Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. júl. 29. 15h:32' EZ A 669. JÁTÉKHETED, 666. FORDULÓD 670. játékheted kezdete: júl. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3857 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 78. varázslatot |
* 2. KP: | használod az 1097. tárgyat a 841. tárgyat a 745. tárgyat |
* 3. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (1 darabot) |
* 4. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 184. varázslatot a 161. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1269. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 363. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1760. tárgyat a 916. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 303. varázslatot a 297. varázslatot a 247. varázslatot |
kf 824 | kézbeveszed/felveszed a 824. tárgyat |
bb 811 313 152 | beraksz a bankba a 811. tárgyat (313 darabot) |
ek 7 1 20 | t. energia kisütése: 7 1 20 |
vv 382 157 185 | elmormolod a 382. varázslatot a 157. varázslatot a 185. varázslatot |
hh 1253 937 1154 | használod az 1253. tárgyat a 937. tárgyat az 1154. tárgyat |
hh 1295 1554 | használod az 1295. tárgyat az 1554. tárgyat |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról őstűz varázslatot lősz a másikra. 148 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 633 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 34 életpontot vesztettél. Az élőholt ősmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
8736 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 781, sebződés: 34, gyógyulás: 6, összesen: -28 ÉP}
kre 272 1161 6 | kreálsz a 272. tárggyal az 1161. tárgyat (6 darabot) |
v 367 341 | elmormolod a 367. varázslatot |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 615 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled szárazság varázslatot lő rád. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 6935 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 696, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őstűz varázslatot. 163 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 79 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gömbvillám varázslatot. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány fejét. (8 támadással 410 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 52 életpontot sebződik. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. A villámok csak csiklandoznak. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Vad csatakiáltással, felemelve az Alkotó kalapácsot ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Alkotó kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír sárkány bal első lábát. (6 támadással 735 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 22 életpontot sebződik. Sárkánypengével épp hogy eltalálod a zafír sárkány jobb vállát. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 59 életpontot sebződik. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A zafír sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Véres nyál csordul ki a zafír sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy királyi korona [királyi korona ládikóba-> (185,60)-> 125 arany, -2 ÉP] és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1515, sebződés: 136, gyógyulás: 16, összesen: -120 ÉP}
v 347 1514 | elmormolod a 347. varázslatot |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hebrencs teknős bal oldalát. (8 támadással 406 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (50 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-22 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 25 aranyad. A teremtmény öblösen felkacag, majd tesz egy apró ujjmozdulatot. Molekulákra dezintegrálódik kedvenc tárgyad, egy kábító nyilacska. Ezért megfizetsz, rém! Marokra fogva a lovagi kardot ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hebrencs teknős nyakát. (10 támadással 1710 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) Sárkánypengével mély sebeket nyitva megvagdosod a hebrencs teknős jobb oldalát. (8 támadással 617 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (71 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a hebrencs teknős gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 392 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +79 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-13 életerő.) A dolgot még 36 aranyad bánja. Lovagi karddal néhányszor megcsapod a hebrencs teknős bal lábát. (2 támadással 345 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (34 életpontot sebezve.) Sárkánypengével épp hogy megvágod a hebrencs teknős testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 23 életpontot sebződik. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 395 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +79 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-29 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 24 aranyad. A hebrencs teknős összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21534 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 3366, sebződés: 851, gyógyulás: 160, összesen: -691 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 165 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 76 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy gömbvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Semmilyen kárt nem okozott benned. Meglengetve a lovagi kardot ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zafír sárkány bal oldalát. (7 támadással 1216 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 45 életpontot sebződik. Sárkánypengével épp hogy megvágod a zafír sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 26 életpontot sebződik. A zafír sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy Mágikus Koponya [Mágikus Koponya ládikóba-> (476,94)-> 100 arany, -2 ÉP] és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (475,94)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% vágófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1538, sebződés: 147, gyógyulás: 18, összesen: -129 ÉP}
v 96 450 19 | elmormolod a 96. varázslatot |
[450,19] Egy kisebb településhez érkeztél. Amerre csak elnézel, a gazdagság jeleit látod. A kapukat faragások, a falakat stukkók díszítik.
ve 1580 3 | megveszed az 1580. tárgyat 3 |
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy őstűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 144 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 67 életpontot vesztettél. Távolról gömbvillám varázslatot lő rád a másik. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány pikkelyes testét. (8 támadással 408 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 43 életpontot sebződik. A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Meglengetve az Alkotó kalapácsot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Alkotó kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a zafír sárkány bal oldalát. (7 támadással 809 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod támad. (38 életpontot sebezve.) Sárkánypengével kicsit megvágod a zafír sárkány óriási karmát. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 49 életpontot sebződik. A zafír sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki a zafír sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy smaragd védőgyűrű [smaragd védőgyűrű ládikóba-> (450,19)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy vasérc, egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (448,19)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (450,19)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1572, sebződés: 146, gyógyulás: 19, összesen: -127 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
h 1477 4 3 | használod az 1477. tárgyat |
[488,113] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Egyszer csak egy vörös bőrű vadembert pillantasz meg. Te térsz észhez előbb, és fegyvert rántasz. Erre a hoarián azonnal menekülni kezd. Uzsgyi! Gyerünk utána! Vágtatsz, mint a szél, és már-már beéred, mikor hirtelen eltűnik a szemed elől. Megtorpansz. Gyanús a csend, nagyon gyanús. Hajjaj! Ezek körbevettek! Talán százan is vannak! Na futás! Kénytelen vagy alaposan kiloholni magad, mire le tudod rázni őket. Utad során felfedezel egy félig kész világítótornyot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 80 pontot kell rákölteni.) Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Meglapulsz néhány bucka mögött. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy sárkánylovas. (ld. enc.) {szintje: 55.} {támadása: 220.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
m 3 2 1 | mozogsz délkeletre, keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [490,114] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél.
(Továbbmész...) [491,113] Síkság, továbbra is csak síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy jokonbia fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Chara-din hívői építették. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Északnyugatra egy Raia oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [493,114] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Megpillantasz egy kövér gourryt az egyik bokor tövében. Álmosan pislog a szentem. Remek vacsora lesz belőle - gondolod, és hozzáfogsz, hogy becserkészd. Ismerős hang üti meg a füled, és megdermedsz. Igen, kicsit távolabbról érkezett a fúvócsőlövés! Affene! A gourry még csak annyit se mond, hogy "qwuaaa", és döglött mire az oldalára dől. Teljesen elment a kedved az evéstől. Ezek a nyavalyás hoariánok mindenütt ott vannak?
vv 199 | elmormolod a 199. varázslatot |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról őstűz varázslatot lősz a másikra. 144 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 646 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy természet haragja varázslat. 44 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiacsóva varázslatot, majd rád küldi. 271 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-23 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Elszántan ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az óriásmassza bal oldalát. (10 támadással 1451 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (11 életpontot sebezve.) Sárkánypengével mély sebeket nyitva megvagdosod az óriásmassza jobb oldalát. (8 támadással 425 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (71 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az óriásmassza. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-65 varázspont.) Nyelvével az óriásmassza úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 188 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Tárgyaid ezúttal megúszták! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-18 életerő.) A dolgot még 17 aranyad bánja. Lovagi karddal párszor kilyukasztod az óriásmassza testét. (8 támadással 1160 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 52 életpontot sebződik. Sárkánypengével kicsit megvágod az óriásmassza testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 52 életpontot sebződik. Belecsipked az óriásmassza a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Az óriásmassza nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 203 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) Kritikus az ütés! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 283 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) Szerencsére egyetlen tárgyad sem semmisült meg. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-29 életerő.) A dolgot még 17 aranyad bánja.
A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-321 életerő). Az óriásmassza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 jégszivet. [jégszív ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP] 17203 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 4073, sebződés: 1638, gyógyulás: 194, összesen: -1444 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
v 198 444 117 | elmormolod a 198. varázslatot |
[444,117] Fokozatosan vált a terep: ez magashegység. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy draklen citadellát. (ld. enc.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a láthatatlanság varázslatot! Láthatatlanná váltál. [-81 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes mászás:) Szerencsére a pókkarmok elég jól megtapadnak az előtted magasodó göcsörtös sziklafalon, így mászni kezdhetsz felfelé. (Önanalízis: +4% mászás.) Nem könnyű láthatatlanul mászni! Csak találomra keresel újabb fogódzkodókat kezeidnek és lábaidnak. Szerencsére mászótudásod megfelelő, úgyhogy épségben felérsz a citadellához. A látvány lenyűgöző. Az üvegkupolás terem falait egészen apró ginzergek tisztogatják, méghozzá úgy, hogy hosszú nyelvükkel és fogaikkal megpróbálják levakarni a mocskot. Ami akár egy előtted itt járt kalandozótársad agyveleje is lehet, ki tudja... Ügyet sem vetnek rád, állapítod meg, majd rájössz, hogy valószínűleg azért, mert láthatatlan vagy. Hirtelen megérkezik egy a házigazdák közül a terem egyik oldalfolyosóján keresztül. Ez egy ginzerg élősködő! (ld. enc.) {szintje: 48.} {támadása: 140.}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őstűz. 150 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 635 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ginzerg élősködő jobb lábát. (8 támadással 409 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (48 életpontot sebezve.) Megmarkolva a lovagi kardot ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a ginzerg élősködő jobb szárnyát. (10 támadással 1683 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+211 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 17 életpontot sebződik. Sárkánypengével mély sebeket nyitva megvagdosod a ginzerg élősködő jobb oldalát. (8 támadással 641 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Tűzelementálod támad. (63 életpontot sebezve.) Belecsipked a ginzerg élősködő a bal karodba és a nyakadba. (3 támadástól 533 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +107 ÉP.) A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-639 életerő). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21974 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-70 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3646, sebződés: 1172, gyógyulás: 407, összesen: -765 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: őstűz varázslatot lő rád. 159 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy kiszáradás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 233 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bíbor draklen testét. (8 támadással 310 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 70 életpontot sebződik. A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (276 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a lovagi kardot a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal párszor kilyukasztod a bíbor draklen bíbor pikkelyeit. (10 támadással 1334 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 31 életpontot sebződik. Sárkánypengével néhányszor megcsapod a bíbor draklen testét. (8 támadással 505 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (27 életpontot sebezve.) A bíbor draklen beleharap a kezedbe. (1 támadástól 294 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +59 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 343 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +69 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-115 varázspont.) A bíbor draklen farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 240 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) Félig lebénul a bal oldalad az ütéstől. 192 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Megújítod az áldomás varázslatot. [-67 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2277, sebződés: 1737, gyógyulás: 178, összesen: -1559 ÉP}
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
(Továbbmész...) [445,119] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ramit kő) rejt! (Önanalízis: +1% bányászat.) A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy patakot. Délre nézve látsz egy világítótornyot. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.
be 743 | bemész a 743. épületbe |
v 96 450 21 | elmormolod a 96. varázslatot |
kld 8 | küldetés végrehajtása 8 |
ek 109 1 | t. energia kisütése: 109 1 |
p 195 93 | használod a 195. pszi képességet |
in 5888 413 654 | leírod az 5888. kalandozónak a 413. szörnyet a 654. tárgyat |
in 5888 414 658 | leírod az 5888. kalandozónak a 414. szörnyet a 658. tárgyat |
in 5888 415 659 | leírod az 5888. kalandozónak a 415. szörnyet a 659. tárgyat |
in 5888 416 660 | leírod az 5888. kalandozónak a 416. szörnyet a 660. tárgyat |
in 5888 425 663 | leírod az 5888. kalandozónak a 425. szörnyet a 663. tárgyat |
in 5888 427 664 | leírod az 5888. kalandozónak a 427. szörnyet a 664. tárgyat |
in 5888 433 673 | leírod az 5888. kalandozónak a 433. szörnyet a 673. tárgyat |
in 5888 439 675 | leírod az 5888. kalandozónak a 439. szörnyet a 675. tárgyat |
in 5888 441 678 | leírod az 5888. kalandozónak a 441. szörnyet a 678. tárgyat |
in 4044 975 1230 | leírod a 4044. kalandozónak a 975. szörnyet az 1230. tárgyat |
in 4044 978 1234 | leírod a 4044. kalandozónak a 978. szörnyet az 1234. tárgyat |
in 4044 979 1249 | leírod a 4044. kalandozónak a 979. szörnyet az 1249. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 7 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 7 pontért |
RYUKU PECSÉTGYŰRŰ (1580. TÁRGY) Mikor egy hivatal császári parancsra megkezdi működését, és vezetője átveszi megbízatását, vagy egy új üzlet nyit ki valahol a tágas Birodalomban, avagy egy iparos legény, vagy egy letelepedni vágyó, kétkezi munkára vágyó kalandozó sikeres mestervizsgát tesz, a hozzáértés, és a lojalitás bizonyítékaként egyszer-egyszer ezzel együtt elnyerhetik ezt a csicsás, és nehéz ékszert is. Az uralkodó képmásával díszített, köves pecsétgyűrűt csak hozzá tapadt vér árán szerezheted meg, s jogtalan birtoklása főben járó bűn. Habár, ha akarod, akár viselheted is. Ha ezt teszed, a Császár egyik legodaadóbb hívének látszol majd, ám a súlyos arany ékszernek ezen kívül más haszna nincs. |
SÁRKÁNYLOVAS (831. ELLENFÉL) Elbűvölően kecses mozdulatokkal száll a levegőben egy bíbor pikkelyes sárkány, hátán egy hozzá képest apró lovassal, egy hoariánnal. Önkéntelenül is hasonlítgatni kezded a teremtményt a Sötét Föld sárkányaihoz, és meg kell állapítanod, ez a sárkány hozzájuk képest még túlságosan fiatal. Talán ezért sikerült a nyeregben ülő férfinak betörnie, és a szolgálatára idomítania. A lenyűgöző látványból az térít magadhoz, hogy a hátas és gazdája már lőtávolságnyira megközelített, és meglehetősen barátságtalan, megkeseredettségtől eltorzult arckifejezéssel támad rád (ez a hoarián minden bizonnyal ryukunak nézett). Egyértelműen veszélyes ellenfélnek tűnik, főképp így, hogy egy olyan sárkány nyergében ül, amely mindenben követi parancsait. [Ha jóban akarsz lenni a hoariánokkal, a legjobb ha BA parancsot adsz ki a sárkánylovasra. Minden egyes harcosuk elvesztése érzékeny veszteség. Amennyiben bármelyik másik hoarián ellenfélre BA parancsod van kiadva, az a sárkánylovasok ellen is automatikus BA parancsot jelent.] |
DRAKLEN CITADELLA (1316. TÁRGY) Képzelj el egy hatalmas hegyet, amelyet valamilyen elképzelhetetlenül óriási szörny körberág, úgy, hogy csak a csutkája marad meg. Egy irdatlanul magas és meredek, göcsörtös sziklaoszlopot kapsz. Ennek a tetején meredezik a draklen citadella, a draklenek otthona, amelyet csak akkor tudsz megközelíteni, ha szárnyaid vannak - vagy ha a világ jelenleg élő legkiválóbb hegymászóinak egyike vagy (minimális szükséges mászás szakértelem 40), és még így is csak akkor, ha vannak a birtokodban pókkarmok a mászáshoz. Ehhez a H 886 parancsot add ki, 80 TVP árán. A citadellába csak úgy tudsz felmászni, ha előtte elmondasz egy láthatatlanság varázslatot, különben a citadellát őrző draklenek meglátnak és egyszerűen letaszítanak mászás közben. Ha megpróbálkozol a mászással, és nincs rajtad láthatatlanság, de rendelkezésedre áll a szükséges komponens és varázspont, akkor automatikusan elmondod a varázslatot. |
GINZERG ÉLŐSKÖDŐ (815. SZÖRNY) Ezek a draklen mértékkel mérve apró (majdnem emberi méretű), madárszerű, két lábon járó teremtmények a felelősek azért, hogy a citadellát tisztán tartsák, elég egyszerű módon: MINDENT felzabálnak, ami eléjük kerül. A szemetet, a draklenek bőrére rakódott mocskot, mindent. És, a hulladék kategóriába te is beleszámítasz sajnos, így téged is el kell takarítaniuk. |
BÍBOR DRAKLEN (809. SZÖRNY) A draklenek a drakolderek elkorcsosult leszármazottai. Az eredeti drakolderek, amelyeket Dornodon alkotott, nem voltak képesek a saját fajtájukkal szaporodni. Persze, mivel halhatatlanok voltak, elég hosszú idő állt rendelkezésükre, hogy megtalálják a módját fajuk továbbörökítésének. A korai kísérletezési stádiumban több sikeres megtermékenyítésre is sor került sárkányokkal. Ezeket a lényeket drakleneknek nevezték el. Mivel az így létrejött lények a triklem drakoldereknél gyengébbek voltak (ha a sárkányokat több aspektusban is felülmúlták), ezért a faj nem kívánt tagjaivá, számkivetetté váltak. A drakleneket az óceánon túlra száműzték, így kerültek épp ide, erre a Ghallától távoli szigetre, a ryukuk anyakontinensére. A draklenek testfelépítésükben a drakolderekre hasonlítanak. Masszív gyíktestüket két lábon cipelik, mivel a troll örökség valahogy erősebben megmaradt bennük. Leheletük elemésztő, a fejük tetején sorakozó két-három szem korlátozott mágikus képességeket is ad nekik. A bíbor draklen teljesen immúnis a tűzre (talán az őstűzre mégsem). Bőrsejtjei bíbor izzásba jönnek, amikor a tűz pusztító lehelet formájában távozik a testéből (erről kapta nevét). Általában ez a támadási forma elég is a draklen citadellák közelébe merészkedő ryuku kalandozók ellen, hogy ők égő hajjal, lángoló páncéldarabokban kiszaladjanak e világból. Te azonban már sokszor bizonyítottad, hogy nem ijedsz meg a kihívásoktól, és strapabíróbb vagy a ryukuknál is. Persze ez még nem garancia a sikeres túlélésre, ha te válsz egy bíbor draklen célpontjává. |
Erő: | 88 (113) | Szint: | 56 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 191 cm |
IQ: | 76 (106) | Támadás: | 119 (125) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 70 kg |
Ügyesség: | 85 (107) | Védekezés: | 143 (154) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 53/105 év |
Egészség: | 74 (100) | Életpont: | 3090/2496 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 14 |
Szerencse: | 81 (130) | Varázspont: | 3675/1228 | Pénz: | 64542 arany | Kép. pont: | 66 |
Tudatpont: | 93/93 | Pszi pont: | 1492/1855 | Halhatatlanság: | 42 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/15 | ökölvívás: | 12/91 | szúrófegyverek: | 2/95 |
vágófegyverek: | 65/92 (+2%) | ütőfegyverek: | 37/98 (+2%) | lőfegyverek: | 23/19 |
dobófegyverek: | 48/89 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: Alkotó kalapács (#921) (200%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp lovagi kard fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 49/2 (+2011%) | 2. nyomkövetés: | 118/64 (+42%) | 3. lopás: | 1/34 |
4. mászás: | 53/63 (+4%) | 5. hajózás: | 18/58 | 6. csapdakészítés: | 45/35 (+6%) |
7. csapdaészlelés: | 34/59 | 8. gyógyítás: | 148/28 (+90%) | 9. titkosírás: | 10/65 (+11%) |
10. felderítés: | 42/54 (+9%) | 11. szörnyidomítás: | 25/81 | 12. taumaturgia: | 276/88 (+54%) |
13. szerencsejáték: | 9/56 | 14. versengés: | 25/64 | 15. zene: | 16/62 |
16. szörnyismeret: | 77/40 | 17. pszi: | 142/26 (+8%) | 18. zárnyitás: | 59/37 |
19. vadászat: | 5/44 | 20. vitalitás: | 12/3 | 21. bányászat: | 48/94 (+3%) |
22. úszás: | 22/79 | 23. főzés: | 15/32 | 24. őstaumaturgia: | 34/68 (+14%) |
25. csapatmunka: | 12/1 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 86 | |||
2. támadás bónusz: 1 | 5. varázslat sebzés: 5 | 6. regeneráció: 5(6) | 10. vp regeneráció: 5(9) |
11. kincskeresés: 5 | 14. plusz tp: 2 | 16. tulajdonságpajzs: 4 | 17. mágiaerő: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
gyógyítasz 65% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 100 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 200 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot ), jokonbia ágat (#1477) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Szörnykeresés: tl'urlang keresővel Dl'orkhaugrukot. |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), trikornis herceg (#261), zafír sárkány (#329), éjfattyak (#9096), Dl'orkhaugruk (#425), élőholt drakolder (#628), dűnelord (#341) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
9375. szövetség (#9375), hoarián sárkánybébi (#830) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | ősi harcmodor (#287, 120 VP) |
varázspajzs (#288, 55 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | hangcsapás (#344, 95 VP) |
keltetés (#347, 200 VP, 25 TVP) | jégvihar (#353, 45 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) |
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | sebezhetőség (#366, 50 VP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | távolbalátás (#374, 40 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP) | fegyvertánc (#391, 60 VP) |
vérfürdő (#392, 80 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) |
pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) | pszi meditáció (#299, 100 PP) |
önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) | agybénítás III (#302, 25 PP) |
önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | tudatháló (#304, 35 PP) | belső idő (#305, 0 PP) |
mentális tükör (#306, 40 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | ősjég (#311, 100 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) |
szingulár. védelem (#322, 50 VP) | redukció (#365, 80 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +62 vp 80 költség alatt; taumaturgia: +66 vp 84 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (144,5,4) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) |
szürkeáll. aktiv (#71) | láth. észlelése (#78) | hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) |
Symulf rúnája (#182) | varázsenergia (#161) | tárgyvédelem (#178) | csupasz izom (#28) |
Morgan rúnája (#363) | nagyobb agypajzs (#120) | esszenciavédelem 2 (#188) | önanalízis III (#303) |
pszi-ernyő III (#297) | elme dominanciája (#247) | tűzmágia (#157) | láthatatlanság (#76) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
őstűz (#310), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 36, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | tűzgolyó (#155) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | |
tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | |
agybénítás II (#246) | >> | smaragdvámpír (#605) | bo'adhun csapás (#266) | >> | energiaelementál (#577) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | halálos érintés (#271) | >> | rothadó borzalom (#633) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | méregfelhő II (#193) | >> | fényhozó (#602) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | bo'adhun csapás (#266) | >> | ősöreg Orkhan Thai (#726) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | negatív elementál (#734) | halálos érintés (#271) | >> | zg'umrad facsaró (#738) | |
halálos érintés (#271) | >> | ud'mroag tépő (#741) | halálos érintés (#271) | >> | teriád főmágus (#808) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 36, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | teriád íjász (#802) | elektromos pajzs (#51) | >> | ködsárkány (#947) | |
mentális tükör (#306) | >> | cunami teknős (#944) | fehér glóbusz (#47) | >> | sangin yeti (#857) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | og'hlobn mészáros (#742) | elektromos pajzs (#51) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | elektromos pajzs (#51) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | elektromos pajzs (#51) | >> | káoszdémon (#547) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kreiton jótündér (#538) | elnyelés (#236) | >> | nők (#999) | |
elnyelés (#236) | >> | férfiak (#998) | elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | tompítás (#40) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
felcsermanó (#7020) státusz: OK |
dűnelord (#341) státusz: OK |
mutáns hegyitroll (#859) (málhás: +135 kg teher) státusz: OK |
HŐSTETTEID |
Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől. |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 4. Legjobb pontszámod: 135. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: tudati jel (109) gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) kihívás (206) önismeret (236) sötét tekercs (260) a butaság ára (273) düh (289) a halál angyala (304) inkvizítor korbács (342) hármas szövetség (383) a mágia szeretete (393) inkvizítori rangs. (402) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) OK tudati ismétlés (519) OK tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 170 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 885 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2866 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 6 | aranytű (#272) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | csontkulcs (#74) | 2 | deus ex machina (#1) | |||
4 | fáklya (#36) | 1 | gólem talizmán (#811) | 1 | halcsont (#390) | |||
3 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kábító nyilacska (#1590) | 20 | kaja (#2) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | mutáns csont (#331) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | raaba-főzet (#937) | 1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 1 | szaké (#1295) | |||
1 | teknőstojás (#1514) | 1 | teriád fétis (#1296) | 8 | vas dobónyíl (#189) | |||
5 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | azúrharmat (#1161) | 1 | főnixtoll (#563) | 2 | hoarián bőrzeke (#1342) | |||
1 | hoarián drágakő (#1449) | 1 | jokonbia ág (#1477) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | |||
1 | moa rubin (#379) | 1 | moa üveggömb (#383) | 1 | nothar bogyó (#923) | |||
6 | sáfránypor (#211) | 14 | sárkánypikkely (#292) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) | |||
4 | víz (#27) |