Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. máj. 10. 10h:03' EZ A 663. JÁTÉKHETED, 662. FORDULÓD 664. játékheted kezdete: máj. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2226 SZÁMLA : XXXX |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy fürgülés mágia... Öregedett 1 évet. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy armageddon varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. A közelharc előtt ellenfeled még megereszt hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a törpe testét. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) Feléd repül 7 vashegyű nyíl. A lövedékek perforálják a bal lábadat. (7 támadástól 155 életpontot vesztesz.) Meglengetve a tleikan nyársat ellenfeledre rontasz. Tleikan nyárssal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpe jobb karját. (9 támadással 1147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+230 életerő). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 24 életpontot sebeztél. Naginatával néhányszor teljesen átdöföd a törpe jobb oldalát. (6 támadással 523 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Óriásölővel a törpe kissé megkarcolgatja a bal lábadat. (6 támadástól 251 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Sárkánytőrrel a törpe néhányszor megkarcolja a jobb oldaladat. (6 támadástól 175 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Pestisaura sebez téged (-17 ép). Ellenfeled holtan rogy össze. Végeztél vele! A mosoly azonban lehervad az arcodról, amikor ellenfeled teste köddé válik. Kereket oldott az utolsó pillanatban valamilyen varázslat segítségével! 10416 tapasztalati pontot kaptál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 1865, sebződés: 598, gyógyulás: 351, összesen: -247 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy őstűz varázslatot dob rád a másik. 91 életpontot vesztettél. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy bo'adhun csapás varázslatot. 393 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az alakváltó testét. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) Mielőtt közelharcba bocsátkozna, vas dobónyilat ragadva megsoroz ellenfeled. Feléd repül 9 vas dobónyíl. Alaposan megsorozza a testedet. (9 támadástól 578 életpontot vesztesz.) Hatalmasat kiált rád a másik: "Ezt kapd ki!" 98 ép-nyi sebzést okozott a hangcsapás! Meglengetve a tleikan nyársat a másikra ugrasz. Tleikan nyárssal jól megszurkálod az alakváltó testét. (9 támadással 1111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+223 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. Naginatával jól megszurkálod az alakváltó jobb karját. (6 támadással 504 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Biethlan karddal az alakváltó párszor kilyukasztja a testedet. (13 támadástól 1873 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Távolról őselemi savcsapás varázslatot lő rád a másik. 472 életpontot vesztettél. Wakizashival az alakváltó irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágja a nyakadat. (9 támadástól 847 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 1799, sebződés: 4352, gyógyulás: 332, összesen: -4020 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 188. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 209. varázslatot |
* 3. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed a 608. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 28. varázslatot |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1041. tárgyat |
ek 7 24 4 | t. energia kisütése: 7 24 4 |
at 5039 15 | TU-t adsz át az 5039. kalandozónak 15 |
p 195 10 | használod a 195. pszi képességet |
h 1546 | használod az 1546. tárgyat |
vv 309 377 147 | elmormolod a 309. varázslatot a 377. varázslatot a 147. varázslatot |
v 21 80 | elmormolod a 21. varázslatot |
lm 1 | mozogsz 1 |
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Megmarkolva a tleikan nyársat a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal megdöfködöd a manaelementál hullámzó masszáját. (9 támadással 1132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+227 életerő). Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 69 életpontot sebeztél. Naginatával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (6 támadással 494 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). Tleikan nyárssal többször eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (9 támadással 1078 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+216 életerő). Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. Naginatával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 511 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Tleikan nyárssal megdöfködöd a manaelementál hullámzó masszáját. (9 támadással 1137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+228 életerő). Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. Naginatával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (4 támadással 350 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Véres nyál csordul ki a manaelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5047, sebződés: 12, gyógyulás: 952, összesen: +940 ÉP}
v 198 292 124 | elmormolod a 198. varázslatot |
[292,124] Hegyvidékre értél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah híveié. Látsz egy vaskohót. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (vasérc) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy ryuku hajóroncsot. Nyugatra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
vv 185 11 73 | elmormolod a 185. varázslatot a 11. varázslatot a 73. varázslatot |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 575 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a wayazamund szirén fejét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Elszántan a másikra rontasz. Tleikan nyárssal tökéletesen perforálod a wayazamund szirén síkos testét. (9 támadással 1149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+230 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 48 életpontot sebeztél. Naginatával jól megszurkálod a wayazamund szirén síkos testét. (6 támadással 546 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Karmával néhányszor a wayazamund szirén megcsapja a fejedet. (2 támadástól 322 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Tleikan nyárssal többször eltalálod a wayazamund szirén hosszú, fehér haját. (7 támadással 911 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+183 életerő). Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 36 életpontot sebeztél. Naginatával épp hogy megszúrod a wayazamund szirén testét. (1 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A wayazamund szirén néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 335 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). A wayazamund szirén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 30932 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3430, sebződés: 657, gyógyulás: 560, összesen: -97 ÉP}
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Meglengetve a naginatát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Naginatával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vízdémon nyakát. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). A vízdémon jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-3 TVP). Naginatával teljesen átszúrod a vízdémon jobb oldalát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Nyelvével a vízdémon úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-2 TVP). Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
2988 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 57, gyógyulás: 52, összesen: -5 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Naginatával néhányszor teljesen átdöföd a szikrázó manahal testét. (2 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-10 varázspont.) Naginatával teljesen átszúrod a szikrázó manahal jobb oldalát. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
3959 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 217, gyógyulás: 57, összesen: -160 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a naginatát ellenfeledre rohansz. Naginatával több döféssel felnyársalod a szikrázó manahal testét. (2 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 107 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-10 varázspont.) Naginatával teljesen átdöföd a szikrázó manahal bal oldalát. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
3959 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 209, gyógyulás: 55, összesen: -154 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a naginatát a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Naginatával néhányszor teljesen átdöföd a vérkeszeg testét. (2 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). A vérkeszeg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 134 életpontot vesztesz.) Kritikus az ütés! Kivégeztek! 2464 életpontot vesztettél. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 2598, gyógyulás: 46, összesen: -2552 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 575 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a gygyan krokodil jobb hátsó lábát. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Tleikan nyárssal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gygyan krokodil bal hátsó lábát. (9 támadással 1182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+237 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. Naginatával megdöfködöd a gygyan krokodil fejét. (6 támadással 542 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Előremozdulva, a gygyan krokodil kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 420 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Tleikan nyárssal többször eltalálod a gygyan krokodil sötétzöld bőrét. (3 támadással 389 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 44 életpontot sebeztél. Naginatával meghorzsolod a gygyan krokodil jobb oldalát. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Előremozdulva, a gygyan krokodil kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 432 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 dramoan kő. 21316 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2976, sebződés: 852, gyógyulás: 455, összesen: -397 ÉP}
(Továbbmész...) [295,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Egy dűneszellem nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 575 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy kiszáradás. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a dűneszellem bal karját. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Tleikan nyárssal néhányszor teljesen átdöföd a dűneszellem testét. (9 támadással 1106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+222 életerő). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 192 életpontot sebeztél. Naginatával megdöfködöd a dűneszellem testét. (6 támadással 523 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a dűneszellem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Karmával néhányszor a dűneszellem megcsapja a fejedet. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sivatagi vihar. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled regenerálódik! Tleikan nyárssal többször eltalálod a dűneszellem testét. (4 támadással 488 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 144 életpontot sebeztél. Naginatával megérinted a dűneszellem homoktestét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A dűneszellem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Karmával néhányszor a dűneszellem megcsapja a fejedet. (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sivatagi vihar varázslatot. 66 életpontot vesztettél. A dűneszellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24906 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3171, sebződés: 392, gyógyulás: 462, összesen: +70 ÉP}
(Továbbmész...) [296,122] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Egy wayazamund szirén nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 575 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a wayazamund szirén testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Meglengetve a tleikan nyársat ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal több döféssel felnyársalod a wayazamund szirén jobb karját. (9 támadással 1136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+228 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 54 életpontot sebeztél. Naginatával jól megszurkálod a wayazamund szirén síkos testét. (6 támadással 537 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). A wayazamund szirén néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 303 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Tleikan nyárssal jól megszurkálod a wayazamund szirén testét. (7 támadással 881 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+177 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. Naginatával megkarcolod a wayazamund szirén testét. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 316 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 30932 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3382, sebződés: 619, gyógyulás: 548, összesen: -71 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kyorg hosszúpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a kyorg hosszúpengét ellenfeledre rontasz. Kyorg hosszúpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a purifikátor császár testét. (6 támadással 445 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Naginatával többször eltalálod a purifikátor császár testét. (3 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A purifikátor császár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 713, sebződés: 5, gyógyulás: 137, összesen: +132 ÉP}
v 84 219 | elmormolod a 84. varázslatot |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 575 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 47 életpontot vesztettél. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 47 életpontot vesztettél. Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az északi tűzsárkány bal oldalát. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (96 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel többször eltalálod az északi tűzsárkány testét. (3 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Naginatával megérinted az északi tűzsárkány jobb szárnyát. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Karmával néhányszor az északi tűzsárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Az északi tűzsárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 99 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az északi tűzsárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az északi tűzsárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP], egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP], 34 arany, egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP], 3 vas dobónyíl és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (187,107)-> 28 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 975, sebződés: 391, gyógyulás: 77, összesen: -314 ÉP}
m 7 8 1 | mozogsz északnyugatra, északra, északkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 575 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a wayazamund szirén testét. (4 támadással 237 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal néhányszor teljesen átdöföd a wayazamund szirén hosszú, fehér haját. (9 támadással 1159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+232 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 36 életpontot sebeztél. Naginatával megdöfködöd a wayazamund szirén testét. (6 támadással 518 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). A wayazamund szirén néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 335 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Tleikan nyárssal megdöfködöd a wayazamund szirén bal vállát. (6 támadással 758 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+152 életerő). Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 52 életpontot sebeztél. Naginatával épp hogy megszúrod a wayazamund szirén testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 302 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+6 vp). A wayazamund szirén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 30932 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3417, sebződés: 637, gyógyulás: 521, összesen: -116 ÉP}
(Továbbmész...) [295,120] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Észreveszel egy korallfövenyt.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Már messziről kiszúrod a boszorka sátrát, és abba az irányba indulsz.
- Látom tárgyak nélkül jöttél - köszönt a boszorka dühösen, de csodálkozni sincs időd azon, hogy ezt honnan tudhatja, már kifelé tessékel az ajtón. A boszorka utánad szól, mielőtt távoznál:
- Lehet, hogy meghaladja a tudásod ezeket a tárgyakat idehozni. Akkor adok másik feladatot, hozd a következőket: 1 súlyzó, 7 kazmár gyökér, 9 sünmedve tüske, 1 rézsisak, 1 igazgy. fülbevaló.
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy ryuku hajóroncsot. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy dűneszellem. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 575 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy kiszáradás. 233 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a dűneszellem homoktestét. (4 támadással 250 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Vad csatakiáltással, felemelve a tleikan nyársat ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dűneszellem kiszáradt karját. (9 támadással 1118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+224 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 188 életpontot sebeztél. Naginatával jól megszurkálod a dűneszellem kiszáradt karját. (6 támadással 530 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). A dűneszellem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A dűneszellem néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Távolról sivatagi vihar varázslatot lő rád a másik. 66 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Tleikan nyárssal kicsit megbökdösöd a dűneszellem fejét. (2 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 212 életpontot sebeztél. Naginatával megérinted a dűneszellem testét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a dűneszellem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A dűneszellem csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Egy sivatagi vihar varázslattal köszönt csatapartnered. 66 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 dramoan kő. 24906 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3209, sebződés: 656, gyógyulás: 420, összesen: -236 ÉP}
(Továbbmész...) [296,119] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Úgy gondolod, hogy a közeledő wayazamund szirén nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 575 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a wayazamund szirén bal vállát. (4 támadással 243 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Meglengetve a tleikan nyársat a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal néhányszor teljesen átdöföd a wayazamund szirén hosszú, fehér haját. (9 támadással 1108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+222 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 42 életpontot sebeztél. Naginatával jól megszurkálod a wayazamund szirén hosszú, fehér haját. (6 támadással 548 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Karmával néhányszor a wayazamund szirén megcsapja a fejedet. (2 támadástól 363 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+9 vp). Tleikan nyárssal megdöfködöd a wayazamund szirén hosszú, fehér haját. (6 támadással 751 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+151 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. Naginatával meghorzsolod a wayazamund szirén bal oldalát. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A wayazamund szirén csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 324 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 30932 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3393, sebződés: 687, gyógyulás: 516, összesen: -171 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a naginatát a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Naginatával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a villámrája testét. (2 támadással 152 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a villámrája megcsapja a fejedet. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
2046 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a naginatát a másikra ugrasz. Naginatával néhányszor teljesen átdöföd a szikrázó manahal jobb oldalát. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-13 varázspont.) Naginatával teljesen átdöföd a szikrázó manahal bal oldalát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 129 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
3959 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 231, gyógyulás: 51, összesen: -180 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ryuku átokvarázs varázslatot lő rád. 449 életpontot vesztettél. Marokra fogva a naginatát ellenfeledre ugrasz. Naginatával néhányszor teljesen átdöföd a vízbeölt ryuku testét. (2 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). A vízbeölt ryuku megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
2298 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 460, gyógyulás: 39, összesen: -421 ÉP}
Ellenfeled fullasztás varázslatot lő rád. Elmúlt a vízlélegzés hatása. Megmarkolva a naginatát a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Naginatával tökéletesen perforálod a hullámelementál lengedező haját. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Üdvözlésképpen egy hullámkeltés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 161 életpontot vesztettél. Naginatával több döféssel felnyársalod a hullámelementál fejét. (2 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy hullámkeltés varázslatot. 141 életpontot vesztettél. Naginatával jól megszúrod a hullámelementál bal vállát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: hullámkeltés varázslatot lő rád. 160 életpontot vesztettél. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
5598 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 462, gyógyulás: 82, összesen: -380 ÉP}
h 697 8888 | használod a 697. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [298,119] Kezded megszokni a hullámzást és a hajód billegését. Közben lassan haladsz előre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 hajózás).
(Továbbmész...) [299,119] A szél kitart, a vitorlásod himbálózva szeli tovább a tenger hullámait.
ek 227 220 68 | t. energia kisütése: 227 220 68 |
[220,68] Vége a hajóútnak! Vitorlásod gyorsan elrejted az Utazók Gyűrűjében, majd zsebre vágod. Változik a terep: ritka erdőben vagy. Itt húzódik a hajdan létezett bo'adhun birodalom nyugati határa.
im 0 2 | imádkozol |
szk 230 10 | keresed a 230. szörnyet a 10. szörnyet |
* 1. BP: | leveszed/lerakod a 608. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 892. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 305. tárgyat |
* 5. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 6. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 575 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Toodrok Din izmos karját. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Eltalált téged. (30 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a tleikan nyársat a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal néhányszor teljesen átdöföd a Toodrok Din jobb lábát. (9 támadással 852 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+171 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 42 életpontot sebeztél. Naginatával jól megszurkálod a Toodrok Din izmos karját. (6 támadással 411 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). A Toodrok Din pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 251 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Tleikan nyárssal párszor épp hogy megérintgeted a Toodrok Din testét. (2 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 85 életpontot sebeztél. Naginatával megkarcolod a Toodrok Din testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Nem sikerült a Toodrok Din ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 281 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A Toodrok Din még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 Din cséphadarója (ld. enc.) [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. 17224 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2305, sebződés: 562, gyógyulás: 318, összesen: -244 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 575 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a bo'adhun lidérc jobb oldalát. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bo'adhun lidérc áttetsző mellkasát. (7 támadással 648 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 96 életpontot sebeztél. 96 életpontot gyógyultál. Naginatával jól megszurkálod a bo'adhun lidérc nyakát. (6 támadással 491 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 14 életpontot vesztettél. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-61 életerő). A bo'adhun lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15945 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1913, sebződés: 141, gyógyulás: 341, összesen: +200 ÉP}
tf 1 36 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 36 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 575 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a bo'adhun lidérc nyakát. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Elszántan a másikra rohansz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a bo'adhun lidérc testét. (7 támadással 666 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 105 életpontot sebeztél. 105 életpontot gyógyultál. Naginatával megdöfködöd a bo'adhun lidérc szellemalakját. (5 támadással 407 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A bo'adhun lidérc vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-59 életerő). A bo'adhun lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15945 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1854, sebződés: 110, gyógyulás: 337, összesen: +227 ÉP}
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az előző olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsőligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentve van, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
DIN CSÉPHADARÓJA (840. TÁRGY) Ha sikerült szert tenned Toodrok Din csillogó fényességű ütőfegyverére, ez minden bizonnyal csak azután történhetett, hogy ártatlanná tetted a gazdáját. Ez azért túl valószínű, mert a varkaudar remete önként sosem vált volna meg a fegyverétől, állítólag még alvás közben is mindig a keze ügyében tartotta. Nem is csoda, hiszen ilyen tudással bíró mágikus fegyvertől vétek megválni: amellett, hogy minden ütésed 4D7+3 sebzést okoz, +1 támadást és +4 védettséget ad. Időnként tűzesőt lőhetsz vele ellenfeledre. Csak akkor veheted a kezedbe, ha ütőfegyver szakértelmed legalább 25. szintű, de ekkor akár a bal kezedben is forgathatod. |
Erő: | 78 (116) | Szint: | 54 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 180 cm |
IQ: | 77 (101) | Támadás: | 85 (87) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 60 kg |
Ügyesség: | 77 (99) | Védekezés: | 128 (130) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 51/25 év |
Egészség: | 76 (102) | Életpont: | 2513/2469 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 79 (106) | Varázspont: | 4163/2362 | Pénz: | 2066 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 21/11 | Pszi pont: | 134/179 | Halhatatlanság: | 30 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/86 (+28%) | ökölvívás: | 11/51 (+15%) | szúrófegyverek: | 57/35 (+6%) |
vágófegyverek: | 35/59 (+1%) | ütőfegyverek: | 38/54 (+1%) | lőfegyverek: | 17/19 (+21%) |
dobófegyverek: | 45/42 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (120%) << kyorg hosszúpenge (#917) (120%) << Daramoula pálcája (#950) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ezüsttollú nyíl (#363) (5 -13.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (14 -37.); bogyógránát (#430) (38 -44.); vas dobónyíl (#189) (45 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); hajító csillag (#939) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 61/95 | 2. nyomkövetés: | 175/26 (+24%) | 3. lopás: | 2/92 |
4. mászás: | 47/16 | 5. hajózás: | 18/9 (+21%) | 6. csapdakészítés: | 15/68 |
7. csapdaészlelés: | 26/7 | 8. gyógyítás: | 140/15 | 9. titkosírás: | 7/98 |
10. felderítés: | 35/39 (+3%) | 11. szörnyidomítás: | 3/90 | 12. teológia: | 336/57 (+142%) |
13. taumaturgia: | 115/57 (+6%) | 14. szerencsejáték: | 7/32 | 15. versengés: | 24/88 (+4%) |
16. harcművészetek: | 4/7 | 17. zene: | 12/12 | 18. szörnyismeret: | 30/80 |
19. pszi: | 69/6 (+2%) | 20. zárnyitás: | 18/96 | 21. vadászat: | 12/66 |
22. vitalitás: | 11/78 | 23. bányászat: | 61/12 (+3%) | 24. úszás: | 17/55 (+471%) |
25. főzés: | 6/45 | 26. ősteológia: | 9/19 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 39 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 2. támadás bónusz: 2 | 3. védekezés: 1 | 5. varázslat sebzés: 5 |
6. regeneráció: 3(4) | 8. képességpont: 4 | 9. gyors fejlődés: 4 | 10. vp regeneráció: 7(9) |
11. kincskeresés: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 6 alkalommal) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 12 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 10 darabot ), kőkést (#6) (max. 2 darabot ), jokonbia ágat (#1477) (max. 5 darabot ), gourry tojást (#1455) (max. 999 darabot ) |
mászol max. 400 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), Rém (#315), éjfattyak (#9096), 9955. szövetség (#9955), purifikátor császár (#393), öregedést okozó lények (#9095), északi tűzsárkány (#219), Dl'orkhaugruk (#425), manaelementál (#290), vámpírféreg (#782) (csak egyszer), ősöreg taalruherceg (#718), teriád varázsló (#798), teriád gyilkos (#800), 9944. szövetség (#9944), Sötétség Hercege (#296) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), élőholt ősmágus (#179), rothadó lián (#427), Garmhuun familiáris (#543), bosszúálló (#562), kronotapír (#286), bűbájlidérc (#761), Bondorroth (#723), magh-goth párduc (#871), Wart (#5667), hoarián barbár (#833) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
ősi harcmodor (#287, 120 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
pajzszúzás (#251, 24 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Ősteológia varázslataid | ||
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 15 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 15 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 250 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (171,5,2) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | óriáserő (#53) |
esszenciavédelem 2 (#188) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | hatalomvarázs (#220) |
csupasz izom (#28) | papi aura (#377) | mágikus ütés (#147) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
puha ütés (#60), éjfattyak végzete (#260), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 54, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
pusztító végzet (#106) | >> | káoszszellem (#472) | pusztító végzet (#106) | >> | tleikan házőrző (#507) | |
pusztító végzet (#106) | >> | sötét ülnök (#508) | pusztító végzet (#106) | >> | kreiton idéző (#510) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tleikan hajadon (#533) | pusztító végzet (#106) | >> | tleikan ölőművész (#535) | |
pusztító végzet (#106) | >> | kreiton jótündér (#538) | pusztító végzet (#106) | >> | shokara bogár (#436) | |
pusztító végzet (#106) | >> | kreiton lich (#536) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | tleikan hadúr (#509) | |
pusztító végzet (#106) | >> | szellemdarázs (#481) | pajzszúzás (#251) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | részeg kalandozó (#187) | bo'adhun csapás (#266) | >> | kisebb jégisten (#662) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | ősöreg hósárkány (#663) | puha ütés (#60) | >> | férfiak (#998) | |
puha ütés (#60) | >> | nők (#999) | bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan behemót (#511) | |
tűzgolyó (#155) | >> | fagybehemót (#660) | bo'adhun csapás (#266) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | sötét kaszás (#591) | halálos érintés (#271) | >> | tl'urlang vadász (#610) | |
halálos érintés (#271) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | halálos érintés (#271) | >> | árnytündér csontváz (#629) | |
halálos érintés (#271) | >> | végzetes szójer (#631) | pusztító végzet (#106) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | |
halálos érintés (#271) | >> | tleikan rémeb (#626) | bo'adhun csapás (#266) | >> | takarító (#609) | |
halálos érintés (#271) | >> | eldüeni vándor (#601) | halálos érintés (#271) | >> | baljós árny (#588) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | ősöreg Tguarkhan (#727) | jégoszlop (#231) | >> | ősöreg taalruherceg (#718) | |
halálos érintés (#271) | >> | ryuku orgyilkos (#942) | tűzeső (#61) | >> | Wart (#5667) | |
jégoszlop (#231) | >> | gnóm szolgáló (#943) | halálos érintés (#271) | >> | ryuku tolvaj (#883) | |
halálos érintés (#271) | >> | teriád törzsfő (#805) | halálos érintés (#271) | >> | kithszaki orgyilkos (#843) | |
halálos érintés (#271) | >> | ryuku sorkatona (#828) | halálos érintés (#271) | >> | ryuku szamuráj (#836) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 54, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | fényes griff (#952) | agytaposás (#180) | >> | hoarián sámán (#834) | |
fürgülés (#92) | >> | gnóm szolgáló (#943) | fájdalomtükör (#379) | >> | ősöreg taalruherceg (#718) | |
árnyak segítsége (#270) | >> | ősi asszimiláció (#717) | varázsvédelem II (#108) | >> | tlopedmuk (#584) | |
agytaposás (#180) | >> | energiaelementál (#577) | fürgülés (#92) | >> | ősöreg hósárkány (#663) | |
agytaposás (#180) | >> | kisebb jégisten (#662) | fürgülés (#92) | >> | fagybehemót (#660) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) | agytaposás (#180) | >> | márvány fagyúr (#657) | |
varázsvédelem (#34) | >> | elemi pulzátor (#440) | varázsvédelem (#34) | >> | shokara bogár (#436) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fosztogass végig tíz drakolder csatamezőt! (számláló: 4) |
2.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
3.) Várlak audenciára - kerülj hozzám olyan közel, mint még soha életedben! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 élőholt, 6 rohamosztagos, 4 ősmágus, 1 anyakirálynő, 1 ősquwarg. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XI. olimpián. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 21. Legjobb pontszámod: 144. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | deus ex machina (#1) | 1 | halcsont (#390) | 12 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | sallank karom (#128) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
219 | arany (#50) | 2 | dramoan kő (#967) | 38 | kaja (#2) | |||
11 | kerek kő (#19) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | ryuku kopja (#694) | |||
7 | sárkánypikkely (#292) | 1 | szögletes kő (#17) | 2 | varázskő (#305) | |||
4 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vasérc (#152) | 63 | víz (#27) |