Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. nov. 10. 9h:18' EZ A 89. JÁTÉKHETED, 67. FORDULÓD 90. játékheted kezdete: nov. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4242 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1578. tárgyat az 1562. tárggyal a 266. tárgyat |
* 2. KP: | leveszed/lerakod a 254. tárgyat |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1171. tárgyat a 317. tárggyal |
* 4. KP: | használod a 71. pszi képességet |
kf 685 1065 | kézbeveszed/felveszed a 685. tárgyat az 1065. tárggyal |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
bb 161 2 | beraksz a bankba a 161. tárgyat (2 darabot) |
bb 71 1 | beraksz a bankba a 71. tárgyat (1 darabot) |
dd 72 98 57 | eldobod a 72. tárgyat a 98. tárgyat az 57. tárgyat |
dd 123 127 49 | eldobod a 123. tárgyat a 127. tárgyat a 49. tárgyat |
ek 6 | t. energia kisütése: 6 |
im 1 | imádkozol |
m 3 3 1 | mozogsz délkeletre, délkeletre, északkeletre |
Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a mélységi grittang testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal alaposan megvágod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mélységi grittang még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [101,102] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy piromenyét. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (12 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a piromenyét testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal alaposan megvágod a piromenyét bal vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a proteinfecske nyakát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal megvágod a proteinfecske testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A proteinfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A proteinfecske karma a fejed mellett suhan el! A proteinfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 5, gyógyulás: 12, összesen: +7 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled tünde íjjal megcéloz Téged. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az elf testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Az árnyak védelmezik. Feléd repül 4 tünde nyíl. A lövedékek perforálják a testedet. (3 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az elf testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Az árnyak védelmezik. Rövid karddal kissé megkarcolod az elf bal karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az árnyak védelmezik. Pásztorbottal az elf többször eltalálja a jobb lábadat. (3 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 17 életpontot vesztettél. Aritma ostorával az elf csak érinti a testedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával végigvagdosod az elf testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Az árnyak védelmezik. Rövid karddal súrolod az elf fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az árnyak védelmezik. Pásztorbottal az elf néhányszor megcsapja a bal lábadat. (3 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 21 életpontot vesztettél. Aritma ostorával az elf meghorzsolja a testedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 192, gyógyulás: 27, összesen: -165 ÉP}
(Továbbmész...) [102,101] Még mindig füves síkságon vagy. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy varkaudar falut. Látsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Látsz egy régészeti lelőhelyet. Hát ezek a Technika Ördögei már egész Ghallát felszántják? Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy feltámadás varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy varkaudar kósza. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
ek 6 | t. energia kisütése: 6 |
m 1 2 3 | mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre |
Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az uzbány testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}
(Továbbmész...) [104,100] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Mozgást észlelsz oldalról. A feléd közeledő varkaudar bajnok mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 24 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok jobb oldalát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (8 életpontot vesztettél.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Rövid karddal megcsapod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1055 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 53, gyógyulás: 13, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) [105,101] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sörényes ubuk került az utadba. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sörényes ubuk bal oldalát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Rövid karddal megvágod a sörényes ubuk bal első lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sörényes ubuk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 7 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
m 3 3 6 | mozogsz délkeletre, délkeletre, nyugatra |
(Továbbmész...) [107,103] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sziklafészket. Látsz egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csillezsályát.
(Továbbmész...) [106,103] Továbbra is magashegységben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát.
m 5 | mozogsz délnyugatra |
be 560 | bemész az 560. épületbe |
be 560 | bemész az 560. épületbe |
be 560 | bemész az 560. épületbe |
be 560 | bemész az 560. épületbe |
* 1. BP: | leveszed/lerakod az 1171. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 689. tárggyal a 692. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 688. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 163. tárgyat |
SASHOROG A Sashorog egy pillanatnyi kí-fókuszálást kíván, de eredménye félelmetes: a harcművész ütése félelmetes hatékonysággal és precizitással, biztosan eltalálja az ellenfelet. Nehezen megüthető, kevés ponton sebezhető ellenfelekkel szemben szokták alkalmazni. Akkor fogod alkalmazni, ha gyakorlatilag nincs esély rá, hogy egyébként eltaláld az ellenfeledet. |
Erő: | 15 (23) | Szint: | 15 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 143 cm |
IQ: | 17 (20) | Támadás: | 21 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 46 kg |
Ügyesség: | 16 (18) | Védekezés: | 34 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 2/2 év |
Egészség: | 22 (25) | Életpont: | 286/117 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 8 |
Szerencse: | 27 (32) | Varázspont: | 157/37 | Pénz: | 3441 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 21/8 | Pszi pont: | 53/6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/0 | ökölvívás: | 4/66 | szúrófegyverek: | 6/98 |
vágófegyverek: | 18/97 (+22%) | ütőfegyverek: | 5/11 | lőfegyverek: | 1/0 |
dobófegyverek: | 16/27 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (110%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); vas dobónyíl (#189) (9 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/50 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 3/32 (+42%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 2/32 | 5. csapdakészítés: | 3/17 (+12%) | 6. csapdaészlelés: | 1/0 |
7. gyógyítás: | 2/75 | 8. titkosírás: | 1/20 | 9. felderítés: | 2/1 |
10. szörnyidomítás: | 3/67 | 11. teológia: | 11/31 (+33%) | 12. taumaturgia: | 11/95 (+3%) |
13. szerencsejáték: | 1/85 | 14. versengés: | 7/25 (+18%) | 15. harcművészetek: | 6/70 (+284%) |
16. zene: | 1/20 | 17. szörnyismeret: | 10/80 | 18. pszi: | 8/34 (+9%) |
19. zárnyitás: | 1/0 | 20. vadászat: | 1/77 | 21. vitalitás: | 1/0 |
22. bányászat: | 4/16 | 23. főzés: | 1/15 | 24. csapatmunka: | 1/0 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | óriáserő (#53) |
csupasz izom (#28) | szemmelverés (#137) | feltámadás (#168) | az elme hatalma (#123) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
189 | arany (#50) | 1 | bőrsisak (#57) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | |||
10 | kaja (#2) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mandibulakasza (#127) | |||
2 | nagy vaspajzs (#161) | 1 | rákpajzs (#98) | 1 | rézpáncél (#71) | |||
1 | rézsisak (#72) | 1 | sallank karom (#128) | 4 | vas dobónyíl (#189) | |||
1 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bronzpenge (#126) | 3 | madártoll (#112) | 25 | mákrózsa virág (#56) | |||
2 | pirkit (#153) | 3 | spiritusz (#170) | 1 | tigroszlán fog (#63) | |||
7 | ubuk tüske (#131) | 1 | uzbány csőr (#169) |