667. forduló, 669. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. okt. 22. 9h:18'
EZ A 681. JÁTÉKHETED, 668. FORDULÓD
682. játékheted kezdete: okt. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


15 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [253,31] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+1 tvp ). Az aranytermő erszény 69 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+90 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1742 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+287 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) A lottó 837. hetének nyerőszámai: 25, 21, 23. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 778.]
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 776.]
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 776.]

* 2. KP: elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 377. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 774.]
Fürgén varázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 772.]
Gyorsvarázsolsz! Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 770.]

* 3. KP: leveszed/lerakod az 511. tárgyat
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 770.]

* 4. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 768.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 768.]
Fürgén varázsolsz! [-45 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] [2 pontot használtál fel, van még 766.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 1322. tárggyal a 809. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 766.]
A füledre akasztod a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 766.]
Lecsatolod a játékmesteri palástot, majd magadra öltöd az ősi páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 766.]

* 6. KP: használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 765.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +10 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 759.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 757.]

* 7. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-36 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 755.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 753.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-38 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 751.]

* 8. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 212% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 751.]

* 9. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 600 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske jobb oldalát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Az aranyfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 97 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 669, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[-72 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+4% teo] [10 pontot használtál fel, van még 741.]

* 10. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 385. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 741.]
Beizzik a turbómágia. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 739.]
Gyorsvarázsolsz! Megidéztél egy földelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% tau] [10 pontot használtál fel, van még 729.]

t 452 támadod a 452. szörnyet
FT 452 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy bosszantó apróság! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 616 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bosszantó apróság egyik lábát. (6 támadással 201 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (40 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel többször eltalálod a bosszantó apróság egyik lábát. (7 támadással 619 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (46 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel jól megszurkálod a bosszantó apróság bal oldalát. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (54 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A bosszantó apróság fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-11 varázspont.) Itt is, ott is célba talál a bosszantó apróság ollója. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-15 TVP). A bosszantó apróság farkával megérint. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). Vámpírölővel többször eltalálod a bosszantó apróság fejét. (3 támadással 264 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (61 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megkarcolod a bosszantó apróság nyakát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (26 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. A varázslat kudarcot vallott. A bosszantó apróság belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a bosszantó apróság összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-16 TVP). A bosszantó apróság farkával a kezedre csap. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig).
A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16848 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2370, sebződés: 361, gyógyulás: 175, összesen: -186 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+846 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) [40 pontot használtál fel, van még 658.]

p 74 232 20 használod a 74. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz energiával. Elcsattintod a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 20 vasérc molekuláit, előállítottál 20 ilkin ércet. [-200 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 653.]

p 74 232 20 használod a 74. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 4 vasérc molekuláit, előállítottál 4 ilkin ércet. [-40 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 648.]

p 74 232 20 használod a 74. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a molekulaátrendezés pszi képességet. A varázslat nem járt sikerrel: nem tudtad a paraméterként megadott ércet a rendelkezésedre álló anyagok egyikéből sem előállítani. [-40 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 643.]

kre 232 1128 6 kreálsz a 232. tárggyal az 1128. tárgyat (6 darabot)
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a kreáció varázslatot! Kreáltál 6 jégszilánkot. [-72 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 641.]

ef 25 energia fejlesztése 25
60 varázspont felhasználásával előállítasz 5 TU-t. Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-20 TU.] A befejezéshez még 1293 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [200 pontot használtál fel, van még 441.]

hu 150 231 1575 hulladék: 150 231 1575
Hulladékgyűjtés törölve: szent jogar. Hulladékgyűjtés törölve: acélpengőke. Hulladék, ezért nem gyűjtesz jégrúna-tekercset. [0 pontot használtál fel, van még 441.]

m 4 2 2 mozogsz délre, keletre, keletre
[253,32] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy elemi pulzátor. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 589 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A varázslat kudarcot vallott. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az elemi pulzátor szárnyas testét. (6 támadással 191 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (52 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az elemi pulzátor szárnyas testét. (7 támadással 616 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (83 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 94 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod az elemi pulzátor furcsa alakját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (40 életpontot sebezve.) Csápjaival az elemi pulzátor csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-11 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Az elemi pulzátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. [madártoll ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP] 9403 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1709, sebződés: 186, gyógyulás: 9, összesen: -177 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kristálypalotát. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték.
(Feltételes mászás:) A bolygó történetének páratlan eseményéhez látsz hozzá: mászni kezdesz fölfelé a palota oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! (Önanalízis: +4% mászás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). A profi hegymászók elbújhatnak melletted, gondolod, ahogy felfelé törekszel. Felérve, detektálsz egy csapóajtót, amelyen keresztül bemászhatsz a palota belsejébe. Nagyon izgulsz! Gyönyörű! Idebenn minden tündöklik, és fanfárok hangját hallod. No lássuk, van-e valami mozdítható! Hirtelen árnyék vetül rád: itthon van a palota lakója! Betörés helyett rablás, annyi baj legyen. Egy aurapollátor!

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az aurapollátor bal oldalát. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (47 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1474 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Micsoda? Teljesen szokatlan az ilyen másznivaló táphelyektől, hogy még egy szörny legyen. Pedig van, és közeleg! Egy halálosztó kain!

Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halálosztó kain fekete testét. (6 támadással 109 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (62 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1409 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy varkaudar varázsló!

Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 567 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi eredménye! A varkaudar varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1955 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 567, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Félretolva egy gigantikus kristályszekrényt, rábukkansz a kincses odúra. Benne találtál 1 csontpálcát. [csontpálca ládikóba-> (183,31)-> 15 arany, -2 ÉP] Leveted magad a palota tetejéről, de félúton a falhoz nyomod a tapadókorongot, és ott maradsz függve! Micsoda artistamutatvány! Elégedetten mászol le a palota aljáig. Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-30 életerő). Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [254,32] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy krathan csontváz közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 607 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a krathan csontváz testét. (6 támadással 193 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (62 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a krathan csontváz bal karját. (7 támadással 671 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (38 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel többször eltalálod a krathan csontváz bal karját. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (38 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 152 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A krathan csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12154 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1711, sebződés: 170, gyógyulás: 92, összesen: -78 ÉP}

Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-31 életerő).

(Továbbmész...) [255,32] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy hóhérbimbót. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah híveié. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (vasérc) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet! (Önanalízis: +2% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.) Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő homogén artikula mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy energiaburok varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 570 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel jól megszurkálod a homogén artikula testét. (7 támadással 399 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (70 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel néhányszor megkarcolod a homogén artikula gyapjas testét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a homogén artikula csőrével. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 71 életpontot vesztettél. A homogén artikula nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel megdöfködöd a homogén artikula jobb első lábát. (3 támadással 176 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (45 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a homogén artikula jobb hátsó lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (50 életpontot sebezve.) A homogén artikula megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 70 életpontot vesztettél. A homogén artikula ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A homogén artikula összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 esthari rubin (ld. enc.). Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 artikula bélhólyagot. 11382 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1674, sebződés: 395, gyógyulás: 166, összesen: -229 ÉP}

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-32 életerő). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 15 szögletes követ. Erőd TF-elődött. [102 pontot használtál fel, van még 328.]

m 2 3 1 mozogsz keletre, délkeletre, északkeletre
[256,32] Még mindig dombos terepen vagy. Észreveszel egy szabályos kör alapú, oszlopokkal határolt, lekövezett romos építményt. Középen megrongált oltár áll. A környéke - szerencsére - csöndes, és kihalt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy pézsmatököt. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívői építették. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! (Önanalízis: +2% bányászat.) [rézdarab ládikóba-> (183,31)-> 3 arany, -2 ÉP] (Önanalízis: +1% bányászat.) Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy chaktra vadászeb közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 613 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a chaktra vadászeb testét. (6 támadással 178 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (58 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (7 támadással 615 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (35 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel kicsit megbökdösöd a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (65 életpontot sebezve.) A chaktra vadászeb csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 255 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a chaktra vadászeb száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11104 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1728, sebződés: 278, gyógyulás: 94, összesen: -184 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bőrének erős gyógyhatása van. Kettőtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gőzölgő bőrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+753 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-41 életerő).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [257,33] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy drakolder csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Lábujjhegyen rásétálsz az izzó homokra. Nem süllyedsz el, sőt, semmi bajod nem esik. Hihetetlen, de a dramoan talizmán valóban varázserővel bír. Kicsit távolabb valamilyen földöntúli tűz ég. Azért itt-ott még megcsillan a nap fénye ilyen-olyan félig ép tárgyakon. Hamar átizzadod a rajtad lévő ruhát. Őrületes a hőség, fikarcnyi kétséged sincs afelől, hogy mi lenne, ha nem lenne nálad a talizmán... Egy elemi pulzátor intéz feléd kihívást.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 594 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 9 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az elemi pulzátor egyik csápját. (6 támadással 200 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (47 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az elemi pulzátor furcsa alakját. (7 támadással 560 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (62 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 97 életpontot sebeztél. 42 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod az elemi pulzátor szárnyas testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (38 életpontot sebezve.) Csápjával megérint az elemi pulzátor. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-9 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 esthari rubin. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. [madártoll ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP] 9403 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1646, sebződés: 124, gyógyulás: 50, összesen: -74 ÉP}

Rövid imát vetsz a szörny hullája fölött, majd folytatod a felderítést. Megbotlasz valamiben. Nocsak, egy épen maradt ládikát löktél fel figyelmetlenségeddel. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 fabontó [fabontó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP]. Egy ezeréves lélek intéz feléd kihívást. (ld. enc.)

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 586 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ezeréves lélek áttetsző testét. (6 támadással 129 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (31 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel többször eltalálod az ezeréves lélek áttetsző testét. (7 támadással 478 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (61 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 94 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel néhányszor megkarcolod az ezeréves lélek testét. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (69 életpontot sebezve.) Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 286 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád csökken! (-2 max. varázspont.) Vámpírölővel megdöfködöd az ezeréves lélek testét. (7 támadással 485 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (65 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 98 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel párszor épp hogy megérintgeted az ezeréves lélek testét. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (36 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 66 életpontot vesztettél. Nem vagy felkészülve az ezeréves lélek gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 301 életpontot vesztesz.) Manakortexed sérült! (-1 max. varázspont.) Vámpírölővel néhány helyen meghorzsolod az ezeréves lélek éjfekete köpenyét. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (35 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 80 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod az ezeréves lélek éjfekete köpenyét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (56 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 60 életpontot vesztettél. Az ezeréves lélek kegyetlenül összeszurkál. (4 támadástól 346 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-1 max. varázspont.)
A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-85 életerő).
{Csatastatisztika; sebzés: 2804, sebződés: 1144, gyógyulás: 8, összesen: -1136 ÉP}


Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).

Minden elfeketedik, mintha egy feneketlen kútba zuhannál. A halál nyújtja feléd ölelő karjait. [136 pontot használtál fel, van még 183.]
Hirtelen valami hatalmas erő ragad a magasba. Ilyen lenne a halál? A földre huppanva, sokáig várod a fanfárok zenéjét. Aztán félve kinyitod a szemed. A jelek szerint még mindig élsz! Néhány percbe telik, amíg rájössz, hogy hogyan menekültél meg: a deus ex machina, amely nálad volt, mentette meg az életedet. A varázstárgy, mielőtt végleg eltűnt volna, még néhány sebedet is begyógyította... (+644 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(253,31) aranyfecske (#283), bosszantó apróságok (#452)
(253,32) elemi pulzátor (#440), kristálypalota (#401), 44. jellempróba, Dornodon oltár, aurapollátor (#222), halálosztó kain (#168), varkaudar varázsló (#271)
(254,32) krathan csontvázak (#432), 45. jellempróba, oltár
(255,32) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), 34. jellempróba, Leah oltár, érclelőhely, homogén artikula (#434)
(256,32) pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), 25. jellempróba, Leah oltár, érclelőhely, chaktra vadászeb (#459)
(257,33) elemi pulzátor (#440), ezeréves lélek (#634), drakolder csatamező (#966), Leah oltár, 49. jellempróba

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[256,32] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy pézsmatököt. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (vasérc) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! (Önanalízis: +2% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.)

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-38 életerő). [8 pontot használtál fel, van még 175.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[257,31] Továbbra is dombság.

Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz. (Önanalízis: +1% bányászat.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-30 életerő).

(Továbbmész...) [258,30] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-30 életerő).

(Továbbmész...) [259,30] Szűnni nem akar a zöld síkság. Régen itt volt az Esthar Császárság és a kyorgok földjeinek képzeletbeli határa.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Dred Hornwill formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-38 életerő). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+745 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) [64 pontot használtál fel, van még 111.]

v 198 257 65 elmormolod a 198. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(256,32) pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), 25. jellempróba, Leah oltár, érclelőhely, chaktra vadászeb (#459), érclelőhely
(257,31) 43. jellempróba, érclelőhely
(258,30) 27. jellempróba
(259,30) nekrofun (#173), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), 43. jellempróba

[257,65] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Látsz egy ősi rúnatornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Süsü orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felfedeztél egy szent tölgyfát. Észreveszel egy álomvirágot. Találsz egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karpereced, majd nekiveselkedsz az ősi rúnatorony megmászásának. Nem egyszerű! (Önanalízis: +7% mászás.) A tapadókorongoknak és az óriási szerencsédnek hála, nem zuhansz vissza félúton. Az építmény felső szegélyén átlendülve sikeresen megveted lábad a tetőn. A rúnatorony teteje teljesen sima és üres. Hát ezért törted magad ennyire, mérgelődsz magad elé. Miközben egy félelmetes üvöltés tölti be a levegőt, beszakad alattad a rúnatorony teteje. Egy sötét terembe zuhansz, és alig tápászkodsz fel, amikor egy óriásira nőtt alak ront neked. Egy púpos zsokarg!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 631 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a púpos zsokarg fejét. (6 támadással 505 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (54 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a púpos zsokarg testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) A púpos zsokarg mancsával oldalba lök. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A púpos zsokarg megtaszít agyarával. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A púpos zsokarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 áldott kő. 7360 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1368, sebződés: 54, gyógyulás: 9, összesen: -45 ÉP}

Alig sikerül fellélegezned, döbbenten konstatálod, hogy újabb szörnyeteg közeledik feléd. Egy sötét ülnök!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már energiaburok vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 484 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] A lény felemeli kezét, hogy döntést hozzon. ÁRTATLAN! Elmosolyodsz. Meg kell mutatnod, mennyire hálás vagy a kedvező ítéletért! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a sötét ülnök töprengő fejét. (7 támadással 587 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (56 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel jól megszurkálod a sötét ülnök testét. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (23 életpontot sebezve.) Szúrást kapsz a derekadba. (1 támadástól 101 életpontot vesztesz.) A sötét ülnök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Vámpírölővel megdöfködöd a sötét ülnök bal oldalát. (5 támadással 391 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (19 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 70 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod a sötét ülnök nyakát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (55 életpontot sebezve.) A sötét ülnök megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 238 életpontot vesztesz.) A sötét ülnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 angyalok gyűrűje. 13505 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2008, sebződés: 458, gyógyulás: 8, összesen: -450 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy tleikan behemót!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy energiaburok varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 616 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (53 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel megdöfködöd a tleikan behemót egyik csápját. (7 támadással 465 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (39 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel valamennyire megsebezgeted a tleikan behemót termetes combját. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) A tleikan behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 274 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Vámpírölővel megdöfködöd a tleikan behemót jobb hátsó lábát. (7 támadással 467 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (53 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a tleikan behemót fejét. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (40 életpontot sebezve.) A tleikan behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 267 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 288 életpontot vesztettél.
{Csatastatisztika; sebzés: 2218, sebződés: 882, gyógyulás: 181, összesen: -701 ÉP}

Még szerencse, hogy a mászó-karperec még a kezed ügyében van, hangos jajveszékeléssel kapaszkodsz fel a romokon. Visszafelé könnyebben megy a mászás, hiszen valamennyire már sikerült kiismerni a rúnatorony homorú oldalának buktatóit. Pár percen belül sikeresen földet érsz.
(Feltételes gyógyítás:) Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+1196 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-35 életerő).
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] [95 pontot használtál fel, van még 16.]

m 1 mozogsz északkeletre
[258,64] Csökken a behatoló fény, ritkább az aljnövényzet: sűrű erdőben vagy. Két ősi birodalom, az Esthar Császárság és a bo'adhun barbárok birodalmának képzeletbeli határvonalán jársz.

Észreveszel egy drakolder csatamezőt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Emella a Bombázó irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-41 életerő). Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) [9 pontot használtál fel, van még 7.]

v 181 185 62 elmormolod a 181. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 7.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 7.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 7.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 7.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 7.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 7.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 7.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 7.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 7.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 7.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 7.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 7.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 7.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 7.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

* 1. BP: alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 3. BP: energia fejlesztése 26
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 4. BP: elmormolod a 238. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 5. BP: elmormolod a 160. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 6. BP: elmormolod a 84. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 7. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 8. BP: használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Használod az ezüstszelencét. A belsejébe 36 vizet dobsz. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 18 vasércet találsz. [3 pontot használtál fel, van még 1.]

* 9. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 511. tárggyal a 824. tárgyat
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Kiveszed a füledből a ryuku függőt, majd a füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Lecsatolod az ősi páncélt, majd magadra öltöd a játékmesteri palástot. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-10 szerencse). Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 22, 10.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ töm magába a bazaltelementál. Egy kaját fal föl a smaragd őrsárkány. Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Földelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 781 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ESTHARI RUBIN (748. TÁRGY)
Az Esthar császárság ékszerészei és aranyművesei messze földön híresek voltak - nem csoda, hiszen rengeteg megrendelést kaptak a varázstárgyakat készítő mágusoktól és papoktól. Ez a borostyánba foglalt rubinkő is egy ilyen megrendelésre készülhetett, de sosem ruházták fel mágiával.

EZERÉVES LÉLEK (634. SZÖRNY)
Az ezeréves lélek egy kyorg mágus szelleme, aki az ősi csatákban lelte halálát, nagy valószínűséggel egy triklem drakolder "keze" által. A drakolder csatamezőkön elszabaduló pusztító kín és energiakitörések tökéletesen konzerválták lelkét, ha testét nem is. Azóta félig áttetsző "gúnyában" járja a földeket, még mindig ősi ellenség után kutatva... legyen az az Esthar császárság egy papja, egy bo'adhun sámánúr, vagy egy triklem drakolder, valószínűleg akármelyikükkel harcba bocsátkozna. Persze arról meggyőzni, hogy egyikük leszármazottja sem vagy, valószínűleg nem lehet.

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight félisten hatalmú felszentelt főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 668. fordulód.

Erő: 81 (101) Szint: 52 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 79 (96) Támadás: 74 Agresszió: 5 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 80 (102) Védekezés: 138 Menekülés: 30 % Életkor: 48/48 év
Egészség: 81 (100) Életpont: 1319/1147 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 82 (108) Varázspont: 4209/478 Pénz: 7447 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 39/0 Pszi pont: 849/99 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 92
Eddig összesen 8269 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 95997 TP-t kaptál. Jelenleg 32458685 TP-d van. A következő szinthez még 8541315 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar őslich, triklem drakolder, quwarg b.háborító. A 665. fordulódban 106834 arany került a bankszámládra. 108436 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9 ökölvívás: 5 szúrófegyverek: 51
vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: 3 dobófegyverek: 38

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 29 2. nyomkövetés: 170 3. mászás: 33 (+1)
4. csapdakészítés: 9 5. csapdaészlelés: 18 6. gyógyítás: 298 (+1)
7. titkosírás: 19 8. felderítés: 37 9. szörnyidomítás: 5
10. teológia: 144 11. taumaturgia: 254 (+1) 12. szerencsejáték: 8
13. versengés: 27 14. zene: 15 15. szörnyismeret: 23
16. pszi: 77 17. zárnyitás: 3 18. vadászat: 9
19. vitalitás: 4 20. bányászat: 53 21. úszás: 15
22. csapatmunka: 5

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 72
7. tulajdonságpont: 1 11. kincskeresés: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 40 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16)
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288), Rém (#315), halálmadár (#351) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), átokosztó (#372) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), Thargodan kufár (#335), éjfattyak (#9096), kísértetvarázsló (#424)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) jégvihar (#353, 45 VP) földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) energiaburok (#239, 15 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP)
kyorg tudás (#273, 0 VP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 25 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 30 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 160 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) elme dominanciája (#247) nagyobb agypajzs (#120) papi aura (#377)
esszenciavédelem (#165) jégmágia (#279) tárgyvédelem (#178) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs III (#127) szemmelverés (#137) hatalomvarázs (#220)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61), éjfattyak végzete (#260)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109) jégoszlop (#231) >> noth szellem (#250)
jégoszlop (#231) >> manaelementál (#290) gömbvillám (#176) >> aranyfecske (#283)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> aranyfecske (#283)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít).
2.) Látni akarok egy igazi dalebgad kristálykulcsot! Mutasd be oltáromnál, de siess!
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld kincskeresés képességedet legalább 4-es szintre!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.
2007 II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
kaszt.kiteljesedés (166)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 2 isteni könnycsepp (#260) 7 kerek kő (#19)
1 tükör (#43) 7 vas dobónyíl (#189) 3 vasérc (#152)
36 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
197 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 1 angyalok gyűrűje (#529)
1 artikula bélhólyag (#927) 2 esthari rubin (#748) 18 ilkin érc (#232)
5 jégszilánk (#1128) 6 kaja (#2) 1 kőszem (#304)
1 remák szív (#264) 8 szögletes kő (#17)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(257,65) ősi rúnatorony (#852), 255. jellempróba, oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), szent liget (#439), púpos zsokarg (#451), sötét ülnök (#508), tleikan behemót (#511)
(258,64) drakolder csatamező (#966), oltár, művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek