Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. júl. 28. 12h:16' EZ A 665. JÁTÉKHETED, 662. FORDULÓD 666. játékheted kezdete: júl. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3857 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 78. varázslatot |
* 2. KP: | használod az 1097. tárgyat a 841. tárgyat a 745. tárgyat |
* 3. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (1 darabot) |
* 4. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 184. varázslatot a 161. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1269. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 363. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1760. tárgyat a 916. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 303. varázslatot a 297. varázslatot a 247. varázslatot |
ek 40 93 | t. energia kisütése: 40 93 |
p 195 93 | használod a 195. pszi képességet |
kf 1036 | kézbeveszed/felveszed az 1036. tárgyat |
kb 189 100 | kiveszel a bankból a 189. tárgyat (100 darabot) |
kf 189 | kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat |
ek 116 40 284 | t. energia kisütése: 116 40 284 |
fgy 70 30 | felt. gyógyítás 70 30 |
vv 382 157 185 | elmormolod a 382. varázslatot a 157. varázslatot a 185. varázslatot |
hh 1253 937 1154 | használod az 1253. tárgyat a 937. tárgyat az 1154. tárgyat |
h 1554 | használod az 1554. tárgyat |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az apró lidércfi jobb oldalát. (8 támadással 378 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tűzelementálod támad. (36 életpontot sebezve.) Megmarkolva a lovagi kardot ellenfeledre támadsz. Lovagi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az apró lidércfi testét. (10 támadással 1638 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 44 életpontot sebződik. Sárkánypengével mély sebeket nyitva megvagdosod az apró lidércfi jobb oldalát. (8 támadással 613 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 61 életpontot sebződik. A 11 apró lidércfi kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (22 támadástól 300 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +60 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 52 életpontot vesztettél. A 11 apró lidércfi néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (22 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Ütések érik a válladat és a karodat. (22 támadástól 168 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 48 életpontot vesztettél. Lovagi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az apró lidércfi testét. (10 támadással 1633 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (56 életpontot sebezve.) Sárkánypengével kissé megkarcolgatod az apró lidércfi fejét. (3 támadással 232 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 34 életpontot sebződik. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (10 támadástól 118 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Az 5 apró lidércfi néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (10 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ütések érik a mellkasodat. (10 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 50 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 lidércesszenciát. [lidércesszencia ládikóba-> (494,66)-> 21 arany, -2 ÉP] 24833 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4348, sebződés: 924, gyógyulás: 158, összesen: -766 ÉP}
kre 272 1161 6 | kreálsz a 272. tárggyal az 1161. tárgyat (6 darabot) |
v 367 341 | elmormolod a 367. varázslatot |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy őstűz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 174 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 644 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 6802 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 818, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
h 1268 757 | használod az 1268. tárgyat |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy őstűz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 151 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 636 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szellemdarázs jobb vállát. (8 támadással 383 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 70 életpontot sebződik. A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Megmarkolva a lovagi kardot a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szellemdarázs nyakát. (4 támadással 679 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (31 életpontot sebezve.) Sárkánypengével kicsit megvágod a szellemdarázs jobb szárnyát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (75 életpontot sebezve.) Több csapást kapsz a szellemdarázs farkától. (2 támadástól 235 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8858 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1716, sebződés: 235, gyógyulás: 53, összesen: -182 ÉP}
v 96 451 20 | elmormolod a 96. varázslatot |
[451,20] Épületek tűnnek fel. Vagy egy tucat ryuku férfi egy hatalmas, kifeszített vitorlavászont visz el az orrod előtt.
ve 328 23 | megveszed a 328. tárgyat 23 |
be 149 | bemész a 149. titkos labirintusba |
lm 33 33 22 | mozogsz 33 33 22 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy elnyelés varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őstűz. 156 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre halálos érintés varázslatot lősz. 10075 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy őselemi savcsapás varázslatot, majd rád küldi. 1303 életpontot vesztettél. A teriád főmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 ősmatéria és 1 teriád fétis. 36200 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10231, sebződés: 1303, gyógyulás: 6, összesen: -1297 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Megjelenik egy lidérc! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őstűz varázslat. 77 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 318 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. 1102 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a teriád nekromanta bal lábát. (8 támadással 386 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Meglengetve a lovagi kardot a másikra rontasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a teriád nekromanta fekete bőrét. (10 támadással 1700 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (30 életpontot sebezve.) Sárkánypengével végigvagdosod a teriád nekromanta fekete bőrét. (8 támadással 623 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (65 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 329 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +66 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 67 életpontot vesztettél. A lidérc rád támad! (3 támadással 68 ép-t sebzett.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy negatív csapás varázslatot. 312 életpontot vesztettél. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed a teriád nekromanta farkát. (9 támadással 1565 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) Sárkánypengével kicsit megvágod a teriád nekromanta fekete bőrét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 45 életpontot sebződik. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 320 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +64 ÉP.) A lidérc rád támad! (3 támadással 72 ép-t sebzett.) Távolról negatív csapás varázslatot lő rád a másik. 311 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 teriád férget. [teriád féreg ->eldobod] 39142 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 4968, sebződés: 2581, gyógyulás: 136, összesen: -2445 ÉP}
lm 1 | mozogsz 1 |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled elméje körül vékony asztrálháló fénylik fel egy pillanatra. Mélyen koncentrálva, megidézel egy őstűz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 104 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Iszonyatos fejgörcseid támadnak a mana elszabadulásakor. (-50 életerő.) Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 252 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Iszonyatos fejgörcseid támadnak a mana elszabadulásakor. (-91 életerő.) Egy manarobbantás varázslattal köszönt csatapartnered. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a leleplezett teriád fejét. (8 támadással 378 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 44 életpontot sebződik. A lény dobófegyverként teriád tőrt használ. Már repül is belőlük feléd pár. 365 életpontot sebződsz. Vad csatakiáltással, felemelve a lovagi kardot a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed a leleplezett teriád testét. (10 támadással 1632 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (56 életpontot sebezve.) Sárkánypengével megvagdalod a leleplezett teriád fejét. (8 támadással 607 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 47 életpontot sebződik. Ütéseket mér a leleplezett teriád a farkával a bal válladra. (4 támadástól 380 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +76 ÉP.) Lovagi karddal megkarcolod a leleplezett teriád fejét. (1 támadással 171 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 25 életpontot sebződik. Sárkánypengével súrolod a leleplezett teriád farkát. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 74 életpontot sebződik. A leleplezett teriád hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (4 támadástól 434 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +87 ÉP.) Félig lebénul a bal oldalad az ütéstől. 347 életpontot vesztettél. A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-323 életerő). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 teriád tőr. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 teriád férget. [teriád féreg ->eldobod] 26416 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 3473, sebződés: 1990, gyógyulás: 169, összesen: -1821 ÉP}
be 729 | bemész a 729. épületbe |
m 3 7 5 | mozogsz délkeletre, északnyugatra, délnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a széleshátú bahrot nyakát. (8 támadással 386 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 32 életpontot sebződik. A lény mereven rádnéz. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Megmarkolva a lovagi kardot ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed a széleshátú bahrot vaskos lábát. (10 támadással 1673 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 64 életpontot sebződik. Sárkánypengével megvagdalod a széleshátú bahrot testét. (8 támadással 607 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 57 életpontot sebződik. Beléd öklel a széleshátú bahrot! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 255 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 133 életpontot vesztettél. A széleshátú bahrot rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 302 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 136 életpontot vesztettél. Lovagi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a széleshátú bahrot jobb első lábát. (9 támadással 1488 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 41 életpontot sebződik. Sárkánypengével kissé megkarcolod a széleshátú bahrot testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 60 életpontot sebződik. Agyarával a széleshátú bahrot a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 322 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +65 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 135 életpontot vesztettél. A széleshátú bahrot rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 306 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +62 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 151 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 bahrot bőrt. 26758 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 4483, sebződés: 1740, gyógyulás: 241, összesen: -1499 ÉP}
(Továbbmész...) [485,45] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik.
(Továbbmész...) [484,46] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Ráismersz a lényre. Egy bálnaevő kajmán. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {mágikus sebezhetőség: 50%.} {max. életpontja: 2464-3263.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őstűz. 35 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 318 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny ragacsos lét öklend rád. Elsápadsz: a nálad levő 10 manifeszt.nyúlvány úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Marokra fogva a lovagi kardot a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a bálnaevő kajmán testét. (10 támadással 1332 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (22 életpontot sebezve.) Sárkánypengével néhányszor megcsapod a bálnaevő kajmán testét. (8 támadással 495 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 58 életpontot sebződik. A bálnaevő kajmán beleharap a kezedbe. (1 támadástól 291 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +59 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 338 életpontot vesztettél. A bálnaevő kajmán nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Lovagi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bálnaevő kajmán fejét. (8 támadással 1059 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 65 életpontot sebződik. Sárkánypengével súrolod a bálnaevő kajmán bal vállát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 77 életpontot sebződik. A bálnaevő kajmán fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 276 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +56 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 312 életpontot vesztettél. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 126 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A bálnaevő kajmán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kajmánhúst. 22309 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 3520, sebződés: 1458, gyógyulás: 170, összesen: -1288 ÉP}
v 96 475 94 | elmormolod a 96. varázslatot |
[475,94] Épületek tűnnek fel. Gwhinkeyd köztere mintha egyetlen, élő organizmus volna! Nyüzsgő, ziháló, lüktető forgatag. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt.
ve 1133 1 | megveszed az 1133. tárgyat 1 |
ve 68 50 | megveszed a 68. tárgyat 50 |
ve 272 100 | megveszed a 272. tárgyat 100 |
m 1 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra |
(Továbbmész...) [483,45] A homokos part mögötted marad, és hamarosan egy sűrű erdő fái közt barangolsz.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Marokra fogva a lovagi kardot a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a teriád őrgólem bal lábát. (10 támadással 1715 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 20 életpontot sebződik. Sárkánypengével végigvagdosod a teriád őrgólem sziklaszerű törzsét. (8 támadással 605 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 15 életpontot sebződik. A teriád őrgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 165 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) A teriád őrgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 162 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Lovagi karddal néhányszor megcsapod a teriád őrgólem sziklaszerű törzsét. (6 támadással 1013 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 48 életpontot sebződik. Sárkánypengével kicsit megvágod a teriád őrgólem sziklaszerű törzsét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 58 életpontot sebződik. A teriád őrgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 170 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A teriád őrgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 192 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) A teriád őrgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
17685 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 3547, sebződés: 689, gyógyulás: 141, összesen: -548 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy őstűz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 79 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 316 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Tharr haragja varázslatot. 44 életpontot vesztettél. Egy Tharr haragja varázslatot dob rád a másik. 44 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 42 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (172 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a lovagi kardot a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a teriád harcos jobb oldalát. (10 támadással 1671 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 51 életpontot sebződik. Sárkánypengével mély sebeket nyitva megvagdosod a teriád harcos jobb oldalát. (8 támadással 592 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 99 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A teriád harcos többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 145 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Tárgyaid ellenállnak. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed a teriád harcos bal lábát. (8 támadással 1314 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 53 életpontot sebződik. Sárkánypengével megkarcolod a teriád harcos bal oldalát. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (75 életpontot sebezve.) Több csapást kapsz a teriád harcos farkától. (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Karmával néhányszor a teriád harcos megcsapja a fejedet. (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Szerencsére egyetlen tárgyad sem semmisült meg. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 teriád kobak. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 teriád férget. [teriád féreg ->eldobod] 29519 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 4274, sebződés: 753, gyógyulás: 97, összesen: -656 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy őstűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 166 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 623 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy bo'adhun csapás varázslatot. 333 életpontot vesztettél. Máris repül feléd néhány teriád nyílvessző. A becsapódástól 544 életpontot vesztettél. Meglengetve a lovagi kardot ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a teriád íjász izmos karját. (10 támadással 1635 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 67 életpontot sebződik. Sárkánypengével megvagdalod a teriád íjász testét. (8 támadással 592 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 48 életpontot sebződik. Ütéseket mér a teriád íjász a farkával a bal válladra. (2 támadástól 202 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) Lovagi karddal kicsit megvágod a teriád íjász izmos karját. (1 támadással 161 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (46 életpontot sebezve.) Sárkánypengével megkarcolod a teriád íjász nyakát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 60 életpontot sebződik. A teriád íjász farka bal karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 202 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) A teriád íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 teriád nyílvessző. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 teriád férget. [teriád féreg ->eldobod] 20859 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3470, sebződés: 1281, gyógyulás: 88, összesen: -1193 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. A szilánk működik (+2 életpont). Egy őstűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 139 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 327 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Meglengetve a lovagi kardot a másikra rontasz. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a teriád törzsfő bal karját. (10 támadással 1621 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 55 életpontot sebződik. Sárkánypengével néhányszor megcsapod a teriád törzsfő jobb lábát. (8 támadással 612 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 49 életpontot sebződik. A teriád törzsfő néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 173 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Az ütés ereje elsöprő, izmaid tovább sajognak tőle. 138 életpontot vesztettél. A teriád törzsfő farkával halálos csapást mér a fejedre! (1 támadástól 227 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) Félig lebénul a bal oldalad az ütéstől. 181 életpontot vesztettél.
{Csatastatisztika; sebzés: 2803, sebződés: 719, gyógyulás: 87, összesen: -632 ÉP}
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
v 96 439 105 | elmormolod a 96. varázslatot |
[439,105] Egy kisebb településhez érkeztél. A hegyoldalba fészkelődött fellegvár adhatott otthont az egykor oly csodás Mhufex urainak.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy őstűz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 70 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 159 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled energiaspirál varázslatot lő rád. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lidércherceg jobb oldalát. (8 támadással 376 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 13 életpontot sebződik. A teremtmény öblösen felkacag, majd tesz egy apró ujjmozdulatot. Molekulákra dezintegrálódik kedvenc tárgyad, egy hajóács szerszám. Ezért megfizetsz, rém! Megmarkolva a lovagi kardot ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a lidércherceg testét. (10 támadással 1704 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 38 életpontot sebződik. Sárkánypengével mély sebeket nyitva megvagdosod a lidércherceg jobb karját. (8 támadással 574 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 43 életpontot sebződik. Jobbra-balra szökkenve osztja a lidércherceg nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 420 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +84 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidércherceg fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 430 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +86 ÉP.) Lovagi karddal végigvagdosod a lidércherceg testét. (6 támadással 1000 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 47 életpontot sebződik. Sárkánypengével épp hogy eltalálod a lidércherceg bal oldalát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 51 életpontot sebződik. Pengéjét vadul forgatva, a lidércherceg újra meg újra lecsap. (2 támadástól 355 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +71 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Sajnos nem sikerült a lidércherceg minden csapását hárítanod. (2 támadástól 421 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +85 ÉP.) A lidércherceg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lidércesszenciát. [lidércesszencia ládikóba-> (475,94)-> 7 arany, -2 ÉP] 30160 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 3771, sebződés: 1628, gyógyulás: 332, összesen: -1296 ÉP}
be 738 | bemész a 738. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Kétséggel vegyes izgalom jár át, mikor flegmán búcsút intesz a helynek. Megpróbálsz az előtted álló feladatokra koncentrálni, de a lelked háborog. Aztán erőt veszel magadon, és nagyot sóhajtva kicaplatsz a romos mágustorony ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 333. Kapsz 9 VP-t.]
m 1 | mozogsz északkeletre |
v 198 472 81 | elmormolod a 198. varázslatot |
[472,81] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy korallfövenyt.
m 7 6 7 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [470,80] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.
(Továbbmész...) [469,79] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.
be 161 | bemész a 161. titkos labirintusba |
lm 10 25 27 | mozogsz 10 25 27 |
Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a csámpás pavhalka testét. (3 támadással 186 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-111 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 49 életpontot sebződik. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 113 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a csámpás pavhalka farkát. (3 támadással 201 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-120 életpont.) Tűzelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 217 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 11401 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +3% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 488, sebződés: 561, gyógyulás: 67, összesen: -494 ÉP}
Elszántan a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a csámpás pavhalka testét. (3 támadással 195 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-117 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 27 életpontot sebződik. A csámpás pavhalka fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 214 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a csámpás pavhalka testét. (3 támadással 197 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-118 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 56 életpontot sebződik. A csámpás pavhalka a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 208 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 11269 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +3% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 475, sebződés: 657, gyógyulás: 85, összesen: -572 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csámpás pavhalka testét. (3 támadással 187 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-112 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 4 életpontot sebződik. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 165 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a csámpás pavhalka testét. (3 támadással 198 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-118 életpont.) Tűzelementálod támad. (75 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 227 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 11746 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +3% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 464, sebződés: 622, gyógyulás: 79, összesen: -543 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a csámpás pavhalka testét. (3 támadással 203 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-121 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 61 életpontot sebződik. A csámpás pavhalka belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 193 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a csámpás pavhalka testét. (3 támadással 202 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-121 életpont.) Tűzelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) A csámpás pavhalka fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 218 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 11746 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +3% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 517, sebződés: 653, gyógyulás: 83, összesen: -570 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a csámpás pavhalka testét. (3 támadással 183 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-109 életpont.) Tűzelementálod támad. (59 életpontot sebezve.) A csámpás pavhalka belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 188 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a csámpás pavhalka testét. (3 támadással 203 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-121 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 78 életpontot sebződik. A csámpás pavhalka belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 189 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 11428 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +3% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 523, sebződés: 607, gyógyulás: 76, összesen: -531 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Használod a Belső időt. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a csámpás pavhalka testét. (3 támadással 200 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-120 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 54 életpontot sebződik. A csámpás pavhalka belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 186 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a csámpás pavhalka farkát. (3 támadással 201 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-120 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 39 életpontot sebződik. A csámpás pavhalka a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 206 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 11482 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +3% víziharc.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 494, sebződés: 632, gyógyulás: 80, összesen: -552 ÉP}
vv 299 299 109 | elmormolod a 299. varázslatot a 299. varázslatot a 109. varázslatot |
be 161 | bemész a 161. titkos labirintusba |
lm 9 14 20 | mozogsz 9 14 20 |
Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csámpás pavhalka gömbölyded testét. (3 támadással 203 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-121 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 31 életpontot sebződik. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 187 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csámpás pavhalka gömbölyded testét. (3 támadással 184 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-110 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 33 életpontot sebződik. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a csámpás pavhalka, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 180 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 11295 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +3% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 451, sebződés: 598, gyógyulás: 74, összesen: -524 ÉP}
Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csámpás pavhalka testét. (3 támadással 200 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-120 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 45 életpontot sebződik. A csámpás pavhalka fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 166 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a csámpás pavhalka testét. (3 támadással 197 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-118 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 27 életpontot sebződik. A csámpás pavhalka fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 132 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 11269 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +3% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 469, sebződés: 536, gyógyulás: 61, összesen: -475 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csámpás pavhalka testét. (3 támadással 192 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-115 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 44 életpontot sebződik. A csámpás pavhalka belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 172 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a csámpás pavhalka testét. (3 támadással 187 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-112 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 62 életpontot sebződik. A csámpás pavhalka belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 163 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 11985 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +3% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 485, sebződés: 562, gyógyulás: 68, összesen: -494 ÉP}
vv 299 299 109 | elmormolod a 299. varázslatot a 299. varázslatot a 109. varázslatot |
h 1477 8 5 | használod az 1477. tárgyat |
[469,74] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél. Utad során felfedezel egy nagyobb phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
(Önanalízis: +2% felderítés.)
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy tavacskát. Északnyugatra nézve látsz egy harmatos zergenyét. Északra egy rizsföld van. Jól kivehetőek a távolban. Hirtelen mozogni kezd a föld! Csak egy amőbaszerű gyík. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) {szintje: 54.} {védettsége: 130 szúró, 80 vágó, 80 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy őstűz varázslatot dobsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 620 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Marokra fogva a lovagi kardot a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod az amőbaszerű gyík épp átalakuló fejét. (10 támadással 1689 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 49 életpontot sebződik. Sárkánypengével megvagdalod az amőbaszerű gyík bal oldalát. (8 támadással 599 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével az amőbaszerű gyík néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 249 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az amőbaszerű gyík csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 385 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +77 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. Meggyújtod a füstölőt, ellensúlyozandó az iszonyatos bűzt. Használ! Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed az amőbaszerű gyík ráncos bőrét. (9 támadással 1511 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 47 életpontot sebződik. Sárkánypengével súrolod az amőbaszerű gyík ráncos bőrét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) Nyelvével az amőbaszerű gyík úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 210 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az amőbaszerű gyík néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 340 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +68 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. A füstölő aromás illata szerencsére gyorsan semlegesíti a rossz szagokat. Az amőbaszerű gyík szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
28041 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 4684, sebződés: 1184, gyógyulás: 243, összesen: -941 ÉP}
vv 199 | elmormolod a 199. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
TERIÁD KLIPSZ (1388. TÁRGY) A teriádok főnökének fülébe szúrt apró ékszer már a harc közben is felkeltette a figyelmedet. Úgy tündököl, mint a zafír. Hát persze, hogy magaddal viszed. Ha felpróbálod, rögtön tapasztalni fogod hatását: +40 max. ÉP-t, +20 max. VP-t kapsz, s a védekező varázslataid többsége (ennél pontosabb adat csakúgy, mint a Morgan sipkájánál, nincs) nem igényel komponenst. A tárgy nem átadható. |
HAJÓÁCS KÉSZLET (1403. TÁRGY) Hayatinak sikerült egy igen különleges - s ugyanakkor praktikus - ajándékkal meglepnie. Ezek a bőrdarabba burkolt szerszámok még régen egy phua-kúpból kerültek elő, s hamar kiderült, hogy nagyon jól használhatóak a hajókészítő szakmában. Még az amatőrök kezében is tökéletes munkára képesek. Nem csoda, hiszen a moák jól értettek ahhoz, milyen a célnak megfelelő szerszám. Most, hogy a hajóács készlet a tied, megteheted azt, ami eddig bárhogy próbáltad, nem ment: segítségével újjá varázsolhatod agyonhasznált hajódat. Ehhez a H 1403 parancsot kell kiadnod 15 TVP-ért. Minél jobban értesz a hajókhoz, annál hatékonyabb javítást tudsz elérni ezalatt az idő alatt. A hajóács készletet, melyet ilyen nehéz körülmények között szereztél, nem adhatod át másik karakternek. |
TERIÁD TÖRZSFŐ (805. SZÖRNY) A teriád törzsfőnökök egy-egy település vezetői. Utódjaikat mindig ők maguk választják ki, rögtön törzsfői rangra emelkedésükkor. A tisztség tagjai a legrátermettebb, legizmosabb, és legellenállóbb harcosokból kerülnek ki. Ha véletlenül meghalna valamelyikük, azonnal életbe lép az öröklődés, és az utód átveszi a helyüket. Onnantól ő irányítja a települések teendőit. Persze miért is halnának meg? Az ilyesmi nagyon ritkán fordul elő, általában végigélik hosszú életüket. A teriád törzsfőnökök a teriád mágustanács áldását birtokolják. Az áldás valójában egy antimágikus aura, amely sérthetetlenné teszi őket az ártó varázslatokkal szemben. Ennek következményeképp, ha elfutni már nem tudsz, közelharcban kell legyőznöd a törzsfőnököt. |
ELHAGYATOTT HÁZ (1492. TÁRGY) A romváros lakói valószínűleg nem jószántukból költöztek el máshová, erről tanúskodnak a szertehagyott, és az enyészet martalékává lett használati tárgyak, a személyes holmik, és a sokfelé sárgálló csontok. Kísérteties egy hely! Mintha minden sarok mögött rejtőzne valami, ami csak téged figyel, de ha odakapod a tekinteted, már nem látsz semmit. Az utcákon törmelék és gaz fogad. A házak teteje többnyire rég beomlott, és ajtó sem zárja már a bejáratukat. Ha úgy döntesz, szétnézel az egyik elhagyott házban, azt a KUT 25 paranccsal teheted meg 25 TVP árán. Ki tudja? Talán ráakadsz egy-két használható holmira, de az is lehet, hogy valami rémség támad rád odabenn. |
LIDÉRCHERCEG (929. SZÖRNY) Sokféle kísértetet, szellemet, és más élőholtat láttál már eddig életedben, de a lidércherceg egyvalamiben túltesz mindegyiken: jól láthatóan fogalma sincs róla, hogy már nem él! Jár-kel az elhagyott házakban, ahogyan egy ryuku nemeshez illik. Tunikája és díszes fegyverei hatalomról, jólétről árulkodnak. Teste kissé légszerű, és áttetsző, emiatt fogsz csupán gyanút, mert első ránézésre bizony élő, hús-vér ryukunak nézed. Amikor észrevesz, iszonyatos haragra gerjed, és ködfegyvereivel azonnal neked ugrik, miközben folyamatosan karattyol érthetetlen nyelvén. Nagyon vigyázz, ha birokra kelsz vele, mert anyagtalan testén csakis mágikus fegyverek ejthetnek sebet, és ha árnyékszablyáival eltalál, egyenesen a lelkedet éri majd sérülés! (Öregítő képessége miatt nem árt rá az FT parancs!) |
CSÁMPÁS PAVHALKA (935. SZÖRNY) Képzelj el egy hétmázsás, gömbölyded sziklát, amint csendesen gubbaszt a tenger fenekén. Nem igazán ijesztő, igaz? Na, most képzeld el, hogy a közeledtedre megmozdul, és kitátja hatalmas, fogatlan száját, feléd öltögetve kétméteres, kígyószerű nyelvét, és felmereszti borotvaéles pikkelyeit... Nos, ő a pavhalka. Többnyire csak fekszik a fenéken, és lassan keresztülpumpálja magán a sós vizet, hogy kiszűrjön belőle mindent, ami emészthető. Bár ha nem háborgatják, veszélytelen, és igencsak jámbor, azért a természet őt is felszerelte jóféle védőeszközökkel. Ne csodálkozz, ha a vastag bőre a sebzésed nagyobbik részét felfogja majd, és azon se, hogy azt a pár karcolást, amit mégis ejteni tudsz rajta, pillanatok alatt begyógyítja. S hogy miért nevezik csámpásnak ezt a lusta vízibestiát? Ijesztd fel az iszapból, figyeld meg, milyen nevetségesen, bukdácsolva úszik, és máris megtudod. |
PAVHALKA GUMÓ (1486. TÁRGY) A pavhalka a tengervízből kiválasztott sót a páncélja építgetésére használja, és talán ebből ered minden bámulatos képessége. A sok-sok törékeny só-labdacs, amit a pavhalka fészke közelében találsz, tulajdonképpen a hal ürüléke. Sajnos nagyon könnyen széthullanak, és elvegyülve az iszapban, már nem lehet összeszedni őket. Ha egy-egy gumó elegendő ideig egyben marad, valamelyest megkövesedik, és így már szállítható. Mivel gyakorlatilag beszerezhetetlen varázslatkomponens, majd bolond lennél másnak átadni, ha már hozzájutottál. |
AMŐBASZERŰ GYÍK (852. SZÖRNY) Már eddig is találkoztál olyan gyíkokkal, amelyek képesek voltak színüket, bőrük mintázatát megváltoztatni, hogy jobban beleolvadjanak a környezetbe. Ez a lény azonban több, jóval több. Képes testét is átalakítani, hogy alkalmazkodjon. Akár egy tócsává is át tud alakulni, vagy egy korhadt fává... Az álcázás igazi mesterei, hiába nagy testűek, általában csak akkor veszed észre, ha már egész közel értél hozzá, ezért aztán lehetetlen lőfegyvert alkalmazni vele szemben. |
Erő: | 88 (105) | Szint: | 56 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 191 cm |
IQ: | 76 (96) | Támadás: | 120 (126) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 70 kg |
Ügyesség: | 84 (98) | Védekezés: | 140 (151) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 53/145 év |
Egészség: | 74 (92) | Életpont: | 3001/3004 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 14 |
Szerencse: | 81 (123) | Varázspont: | 3663/2538 | Pénz: | 71323 arany | Kép. pont: | 66 |
Tudatpont: | 93/91 | Pszi pont: | 1479/1371 | Halhatatlanság: | 42 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/9 (+27%) | ökölvívás: | 12/91 | szúrófegyverek: | 2/95 |
vágófegyverek: | 65/76 (+7%) | ütőfegyverek: | 37/94 | lőfegyverek: | 23/19 |
dobófegyverek: | 48/82 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: Alkotó kalapács (#921) (200%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp lovagi kard fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/80 | 2. nyomkövetés: | 117/74 | 3. lopás: | 1/34 |
4. mászás: | 53/59 | 5. hajózás: | 17/94 | 6. csapdakészítés: | 45/11 (+6%) |
7. csapdaészlelés: | 34/41 | 8. gyógyítás: | 144/38 (+207%) | 9. titkosírás: | 10/32 (+11%) |
10. felderítés: | 41/95 (+5%) | 11. szörnyidomítás: | 25/81 | 12. taumaturgia: | 274/4 (+86%) |
13. szerencsejáték: | 9/56 | 14. versengés: | 25/60 | 15. zene: | 16/62 |
16. szörnyismeret: | 77/15 | 17. pszi: | *141/100 (+2%) | 18. zárnyitás: | 59/37 |
19. vadászat: | 5/44 | 20. vitalitás: | 12/1 | 21. bányászat: | 48/89 |
22. úszás: | 22/61 | 23. főzés: | 15/32 | 24. őstaumaturgia: | 33/80 (+22%) |
25. csapatmunka: | 12/1 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 57 | |||
2. támadás bónusz: 1 | 5. varázslat sebzés: 5 | 6. regeneráció: 5(6) | 10. vp regeneráció: 5(9) |
11. kincskeresés: 5 | 14. plusz tp: 1 | 16. tulajdonságpajzs: 4 | 17. mágiaerő: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 100 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 200 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot ), jokonbia ágat (#1477) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Szörnykeresés: tl'urlang keresővel Dl'orkhaugrukot. |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), trikornis herceg (#261), zafír sárkány (#329), éjfattyak (#9096), Dl'orkhaugruk (#425), élőholt drakolder (#628), dűnelord (#341) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
9375. szövetség (#9375), hoarián sárkánybébi (#830) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | ősi harcmodor (#287, 120 VP) |
varázspajzs (#288, 55 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | hangcsapás (#344, 95 VP) |
keltetés (#347, 200 VP, 25 TVP) | jégvihar (#353, 45 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) |
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | sebezhetőség (#366, 50 VP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | távolbalátás (#374, 40 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP) | fegyvertánc (#391, 60 VP) |
vérfürdő (#392, 80 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) |
pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) | pszi meditáció (#299, 100 PP) |
önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) | agybénítás III (#302, 25 PP) |
önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | tudatháló (#304, 35 PP) | belső idő (#305, 0 PP) |
mentális tükör (#306, 40 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | ősjég (#311, 100 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) |
szingulár. védelem (#322, 50 VP) | redukció (#365, 80 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +62 vp 80 költség alatt; taumaturgia: +66 vp 84 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (144,5,4) | szürkeáll. aktiv (#71) | láth. észlelése (#78) |
hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) | varázsenergia (#161) |
tárgyvédelem (#178) | csupasz izom (#28) | Morgan rúnája (#363) | nagyobb agypajzs (#120) |
esszenciavédelem 2 (#188) | önanalízis III (#303) | pszi-ernyő III (#297) | elme dominanciája (#247) |
tűzmágia (#157) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
őstűz (#310), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 37, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | tűzgolyó (#155) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | |
tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | kreiton jótündér (#538) | agybénítás II (#246) | >> | smaragdvámpír (#605) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | energiaelementál (#577) | direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | |
halálos érintés (#271) | >> | rothadó borzalom (#633) | éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | |
méregfelhő II (#193) | >> | fényhozó (#602) | bo'adhun csapás (#266) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | |
halálos érintés (#271) | >> | templomos lovag (#587) | bo'adhun csapás (#266) | >> | ősöreg Orkhan Thai (#726) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | negatív elementál (#734) | halálos érintés (#271) | >> | zg'umrad facsaró (#738) | |
halálos érintés (#271) | >> | ud'mroag tépő (#741) | halálos érintés (#271) | >> | teriád főmágus (#808) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 37, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | ködsárkány (#947) | mentális tükör (#306) | >> | cunami teknős (#944) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | sangin yeti (#857) | pszi-acéltorony (#98) | >> | og'hlobn mészáros (#742) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | káoszdémon (#547) | tükörpajzs (#101) | >> | kreiton jótündér (#538) | |
elnyelés (#236) | >> | nők (#999) | elnyelés (#236) | >> | férfiak (#998) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | |
tompítás (#40) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
felcsermanó (#7020) státusz: OK |
dűnelord (#341) státusz: OK |
mutáns hegyitroll (#859) (málhás: +135 kg teher) státusz: OK |
HŐSTETTEID |
Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől. |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 4. Legjobb pontszámod: 135. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: tudati jel (109) gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) kihívás (206) önismeret (236) sötét tekercs (260) a butaság ára (273) düh (289) a halál angyala (304) inkvizítor korbács (342) hármas szövetség (383) a mágia szeretete (393) inkvizítori rangs. (402) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) OK tudati ismétlés (519) OK tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 170 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 885 TU szükséges.) |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3152 | arany (#50) | 3 | anguaxin váladék (#1382) | 2 | azuka vese (#1462) | |||
1 | bo'adhun aranygömb (#757) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | csontkulcs (#74) | |||
5 | fáklya (#36) | 1 | hajóács szerszám (#1475) | 1 | halcsont (#390) | |||
3 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | jokonbia ág (#1477) | 4 | kaja (#2) | |||
2 | kajmánhús (#1457) | 2 | kígyónyelv (#1473) | 10 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 6 | pókláb (#1378) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | raaba-főzet (#937) | 3 | rum (#1419) | 1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | |||
6 | sötét ital (#284) | 6 | terrathua levél (#1443) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
94 | aranytű (#272) | 9 | azúrharmat (#1161) | 2 | bahrot bőr (#938) | |||
4 | deus ex machina (#1) | 11 | éjkristály (#958) | 1 | hajóács készlet (#1403) | |||
50 | kék orchidea (#68) | 2 | manakristály (#500) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | |||
1 | ősi esszencia (#883) | 1 | ősmatéria (#1254) | 4 | pavhalka gumó (#1486) | |||
1 | ryuku tál (#1365) | 5 | sáfránypor (#211) | 1 | teriád klipsz (#1388) | |||
1 | teriád kobak (#1461) | 1 | teriád nyílvessző (#1287) | 1 | teriád tőr (#1277) | |||
23 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | toxyl (#591) | 100 | vas dobónyíl (#189) |