Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jún. 26. 12h:16' EZ A 672. JÁTÉKHETED, 671. FORDULÓD 673. játékheted kezdete: júl. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2226 SZÁMLA : XXXX |
Röpke számítás után konstatálod, hogy első Thargodan mágus van a legközelebb, őt támadod először. Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
[első Thargodan mágus:] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy elektromos pajzs varázst. [második Thargodan mágus:] Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elektromos pajzs varázslatot. [harmadik Thargodan mágus:] Ellenfeled elektromos pajzs varázslattal készül a csatára.
Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! (elektromos pajzs van rajta.) A szilánk működik (+4 életpont). [első Thargodan mágus:] Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 66 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 66 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. [második Thargodan mágus:] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux csapdája varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! [harmadik Thargodan mágus:] Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 64 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy Asylux csapdája varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott!
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan mágus testét. (7 támadással 409 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kyorg hosszúpengét.
Kyorg hosszúpengével többször mélyen végigmetszed a Thargodan mágus testét. (5 támadással 534 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Naginatával kicsit megsebzed a Thargodan mágus bal vállát. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). [első Thargodan mágus:] Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! [második Thargodan mágus:] Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. [harmadik Thargodan mágus:] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. [első Thargodan mágus:] Az első Thargodan mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Úgy döntesz, második Thargodan mágus lesz a következő áldozatod.
Kyorg hosszúpengével többször mélyen végigmetszed a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (6 támadással 639 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). Naginatával több döféssel felnyársalod a Thargodan mágus testét. (3 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). [második Thargodan mágus:] Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. 86 életpontot vesztettél. Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! [harmadik Thargodan mágus:] Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux csapdája. Szerencsére nem hatott rád. Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik.
Semmi eredménye! [második Thargodan mágus:] Véres nyál csordul ki a második Thargodan mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Mivel harmadik Thargodan mágus áll legközelebb hozzád, ő lesz a következő ellenfeled.
Kyorg hosszúpengével kegyetlenül összevagdalod a Thargodan mágus fejét. (6 támadással 655 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Naginatával jól megszurkálod a Thargodan mágus testét. (3 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). [harmadik Thargodan mágus:] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. [harmadik Thargodan mágus:] A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. [első Thargodan mágus:] 8143 tapasztalati pontot kaptál. A következő kincseket találtad: egy kék orchidea [kék orchidea ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy karbin plazma. [második Thargodan mágus:] 8143 tapasztalati pontot kaptál. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 púderkő és 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP]. [harmadik Thargodan mágus:] 8143 tapasztalati pontot kaptál. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 sáfránypor és 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP]. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 2854, sebződés: 288, gyógyulás: 509, összesen: +221 ÉP}
Elsőnek első mágiafalót támadod majd. Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [első mágiafaló:] Egy elnyelés rúnavarázst mormol el ellenfeled. [második mágiafaló:] Ellenfeled elnyelés varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot.
Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. A varázslat sebzés helyett gyógyít a lényen 120 életpontot. Gyógyulsz (+4 életpont). [első mágiafaló:] Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. [második mágiafaló:] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mágiafaló testét. (7 támadással 414 életpontot sebezve.) [első mágiafaló:] Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. [második mágiafaló:] A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást.
Fegyvert váltasz: előkapod a kyorg hosszúpengét. Felkészülsz a spirituális extenzióra.
Kyorg hosszúpengével kegyetlenül összevagdalod a mágiafaló testét. (5 támadással 534 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Naginatával jól megszúrod a mágiafaló testét. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). [első mágiafaló:] Az első mágiafaló csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az első mágiafaló meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint az első mágiafaló. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) [második mágiafaló:] A második mágiafaló csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-8 varázspont.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-9 varázspont.) Csápjával megérint a második mágiafaló. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-8 varázspont.) [első mágiafaló:] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Következő célpontod második mágiafaló lesz.
Kyorg hosszúpengével párszor kilyukasztod a mágiafaló testét. (6 támadással 636 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). Naginatával jól megszurkálod a mágiafaló fejét. (2 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). [második mágiafaló:] A második mágiafaló csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A második mágiafaló csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A második mágiafaló csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) [második mágiafaló:] A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. [első mágiafaló:] 6868 tapasztalati pontot kaptál. [második mágiafaló:] 6868 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 1851, sebződés: 27, gyógyulás: 305, összesen: +278 ÉP}
Acinonyx Jubatus gyorsan felrak egy energiaburok varázslatot. Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy elektromos pajzs mágiát.
Acinonyx Jubatus üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg az ellenfél irányába. [Thargodan főmágus:] 145 életpontot sebzett. Az ellenfél öklendezni kezd.
Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Gyógyulsz (+4 életpont). Egy méregfelhő III varázslatot dob felétek a másik. [Acinonyx Jubatus:] Semmi eredménye! Semmi eredménye! Az ellenfél mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat, ami Acinonyx Jubatust célozza. Semmi hatás! Az ellenfél támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő Acinonyx Jubatus felé. Nem hatott rá. Távolról sorvasztás varázslatot lő Acinonyx Jubatus irányába a másik. A támadása hatástalan volt.
Acinonyx Jubatus vas dobónyilat ragadva megsorozza az ellenfelet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéke átfúrja a Thargodan főmágus lilán pulzáló lábát. (7 támadással 429 életpontot sebezve.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan főmágus lilán pulzáló lábát. (7 támadással 416 életpontot sebezve.) Felkészülsz a spirituális extenzióra.
Ököllel Acinonyx Jubatus gyilkos csapásokat szórva összezúzza a Thargodan főmágus fejét. (9 támadással 1413 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével Acinonyx Jubatus mély sebeket nyitva megvagdossa a Thargodan főmágus lábát. (4 támadással 305 életpontot sebezve.) Tleikan nyárssal épp hogy megszúrod a Thargodan főmágus fejét. (1 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 36 életpontot sebeztél. Naginatával kicsit megsebzed a Thargodan főmágus bal karját. (1 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Az ellenfél mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat, ami Acinonyx Jubatust célozza. A támadásnak semmi eredménye sem volt. Az ellenfél egy kézmozdulatot tesz Acinonyx Jubatus felé, majd ellő egy szárazság varázslatot. Semmi eredménye! Az ellenfél egy kézmozdulatot tesz Acinonyx Jubatus felé, majd ellő egy szárazság varázslatot. Semmi eredménye! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10832 tapasztalati pontot kaptál. Közös döntés alapján te kutatod át a szörnyet. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 kyorg lepel. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 678, sebződés: 0, gyógyulás: 62, összesen: +62 ÉP, összes sebzés: 2970, összes sebződés: 0}
* 1. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 188. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 209. varázslatot |
* 3. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 28. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1041. tárgyat |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 608. tárgyat az 1040. tárggyal a 844. tárgyat |
h 1619 | használod az 1619. tárgyat |
vv 71 377 147 | elmormolod a 71. varázslatot a 377. varázslatot a 147. varázslatot |
h 1602 153 20 | használod az 1602. tárgyat |
be 612 | bemész a 612. épületbe |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 28 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a viharóriás villámló testét. (7 támadással 398 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kyorg hosszúpengét. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kyorg hosszúpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a viharóriás oszlopos lábát. (4 támadással 434 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Naginatával jól megszúrod a viharóriás villámló testét. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A viharóriás megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 35 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 88 aranyat. 7245 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 922, sebződés: 82, gyógyulás: 122, összesen: +40 ÉP}
ek 273 15 100 | t. energia kisütése: 273 15 100 |
v 21 80 | elmormolod a 21. varázslatot |
m 8 | mozogsz északra |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 575 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kiütéses negátor jobb szárnyát. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7195 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-105 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 696, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
vv 11 25 73 | elmormolod a 11. varázslatot a 25. varázslatot a 73. varázslatot |
m 8 1 | mozogsz északra, északkeletre |
(Továbbmész...) [361,63] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Elmúlt a vadászat hatása. Felméred a tábort - csak néhányan vannak! Itt a nagy lehetőség, meglepetésszerűen támadsz. Nem törődsz a tábort körüllengő sötét aurával. A démoni lények röhögve fogadnak, tudván, hogy ez még jobb móka lesz a mópatkínzásnál. Egy Notermanthi támad rád.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védelmezte.) Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi testét. (6 támadással 356 életpontot sebezve.) A Notermanthi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 30 arany, egy aranytű, egy vasérc, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. 3709 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-105 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 356, sebződés: 6, gyógyulás: 12, összesen: +6 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 575 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidérckirály fejét. (3 támadással 178 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7040 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-105 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 753, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 575 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan légiós nyakát. (5 támadással 305 életpontot sebezve.) A Thargodan légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8316 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-105 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 880, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 575 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Rém testét. (7 támadással 415 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel csak érinted a Rém sötét esszenciáját. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Naginatával megbököd a Rém sötét esszenciáját. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Csápjával megérint a Rém. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12363 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-108 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-105 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1177, sebződés: 26, gyógyulás: 51, összesen: +25 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 575 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy Asylux csapdája varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd sárkány bal első lábát. (7 támadással 414 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (47 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel párszor keményen megütöd a smaragd sárkány pikkelyes testét. (4 támadással 347 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Naginatával megérinted a smaragd sárkány jobb szárnyát. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A smaragd sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a smaragd sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy királyi korona [királyi korona ládikóba-> (310,64)-> 125 arany, -2 ÉP], egy arany és egy gyöngymangó. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 15670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-108 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-105 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1429, sebződés: 179, gyógyulás: 105, összesen: -74 ÉP}
v 181 309 63 | elmormolod a 181. varázslatot |
[309,63] Épületek tűnnek fel. Rettegve, lapítva sietsz végig Sárkányverem gusztustalan képződményei között, imádkozol, hogy fel ne ismerjenek. Úgy látszik, az a múltkori, rejtélyes kalandozó, aki a küldetést adta, gyakran jár ide, mert most is épp egy Thargodan illúzió mögött rejtőzködő kalandozóval tárgyal! Lehet, hogy mégis komolyan kéne venni az ajánlatát? (13. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 159, délre 54 mérföldre teljesítheted.)
vtn 330 | varázslat tanulás: a 330. varázslatot |
vtn 67 | varázslat tanulás: a 67. varázslatot |
vv 67 67 67 | elmormolod a 67. varázslatot a 67. varázslatot a 67. varázslatot |
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 575 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux csapdája. Szerencsére nem hatott rád. Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (7 támadással 400 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (43 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel párszor keményen megütöd a smaragd sárkány pikkelyes testét. (4 támadással 346 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Naginatával megérinted a smaragd sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával megérint. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a smaragd sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy királyi korona [királyi korona ládikóba-> (310,64)-> 125 arany, -2 ÉP], 3 arany, egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 15670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-108 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-105 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1423, sebződés: 188, gyógyulás: 107, összesen: -81 ÉP}
(Továbbmész...) [362,62] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Ragnar hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Észreveszel egy törpe bányát. Felfedeztél egy vaskohót. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy ősvortexet. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sziklaskorpió közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 575 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A sziklaskorpió szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. 2661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 575, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 575 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vg'axtol torzító testét. (7 támadással 503 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Tleikan nyárssal jól megszurkálod a vg'axtol torzító testét. (9 támadással 1307 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 32 életpontot sebeztél. Naginatával jól megszurkálod a vg'axtol torzító testét. (6 támadással 594 életpontot sebezve.) A vg'axtol torzító csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 182 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-6 erő forduló végéig). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 143 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-6 erő forduló végéig). Tleikan nyárssal jól megszurkálod a vg'axtol torzító láthatatlan testét. (9 támadással 1258 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. Naginatával valamennyire megsebezgeted a vg'axtol torzító rezgő auráját. (3 támadással 284 életpontot sebezve.) A vg'axtol torzító megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 165 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-6 erő forduló végéig). A vg'axtol torzító megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 145 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-6 erő forduló végéig). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21046 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-105 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4597, sebződés: 635, gyógyulás: 8, összesen: -627 ÉP}
(Továbbmész...) [362,61] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy ősvortexet. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy árnylord. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 575 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Az árnylord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a Fekete Kehelyt, szereztél 1 sötét italt. 3937 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 575, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
h 697 8888 | használod a 697. tárgyat |
v 198 387 77 | elmormolod a 198. varázslatot |
[387,77] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy fehér glóbusz mágiát. Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 575 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 12 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 18 arany, 3 vasérc, 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy aranytű. 2761 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 575, sebződés: 16, gyógyulás: 8, összesen: -8 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 575 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lidérckirály köpenyét. (3 támadással 185 életpontot sebezve.) A lidérckirály összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7040 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-105 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 760, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 575 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidérckirály jobb lábát. (3 támadással 175 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7040 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-105 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 750, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 575 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét ölész testét. (7 támadással 399 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel csak érinted a sötét ölész ködös testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Naginatával meghorzsolod a sötét ölész testét. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A sötét ölész karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A sötét ölész karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11461 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-108 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-105 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1152, sebződés: 69, gyógyulás: 49, összesen: -20 ÉP}
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
(Továbbmész...) [388,79] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy bíborcserjét. Észreveszel egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy ősvortexet. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [388,80] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból.
tk 15 1614 | többszemélyes kaland 15 1614 |
vv 73 28 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 28. varázslatot a 73. varázslatot |
* 1. BP: | leveszed/lerakod a 608. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 892. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 305. tárgyat |
* 5. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 6. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 28 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 28 pontért |
MÁGIAFALÓ (7043. SZÖRNY) A mágiafalót káoszkedvelő megidézője látszólag nyers varázsenergiából alkotja meg, pedig elhiheted, hogy nem illúzió, hanem hús-vér szörnyeteg! Azonnal megtapasztalod ezt, mihelyst mágiával próbálsz ártani neki. A beléje csapódó varázsnyalábok ezt a hatalmas, gömbölyű hernyót ahelyett, hogy sebeznék, egyenesen hizlalják! Csápok, serték és csillók hemzsegnek lilás színű bőrén, ezek segítségével mozog, és ezekkel szippantja, nyalogatja fel környezetéből a manát, amivel táplálkozik. Szerencsére ez a fertelmes szörnyeteg csakis a mágia létsíkján képes bebábozódni, és elérni a teljes kifejlődés stádiumát. Még elképzelni is borzalom, hogy egy kifejlett példány mire lenne képes az anyagi síkon! A mágiafaló lárváját közönséges fegyverekkel, egy kezdő kalandozó is egy-kettőre el tudja pusztítani. [Ha egy mágiafalót varázslattal idéznek meg általában nincs lehetőség a megtámadására, ezzel kár is kísérletezned.] |
LÉLEKKŐ (1650. TÁRGY) Ebbe a pont egy kilós kőbe hajdanán egy, az anyagi létsíkról épp távozó személy lelkét zárták, hogy aztán egy másik testbe öntve azt, egy emberöltőnyi időt újra élhessen. Legalábbis a lélekkövekről szóló legendák szerint e kristályok pont ezt a célt szolgálták. Hogy hogyan kell a lélekköveket működésbe hozni, arról komplett használati utasítást találni bármelyik nagyváros könyvtárában, így te is tisztában vagy vele. A legnagyobb hasznát ennek a tudásnak akkor veszed majd, amikor többszemélyes kalandra indulsz, hiszen amikor jól jön egy plusz személy, nagy a kísértés, hogy előhívd a szellemet a kőből. A lélekkövet automatikusan használod ilyenkor (ha nem akarod elővenni a következő TK-ban, rakd el gyorsan a bankod széfjébe), és hatására a kőből kiszabadult lélek testet ölt, lemásolva a hozzá legközelebb lévő személyt (azaz téged), majd csatlakozik a csapathoz. Játéktechnikailag duplázódva veszel részt a kalandban, de természetesen a másolat szemszögéből nem kapsz leírást. A másolat szerencsére a talált kincsből a végső osztozkodásnál nem kér (max. egy-egy szörny kizsigerelésekor dönthettek úgy, hogy ő végezze el a piszkos munkát). Miután a kaland véget ér (akár csúfos, akár sikeres véget), másolatod elhagy. Ha lélekkő van birtokodban, akkor sem indulhatsz egyes-egyedül csatába. A tárgy nem átadható. |
SZITHON VÉRFÓKUSZ (1656. TÁRGY) A szithonok ősi faj voltak, amennyire tudjuk, a moák ellenségei. Nem sok írásos bizonyíték maradt fenn a létezésüket illetően, az ősi feljegyzésekből csupán annyi derült ki, hogy a moáknál korábban kihaltak, hiszen épp a moák pusztították el őket. Néhány sikertelen expedíció indult már ősi szithon bányák felderítésére, de be is fuccsoltak, annál az egyszerű oknál fogva, hogy nem tudták hol keressék ezeket a helyeket. Most mégis egy valódi szithon relikvia került a kezedbe, egy bíborvörös drágakő, melynek mágikus kisugárzása a varázslataid erősségét képes növelni. Haszna akkor mutatkozik meg, ha egy többszemélyes kaland során több ellenféllel kerülsz összetűzésbe, ilyenkor ugyanis a legelső, amúgy nem tömegre ható támadó varázslatod minden ellenfélre hatni fog. A fegyveredből lőtt varázslatra a vérfókusz nincs hatással. Minden ilyen varázslaterősítés után a vérfókusz kimerül (a használhatatlan drágakövet el is dobod rögvest). A vérfókusz alkalmazását nem befolyásolhatod, ha nálad van, felhasználod, max. annyit tehetsz, ha nem akarod, hogy elvesszen, hogy bankba rakod a következő többszemélyes kalandod előtt. A szithon vérfókusz nem átadható tárgy. |
MÁGIKUS GYORSÍTÁS (330. VARÁZSLAT) A mágikus gyorsítás valójában nem egy varázslat, hanem egy képesség, melyet miután elsajátítottál egy mágusiskolában, varázspont elköltése nélkül, permanensen működik. Innentől egy parancsban három tárgyat is használni képes leszel. Ehhez a H parancs helyett a HH <tárgy> <tárgy> <tárgy> parancsot kell kiadnod. Az idő valamiképp máshogy múlik az ilyetén tárgyhasználat során. Hiába érzed úgy, hogy gyorsabb lettél, minden egyes sikeres H parancsod után +1 TVP-t el kell költened. A HH parancs paraméterének csak olyan tárgyat van értelme megadni, amelynek használata amúgy nem igényli második paraméter megadását (ugyanis olyan, mintha második paraméter nélkül adtad volna meg a H parancsot). Amennyiben a későbbiekben elfelejted vagy elfelejtetik veled a mágikus gyorsítást, a HH parancsot sem tudod majd használni. Két dolog van, amiben ennek a parancsnak a használatát korlátoznunk kell. Az egyik egy tárgy, melyet nem használhatsz a HH paranccsal, a sáfránypor (egy adag elhasználása 5 TVP-t ad), melynek kirívó táposságát eddig is a parancshely költsége gyengítette. A másik korlátozás a Sötét Földön gyakori mópat bolyokat érinti, ahol a mópatok különböző érdekes dolgokat csinálnak, ha H parancsot használsz bolyuk közelében. HH parancs használata esetén nem következnek be efféle reakciók. |
VARÁZSLAT OLVASÁSA (67. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ha egy varázstekercsre bukkansz, az általában számodra érthetetlen ákombákomokkal, mágikus rúnákkal van tele. A varázslat olvasása azonban lehetőséget nyújt arra, hogy ezt az írást megfejtsd. Ha kiadod a V 67 parancsot, 30 varázspontért, 20 TVP-ért, akkor megfejtesz egy nálad levő varázstekercset. Ha szerencséd van, a varázstekercs egy általad eddig nem ismert varázslatot tartalmaz! Ezt a varázslatot rögvest megtanulhatod, és a továbbiakban használhatod is. |
JÉGVIHAR (353. TÁMADÓ VARÁZSLAT) Harc elején elmondva a jégvihart, ellenfeled körül olyan hideget teremthetsz, hogy könnyedén halálra fagyhat. Ha valamilyen isteni csoda folytán túl is élné ezt a szintenként D10 sebzésű varázslatot, a harc további részét akkor is 30-cal kevesebb védelem birtokában kell megvívja. A varázslat maximumát az 50-es szinten éri el, 50D10 sebzésnél. A jégvihar varázslat anyagi komponense egy jégkristály és egy sárkánypikkely, elmondása pedig 45 varázspontba kerül. |
Erő: | 82 (122) | Szint: | 54 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 180 cm |
IQ: | 77 (103) | Támadás: | 89 (91) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 60 kg |
Ügyesség: | 77 (101) | Védekezés: | 135 (137) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 51/24 év |
Egészség: | 76 (104) | Életpont: | 2678/2427 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 77 (102) | Varázspont: | 4169/1924 | Pénz: | 1678 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 21/3 | Pszi pont: | 134/249 | Halhatatlanság: | 30 % | EFejl: | 56 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/86 | ökölvívás: | 13/48 (+53%) | szúrófegyverek: | 57/64 |
vágófegyverek: | 35/98 | ütőfegyverek: | 38/60 | lőfegyverek: | 17/37 |
dobófegyverek: | 45/59 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (120%) << kyorg hosszúpenge (#917) (120%) << Daramoula pálcája (#950) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ezüsttollú nyíl (#363) (5 -13.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (14 -37.); bogyógránát (#430) (38 -44.); vas dobónyíl (#189) (45 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); hajító csillag (#939) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp tleikan nyárs fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 62/17 | 2. nyomkövetés: | 176/63 (+41%) | 3. lopás: | 2/92 |
4. mászás: | 47/17 | 5. hajózás: | 18/44 | 6. csapdakészítés: | 15/68 |
7. csapdaészlelés: | 26/7 | 8. gyógyítás: | 142/25 | 9. titkosírás: | 7/98 |
10. felderítés: | 35/93 (+7%) | 11. szörnyidomítás: | 3/90 | 12. teológia: | 347/35 (+141%) |
13. taumaturgia: | 108/54 (+16%) | 14. szerencsejáték: | 7/32 | 15. versengés: | 24/88 |
16. harcművészetek: | 4/7 | 17. zene: | 12/12 | 18. szörnyismeret: | 30/98 |
19. pszi: | 69/26 (+1%) | 20. zárnyitás: | 18/96 | 21. vadászat: | 12/66 |
22. vitalitás: | 11/96 | 23. bányászat: | 61/81 (+1%) | 24. úszás: | 13/55 |
25. főzés: | 6/45 | 26. ősteológia: | 9/40 | 27. csapatmunka: | 1/88 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 62 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 2. támadás bónusz: 2 | 3. védekezés: 1 | 5. varázslat sebzés: 5 |
6. regeneráció: 3(4) | 8. képességpont: 4 | 9. gyors fejlődés: 4 | 10. vp regeneráció: 7(9) |
11. kincskeresés: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 6 alkalommal) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 12 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 10 darabot ), kőkést (#6) (max. 2 darabot ), jokonbia ágat (#1477) (max. 5 darabot ), gourry tojást (#1455) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 400 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), Rém (#315), éjfattyak (#9096), 9955. szövetség (#9955), purifikátor császár (#393), öregedést okozó lények (#9095), északi tűzsárkány (#219), Dl'orkhaugruk (#425), manaelementál (#290), vámpírféreg (#782) (csak egyszer), ősöreg taalruherceg (#718), teriád varázsló (#798), teriád gyilkos (#800), 9944. szövetség (#9944), Sötétség Hercege (#296) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), élőholt ősmágus (#179), rothadó lián (#427), Garmhuun familiáris (#543), bosszúálló (#562), kronotapír (#286), bűbájlidérc (#761), Bondorroth (#723), magh-goth párduc (#871), Wart (#5667), hoarián barbár (#833) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ősi harcmodor (#287, 120 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
pajzszúzás (#251, 24 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Ősteológia varázslataid | ||
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +100 vp 15 költség alatt; taumaturgia: +100 vp 15 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 250 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (171,5,2) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | méregsemlegesítés (#14) |
óriáserő (#53) | esszenciavédelem 2 (#188) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
hatalomvarázs (#220) | csupasz izom (#28) | Techiulan aurája (#261) | szürkeáll. aktiv (#71) |
papi aura (#377) | mágikus ütés (#147) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
puha ütés (#60), éjfattyak végzete (#260), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 54, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
pusztító végzet (#106) | >> | káoszszellem (#472) | pusztító végzet (#106) | >> | tleikan házőrző (#507) | |
pusztító végzet (#106) | >> | sötét ülnök (#508) | pusztító végzet (#106) | >> | kreiton idéző (#510) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tleikan hajadon (#533) | pusztító végzet (#106) | >> | tleikan ölőművész (#535) | |
pusztító végzet (#106) | >> | kreiton jótündér (#538) | pusztító végzet (#106) | >> | shokara bogár (#436) | |
pusztító végzet (#106) | >> | kreiton lich (#536) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | tleikan hadúr (#509) | |
pusztító végzet (#106) | >> | szellemdarázs (#481) | pajzszúzás (#251) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | részeg kalandozó (#187) | bo'adhun csapás (#266) | >> | kisebb jégisten (#662) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | ősöreg hósárkány (#663) | puha ütés (#60) | >> | férfiak (#998) | |
puha ütés (#60) | >> | nők (#999) | bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan behemót (#511) | |
tűzgolyó (#155) | >> | fagybehemót (#660) | bo'adhun csapás (#266) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | sötét kaszás (#591) | halálos érintés (#271) | >> | tl'urlang vadász (#610) | |
halálos érintés (#271) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | halálos érintés (#271) | >> | árnytündér csontváz (#629) | |
halálos érintés (#271) | >> | végzetes szójer (#631) | pusztító végzet (#106) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | |
halálos érintés (#271) | >> | tleikan rémeb (#626) | bo'adhun csapás (#266) | >> | takarító (#609) | |
halálos érintés (#271) | >> | eldüeni vándor (#601) | halálos érintés (#271) | >> | baljós árny (#588) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | ősöreg Tguarkhan (#727) | jégoszlop (#231) | >> | ősöreg taalruherceg (#718) | |
halálos érintés (#271) | >> | ryuku orgyilkos (#942) | tűzeső (#61) | >> | Wart (#5667) | |
jégoszlop (#231) | >> | gnóm szolgáló (#943) | halálos érintés (#271) | >> | ryuku tolvaj (#883) | |
halálos érintés (#271) | >> | teriád törzsfő (#805) | halálos érintés (#271) | >> | kithszaki orgyilkos (#843) | |
halálos érintés (#271) | >> | ryuku sorkatona (#828) | halálos érintés (#271) | >> | ryuku szamuráj (#836) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 54, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | fényes griff (#952) | agytaposás (#180) | >> | hoarián sámán (#834) | |
fürgülés (#92) | >> | gnóm szolgáló (#943) | fájdalomtükör (#379) | >> | ősöreg taalruherceg (#718) | |
árnyak segítsége (#270) | >> | ősi asszimiláció (#717) | varázsvédelem II (#108) | >> | tlopedmuk (#584) | |
agytaposás (#180) | >> | energiaelementál (#577) | fürgülés (#92) | >> | ősöreg hósárkány (#663) | |
agytaposás (#180) | >> | kisebb jégisten (#662) | fürgülés (#92) | >> | fagybehemót (#660) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) | agytaposás (#180) | >> | márvány fagyúr (#657) | |
varázsvédelem (#34) | >> | elemi pulzátor (#440) | varázsvédelem (#34) | >> | shokara bogár (#436) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fosztogass végig tíz drakolder csatamezőt! (számláló: 4) |
2.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
3.) Várlak audenciára - kerülj hozzám olyan közel, mint még soha életedben! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 élőholt, 6 rohamosztagos, 4 ősmágus, 1 anyakirálynő, 1 ősquwarg. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XI. olimpián. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 21. Legjobb pontszámod: 144. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | jégrúna-tekercs (#1575) | 5 | madártoll (#112) | |||
20 | pirkit (#153) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | varázskő (#305) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | szopókő (#259) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
199 | arany (#50) | 2 | aranytű (#272) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 2 | fémrúd (#104) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
2 | grifftojás (#179) | 2 | gyöngymangó (#135) | 32 | kaja (#2) | |||
3 | kerek kő (#19) | 4 | nyílvessző (#108) | 1 | pszi kő (#248) | |||
13 | ramit kő (#226) | 11 | sárkánypikkely (#292) | 1 | sötét ital (#284) | |||
1 | szögletes kő (#17) | 2 | toxyl (#591) | 4 | vasérc (#152) | |||
12 | víz (#27) |