Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. okt. 7. 9h:15' EZ A 679. JÁTÉKHETED, 667. FORDULÓD 680. játékheted kezdete: okt. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1896 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 377. varázslatot |
* 3. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 1322. tárggyal a 809. tárgyat |
* 6. KP: | használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot |
* 8. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 9. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 576 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védett meg.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske aranyszárnyát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 99 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 641, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
* 10. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 385. varázslatot |
v 22 164 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 190 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 190 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 190 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 190 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 190 | elmormolod a 22. varázslatot |
kre 226 1128 6 | kreálsz a 226. tárggyal az 1128. tárgyat (6 darabot) |
vv 11 73 73 | elmormolod a 11. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
hh 248 248 522 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat az 522. tárgyat |
hh 248 248 305 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 305. tárgyat |
kf 1314 1301 | kézbeveszed/felveszed az 1314. tárgyat az 1301. tárggyal |
ef 35 | energia fejlesztése 35 |
cir | vándorcirkusz látogatása |
v 198 257 33 | elmormolod a 198. varázslatot |
[257,33] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Utad során felfedezel egy drakolder csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Teszel egy óvatos lépést a drakolder csatamező kietlen térségei felé. Látva, hogy nem süppedsz el az iszamlós talajban, bátrabban folytatod a csatamező felderítését. Borzasztóan sivár és kietlen minden. Ráadásul a csatamező fölött fojtogató füst terjeng. A csatamező belseje felé néhány kortárs kalandozó holttestére bukkansz. A szerencsétlenek! Egy elemi pulzátor készül a lemészárlásodra.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 550 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az elemi pulzátor szárnyas testét. (6 támadással 191 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (34 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az elemi pulzátor testét. (7 támadással 624 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 87 életpontot sebeztél. 87 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megérinted az elemi pulzátor jobb lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (48 életpontot sebezve.) Végighúz rajtad az elemi pulzátor a csápjával. (1 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-10 TVP). Az elemi pulzátor nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Véres nyál csordul ki az elemi pulzátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. [madártoll ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP] 9403 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1628, sebződés: 100, gyógyulás: 95, összesen: -5 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy agytaposás mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 724 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Egy vérbeli borzongás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ködmágus fekete csuháját. (6 támadással 98 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (69 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel jól megszurkálod a ködmágus fejét. (7 támadással 319 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (60 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 138 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel kicsit megbökdösöd a ködmágus jobb karját. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (47 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 215 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A varázslat kudarcot vallott. Vámpírölővel jól megszurkálod a ködmágus átlátszó alakját. (7 támadással 318 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (45 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 136 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel gyengén megszurkálod a ködmágus jobb lábát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (63 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 233 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. Szerencsére nem hatott rád. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2150, sebződés: 448, gyógyulás: 8, összesen: -440 ÉP}
m 3 4 5 | mozogsz délkeletre, délre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [258,35] Még mindig füves síkságon vagy.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az aurapollátor testét. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (38 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1474 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálosztó kain jobb lábát. (6 támadással 109 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (57 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1409 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 524 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy aranytű [aranytű ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP]. 2168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 524, sebződés: 4, gyógyulás: 8, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [257,36] A sík vidéket bozótos váltja fel. A távolban sakálok üvöltenek.
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 504 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a púpos zsokarg jobb lábát. (6 támadással 200 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a púpos zsokarg jobb lábát. (4 támadással 343 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 103 életpontot sebeztél. 103 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megkarcolod a púpos zsokarg jobb vállát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (18 életpontot sebezve.) A púpos zsokarg mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Agyarával a púpos zsokarg felkarcolja a combodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A púpos zsokarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7360 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1304, sebződés: 23, gyógyulás: 111, összesen: +88 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy energiaburok varázst. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 420 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét ülnök nyakát. (6 támadással 195 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (44 életpontot sebezve.) A teremtmény rád emeli fekete szemét, és meghozza a döntést. ÁRTATLAN! Nocsak, erre nem számítottál! Ideje köszönetet mondanod. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a sötét ülnök testét. (7 támadással 647 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (29 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel többször eltalálod a sötét ülnök testét. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (79 életpontot sebezve.) Fegyverét a sötét ülnök jobb combodba döfi. (1 támadástól 102 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a sötét ülnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Vámpírölővel megdöfködöd a sötét ülnök töprengő fejét. (3 támadással 264 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (65 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 78 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel megbököd a sötét ülnök sötét bőrét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) A sötét ülnök megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 189 életpontot vesztesz.) A sötét ülnök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 angyalok gyűrűje. 13505 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2195, sebződés: 390, gyógyulás: 8, összesen: -382 ÉP}
(Továbbmész...) [255,34] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ez nem lehet más, mint egy animált korall. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
(Továbbmész...) [254,33] Még mindig bozótos. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy energiaburok varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 546 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 546, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír testét. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod támad. (44 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a szubreális vámpír testét. (2 támadással 183 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 99 életpontot sebeztél. 99 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (64 életpontot sebezve.) Karmaival a szubreális vámpír megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szubreális vámpír feléd harap, de sikertelenül. A szubreális vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1785 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 480, sebződés: 2, gyógyulás: 99, összesen: +97 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 516 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1955 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 516, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [253,31] Továbbra is síkságon vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy bosszantó apróság. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 512 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bosszantó apróság fejét. (6 támadással 202 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (66 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel jól megszurkálod a bosszantó apróság testét. (7 támadással 613 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel jól megszurkálod a bosszantó apróság egyik lábát. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (25 életpontot sebezve.) Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A bosszantó apróság belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-10 varázspont.) Kemény ollójával a bosszantó apróság végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-11 TVP). A bosszantó apróság farkával megérint. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Vámpírölővel jól megszurkálod a bosszantó apróság testét. (3 támadással 262 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (58 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 98 életpontot sebeztél. 98 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a bosszantó apróság páncélozott ollóját. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (37 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Semmi eredménye! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a bosszantó apróság, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a bosszantó apróság ollója. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-12 TVP). A bosszantó apróság farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig).
A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16848 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 2283, sebződés: 442, gyógyulás: 190, összesen: -252 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [56 pontot használtál fel, van még -13.]
m 1 | mozogsz északkeletre |
be 104 | bemész a 104. titkos labirintusba |
lm 6 22 1 | mozogsz 6 22 1 |
* 1. BP: | alakváltás 13 |
* 2. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
* 3. BP: | energia fejlesztése 26 |
* 4. BP: | elmormolod a 238. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 160. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 84. varázslatot |
* 7. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (5 darabot) |
* 8. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 9. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 511. tárggyal a 824. tárgyat |
KUTYAFEJŰ MEDVE (477. SZÖRNY) Sokan elvetik azt a feltételezést, hogy a kutyafejű medvék két állatfaj természetes kereszteződéséből jöttek volna létre, a tudósok is inkább mágikus beavatkozásra gyanakodnak. Tény, hogy ezek a vérszomjas kutyafejjel és robosztus medvetesttel rendelkező lények léteznek, bár életük eléggé sivár. A napjuk nagy részét a barlangjukba visszavonultan, alvással töltik, míg korgó gyomruk a létfontosságú szükségleteikre nem figyelmezteti őket. Ekkor aztán útra kelnek, nekiesnek a legelső ízletes falatnak, amivel találkoznak. Reménykedj benne, hogy nem te leszel az, hiszen már sok gyanútlan kalandozó végezte az éles és hosszú fogak áldozataként. A kutyafejű medve testét fedő temérdek szőr alatt olyan kemény bőr húzódik, melyen kardpenge csak nehezen tud sebet ejteni, ezért ne nagyon bízz a vágófegyvered erejében. |
TRAKATOID (480. SZÖRNY) A trakatoidok a bo'adhun lápvidék rejtélyes ragadozói. Ha te veszed észre előbb, csupán hosszú és vékony, szanaszét dobált csápjait láthatod, melyek ismeretlen helyről tekergőznek elő az összes lehetséges irányba. Ha viszont ő vesz észre előbb, biztos, hogy kidugja fejét a bűzös sárréteg alól, majd miközben orrfacsaró támadást indít szaglóérzéked ellen, megragad csápjaival, és a föld alá rángat. Ha ez sikerül neki, már nem sok esélyed maradt a legyőzésére. Síkos, plazmaszerű bőre szinte bármilyen szúrófegyver támadásának sikerrel ellen tud állni. |
KATAMÁN ORDAS (484. SZÖRNY) Már a valaha Kelet-Ghallán élt bo'adhun törzsek életét is alaposan megkeserítette a katamán ordasok létezése. Mintha mi sem volna természetesebb, sokszor törtek be a törzs lakóhelyeire, és miközben lemészárolták a legderekabb to'aghanokat is, sok csecsemőt elragadtak szüleiktől. Mivel az így elragadott védtelen áldozatokat a katamán nőstények táplálására szánták, a holttesteket még hosszú-hosszú mérföldeken át vonszolták a barlangjaik mélyére. Kinézetük olyan, mint egy éhes farkasé. Legkülönösebb vörösen világító szemük, mely a sötétben is elárulja őket. Gyorsaságuk legendás. A leghatékonyabban szúrófegyverrel védekezhetsz ellene, hiszen ha fegyvered hosszánál közelebb engeded magadhoz, minden esélyed elszállt. |
HARCI MUGRATH (491. SZÖRNY) Nocsak? Egy legendás hírű bo'adh harci mugrath. Amikor a jól felszerelt to'aghun hadseregek a rakshallion paloták ellen vonultak, ezeket az állatokat használták az útjukat álló falak ledöntésére. A harci mugarthok már régen elfelejtették, hogy valaha még az embereket szolgálták, azóta mindenféle idomíthatóságot leráztak magukról. A természet-kutatók véleménye szerint ezek az állatok már régen kihaltak, de most itt a szemed előtt a bizonyíték ennek megcáfolására: a közel négy méter magas, hátán az acélnál is keményebb páncélt viselő harci mugrath gyilkoló tekintete. Ha van elég türelmed, akár győzelmet is arathatsz fölötte, könnyen megszurkálhatod a védtelen testfelületet az állat oldalán, elkerülve a lábának fejénél meredező karmok suhintását. |
BUMSHIR ÓRIÁSMACSKA (492. SZÖRNY) A mendemondák szerint a bumshir óriásmacskák valójában misztikus praktikákkal átváltoztatott kalandozók. Állítólag minden hajnalban egy órányi időre visszanyerik eredeti alakjukat, de ezt a metamorfózist még soha senkinek nem sikerült végignéznie. Azok a tudásvágytól hajtott felfedezők, akik a legádázabb elszántsággal ennek megfigyelésén munkálkodtak, soha nem tértek vissza a kyorgok hajdani otthonát jelentő területekről. |
ÓRIÁS FÜLBEVALÓ (614. TÁRGY) Nagy ritkán az óriások megajándékoznak egy-egy halandót ezzel a különleges mágikus eljárással készített, a füledet alaposan lehúzó igazgyöngy fülbevalóval. A pletykák szerint a varázstárgy elkészítésében egy isteni hatalmú mágikus lénynek is része van. Igaz vagy nem igaz, tény, hogy az óriás fülbevaló hattal megnöveli a támadásodat, és kettővel a védekezésedet. Az ajándék természeténél fogva nem adható át, mert akkor azonnal elvesztené mágikus erejét. |
DÉMONÖLŐ (625. TÁRGY) Ez a kristálykék fénnyel csillogó, óriási kard csak úgy izzik a szent aurától! Ezt a mesés pengét Raia nagyhatalmú papjai kovácsolták Sir Rasolphius és lovagjai számára, hogy hatékonyan tudjanak a Thargodanokkal szembeszállni. A Démonölő forgatása legalább 20-as vágófegyver szakértelmet igényel! A penge egy 4D10+3 sebzésű vágófegyver, de Thargodanok ellen +16 sebzést okoz. A Démonölő forgatásakor +3 támadást kapsz. A Démonölőt nem adhatod át, nem adhatod el, hiszen ilyenkor azonnali visszatér Sir Rasolphiushoz. Ha mindenképpen ezt szeretnéd, mert esetleg zavar, hogyha jellemed nem megfelelő, égeti a kezedet, egyszerűen add ki a D 625 parancsot. |
ADAMANTIT SISAK (629. TÁRGY) Az adamantit sisakot csak egy mesterkovács készítheti el, 4 adamantit, 2 mithril, 2 pirkit és egy bev formázó minta segítségével, egy vaskohónál, kőkalapács segítségével, 80 TVP árán. A végeredmény egy törhetetlen, kékezüst színben csillogó mágikus fejfedő, amely a védettségedet nyolccal növeli meg. Persze az adamantit sisakok fő vonzereje nem ebben rejlik: minél több adamantit páncéldarabot hordasz együtt, annál nagyobb sebzést tudsz okozni, amíg a Sötét Földön vagy. Az adamantit sisak elkészítésének feltétele min. 26-os bányászat. |
ADAMANTIT PAJZS (630. TÁRGY) Az adamantit pajzs egy kerek, aránylag könnyű, éles peremű pajzs, amelyet nemcsak védekezésre, hanem támadásra is használhatsz. Amellett, hogy védettségedet 9-cel megnöveli, egyúttal egy 3D4+3 sebzésű balkezes vágófegyver is. Persze elkészítése sem gyerekjáték, cru formázó minta, 8 adamantit, 4 mithril, 4 pirkit szükséges hozzá, egy vaskohó, ahol, és egy kőkalapács, amivel elkészíted, és 120 TVP. Bányászatod pedig legalább 28 kell, hogy legyen. Mint minden más adamantit tárgyat, ezt sem adhatod át, és más adamantit páncéldarabokkal együtt a sebzésedet növeli. FONTOS! Az adamantit pajzsot mindig a KF 630 2 paranccsal készítsd be, mert a KF 630 paranccsal a jobb kezedbe veszed (technikai szempontból ugyanis a típusa nem pajzs, hanem fegyver). Az adamantit pajzs használatához legalább 18-as vágófegyver szakértelem szükséges. |
AURGIR LÁNDZSÁJA (1314. TÁRGY) Aurgir, a Jáde hosszú nyelű lándzsája különleges acélból kovácsolt varázstárgy, melynek szárán időnként végigcikázik egy-egy elektromos szikra. A Viharok Urának fegyverét 55. szúrófegyver szakértelemszintet el nem ért kalandozók nem vehetik a kezükbe. Sebzése mágikus, 10D10+20. Az őt forgató kalandozó +20 támadást és +10 védettséget kap. |
DRAKLEN CSIZMA (1301. TÁRGY) A draklen csizma valaha egy gyíktestű draklen lábán csücsült, most azonban végre a tied lett. Méniachnak valószínűleg már nem lesz rá szüksége. A varázserejű csizmát bárki nem húzhatja a lábadra, te is csak akkor próbáld meg, ha már legalább 55. tapasztalati szinten jársz, vagy épp rendkívül értelmetlen, csonkítós öngyilkosságra készülsz. A csizma ereje ugyanis azonnal összeroppantaná lábizmaidat és csontjaidat. Ha viszont a hatalmad elég nagy, a következő pluszokat tapasztalhatod a csizma viselésekor: védettséged 16-tal, erőd és szerencséd 3-mal, max. ÉP-d 70-nel, támadásod pedig 5-tel nő meg. |
DRAMOAN TALIZMÁN (968. TÁRGY) A dramoan kő elbűvölő fénye új tárgyak feltalálására ingerel. Persze nem te vagy az első és az egyetlen, akiben felmerül, hogy milyen remek ékszert lehetne ebből a drágakőből készíteni. Ha egy dramoan követ keretbe akarsz helyezni, egy 6 darab pirkittel felfűtött vaskohónál 3 vasérc és 3 óndarab beolvasztásával mutatós talizmánt kapsz. Illetve, ha az olvasztásnál felhasználsz 3 darab isteni könnycseppet is, a dramoan talizmán minden szempontból tökéletes lesz. Ez az akció 18 TVP-be kerül. Elkészítése csak a legjobb bányászoknak sikerülhet, akiknek legalább 22-es szintű a bányászat szakértelmük. A talizmán kisugárzása elképesztő. Ha nálad van, olyan védőaurát von köréd, amivel akár a legfertőzöttebb drakolder csatamezők mélyére is behatolhatsz. A talizmán KF-eléséhez nem kell külön parancsot kiadni, ha drakolder csatamezőn kutatsz, automatikusan használod. |
Erő: | 81 (101) | Szint: | 52 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 79 (96) | Támadás: | 74 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 80 (102) | Védekezés: | 138 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 48/48 év |
Egészség: | 81 (100) | Életpont: | 1318/424 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 82 (108) | Varázspont: | 4207/328 | Pénz: | 7250 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 39/0 | Pszi pont: | 849/155 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 72 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9 | ökölvívás: | 5 | szúrófegyverek: | 51 |
vágófegyverek: | 8 | ütőfegyverek: | 3 | dobófegyverek: | 38 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 29 | 2. nyomkövetés: | 170 | 3. mászás: | 32 |
4. csapdakészítés: | 9 | 5. csapdaészlelés: | 18 | 6. gyógyítás: | 297 (+1) |
7. titkosírás: | 19 | 8. felderítés: | 37 | 9. szörnyidomítás: | 5 |
10. teológia: | 144 (+1) | 11. taumaturgia: | 253 | 12. szerencsejáték: | 8 |
13. versengés: | 27 | 14. zene: | 15 | 15. szörnyismeret: | 23 |
16. pszi: | 77 (+1) | 17. zárnyitás: | 3 | 18. vadászat: | 9 |
19. vitalitás: | 4 | 20. bányászat: | 53 | 21. úszás: | 15 |
22. csapatmunka: | 5 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 64 | |||
7. tulajdonságpont: 1 | 11. kincskeresés: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 40 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288), Rém (#315), halálmadár (#351) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), átokosztó (#372) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), Thargodan kufár (#335), éjfattyak (#9096), kísértetvarázsló (#424) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | energiaburok (#239, 15 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 25 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 30 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 160 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | elme dominanciája (#247) | nagyobb agypajzs (#120) | papi aura (#377) |
esszenciavédelem (#165) | jégmágia (#279) | tárgyvédelem (#178) | tulajdonságpajzs (#26) |
erőpajzs III (#127) | szemmelverés (#137) | hatalomvarázs (#220) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61), éjfattyak végzete (#260) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | jégoszlop (#231) | >> | noth szellem (#250) | |
jégoszlop (#231) | >> | manaelementál (#290) | gömbvillám (#176) | >> | aranyfecske (#283) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | aranyfecske (#283) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
2.) Látni akarok egy igazi dalebgad kristálykulcsot! Mutasd be oltáromnál, de siess! |
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld kincskeresés képességedet legalább 4-es szintre! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián. |
2007 II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: kaszt.kiteljesedés (166) mest. gerjesztés (184) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) a butaság ára (273) mágiafókusz (275) fejleszt.gyümölcse (292) magiometer (314) jégmág. hierarchia (391) jégrúna (398) jégvihar generálása (407) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
5 | kerek kő (#19) | 5 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 4 | pszi kő (#248) | |||
6 | ramit kő (#226) | 8 | szögletes kő (#17) | 1 | tudás gyöngye (#522) | |||
1 | tükör (#43) | 1 | varázskő (#305) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
1 | vasvért (#164) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
254 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 6 | gyógykenőcs (#313) | |||
5 | jégszilánk (#1128) | 2 | kaja (#2) | 1 | kőszem (#304) | |||
30 | pirkit (#153) | 1 | remák szív (#264) | 5 | ugh méreg (#166) | |||
20 | vasérc (#152) | 40 | víz (#27) |