TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2016. szept. 21. 12h:04'
EZ A 490. JÁTÉKHETED, 67. FORDULÓD
491. játékheted kezdete: szept. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük.
|
KALANDOZÓ: #4296
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0
|
BRIGELLA KALANDJAI
30 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,55] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A táborozás 3. napján találkozol egy vörös, göndör hajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfival. Fekete a bőre. Raia személyes tanácsadója. Sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedződött arcát réginek tűnő forradások borítják. Rangja a Kompániában: hadúr. Felszerelését egy élőholt teriád trófea, egy ryuku ősszellem trófea és egy mhufexi mészáros trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csaták viharától tépett lobogó. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Összeismerkedtek. Az ő neve Samuel X.. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott.
A 3. napon ismét találkozol Samuel Xszel. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ártatlan fehér, mint a Tied is. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 5. napon találkozol egy kopasz, barna szemű árnymanó férfival. Fekete a bőre. Egy grifftoll kesztyűt, egy koponya szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy Krough fejdíszét, egy lánghordozó kitűzőt, egy Métely páncélját, egy mind. ametisztjét, egy nekrofun medált, egy nodonrod kitűzőt, egy regeneráló gyűrűt, egy rinóbőr övet, egy roxati üvegszemet, egy saválló fülbevalót, egy szirén köpenyét, egy tirik-hun medált, egy vascarai csizmát és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy varkaudar íjász trófea, egy láncravert quwarg trófea és egy q. rohamosztagos trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Dzs.Yowox. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A 7. napon találkozol Earthquake-kel. Fairlight főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színű köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetűnek tűnő relikvia díszít. Rangja a Kompániában: martalóc. Fegyverzetét egy Quwaxotix trófea, egy vark. kardtáncos trófea és egy kisebb quwarg isten trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csaták viharától tépett lobogó. Hátasa egy idomított mutáns pók. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme semleges.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 8. napon összefutsz Lihahulilaniával. Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy Krough fejdíszét, egy lánghordozó kitűzőt, egy mind. ametisztjét, egy nefil-rin medált, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy roxati üvegszemet, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy törpe védőgyűrűt, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy vark. kardtáncos trófea, egy lidércóriás trófea és egy csataremák trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Holmiját egy törpemammut cipeli. Csicskása egy élőholt quwarg. Oppálé! Mostan a gazdi páncélját fényezgeti. Mentális auráját felismered, semlegesnek tűnik. Motyogni kezd: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 9. napon összeakadsz egy vörös, copfos hajú, piros szemű kobudera nővel. Fekete a bőre. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Dornodon ministránsa. Egy bozontfonatot, egy denevér szimbólumot, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy Huddens alkarvédőjét, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy láncinget, egy mentát karkötőt, egy nefil-rin medált, egy nekrofun medált, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy sötét kámzsát, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy tüskés harci gromak trófea, egy Mély Grum trófea és egy purifikátor trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Nyilvánvalóan harcias kedvében van. Legyen, ahogy akarja.
Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. Tolmokov-koktélt küld Feléd ellenfeled. Feléd repül 4 tolmokov-koktél. A lövedékek perforálják a bal lábadat. (3 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kobudera bal karját. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Méregtagadóval súrolod a kobudera testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (10 életpontot sebezve). Ököllel a kobudera néhányszor megcsapja a bal lábadat. A támadás közben egy fura trükköt mutatott be. (3 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál. Ellenfeled meginog, majd zsákként dől el. Halott! A következő másodpercben súlyos csalódás ér: áldozatod csak úgy hipp-hopp, eltűnik! Valószínűleg deus ex machinája volt, el kellett volna lopni tőle azt előbb. 1 984 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 158, gyógyulás: 0, összesen: -158 ÉP}
A 11. napon megintcsak összeakadsz Earthquake-kel. Tisztán érzed auráját: semlegesnek tűnik. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 11. napon újból találkozol Earthquake-kel. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 11. napon összefutsz Little Green Snake-kel. Egy arany papi karkötőt, egy drakolder gyűrűt, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy Krough fejdíszét, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy mágusköpenyt, egy mind. ametisztjét, egy nefil-rin medált, egy nehéz harci kesztyűt, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy párducbőr övtáskát, egy q. demoralizátort, egy q. irtó éremet, egy ritualista övet, egy roxati üvegszemet, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku futárcsizmát, egy saválló fülbevalót, egy tükörpáncélt, egy tünde tegezt, egy varkaudar szimbólumot, egy varkaudarölő éremet és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy varkaudar böllér trófea és egy zafír sárkány trófea ékesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Málhásállata egy hegyi szamár. Auráját érzékelve máris tudod, jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 11. napon megintcsak találkozol Lihahulilaniával. Érzékeled auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Motyogni kezd: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az egyik napon találkozol egy kék egyenruhás, tintacsigán lovagló kobudera férfival. Ruháját egy zöld korona jelvény ékesíti, rajta Yaurr felirattal. Mosolyogva szólít meg.
- Bölcs Borax királyunk - látván, hogy a pórnép milyen szórakoztatónak találja az efféle barbár vérontást - úgy határozott, hogy a félévente megrendezésre kerülő Olimpiai Játékok között is, nagyjából kéthavonta lehetőséget biztosít a kalandozóknak, hogy önmaguk és a népes nézősereg mulattatására összemérjék erejüket. A kincstár által az olimpiai játékokra elkülönített keret nem teszi lehetővé, hogy ezeket a rendezvényeket is díjazzuk, de Őfelsége bízik benne, hogy az esemény így is számos kalandozót fog vonzani. A jelentkezés a szokásos módon zajlik. Köszönettel elfogadod a meghívást. (ld. enc.) A miniolimpián nincs lehetőséged a játékos versenyeken indulni. A miniolimpiát csak e-mailben kaphatod meg. A H 1 <tárgy> <3. paraméter> parancsnál 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. [A XVI. Mini Olimpiára való jelentkezés határideje 2016. szeptember 27. kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz az eseményről! FIGYELEM: Ezen a miniolimpián annyi TP jár az indulóknak, mint a normál olimpián, vagyis az aktuális szinthez szükséges TP 20 %-a. Ezenkívül egy normál fordulónyi TU regenerációt kap minden karakter. Ráadásul mostantól a miniolimpián elért helyezéseket elfogadják az istenek az isteni küldetés leimádkozásakor. (Az első három miniolimpia helyezéseit továbbra sem fogadják el.) A miniolimpián nincsenek díjak (vigaszdíj sem), nincsenek játékos versenyek, és nem kerül be az eredmény a hőstettek rovatba.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Dugó Vicc Tifusz, amikor összefutottatok, adott neked egy moa varázsdobozt. A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+24 tvp ). Nocsak, kaptál egy sötét tekercset! Zsúfolásig megtelt a főtér, így erősen furakodnod kell, hogy közelebb tudj férkőzni. A tömeg hangjaiból, és a bekiabálásokból megérted, hogy elfogtak egy vámpírt, és most a nép meg akarja lincselni. A városháza erkélyén megjelenik a főbíró, és a néphez szól. - Emberek! A mi városunkban ártatlanokat nem végzünk ki. Tett ez a lény valaki ellen valami gonoszságot? - Engem gyíkká változtatott! - kiáltod. - De már elmúlt - teszed hozzá a kérdő tekinteteket látva. A nép őrjöng, kivégzést követel. - Bűnös lélek! Tisztítótűz általi halálra ítéllek! - dörgi a város bírája. Reggel, mikor felébredsz, még hosszan cseng a füledben a szerencsétlen jajgatása.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+189 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+33 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+35 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-16 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) A lottó 1196. hetének nyerőszámai: 7, 15, 13. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
kpb |
kezd. parancs berakása: |
h 1133 |
használod az 1133. tárgyat |
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 251. Kapsz 5 VP-t.]
[A parancs tárolásra került.]
kpb |
kezd. parancs berakása: |
h 1629 |
használod az 1629. tárgyat |
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy hangzatos melódia varázs hatalmát. Megszólal egy lelkesítő, jóféle dal a fejedben. Dúdolva veszed át a ritmusát! IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 251.]
[A parancs tárolásra került.]
kpb |
kezd. parancs berakása: |
p 71 |
használod a 71. pszi képességet |
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve tudatkutatás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+11 max. pszi pont.) IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 246.]
[A parancs tárolásra került.]
kpb |
kezd. parancs berakása: |
h 1100 |
használod az 1100. tárgyat |
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 246.]
[A parancs tárolásra került.]
ek 116 60 5 |
t. energia kisütése: 116 60 5 |
Gyógymógy varázslatot fogsz használni, ha életerőd 60 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 246.]
kpb |
kezd. parancs berakása: |
ek 275 |
t. energia kisütése: 275 |
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 187% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 246.]
[A parancs tárolásra került.]
tno 1 2 |
növeled az 1. tulajdonságodat |
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 246.]
kf 397 |
kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat |
Felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 246.]
m 6 6 8 |
mozogsz nyugatra, nyugatra, északra |
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[132,49] Síkság, továbbra is csak síkság. Felfedeztél egy móricserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy adószedő egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy manaelementál. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 70 életpontot sebeztél. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy megvágod a manaelementál testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (11 életpontot sebezve). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Ryuku szablyával néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kicsit megvágod a manaelementál testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (9 életpontot sebezve). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [131,49] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy trappoló dinymák. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 54 életpontot sebeztél. A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Elszántan a másikra rontasz. Ryuku szablyával végigmetszed a trappoló dinymák bal vállát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregtagadóval egy irtózatos ütéssel felvágod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (8 életpontot sebezve). A trappoló dinymák szinte eltipor támadásaival! (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 502 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy erszényes elkarog hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy kardszárnyú pocok közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 65 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a kardszárnyú pocok testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvágod a kardszárnyú pocok bal szárnyát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (10 életpontot sebezve). A kardszárnyú pocok nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a kardszárnyú pocok összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 1 158 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Oppsz, itt járt már valaki! Friss troll nyomok vezetnek északra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Továbbmész...) [131,48] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy erszényes elkarog. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az erszényes elkarog nyakát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvágod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (8 életpontot sebezve). Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy márványtornyot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy technokolin lábát masszírozza. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek északra. [30 pontot használtál fel, van még 216. Kapsz 24 VP-t.]
m 2 2 8 |
mozogsz keletre, keletre, északra |
[132,48] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy erszényes elkarog lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 67 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod az erszényes elkarog bal lábát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvágod az erszényes elkarog bal karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (8 életpontot sebezve). Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mákrózsa bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
(Továbbmész...) [133,48] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Csak egy gyilkos tetű. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 65 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a gyilkos tetű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 312 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Észreveszel egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [133,47] Még mindig az erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A feléd közeledő purifikátor mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 83 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 24 életpontot vesztettél. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a purifikátor jobb oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvágod a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (8 életpontot sebezve). Húsodat át- meg átjárja a purifikátor szarva. (6 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+5 gonoszság.) A purifikátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1 210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
Utad során felfedezel egy kék orchideacserjét. Utad során felfedezel egy tűzrakó helyet. A tűzrakó gnóm sült pockot dug az orrod alá, a finom étel csábításának nem is tudsz ellenállni. Két kézzel habzsolod a nyalánkságot, amíg megteheted. Észreveszel egy régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye? Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 186. Kapsz 24 VP-t.]
m 7 |
mozogsz északnyugatra |
[132,46] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kardszárnyú pocok. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 64 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rontasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kardszárnyú pocok bal oldalát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megcsapod a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (9 életpontot sebezve). Nyelvével a kardszárnyú pocok eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a kardszárnyú pocok végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A kardszárnyú pocok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 1 158 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A torony nem így állna most, ha nincs az Ördögi Kör - KbE " Látsz egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy Kragoru mester mágustornya felé közelítesz, egyszer csak megremeg előtted a valóság, és egy illúzió alak jelenik meg a semmiből. Felismered a varázslót, aki szintén felismer téged. Fura képet vághatsz, mert egy percig még bámul rád, aztán legyint egyet, és a kép szertefoszlik. (47. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Látsz egy törpe bányát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Ran'Amart Morgurth, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy térkaput. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Pár fordulóval felviszed a nadrág alapanyagait. Aztán elbúcsúzol a kis állatoktól, akik sokáig integetnek utánad. (+2 jóság.)
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Egyedül vagy? Unod a tétlenséget? Nem törődnek veled? Hát lépj ki az Ördögi Körből! " nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Sheran ad nekünk erőt és mindent legyőző akaratot. - Fekete Druidák " Van itt egy kőtorony (665. épület.). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Találkozol egy kopasz, félszemű, hosszú szakállas troll férfival. Fekete a bőre. Tharr hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy áspis védőköpenyt, egy féregíz nyakpántot, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy kreiton fókuszt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy mind. ametisztjét, egy obszidián karkötőt, egy párducbőr övtáskát, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet, egy zafír védőgyűrűt és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy roguena trófea, egy pókkirálynő trófea és egy borzalmas varkaudar trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy tyrex bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy tolmokov-koktél. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd alanori csatamén. Mentális auráját felismered, semleges jellemű.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Kenon a barom. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[16 pontot használtál fel, van még 170. Kapsz 12 VP-t.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 |
fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 96 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 130. Kapsz 32 VP-t.]
tf 2 40 |
fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 56 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 90. Kapsz 32 VP-t.]
tf 2 40 |
fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 16 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 50. Kapsz 8 VP-t.]
tf 2 20 |
fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért |
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 IQ.) [20 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 29, 11.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 208 pontot. A következő körben tehát 238 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
TUDATKUTATÁS (99. PSZI KÉPESSÉG)
Ezzel a pszi képességgel felkutathatod a környéket táborozó kalandozókat, tudatuk jelenlétének észlelésével. Pszi szakértelmedtől függően 2-4 mező sugarú körben megkapod az összes kalandozó relatív koordinátáját, nevét, faját, vallását és Közös Tudatát (de sorszámát, igazi nevét és címét nem). A tudatkutatással nem fogod azokat észrevenni, akiket Agyburok vagy Mentális pajzs véd. A tudatkutatás használata szerény 20 pszi pontot és 10 TVP-t igényel. |
KARAKTERLAP
Brigella, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Elenios tanítványa vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 67. fordulód.
Erő: |
19 (34) |
Szint: |
17 |
Merészség: |
10/5 |
Magasság: |
198 cm |
IQ: |
25 (44) |
Támadás: |
40 (41) |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
120 kg |
Ügyesség: |
16 (26) |
Védekezés: |
30 (33) |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
2/2 év |
Egészség: |
22 (28) |
Életpont: |
431/371 |
Jellem: |
jó (176) |
Tul. pont: |
1 |
Szerencse: |
16 (29) |
Varázspont: |
511/511 |
Pénz: |
3561 arany |
Kép. pont: |
3 |
Tudatpont: |
30/27 |
Pszi pont: |
127/91 |
|
|
|
|
Eddig összesen 281 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban
6 590 TP-t kaptál. Jelenleg
221 183 TP-d van. A következő szinthez még
38 817 TP szükséges. Trófeáid:
borzalmas varkaudar,
varkaudar íjász,
varkaudar hírnök. A 62. fordulódban 5432 arany került a bankszámládra. 5567 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
1/0 |
ökölvívás: |
1/0 |
szúrófegyverek: |
1/0 |
vágófegyverek: |
18/50 (+26%) |
ütőfegyverek: |
1/0 |
lőfegyverek: |
1/0 |
dobófegyverek: |
16/32 |
|
|
|
|
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyu-shuriken (#157) (1 -16.); tolmokov-koktél (#351) (17 .); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (18 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
132,46 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK |
Max életkor 97 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
6/48 |
2. nyomkövetés: |
13/14 (+15%) |
3. mászás: |
1/0 |
4. csapdakészítés: |
4/80 |
5. csapdaészlelés: |
1/17 |
6. gyógyítás: |
11/59 |
7. titkosírás: |
1/12 |
8. felderítés: |
4/43 |
9. szörnyidomítás: |
1/68 |
10. teológia: |
4/3 |
11. taumaturgia: |
29/47 (+32%) |
12. szerencsejáték: |
1/0 |
13. versengés: |
1/68 |
14. harcművészetek: |
1/0 |
15. szkanderozás: |
1/0 |
16. zene: |
1/0 |
17. szörnyismeret: |
1/51 |
18. pszi: |
13/2 (+8%) |
19. zárnyitás: |
1/17 |
20. vadászat: |
5/72 |
21. vitalitás: |
1/0 |
22. bányászat: |
4/4 |
23. csapatmunka: |
1/46 |
|
|
FEJLESZTÉSI PONTOK |
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 |
10. vp regeneráció: 4 |
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
segítesz max. 14 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 10 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
|
|
Papi varázslataid |
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) |
|
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
|
|
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK |
feltámadás (#168) |
hangzatos melódia (#345) |
szürkeáll. aktiv (#71) |
hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
0. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) |
jégcsóva (#41) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. (teljesítve) |
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. |
3.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 4, pontszámod: 48. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 13, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 1 300. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 7, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 771. |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
|
130 |
131 |
132 |
133 |
134 |
45 |
|
|
|
|
|
46 |
|
|
|
|
|
47 |
|
|
|
|
|
48 |
|
|
|
|
|
49 |
|
|
|
|
|
50 |
|
|
|
|
|
(131,48) erszényes elkarog (#354), márványtorony (#175), művészi porolit (#720), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 21. jellempróba
(131,49) trappoló dinymákok (#118), vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), oltár, olvasztókemence (#86), kardszárnyú pocok (#152)
(132,46) kardszárnyú pocok (#152), kőtorony (#665), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár, 47. többszemélyes kaland, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), térkapu (#452), 22. jellempróba, Kenon a barom (1897. kalandozó)
(132,48) erszényes elkarog (#354), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 21. jellempróba
(132,49) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), manaelementál (#290)
(133,47) purifikátor (#157), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), tűzrakó hely (#1169), régészeti lelőhely (#1208), nekrofun (#173), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312)
(133,48) gyilkos tetvek (#116), Chara-din monolitja (#534)
Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...
* - A KT-ba beajánláshoz, azaz a BEAJ parancshoz már nem kell egy mezőn állnia a két karakternek. Azok a KT-k, akiknek megvan az Új remény - új élet (369) KT-képesség, ha akarják, ingyen lecserélhetik, ha írnak a Játékvezetőnek.
* - 81-es labirintusba bekerült egy vércápa sámán, valamint a 204-es labirintusba 3 Raia szent lovagja. A bekerülésük oka, hogy minden istennél teljesíteni lehessen nyugaton az ugyanolyan sorszámú küldetéseket. Az említett szörnyek azoknak is ott lesznek, akik már bejárták ezeket a labirintusokat.