Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. okt. 27. 9h:28' EZ A 681. JÁTÉKHETED, 669. FORDULÓD 682. játékheted kezdete: okt. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1896 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 377. varázslatot |
* 3. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 1322. tárggyal a 809. tárgyat |
* 6. KP: | használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot |
* 8. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 9. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 661 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Az aranyfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 99 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 661, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
* 10. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 385. varázslatot |
v 22 258 | elmormolod a 22. varázslatot |
tf 3 | fejleszted a 3. tulajdonságodat |
v 15 43 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
p 74 226 20 | használod a 74. pszi képességet |
kre 226 1128 6 | kreálsz a 226. tárggyal az 1128. tárgyat (6 darabot) |
kut 70 | kutatsz 70 pontért |
Gyorsan felraksz egy energiaburok varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 678 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (6 támadással 204 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod támad. (14 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (7 támadással 621 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (21 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 94 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel kicsit megbökdösöd a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (38 életpontot sebezve.) Ütéseket mér a szellemdarázs a farkával a bal válladra. (2 támadástól 243 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9467 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1596, sebződés: 243, gyógyulás: 9, összesen: -234 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy agytaposás varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Egy vérbeli borzongás varázslatot dob rád a másik. A varázslat kudarcot vallott. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ködmágus jobb oldalát. (6 támadással 103 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (60 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel többször eltalálod a ködmágus jobb lábát. (7 támadással 321 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (47 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 144 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel gyengén megszurkálod a ködmágus testét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (23 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 217 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vámpírölővel többször eltalálod a ködmágus testét. (7 támadással 327 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (71 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 135 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a ködmágus fekete csuháját. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (66 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a ködmágus sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 175 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi sorvasztás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1428, sebződés: 392, gyógyulás: 8, összesen: -384 ÉP}
m 7 7 5 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, délnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy energiaburok varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 627 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a veszett gorilla testét. (6 támadással 195 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (60 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a veszett gorilla testét. (7 támadással 637 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (46 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 103 életpontot sebeztél. 103 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel többször eltalálod a veszett gorilla jobb lábát. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (34 életpontot sebezve.) A veszett gorilla Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 102 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel megkarcolod a veszett gorilla jobb oldalát. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (58 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod a veszett gorilla jobb karját. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (40 életpontot sebezve.) A veszett gorilla Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A veszett gorilla a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 102 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11402 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2271, sebződés: 311, gyógyulás: 205, összesen: -106 ÉP}
(Továbbmész...) [256,62] Fák, mindenütt csak fák. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy drakolder csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Lábujjhegyen rásétálsz az izzó homokra. Nem süllyedsz el, sőt, semmi bajod nem esik. Hihetetlen, de a dramoan talizmán valóban varázserővel bír. Hát nem semmi pusztulást végeztek itt az ősi háborúk. Szinte semmi nem maradt épen. A csatamező belseje felé néhány kortárs kalandozó holttestére bukkansz. A szerencsétlenek! Egy elemi pulzátor védelmezi a vadászterületét.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 650 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. A varázslat kudarcot vallott. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az elemi pulzátor bal szárnyát. (6 támadással 197 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (38 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az elemi pulzátor bal lábát. (7 támadással 606 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (81 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megkarcolod az elemi pulzátor furcsa alakját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (62 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 112 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-10 TVP). Az elemi pulzátor nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Az elemi pulzátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. [madártoll ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP] 9403 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1771, sebződés: 159, gyógyulás: 9, összesen: -150 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 654 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ezeréves lélek testét. (6 támadással 152 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (60 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel megdöfködöd az ezeréves lélek éjfekete köpenyét. (7 támadással 502 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (40 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 98 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel párszor épp hogy megérintgeted az ezeréves lélek testét. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (53 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Nem vagy felkészülve az ezeréves lélek gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 305 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-3 max. varázspont.) Vámpírölővel többször eltalálod az ezeréves lélek testét. (7 támadással 531 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 92 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel gyengén megszurkálod az ezeréves lélek áttetsző testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (19 életpontot sebezve.) Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 70 életpontot vesztettél. Bár ügyesen védekezel, az ezeréves lélek sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 298 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-3 max. varázspont.) A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-99 életerő). Az ezeréves lélek még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20720 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2540, sebződés: 772, gyógyulás: 8, összesen: -764 ÉP}
(Továbbmész...) [255,63] Nocsak! Hiszen már ritka erdőben vagy!
m 4 4 2 | mozogsz délre, délre, keletre |
(Továbbmész...) [255,65] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy leviathán lárva nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy energiaburok védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 602 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a leviathán lárva testét. (7 támadással 635 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (61 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megdöfködöd a leviathán lárva testét. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (26 életpontot sebezve.) A leviathán lárva belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 50 életpontot vesztettél. A leviathán lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Vámpírölővel párszor épp hogy megérintgeted a leviathán lárva ráncos bőrét. (2 támadással 181 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (53 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megérinted a leviathán lárva nyakát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (27 életpontot sebezve.) A leviathán lárva fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A leviathán lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A leviathán lárva összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13092 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2031, sebződés: 231, gyógyulás: 184, összesen: -47 ÉP}
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 624 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy agyroppantás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról agyroppantás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy agyroppantás varázslatot, majd rád küldi. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás II pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az elmeszonda testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (66 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Ezt a támadást elhibáztad! Az elmeszonda csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-15 pszi pont.) (-2 TU.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Csápjával megérint az elmeszonda. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-17 pszi pont.) (-1 TU.) Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Támadásodat elkerülte ellenfeled. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-14 pszi pont.) (-2 TU.) Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 957, sebződés: 250, gyógyulás: 261, összesen: +11 ÉP}
(Továbbmész...) [256,65] A bozótost ritka erdő váltja fel. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy szellemdarázs. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy energiaburok varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 694 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szellemdarázs testét. (6 támadással 204 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a szellemdarázs testét. (7 támadással 551 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 87 életpontot sebeztél. 87 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a szellemdarázs testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (47 életpontot sebezve.) A szellemdarázs hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 234 életpontot vesztesz.) A szellemdarázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9467 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1622, sebződés: 234, gyógyulás: 95, összesen: -139 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 674 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ro'galhal kísértet szellemtestét. (6 támadással 204 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (56 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ro'galhal kísértet bal karját. (7 támadással 713 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (68 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 102 életpontot sebeztél. 102 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel néhány helyen meghorzsolod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (31 életpontot sebezve.) A ro'galhal kísértet kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 286 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11618 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1734, sebződés: 286, gyógyulás: 110, összesen: -176 ÉP}
m 2 4 2 | mozogsz keletre, délre, keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: energiaburok létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 672 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szellemdarázs testét. (7 támadással 632 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (36 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel néhányszor megkarcolod a szellemdarázs testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (38 életpontot sebezve.) Több csapást kapsz a szellemdarázs farkától. (2 támadástól 187 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
9467 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1562, sebződés: 187, gyógyulás: 96, összesen: -91 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már energiaburok vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 327 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel jól megszurkálod a tleikan házőrző testét. (7 támadással 627 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (46 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. 45 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel kicsit megbökdösöd a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (57 életpontot sebezve.) A tleikan házőrző elhibázza az ütést csápjával. A tleikan házőrző fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 163 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel többször eltalálod a tleikan házőrző testét. (7 támadással 638 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (57 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. 40 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a tleikan házőrző jobb hátsó lábát. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (33 életpontot sebezve.) A tleikan házőrző rávág csápjával a térdedre. (1 támadástól 203 életpontot vesztesz.) A tleikan házőrző beleharap a kezedbe. (1 támadástól 172 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
12824 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2292, sebződés: 538, gyógyulás: 93, összesen: -445 ÉP}
(Továbbmész...) [257,66] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. A távolban sakálok üvöltenek. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy bo'adhun éjhozó nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 705 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 23 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bo'adhun éjhozó testét. (6 támadással 159 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (25 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (57 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bo'adhun éjhozó testét. (7 támadással 573 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (34 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 97 életpontot sebeztél. 97 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel kicsit megbökdösöd a bo'adhun éjhozó jobb oldalát. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (67 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. A varázslat kudarcot vallott. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiaspirál varázslatot, majd rád küldi. 81 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13298 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1826, sebződés: 161, gyógyulás: 101, összesen: -60 ÉP}
(Továbbmész...) [258,66] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy fekélyes hernyó. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már energiaburok vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 708 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a fekélyes hernyó széles száját. (6 támadással 195 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (57 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-36 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel többször eltalálod a fekélyes hernyó testét. (7 támadással 634 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (40 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel gyengén megszurkálod a fekélyes hernyó testét. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (34 életpontot sebezve.) A fekélyes hernyó fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Vámpírölővel gyengén megszurkálod a fekélyes hernyó testét. (2 támadással 152 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (38 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 96 életpontot sebeztél. 96 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megkarcolod a fekélyes hernyó testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (28 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 132 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-32 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A fekélyes hernyó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11527 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2347, sebződés: 272, gyógyulás: 196, összesen: -76 ÉP}
v 198 269 62 | elmormolod a 198. varázslatot |
[269,62] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ősi rúnatornyot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Bohmer Kair lábát masszírozza. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) A mászó-karperecet a csuklódra csatolva mászni kezdesz felfelé. Az ősi rúnatorony meredek falain alig találsz fogódzkodót. (Önanalízis: +7% mászás.) Többször az élet-halál küszöbén csüngsz alá a homorú falakról. Hálát adsz az isteneknek, amikor sikeresen felérsz a tetőre. Az ősi rúnatorony teteje teljesen sima, csupán itt-ott látszik a talajon néhány nagyobb repedés. Miközben egy félelmetes üvöltés tölti be a levegőt, beszakad alattad a rúnatorony teteje. Egy sötét terembe zuhansz, és alig tápászkodsz fel, amikor egy óriásira nőtt alak ront neked. Egy púpos zsokarg!
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 607 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a púpos zsokarg szőrös púpját. (6 támadással 199 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (43 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel jól megszurkálod a púpos zsokarg szőrös púpját. (3 támadással 266 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (44 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 93 életpontot sebeztél. 93 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel meghorzsolod a púpos zsokarg szőrös púpját. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (31 életpontot sebezve.) A púpos zsokarg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Agyarával a púpos zsokarg kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 áldott kő. 7360 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1329, sebződés: 104, gyógyulás: 101, összesen: -3 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már energiaburok vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 520 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét ülnök töprengő fejét. (6 támadással 202 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) A lény szigorúan végimér téged, majd döntést hoz. ÁRTATLAN! Hehe, ez az! Ellenfelednek már nem lesz esélye, hogy tévedésére ráébredjen. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a sötét ülnök fejét. (7 támadással 617 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (44 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 59 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel többször eltalálod a sötét ülnök testét. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (59 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 171 életpontot vesztesz.) A sötét ülnök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Vámpírölővel valamennyire megsebezgeted a sötét ülnök testét. (2 támadással 169 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (67 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 63 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel meghorzsolod a sötét ülnök bal vállát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (34 életpontot sebezve.) Ügyesen manőverezve, a sötét ülnök megtalálja egy védtelen pontodat, és megsebesíti a válladat. (1 támadástól 107 életpontot vesztesz.) A sötét ülnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13505 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2153, sebződés: 378, gyógyulás: 8, összesen: -370 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy energiaburok védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 658 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan behemót testét. (6 támadással 148 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (39 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (54 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel jól megszurkálod a tleikan behemót jobb oldalát. (7 támadással 476 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (54 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel gyengén megszurkálod a tleikan behemót jókora fejét. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) A tleikan behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 258 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Vámpírölővel többször eltalálod a tleikan behemót testét. (7 támadással 441 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (8 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel kicsit megbökdösöd a tleikan behemót testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (49 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a tleikan behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 285 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13505 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2394, sebződés: 597, gyógyulás: 180, összesen: -417 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy energiaburok varázst. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 307 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gothag döglidérc testét. (6 támadással 196 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (48 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a gothag döglidérc jobb lábát. (7 támadással 660 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (56 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel megdöfködöd a gothag döglidérc jobb karját. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (41 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A gothag döglidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Vámpírölővel jól megszurkálod a gothag döglidérc bal karját. (3 támadással 253 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (32 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 45 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a gothag döglidérc testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (46 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a gothag döglidérc meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Véres nyál csordul ki a gothag döglidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11698 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1955, sebződés: 165, gyógyulás: 8, összesen: -157 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy agytaposás mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 469 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ködmágus bal oldalát. (6 támadással 97 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (45 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel megdöfködöd a ködmágus testét. (7 támadással 293 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (61 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 129 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel néhány helyen meghorzsolod a ködmágus fekete csuháját. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (71 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 200 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A varázslat kudarcot vallott. Vámpírölővel többször eltalálod a ködmágus jobb oldalát. (7 támadással 272 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (28 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 130 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel néhányszor megkarcolod a ködmágus fekete csuháját. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (48 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a ködmágus sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 231 életpontot vesztesz.) Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vámpírölővel jól megszurkálod a ködmágus bal vállát. (7 támadással 302 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 121 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel valamennyire megsebezgeted a ködmágus fekete csuháját. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (54 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 194 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2390, sebződés: 625, gyógyulás: 8, összesen: -617 ÉP}
bb 2 938 326 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (938 darabot) |
bb 148 310 390 | beraksz a bankba a 148. tárgyat (310 darabot) |
in 5145 545 499 | leírod az 5145. kalandozónak az 545. szörnyet a 499. tárgyat |
in 5145 549 506 | leírod az 5145. kalandozónak az 549. szörnyet az 506. tárgyat |
in 5145 554 713 | leírod az 5145. kalandozónak az 554. szörnyet a 713. tárgyat |
in 5145 567 730 | leírod az 5145. kalandozónak az 567. szörnyet a 730. tárgyat |
in 5145 568 775 | leírod az 5145. kalandozónak az 568. szörnyet a 775. tárgyat |
in 5852 44 111 | leírod az 5852. kalandozónak a 44. szörnyet a 111. tárgyat |
in 5852 47 110 | leírod az 5852. kalandozónak a 47. szörnyet a 110. tárgyat |
* 1. BP: | alakváltás 13 |
* 2. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
* 3. BP: | energia fejlesztése 26 |
* 4. BP: | elmormolod a 238. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 160. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 84. varázslatot |
* 7. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (5 darabot) |
* 8. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 9. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 511. tárggyal a 824. tárgyat |
KOPONYAZÚZÓ EMMA (495. SZÖRNY) Koponyazúzó Emma a leghíresebb táncoló ogrék egyike. Hírnevét annak köszönhette, hogy bár élete során kétszer is az Esthar birodalom papjainak fogságába esett, mégis életben maradt. Márpedig a rakshallionok sosem hoztak a hegyvidék óriás népe számára túl kegyes ítéleteket, hiszen az ogrék gyermekded módszerekkel gyilkolták a birodalom lakóit. A közel nyolc méter magas Koponyazúzó Emmát mindig is nagy szerencsével áldották meg az istenek, ennek köszönhetően volt rá ideje, hogy alaposan rászolgáljon a gúnynévre, melyet környezete akasztott rá, és azóta is büszkén visel. A hegyekbe tévedt alanori kutatók közül még most, sok évszázad elteltével sem sokan térnek vissza. Ilyenkor csupán egy önmagába feledkezett táncoló árnyék vetül a környék sziklás fennsíkjaira... |
SSHREAKZA (496. SZÖRNY) A testzabálók legöregebbike. Fajtársai szürkeségével ellentétben az ő pikkelyei a szivárvány minden színében tündökölnek. Már a roelaothi tudósok is megemlítették kódexeikben különös kinézetét, és úgy vélték, a barlanglakó nép urával van dolguk. Nos, Sshreakzát tényleg valami ilyesminek tekinthetjük, hiszen amellett, hogy testi erejével a többiek fölé emelkedik, neki köszönhető, hogy a testzabálók nem szóródtak szét Ghallán, hanem még mindig egy zárt és összetartó közösségben élnek a volt Roealoth erdeiben. |
NITMÁK LORD (498. SZÖRNY) Ínséges időszakok a pengekarú nitmákok életében is léteztek. Amikor a faj túlzott mértékben elszaporodott, a mutakok - kedvenc eledelük - száma pedig aggasztóan lecsökkent, a nitmákok végső lépésként, erőiket összevonva további potenciális eleség után néztek. A csapatok élén a nitmák lord állt, aki rendkívül okos stratégának bizonyult. Állítólag egyszer még egy mennydörgő titánt is leterítettek, majd felfaltak, de ezt még a roealothi történelemírók tekercsei is csak másodkézből hallott hírként említik. |
TISSIAN SÁMÁNÚR (501. SZÖRNY) Évezredekkel ezelőtt, amikor még bo'adhun barbárok lakták a jelenleg lakatlan vidéket, hierarchikus közösségeik élén a varázstudó sámánok álltak. Szükség is volt rájuk, hiszen a rakshallion papok és a nagyon erős kyorgok ellen vívott háborúban a mágia volt az egyetlen dolog, amiben bízhattak. Tissian is egy volt a bo'adhun sámánok közül, de a mendemondák szerint történt valami, amely kiragadta őt a névtelenségből. Manapság már cáfolják, hogy bármiféle valóságtartalma lehetett az akkoriban szárnyra kapott híreknek: Tissian legyőzött egy triklem drakoldert. A sámánúr a kolosszussal vívott küzdelemben távozott az élők sorából, de a felszabaduló mágikus energia visszarángatta őt a nemlétből. Azóta is élőholt szellemként bolyong Ghallán, és a bo'adhun nép egyesítésén munkálkodik. |
TOODROK DIN (503. SZÖRNY) Állítólag a varkaudar remeték az elsők közt érkeztek a bo'adhun birodalom bukása után oly sokáig lakatlan területekre. Toodrok Din is egy volt ezek közül, de mielőtt még beleolvadt volna fajtársai szürke életébe, más tervek fogantak meg fejében: elképzelései azonban, mellyel népét közösséggé kovácsolta volna, kudarcot vallott. Néhány évtizednyi küszködés után Toodrok Din letett a birodalom alapításának reménytelen vállalkozásáról, és azóta az erdők visszavonult lakójaként tengeti mindennapjait. Neve azonban bátor és újító tervei kapcsán örök mementóként fennmaradt a megfakult tekercseken. |
TORZ GÓLEM (516. SZÖRNY) Ezek a vicsorgó pofájú, egy mutánst megszégyenítő végtagokkal (mindenből kettővel több) rendelkező gólemek réges-régen csupán Roelaoth palotáinak mesés gazdagságú kincseskamráit védték az illetéktelen behatolóktól. Miközben azonban a császárság megbukott, és ezeknek az őrző lényeknek az alkotói odavesztek a három nemzet háborújában, a legtöbb kincseskamrát maga alá temette a triklem drakolderek pusztítása. A káoszban a védelmi feladatokat ellátó gólemek szétszéledtek, szívósságuk azonban töretlen maradt: legtöbbjük még ma is az őrhelyéhez vezető utat keresi, miközben mindenkit aki nem esthar pap (talán még azt is, aki az, ezt nem tudhatjuk) négy kézzel tép darabokra. |
NÉVJEGYKÁRTYA (1846. TÁRGY) Táborbontás közben egy furcsa kis papírdarab akad a kezed ügyébe. Furcsállod, nem emlékszel, hogy ilyened lett volna korábban. Egy üzenet is van rajta: "Köszönjük becses adományát, melyet felajánlott az Árnymanó Rehabilitált Nyugdíjasok Mozgáskorlátozott Egyletének Narkolepsziás Önkéntesek Köre (Á.R.NY.M.E.N.Ő.K) részére. Küldeményét kézbesítettük a megfelelő helyre. Amennyiben további adomány felajánlásával szeretné támogatni társulatunkat, úgy keresse meg az ön közvetlen összekötőjét vagy a társulat bármely tagját. Vagy csak táborozzon frekventált helyen és MI lépünk kapcsolatba önnel." A lap alján pedig cikornyás betűkkel egy aláírás. Egy ideig bután nézel a kártyára, forgatod hátha más értelmes dolgot is találsz rajta. De semmi. Aztán egyszer csak leesik. Téged KIRABOLTAK! Dúlsz-fúlsz mérgedben... Hirtelen nem látod mit vittek el, majd ha lecsillapodsz utánanézel. Addig is azon kapod magad, hogy a kártyát elsüllyeszted zsebedben, hátha összehoz a tettessel a balsors (az Ő balsorsára) - ha már úgyis ott hagyta az aláírását, de persze elképzelhető, hogy időközben elhagyod valahol. Amennyiben te magad is tagja vagy ennek az ÁRNYMENŐK KT-nak úgy lehetőséged van a tudati energiákkal és némi tintával ilyen üzeneteket szerkeszteni. Ehhez nem kell más, mint kiadnod a KT [1846] [mennyiség] parancsot. Egy névjegykártya elkészítéséhez 1 TVP és 1 tinta szükséges. |
KVATÁNS PAJZS (1829. TÁRGY) Ha a tektonikus kvatáns pikkelyét alaposan szemügyre veszed, máris adja magát az ötlet, hogy pajzsot készíts belőle. Ehhez 3 smirglilevéllel megfelelő alakúra kell formálnod a peremét. Aztán kell még 4 csepp ragasztó, és két surranó kígyóbőr is, a rögzítő szíjak elkészítéséhez. A nagy mű összesen 40 TVP-t emészt fel, de az eredmény kárpótolni fog ezért: a pajzs +8 védettséget biztosít, és +1-et ad minden energia, hideg, és fizikai alapú támadó varázslat elleni mentődobásodra, valamint +1-et a tárgyaid mentődobásaira. |
ARANYFALÓ LÁDIKÓ (1755. TÁRGY) Egy élelmes bérvarázsló az aranytermő ládikó mintájára megalkotta ezt a varázstárgyat. A működése egyszerű és majdhogynem fordított a termő ládikáéval. Ha éppen varázserőre lenne szükséged, csak tegyél aranyat a ládikóba, és az azonnal elteleportálódik a ládát üzemeltető varázslóhoz. A varázsló az arany fejében megosztja veled mágikus erejét, mégpedig a fizettségnek megfelelő mértékben. Minden aranyért egy VP-t kapsz így, bár ügyelj arra, hogy maximális varázspotenciálodat, vagyis max vp-id számát így sem tudod túllépni. Ha esetleg több aranyat raknál ennél a ládikóba, a varázsló akkor is elküldi a vp-ket, de azok kárba vesznek. A ládikó használata: H 1755 <arany> |
ISTENI KEHELY (1760. TÁRGY) Talán a legősibb eredetű kegytárgyat tartod most a kezedben. Ez az egyszerű talpas fakupa valószínűleg egy jól megtermett borkonyócserje gyökeréből lett megformálva. Amilyen egyszerű és puritán annyira teljes a maga nemében. Magassága nem lehet több 5-10 centinél és pár csepp folyadéknál több nem férhet el benne semmiből. Valaha a főpapok használták a hosszú és kimerítő (nem ritkán saját véráldozatukat igénylő) szertartások végén, a minél gyorsabb felfrissülés érdekében. Használata nagyon egyszerű, mindössze 3 csepp isteni könnycseppet kell a kupába töltened és kisebb szertartás keretében felhajtani azt. A leírás szerint ez azonnal felfrissít és beforrasztja sebeidet (max ÉP-be kerülsz). A kelyhet a H 1760 paranccsal használhatod 3 TVP-ért. A kupa egy nagyon erőteljes relikvia ami még a legnagyobb hatalmasoktól is tiszteletet követel ezért eszedbe sem jut, hogy naponta többször használd, arról nem is beszélve, hogy bármikor szükséged lehet gyógyítő hatalmára, ezért nem adod oda senkinek. |
MANAKÚT (1774. TEREPTÁRGY) Sokat töprengtél rajta, hogy miként lehetne bezárni, végleg megsemmisíteni a Sötét Földre nyílt dimenzióréseket, hogy a belőlük áradó fenyegetés megszűnjön végre. Nos, van rá mód, de nem egyszerű, és bizony áldozatot kíván mindenkitől, aki a szívén viseli az ilyen "nagy" ügyeket. A manakút egy rég elfeledett mágiafókusz, amit már évezredek óta nem használt senki, hiszen sosem volt rá szükség. A működését felesleges volna elmagyaráznom, valószínűleg nem értenéd. Lássuk hát inkább a gyakorlati teendőket! A manakút valójában nem hasonlít egy közönséges kúthoz, hiszen nem lefelé való ásással készül, sokkal inkább tartálynak, vagy kádnak lehetne nevezni, ha épp találóbb kifejezést keresnénk a kinézetére. Ezt a tárolót azon mezőkön tudod felépíteni, ahol van dimenziórés. A kutat közvetlenül a rés alatt, az EP 1774 <TVP> paranccsal éptítheted és 1000 TVP árán készül el teljesen. (Nem szükséges egyedül, egyetlen nekifutásból feléptítened, mások is segíthetnek, és a korábban félbehagyott munkát bármikor folytathatod. Fontos azonban megjegyezni, hogy egyszerre legalább 20 TVP-t költs el, mert ennél kevesebbért az éptítés egyáltalán nem halad.) A manakutat csakis a kisebb dimenziórések közelében lehet, és érdemes feléptíteni, másutt ezzel kár próbálkoznod. (Sajnos vannak olyan dimenziórések is, amelyeket méretük okán ezzel a módszerrel sem lehet bezárni.) A kút alapszerkezetét a mindenütt megtalálható anyagokból, kőből és földből készítheted el, ezért kőkalapácsra, és ásóra is szükséged lesz a művelethez. Ha elkészült a nagy mű, akkor megkezdheted a kút feltöltését. Ehhez a H 1774 <varázspont> parancsot add ki. A kút feltöltésére is ugyanaz a szabály érvényes, mint a megépítésére: bárki besegíthet neked, és te is folytathatod később, a korábban elkezdett munkát. A kút 20000 VP-vel tölthető fel teljesen. Ha befejeződött a feltöltés, az utolsó cseppnyi mana bekerülésekor a kútban tárolt mágikus energia felszabadul, és bezárja a dimenziórést, az (remélhetőleg örökre) megszűnik. Aki hozzájárul a kutak feltöltéséhez, az a rés bezáródásakor hősként ünnepelheti magát és tettét a világ sosem fogja elfelejteni. |
KRISTÁLYNYÁLKA (632. SZÖRNY) A drakolder csatamezőkön az izzadt harcosok vértől mocskos fegyverein kívül iszonyatos mágikus erők is egymásnak feszültek. A kyorg mágia, az esthar papok imádságai és a bo'adhun sámánok gyilkos rítusai megspékelve a triklem drakolderek tűzvihart okozó pillantásával olyan elegyet hoztak létre, ami a természet minden szegletét kipusztította akár több mérföldes körzetben is. A kristálynyálka a természet egyfajta bosszújaként kelt életre, a kristályossá olvadt föld vérszomjas kínja öltött formát benne. A masszaszerű, kavargó örvényként közlekedő szörny szinte mindent bekebelez, ami az útjába kerül, senkinek sem kegyelmez - még Sheran híveinek sem. Vámpirizálni nem lehet belőle. |
GYÖNGYBERAKÁSOS ÖV (732. TÁRGY) Ez a szemet gyönyörködtető ékesség a nemesek viselete ünnepi alkalmakkor. Ha egy szörny kincseskamrájában bukkansz rá, annak számtalan oka lehet: a kalandvágyó nemes a szörny gyomrában végezte, vagy a tolvaj járt ugyanígy, aki a nemes házából a különleges kincset elorozta. |
Erő: | 81 (101) | Szint: | 52 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 79 (96) | Támadás: | 74 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 80 (102) | Védekezés: | 138 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 48/50 év |
Egészség: | 81 (100) | Életpont: | 1320/1178 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 82 (108) | Varázspont: | 4203/110 | Pénz: | 7347 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 39/1 | Pszi pont: | 849/62 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 101 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9 | ökölvívás: | 5 | szúrófegyverek: | 51 |
vágófegyverek: | 8 | ütőfegyverek: | 3 | dobófegyverek: | 38 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 29 | 2. nyomkövetés: | 170 | 3. mászás: | 33 |
4. csapdakészítés: | 9 | 5. csapdaészlelés: | 18 | 6. gyógyítás: | 299 (+1) |
7. titkosírás: | 19 | 8. felderítés: | 36 (-1) | 9. szörnyidomítás: | 5 |
10. teológia: | 144 | 11. taumaturgia: | 254 | 12. szerencsejáték: | 8 |
13. versengés: | 27 | 14. zene: | 15 | 15. szörnyismeret: | 23 |
16. pszi: | * 77 | 17. zárnyitás: | 3 | 18. vadászat: | 9 |
19. vitalitás: | 4 | 20. bányászat: | 53 | 21. úszás: | 15 |
22. csapatmunka: | 5 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 87 | |||
7. tulajdonságpont: 1 | 11. kincskeresés: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 40 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288), Rém (#315), halálmadár (#351) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), átokosztó (#372) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), Thargodan kufár (#335), éjfattyak (#9096), kísértetvarázsló (#424) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | energiaburok (#239, 15 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 25 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 30 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 160 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | elme dominanciája (#247) | nagyobb agypajzs (#120) | papi aura (#377) |
esszenciavédelem (#165) | jégmágia (#279) | tárgyvédelem (#178) | tulajdonságpajzs (#26) |
erőpajzs III (#127) | szemmelverés (#137) | hatalomvarázs (#220) | a lélek védelme (#57) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61), éjfattyak végzete (#260) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | jégoszlop (#231) | >> | noth szellem (#250) | |
jégoszlop (#231) | >> | manaelementál (#290) | gömbvillám (#176) | >> | aranyfecske (#283) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | aranyfecske (#283) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
2.) Látni akarok egy igazi dalebgad kristálykulcsot! Mutasd be oltáromnál, de siess! |
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld kincskeresés képességedet legalább 4-es szintre! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián. |
2007 II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: kaszt.kiteljesedés (166) mest. gerjesztés (184) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) a butaság ára (273) mágiafókusz (275) fejleszt.gyümölcse (292) magiometer (314) jégmág. hierarchia (391) jégrúna (398) jégvihar generálása (407) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | bahrot bőr (#938) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 13 | ezüstdarab (#326) | |||
11 | galachmit (#310) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 96 | kaja (#2) | |||
6 | kerek kő (#19) | 8 | mocsári penke (#148) | 1 | nehezék (#258) | |||
20 | pirkit (#153) | 2 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
200 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | álompor (#396) | |||
1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csalánvirág (#582) | 1 | gyöngyberakásos öv (#732) | |||
5 | jégszilánk (#1128) | 10 | mákrózsa virág (#56) | 14 | ramit kő (#226) | |||
4 | szögletes kő (#17) | 5 | tükör (#43) |