400 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 56 életpontot sebződik. Ellenfeled nagy erővel hozzád vág néhány teriád tőrt. A becsapódástól 350 életpontot vesztettél. Meglengetve a lovagi kardot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal párszor kilyukasztod a teriád gyilkos jobb karját. (10 támadással 1716 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+215 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 49 életpontot sebződik. Sárkánypengével végigvagdosod a teriád gyilkos torz fejét. (8 támadással 627 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Tűzelementálod támad. (64 életpontot sebezve.) A teriád gyilkos farka ostorként csattan az arcodon! (1 támadástól 307 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +62 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). A teriád gyilkos többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Karmával néhányszor a teriád gyilkos megcsapja a fejedet. (3 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Félig lebénul a bal oldalad az ütéstől. 88 életpontot vesztettél. Lovagi karddal néhányszor megcsapod a teriád gyilkos testét. (3 támadással 517 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 28 életpontot sebződik. Sárkánypengével megkarcolod a teriád gyilkos véres karját. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 60 életpontot sebződik. A teriád gyilkos hosszú farka lesújt a mellkasodra. (1 támadástól 307 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +62 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Nehezen teszed túl magad a kábító erejű csapáson! 88 életpontot vesztettél. A teriád gyilkos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (3 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Félig lebénul a bal oldalad az ütéstől. 88 életpontot vesztettél.
A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-575 életerő). A teriád gyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 teriád tőr és 1 teriád kobak. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 teriád férget. [teriád féreg ->eldobod] 30268 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3660, sebződés: 2247, gyógyulás: 595, összesen: -1652 ÉP}
(Továbbmész...) [441,119] A bozótost dombság váltja fel.
kt 1445 1 | elkészíted az 1445. tárgyat (1 darabot) |
v 198 442 122 | elmormolod a 198. varázslatot |
[442,122] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy jokonbia fát. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Északra nézve látsz egy quwarg ikerbolyt. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
m 4 | mozogsz délre |
vv 199 | elmormolod a 199. varázslatot |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy őstűz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 153 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Semmi eredménye! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled savhurrikán II varázslatot lő rád. 284 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az óriásmassza testét. (8 támadással 206 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 56 életpontot sebződik. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-36 életerő.) A dolgot még 48 aranyad bánja. Marokra fogva a lovagi kardot a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az óriásmassza testét. (10 támadással 1460 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+183 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 42 életpontot sebződik. Sárkánypengével mély sebeket nyitva megvagdosod az óriásmassza testét. (8 támadással 430 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Tűzelementálod támad. (67 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 190 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-82 varázspont.) Húsodat át- meg átjárja az óriásmassza szarva. (2 támadástól 236 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) Az óriásmassza farka bal karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 187 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-18 életerő.) A dolgot még 50 aranyad bánja. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod az óriásmassza testét. (10 támadással 1471 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+184 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 33 életpontot sebződik. Sárkánypengével mély sebeket nyitva megvagdosod az óriásmassza testét. (8 támadással 435 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Tűzelementálod támad. (50 életpontot sebezve.) Az óriásmassza harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 169 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Az óriásmassza sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 243 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +49 ÉP.) Az óriásmassza hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 212 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-72 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 37 aranyad.
A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-379 életerő). Az óriásmassza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fabontót. [fabontó ládikóba-> (475,94)-> 10 arany, -2 ÉP] 19508 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4198, sebződés: 2028, gyógyulás: 734, összesen: -1294 ÉP}
ek 109 1 | t. energia kisütése: 109 1 |
ef 30 520 | energia fejlesztése 30 |
p 195 93 | használod a 195. pszi képességet |
szk 835 | keresed a 835. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 29 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 29 pontért |
MIHLANIL DOBÓTŐR (599. TÁRGY) Akik nem értenek az íjakhoz és nyilakhoz, azoknak marad a dobótőr, amikor távolsági fegyvert akarnak a mihlanilból formázni. Ugyan a mihlanil dobótőr használatakor van -4 támadásod, de ez gyakorlatilag soha sem vész el, ellentétben a mihlanil nyílvesszővel. A dobótőr elkészítése 10 TVP-be kerül, 12-es bányászat kell hozzá, és egy mihlanil meg egy madártoll, meg persze a lávató, ahol elkészíted. Sebzése 4D6+3, persze mágikus lényt is meg tud sebezni, és mint minden mihlanilból készült tárgyat, nem tudod átadni másnak. |
RYUKU ŐRTORONY (1273. TÁRGY) A ryukuk hódító nép, de ugyanakkor arra is nagy gonddal ügyelnek, hogy miközben csapataik más kontinenseken teljesítenek, nehogy a háttérországot baj érje. A védelemről a hátrahagyott katonaságon kívül az őrtornyok gondoskodnak. Az előtted magasodó őrtorony egy adamantitból épült építmény, melynek darabjait mágia hordta össze, majd rögzítette egymáshoz. Körülötte mindig mágikus aura vibrál, mely sérthetetlenné és megközelíthetetlenné teszi a tornyot. Sem megmászni, sem más módon bejutni a belsejébe, nem tudsz. Mivel nem vagy ryuku, a torony alapvetően barátságtalanul viselkedik, amikor elsétálsz mellette, ártó varázslatok garmadáját fogja rád bocsátani. Másodkézből kapott információk szerint azonban, ha sikerül valamiképp elhitetni vele, hogy a te véredben is a sárgabőrűek vére csörgedezik, ilyesmitől nem kell majd félned. Addig is, jobb, ha messzire elkerülöd az őrtorony által védett ryuku ellenőrzőpontokat. |
Erő: | 88 (113) | Szint: | 56 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 191 cm |
IQ: | 78 (108) | Támadás: | 119 (126) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 70 kg |
Ügyesség: | 88 (110) | Védekezés: | 147 (158) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 53/149 év |
Egészség: | 74 (100) | Életpont: | 3070/3009 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 15 |
Szerencse: | 85 (134) | Varázspont: | 3701/1730 | Pénz: | 58368 arany | Kép. pont: | 67 |
Tudatpont: | 93/93 | Pszi pont: | 1472/3736 | Halhatatlanság: | 43 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/60 | ökölvívás: | 12/91 | szúrófegyverek: | 3/0 |
vágófegyverek: | 66/82 (+7%) | ütőfegyverek: | 38/8 (+2%) | lőfegyverek: | 23/19 |
dobófegyverek: | 49/23 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: Alkotó kalapács (#921) (200%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp lovagi kard fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/16 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 121/27 (+13%) | 3. lopás: | 1/34 |
4. mászás: | 53/82 | 5. hajózás: | 21/30 | 6. csapdakészítés: | 46/13 (+6%) |
7. csapdaészlelés: | 34/59 | 8. gyógyítás: | 160/38 | 9. titkosírás: | 10/98 (+11%) |
10. felderítés: | 44/10 (+14%) | 11. szörnyidomítás: | 25/81 | 12. taumaturgia: | 287/71 (+56%) |
13. szerencsejáték: | 9/66 | 14. versengés: | 25/64 | 15. zene: | 16/62 |
16. szörnyismeret: | 77/40 | 17. pszi: | 142/74 (+2%) | 18. zárnyitás: | 59/37 |
19. vadászat: | 5/44 | 20. vitalitás: | 12/97 (+22%) | 21. bányászat: | 49/39 (+1%) |
22. úszás: | 24/2 | 23. főzés: | 15/32 | 24. őstaumaturgia: | 38/62 (+18%) |
25. csapatmunka: | 12/1 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 74 | |||
2. támadás bónusz: 2 | 5. varázslat sebzés: 5 | 6. regeneráció: 5(6) | 10. vp regeneráció: 5(9) |
11. kincskeresés: 5 | 14. plusz tp: 3 | 16. tulajdonságpajzs: 4 | 17. mágiaerő: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (katonai kötszer (#1508)) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 100 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 200 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot ), jokonbia ágat (#1477) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Szörnykeresés: tl'urlang keresővel Dl'orkhaugrukot. |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), trikornis herceg (#261), zafír sárkány (#329), éjfattyak (#9096), Dl'orkhaugruk (#425), élőholt drakolder (#628), dűnelord (#341) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
9375. szövetség (#9375), hoarián sárkánybébi (#830) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | ősi harcmodor (#287, 120 VP) |
varázspajzs (#288, 55 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | hangcsapás (#344, 95 VP) |
keltetés (#347, 200 VP, 25 TVP) | jégvihar (#353, 45 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) |
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | sebezhetőség (#366, 50 VP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | távolbalátás (#374, 40 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP) | fegyvertánc (#391, 60 VP) |
vérfürdő (#392, 80 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) |
pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) | pszi meditáció (#299, 100 PP) |
önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) | agybénítás III (#302, 25 PP) |
önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | tudatháló (#304, 35 PP) | belső idő (#305, 0 PP) |
mentális tükör (#306, 40 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | ősjég (#311, 100 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) |
szingulár. védelem (#322, 50 VP) | redukció (#365, 80 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +70 vp 88 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (144,5,4) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) |
szürkeáll. aktiv (#71) | láth. észlelése (#78) | hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) |
Symulf rúnája (#182) | varázsenergia (#161) | csábmosoly (#16) | tárgyvédelem (#178) |
csupasz izom (#28) | Morgan rúnája (#363) | nagyobb agypajzs (#120) | esszenciavédelem 2 (#188) |
önanalízis III (#303) | pszi-ernyő III (#297) | elme dominanciája (#247) | tűzmágia (#157) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
őstűz (#310), háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 44, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | tűzgolyó (#155) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | |
tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | |
agybénítás II (#246) | >> | smaragdvámpír (#605) | bo'adhun csapás (#266) | >> | energiaelementál (#577) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | halálos érintés (#271) | >> | rothadó borzalom (#633) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | méregfelhő II (#193) | >> | fényhozó (#602) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | bo'adhun csapás (#266) | >> | ősöreg Orkhan Thai (#726) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | negatív elementál (#734) | halálos érintés (#271) | >> | zg'umrad facsaró (#738) | |
halálos érintés (#271) | >> | ud'mroag tépő (#741) | halálos érintés (#271) | >> | teriád főmágus (#808) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | kaotikus ősvégzet (#894) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | esszenciavámpír (#895) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | zöld ekinda (#907) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | bundás yeti (#912) | |
agybénítás II (#246) | >> | arhomad varangy (#908) | agybénítás III (#302) | >> | arachnid sámán (#910) | |
agybénítás III (#302) | >> | tarajos khazdar (#913) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 44, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | bundás yeti (#912) | elektromos pajzs (#51) | >> | teriád íjász (#802) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | ködsárkány (#947) | mentális tükör (#306) | >> | cunami teknős (#944) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | sangin yeti (#857) | pszi-acéltorony (#98) | >> | og'hlobn mészáros (#742) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | káoszdémon (#547) | tükörpajzs (#101) | >> | kreiton jótündér (#538) | |
elnyelés (#236) | >> | nők (#999) | elnyelés (#236) | >> | férfiak (#998) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | |
tompítás (#40) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
felcsermanó (#7020) státusz: OK |
dűnelord (#341) státusz: OK |
mutáns hegyitroll (#859) (málhás: +135 kg teher) státusz: OK |
HŐSTETTEID |
Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől. |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 4. Legjobb pontszámod: 135. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: tudati jel (109) gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) kihívás (206) önismeret (236) sötét tekercs (260) a butaság ára (273) düh (289) a halál angyala (304) inkvizítor korbács (342) hármas szövetség (383) a mágia szeretete (393) inkvizítori rangs. (402) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) OK tudati ismétlés (519) OK tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 220 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 813 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | csontkulcs (#74) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
4 | fáklya (#36) | 1 | galócapálinka (#1474) | 1 | halcsont (#390) | |||
3 | isteni könnycsepp (#260) | 9 | kaja (#2) | 3 | katonai kötszer (#1508) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | raaba-főzet (#937) | 6 | ragasztó (#83) | |||
1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 1 | szaké (#1295) | 1 | teknőstojás (#1514) | |||
1 | teriád fétis (#1296) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
101 | arany (#50) | 2 | főnixtoll (#563) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
1 | galóca kalap (#1447) | 2 | gyógykenőcs (#313) | 1 | moa gyémánt (#385) | |||
1 | moa rubin (#379) | 1 | quwarg igazgyöngy (#912) | 1 | ryuku harmatgyűjtő (#1159) | |||
14 | sárkánypikkely (#292) | 1 | teriád kobak (#1461) | 1 | teriád nyílvessző (#1287) | |||
1 | teriád tőr (#1277) | 1 | zergenye tölcsér (#1445) |