Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. júl. 29. 13h:34' EZ A 668. JÁTÉKHETED, 665. FORDULÓD 669. játékheted kezdete: júl. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3857 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 78. varázslatot |
* 2. KP: | használod az 1097. tárgyat a 841. tárgyat a 745. tárgyat |
* 3. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (1 darabot) |
* 4. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 184. varázslatot a 161. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1269. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 363. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1760. tárgyat a 916. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 303. varázslatot a 297. varázslatot a 247. varázslatot |
vv 382 157 185 | elmormolod a 382. varázslatot a 157. varázslatot a 185. varázslatot |
hh 1253 937 1154 | használod az 1253. tárgyat a 937. tárgyat az 1154. tárgyat |
hh 1295 1554 | használod az 1295. tárgyat az 1554. tárgyat |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy árnyak segítsége varázslatot. Üdvözlésképpen egy őstűz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 210 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 450 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az árnyékfoltozó testét. (8 támadással 151 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 48 életpontot sebződik. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal végigvagdosod az árnyékfoltozó testét. (10 támadással 647 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 39 életpontot sebződik. Sárkánypengével néhányszor súrolod az árnyékfoltozó kinyúló csápkezeit. (8 támadással 230 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 69 életpontot sebződik. Az árnyékfoltozó csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (5 támadástól 159 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Az ütés kritikus! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Lovagi karddal néhányszor megcsapod az árnyékfoltozó kinyúló csápkezeit. (10 támadással 653 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 24 életpontot sebződik. Sárkánypengével néhányszor meglegyinted az árnyékfoltozó testét. (7 támadással 212 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (54 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 271 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) Kritikus az ütés! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Az árnyékfoltozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lidércesszenciát. [lidércesszencia ládikóba-> (448,19)-> 7 arany, -2 ÉP] 20923 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2637, sebződés: 560, gyógyulás: 120, összesen: -440 ÉP}
kre 272 1161 6 | kreálsz a 272. tárggyal az 1161. tárgyat (6 darabot) |
v 367 341 | elmormolod a 367. varázslatot |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy őstűz varázslattal köszöntöd a másikat. 154 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 643 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 6935 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 797, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őstűz varázslat. 136 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gömbvillám varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány bal első lábát. (8 támadással 381 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 41 életpontot sebződik. A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Semmilyen kárt nem okozott benned. Meglengetve a lovagi kardot a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed a zafír sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 832 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 58 életpontot sebződik. Sárkánypengével kissé megkarcolod a zafír sárkány bal szárnyát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (36 életpontot sebezve.) A zafír sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (448,19)-> 12 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (450,19)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (450,19)-> 40 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (450,19)-> 12 arany, -2 ÉP], 16 arany, egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (448,19)-> 14 arany, -2 ÉP], egy vasérc és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (450,19)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% vágófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1554, sebződés: 78, gyógyulás: 18, összesen: -60 ÉP}
v 347 1514 | elmormolod a 347. varázslatot |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szánalmas teknős jobb lábát. (8 támadással 394 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szánalmas teknős kemény hátpáncélját. (10 támadással 1655 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 56 életpontot sebződik. Sárkánypengével megvagdalod a szánalmas teknős testét. (8 támadással 624 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 28 életpontot sebződik. A szánalmas teknős fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 118 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Lovagi karddal kicsit megvágod a szánalmas teknős jobb oldalát. (1 támadással 179 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (27 életpontot sebezve.) Sárkánypengével kicsit megvágod a szánalmas teknős bal lábát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (28 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szánalmas teknős, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A szánalmas teknős most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16670 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 3109, sebződés: 233, gyógyulás: 49, összesen: -184 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őstűz. 102 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 222 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Máris repül feléd néhány precíziós vetőtű. 108 életpontot sebződsz. Megmarkolva a lovagi kardot ellenfeledre ugrasz. Lovagi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az idegenvadász testét. (10 támadással 1663 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+208 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 51 életpontot sebződik. Sárkánypengével mély sebeket nyitva megvagdosod az idegenvadász nyakát. (8 támadással 627 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 39 életpontot sebződik. Ütések érik a mellkasodat. (7 támadástól 177 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Bár ügyesen védekezel, a 7 idegenvadász sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (7 támadástól 163 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Ütések érik a válladat és a karodat. (7 támadástól 169 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A 7 idegenvadász kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (7 támadástól 133 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Ütések érik a válladat és a karodat. (7 támadástól 166 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (7 támadástól 185 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed az idegenvadász testét. (10 támadással 1650 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+207 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 45 életpontot sebződik. Sárkánypengével néhányszor meglegyinted az idegenvadász nyakát. (2 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Tűzelementálod támad. (50 életpontot sebezve.) A 3 idegenvadász ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (3 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A 3 idegenvadász a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (3 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A 3 idegenvadász nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A 3 idegenvadász a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (3 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Sajnos nem sikerült a 3 idegenvadász minden csapását hárítanod. (3 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.)
Véres nyál csordul ki a 3 idegenvadász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (450,19)-> 10 arany, -2 ÉP], egy aranytű és egy pszi kő, ezenkívül 1 ryuku vállvédő. Szereztél 4 katonai kötszert. 29226 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-70 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-67 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4612, sebződés: 1537, gyógyulás: 815, összesen: -722 ÉP}
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy őstűz varázslattal köszöntöd a másikat. 82 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gömbvillám varázslatot lő rád. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány bal vállát. (8 támadással 399 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 24 életpontot sebződik. A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Semmilyen kárt nem okozott benned. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal párszor kilyukasztod a zafír sárkány jobb szárnyát. (5 támadással 842 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 45 életpontot sebződik. Sárkánypengével épp hogy eltalálod a zafír sárkány nyakát. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 33 életpontot sebződik. A zafír sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A zafír sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy smaragd védőgyűrű [smaragd védőgyűrű ládikóba-> (450,19)-> 100 arany, -2 ÉP] és egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (450,19)-> 30 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1505, sebződés: 43, gyógyulás: 14, összesen: -29 ÉP}
ve 1245 | megveszed az 1245. tárgyat |
h 1274 | használod az 1274. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy őstűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 142 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 78 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslattal köszönt csatapartnered. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány jobb hátsó lábát. (8 támadással 384 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (40 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. A villámok csak csiklandoznak. Megmarkolva a lovagi kardot ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal párszor kilyukasztod a zafír sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 843 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 60 életpontot sebződik. Sárkánypengével megkarcolod a zafír sárkány fejét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 39 életpontot sebződik. A zafír sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 vasérc, 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (476,95)-> 52 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (476,95)-> 28 arany, -2 ÉP], 7 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (475,94)-> 14 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (475,94)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 arany és egy vas dobónyíl. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1591, sebződés: 161, gyógyulás: 19, összesen: -142 ÉP}
be 143 | bemész a 143. titkos labirintusba |
lm 13 21 11 | mozogsz 13 21 11 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy őstűz varázslattal köszöntöd a másikat. 157 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 640 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny pszionikus csápjainak tapogatózását érzed magad körül. A szívedet keresik! El akarják pusztítani. Bár a támadás iszonytató, szíved ellenáll. (Csak később jössz rá, hogy ellenfeled végül megelégedett 2 dözmöng szív elpusztításával.) Marokra fogva a lovagi kardot ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed a szívfaló testét. (10 támadással 1707 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+214 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 52 életpontot sebződik. Sárkánypengével néhányszor megcsapod a szívfaló testét. (8 támadással 602 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Tűzelementálod támad. (64 életpontot sebezve.) A szívfaló beleharap a kezedbe. (1 támadástól 698 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +140 ÉP.) Lovagi karddal megvagdalod a szívfaló csőtestét. (2 támadással 378 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 69 életpontot sebződik. Sárkánypengével épp hogy megvágod a szívfaló testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Tűzelementálod támad. (21 életpontot sebezve.) A szívfaló fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 698 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +140 ÉP.) A szívfaló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
21600 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-70 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3770, sebződés: 1396, gyógyulás: 637, összesen: -759 ÉP}
lm 13 4 8 | mozogsz 13 4 8 |
lm 18 | mozogsz 18 |
ek 116 | t. energia kisütése: 116 |
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
h 1037 | használod az 1037. tárgyat |
ek 116 40 284 | t. energia kisütése: 116 40 284 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
v 198 494 113 | elmormolod a 198. varázslatot |
[494,113] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy. Megpillantasz egy kövér gourryt az egyik bokor tövében. Álmosan pislog a szentem. Remek vacsora lesz belőle - gondolod, és hozzáfogsz, hogy becserkészd. Ismerős hang üti meg a füled, és megdermedsz. Igen, kicsit távolabbról érkezett a fúvócsőlövés! Affene! A gourry még csak annyit se mond, hogy "qwuaaa", és döglött mire az oldalára dől. Teljesen elment a kedved az evéstől. Ezek a nyavalyás hoariánok mindenütt ott vannak?
m 5 | mozogsz délnyugatra |
vv 199 | elmormolod a 199. varázslatot |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy halálvarázs II. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod az óriásmassza testét. (10 támadással 1448 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-984 életpont.) Vámpirizálsz (+182 életerő). Tűzelementálod támad. (14 életpontot sebezve.) Sárkánypengével néhányszor megcsapod az óriásmassza testét. (8 támadással 398 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-270 életpont.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 69 életpontot sebződik. Az óriásmassza rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 169 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-70 varázspont.) Hiába próbálsz hátrálni, az óriásmassza többször is megmar! (2 támadástól 135 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-3 erő forduló végéig). Az óriásmassza Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 267 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod az óriásmassza testét. (10 támadással 1410 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-958 életpont.) Vámpirizálsz (+177 életerő). Tűzelementálod támad. (56 életpontot sebezve.) Sárkánypengével végigvagdosod az óriásmassza testét. (8 támadással 411 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-279 életpont.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 33 életpontot sebződik. Az óriásmassza rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 237 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-87 varázspont.) Marásokat ejt rajtad az óriásmassza. (2 támadástól 254 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-3 erő forduló végéig). Az óriásmassza mancsával végső csapást mér koponyádra. (2 támadástól 180 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.)
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-70 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 3839, sebződés: 3733, gyógyulás: 713, összesen: -3020 ÉP}
m 7 6 5 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [491,113] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Látsz egy jokonbia fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Chara-din híveié. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délnyugatra egy Chara-din oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
(Továbbmész...) [490,114] Síkság, továbbra is csak síkság. Látsz egy oltárt. Chara-din hívői építették. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Chara-din oltárt. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
m 6 | mozogsz nyugatra |
h 1477 8 2 | használod az 1477. tárgyat |
[489,112] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Még pont idejében buksz le egy bokor mögé, hogy elkerüld a nesztelenül közelítő hoarián fejvadásszal való találkozót. Úgy látszik, küldetésben jár, mert tetőtől talpig fehér festék borítja vörös testét. Fegyverei, és felszerelése is arra utalnak, most jobb, ha nem kerülsz az útjába. Kis idő múlva eltűnik a szemed elől. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze keletre látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy világítótornyot. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
m 1 | mozogsz északkeletre |
be 726 | bemész a 726. épületbe |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
kt 473 20 | elkészíted a 473. tárgyat (20 darabot) |
m 6 | mozogsz nyugatra |
h 1387 144 61 | használod az 1387. tárgyat |
[144,61] Lakott területre érkeztél.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 633 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem bal lábát. (8 támadással 394 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Elszántan ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. Alkotó kalapáccsal néhányszor megcsapod a smaragdgólem bal karját. (2 támadással 240 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 39 életpontot sebződik. Sárkánypengével kicsit megvágod a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 36 életpontot sebződik. A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 215 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 gólem talizmán. 12235 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-67 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1518, sebződés: 215, gyógyulás: 51, összesen: -164 ÉP}
fa 896 4126 10 | feladod a 896. tárgyat a 4126. kalandozónak (10 darabot) |
a 1324 1154 1 | átadod az 1324. tárgyat az 1154. kalandozónak (1 darabot) |
ek 109 1 | t. energia kisütése: 109 1 |
ef 9 | energia fejlesztése 9 |
p 195 93 | használod a 195. pszi képességet |
h 473 20 | használod a 473. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
ÁRNYÉKFOLTOZÓ (932. SZÖRNY) Amikor a közelben meglapuló árnyak hirtelen megelevenednek, és egy sötét folt veti rád magát, biztos lehetsz benne, hogy egy árnyékfoltozót sodort utadba a véletlen. Ezek a meghatározhatatlan alakú lidércek messze elkerülik a fényt, mivel a napvilág képes teljesen szétoszlatni ködtestüket. Ezért aztán mindent elkövetnek, hogy a lakóhelyüket teljes sötétségbe burkolják. Folytonosan mélyítik, táplálják az árnyakat, mintha az a saját lényegük kiteljesedése volna. Jobb, ha vigyázol velük, mert nem közönséges szellemek! A hagyományos technikával kovácsolt fegyverek keresztülsiklanak rajtuk, és az őselemek közül is kizárólag a fény képes komolyabb kárt tenni bennük. (Azonnali halált okozó érintésük miatt nem árt rájuk az FT parancs.) |
EZÜSTTÖLTÉNY (1350. TÁRGY) Ez a hosszúkás, hengeralakú, kovafű reszelékkel töltött tárgy sokban a stukilövedékre emlékeztet, viszont annál egy fokkal hatásosabbnak tűnik. Pár teszt a moa stukival, és erre rögtön rájöhetsz. Az ezüsttöltényt ebből a távfegyverből lőheted ki, sebzése 6D10+15, és amilyen erővel elhagyja a stuki csövét, biztos lehetsz benne, hogy egyetlen teremtmény sem képes félreütni, vagy félrefújni azt. Viszont ennek van egy kevésbé pozitív következménye is: az ezüsttöltény olyan mélyen fúródik be az ellenfél testébe, hogy onnan visszaszerezni soha nem fogod tudni. Ha már ilyen hatékony lövedékhez jutottál, ideje elgondolkozni a sokszorosításán is. Töprengsz... töprengsz... de semmire se jutsz - a fegyver készítésének titka a moák kihalásával a múltba veszett. Az ezüsttöltény nem átadható. |
NYERSKULCS (1517. TÁRGY) Oh, egy különös anyagú fémtömböt tartasz a kezedben. Vajh mire használhatták a moák? Amint alaposabban szemügyre veszed, feltűnik a fém felületébe karcolt halvány mintázat, amely több egymásra rajzolt, különböző méretű és formájú kulcs körvonalaiból áll. Tehát az eszköznek köze van a kulcsokhoz! De vajon mi köze? |
Erő: | 88 (105) | Szint: | 56 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 191 cm |
IQ: | 76 (96) | Támadás: | 124 (130) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 70 kg |
Ügyesség: | 85 (99) | Védekezés: | 140 (151) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 53/105 év |
Egészség: | 74 (92) | Életpont: | 3000/2107 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 14 |
Szerencse: | 81 (123) | Varázspont: | 3675/2030 | Pénz: | 67408 arany | Kép. pont: | 66 |
Tudatpont: | 93/93 | Pszi pont: | 1492/1711 | Halhatatlanság: | 42 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/15 | ökölvívás: | 12/91 | szúrófegyverek: | 2/95 |
vágófegyverek: | 65/90 (+4%) | ütőfegyverek: | 37/96 (+1%) | lőfegyverek: | 23/19 |
dobófegyverek: | 48/88 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: Alkotó kalapács (#921) (200%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp lovagi kard fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/91 | 2. nyomkövetés: | 118/22 (+31%) | 3. lopás: | 1/34 |
4. mászás: | 53/59 | 5. hajózás: | 18/58 | 6. csapdakészítés: | 45/29 (+6%) |
7. csapdaészlelés: | 34/59 (+6%) | 8. gyógyítás: | 147/38 (+60%) | 9. titkosírás: | 10/54 (+11%) |
10. felderítés: | 42/45 (+16%) | 11. szörnyidomítás: | 25/81 | 12. taumaturgia: | 276/34 (+57%) |
13. szerencsejáték: | 9/56 | 14. versengés: | 25/64 (+4%) | 15. zene: | 16/62 |
16. szörnyismeret: | 77/40 | 17. pszi: | 142/18 (+8%) | 18. zárnyitás: | 59/37 |
19. vadászat: | 5/44 | 20. vitalitás: | 12/3 | 21. bányászat: | 48/91 (+1%) |
22. úszás: | 22/79 | 23. főzés: | 15/32 | 24. őstaumaturgia: | 34/54 (+16%) |
25. csapatmunka: | 12/1 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 84 | |||
2. támadás bónusz: 1 | 5. varázslat sebzés: 5 | 6. regeneráció: 5(6) | 10. vp regeneráció: 5(9) |
11. kincskeresés: 5 | 14. plusz tp: 2 | 16. tulajdonságpajzs: 4 | 17. mágiaerő: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
gyógyítasz 65% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 100 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 200 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot ), jokonbia ágat (#1477) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Szörnykeresés: tl'urlang keresővel Dl'orkhaugrukot. |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), trikornis herceg (#261), zafír sárkány (#329), éjfattyak (#9096), Dl'orkhaugruk (#425), élőholt drakolder (#628), dűnelord (#341) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
9375. szövetség (#9375), hoarián sárkánybébi (#830) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | ősi harcmodor (#287, 120 VP) |
varázspajzs (#288, 55 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | hangcsapás (#344, 95 VP) |
keltetés (#347, 200 VP, 25 TVP) | jégvihar (#353, 45 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) |
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | sebezhetőség (#366, 50 VP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | távolbalátás (#374, 40 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP) | fegyvertánc (#391, 60 VP) |
vérfürdő (#392, 80 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) |
pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) | pszi meditáció (#299, 100 PP) |
önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) | agybénítás III (#302, 25 PP) |
önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | tudatháló (#304, 35 PP) | belső idő (#305, 0 PP) |
mentális tükör (#306, 40 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | ősjég (#311, 100 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) |
szingulár. védelem (#322, 50 VP) | redukció (#365, 80 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +62 vp 80 költség alatt; taumaturgia: +66 vp 84 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (144,5,4) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) |
szürkeáll. aktiv (#71) | láth. észlelése (#78) | hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) |
Symulf rúnája (#182) | varázsenergia (#161) | tárgyvédelem (#178) | csupasz izom (#28) |
Morgan rúnája (#363) | nagyobb agypajzs (#120) | esszenciavédelem 2 (#188) | önanalízis III (#303) |
pszi-ernyő III (#297) | elme dominanciája (#247) | tűzmágia (#157) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
őstűz (#310), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 36, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | tűzgolyó (#155) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | |
tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | |
agybénítás II (#246) | >> | smaragdvámpír (#605) | bo'adhun csapás (#266) | >> | energiaelementál (#577) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | halálos érintés (#271) | >> | rothadó borzalom (#633) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | méregfelhő II (#193) | >> | fényhozó (#602) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | bo'adhun csapás (#266) | >> | ősöreg Orkhan Thai (#726) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | negatív elementál (#734) | halálos érintés (#271) | >> | zg'umrad facsaró (#738) | |
halálos érintés (#271) | >> | ud'mroag tépő (#741) | halálos érintés (#271) | >> | teriád főmágus (#808) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 36, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | teriád íjász (#802) | elektromos pajzs (#51) | >> | ködsárkány (#947) | |
mentális tükör (#306) | >> | cunami teknős (#944) | fehér glóbusz (#47) | >> | sangin yeti (#857) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | og'hlobn mészáros (#742) | elektromos pajzs (#51) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | elektromos pajzs (#51) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | elektromos pajzs (#51) | >> | káoszdémon (#547) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kreiton jótündér (#538) | elnyelés (#236) | >> | nők (#999) | |
elnyelés (#236) | >> | férfiak (#998) | elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | tompítás (#40) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
felcsermanó (#7020) státusz: OK |
dűnelord (#341) státusz: OK |
mutáns hegyitroll (#859) (málhás: +135 kg teher) státusz: OK |
HŐSTETTEID |
Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől. |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 4. Legjobb pontszámod: 135. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: tudati jel (109) gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) kihívás (206) önismeret (236) sötét tekercs (260) a butaság ára (273) düh (289) a halál angyala (304) inkvizítor korbács (342) hármas szövetség (383) a mágia szeretete (393) inkvizítori rangs. (402) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) OK tudati ismétlés (519) OK tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 170 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 885 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2420 | arany (#50) | 3 | angyalok gyűrűje (#529) | 5 | aranytű (#272) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | csontkulcs (#74) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
2 | dözmöng szív (#122) | 5 | fáklya (#36) | 20 | galachmit (#310) | |||
1 | halcsont (#390) | 103 | isteni könnycsepp (#260) | 11 | kaja (#2) | |||
20 | kék orchidea (#68) | 1 | mutáns csont (#331) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | raaba-főzet (#937) | 1 | ryuku derékszíj (#1324) | 1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | |||
1 | szaké (#1295) | 1 | teknőstojás (#1514) | 20 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | titkos teleportkő (#1387) | 10 | zyel katalizátor (#896) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | azúrharmat (#1161) | 1 | ében toboz (#578) | 50 | ezüsttöltény (#1350) | |||
1 | gólem talizmán (#811) | 2 | hoarián bőrzeke (#1342) | 1 | hoarián saru (#1346) | |||
1 | jokonbia ág (#1477) | 4 | katonai kötszer (#1508) | 1 | nyerskulcs (#1517) | |||
1 | pszi kő (#248) | 1 | ryuku vállvédő (#1323) | 5 | sáfránypor (#211) | |||
13 | sárkánypikkely (#292) | 6 | vasérc (#152) | 12 | víz (#27) |