Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. aug. 4. 12h:31' EZ A 679. JÁTÉKHETED, 677. FORDULÓD 680. játékheted kezdete: aug. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3857 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 78. varázslatot |
* 2. KP: | használod az 1097. tárgyat a 841. tárgyat a 745. tárgyat |
* 3. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (1 darabot) |
* 4. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 184. varázslatot a 161. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1269. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 363. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1760. tárgyat a 916. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 303. varázslatot a 297. varázslatot a 247. varázslatot |
hu 242 431 | hulladék: 242 431 |
kb 36 30 | kiveszel a bankból a 36. tárgyat (30 darabot) |
h 1459 8 | használod az 1459. tárgyat |
vv 382 157 185 | elmormolod a 382. varázslatot a 157. varázslatot a 185. varázslatot |
vv 299 299 299 | elmormolod a 299. varázslatot a 299. varázslatot a 299. varázslatot |
vv 299 299 299 | elmormolod a 299. varázslatot a 299. varázslatot a 299. varázslatot |
hh 1253 937 618 | használod az 1253. tárgyat a 937. tárgyat a 618. tárgyat |
hh 1296 1463 1554 | használod az 1296. tárgyat az 1463. tárgyat az 1554. tárgyat |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy őstűz varázslattal köszöntöd a másikat. 177 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt teriád jobb oldalát. (8 támadással 379 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 67 életpontot sebződik. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a lovagi kardot ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt teriád farkát. (10 támadással 1653 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 35 életpontot sebződik. Sárkánypengével megvagdalod az élőholt teriád testét. (8 támadással 611 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 58 életpontot sebződik. A szörny több karmával is a lábadra csap. (6 támadástól 647 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +130 ÉP.) Lovagi karddal párszor kilyukasztod az élőholt teriád farkát. (10 támadással 1741 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 38 életpontot sebződik. Sárkánypengével néhányszor súrolod az élőholt teriád nyakát. (3 támadással 229 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 33 életpontot sebződik. Karmával néhányszor az élőholt teriád megcsapja a fejedet. (6 támadástól 707 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +142 ÉP.) Az élőholt teriád összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 teriád férget. [teriád féreg ->eldobod] 53964 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +2% vágófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5021, sebződés: 1354, gyógyulás: 280, összesen: -1074 ÉP}
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy őstűz varázslattal köszöntöd a másikat. 190 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 71 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gömbvillám varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány pikkelyes testét. (8 támadással 401 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 25 életpontot sebződik. A szörny villámokat lehel! Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Elszántan ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. Alkotó kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zafír sárkány testét. (6 támadással 681 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 35 életpontot sebződik. Sárkánypengével épp hogy megvágod a zafír sárkány testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) A zafír sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A zafír sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (494,66)-> 60 arany, -2 ÉP], 3 vas dobónyíl, egy ezüstshuriken és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (494,62)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1458, sebződés: 114, gyógyulás: 13, összesen: -101 ÉP}
v 347 1514 | elmormolod a 347. varázslatot |
m 7 3 3 | mozogsz északnyugatra, délkeletre, délkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy őstűz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 50 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Távolról halálvarázs II varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tengeri parazita testét. (8 támadással 398 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 50 életpontot sebződik. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva a lovagi kardot a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal párszor kilyukasztod a tengeri parazita bal oldalát. (10 támadással 1717 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (40 életpontot sebezve.) Sárkánypengével néhányszor megcsapod a tengeri parazita testét. (8 támadással 628 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (31 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Lovagi karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a tengeri parazita nyakát. (6 támadással 1033 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 58 életpontot sebződik. Sárkánypengével megkarcolod a tengeri parazita testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 64 életpontot sebződik. Csápjaival a tengeri parazita csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A tengeri parazita harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 147 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A tengeri parazita még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 karbin plazmát. [karbin plazma ládikóba-> (494,66)-> 10 arany, -2 ÉP] 42909 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4148, sebződés: 224, gyógyulás: 51, összesen: -173 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy őstűz varázslattal köszöntöd a másikat. 89 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Vad csatakiáltással, felemelve a lovagi kardot a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a méregzsák bal szárnyát. (10 támadással 1690 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+212 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 45 életpontot sebződik. Sárkánypengével néhányszor megcsapod a méregzsák testét. (8 támadással 602 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 50 életpontot sebződik. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Lovagi karddal néhányszor megcsapod a méregzsák bal vállát. (2 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Tűzelementálod támad. (72 életpontot sebezve.) Sárkánypengével kicsit megvágod a méregzsák hosszú nyakát. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 43 életpontot sebződik. Belecsipked a méregzsák a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 135 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-633 életerő). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25843 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2981, sebződés: 768, gyógyulás: 373, összesen: -395 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 196 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Megmarkolva a lovagi kardot ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a méregzsák testét. (10 támadással 1716 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+215 életerő). Tűzelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) Sárkánypengével megvagdalod a méregzsák jobb lábát. (8 támadással 602 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 59 életpontot sebződik. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Lovagi karddal néhányszor megcsapod a méregzsák fejét. (2 támadással 352 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Tűzelementálod támad. (61 életpontot sebezve.) Sárkánypengével épp hogy megvágod a méregzsák bal szárnyát. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 54 életpontot sebződik. A méregzsák néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 130 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-690 életerő). A méregzsák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 26425 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3155, sebződés: 820, gyógyulás: 381, összesen: -439 ÉP}
A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Kampós acélszigonnyal többször eltalálod a tébolyodott sellő fejét. (3 támadással 199 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 44 életpontot sebződik. Farokcsapások csattannak a hasadon. (4 támadástól 128 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Kampós acélszigonnyal megdöfködöd a tébolyodott sellő fejét. (3 támadással 196 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 61 életpontot sebződik. Ütéseket mér a tébolyodott sellő a farkával a bal válladra. (4 támadástól 136 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Félig lebénul a bal oldalad az ütéstől. 108 életpontot vesztettél. Kampós acélszigonnyal megdöfködöd a tébolyodott sellő bal oldalát. (3 támadással 195 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 27 életpontot sebződik. Ütéseket mér a tébolyodott sellő a farkával a jobb válladra. (4 támadástól 141 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Kampós acélszigonnyal többször eltalálod a tébolyodott sellő bal oldalát. (2 támadással 133 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (61 életpontot sebezve.) A tébolyodott sellő hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (4 támadástól 134 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Az ütés kábító erejű. 107 életpontot vesztettél. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
33129 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +3% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 916, sebződés: 754, gyógyulás: 110, összesen: -644 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy őstűz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 90 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a fekete albatrosz testét. (8 támadással 383 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (48 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Marokra fogva az Alkotó kalapácsot ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. Alkotó kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a fekete albatrosz testét. (5 támadással 517 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) Sárkánypengével végigvágod a fekete albatrosz jobb lábát. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 53 életpontot sebződik. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Tárgyaid ellenállnak. Megcsipkedi a fekete albatrosz a bal válladat. (4 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Véres nyál csordul ki a fekete albatrosz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 10000 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) (Önanalízis: +1% vágófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1223, sebződés: 163, gyógyulás: 40, összesen: -123 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gigászi teknős testét. (8 támadással 308 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 41 életpontot sebződik. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gigászi teknős kemény hátpáncélját. (10 támadással 1422 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (28 életpontot sebezve.) Sárkánypengével néhányszor megcsapod a gigászi teknős testét. (8 támadással 521 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 63 életpontot sebződik. A gigászi teknős megüti a jobb karodat a mancsával. (1 támadástól 610 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +122 ÉP.) Hirtelen fájdalom nyilallik az elmédbe! Óh, csak nem azok az átkozott cheloniciták? Lovagi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gigászi teknős testét. (10 támadással 1412 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (48 életpontot sebezve.) Sárkánypengével végigvagdosod a gigászi teknős jobb oldalát. (8 támadással 537 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 37 életpontot sebződik. A gigászi teknős mancsával eltalálja a jobb lábadat. (1 támadástól 626 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +126 ÉP.) Lovagi karddal néhányszor meglegyinted a gigászi teknős bal hátsó lábát. (3 támadással 421 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 41 életpontot sebződik. Sárkánypengével épp hogy eltalálod a gigászi teknős bal első lábát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 15 életpontot sebződik. A gigászi teknős behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 534 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +107 ÉP.) Neeeem! Nem akarom! - kiáltod, de az anyagtalan cheloniciták máris rátapadtak az agyadra. Véres nyál csordul ki a gigászi teknős száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 43579 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4962, sebződés: 1770, gyógyulás: 359, összesen: -1411 ÉP}
(Továbbmész...) [478,66] Az Utazók Gyűrűjét felhasználva elcsomagolod a hajód. Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt.
(Továbbmész...) [479,67] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy szőrös azuka. Megvető mosollyal várod a találkozást. {védettsége: 60 szúró, 60 vágó, 60 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról őstűz varázslatot lősz a másikra. 178 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szőrös azuka testét. (8 támadással 379 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva a lovagi kardot ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed a szőrös azuka jobb első lábát. (10 támadással 1724 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+216 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 29 életpontot sebződik. Sárkánypengével mély sebeket nyitva megvagdosod a szőrös azuka jobb első lábát. (4 támadással 306 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 43 életpontot sebződik. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 azuka vesét. [azuka vese ládikóba-> (494,66)-> 9 arany, -2 ÉP] 19477 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2716, sebződés: 2, gyógyulás: 263, összesen: +261 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
be 1511 | bemész az 1511. épületbe |
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
(Továbbmész...) [480,70] Síkság, továbbra is csak síkság. Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze keletre látsz egy Leah oltárt. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy csapat ryuku lovas. {szintje: 56.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őstűz. 174 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy pajzszúzás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 332 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nagyobb pajzszúzás varázslat. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku lovas fejét. (8 támadással 375 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 41 életpontot sebződik. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vad csatakiáltással, felemelve a lovagi kardot a másikra rontasz. Lovagi karddal párszor kilyukasztod a ryuku lovas hátasának lábát. (10 támadással 1661 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+208 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 38 életpontot sebződik. Sárkánypengével mély sebeket nyitva megvagdosod a ryuku lovas fejét. (8 támadással 641 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 60 életpontot sebződik. Bár ügyesen védekezel, a 4 ryuku lovas sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (8 támadástól 337 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +68 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled pajzszúzás varázslatot lő rád. 154 életpontot vesztettél. Lovagi karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a ryuku lovas fejét. (6 támadással 1024 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 70 életpontot sebződik. Sárkánypengével súrolod a ryuku lovas jobb lábát. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 53 életpontot sebződik. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Egy pajzszúzás varázslatot dob rád a másik. 310 életpontot vesztettél.
Az 1 ryuku lovas összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 ryuku kopja [ryuku kopja ládikóba-> (494,66)-> 70 arany, -2 ÉP]. 39663 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4222, sebződés: 1211, gyógyulás: 523, összesen: -688 ÉP}
(Továbbmész...) [481,71] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csapat ryuku lovas. {egyik sebzési módja: 2x 24d6+14.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Egy őstűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 172 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy nagyobb pajzszúzás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 885 életpontot vesztettél. Távolról pajzszúzás varázslatot lő rád a másik. 332 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku lovas hátasának lábát. (8 támadással 368 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 56 életpontot sebződik. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vad csatakiáltással, felemelve a lovagi kardot a másikra rohansz. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed a ryuku lovas bal karját. (10 támadással 1719 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+215 életerő). Tűzelementálod támad. (29 életpontot sebezve.) Sárkánypengével végigvagdosod a ryuku lovas testét. (8 támadással 599 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 40 életpontot sebződik. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (8 támadástól 389 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +78 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pajzszúzás varázslat. 154 életpontot vesztettél. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a ryuku lovas jobb lábát. (7 támadással 1166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 42 életpontot sebződik. Sárkánypengével épp hogy megvágod a ryuku lovas jobb oldalát. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Tűzelementálod támad. (76 életpontot sebezve.) Az 1 ryuku lovas megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Üdvözlésképpen egy pajzszúzás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 310 életpontot vesztettél.
Az 1 ryuku lovas szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 26871 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4347, sebződés: 2161, gyógyulás: 554, összesen: -1607 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi hurrikán. 398 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy ősi hurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 757 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a teriád varázsló jobb lábát. (8 támadással 298 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 16 életpontot sebződik. A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a teriád varázsló bal lábát. (10 támadással 1295 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+162 életerő). Tűzelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) Sárkánypengével megvagdalod a teriád varázsló jobb oldalát. (8 támadással 455 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Tűzelementálod támad. (62 életpontot sebezve.) Ellenfeled őstűz varázslatot lő rád. 132 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősjég varázslat. 152 életpontot vesztettél. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a teriád varázsló mágiavédett testét. (9 támadással 1206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+151 életerő). Tűzelementálod támad. (50 életpontot sebezve.) Sárkánypengével kicsit megvágod a teriád varázsló testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 55 életpontot sebződik. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: őstűz varázslatot lő rád. 72 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősjég. 172 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 teriád fétis. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 teriád férget. [teriád féreg ->eldobod] 28050 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3540, sebződés: 1683, gyógyulás: 386, összesen: -1297 ÉP}
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
(Továbbmész...) [482,73] A dombvidéket nádasokban gazdag lápvidék váltja fel. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy láprózsát. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.
h 1477 4 5 | használod az 1477. tárgyat |
[482,78] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kővarangy közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) {mágikus sebezhetőség: 70%.} {támadása: 85.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. A szilánk működik (+2 életpont). Egy őstűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 136 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kővarangy testét. (8 támadással 262 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (17 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kővarangy testét. (10 támadással 1149 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 63 életpontot sebződik. Sárkánypengével mély sebeket nyitva megvagdosod a kővarangy testét. (8 támadással 432 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 11416 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2098, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku ostromteknős testét. (7 támadással 165 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 43 életpontot sebződik. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1421 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szánalmas teknős fejét. (8 támadással 391 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (37 életpontot sebezve.) Marokra fogva a lovagi kardot ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a szánalmas teknős testét. (10 támadással 1604 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 63 életpontot sebződik. Sárkánypengével néhányszor megcsapod a szánalmas teknős bal oldalát. (8 támadással 606 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 64 életpontot sebződik. A szánalmas teknős fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 136 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Lovagi karddal kicsit megvágod a szánalmas teknős testét. (1 támadással 167 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (38 életpontot sebezve.) Sárkánypengével kicsit megvágod a szánalmas teknős fejét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (32 életpontot sebezve.) A szánalmas teknős fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 142 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A szánalmas teknős most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16597 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 3073, sebződés: 278, gyógyulás: 59, összesen: -219 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hebrencs teknős nyakát. (8 támadással 389 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 22 életpontot sebződik. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-20 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. A lény gúnyosan végigmér téged, majd rádmutat. Molekulákra dezintegrálódik kedvenc tárgyad, egy fekete drakpikkely. Ezért megfizetsz, rém! Meglengetve a lovagi kardot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a hebrencs teknős bal lábát. (10 támadással 1647 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 55 életpontot sebződik. Sárkánypengével végigvagdosod a hebrencs teknős testét. (8 támadással 609 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (61 életpontot sebezve.) A hebrencs teknős megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 455 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +91 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-24 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 20 aranyad. Lovagi karddal végigvagdosod a hebrencs teknős jobb lábát. (5 támadással 798 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 26 életpontot sebződik. Sárkánypengével kissé megkarcolod a hebrencs teknős jobb karját. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 400 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +80 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-60 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 48 aranyad is. A hebrencs teknős összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21589 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 3725, sebződés: 959, gyógyulás: 173, összesen: -786 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a teknős vezér testét. (8 támadással 382 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 31 életpontot sebződik. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-53 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 56 aranyad is. Megmarkolva a lovagi kardot a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal párszor kilyukasztod a teknős vezér kemény hátpáncélját. (10 támadással 1613 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (31 életpontot sebezve.) Sárkánypengével néhányszor megcsapod a teknős vezér testét. (8 támadással 611 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (34 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a teknős vezér gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 333 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +67 ÉP.) Ajjaj! Darabokra tört a birtokodban levő térdeplő tülök! Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 295 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +59 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-90 életerő.) A dolgot még 50 aranyad bánja. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a teknős vezér jobb vállát. (7 támadással 1202 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 62 életpontot sebződik. Sárkánypengével épp hogy eltalálod a teknős vezér bal lábát. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 55 életpontot sebződik. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 329 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +66 ÉP.) Alávaló! Érintése nyomán szétfolyt drága kincsed, egy nyerskulcs! Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 311 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +63 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-25 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 28 aranyad is. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 26247 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 4102, sebződés: 1436, gyógyulás: 257, összesen: -1179 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
kt 1507 | elkészíted az 1507. tárgyat |
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
v 198 463 86 | elmormolod a 198. varázslatot |
[463,86] Az új terep hegyvidék. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ramit kő) közelében vagy. (Önanalízis: +1% bányászat.) A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy draklen citadellát. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy művészi porolit van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
kf 608 | kézbeveszed/felveszed a 608. tárgyat |
h 1755 1000 | használod az 1755. tárgyat |
be 160 | bemész a 160. titkos labirintusba |
lm 25 27 30 | mozogsz 25 27 30 |
lm 33 33 35 | mozogsz 33 33 35 |
v 75 258 | elmormolod a 75. varázslatot |
v 75 291 | elmormolod a 75. varázslatot |
lm 1 1 22 | mozogsz 1 1 22 |
lm 1 | mozogsz 1 |
kf 1979 | kézbeveszed/felveszed az 1979. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 24 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 24 pontért |
RYUKU AKADÁLYPÁLYA (1511. TEREPTÁRGY) A ryuku hódoltság peremvidékén rengeteg kisebb sziget található, amit a Császár gigantikus hadigépezete tartós megszállásra nem tartott érdemesnek. Ezeket a területeket a légió általában csak támaszpontként használja egy rövid ideig. Ha netán jártadban-keltedben egy elhagyatott, gazzal benőtt tisztásra bukkansz, ahol furcsa, tengelyen forgó fabábokat, kötélhágcsókat, mászókákat, vizes árkot, és más egyéb, első látásra teljességgel haszontalan építményeket találsz, biztos lehetsz benne, hogy valahol a közelben nemrég még létezett egy ilyen, ideiglenes légiós laktanya is. A katonák ezeken az eszközökön gyakorolták a harc fortélyait, edzették a testük, és az akaraterejüket, hogy ne hozzanak szégyent a szigetvilág legerősebb hadseregére. Szerencsére a ryuku flotta csak ritkán tér vissza az egyszer már hátrahagyott területekre, így te is bátran kipróbálhatod magad az akadálypályán! [Ehhez a BE 1511 parancsot kell kiadnod 30 TVP árán (fordulónként max. egyszer). Mivel itt minden izmodat, minden porcikádat egyszerre terheled, az elköltött TVP mind az öt alaptulajdonságodat úgy fejleszti, mint egy normál TF parancs esetében. Ha esetleg rendelkezel valamilyen, a TF parancsot befolyásoló képességgel, az az akadálypályán nem működik.] |
KŐVARANGY (860. SZÖRNY) A kővarangyok a mocsár undorító kétéltűi. Nem, nem igazán kőből vannak, de messzire hordó köpetük célpontjukat gyakran kővé változtatja. Az áldozat vére megszilárdul, és ha rövid időn belül nem kap segítséget - és ezalatt mágikus gyógyítókat érts - a folyamat visszafordíthatatlan lesz, beáll a halál. Az ilyen "szobrokba" rakja a kővarangy petéit, és az elfolyósodó belső szervek kiváló keltetőtavat jelentenek az apró ebihalak számára. |
TEKNŐS TERRITÓRIUM (1513. TEREPTÁRGY) Amikor egy tavacska mocsárrá poshad, és természetes élővilága megszűnik létezni, avagy végérvényesen, és visszavonhatatlanul átalakul, a történet mögött általában a teknősök állnak. Jó néhány fajtájuk ismeretes errefelé, és a többségük nagy előszeretettel tanyázik a mocsarak mélyén, egyikről-másikról pedig még az is egyértelműen bizonyított, hogy képesek új ingoványt kialakítani. Ha egy teknősök által lakott mocsárba tévedsz, és elkerülöd a mindig éber őrszem figyelmét, akár alaposabban is szétnézhetsz a környéken, hátha találsz valami értékeset. [Ehhez legalább 80 TVP-ért kell kutatnod a KUT paranccsal. A többi, kikutatható területhez hasonlóan, a territóriumban is csak egyszer érdemes próbálkoznod fordulónként.] |
Erő: | 88 (113) | Szint: | 56 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 191 cm |
IQ: | 78 (108) | Támadás: | 119 (126) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 70 kg |
Ügyesség: | 88 (110) | Védekezés: | 147 (158) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 53/131 év |
Egészség: | 74 (100) | Életpont: | 3090/2893 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 14 |
Szerencse: | 85 (134) | Varázspont: | 3735/3735 | Pénz: | 59238 arany | Kép. pont: | 66 |
Tudatpont: | 93/91 | Pszi pont: | 1492/3690 | Halhatatlanság: | 42 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/60 (+3%) | ökölvívás: | 12/91 | szúrófegyverek: | 3/0 |
vágófegyverek: | 66/71 (+9%) | ütőfegyverek: | 38/5 (+1%) | lőfegyverek: | 23/19 |
dobófegyverek: | 49/20 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: Alkotó kalapács (#921) (200%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp lovagi kard fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/5 | 2. nyomkövetés: | 120/67 (+18%) | 3. lopás: | 1/34 |
4. mászás: | 53/77 | 5. hajózás: | 21/22 (+8%) | 6. csapdakészítés: | 46/1 (+6%) |
7. csapdaészlelés: | 34/59 | 8. gyógyítás: | 160/38 (+100%) | 9. titkosírás: | 10/87 |
10. felderítés: | 43/96 (+17%) | 11. szörnyidomítás: | 25/81 | 12. taumaturgia: | 286/69 (+71%) |
13. szerencsejáték: | 9/62 | 14. versengés: | 25/64 | 15. zene: | 16/62 |
16. szörnyismeret: | 77/40 | 17. pszi: | 142/68 (+1%) | 18. zárnyitás: | 59/37 |
19. vadászat: | 5/44 | 20. vitalitás: | 12/75 | 21. bányászat: | 49/30 (+2%) |
22. úszás: | 24/2 (+8%) | 23. főzés: | 15/32 | 24. őstaumaturgia: | 38/28 (+22%) |
25. csapatmunka: | 12/1 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 59 | |||
2. támadás bónusz: 2 | 5. varázslat sebzés: 5 | 6. regeneráció: 5(6) | 10. vp regeneráció: 5(9) |
11. kincskeresés: 5 | 14. plusz tp: 3 | 16. tulajdonságpajzs: 4 | 17. mágiaerő: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (katonai kötszer (#1508)) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 100 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 200 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot ), jokonbia ágat (#1477) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Szörnykeresés: tl'urlang keresővel Dl'orkhaugrukot. |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), trikornis herceg (#261), zafír sárkány (#329), éjfattyak (#9096), Dl'orkhaugruk (#425), élőholt drakolder (#628), dűnelord (#341) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
9375. szövetség (#9375), hoarián sárkánybébi (#830) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | ősi harcmodor (#287, 120 VP) |
varázspajzs (#288, 55 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | hangcsapás (#344, 95 VP) |
keltetés (#347, 200 VP, 25 TVP) | jégvihar (#353, 45 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) |
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | sebezhetőség (#366, 50 VP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | távolbalátás (#374, 40 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP) | fegyvertánc (#391, 60 VP) |
vérfürdő (#392, 80 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) |
pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) | pszi meditáció (#299, 100 PP) |
önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) | agybénítás III (#302, 25 PP) |
önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | tudatháló (#304, 35 PP) | belső idő (#305, 0 PP) |
mentális tükör (#306, 40 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | ősjég (#311, 100 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) |
szingulár. védelem (#322, 50 VP) | redukció (#365, 80 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +68 vp 86 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (144,5,4) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) |
szürkeáll. aktiv (#71) | láth. észlelése (#78) | hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) |
Symulf rúnája (#182) | varázsenergia (#161) | a lélek védelme (#57) | tárgyvédelem (#178) |
csupasz izom (#28) | Morgan rúnája (#363) | nagyobb agypajzs (#120) | esszenciavédelem 2 (#188) |
önanalízis III (#303) | pszi-ernyő III (#297) | elme dominanciája (#247) | tűzmágia (#157) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
őstűz (#310), háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 44, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | tűzgolyó (#155) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | |
tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | |
agybénítás II (#246) | >> | smaragdvámpír (#605) | bo'adhun csapás (#266) | >> | energiaelementál (#577) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | halálos érintés (#271) | >> | rothadó borzalom (#633) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | méregfelhő II (#193) | >> | fényhozó (#602) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | bo'adhun csapás (#266) | >> | ősöreg Orkhan Thai (#726) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | negatív elementál (#734) | halálos érintés (#271) | >> | zg'umrad facsaró (#738) | |
halálos érintés (#271) | >> | ud'mroag tépő (#741) | halálos érintés (#271) | >> | teriád főmágus (#808) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | kaotikus ősvégzet (#894) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | esszenciavámpír (#895) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | zöld ekinda (#907) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | bundás yeti (#912) | |
agybénítás II (#246) | >> | arhomad varangy (#908) | agybénítás III (#302) | >> | arachnid sámán (#910) | |
agybénítás III (#302) | >> | tarajos khazdar (#913) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 44, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | bundás yeti (#912) | elektromos pajzs (#51) | >> | teriád íjász (#802) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | ködsárkány (#947) | mentális tükör (#306) | >> | cunami teknős (#944) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | sangin yeti (#857) | pszi-acéltorony (#98) | >> | og'hlobn mészáros (#742) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | káoszdémon (#547) | tükörpajzs (#101) | >> | kreiton jótündér (#538) | |
elnyelés (#236) | >> | nők (#999) | elnyelés (#236) | >> | férfiak (#998) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | |
tompítás (#40) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
felcsermanó (#7020) státusz: OK |
dűnelord (#341) státusz: OK |
mutáns hegyitroll (#859) (málhás: +135 kg teher) státusz: OK |
HŐSTETTEID |
Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől. |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 4. Legjobb pontszámod: 135. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: tudati jel (109) gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) kihívás (206) önismeret (236) sötét tekercs (260) a butaság ára (273) düh (289) a halál angyala (304) inkvizítor korbács (342) hármas szövetség (383) a mágia szeretete (393) inkvizítori rangs. (402) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) OK tudati ismétlés (519) OK tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 190 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 863 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1264 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | fekete drakpikkely (#1308) | |||
1 | garling kristály (#1463) | 1 | halcsont (#390) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | jokonbia ág (#1477) | 11 | kaja (#2) | 13 | katonai kötszer (#1508) | |||
3 | moa gyöngy (#378) | 3 | moa obszidián (#380) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | |||
1 | nyerskulcs (#1517) | 1 | őskő (#1459) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | raaba-főzet (#937) | 10 | ragasztó (#83) | 1 | térdeplő tülök (#1440) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | ezüstshuriken (#327) | 25 | fáklya (#36) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
1 | gyógykenőcs (#313) | 1 | kőszem (#304) | 5 | madártoll (#112) | |||
2 | misztikus tojás (#1515) | 1 | rum (#1419) | 4 | sárkánypikkely (#292) | |||
1 | szuperkötél (#209) | 3 | teknőstojás (#1514) | 1 | Tsutomu amulettje (#1507) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) | 138 | víz (#27) |