676. forduló, 678. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. jan. 13. 9h:45'
EZ A 693. JÁTÉKHETED, 677. FORDULÓD
694. játékheted kezdete: jan. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [356,58] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+1 tvp ). Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 69 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+97 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1750 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+290 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 791.]
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 789.]
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 789.]

* 2. KP: elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 377. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 787.]
Gyorsvarázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 785.]
Fürgén varázsolsz! Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 783.]

* 3. KP: leveszed/lerakod az 511. tárgyat
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 783.]

* 4. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 781.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 781.]
Beizzik a turbómágia. [-45 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] [2 pontot használtál fel, van még 779.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 1322. tárggyal a 809. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 779.]
A füledre akasztod a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 779.]
Lecsatolod a játékmesteri palástot, majd magadra öltöd az ősi páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 779.]

* 6. KP: használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 778.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +10 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 772.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 770.]

* 7. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-36 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 768.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 766.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-38 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 764.]

* 8. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 371% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 764.]

* 9. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 865 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Az aranyfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 99 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 865, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[-72 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+4% teo] [10 pontot használtál fel, van még 754.]

* 10. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 385. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] [0 pontot használtál fel, van még 754.]
Beizzik a turbómágia. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 752.]
Beizzik a turbómágia. Megidéztél egy földelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] [10 pontot használtál fel, van még 742.]

kre 232 1128 6 kreálsz a 232. tárggyal az 1128. tárgyat (6 darabot)
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a kreáció varázslatot! Kreáltál 6 (Nincs mibe rakni 2 jégszilánkot.) jégszilánkot. [-72 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+4% teo] [2 pontot használtál fel, van még 740.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[356,59] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Nyilvánvaló, hogy könnyedén legyűrheted a Thargodanokat. Azonnal támadsz. Nem törődsz a tábort körüllengő sötét aurával. Energiatüskék süvítenek el a füled mellett. Egy Orkhan Thai védelmezi a vadászterületét.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy fehér glóbusz mágia... Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 256 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Az Orkhan Thai most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP]. 2788 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 4, gyógyulás: 8, összesen: +4 ÉP}

A Thargodanok acsarogva alkotnak egy nagyobb kört körülötted. Gyors oldalpillantást vetsz a táborra. Két, óriási lények csontjából eszkábált kalyibát látsz. Egy Thargodan zsoldos jön feléd.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy energiaburok varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 846 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] A Thargodan zsoldos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
5877 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 846, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Felkészülsz a csata folytatására. Vicsorogva nézel szembe a Thargodanokkal. Egy Thargodan zsoldos támad rád.

Gyorsan felraksz egy energiaburok varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 848 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] A Thargodan zsoldos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
5877 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 848, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

A Thargodanok egyenként elteleportálnak, és csak egyetlen, óriási árnyalak marad. Egy Sötétség Hercege támad rád.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 777 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 41 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Sötétség Hercege bal karját. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod támad. (36 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biethlan lándzsát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával épp hogy megszúrod a Sötétség Hercege testét. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (34 életpontot sebezve.) Ellenfeledre őselemi savcsapás varázslatot lősz. 200 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel megbököd a Sötétség Hercege testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (38 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 67 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 80 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 jégkristályt. [jégkristály ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 8324 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1219, sebződés: 134, gyógyulás: 8, összesen: -126 ÉP}

Mohón kutatod fel a Thargodanok kincsét. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüsttollú nyíl és egy varázskő. Jól megadtad nekik! Elégedetten távozol, mielőtt még néhány Rém megjelenne. (Önanalízis: +7% felderítés.)
A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Egy smaragd sárkány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 822 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Távolról Asylux csapdája varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd sárkány óriási karmát. (6 támadással 203 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (54 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (80 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Biethlan lándzsával többször eltalálod a smaragd sárkány jobb első lábát. (2 támadással 202 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (49 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megbököd a smaragd sárkány testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (37 életpontot sebezve.) A smaragd sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 27 arany, 3 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 18 arany, -2 ÉP], egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy fűszertartó. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] 15826 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1413, sebződés: 280, gyógyulás: 8, összesen: -272 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+901 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-43 életerő).

(Továbbmész...) [356,60] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy zafír sárkány. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 760 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 64 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gömbvillám. 33 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány bal szárnyát. (6 támadással 179 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (93 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Biethlan lándzsával jól megszurkálod a zafír sárkány jobb első lábát. (4 támadással 373 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (33 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy őselemi savcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 229 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod a zafír sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 80 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó és egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1722, sebződés: 365, gyógyulás: 8, összesen: -357 ÉP}

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-32 életerő).

(Továbbmész...) [356,61] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy lidércúr volt. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-30 életerő). [124 pontot használtál fel, van még 616.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[357,62] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ml'othag szürcsölő. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Mélyen koncentrálva, megidézel egy éjfattyak végzete varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 3200 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ml'othag szürcsölő fodrozódó testét. (6 támadással 193 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod támad. (23 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Megmarkolva a biethlan lándzsát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával jól megszurkálod a ml'othag szürcsölő testét. (8 támadással 774 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) Távolról őselemi savcsapás varázslatot lősz a másikra. 376 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel gyengén megszurkálod a ml'othag szürcsölő folyékony masszáját. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (24 életpontot sebezve.) Nyelvével a ml'othag szürcsölő fojtogatni kezd. Lerángatod magadról, de egy ideig még levegőért kapkodsz. (1 támadástól 206 életpontot vesztesz.) (-1 max. ép, -10 TVP, -5000 TP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21759 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4636, sebződés: 206, gyógyulás: 8, összesen: -198 ÉP}

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-44 életerő). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Komposzttá sorvadsz (-106 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+809 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.)

(Továbbmész...) [358,62] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Felismered a közeledőt. Csak egy ml'othag szürcsölő. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Távolról éjfattyak végzete varázslatot lősz a másikra. 3200 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+3% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. A varázslat kudarcot vallott. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ml'othag szürcsölő testét. (6 támadással 193 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod támad. (37 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Meglengetve a biethlan lándzsát ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával jól megszurkálod a ml'othag szürcsölő jobb oldalát. (8 támadással 749 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (31 életpontot sebezve.) Ellenfeledre őselemi savcsapás varázslatot lősz. 210 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel néhány helyen meghorzsolod a ml'othag szürcsölő folyékony masszáját. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (65 életpontot sebezve.) A ml'othag szürcsölő nyelvét kilövellve, megropogtatja az ujjaidat! (1 támadástól 215 életpontot vesztesz.) (-1 max. ép, -10 TVP, -5000 TP.) Biethlan lándzsával megkarcolod a ml'othag szürcsölő folyékony masszáját. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őselemi savcsapás varázslatot. 194 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a ml'othag szürcsölő testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (61 életpontot sebezve.) A ml'othag szürcsölő lesújt nyelvével a jobb karodra. (1 támadástól 175 életpontot vesztesz.) (-1 max. ép, -10 TVP, -5000 TP.) A ml'othag szürcsölő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21759 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4962, sebződés: 390, gyógyulás: 8, összesen: -382 ÉP}

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-38 életerő). Működik a borzalmas sorvasztás (-106 életerő).

(Továbbmész...) [359,62] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Tone Zangief hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
(Feltételes támadás:) Egy halálelementál! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 780 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy halálvarázs II varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A halálelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
7976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 780, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-39 életerő). Működik a borzalmas sorvasztás (-110 életerő). [64 pontot használtál fel, van még 522.]

m 2 3 1 mozogsz keletre, délkeletre, északkeletre
[360,62] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát.

A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Tone Zangief irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-41 életerő). Működik a borzalmas sorvasztás (-120 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+826 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [361,63] Tovább kóborolsz a pusztán. Mozgást észlelsz oldalról. Csak egy ml'othag szürcsölő. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Egy éjfattyak végzete varázslattal köszöntöd a másikat. 3200 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ml'othag szürcsölő fodrozódó testét. (6 támadással 201 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (54 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Meglengetve a biethlan lándzsát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával jól megszurkálod a ml'othag szürcsölő testét. (8 támadással 769 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (63 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őselemi savcsapás varázslat. 195 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a ml'othag szürcsölő testét. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) Nyelvével az arcodra sújtva, a ml'othag szürcsölő komoly fájdalmat okoz. (1 támadástól 172 életpontot vesztesz.) (-1 max. ép, -10 TVP, -5000 TP.) Biethlan lándzsával megérinted a ml'othag szürcsölő testét. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (36 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őselemi savcsapás. 200 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod a ml'othag szürcsölő testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (49 életpontot sebezve.) A ml'othag szürcsölő lesújt nyelvével a bal karodra. (1 támadástól 201 életpontot vesztesz.) (-1 max. ép, -10 TVP, -5000 TP.) A ml'othag szürcsölő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21759 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4976, sebződés: 373, gyógyulás: 8, összesen: -365 ÉP}

Látsz egy ripityára tört Thargodan tábort. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-31 életerő). Tested aggasztó sebességgel sorvad (-106 életerő). Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [362,62] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (arkog kő) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 arkog követ! (Önanalízis: +2% bányászat.) [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] (Önanalízis: +2% bányászat.) Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy sziklaskorpió közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy energiaburok varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 790 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] A sziklaskorpió összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP] 2687 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 790, sebződés: 2, gyógyulás: 8, összesen: +6 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-30 életerő). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Működik a borzalmas sorvasztás (-109 életerő).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 szögletes követ. IQ-d TF-elődött. [88 pontot használtál fel, van még 414.]

m 8 mozogsz északra
[362,61] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Felismered a közeledőt. Csak egy árnylord. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 835 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. Az árnylord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a Fekete Kehelyt, szereztél 1 sötét italt. 3976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 835, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-44 életerő). Tested aggasztó sebességgel sorvad (-120 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+791 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [48 pontot használtál fel, van még 366.]

v 198 364 64 elmormolod a 198. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Befejezted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(356,58) aranyfecske (#283)
(356,59) Orkhan Thai (#238), Thargodan zsoldos (#310), Sötétség Hercege (#296), Thargodan tábor (#588), smaragd sárkány (#326)
(356,60) zafír sárkány (#329)
(356,61) lidércurak (#252)
(357,62) ml'othag szürcsölő (#415)
(358,62) ml'othag szürcsölő (#415)
(359,62) művészi porolit (#720), halálelementálok (#279)
(360,62) művészi porolit (#720), nekrofun (#173)
(361,63) ml'othag szürcsölő (#415), Thargodan tábor (#588)
(362,61) árnylordok (#342)
(362,62) Fairlight oltár, törpe bánya (#435), vaskohó (#155), érclelőhely, sziklaskorpiók (#339)

[364,64] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy térkaput. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Felfedeztél egy mocsári penkét. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-41 életerő). Komposzttá sorvadsz (-116 életerő).
Összefutsz egy fekete, tüsi hajú, barna szemű kobudera férfival. A bőre kreolszínű. Egy balkezes gyűrűt, egy csillogó fülbevalót, egy csodálatos nyakláncot, egy derit sodronynadrágot, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Huddens kesztyűjét, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy mentát karkötőt, egy mentát koronát, egy örökkévaló ametiszét, egy őselemek köpenyét, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy sodét, egy törpe bakancsot és egy Urgod fétisét visel. Ruházatát egy varkaudar őslich trófea, egy T'vadar trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Tárgyainak egy részét egy mutáns hegyitroll viszi. Tisztán érzed auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Odébbállsz.
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] [10 pontot használtál fel, van még 356.]

v 181 310 63 elmormolod a 181. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport II varázslatot! Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a Thargodan illúzió varázslatot! Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(364,64) térkapu (#452), nekrofun (#173), mocsári penke (#148), egy kobudera férfi

[310,63] Épületek tűnnek fel. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csodák kútját. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-33 életerő). Tested aggasztó sebességgel sorvad (-119 életerő).
[-60 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] [10 pontot használtál fel, van még 346.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Felkapod a fejed, amikor egy éles hang tölti be a teret. Ránézel a mögötted álldogáló kalandozókra, akik szintén a kút csodás hatásának kipróbálására várnak, de azok mintha semmit sem hallanának. Akkor jobb lesz, ha odafigyelsz a hangra, mit is mond: "Érdemes lenne felkeresni Lamvelmukkbolk boltját. Az utolsó 2 tatu dobot most reklámáron lehet ott megvásárolni." Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [4 pontot használtál fel, van még 342.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "Innen keletre 105, délre 141 mérföldre több Banyapók is fészkel." A hallottakat ízlelgeted. Valószínűleg nem mondott a kút hülyeségeket. [4 pontot használtál fel, van még 338.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Már épp beletörődnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhőcskében lebegő vérvörös betűkre: "A veterán kalandozók egyik kedvenc tárgya a kyorg köpeny, merthogy ügyességet növel, ha magukra aggatják." Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [4 pontot használtál fel, van még 334.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Édesanyád képe jelenik meg a kút felett. Csupán egy arc, de egyértelmű, hogy azé a régen szeretett teremtményé. Mielőtt még rövid itt tartózkodása véget érne, artikuláltan ejti számodra a szavakat: "Innen keletre 30, északra 3 mérföldre egy egész horda pszi elementál lordot láttak." Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [4 pontot használtál fel, van még 330.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Néhány pillanat telik el csupán, amikor észreveszed, hogy újabb gondolatok merültek fel benned a pszi kapcsán. (Szakértelmed 1 százalékkal nőtt.) Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 326.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. A kút szelleme kínos lassúsággal materializálódik előtted. Tenyerét feléd nyújtja, rajta 6 drótszőr. [drótszőr ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP] Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 322.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idő védekezni. A lény viszont békés jószágnak tűnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tűzcsóvákat böfögő száját egy értelmes mondat hagyja el, mielőtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "A veterán kalandozók egyik kedvenc tárgya az örökkévaló ametiszt, merthogy ügyességet növel, ha magukra aggatják." Elmosolyodsz, miután az iménti szavakat ízlelgeted. Valamire csak jó lesz az imént szerzett tudás. [4 pontot használtál fel, van még 318.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Egy kéz megböködi a válladat. Megfordulsz, hogy láthasd ki az: egy ezüstös kontúrokkal rendelkező elf teremtés, aki néhány kacatjától próbál megszabadulni. Önfeláldozón átveszel tőle 1 törpe őskövet. Miután újra felpillantasz, a hölgy már sehol. [törpe őskő ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 314.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Hirtelen, mint egy villámcsapás, testedbe egy energiacsóva csapódik. A jótékony áramlat erősebbé és bátrabbá tesz. (+3 erő forduló végéig.) Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 310.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "Innen keletre 180 mérföldre van egy szopógödör. Valószínűleg kóbor szörnyektől nyüzsög a környék. Ideális hely a megmérettetésre." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [4 pontot használtál fel, van még 306.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Most, hogy ilyen közel léptél a kúthoz, veszed csak észre, hogy a belső oldalára egy felirat van vésve. Ah, biztos csak egy Közös Tudat protezsálja magát ilyetén módon, gondolod, de azért, hogy tévedésed kiderülhessen, elolvasod a szöveget: "Ha már elég kiforrott vagy a mágia használatában, a Zafórion köpetét ne felejtsd el elsajátítani. Ez a varázslói támadó varázslatok egyike." Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [4 pontot használtál fel, van még 302.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Egy őrjárat halad el melletted. Mivel élénk érdeklődéssel arcukon méregetnek, odabiccentesz nekik. Az egyik katona közelebb lép, és mond valamit. Aztán mindannyian továbbhaladnak. Csak most van időd eltöprengeni azon, mit is hallottál: "Érdemes felkeresni az Invázióügyi Minisztérium lakóit, hiszen most nagy szükségük van valakire. A segítséget nyújtó kalandozót 500 arannyal jutalmazzák." Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [4 pontot használtál fel, van még 298.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverődő hang tölti be a levegőt: "Hallottál már arról, milyen sokat ér a lassulás? Egyedülálló eszköz ez a papi fizikai varázslatok sorában." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [4 pontot használtál fel, van még 294.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "Azért szeretik a kalandozók az ezüsttölgy mellényt, mert viselése ügyességet növel." Ennél izgalmasabb dologról nem is hallhattál volna. Majd jobban oda kell rá figyelned, amikor a jövődet tervezed. [4 pontot használtál fel, van még 290.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévő alkarodra pillantasz, ahol egy pillanatra vörös betűs felirat jelenik meg: "Innen nyugatra 78, délre 180 mérföldre egy gnomori rémszolga haldoklik. Még most is véres csíkokat húz maga után a szerencsétlen." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [4 pontot használtál fel, van még 286.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Könnyed szellő támad, és néhány esőcsepp is aláhull az égből. Összébb húzod a hátizsákod, nehogy baja essen a benne tárolt értékeknek, és ekkor veszed észre, hogy valami különös nyomja kifelé az oldalát. Kipakolod, hogy szemügyre vehesd mi az. A leltár 7 drótszőr többletet jelez. [drótszőr ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 282.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Felkapod a fejed, amikor egy éles hang tölti be a teret. Ránézel a mögötted álldogáló kalandozókra, akik szintén a kút csodás hatásának kipróbálására várnak, de azok mintha semmit sem hallanának. Akkor jobb lesz, ha odafigyelsz a hangra, mit is mond: "Innen keletre 81, északra 129 mérföldre van egy ősvortex. Ha felcsigáztam az érdeklődésed, ne késlekedj az utazással!" Elmosolyodsz, miután az iménti szavakat ízlelgeted. Valamire csak jó lesz az imént szerzett tudás. [4 pontot használtál fel, van még 278.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Hirtelen meglódul veled a világ, és: egy boltban találod magad, valami kereskedésféle ez. A rozoga pult mögött egy alakváltó férfi ül, és jöttödre feláll. Kipakolod elé a tárgyakat, amit el szeretnél adni: 1 kerek követ, 1 tüskét, és 3 botot. Az árus megvizsgálgatja a tárgyaidat, majd közli, hogy ezért sajnos csak 93 ezer aranyat tud adni... Elképedt arckifejezéssel bámulsz a kútra, ami ismét megjelent előtted. Értelmetlen látomás volt. 8227 tapasztalati pontot kaptál. Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 274.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Végtagjaid pár pillanat alatt könnyedebbé, jobban koordinálhatóbbá válnak. (+3 védettség forduló végéig.) Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 270.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévő alkarodra pillantasz, ahol egy pillanatra vörös betűs felirat jelenik meg: "Nem árt ha tudod: a vadászok kedvenc tárgyai között az álcaruha előkelő helyen szerepel." Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [4 pontot használtál fel, van még 266.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Pár pillanat elteltével csoda történik: a környezet megváltozik, mindent élesebben látsz, minden mozdulat könnyedebb, mint előtte volt. (+3 védettség forduló végéig.) Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 262.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "A veterán kalandozók egyik kedvenc tárgya a hókereszt, merthogy intelligenciát növel, ha magukra aggatják." Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [4 pontot használtál fel, van még 258.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. A légzés, ami a legutóbbi csata óta kicsit nehézkessé vált számodra, hirtelen könnyedebbé válik. (+37 életerő.) Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 254.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Hirtelen gyógyító fuvallat söpör végig a testeden, ami olyan hatással van rád, mintha egy vadászgörény bal szemét nyalogattad volna fél órán keresztül. Gyógyultál 33 életerőpontot. Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 250.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Végtagjaid pár pillanat alatt könnyedebbé, jobban koordinálhatóbbá válnak. (+3 védettség forduló végéig.) Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 246.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idő védekezni. A lény viszont békés jószágnak tűnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tűzcsóvákat böfögő száját egy értelmes mondat hagyja el, mielőtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "Más kalandozók már tudják, te talán még nem: a bosszantó apróság elleni legjobb fellépés, ha a páncélozott ollóját támadod." Még nem tudod, mihez kezdj az információval, de azért köszönetet rebegsz a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 242.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Egy kéz megböködi a válladat. Megfordulsz, hogy láthasd ki az: egy ezüstös kontúrokkal rendelkező elf teremtés, aki néhány kacatjától próbál megszabadulni. Önfeláldozón átveszel tőle 1 jegesmedve bundát. Miután újra felpillantasz, a hölgy már sehol. [jegesmedve bunda ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 238.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Pár pillanat múlva kasztroplanáris energiáid feltöltődnek. (+3 tudatpont.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 234.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverődő hang tölti be a levegőt: "Egyetlen baj van a drag'kór fülkarikával, hogy viselése szerencsét csökkent." Hálát rebegsz az elhangzott információért, és vidáman indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 230.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. A következő pillanatban egy mágikus aura jelenik meg a tested körül. Aztán lassan, nagyon lassan elhalványul... de hatása egy darabig még nem felejthető. (+1 minden tulajdonságodra forduló végéig.) Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 226.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 221.]
Fürgén varázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 216.]
Szupersebesen mormolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 211.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 206.]
Szupersebesen mormolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 201.]
Fürgén varázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 196.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 191.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 186.]
Szupersebesen mormolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 181.]

* 1. BP: alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 178.]

* 2. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] [30 pontot használtál fel, van még 148.]

* 3. BP: energia fejlesztése 26
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-14 TU.] A befejezéshez még 680 TU szükséges. IQ-d TF-elődött. [140 pontot használtál fel, van még 8.]

* 4. BP: elmormolod a 238. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad az ősi szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új csalánvirág. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 3.]

* 5. BP: elmormolod a 160. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 6. BP: elmormolod a 84. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 7. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 8. BP: használod az 1602. tárgyat
Nem adtál meg második paramétert, vagy nincs nálad a második paraméterként megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 9. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 511. tárggyal a 824. tárgyat
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Kiveszed a füledből a ryuku függőt, majd a füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Lecsatolod az ősi páncélt, majd magadra öltöd a játékmesteri palástot. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Meghűl az ereidben a vér: egy adószedő! Előkotrod hátizsákodból a hűségérméd, és felmutatod. A király emberének ennyi elég is, tisztelet csillog a szemében, megrázza kezed, majd sietve odébb áll. Őselemi erővel tör rád az érzés, hogy valahol messze, innen keletre valaki egy elképesztően nagyerejű varázslatot fókuszál éppen. Eddig azt hitted, ekkora hatalom nem is létezik e világban! Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-10 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 13, 8.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ töm magába a bazaltelementál. Egy kaját bezabál a smaragd őrsárkány. Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Földelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása. Elmúlt az ősi sorvasztás hatása.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 783 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight félisten hatalmú felszentelt főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 677. fordulód.

Erő: 81 (102) Szint: 52 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 79 (97) Támadás: 76 Agresszió: 5 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 81 (104) Védekezés: 139 Menekülés: 30 % Életkor: 48/50 év
Egészség: 81 (101) Életpont: 1336/1009 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 82 (109) Varázspont: 4234/707 Pénz: 14363 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 39/4 Pszi pont: 862/728 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 245
Eddig összesen 8417 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 101835 TP-t kaptál. Jelenleg 33810350 TP-d van. A következő szinthez még 7189650 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar őslich, triklem drakolder, quwarg b.háborító. A 665. fordulódban 106834 arany került a bankszámládra. 113244 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9 ökölvívás: 5 szúrófegyverek: 51
vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: 3 dobófegyverek: * 38

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 29 2. nyomkövetés: 173 (+1) 3. mászás: 33
4. csapdakészítés: 9 5. csapdaészlelés: 18 6. gyógyítás: 306 (+2)
7. titkosírás: 19 8. felderítés: 36 9. szörnyidomítás: 5
10. teológia: 147 (+1) 11. taumaturgia: 256 12. szerencsejáték: 8
13. versengés: 27 14. zene: 15 15. szörnyismeret: 23
16. pszi: 78 17. zárnyitás: 3 18. vadászat: 10
19. vitalitás: 4 20. bányászat: 53 21. úszás: 15
22. csapatmunka: 5

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 6
7. tulajdonságpont: 1 11. kincskeresés: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 40 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16)
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288), Rém (#315), halálmadár (#351) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), átokosztó (#372) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), Thargodan kufár (#335), éjfattyak (#9096), kísértetvarázsló (#424)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) jégvihar (#353, 45 VP) földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) energiaburok (#239, 15 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP)
kyorg tudás (#273, 0 VP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 25 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 30 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 160 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) elme dominanciája (#247) nagyobb agypajzs (#120)
papi aura (#377) esszenciavédelem (#165) jégmágia (#279) tárgyvédelem (#178)
tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127) szemmelverés (#137) hatalomvarázs (#220)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61), éjfattyak végzete (#260)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109) jégoszlop (#231) >> noth szellem (#250)
jégoszlop (#231) >> manaelementál (#290) gömbvillám (#176) >> aranyfecske (#283)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> aranyfecske (#283)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít).
2.) Látni akarok egy igazi dalebgad kristálykulcsot! Mutasd be oltáromnál, de siess!
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld kincskeresés képességedet legalább 4-es szintre!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.
2007 II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
kaszt.kiteljesedés (166)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 angyalok gyűrűje (#529) 6 ilkin érc (#232) 2 isteni könnycsepp (#260)
8 kerek kő (#19) 9 Thargodan esszencia (#328) 1 tükör (#43)
1 ugh méreg (#166)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
841 arany (#50) 1 csalánvirág (#582) 5 csillezsályalevél (#1253)
1 ezüsttollú nyíl (#363) 2 fűszertartó (#210) 1 gyöngymangó (#135)
3 jégszilánk (#1128) 2 kaja (#2) 1 sötét ital (#284)
1 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(310,63) csodák kútja (#1096)

Üzenet küldése a karakternek