Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. aug. 1. 15h:30' EZ A 673. JÁTÉKHETED, 669. FORDULÓD 674. játékheted kezdete: aug. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3857 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 78. varázslatot |
* 2. KP: | használod az 1097. tárgyat a 841. tárgyat a 745. tárgyat |
* 3. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (1 darabot) |
* 4. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 184. varázslatot a 161. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1269. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 363. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1760. tárgyat a 916. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 303. varázslatot a 297. varázslatot a 247. varázslatot |
fno 14 1 | fejl. pont elköltés 14 1 |
be 725 3 | bemész a 725. épületbe |
be 725 4 | bemész a 725. épületbe |
ftv 274 894 | felt. tám/véd. varázslat a 274. varázslatot a 894. szörnyet |
kb 36 40 | kiveszel a bankból a 36. tárgyat (40 darabot) |
vv 382 157 185 | elmormolod a 382. varázslatot a 157. varázslatot a 185. varázslatot |
hh 1253 937 1554 | használod az 1253. tárgyat a 937. tárgyat az 1554. tárgyat |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról őstűz varázslatot lősz a másikra. 177 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nekrobestia testét. (8 támadással 383 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 49 életpontot sebződik. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal párszor kilyukasztod a nekrobestia jobb vállát. (10 támadással 1685 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 44 életpontot sebződik. Sárkánypengével mély sebeket nyitva megvagdosod a nekrobestia jobb karját. (8 támadással 623 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (29 életpontot sebezve.) A nekrobestia leken néhány pofont. (6 támadástól 354 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +71 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 59 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! Lovagi karddal párszor kilyukasztod a nekrobestia testét. (10 támadással 1657 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 60 életpontot sebződik. Sárkánypengével megkarcolod a nekrobestia testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (18 életpontot sebezve.) A nekrobestia mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (6 támadástól 296 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +60 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 68 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27975 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4425, sebződés: 777, gyógyulás: 137, összesen: -640 ÉP}
kre 272 1161 6 | kreálsz a 272. tárggyal az 1161. tárgyat (6 darabot) |
v 367 341 | elmormolod a 367. varázslatot |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őstűz varázslatot. 142 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled sivatagi vihar varázslatot lő rád. 66 életpontot vesztettél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve a lovagi kardot a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a dűnelord testét. (4 támadással 697 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 33 életpontot sebződik. Sárkánypengével kissé megkarcolod a dűnelord jobb oldalát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 40 életpontot sebződik. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 7069 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 977, sebződés: 66, gyógyulás: 6, összesen: -60 ÉP}
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy elektromos pajzs varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őstűz. 157 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Üdvözlésképpen egy gömbvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány fejét. (8 támadással 386 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 37 életpontot sebződik. A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Meglengetve az Alkotó kalapácsot ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Alkotó kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a zafír sárkány pikkelyes testét. (7 támadással 802 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 38 életpontot sebződik. Sárkánypengével kissé megkarcolod a zafír sárkány farkát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 41 életpontot sebződik. A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A zafír sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (450,19)-> 20 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (450,19)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (450,19)-> 20 arany, -2 ÉP], egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (450,19)-> 80 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl, egy fűszertartó és egy gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (448,19)-> 2 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1528, sebződés: 68, gyógyulás: 17, összesen: -51 ÉP}
v 347 1514 | elmormolod a 347. varázslatot |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (7 támadással 173 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 24 életpontot sebződik. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1421 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őstűz varázslatot. 81 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Semmi eredménye! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy manarobbantás varázslatot. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fényes griff bal szárnyát. (8 támadással 380 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 58 életpontot sebződik. A szörny villámokat lehel! Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (191 életpontot vesztettél.) Meglengetve a lovagi kardot ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a fényes griff jobb szárnyát. (10 támadással 1689 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+212 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 57 életpontot sebződik. Sárkánypengével megvagdalod a fényes griff bal hátsó lábát. (8 támadással 604 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Tűzelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Csőrével a fényes griff belemar kézfejedbe. (1 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-14 védettség). Karmával néhányszor a fényes griff megcsapja a fejedet. (2 támadástól 182 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Az ütés kábító erejű. 145 életpontot vesztettél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a fényes griff, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 152 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Félig lebénul a bal oldalad az ütéstől. 121 életpontot vesztettél. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed a fényes griff testét. (8 támadással 1400 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+176 életerő). Tűzelementálod támad. (36 életpontot sebezve.) Sárkánypengével kissé megkarcolod a fényes griff jobb oldalát. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Tűzelementálod támad. (62 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Csőrével a fényes griff belemar kézfejedbe. (1 támadástól 127 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-14 védettség). A fényes griff csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 167 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Félig lebénul a bal oldalad az ütéstől. 133 életpontot vesztettél. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 188 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Nehezen teszed túl magad a kábító erejű csapáson! 150 életpontot vesztettél.
A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 30789 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4127, sebződés: 1666, gyógyulás: 673, összesen: -993 ÉP}
be 1512 | bemész az 1512. épületbe |
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod elektromos pajzs varázslatot rak magára. Ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 136 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 71 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gömbvillám varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány testét. (8 támadással 391 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 40 életpontot sebződik. A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. A villámok csak csiklandoznak. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Vad csatakiáltással, felemelve az Alkotó kalapácsot a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Alkotó kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zafír sárkány testét. (7 támadással 789 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 34 életpontot sebződik. Sárkánypengével súrolod a zafír sárkány testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 69 életpontot sebződik. A zafír sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (476,95)-> 52 arany, -2 ÉP], 8 arany és egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (476,95)-> 50 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) (Önanalízis: +1% vágófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1528, sebződés: 138, gyógyulás: 18, összesen: -120 ÉP}
m 8 1 2 | mozogsz északra, északkeletre, keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy mentális tükör pszit. Ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 163 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ryuku átokvarázs varázslatot. 598 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 82 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 64 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Lovagi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku kalandozó testét. (10 támadással 1640 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+206 életerő). Tűzelementálod támad. (61 életpontot sebezve.) Sárkánypengével végigvagdosod a ryuku kalandozó testét. (8 támadással 597 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 65 életpontot sebződik. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (10 támadástól 620 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +124 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-91 varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 56 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku kalandozó bal lábát. (10 támadással 1715 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+215 életerő). Tűzelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) Sárkánypengével épp hogy megvágod a ryuku kalandozó nyakát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 48 életpontot sebződik. Sajnos nem sikerült a 3 ryuku kalandozó minden csapását hárítanod. (6 támadástól 370 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +74 ÉP.) Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 170 életpontot vesztettél. A 3 ryuku kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 4 vas dobónyíl, egy smaragd védőgyűrű [smaragd védőgyűrű ládikóba-> (476,95)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (475,94)-> 14 arany, -2 ÉP], egy pszi kő, egy ezüstshuriken és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (476,95)-> 6 arany, -2 ÉP]. Szereztél 4 katonai kötszert. 29150 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4400, sebződés: 1966, gyógyulás: 713, összesen: -1253 ÉP}
(Továbbmész...) [433,98] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy draklen citadellát. Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a láthatatlanság varázslatot! Láthatatlanná váltál. [-81 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes mászás:) Szerencsére a pókkarmok elég jól megtapadnak az előtted magasodó göcsörtös sziklafalon, így mászni kezdhetsz felfelé. (Önanalízis: +5% mászás.) Nem könnyű láthatatlanul mászni! Csak találomra keresel újabb fogódzkodókat kezeidnek és lábaidnak. Szerencsére mászótudásod megfelelő, úgyhogy épségben felérsz a citadellához. A citadella belsejében káprázatos dolgokat látsz. Egyrészt egy színarany kupolájú helyiségbe jutottál, másrészt valamilyen döngicsélő, cseppet sem kellemetlen zaj tölti be az amúgy remek akusztikájú termet. Ha már minden ilyen ideálisan szép, kell itt lennie kincsnek is! Hirtelen elállja előled valaki a fényt. Hohó, nem vagy egyedül! Ez egy képlékeny otaa! {szintje: 47.} {védettsége: 135 szúró, 135 vágó, 135 ütő ellen.}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy őstűz varázslattal köszöntöd a másikat. 184 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Megmarkolva a lovagi kardot a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed a képlékeny otaa testét. (10 támadással 1693 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+212 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 38 életpontot sebződik. Sárkánypengével néhányszor megcsapod a képlékeny otaa testét. (8 támadással 623 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Tűzelementálod támad. (50 életpontot sebezve.) Csápjaival a képlékeny otaa csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 212 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő aranytű felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A képlékeny otaa megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A képlékeny otaa Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-15 TVP). Lovagi karddal végigvagdosod a képlékeny otaa bal oldalát. (3 támadással 528 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Tűzelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) Sárkánypengével súrolod a képlékeny otaa testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Tűzelementálod támad. (47 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 207 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő aranytű felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A képlékeny otaa mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-11 TVP).
A képlékeny otaa szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
21638 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3286, sebződés: 747, gyógyulás: 529, összesen: -218 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy isteni átok varázslatot, majd rád küldi. (-25 szerencse a harc időtartamára.) Távolról negatív csapás varázslatot lő rád a másik. 164 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az aszott draklen jobb karját. (8 támadással 308 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (62 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (271 életpontot vesztettél.) Meglengetve a lovagi kardot ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod az aszott draklen fejét. (10 támadással 1329 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) Sárkánypengével megvagdalod az aszott draklen aszott pikkelyeit. (8 támadással 488 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (50 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 224 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 84 életpontot vesztettél. Az aszott draklen csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 294 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +59 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-112 varázspont.) Az aszott draklen farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 246 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) Az ütés ereje elsöprő, izmaid tovább sajognak tőle. 196 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Lovagi karddal párszor kilyukasztod az aszott draklen testét. (10 támadással 1356 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 45 életpontot sebződik. Sárkánypengével megvagdalod az aszott draklen testét. (8 támadással 470 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 70 életpontot sebződik. Az aszott draklen fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 253 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 71 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 303 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-110 varázspont.) Siralmas támadást intéz farkával az aszott draklen, épp csak megsuhint. (1 támadástól 246 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik!
Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az aszott draklen bal lábát. (10 támadással 1343 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) Sárkánypengével épp hogy megvágod az aszott draklen testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (60 életpontot sebezve.) Az aszott draklen beleharap a kezedbe. (1 támadástól 263 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 73 életpontot vesztettél. Az aszott draklen többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 333 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +67 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával az aszott draklen, épp csak megsuhint. (1 támadástól 235 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) Az ütés ereje elsöprő, izmaid tovább sajognak tőle. 188 életpontot vesztettél.
Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 5724, sebződés: 3444, gyógyulás: 485, összesen: -2959 ÉP}
(Továbbmész...) [434,98] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (pular kristály) van! (Önanalízis: +1% bányászat.) A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy gourry fészek van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sangin yeti került az utadba. { hideg alapú varázslat nem hat rá.} {max. életpontja: 4313-5312.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fehér glóbusz varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őstűz. 138 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Semmi eredménye! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sangin yeti testét. (8 támadással 382 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 50 életpontot sebződik. A szörny hideget lehel! A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Megmarkolva a lovagi kardot ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a sangin yeti testét. (10 támadással 1700 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+213 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 55 életpontot sebződik. Sárkánypengével mély sebeket nyitva megvagdosod a sangin yeti testét. (8 támadással 638 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 57 életpontot sebződik. A sangin yeti mancsával eltalálja a jobb lábadat. (1 támadástól 376 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +76 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A sangin yeti mancsával eltalálja a bal lábadat. (1 támadástól 503 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +101 ÉP.) Félig lebénul a bal oldalad az ütéstől. 402 életpontot vesztettél. Lovagi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sangin yeti bal vállát. (10 támadással 1778 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+223 életerő). Tűzelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) Sárkánypengével végigvagdosod a sangin yeti jobb vállát. (7 támadással 543 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Tűzelementálod támad. (38 életpontot sebezve.) Egy tockost nyomat Neked a sangin yeti! (1 támadástól 500 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +100 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A sangin yeti megüti a jobb karodat a mancsával. (1 támadástól 328 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +66 ÉP.) Az ütés kábító erejű. 262 életpontot vesztettél. A sangin yeti összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 35057 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5436, sebződés: 2371, gyógyulás: 937, összesen: -1434 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy őstűz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 159 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mutáns hegyitroll bal karját. (8 támadással 379 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (24 életpontot sebezve.) A lény egy savdárdát dob rád. Eltrafált a lövedék. (585 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal párszor kilyukasztod a mutáns hegyitroll fejét. (10 támadással 1707 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+214 életerő). Tűzelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) Sárkánypengével megvagdalod a mutáns hegyitroll bal lábát. (8 támadással 603 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 75 életpontot sebződik. A mutáns hegyitroll nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 177 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) Mielőtt észbe kapnál, a mutáns hegyitroll megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 186 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 204 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) A szörny megtipor. 127 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a mutáns hegyitroll jobb lábát. (10 támadással 1705 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+214 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 36 életpontot sebződik. Sárkánypengével megkarcolod a mutáns hegyitroll testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 74 életpontot sebződik. A mutáns hegyitroll kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 165 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) A mutáns hegyitroll mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 162 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Csápjaival a mutáns hegyitroll csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 167 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A szörny megtipor. 141 életpontot vesztettél.
A mutáns hegyitroll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28070 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4893, sebződés: 1914, gyógyulás: 737, összesen: -1177 ÉP}
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy elektromos pajzs mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őstűz varázslatot. 165 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gömbvillám varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány óriási karmát. (8 támadással 378 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 58 életpontot sebződik. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. A villámok csak csiklandoznak. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Alkotó kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a zafír sárkány óriási karmát. (6 támadással 689 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 66 életpontot sebződik. Sárkánypengével megkarcolod a zafír sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A zafír sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy királyi korona [királyi korona ládikóba-> (476,94)-> 125 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (476,95)-> 6 arany, -2 ÉP], 9 arany és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (475,94)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1481, sebződés: 70, gyógyulás: 18, összesen: -52 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Sunyi ellenfeled, egy mentális tükör pszi felrakásával szöszmötöl! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 133 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy ryuku átokvarázs varázslatot dob rád a másik. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 64 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 169 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku kalandozó testét. (8 támadással 386 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 13 életpontot sebződik. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Marokra fogva a lovagi kardot a másikra támadsz. Lovagi karddal párszor kilyukasztod a ryuku kalandozó jobb lábát. (10 támadással 1697 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+213 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 59 életpontot sebződik. Sárkánypengével mély sebeket nyitva megvagdosod a ryuku kalandozó jobb lábát. (8 támadással 634 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 66 életpontot sebződik. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (10 támadástól 623 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +125 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-87 varázspont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Lovagi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku kalandozó jobb lábát. (8 támadással 1399 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+175 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 22 életpontot sebződik. Sárkánypengével épp hogy eltalálod a ryuku kalandozó testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 16 életpontot sebződik. Pengéjét vadul forgatva, a 2 ryuku kalandozó újra meg újra lecsap. (4 támadástól 250 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot.
A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (475,94)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> (475,94)-> 100 arany, -2 ÉP], egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (476,95)-> 50 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (475,94)-> 10 arany, -2 ÉP], 3 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (475,94)-> 18 arany, -2 ÉP], 6 arany és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (476,95)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], ezenkívül 1 ryuku nyaklánc és 1 ryuku függő [ryuku függő ládikóba-> (476,95)-> 225 arany, -2 ÉP]. Szereztél 4 katonai kötszert. 30207 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4506, sebződés: 1120, gyógyulás: 664, összesen: -456 ÉP}
v 198 442 123 | elmormolod a 198. varázslatot |
[442,123] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nagyobb phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
(Önanalízis: +3% felderítés.)
Észreveszel egy oltárt. Sheran hívői építették.
vv 199 | elmormolod a 199. varázslatot |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Megjelenik egy lidérc! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Vad csatakiáltással, felemelve a lovagi kardot a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed az óriásmassza testét. (10 támadással 1709 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+214 életerő). Tűzelementálod támad. (60 életpontot sebezve.) Sárkánypengével mély sebeket nyitva megvagdosod az óriásmassza jobb oldalát. (8 támadással 612 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Tűzelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 144 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérc rád támad! (3 támadással 66 ép-t sebzett.) Vad döféseivel az óriásmassza nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 168 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-3 erő forduló végéig). A lidérc rád támad! (3 támadással 65 ép-t sebzett.) Az óriásmassza hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 274 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) A lidérc rád támad! (3 támadással 64 ép-t sebzett.) Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed az óriásmassza testét. (10 támadással 1682 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+211 életerő). Tűzelementálod támad. (61 életpontot sebezve.) Sárkánypengével néhányszor megkarcolod az óriásmassza testét. (4 támadással 317 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 48 életpontot sebződik. Az óriásmassza csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 163 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérc rád támad! (3 támadással 63 ép-t sebzett.) Az óriásmassza sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 162 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-3 erő forduló végéig). A lidérc rád támad! (3 támadással 64 ép-t sebzett.) Több csapást kapsz az óriásmassza farkától. (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A lidérc rád támad! (3 támadással 65 ép-t sebzett.)
A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. [magszim bél ládikóba-> (475,94)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 20975 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4532, sebződés: 1395, gyógyulás: 747, összesen: -648 ÉP}
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
(Továbbmész...) [442,121] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy quwarg ikerbolyt. (ld. enc.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Messze délkeletre látsz egy Sheran oltárt. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
(Továbbmész...) [443,120] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy gyökérszellem ijesztett meg. {támadása: 150.} Amikor elhal a zaj, előmászol.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Gonemutlan hálója. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Gonemutlan testét. (8 támadással 382 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 61 életpontot sebződik. A lény gyors egymásutánban néhány teriád nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 435 életpontot vesztettél. Meglengetve a lovagi kardot a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Gonemutlan testét. (10 támadással 1679 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+210 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 64 életpontot sebződik. Sárkánypengével mély sebeket nyitva megvagdosod a Gonemutlan jobb karját. (8 támadással 598 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 52 életpontot sebződik. A szörny több karmával is a lábadra csap. (6 támadástól 180 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Az ütés kábító erejű. 144 életpontot vesztettél. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 285 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) Félig lebénul a bal oldalad az ütéstől. 228 életpontot vesztettél. Lovagi karddal párszor kilyukasztod a Gonemutlan jobb lábát. (10 támadással 1696 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+213 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 26 életpontot sebződik. Sárkánypengével megkarcolod a Gonemutlan bal karját. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Tűzelementálod támad. (38 életpontot sebezve.) A Gonemutlan néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (6 támadástól 198 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) Az ütés kábító erejű. 158 életpontot vesztettél. Bár ügyesen védekezel, a Gonemutlan sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 300 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +60 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 Gonemutlan tőre (ld. enc.). Szereztél 1 teriád férget. [teriád féreg ->eldobod] 43579 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4661, sebződés: 1928, gyógyulás: 706, összesen: -1222 ÉP}
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [445,119] Még mindig hegyvidéken vagy.
be 743 | bemész a 743. épületbe |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
ASZOTT DRAKLEN (814. SZÖRNY) A draklenek az evolúció során több irányba fejlődtek. Bíborpikkelyű társaik a tűz, a jádék az elektromosság, a topázok a fagy, a feketék a halál, a zöldek pedig a méreg elemi ismerőivé váltak. Azonban ezek mellett még egy, kezdetben visszamaradott, elkorcsosult ág fejlődött tova, az aszott drakleneké. Nevüket ritkán ép, többnyire ráncosan növő pikkelyeikről kapták. Képességeik az idő folyamán csakúgy továbbfejlődtek, mint tisztavérű társaiké, és ma már - a kinézetbeli különbségek ellenére - cseppet sem tudnak kevesebbet a többi draklennél. |
QUWARG IKERBOLY (1740. TEREPTÁRGY) Még Téged is - aki látott már quwargok építette bolyt -, meglep, hogy milyen hatalmas erődítményeket képesek létrehozni ezek a szapora rovarok. Ez az óriási, ikertornyú vár félelmet sugároz magából. Sokáig nem érted, mitől is riasztó annyira, de minél tovább bámulod, annál inkább biztos vagy benne: ez a torony él! Ezer, mit ezer, millió rovar nyüzsgése lepi be! Nagyot nyelsz, de úgy ítéled meg, egy bátor kalandozó ezt a várat is képes meghódítani és kifosztani, ehhez azonban néhány követelménynek meg kell felelned. Először is védelmed legyen legalább 90-es, hogy túléld a behatolás közben téged ért csípéseket. Ha ez megvan, vedd elő hátizsákodból a mászókarmodat (H 78), és a legalább 28-os mászás szakértelmedet latba vetve, 50 Tvp-nyi időt rászánva mászd meg! De vigyázz, a Vasalt Bunkók óva intenek! Ahogyan ennek az építménynek a megjelenését is megjövendölték, épp úgy jósolják most neked: fertelmes jószágok laknak odabenn! |
GONEMUTLAN (876. SZÖRNY) Bár a teriádok önmagukban félelmet keltenek a ryukukban és más fajokban egyaránt, vannak közöttük igazi legendák. Ezek egyike Gonemutlan, a teriád vadász. Számos rémtörténet szól arról, hogy Gonemutlan ősöreg hósárkányokat, draklen lordokat és hegyi óriásokat pusztított el. Sokak szerint legyőzhetetlen, mert az istenek vére csörgedezik ereiben. Akárhogy is - ha egyszer az a balszerencsés vég ér, hogy hatalmad ellenére azelőtt lépsz az árnyékvilágba, hogy lett volna időd ellenfeled megszemlélni, bízhatsz benne, hogy szerencsétlenségedre Gonemutlannal akadtál össze. |
GONEMUTLAN TŐRE (1390. TÁRGY) A tied lett hát Gonemutlan, a hírneves teriád vadász tőre, ez a drágakövekkel kirakott, könnyed, finom és kellően hűs tapintású varázstárgy. Picit recés éle vadászkésként remekül használhatóvá teszi, hiszen a szörnyek inas testének felnyiszatolására elsőrangú lehet. Emellett persze fegyverként is kiválóan funkcionál. Akár a bal kezedbe is veheted (ha szúrófegyver szakértelmed 50. szintnél alacsonyabb, erre nincs lehetőséged), sebzése mágikus, 4D8+8, használatakor +16 támadást is kapsz. |
Erő: | 88 (113) | Szint: | 56 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 191 cm |
IQ: | 76 (106) | Támadás: | 119 (125) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 70 kg |
Ügyesség: | 86 (108) | Védekezés: | 144 (155) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 53/110 év |
Egészség: | 74 (100) | Életpont: | 3090/2502 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 14 |
Szerencse: | 81 (130) | Varázspont: | 3693/210 | Pénz: | 66983 arany | Kép. pont: | 66 |
Tudatpont: | 93/68 | Pszi pont: | 1492/3595 | Halhatatlanság: | 42 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/33 | ökölvívás: | 12/91 | szúrófegyverek: | 3/0 |
vágófegyverek: | 66/6 (+6%) | ütőfegyverek: | 38/2 (+2%) | lőfegyverek: | 23/19 |
dobófegyverek: | 48/94 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: Alkotó kalapács (#921) (200%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp lovagi kard fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 29/39 (-3989%) | 2. nyomkövetés: | 119/27 (+34%) | 3. lopás: | 1/34 |
4. mászás: | 53/73 (+5%) | 5. hajózás: | 19/30 | 6. csapdakészítés: | 45/53 (+6%) |
7. csapdaészlelés: | 34/59 | 8. gyógyítás: | 151/58 (+150%) | 9. titkosírás: | 10/76 (+11%) |
10. felderítés: | 43/5 (+3%) | 11. szörnyidomítás: | 25/81 | 12. taumaturgia: | 279/65 (+68%) |
13. szerencsejáték: | 9/56 | 14. versengés: | 25/64 | 15. zene: | 16/62 |
16. szörnyismeret: | 77/40 | 17. pszi: | 142/36 (+4%) | 18. zárnyitás: | 59/37 |
19. vadászat: | 5/44 | 20. vitalitás: | 12/17 | 21. bányászat: | 49/12 (+11%) |
22. úszás: | 23/30 | 23. főzés: | 15/32 | 24. őstaumaturgia: | 35/60 (+22%) |
25. csapatmunka: | 12/1 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 26 | |||
2. támadás bónusz: 1 | 5. varázslat sebzés: 5 | 6. regeneráció: 5(6) | 10. vp regeneráció: 5(9) |
11. kincskeresés: 5 | 14. plusz tp: 3 | 16. tulajdonságpajzs: 4 | 17. mágiaerő: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
gyógyítasz 65% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 100 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 200 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot ), jokonbia ágat (#1477) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Szörnykeresés: tl'urlang keresővel Dl'orkhaugrukot. |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), trikornis herceg (#261), zafír sárkány (#329), éjfattyak (#9096), Dl'orkhaugruk (#425), élőholt drakolder (#628), dűnelord (#341) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
9375. szövetség (#9375), hoarián sárkánybébi (#830) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | ősi harcmodor (#287, 120 VP) |
varázspajzs (#288, 55 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | hangcsapás (#344, 95 VP) |
keltetés (#347, 200 VP, 25 TVP) | jégvihar (#353, 45 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) |
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | sebezhetőség (#366, 50 VP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | távolbalátás (#374, 40 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP) | fegyvertánc (#391, 60 VP) |
vérfürdő (#392, 80 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) |
pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) | pszi meditáció (#299, 100 PP) |
önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) | agybénítás III (#302, 25 PP) |
önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | tudatháló (#304, 35 PP) | belső idő (#305, 0 PP) |
mentális tükör (#306, 40 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | ősjég (#311, 100 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) |
szingulár. védelem (#322, 50 VP) | redukció (#365, 80 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +66 vp 84 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (144,5,4) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) |
szürkeáll. aktiv (#71) | láth. észlelése (#78) | hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) |
Symulf rúnája (#182) | varázsenergia (#161) | varázsszem (#184) | tárgyvédelem (#178) |
csupasz izom (#28) | Morgan rúnája (#363) | nagyobb agypajzs (#120) | esszenciavédelem 2 (#188) |
önanalízis III (#303) | pszi-ernyő III (#297) | elme dominanciája (#247) | tűzmágia (#157) |
láthatatlanság (#76) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
őstűz (#310), háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 37, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | tűzgolyó (#155) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | |
tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | |
agybénítás II (#246) | >> | smaragdvámpír (#605) | bo'adhun csapás (#266) | >> | energiaelementál (#577) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | halálos érintés (#271) | >> | rothadó borzalom (#633) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | méregfelhő II (#193) | >> | fényhozó (#602) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | bo'adhun csapás (#266) | >> | ősöreg Orkhan Thai (#726) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | negatív elementál (#734) | halálos érintés (#271) | >> | zg'umrad facsaró (#738) | |
halálos érintés (#271) | >> | ud'mroag tépő (#741) | halálos érintés (#271) | >> | teriád főmágus (#808) | |
halálos érintés (#271) | >> | kaotikus ősvégzet (#894) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 37, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | teriád íjász (#802) | elektromos pajzs (#51) | >> | ködsárkány (#947) | |
mentális tükör (#306) | >> | cunami teknős (#944) | fehér glóbusz (#47) | >> | sangin yeti (#857) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | og'hlobn mészáros (#742) | elektromos pajzs (#51) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | elektromos pajzs (#51) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | elektromos pajzs (#51) | >> | káoszdémon (#547) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kreiton jótündér (#538) | elnyelés (#236) | >> | nők (#999) | |
elnyelés (#236) | >> | férfiak (#998) | elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | tompítás (#40) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
felcsermanó (#7020) státusz: OK |
dűnelord (#341) státusz: OK |
mutáns hegyitroll (#859) (málhás: +135 kg teher) státusz: OK |
HŐSTETTEID |
Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől. |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 4. Legjobb pontszámod: 135. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: tudati jel (109) gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) kihívás (206) önismeret (236) sötét tekercs (260) a butaság ára (273) düh (289) a halál angyala (304) inkvizítor korbács (342) hármas szövetség (383) a mágia szeretete (393) inkvizítori rangs. (402) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) OK tudati ismétlés (519) OK tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 170 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 885 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
7 | aranytű (#272) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | csontkulcs (#74) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | halcsont (#390) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | |||
15 | kaja (#2) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | raaba-főzet (#937) | 8 | ragasztó (#83) | |||
2 | sötét ital (#284) | 1 | teknőstojás (#1514) | 3 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2437 | arany (#50) | 7 | aranyrög (#1251) | 6 | azúrharmat (#1161) | |||
1 | ében toboz (#578) | 3 | ezüstdarab (#326) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
36 | fáklya (#36) | 1 | fűszertartó (#210) | 1 | Gonemutlan tőre (#1390) | |||
3 | gyógykenőcs (#313) | 1 | jokonbia ág (#1477) | 8 | katonai kötszer (#1508) | |||
5 | madártoll (#112) | 1 | moa katalizátor (#386) | 1 | moa zafír (#381) | |||
1 | pszi kő (#248) | 1 | ryuku nyaklánc (#1325) | 6 | sáfránypor (#211) | |||
14 | sárkánypikkely (#292) | 1 | vámpírfog (#1221) |