662. forduló, 664. forduló, Sauron Junior összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. máj. 12. 14h:27'
EZ A 663. JÁTÉKHETED, 663. FORDULÓD
664. játékheted kezdete: máj. 15.
A következő fordulódat legkorábbana 664. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2226
SZÁMLA : XXXX

SAURON JUNIOR KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [220,68] koordinátán.
Táborozásod alatt felkeres téged Tenogi Cloagun. "- A verseny, melyet a közelmúltban rendeztünk meg, véget ért. Örömmel tudatom veled, hogy Te nyertél! Fogadd el tőlem ezt a csekélységet, győzelmed jeléül!" Átveszed az Elsőnek kijáró nyereményt, mely 20 vas dobónyilat tartalmaz. Dagadó büszkeséggel gondolsz vissza nagyszerű kalandjaidra, melyben sikerült elérned ezt a nagyszerű teljesítményt! Tenogi Cloagun átadott neked a 2. napon 9 TU-t.
Az aranytermő erszény 136 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+44 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+1801 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+127 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy zoloboo sámán nyomára vezet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 983. Kapsz 5 VP-t.]

* 1. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 188. varázslatot a 26. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+18 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 981. Kapsz 3 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 979. Kapsz 3 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 977. Kapsz 3 VP-t.]

* 2. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 209. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 975. Kapsz 3 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 975.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 973. Kapsz 3 VP-t.]

* 3. KP: leveszed/lerakod az 511. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 973.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed a 608. tárgyat
A füledre akasztod az ősmágus fülbevalóját. [0 pontot használtál fel, van még 973.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 28. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 973.]
Szupersebesen mormolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 971. Kapsz 3 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+22 erő). [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 969. Kapsz 3 VP-t.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed az 1041. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 969.]

h 1619 használod az 1619. tárgyat
Használod a Tharg. varázskönyvet. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 969.]

a 917 1614 1 átadod a 917. tárgyat az 1614. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. [-2 TU.] Ok, sikeresen átadtál 1 kyorg hosszúpengét Tenogi Cloagun részére. [5 pontot használtál fel, van még 964. Kapsz 9 VP-t.]

vv 309 377 147 elmormolod a 309. varázslatot a 377. varázslatot a 147. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. 5 évet fiatalodtál! [-200 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 959. Kapsz 9 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 957. Kapsz 3 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 957.]

aa 425 287 944 átadod a 425. tárgyat a 287. tárgyat a 944. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! [-1 TU.] Ok, sikeresen átadtál 1 pengepajzsot Tenogi Cloagun részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 Tharr Keresztjét Tenogi Cloagun részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 ében talizmánt Tenogi Cloagun részére. [15 pontot használtál fel, van még 942. Kapsz 27 VP-t.]

aa 1550 248 560 átadod az 1550. tárgyat a 248. tárgyat az 560. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 Huddens alkarvédőjét Tenogi Cloagun részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 3 pszi követ Tenogi Cloagun részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 őselemek köpenyét Tenogi Cloagun részére. [15 pontot használtál fel, van még 927. Kapsz 27 VP-t.]

h 970 használod a 970. tárgyat
Katalizálod az ytterium kőzeted. A kőzet eltűnik, és megjelenik 1 szent kehely. [5 pontot használtál fel, van még 922. Kapsz 9 VP-t.]

h 1602 206 20 használod az 1602. tárgyat
Nem adtál meg második paramétert, vagy nincs nálad a második paraméterként megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 922.]

kf 189 kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat
Elrakod a hosszú íjat, majd előkészíted a vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 922.]

v 84 219 elmormolod a 84. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy északi tűzsárkányt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy északi tűzsárkány! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 575 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 45 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy inst.szingularitás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az északi tűzsárkány bal szárnyát. (7 támadással 401 életpontot sebezve.) Az északi tűzsárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (186,61)-> 96 arany, -2 ÉP], egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (186,61)-> 26 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 976, sebződés: 51, gyógyulás: 12, összesen: -39 ÉP}

[-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 912. Kapsz 18 VP-t.]

v 84 393 elmormolod a 84. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy purifikátor császárt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár testét. (7 támadással 294 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kyorg hosszúpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a kyorg hosszúpengét a másikra rohansz. Kyorg hosszúpengével kegyetlenül összevagdalod a purifikátor császár szürke hengertestét. (6 támadással 462 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Naginatával kicsit megsebzed a purifikátor császár testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A purifikátor császár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 821, sebződés: 7, gyógyulás: 115, összesen: +108 ÉP}

[-72 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 902. Kapsz 18 VP-t.]

v 84 290 elmormolod a 84. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy manaelementált! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Meglengetve a tleikan nyársat a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal többször eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (9 támadással 1117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+224 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 90 életpontot sebeztél. Naginatával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (6 támadással 511 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Tleikan nyárssal többször eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (9 támadással 1088 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+218 életerő). Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. Naginatával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál jobb oldalát. (6 támadással 535 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Tleikan nyárssal megdöfködöd a manaelementál lebernyegét. (9 támadással 1144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+229 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 79 életpontot sebeztél. Naginatával kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). A manaelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5016, sebződés: 12, gyógyulás: 942, összesen: +930 ÉP}

[-72 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 892. Kapsz 18 VP-t.]

p 195 10 használod a 195. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-konverzió II pszi képességet. Pszi energiáidat konvertálva, előállítottál 3 Tudatpontot. [-60 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 877. Kapsz 27 VP-t.]

at 5039 18 TU-t adsz át az 5039. kalandozónak 18
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 18 TU árán átcsúsztatsz 18 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 877.]

m 8 2 2 mozogsz északra, keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[299,119] Minden mintaszerűen megy: az Utazók Gyűrűjéből előkerül a vitorláshajó, a fedélzetre lépsz, a vitorlát felhúzod, és már neki is vághatsz a tengernek.


(Továbbmész...) Hirtelen ráébredsz, hogy fogalmad sincs, hol vagy. Eltévedtél a nyílt óceánon! Nagyon távol a part, nincs, mihez igazítsd magad. A nálad lévő irányjelzők teljesen megbolondultak, úgy véled nem a jó irányt mutatják. De talán mégis, megpróbálod azokhoz tartani magad.
Eltelik némi idő [-100 TVP], mire a bizonytalanságérzet elmúlik. Újra koordinátára pontosan megtudod mondani, hol jársz éppen. Messze az utolsó biztosnak vélt ponttól.

AZ ELTÉVEDÉS ELŐTTI TÉRKÉPED



[430,116] A szél kitart, a vitorlásod himbálózva szeli tovább a tenger hullámait. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy elhagyott kalózhajót. Elteszed a látcsövet. Víz permetez az arcodra. Egy szokásosnál nagyobb hullám? Az nem lehet, ennyire nem háborog alattad a tenger. Akkor mi lehet? Nocsak! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy gigászi teknős. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a gigászi teknős fejét. (7 támadással 370 életpontot sebezve.) Meglengetve a tleikan nyársat a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal többször eltalálod a gigászi teknős jobb vállát. (9 támadással 1039 életpontot sebezve.) Naginatával jól megszurkálod a gigászi teknős bal hátsó lábát. (6 támadással 458 életpontot sebezve.) A gigászi teknős megüti a jobb karodat a mancsával. (1 támadástól 543 életpontot vesztesz.) Váratlanul viszketni kezd a manakortexed! Aaaah! Anyagtalan cheloniciták tapadtak hozzá! (ld. enc.) Tleikan nyárssal jól megszurkálod a gigászi teknős jobb hátsó lábát. (9 támadással 991 életpontot sebezve.) Naginatával többször eltalálod a gigászi teknős jobb első lábát. (6 támadással 453 életpontot sebezve.) A gigászi teknős lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 610 életpontot vesztesz.) Tleikan nyárssal megdöfködöd a gigászi teknős testét. (9 támadással 1022 életpontot sebezve.) Naginatával épp hogy megszúrod a gigászi teknős bal első lábát. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) A gigászi teknős behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 648 életpontot vesztesz.) A gigászi teknős összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 30481 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4414, sebződés: 1801, gyógyulás: 4, összesen: -1797 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). A manád lassacskán a cheloniciták anyagtalan testébe vándorol. (-3 VP.)

(Továbbmész...) [431,116] A hajód tovább szeli a vizeket. A hajóorrban gubbasztó sirály riadtan felrebben, s te felfigyelsz a szörnyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bálnarák. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 575 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bálnarák testét. (7 támadással 152 életpontot sebezve.) Marokra fogva a tleikan nyársat a másikra támadsz. Tleikan nyárssal többször eltalálod a bálnarák testét. (9 támadással 523 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 40 életpontot sebeztél. Naginatával kicsit megbökdösöd a bálnarák jobb oldalát. (6 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Kemény ollójával a bálnarák végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 272 életpontot vesztesz.) A támadás rongálja hajód állapotát is. (-1% használhatóság.) Tleikan nyárssal jól megszurkálod a bálnarák testét. (9 támadással 535 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. Naginatával kicsit megbökdösöd a bálnarák testét. (6 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Kemény ollójával a bálnarák végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 362 életpontot vesztesz.) A támadás rongálja hajód állapotát is. (-3% használhatóság.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2295, sebződés: 634, gyógyulás: 311, összesen: -323 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Észreveszel egy elhagyott kalózhajót.
(Feltételes kutatás:) Szerencsére más segédeszközre nincs szükség, a kötéllétra pont elbírja a súlyod. Gyorsan átmászol a kalózhajóra. Néhány kitekeredett, oszlásnak indult holttestet találsz. Felismered őket, ezek a szerencsétlenek kalózok lehettek életükben. Egy sirály felrikolt a hátad mögött. Megdermedsz. Még az ütő is megáll benned, úgy megijedsz! Hátulról árnyék vetül rád. Érdekes az alakja, hát még a mérete! Nincs idő játszadozni. Harcra készen pördülsz meg. Egy csapat ryuku kalóz jön feléd. (ld. enc.)

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 575 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku kalóz bal lábát. (7 támadással 462 életpontot sebezve.) Az ellenfél néhány ryuku harci dárdát hajít feléd. A becsapódástól 565 életpontot vesztettél. Megmarkolva a tleikan nyársat ellenfeledre rontasz. Tleikan nyárssal többször eltalálod a ryuku kalóz bal karját. (9 támadással 1175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+236 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 39 életpontot sebeztél. Naginatával megdöfködöd a ryuku kalóz bal oldalát. (6 támadással 578 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Kavargó pengefalként zúdul rád a 7 ryuku kalóz. (21 támadástól 711 életpontot vesztesz.) Jobbra-balra szökkenve osztja a 7 ryuku kalóz nehezen védhető csapásait. (14 támadástól 218 életpontot vesztesz.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (7 támadástól 94 életpontot vesztesz.) Tleikan nyárssal megdöfködöd a ryuku kalóz jobb lábát. (9 támadással 1213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+243 életerő). Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 33 életpontot sebeztél. Naginatával gyengén megszurkálod a ryuku kalóz testét. (3 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a 3 ryuku kalóz újra meg újra lecsap. (9 támadástól 289 életpontot vesztesz.) Sajnos nem sikerült a 3 ryuku kalóz minden csapását hárítanod. (6 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Pengéjét vadul forgatva, a 3 ryuku kalóz újra meg újra lecsap. (3 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A 3 ryuku kalóz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (475,94)-> 50 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (475,94)-> 12 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (475,94)-> 10 arany, -2 ÉP], 3 arany, egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (476,95)-> 20 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (476,95)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (476,95)-> 6 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 hajóács szerszám (ld. enc.). 25557 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4341, sebződés: 1996, gyógyulás: 661, összesen: -1335 ÉP}

Némi bamba bizonytalankodás után a fedélközbe vezető lépcső felé veszed az irányt. Találomra indulsz az egyik sarok felé. Hiába! A rutin, meg az évek! Persze, hogy kincsre bukkantál! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy papagájsíp (ld. enc.). Egy kaotikus ősvégzet készül a lemészárlásodra. (ld. enc.)

Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 575 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy teljes őrület pszi támadást. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kaotikus ősvégzet testét. (7 támadással 255 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a tleikan nyársat a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal megdöfködöd a kaotikus ősvégzet testét. (8 támadással 810 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 35 életpontot sebeztél. Naginatával megdöfködöd a kaotikus ősvégzet testét. (6 támadással 363 életpontot sebezve.) A kaotikus ősvégzet csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 208 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-6 minden tulajdonságodra kör végéig.) Csápjaival a kaotikus ősvégzet lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 213 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-20 TVP). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 194 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Csápjaival a kaotikus ősvégzet csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 194 életpontot vesztesz.) Mocsok lény! Megsemmisült a nálad levő papagájsíp. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2038, sebződés: 809, gyógyulás: 16, összesen: -793 ÉP}

Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu.
Utad során felfedezel egy ryuku kereskedőhajót. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz kulcsoskönyvet. (ld. enc.)
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). A cheloniciták elégedetten szürcsölik a benned felhalmozódó manát. (-3 VP.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [227 pontot használtál fel, van még 630. Kapsz 408 VP-t.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[432,116] A szél kitart, a vitorlásod himbálózva szeli tovább a tenger hullámait. A tengeri betegség hullámokban támad rád... tenger, hullámok, támad... de hisz ez egy szörny! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tengeri parazita közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 189 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tengeri parazita testét. (7 támadással 454 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Hideg marok szorítja meg a szívedet, és addig szorítja, amíg minden elsötétül. Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 643, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Minden elfeketedik, mintha egy feneketlen kútba zuhannál. A halál nyújtja feléd ölelő karjait. [12 pontot használtál fel, van még 618. Kapsz 21 VP-t.]
Aztán mintha hideg vízzel teli vödörbe mártottad volna a fejed, miközben a lábad alól kirúgták a talajt: szédelegve tántorogsz, majd kinyitod a szemed. Túlélted! Hisz ez lehetetlen... Aztán, a deus ex machina hűlt helyét látva, rájössz, hogy mi is történt. A fantasztikus varázstárgy megmentett, és elrepített a veszély helyszínéről! Ráadásul még egy keveset gyógyított is rajtad. (+1831 életerő.)
[20 pontot használtál fel, van még 598. Kapsz 36 VP-t.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A manád lassacskán a cheloniciták anyagtalan testébe vándorol. (-3 VP.)

(Továbbmész...) [433,116] A szél kitart, a vitorlásod himbálózva szeli tovább a tenger hullámait. Ajjaj, fel kell függesztened a napfürdőzést, mert valami megtámadta a hajód! Egy dagálydémon nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 575 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled hullámkeltés varázslatot lő rád. 183 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a dagálydémon testét. (7 támadással 460 életpontot sebezve.) Hullámok csapnak át a hajód felett, a sós tengervíz már a fedélzetet áztatja. (-2% használhatóság.) Megmarkolva a tleikan nyársat ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dagálydémon jobb oldalát. (9 támadással 1131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+227 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Naginatával jól megszurkálod a dagálydémon bal oldalát. (6 támadással 558 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Nyelvével a dagálydémon úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 281 életpontot vesztesz.) A dagálydémon csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 244 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy hullámkeltés varázslatot. 189 életpontot vesztettél. Egy hullámkeltés varázslattal köszönt csatapartnered. 164 életpontot vesztettél. Tleikan nyárssal jól megszurkálod a dagálydémon testét. (9 támadással 1114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+223 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 36 életpontot sebeztél. Naginatával megérinted a dagálydémon testét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Érdes nyelvével a dagálydémon néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 323 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a dagálydémon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 261 életpontot vesztesz.) Távolról hullámkeltés varázslatot lő rád a másik. 191 életpontot vesztettél. Egy hullámkeltés varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A dagálydémon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges ryuku gólemtudós trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes dagálydémon trófeát. 40686 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4004, sebződés: 1836, gyógyulás: 595, összesen: -1241 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). A cheloniciták elégedetten szürcsölik a benned felhalmozódó manát. (-3 VP.) [37 pontot használtál fel, van még 561. Kapsz 66 VP-t.]

v 198 440 68 elmormolod a 198. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(430,116) gigászi teknős (#924)
(431,116) bálnarák (#923), ryuku kalóz (#891), kaotikus ősvégzet (#894), elhagyott kalózhajó (#1434), ryuku kereskedőhajó (#1437)
(432,116) tengeri paraziták (#893)
(433,116) dagálydémonok (#898)

[440,68] Az Utazók Gyűrűjébe rejted a vitorlás hajód, már nem lesz szükség rá. Alacsonyabb hegyek közé értél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ryuku aranybányát. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ezüstdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 ezüstdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy gourry fészket. Délre nézve látsz egy patakot. Nyugatra egy világítótorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Értékes varázserőd a rusnya chelonicitákat táplálja. (-3 VP.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 13 kerek követ. Erőd TF-elődött.
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [35 pontot használtál fel, van még 526. Kapsz 63 VP-t.]

be 1512 bemész az 1512. épületbe
Hideg levegő fúj szembe, amikor az aranybánya belsejébe lépsz. Távoli kőfejtés hangja, veszett csákánycsattogás és gyorsan elhadart ryuku szitkok tömkelege szűrödik a mélyből feléd. Szóval a bánya mégsem annyira elhagyatott, mint gondoltad! Odalent bányászok dolgoznak! Mivel nem akarod megzavarni őket, a másik irányba indulsz egy oldaljáraton. Addig mész, míg egy fejtéshez nem érkezel, ahol a fal aranyszínben csillog. Egy bányászcsákány is fekszik a földön. Felkapod és egy kis bemelegítő munka után máris 3 aranyröggel lettél gazdagabb. A gond csak az, hogy a ryukuk felfigyeltek a zajra, hogy más is bányászik itt! Menekülőre fogod, s bár sokáig bolyongsz még a földalatti járatokban, előbb-utóbb a felszínre érsz. [10 pontot használtál fel, van még 516. Kapsz 18 VP-t.]

m 4 1 1 mozogsz délre, északkeletre, északkeletre
[440,69] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Ezt a patkó alakú hegyvonulatot a ryuku térképészek Bástyafok Szirteknek (Paofenago-hiirofan-nak) nevezték el, mivel úgy öleli körül az öblöt, mint egy erős, magas várfal. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északkeletről folyik délnyugatra. Az áramlatok egy ryuku szablyát sodornak. Ejha, meg kellene szerezni! Eldobsz minden a kezedből, hogy semmi ne akadályozzon a tökéletes horgászásban. Megvan! A tied! Hát nem hiába, a hosszú kar előnyei! Mohón iszol belőle. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Észreveszel egy oltárt. Leah hívei emelték. Bányászat képességeddel fémet (ramit kő) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ramit követ! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy gourry fészket. Északnyugatra nézve látsz egy világítótornyot. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy mutáns hegyitroll. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 575 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mutáns hegyitroll fejét. (7 támadással 371 életpontot sebezve.) A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Jól célzott! (676 életpontot vesztettél.) Meglengetve a tleikan nyársat a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal több döféssel felnyársalod a mutáns hegyitroll nyakát. (9 támadással 1074 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+215 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 40 életpontot sebeztél. Naginatával jól megszurkálod a mutáns hegyitroll testét. (6 támadással 494 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Nem sikerült a mutáns hegyitroll ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 131 életpontot vesztesz.) A mutáns hegyitroll mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 177 életpontot vesztesz.) Csápjaival a mutáns hegyitroll lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 122 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 136 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Tleikan nyárssal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mutáns hegyitroll jobb lábát. (9 támadással 1020 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+205 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 42 életpontot sebeztél. Naginatával meghorzsolod a mutáns hegyitroll testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A mutáns hegyitroll nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 202 életpontot vesztesz.) A mutáns hegyitroll mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Csápjaival a mutáns hegyitroll csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 130 életpontot vesztettél. A mutáns hegyitroll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25304 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3695, sebződés: 1794, gyógyulás: 551, összesen: -1243 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Tehetetlenül tűröd, hogy a cheloniciták belezabálnak mentális tartalékaidba. (-3 VP.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [441,68] Továbbra is alacsonyhegység. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gourry fészket. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah híveié. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ezüstdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 ezüstdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy ryuku aranybányát. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy fényes griff. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy manarobbantás varázslat. 554 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a fényes griff bal hátsó lábát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (184 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a fényes griff fejét. (7 támadással 648 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 112 életpontot sebeztél. 112 életpontot gyógyultál. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) A fényes griff megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 125 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-14 védettség). A fényes griff csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 184 életpontot vesztesz.) Az ütés ereje elsöprő, izmaid tovább sajognak tőle. 184 életpontot vesztettél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a fényes griff, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 184 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a fényes griff jobb szárnyát. (6 támadással 541 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 112 életpontot sebeztél. 112 életpontot gyógyultál. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A fényes griff megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 124 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-14 védettség). Karmával néhányszor a fényes griff megcsapja a fejedet. (2 támadástól 187 életpontot vesztesz.) Nehezen teszed túl magad a kábító erejű csapáson! 187 életpontot vesztettél. A fényes griff fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 188 életpontot vesztesz.) Az ütés ereje elsöprő, izmaid tovább sajognak tőle. 188 életpontot vesztettél.
Daramoula pálcájával többször eltalálod a fényes griff jobb első lábát. (6 támadással 564 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 111 életpontot sebeztél. 111 életpontot gyógyultál. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) A fényes griff megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 130 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-14 védettség). A fényes griff többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 215 életpontot vesztesz.) Az ütés ereje elsöprő, izmaid tovább sajognak tőle. 215 életpontot vesztettél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a fényes griff, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 184 életpontot vesztesz.) Nehezen teszed túl magad a kábító erejű csapáson! 184 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2175, sebződés: 3217, gyógyulás: 695, összesen: -2522 ÉP}

Megszűnik a látás és hallás köznapi értelme: a másodperc törtrésze alatt leperegnek lelki szemeid előtt életed fontosabb pillanatai. Ez a halál... [59 pontot használtál fel, van még 457. Kapsz 106 VP-t.]
Aztán mintha hideg vízzel teli vödörbe mártottad volna a fejed, miközben a lábad alól kirúgták a talajt: szédelegve tántorogsz, majd kinyitod a szemed. Túlélted! Hisz ez lehetetlen... Aztán, a deus ex machina hűlt helyét látva, rájössz, hogy mi is történt. A fantasztikus varázstárgy megmentett, és elrepített a veszély helyszínéről! Ráadásul még egy keveset gyógyított is rajtad. (+1370 életerő.) "De hiszen nincs is deus ex machinám!" - ébredsz rá. "Ne aggódj, az istenek érdemesnek tartottak arra, hogy adjanak még egy lehetőséget!" - hallasz egy mennyei hangot a fejedben. Határtalan boldogság lesz rajtad úrrá, amelyet csak kis mértékben csökkent az a tény, hogy az istenek megkérték a segítség árát - legmagasabb tulajdonságod csökkent kettővel, és veszítettél 2722028 tapasztalati pontot. Hmm, mindenképp érdemes deus ex machinát vásárolni, amint lehetséges!
[20 pontot használtál fel, van még 437. Kapsz 36 VP-t.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Tehetetlenül tűröd, hogy a cheloniciták belezabálnak mentális tartalékaidba. (-3 VP.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. Erőd TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 213 gourry tojást. Erőd TF-elődött. (+1 erő.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [437 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 786 VP-t.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 697 8888 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+487 varázspont, -974 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: leveszed/lerakod a 608. tárgyat
Kiveszed a füledből az ősmágus fülbevalóját. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: használod a 892. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: használod a 305. tárgyat
Ennek most nem sok értelme lenne. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: visszadátumozás kérelem
Még nem telt el három hónap (legutóbb 2006. évben 3. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 6. BP: elmormolod a 208. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Nyüszíteni tudnál tehetetlenségedben, mikor észleled, hogy elméd parazitái, a cheloniciták szaporodásnak indulnak. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 780 pontot. A következő körben tehát 780 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GIGÁSZI TEKNŐS (924. SZÖRNY)
Mire a gigászi teknős teljesen kifejlődik, már nincsenek ellenségei. Páncélja vastag, szinte áthatolhatatlan, ráadásul olyan természetes varázslatelnyelő képességgel rendelkezik, hogy a közönséges mágiaformák egyszerűen elenyésznek, felszívódnak benne, mielőtt érezhető kárt tehetnének a teknősben. (Bosszantó, de ezt a képességét nem lehet ócska varázskütyükkel kicselezni). A gigászi teknős valódi csúcsragadozó. Erőfölénye tudatában, magabiztosan lebeg a mélytengerek vízében, mindent megtámadva, ami kisebb nála, s ennek a kritériumnak csaknem minden vízi lény megfelel. Ha azonban kedvenc csemegéjének, egy bálnának nézi a lélekvesztődet, könnyen felboríthatja, vagy átszakíthatja a vékony hajótestet. Mivel lehetetlen egy tisztességes találatot bevinni ennek a bestiának, felesleges azon elmélkedni, hogy melyik fegyver a leghatékonyabb ellene. Halála után paraziták maradhatnak hátra, amiktől legjobb, ha nagyon gyorsan megszabadulsz.

CHELONICITÁK
Furcsa, viszkető érzés. Mint mikor a hátadat csiklandozza valami, amit bárhogy vakargatsz, sosem múlik el. Aztán meg ott az a tompa fájdalom a fejedben, mintha egy széles vasabroncsot húztak volna a koponyádra, és minden percben szorítanának egyet a srófjain. Nos, ha felismered a tüneteket, akkor elkezdhetsz nagyon, de nagyon komolyan kétségbeesni! A tengerek nagy utazói, a teknőcök ezerszer lassabb életciklussal léteznek, mint te. Ritkán mozdulnak meg, csak, ha nagyon muszáj, ezért a tudatukhoz csatlakozó, anyagtalan, de annál makacsabb élősködők, a cheloniciták sem igazán zavarják őket. Ezek a nyers manával táplálkozó élősködők a teknőcökön csak ritkán szaporodnak, ám ha valahogyan rád tudnak akaszkodni, hamarosan azon kapod majd magad, hogy nincs miből megidézni még egy pofonegyszerű energiatüskét sem. Állítólag, ha az agy megáll, és a test öntudatlan álomba zuhan, a cheloniciták is megszűnnek létezni, bár ez az állapot valószínűleg csak a halálod pillanatában következik majd be (nem, nem a feltámadós!, a végső halálod pillanatában!).

BÁLNARÁK (923. SZÖRNY)
Nem csak a méretével, hanem alakjával, és viselkedésével is kiérdemelte az elnevezést ez az óriási rákfajta. A ryuku bálnavadászok akasztották rá, mivel a rutintalan hajóskapitányok könnyen összetéveszthetik a vízből kiemelkedő, barnás-fekete hátát a bálnákéval. Ha ez bekövetkezik, és a kivetett szigonyok sorra lepattannak kemény páncéljáról már késő a hibán elmélkedni. A bálnarák villámgyorsan felemelkedik, és hatalmas ollóival ugyanolyan könnyedén csattintja ketté az árbócot, mint a szerencsétlen halászokat. Az igazi baj akkor következik be, ha sikerül felkapaszkodnia a hajóra, ugyanis ekkor már nem elégszik meg néhány ollócsapással. A fedélzetet módszeresen szétrombolva, olyan eleganciával csipegeti ki a menekülő tengerészeket a romok közül, mint ahogyan a kronotapír szemezget a quwargbolyból. Talán magadtól is rájöttél, hogy szúró, vagy vágófegyverrel kiállni ellene esztelenség.

RYUKU KALÓZOK (891. ELLENFÉL)
Amint megpillantod a halálfejes lobogót, ránts fegyvert, mondj el egy gyors imát, és készülj a halálra! A ryuku kalózok minden veszélyes zátonyt, rejtekadó lagúnát, és feltérképezetlen szigetet ismernek Ghallától a Thui-then kontinensig elterülő, szinte végtelen Déli-tengeren (vagy ahogyan ők nevezik, a Fájdalom Tengerén). A nyílt víz egyeduralkodói, nem félnek senkitől, és semmitől. A kereskedők rettegik őket, és jobb, ha te is messzire elkerülöd fekete hajóikat! A kalózok tán egyedül a Császári Légió hatalmas gályáival, és kötelékben vonuló karavelláival nem vállalnak összecsapást, habár ezek többnyire éppen azért portyáznak errefelé, hogy írmagjukat is kiirtsák a tengeri rablóknak. Ha már megtörtént a baj, és nem tértél ki időben a harc elől, véres-verejtékes küzdelemre számíts. Egy messziről teljesen üresnek látszó hajó rejthet akár több tucatnyi ryuku kalózt is! Sosem mehetsz biztosra, ha ezek az elvetemült, fegyverforgatásban kiváltképp jártas, napcserzett bőrű banditák körülvesznek téged. Néha akad köztük mágiahasználó, de neked éles szablyáiktól kell leginkább tartanod. Csak bandában ilyen merészek, ha sikerül egyet nyakon csípni közülük, alaposan elláthatod a baját!

HAJÓÁCS SZERSZÁM (1475. TÁRGY)
A hajóács szerszám egy szorítóvas, egy speciális végű kalapács, egy vitorlafoltozótű, vagy bármilyen egyéb hasznos holmi lehet. A kalózok tudják a módját hogyan tartsák karban a háborgó tenger által megtépázott hajójukat. A hajóács szerszámmal te is megkísérelheted a javítgatást, nekieshetsz, hogy újjá varázsold hajódat. Mivel azonban a hajóácsolás maga nem éppen a szakmádba vágó feladat, szinte biztos lehetsz benne, hogy olyan esetlenül forgatod e szerszámot, hogy az rövid időn belül tönkremegy. (A hajóács szerszám a H 1475 parancs hatására 5 TVP-ért 8%-ot javít hajód használhatóságán.)

PAPAGÁJSÍP (1415. TÁRGY)
Arra rögtön rájöttél, hogy ez a tenyérhosszú, üreges pálca valójában egy kezdetleges hangszer, bár megszólaltatni már nem egyszerű, igényel némi szakértelmet. A kalózok állítólag papagájok tanítgatásához is ezt a sípot használják (innen az elnevezés), de ehhez sokkal több türelemre, és időre volna szükség, mint amennyivel te rendelkezel. [Ha már értesz a zenéhez, a H 1415 <TVP> paranccsal igen kellemes dallamokat csalogathatsz elő belőle.]

KAOTIKUS ŐSVÉGZET (894. SZÖRNY)
A ryuku hitvilág egyik nagyistene Hgoomlh, a Voltak ura. Nem csak az elmúlás, hanem az újjászületés istene is ő, aki az Átjárót őrzi élet és halál között. A ryukuk úgy tartják, Hgoomlh válogatja ki a lelkek közül az arra érdemeseket, kikből a következő életükben urakat, míg a többiből szolgákat teremt. Az örökké éber nagyisten figyelmét csupán egy valami képes elterelni az Átjáró őrzésétől: ha olyan csatát lát, ahol hosszú pengéjű kaszával arat a halál. Ilyenkor, nagy ritkán, megtörténhet, hogy a gonoszság és vérszomj eleven testet ölt a harcok színhelyén, magába olvasztva mindazt a szörnyűséget, amit egy tömegmészárlás jelent. Nem tudni, mi igaz ebből a hiedelemből, de az biztos, hogy a kaotikus ősvégzettel nem találkozhatsz akárhol. Ez a masszaszerű rettenet az egyik legkiszámíthatatlanabb ellenfél, amivel valaha is szembekerültél. Ha nem akarsz a részévé válni, mágikus sebzésű vágófegyverrel érdemes próbálkoznod.

RYUKU KERESKEDŐHAJÓ (1437. TÁRGY)
Kár, hogy nem értesz még eléggé a tengerészethez, és számodra egy távcsővel szemlélt vitorla semmit sem mond az alatta haladó hajóról. Kár, mert némi tapasztalattal a hátad mögött, bizonnyal már mérföldekről felismernéd a ryuku kereskedők jellegzetes dzsunkáját, a trapéz alakú, csíkos vitorlákról, és a smaragdzöld kígyók gyanánt hullámzó, keskeny páros-zászlókról. Bizony, ők azok, a déli tengerek legbékésebb kalmárjai! No nem azért ilyen jámborak, mert nem gyűlölnek téged is legalább annyira, mint saját fajtájuk vérszívó hivatalnokait, nem-nem. Csakis az üzlet érdekében tartják fenn a látszólagos barátságot. Megtámadni botorság volna őket, mert a gyapotbálák, és boroshordók álcája mögött veszedelmes tűzköpők, dárdavetők, és állványos számszeríjak sorakoznak, ráadásul a kereskedők többsége a Mindenható Császár seregének kiszolgált veteránja. Ha tartod magad a hajósok íratlan törvényeihez, és nem mutatkozol ellenségesnek, valószínűleg felajánlanak majd neked ezt-azt a dzsunka mélyén rejtegetett kincseik közül. Azon már meg sem kell lepődnöd, hogy a kereskedők jól beszélik a ghallai közöst, és viszonylag tájékozottak a vén kontinens ügyes-bajos dolgaiban. [A kereskedőhajó állandóan mozgásban van, felesleges később visszatérned oda, ahol összefutottál vele. Még ha kiszúrsz egy távcsővel egy ilyen hajót valamelyik irányban, s arra hajózol, sem biztos, hogy ott lesz még, amikor odaérsz. Ha kinéztél valamit a kalmárok értékes portékái közül, használd rá az FKT (Feltételes Küldetés Teljesítés) parancsot, így a következő találkozáskor létrejöhet az üzlet.]

KULCSOSKÖNYV (1411. TÁRGY)
A tarkaruhás, napcserzett bőrű ryuku tengerész hevesen gesztikulálva, az egekig magasztalja a kezedbe nyomott, rézcsatos könyv erényeit. Azt állítja, minden titok, és varázsszó benne van, amire csak az életed során szükséged lehet. Kétkedve, szemed sarkából a gyanús jelekre figyelve, már-már kinyitnád, hogy belelapozz, erre a kalmár menten kikapja a kezedből. A tenyerét tartja, és tört ghallaival azt sorolja, mit is kér érte cserébe. Ha szeretnéd megkaparintani, 3 teriád ékszert és 3 hoarián drágakövet kell átadnod neki. Az üzletkötés, és a vele járó, kötelező alku 5 TVP ideig fog tartani. A kulcsoskönyvet sosem kell direkt használnod, ha szükséged lesz a benne rejlő titkokra, fel fogod lapozni. Erre leggyakrabban akkor kerül majd sor, ha egy-egy mágikus kulcs varázsszavát próbálod kitalálni. Persze a titkok azért azok, hogy csak az értő szem számára táruljanak fel. Minél jobban értesz a sorok közé rejtett szavak összeillesztéséhez, annál biztosabb, hogy jó oldalon ütöd majd fel a kulcsoskönyvet.

DAGÁLYDÉMON (898. SZÖRNY)
Először a szokatlan csendre fogsz felfigyelni, de persze ekkor még nem gyanakszol. Aztán a hajód váratlanul hánykolódni, rázkódni kezd. Vadul dobálják a hullámok, holott egy apró szellő se rezdül, és ekkor... kirobban a vízből a dagálydémon! Föléd tornyosul. Minden, az egész világ, eltörpülni látszik gigantikus méretei mellett. Őrjítő sikolya, és félelmetes ábrázata majd' megállítja a szíved. Alig bírsz talpon maradni imbolygó lélekvesztődön, míg az általa keltett, házméretű hullámok között a szörnyeteg rezzenetlenül, egyre csak közeledik. Nem tudom, miben bízhatsz még ezután. Ha a dagálydémon egyszer kiszemelt téged ebédre, nem utasíthatod vissza a meghívását.

KARAKTERLAP

Sauron Junior, egy fekete, hosszú hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr első számú avatárja vagy. A Hófarkas Klán (#9117) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 663. fordulód.

Erő: 79 (117) Szint: 54 Merészség: 10/3 Magasság: 180 cm
IQ: 77 (101) Támadás: 85 (87) Agresszió: 5 Testsúly: 60 kg
Ügyesség: 77 (99) Védekezés: 128 (130) Menekülés: 15 % Életkor: 51/20 év
Egészség: 76 (102) Életpont: 2665/1267 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 77 (104) Varázspont: 4163/4163 Pénz: 2431 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 21/3 Pszi pont: 134/246 Halhatatlanság: 30 %
Eddig összesen 8067 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 122028 TP-t kaptál. Jelenleg 53414858 TP-d van. A következő szinthez még 11585142 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, ryuku sorkatona, dagálydémon. A Hófarkas tetoválását viseled.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/86 ökölvívás: 11/51 szúrófegyverek: 57/36 (+1%)
vágófegyverek: 35/61 (+2%) ütőfegyverek: 38/54 lőfegyverek: 17/22 (+3%)
dobófegyverek: 45/44 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (120%) << kyorg hosszúpenge (#917) (120%) << Daramoula pálcája (#950) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ezüsttollú nyíl (#363) (5 -13.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (14 -37.); bogyógránát (#430) (38 -44.); vas dobónyíl (#189) (45 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); hajító csillag (#939) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 61/95 2. nyomkövetés: 175/26 3. lopás: 2/92
4. mászás: 47/16 5. hajózás: 18/44 (+35%) 6. csapdakészítés: 15/68
7. csapdaészlelés: 26/7 8. gyógyítás: 140/15 9. titkosírás: 7/98
10. felderítés: 35/46 (+7%) 11. szörnyidomítás: 3/90 12. teológia: 337/40 (+83%)
13. taumaturgia: 115/63 (+6%) 14. szerencsejáték: 7/32 15. versengés: 24/88
16. harcművészetek: 4/7 17. zene: 12/12 18. szörnyismeret: 30/98 (+18%)
19. pszi: 69/6 20. zárnyitás: 18/96 21. vadászat: 12/66
22. vitalitás: 11/78 23. bányászat: 61/21 (+9%) 24. úszás: 13/55 (-400%)
25. főzés: 6/45 26. ősteológia: 9/26 (+7%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 43
1. sebzés bónusz: 3 2. támadás bónusz: 2 3. védekezés: 1 5. varázslat sebzés: 5
6. regeneráció: 3(4) 8. képességpont: 4 9. gyors fejlődés: 4 10. vp regeneráció: 7(9)
11. kincskeresés: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
totem 80% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267))
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 6 alkalommal)
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 12 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 10 darabot ), kőkést (#6) (max. 2 darabot ), jokonbia ágat (#1477) (max. 5 darabot ), gourry tojást (#1455) (max. 999 darabot )
mászol max. 400 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16)
armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), Rém (#315), éjfattyak (#9096), 9955. szövetség (#9955), purifikátor császár (#393), öregedést okozó lények (#9095), északi tűzsárkány (#219), Dl'orkhaugruk (#425), manaelementál (#290), vámpírféreg (#782) (csak egyszer), ősöreg taalruherceg (#718), teriád varázsló (#798), teriád gyilkos (#800), 9944. szövetség (#9944), Sötétség Hercege (#296)
Barátságosság (aktív: 12, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), élőholt ősmágus (#179), rothadó lián (#427), Garmhuun familiáris (#543), bosszúálló (#562), kronotapír (#286), bűbájlidérc (#761), Bondorroth (#723), magh-goth párduc (#871), Wart (#5667), hoarián barbár (#833)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) savhurrikán (#107, 40 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) jégoszlop (#231, 24 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP) tl'urlang formázás (#262, 500 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
ősi harcmodor (#287, 120 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP) meditáció (#250, 0 VP)
pajzszúzás (#251, 24 VP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP)
kiszáradás (#268, 70 VP) árnyak segítsége (#270, 24 VP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP)
kyorg tudás (#273, 0 VP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) fájdalomtükör (#379, 130 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) spirituális ext. (#249, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Ősteológia varázslataid
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 15 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 15 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 250 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (171,5,2) vámpirizáció (#1) áldomás (#6) óriáserő (#53)
esszenciavédelem 2 (#188) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) hatalomvarázs (#220)
csupasz izom (#28) Techiulan aurája (#261) papi aura (#377) mágikus ütés (#147)
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
30. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
puha ütés (#60), éjfattyak végzete (#260), bo'adhun csapás (#266)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
agytaposás (#180), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 54, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
pusztító végzet (#106) >> káoszszellem (#472) pusztító végzet (#106) >> tleikan házőrző (#507)
pusztító végzet (#106) >> sötét ülnök (#508) pusztító végzet (#106) >> kreiton idéző (#510)
pusztító végzet (#106) >> tleikan hajadon (#533) pusztító végzet (#106) >> tleikan ölőművész (#535)
pusztító végzet (#106) >> kreiton jótündér (#538) pusztító végzet (#106) >> shokara bogár (#436)
pusztító végzet (#106) >> kreiton lich (#536) nagyobb tűzlehelet (#150) >> tleikan hadúr (#509)
pusztító végzet (#106) >> szellemdarázs (#481) pajzszúzás (#251) >> pszionikus entitás (#553)
direkt kontakt. II (#122) >> részeg kalandozó (#187) bo'adhun csapás (#266) >> kisebb jégisten (#662)
bo'adhun csapás (#266) >> ősöreg hósárkány (#663) puha ütés (#60) >> férfiak (#998)
puha ütés (#60) >> nők (#999) bo'adhun csapás (#266) >> tleikan behemót (#511)
tűzgolyó (#155) >> fagybehemót (#660) bo'adhun csapás (#266) >> ezerszemű bestia (#288)
bo'adhun csapás (#266) >> sötét kaszás (#591) halálos érintés (#271) >> tl'urlang vadász (#610)
halálos érintés (#271) >> ml'othag szürcsölő (#415) halálos érintés (#271) >> árnytündér csontváz (#629)
halálos érintés (#271) >> végzetes szójer (#631) pusztító végzet (#106) >> garmhegyi szerzetes (#599)
halálos érintés (#271) >> tleikan rémeb (#626) bo'adhun csapás (#266) >> takarító (#609)
halálos érintés (#271) >> eldüeni vándor (#601) halálos érintés (#271) >> baljós árny (#588)
bo'adhun csapás (#266) >> ősöreg Tguarkhan (#727) jégoszlop (#231) >> ősöreg taalruherceg (#718)
halálos érintés (#271) >> ryuku orgyilkos (#942) tűzeső (#61) >> Wart (#5667)
jégoszlop (#231) >> gnóm szolgáló (#943) halálos érintés (#271) >> ryuku tolvaj (#883)
halálos érintés (#271) >> teriád törzsfő (#805) halálos érintés (#271) >> kithszaki orgyilkos (#843)
halálos érintés (#271) >> ryuku sorkatona (#828) halálos érintés (#271) >> ryuku szamuráj (#836)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 54, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> fényes griff (#952) agytaposás (#180) >> hoarián sámán (#834)
fürgülés (#92) >> gnóm szolgáló (#943) fájdalomtükör (#379) >> ősöreg taalruherceg (#718)
árnyak segítsége (#270) >> ősi asszimiláció (#717) varázsvédelem II (#108) >> tlopedmuk (#584)
agytaposás (#180) >> energiaelementál (#577) fürgülés (#92) >> ősöreg hósárkány (#663)
agytaposás (#180) >> kisebb jégisten (#662) fürgülés (#92) >> fagybehemót (#660)
pszi-acéltorony (#98) >> pszionikus entitás (#553) agytaposás (#180) >> márvány fagyúr (#657)
varázsvédelem (#34) >> elemi pulzátor (#440) varázsvédelem (#34) >> shokara bogár (#436)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fosztogass végig tíz drakolder csatamezőt! (számláló: 4)
2.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál!
3.) Várlak audenciára - kerülj hozzám olyan közel, mint még soha életedben!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 élőholt, 6 rohamosztagos, 4 ősmágus, 1 anyakirálynő, 1 ősquwarg.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XI. olimpián.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 21. Legjobb pontszámod: 144.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 deus ex machina (#1) 1 ében talizmán (#944) 1 Huddens alkarvédője (#1550)
2 isteni könnycsepp (#260) 26 kaja (#2) 1 kyorg hosszúpenge (#917)
1 nyílvessző (#108) 1 őselemek köpenye (#560) 1 pengepajzs (#425)
3 pszi kő (#248) 1 sallank karom (#128) 1 Tharr Keresztje (#287)
20 vas dobónyíl (#189) 1 ytterium kőzet (#965)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
365 arany (#50) 3 aranyrög (#1251) 5 ezüstdarab (#326)
213 gourry tojás (#1455) 1 hajóács szerszám (#1475) 9 kerek kő (#19)
1 purifikátor háj (#269) 1 ramit kő (#226) 1 ryuku szablya (#695)
7 sárkánypikkely (#292) 1 szent kehely (#257) 4 varázskő (#305)
21 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(440,68) ryuku aranybánya (#1512), érclelőhely
(440,69) patak, Leah oltár, érclelőhely, mutáns hegyitroll (#859)
(441,68) gourry fészek (#1454), Leah oltár, érclelőhely, fényes griff (#952)

Üzenet küldése a karakternek