66. forduló, 68. forduló, Kate Lotte összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. júl. 14. 9h:23'
EZ A 178. JÁTÉKHETED, 67. FORDULÓD
179. játékheted kezdete: júl. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1309
SZÁMLA : XXXX

KATE LOTTE KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,90] koordinátán.
Miközben ásítozva ébredezel, egy apró csomagot találsz tábortüzed kihunyt parazsa mellett. Ahogy tanácstalanul forgatod, megakad a szemed a Trikornis Futárszolgálat óarany színű pecsétjén. Mennydörgő Traktor neve is ott szerepel. Kíváncsian bontogatod ki, vajon mit kaptál: 1 vark. pecsétgyűrűt.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Sajnos nem tudtál átadni neki 40 kaját. A büntetés tételenként 15 arany. Átvette a felajánlott 6 sallank karmot (190 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+6 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. A teremtés zsákja létrehozott 1 álomport. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyógykenőcsöt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+25 életerő.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). A lottó 824. hetének nyerőszámai: 8, 15, 29. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

cir 63 vándorcirkusz látogatása 63
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 225.]

kt 249 2 elkészíted a 249. tárgyat (2 darabot)
Sajnos csak 1 bumeráng készítéséhez van elegendő alapanyagod. Legyártottál 1 bumerángot. Ügyességed TF-elődött. [12 pontot használtál fel, van még 213.]

kf 1171 kézbeveszed/felveszed az 1171. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a smaragd védőgyűrűt, majd az ujjadra húzod a vark. pecsétgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 208.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 203.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

flh 999 430 felt. lőfegyver haszn. 999 a 430. tárggyal
Ok, FLH 999 430 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

flh 10 249 felt. lőfegyver haszn. 10 a 249. tárggyal
Ok, FLH 10 249 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

flh 15 188 felt. lőfegyver haszn. 15 a 188. tárggyal
Ok, FLH 15 188 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

d 203 13 eldobod a 203. tárgyat (13 darabot)
Elhajítasz 13 amnioszt. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[99,91] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy mélységi grittang nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Marokra fogva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a mélységi grittang száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 192 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Északra fekszik egy helytartói város. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah híveié. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkapod a gnómot, és erősen lefogod: - Ugye fáj, ugye szorít? - kérdezgeted kedvesen. Egyszer csak az áldozatod hasa szétreped, és a lyukon egy apró szörnyeteg bújik ki. A gnóm elájul, te pedig elmenekülsz, mielőtt valami baj lenne. (+2 gonoszság.)
Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy rőtmanó berzerker. Ettől nincs semmi félnivalód. {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 15 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 21 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a rőtmanó berzerker jobb lábát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával felnyitod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A rőtmanó berzerker néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a rőtmanó berzerker száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 700 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 24, gyógyulás: 4, összesen: -20 ÉP}


(Továbbmész...) [99,92] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Lehajolsz egy marék gazért: - Virágot a virágnak, gazt a gaznak! - mondod. Az elflány elsírja magát és elszalad. (+2 gonoszság.)
A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy Jerome. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy oldás varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 22 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a Jerome páncélos testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Az oldószeres varázspajzs megvéd. Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a Jerome kitines ollóját. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 72 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a Jerome testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Kemény ollójával a Jerome végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 8 csepp rákfatty váladékot. (ld. enc.) 717 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 16, gyógyulás: 9, összesen: -7 ÉP}


(Továbbmész...) [99,93] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Felfedeztél egy vaskohót. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt.

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [57 pontot használtál fel, van még 146.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[99,94] A vidék továbbra is alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy emberevő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az emberevő vizenyős szemét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Harci kalapáccsal megütöd az emberevő testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az emberevő néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 6, gyógyulás: 12, összesen: +6 ÉP}

Felfedeztél egy mély szakadékot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Észreveszel egy vaskohót. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [99,95] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sziklafészket. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy világítótornyot. Látsz egy tündöklő szobrot. (ld. enc.) Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy vadászat varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [99,96] Továbbra is magashegységben vagy. Felfedeztél egy teljesen lerombolt világítótornyot. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy drasmólyom került az utadba. {támadása: 7.} Itt csata lesz.

Marokra fogva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drasmólyom testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 73 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a drasmólyom jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A drasmólyom csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 152 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 119.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[99,97] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy fémbontó szójer közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 19 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a fémbontó szójer jobb vállát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a fémbontó szójer fejét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Harci kalapáccsal megütöd a fémbontó szójer bal hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő nagy bronzkulcs felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 734 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 5, gyógyulás: 11, összesen: +6 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély szakadékot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót.

(Továbbmész...) [99,98] A vidék továbbra is alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy troll ritualista. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 14 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 7 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a troll ritualista jobb karját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a troll ritualista jobb lábát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Harci kalapáccsal súrolod a troll ritualista testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A troll ritualista karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a troll ritualista, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a troll ritualista ragyás bőrét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 65 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megpöccinted a troll ritualista bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A troll ritualista többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A troll ritualista megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-16 életpont)! A troll ritualista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 851 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 51, gyógyulás: 12, összesen: -39 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy hóhérbimbót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót.

(Továbbmész...) [99,99] Még mindig hegyvidéken vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély szakadékot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt világítótornyot. Látsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy emberevő. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Meglengetve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az emberevő jobb lábát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod az emberevő vizenyős szemét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az emberevő karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az emberevő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 3, gyógyulás: 11, összesen: +8 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 92.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[98,100] Minden átmenet nélkül a hegyvidéki terep bozótosba vált át. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ha igaz barátokat akarsz magad mellett tudni, állj az Éjharcosok közé. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Had'lámmidvan formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Emlékül kedvesemnek, Aranának a felejthetetlen órákért. Arisztotelész " Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ragyás burástya közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 19 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya jobb csápját. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (14 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyengén megütöd a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. Csápjával megérint a ragyás burástya. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 712 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 19, gyógyulás: 6, összesen: -13 ÉP}

[9 pontot használtál fel, van még 83.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 80.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 40.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 26, 4.
Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 208 pontot. A következő körben tehát 238 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR PECSÉTGYŰRŰ (1171. TÁRGY)
Végre valahára te is szert tehettél egy olyan csecsebecsére, melyet eddig csak a varkaudar hadurak keze érinthetett. Ha a varkaudar pecsétgyűrűt az ujjadra húzod, rögtön megérzed hatalmát: +3 támadást és +1 közelharc-sebzést kapsz, valamint annak a varkaudarnak, aki csupán egy pillantást vet a gyűrűdre, akár ott rögtön lecsaphatod a fejét, annyira meg fog rettenni hatalmadtól - vagyis a gyűrű a varkaudarok elleni csatában az előbb említett helyett +6 támadást és +2 sebzést ad.

RÁKFATTY VÁLADÉK (333. TÁRGY)
Ez az, megvan mire jó a huhogó bibe! Egy népmese szerint a szegény vándorlegény úgy teljesítette a királytól kapott (mindenki által lehetetlennek tartott) feladatot, miszerint hozzon a rákfatty váladékából és borotválja meg vele az udvari varázslót, hogy a váladékot huhogó bibébe fogta fel, és annak különös belső anyaga megakadályozta, hogy a váladék megszilárduljon. Egy huhogó bibébe 12 csepp rákfatty váladék fér.

ELENIOS TÜNDÖKLŐ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY)
Valami fura van a levegőben. A lágy szellő elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedező öltözékben, kékes fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklő szobrát.

KARAKTERLAP

Kate Lotte, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon tanítványa vagy. Ez a 67. fordulód.

Erő: 16 (19) Szint: 16 Merészség: 7/7 Magasság: 163 cm
IQ: 27 (30) Támadás: 22 Agresszió: 7 Testsúly: 64 kg
Ügyesség: 20 (22) Védekezés: 28 Menekülés: 30 % Életkor: 38/39 év
Egészség: 15 (16) Életpont: 243/203 Jellem: gonosz (21) Tul. pont: 4
Szerencse: 18 (23) Varázspont: 343/184 Pénz: 252 arany Kép. pont: 4
Pszi pont: 7/1
Eddig összesen 371 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4858 TP-t kaptál. Jelenleg 125657 TP-d van. A következő szinthez még 54343 TP szükséges. Trófeáid: rücskös gigaféreg, vérfürdető magszim, Lord Kovács József. A 55. fordulódban 1160 arany került a bankszámládra. 1299 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 19 dobófegyverek: 15

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (15 -); bogyógránát (#430) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 14 3. lopás: 1
4. mászás: 4 5. csapdakészítés: 6 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 6 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. teológia: 6 (+1) 11. taumaturgia: 16 12. szerencsejáték: 1
13. versengés: 6 14. zene: 1 15. szörnyismeret: 1
16. pszi: 1 17. vadászat: 5 18. bányászat: 1
19. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
lopsz az emberektől (1) mocsári penkét (#148), az árnymanóktól (4) mocsári penkét (#148)
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot )
gonoszkodsz max. 40 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) puha ütés (#60, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), oldás (#372)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Fogj el élve egy kaffogó hebrencset, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában .

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
13 amniosz (#203) 1 kaja (#2) 1 lajhár csont (#236)
3 smirglilevél (#29) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
12 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 bumeráng (#249)
1 gyógykenőcs (#313) 6 madártoll (#112) 9 mákrózsa virág (#56)
8 rákfatty váladék (#333) 2 spiritusz (#170) 3 ugh méreg (#166)
2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(98,100) nekrofun (#173), Sheran oltár, művészi porolit (#720), ragyás burástyák (#111)
(99,91) mélységi grittangok (#103), Leah oltár, 40. jellempróba, rőtmanó berzerker (#369)
(99,92) Leah oltár, 38. jellempróba, Jerome (#956)
(99,93) vaskohó (#155), oltár
(99,94) emberevő (#119), mély szakadék (#154), Dornodon oltár, vaskohó (#155)
(99,95) sziklafészek (#167), világítótorony (#156), tündöklő szobor (#1587)
(99,96) világítótorony (#156), drasmólyom (#60)
(99,97) fémbontó szójer (#150), mély szakadék (#154), vaskohó (#155)
(99,98) troll ritualista (#365), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), vaskohó (#155)
(99,99) mély szakadék (#154), vaskohó (#155), világítótorony (#156), Dornodon oltár, emberevő (#119)

Üzenet küldése a karakternek