Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. aug. 2. 15h:07' EZ A 676. JÁTÉKHETED, 672. FORDULÓD 677. játékheted kezdete: aug. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3857 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 78. varázslatot |
* 2. KP: | használod az 1097. tárgyat a 841. tárgyat a 745. tárgyat |
* 3. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (1 darabot) |
* 4. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 184. varázslatot a 161. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1269. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 363. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1760. tárgyat a 916. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 303. varázslatot a 297. varázslatot a 247. varázslatot |
fgy 70 40 | felt. gyógyítás 70 40 |
ek 273 86 468 | t. energia kisütése: 273 86 468 |
vv 382 157 185 | elmormolod a 382. varázslatot a 157. varázslatot a 185. varázslatot |
hh 1253 937 1554 | használod az 1253. tárgyat a 937. tárgyat az 1554. tárgyat |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 802 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy istenítélet varázslat. 1022 életpontot vesztettél. (ő is sebződik 50 ép-t.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidércherceg testét. (8 támadással 384 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 44 életpontot sebződik. A teremtmény öblösen felkacag, majd tesz egy apró ujjmozdulatot. A következő pillanatban egy apró pukkanás kíséretében eltűnik szeretett tárgyad, egy teriád nyílvessző! Meglengetve a lovagi kardot a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a lidércherceg fejét. (10 támadással 1671 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 71 életpontot sebződik. Sárkánypengével mély sebeket nyitva megvagdosod a lidércherceg testét. (8 támadással 613 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (65 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 337 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +68 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Pengéjét vadul forgatva, a lidércherceg újra meg újra lecsap. (2 támadástól 318 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +64 ÉP.) Öregedtél 3 évet. (Önanalízis: +6% vitalitás.) Lovagi karddal néhányszor súrolod a lidércherceg jobb oldalát. (2 támadással 348 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 47 életpontot sebződik. Sárkánypengével kissé megkarcolod a lidércherceg testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (40 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a lidércherceg nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 369 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +74 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Pengéjét vadul forgatva, a lidércherceg újra meg újra lecsap. (2 támadástól 375 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +75 ÉP.) Nem öregedsz. (Önanalízis: +2% vitalitás.)
Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lidércesszenciát. [lidércesszencia ládikóba-> (475,94)-> 7 arany, -2 ÉP] 31413 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3910, sebződés: 2423, gyógyulás: 289, összesen: -2134 ÉP}
hh 1403 1403 1403 | használod az 1403. tárgyat az 1403. tárgyat az 1403. tárgyat |
kre 272 1161 6 | kreálsz a 272. tárggyal az 1161. tárgyat (6 darabot) |
v 367 341 | elmormolod a 367. varázslatot |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy őstűz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 145 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 393 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Vad csatakiáltással, felemelve a lovagi kardot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal felnyitod a dűnelord testét. (1 támadással 165 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 29 életpontot sebződik. Sárkánypengével megcsapod a dűnelord bal oldalát. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 67 életpontot sebződik. A dűnelord meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. A dűnelord csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A dűnelord csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 75 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sivatagi vihar varázslatot. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 7069 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) (Önanalízis: +1% vágófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 886, sebződés: 95, gyógyulás: 6, összesen: -89 ÉP}
v 347 1514 | elmormolod a 347. varázslatot |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról őstűz varázslatot lősz a másikra. 165 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 163 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. (A tűztagadó védett meg.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 teknőcteknőt. [teknőcteknő ládikóba-> (475,94)-> 12 arany, -2 ÉP] 2407 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 2, gyógyulás: 6, összesen: +4 ÉP}
be 1512 | bemész az 1512. épületbe |
v 181 448 19 | elmormolod a 181. varázslatot |
[448,19] Lakott területre érkeztél. A város szívében jársz.
ve 1525 15 | megveszed az 1525. tárgyat 15 |
ve 284 20 | megveszed a 284. tárgyat 20 |
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy őstűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 157 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Üdvözlésképpen egy gömbvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány pikkelyes testét. (8 támadással 376 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Semmilyen kárt nem okozott benned. Marokra fogva a lovagi kardot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal párszor kilyukasztod a zafír sárkány jobb szárnyát. (5 támadással 829 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 67 életpontot sebződik. Sárkánypengével megkarcolod a zafír sárkány bal hátsó lábát. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (32 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A zafír sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy smaragd védőgyűrű [smaragd védőgyűrű ládikóba-> (450,19)-> 100 arany, -2 ÉP] és 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (450,19)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1588, sebződés: 43, gyógyulás: 14, összesen: -29 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
be 725 6 | bemész a 725. épületbe |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
v 198 439 69 | elmormolod a 198. varázslatot |
[439,69] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy. Észreveszel egy oltárt. Raia hívei emelték. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy gyökérszellem. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őstűz varázslatot. 154 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+79 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 72 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy gömbvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! (elektromos pajzs védelmez.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány pikkelyes testét. (8 támadással 366 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 29 életpontot sebződik. A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Marokra fogva a lovagi kardot a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zafír sárkány testét. (5 támadással 850 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 42 életpontot sebződik. Sárkánypengével épp hogy eltalálod a zafír sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 40 életpontot sebződik. A zafír sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (450,19)-> 6 arany, -2 ÉP], egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (494,66)-> 60 arany, -2 ÉP], 5 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (494,66)-> 30 arany, -2 ÉP], 4 arany, egy aranytű és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (450,19)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +2% vágófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1553, sebződés: 125, gyógyulás: 14, összesen: -111 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod fehér glóbusz varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őstűz varázslat. 175 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 802 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a teishin keselyű tollas testét. (8 támadással 379 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 43 életpontot sebződik. Meglengetve a lovagi kardot a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a teishin keselyű farkát. (10 támadással 1724 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+216 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 35 életpontot sebződik. Sárkánypengével mély sebeket nyitva megvagdosod a teishin keselyű fejét. (8 támadással 605 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 42 életpontot sebződik. Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 172 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 315 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a teishin keselyű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 keselyűmirigyet. [keselyűmirigy ládikóba-> (494,66)-> 10 arany, -2 ÉP] 21449 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3805, sebződés: 489, gyógyulás: 335, összesen: -154 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy őstűz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 82 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 1182 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Meglengetve a lovagi kardot a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal párszor kilyukasztod a méregzsák hosszú nyakát. (8 támadással 1380 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod támad. (73 életpontot sebezve.) Sárkánypengével kissé megkarcolod a méregzsák bal szárnyát. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 52 életpontot sebződik. Többször megcsíp a méregzsák. (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-696 életerő). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15881 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 2847, sebződés: 801, gyógyulás: 27, összesen: -774 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őstűz varázslat. 169 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 1189 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Marokra fogva a lovagi kardot a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal párszor kilyukasztod a méregzsák bal lábát. (8 támadással 1379 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 17 életpontot sebződik. Sárkánypengével megkarcolod a méregzsák testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 59 életpontot sebződik. A méregzsák néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 138 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-703 életerő). A méregzsák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16532 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 2892, sebződés: 841, gyógyulás: 34, összesen: -807 ÉP}
A szörny tintát bocsát ki magából. Most aztán semmit sem fogsz látni! Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Kampós acélszigonnyal megdöfködöd a méretes oktopusz testét. (3 támadással 192 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 53 életpontot sebződik. A méretes oktopusz csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 129 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Vitalitásod védelmet nyújt. (Önanalízis: +3% vitalitás.) Csápjaival a méretes oktopusz lecsap a bal karodra. (2 támadástól 165 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 158 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Ellenfeled regenerálódik! Kampós acélszigonnyal megdöfködöd a méretes oktopusz testét. (3 támadással 213 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (24 életpontot sebezve.) Csápjaival a méretes oktopusz lecsap a bal karodra. (2 támadástól 176 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Öregedtél 5 évet. (Önanalízis: +6% vitalitás.) A méretes oktopusz csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 143 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 140 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Ellenfeled regenerálódik! (Önanalízis: +3% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 482, sebződés: 911, gyógyulás: 184, összesen: -727 ÉP}
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
h 1477 1 5 | használod az 1477. tárgyat |
[443,63] Tengerpartot értél. Szakértő mozdulatokkal bezárod a vitorlást az Utazók Gyűrűjébe, hogy a zsebedben folytathassa szárazföldi útját. Füves síkságra érkeztél. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din oltárt. Keletre nézve látsz egy rizsföldet. Északnyugatra egy nyeldeklő fűz van. Jól kivehetőek a távolban.
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [445,61] Egy utolsó pillantást vetsz a part felé, majd az Utazók Gyűrűjéből elővarázsolt vitorláshajó fedélzetén magad mögött hagyod a szárazföldet. (Önanalízis: +8% hajózás.) Találsz egy elhagyott kalózhajót.
(Feltételes kutatás:) Nem hiába edzettél annyit! Úgy mászol fel a kötéllétrán, mint egy éhes vikócmajom az amniosz-fára. Néhány kitekeredett, oszlásnak indult holttestet találsz. Felismered őket, ezek a szerencsétlenek kalózok lehettek életükben. Vigyázva lépkedsz, mert nem könnyű az erősen megdőlt fedélzeten egyensúlyozni. Megreccsen a hajópadló. Sarkon penderülsz, de csak a saját árnyékodat látod. Úgy véled, minden eshetőségre felkészültél, de tévedtél. Önkéntelenül hátrálsz néhány lépést, mikor feltűnik ellenfeled. Egy teishin keselyű intéz feléd kihívást. {szintje: 48.} {támadása: 140.}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy fehér glóbusz mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őstűz varázslatot. 141 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 1662 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a teishin keselyű testét. (8 támadással 388 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 34 életpontot sebződik. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a teishin keselyű bal lábát. (10 támadással 1660 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+208 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 22 életpontot sebződik. Sárkánypengével súrolod a teishin keselyű csupasz nyakát. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Tűzelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a teishin keselyű. (2 támadástól 177 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 331 életpontot vesztettél. A teishin keselyű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 keselyűmirigyet. [keselyűmirigy ládikóba-> (448,19)-> 10 arany, -2 ÉP] 22090 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4036, sebződés: 510, gyógyulás: 263, összesen: -247 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 166 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 785 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 66 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az esszenciavámpír testét. (8 támadással 373 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 21 életpontot sebződik. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a lovagi kardot a másikra rontasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed az esszenciavámpír jobb lábát. (10 támadással 1690 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 58 életpontot sebződik. Sárkánypengével megvagdalod az esszenciavámpír testét. (8 támadással 606 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 56 életpontot sebződik. Az esszenciavámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 197 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) A szörny levágta a fejed a testedről! Áááá... 2971 életpontot vesztettél. Az esszenciavámpír átharapja a torkodat! (1 támadástól 119 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez.
{Csatastatisztika; sebzés: 3755, sebződés: 3353, gyógyulás: 70, összesen: -3283 ÉP}
(Továbbmész...) [445,60] Hajód vígan szeli a habokat. (Önanalízis: +8% hajózás.) Ajjaj, fel kell függesztened a napfürdőzést, mert valami megtámadta a hajód! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy teishin keselyű lehet. { sav alapú varázslat nem hat rá.} {védettsége: 90 szúró, 90 vágó, 90 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy fehér glóbusz varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 1465 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a teishin keselyű csupasz nyakát. (8 támadással 384 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a teishin keselyű tollas testét. (9 támadással 1521 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+191 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 44 életpontot sebződik. Sárkánypengével súrolod a teishin keselyű testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 69 életpontot sebződik. Többször megcsíp a teishin keselyű. (2 támadástól 237 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 300 életpontot vesztettél. A teishin keselyű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 keselyűmirigyet. [keselyűmirigy ládikóba-> (448,19)-> 10 arany, -2 ÉP] 18841 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3673, sebződés: 539, gyógyulás: 257, összesen: -282 ÉP}
m 8 8 6 | mozogsz északra, északra, nyugatra |
(Továbbmész...) [445,58] A szél kitart, a vitorlásod himbálózva szeli tovább a tenger hullámait. (Önanalízis: +8% hajózás.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy elhagyott kalózhajót.
(Feltételes kutatás:) Cirkuszi akrobatákat megszégyenítő ügyességgel kúszol fel a kötéllétrán, aztán fegyvered bőszen markolva átlendülsz a fedélzetre. Szörnyű látvány fogad. A kalózokkal kegyetlen alapossággal végeztek, de hogy a császár katonái voltak-e, vagy valami alattomos kór, azt nehéz eldönteni. Hopp! Ott valami megmozdult! Lélegzetvisszafojtva figyelsz, de csak a szél játszadozik egy elszabadult rögzítő kötéllel. Hátulról árnyék vetül rád. Érdekes az alakja, hát még a mérete! Nincs idő játszadozni. Harcra készen pördülsz meg. Egy teishin keselyű támad rád. {szintje: 48.} {egyik sebzési módja: 2x 4d50+56.}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled fehér glóbusz varázslattal készül a csatára. Egy őstűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 166 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 825 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a teishin keselyű bal oldalát. (8 támadással 385 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 51 életpontot sebződik. Megmarkolva a lovagi kardot ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed a teishin keselyű testét. (10 támadással 1689 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+212 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 47 életpontot sebződik. Sárkánypengével megvagdalod a teishin keselyű tollas testét. (8 támadással 600 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 69 életpontot sebződik. Megcsipkedi a teishin keselyű a jobb válladat. (2 támadástól 256 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 329 életpontot vesztettél. A teishin keselyű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 keselyűmirigyet. [keselyűmirigy ládikóba-> (448,19)-> 10 arany, -2 ÉP] 22060 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3832, sebződés: 587, gyógyulás: 348, összesen: -239 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról őstűz varázslatot lősz a másikra. 177 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 1430 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az esszenciavámpír bal karját. (8 támadással 376 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 55 életpontot sebződik. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a lovagi kardot a másikra rontasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az esszenciavámpír bal lábát. (8 támadással 1336 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 43 életpontot sebződik. Sárkánypengével kicsit megvágod az esszenciavámpír testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 65 életpontot sebződik. Az esszenciavámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 273 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) A szörny levágta a fejed a testedről! Áááá... 2198 életpontot vesztettél. Az esszenciavámpír átharapja a torkodat! (1 támadástól 167 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez.
{Csatastatisztika; sebzés: 3559, sebződés: 2638, gyógyulás: 95, összesen: -2543 ÉP}
(Továbbmész...) [444,58] Tajtékos hullámokon lovagolsz, hajód egyelőre jól bírja a terhelést. (Önanalízis: +8% hajózás.)
m 4 | mozogsz délre |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 22 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 22 pontért |
Erő: | 88 (113) | Szint: | 56 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 191 cm |
IQ: | 76 (106) | Támadás: | 119 (125) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 70 kg |
Ügyesség: | 86 (108) | Védekezés: | 141 (152) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 53/131 év |
Egészség: | 74 (100) | Életpont: | 3090/2681 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 14 |
Szerencse: | 81 (130) | Varázspont: | 3711/2214 | Pénz: | 66445 arany | Kép. pont: | 66 |
Tudatpont: | 93/91 | Pszi pont: | 1492/4476 | Halhatatlanság: | 42 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/54 (+3%) | ökölvívás: | 12/91 | szúrófegyverek: | 3/0 |
vágófegyverek: | 66/31 (+7%) | ütőfegyverek: | 38/3 | lőfegyverek: | 23/19 |
dobófegyverek: | 49/1 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: Alkotó kalapács (#921) (200%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp lovagi kard fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 29/72 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 119/98 (+19%) | 3. lopás: | 1/34 |
4. mászás: | 53/77 | 5. hajózás: | 20/58 (+56%) | 6. csapdakészítés: | 45/71 (+6%) |
7. csapdaészlelés: | 34/59 | 8. gyógyítás: | 153/98 (+60%) | 9. titkosírás: | 10/87 |
10. felderítés: | 43/63 (+8%) | 11. szörnyidomítás: | 25/81 | 12. taumaturgia: | 282/5 (+76%) |
13. szerencsejáték: | 9/56 | 14. versengés: | 25/64 | 15. zene: | 16/62 |
16. szörnyismeret: | 77/40 | 17. pszi: | 142/53 (+6%) | 18. zárnyitás: | 59/37 |
19. vadászat: | 5/44 | 20. vitalitás: | 12/63 (+17%) | 21. bányászat: | 49/20 (+1%) |
22. úszás: | 23/86 (+8%) | 23. főzés: | 15/32 | 24. őstaumaturgia: | 36/58 (+26%) |
25. csapatmunka: | 12/1 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 64 | |||
2. támadás bónusz: 1 | 5. varázslat sebzés: 5 | 6. regeneráció: 5(6) | 10. vp regeneráció: 5(9) |
11. kincskeresés: 5 | 14. plusz tp: 3 | 16. tulajdonságpajzs: 4 | 17. mágiaerő: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 100 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 200 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot ), jokonbia ágat (#1477) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Szörnykeresés: tl'urlang keresővel Dl'orkhaugrukot. |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), trikornis herceg (#261), zafír sárkány (#329), éjfattyak (#9096), Dl'orkhaugruk (#425), élőholt drakolder (#628), dűnelord (#341) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
9375. szövetség (#9375), hoarián sárkánybébi (#830) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | ősi harcmodor (#287, 120 VP) |
varázspajzs (#288, 55 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | hangcsapás (#344, 95 VP) |
keltetés (#347, 200 VP, 25 TVP) | jégvihar (#353, 45 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) |
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | sebezhetőség (#366, 50 VP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | távolbalátás (#374, 40 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP) | fegyvertánc (#391, 60 VP) |
vérfürdő (#392, 80 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) |
pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) | pszi meditáció (#299, 100 PP) |
önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) | agybénítás III (#302, 25 PP) |
önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | tudatháló (#304, 35 PP) | belső idő (#305, 0 PP) |
mentális tükör (#306, 40 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | ősjég (#311, 100 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) |
szingulár. védelem (#322, 50 VP) | redukció (#365, 80 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +68 vp 86 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (144,5,4) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) |
szürkeáll. aktiv (#71) | láth. észlelése (#78) | hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) |
Symulf rúnája (#182) | varázsenergia (#161) | szemmelverés (#137) | tárgyvédelem (#178) |
csupasz izom (#28) | Morgan rúnája (#363) | nagyobb agypajzs (#120) | esszenciavédelem 2 (#188) |
önanalízis III (#303) | pszi-ernyő III (#297) | elme dominanciája (#247) | tűzmágia (#157) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
őstűz (#310), ryuku átokvarázs (#280) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 38, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | tűzgolyó (#155) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | |
tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | |
agybénítás II (#246) | >> | smaragdvámpír (#605) | bo'adhun csapás (#266) | >> | energiaelementál (#577) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | halálos érintés (#271) | >> | rothadó borzalom (#633) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | méregfelhő II (#193) | >> | fényhozó (#602) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | bo'adhun csapás (#266) | >> | ősöreg Orkhan Thai (#726) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | negatív elementál (#734) | halálos érintés (#271) | >> | zg'umrad facsaró (#738) | |
halálos érintés (#271) | >> | ud'mroag tépő (#741) | halálos érintés (#271) | >> | teriád főmágus (#808) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | kaotikus ősvégzet (#894) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | esszenciavámpír (#895) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 38, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | teriád íjász (#802) | elektromos pajzs (#51) | >> | ködsárkány (#947) | |
mentális tükör (#306) | >> | cunami teknős (#944) | fehér glóbusz (#47) | >> | sangin yeti (#857) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | og'hlobn mészáros (#742) | elektromos pajzs (#51) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | elektromos pajzs (#51) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | elektromos pajzs (#51) | >> | káoszdémon (#547) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kreiton jótündér (#538) | elnyelés (#236) | >> | nők (#999) | |
elnyelés (#236) | >> | férfiak (#998) | elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | tompítás (#40) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
felcsermanó (#7020) státusz: OK |
dűnelord (#341) státusz: OK |
mutáns hegyitroll (#859) (málhás: +135 kg teher) státusz: OK |
HŐSTETTEID |
Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől. |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 4. Legjobb pontszámod: 135. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: tudati jel (109) gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) kihívás (206) önismeret (236) sötét tekercs (260) a butaság ára (273) düh (289) a halál angyala (304) inkvizítor korbács (342) hármas szövetség (383) a mágia szeretete (393) inkvizítori rangs. (402) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) OK tudati ismétlés (519) OK tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 190 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 865 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2181 | arany (#50) | 5 | aranytű (#272) | 16 | azúrharmat (#1161) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | deus ex machina (#1) | 4 | fáklya (#36) | |||
1 | halcsont (#390) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | jokonbia ág (#1477) | |||
18 | kaja (#2) | 1 | mutáns csont (#331) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | raaba-főzet (#937) | 1 | teknőstojás (#1514) | 1 | teriád fétis (#1296) | |||
1 | teriád nyílvessző (#1287) | 18 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 4 | aranyrög (#1251) | 1 | fülemüle agyar (#267) | |||
1 | gyógykenőcs (#313) | 15 | őskristály-szilánk (#1525) | 5 | sáfránypor (#211) | |||
8 | sárkánypikkely (#292) | 1 | vastag ryuku kulcs (#1344) |