Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. júl. 28. 9h:51' EZ A 664. JÁTÉKHETED, 661. FORDULÓD 665. játékheted kezdete: júl. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3857 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 78. varázslatot |
* 2. KP: | használod az 1097. tárgyat a 841. tárgyat a 745. tárgyat |
* 3. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (1 darabot) |
* 4. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 184. varázslatot a 161. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1269. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 363. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1760. tárgyat a 916. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 303. varázslatot a 297. varázslatot a 247. varázslatot |
h 341 1291 | használod a 341. tárgyat |
h 341 455 2 | használod a 341. tárgyat |
ftv 51 947 | felt. tám/véd. varázslat az 51. varázslatot a 947. szörnyet |
ba 761 606 | nem támadod a 761. szörnyet a 606. szörnyet |
t 393 1 | támadod a 393. szörnyet |
fkt 1445 5 1 | felt. készítesz az 1445. tárgyat (5 darabot) |
kb 1036 1 | kiveszel a bankból az 1036. tárgyat (1 darabot) |
kf 1036 1351 | kézbeveszed/felveszed az 1036. tárgyat az 1351. tárggyal |
kt 284 20 | elkészíted a 284. tárgyat (20 darabot) |
kt 1120 20 | elkészíted az 1120. tárgyat (20 darabot) |
bb 812 313 152 | beraksz a bankba a 812. tárgyat (313 darabot) |
vv 382 157 67 | elmormolod a 382. varázslatot a 157. varázslatot a 67. varázslatot |
hh 1253 937 1154 | használod az 1253. tárgyat a 937. tárgyat az 1154. tárgyat |
h 1554 | használod az 1554. tárgyat |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ryuku harci dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 ryuku harci dárda. Több lövedéked átfúrja az apró lidércfi testét. (8 támadással 467 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 61 életpontot sebződik. Vad csatakiáltással, felemelve a lovagi kardot a másikra rontasz. Lovagi karddal párszor kilyukasztod az apró lidércfi jobb oldalát. (10 támadással 1662 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (44 életpontot sebezve.) Sárkánypengével mély sebeket nyitva megvagdosod az apró lidércfi fejét. (8 támadással 628 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (48 életpontot sebezve.) A 11 apró lidércfi megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (22 támadástól 302 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 59 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (22 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A 11 apró lidércfi ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (22 támadástól 191 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 50 életpontot vesztettél. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod az apró lidércfi bal oldalát. (10 támadással 1613 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 29 életpontot sebződik. Sárkánypengével súrolod az apró lidércfi testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 75 életpontot sebződik. Az 5 apró lidércfi megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (10 támadástól 122 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Az 5 apró lidércfi csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (10 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Az 5 apró lidércfi a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (10 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 48 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az 5 apró lidércfi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ryuku harci dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 lidércesszenciát. [lidércesszencia ládikóba-> (448,19)-> 21 arany, -2 ÉP] 24833 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 4235, sebződés: 980, gyógyulás: 170, összesen: -810 ÉP}
kre 272 1161 6 | kreálsz a 272. tárggyal az 1161. tárgyat (6 darabot) |
v 367 341 | elmormolod a 367. varázslatot |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őstűz. 153 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 644 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled szárazság varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 6802 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 797, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
h 1268 757 | használod az 1268. tárgyat |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról őstűz varázslatot lősz a másikra. 156 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 655 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ryuku harci dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 ryuku harci dárda. Alaposan megsorozod a katamán ordas fejét. (8 támadással 482 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 35 életpontot sebződik. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Meglengetve az Alkotó kalapácsot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Alkotó kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a katamán ordas testét. (6 támadással 667 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod támad. (25 életpontot sebezve.) Sárkánypengével épp hogy eltalálod a katamán ordas testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 174 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) A katamán ordas még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ryuku harci dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10640 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 2150, sebződés: 174, gyógyulás: 41, összesen: -133 ÉP}
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 132 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 73 életpontot vesztettél. Távolról gömbvillám varázslatot lő rád a másik. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ryuku harci dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 ryuku harci dárda. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány óriási karmát. (8 támadással 452 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 65 életpontot sebződik. A szörny villámokat lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Vad csatakiáltással, felemelve az Alkotó kalapácsot a másikra rontasz. Használod a Belső időt. Alkotó kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zafír sárkány testét. (7 támadással 787 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 66 életpontot sebződik. Sárkánypengével épp hogy eltalálod a zafír sárkány bal első lábát. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 59 életpontot sebződik. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a zafír sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ryuku harci dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vas dobónyíl, egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (448,19)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (450,19)-> 20 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (448,19)-> 16 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (450,19)-> 12 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (450,19)-> 20 arany, -2 ÉP], egy aranytű, egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (448,19)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 7 arany. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1635, sebződés: 117, gyógyulás: 12, összesen: -105 ÉP}
v 347 1514 | elmormolod a 347. varázslatot |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ryuku harci dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 ryuku harci dárda. Pár lövedéked átjárja a planktonmester testét. (8 támadással 452 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) Marokra fogva a lovagi kardot a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed a planktonmester testét. (10 támadással 1654 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 34 életpontot sebződik. Sárkánypengével megvagdalod a planktonmester jobb lábát. (8 támadással 638 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 57 életpontot sebződik. A planktonmester kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 518 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +104 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 345 életpontot vesztettél. Lovagi karddal párszor kilyukasztod a planktonmester testét. (10 támadással 1636 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (64 életpontot sebezve.) Sárkánypengével párszor súrolva eltalálod a planktonmester testét. (3 támadással 223 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 45 életpontot sebződik. A planktonmester kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 509 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +102 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 351 életpontot vesztettél. A planktonmester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ryuku harci dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28545 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 4838, sebződés: 1723, gyógyulás: 208, összesen: -1515 ÉP}
hu 68 | hulladék: 68 |
h 1589 68 328 | használod az 1589. tárgyat |
h 1589 310 1133 | használod az 1589. tárgyat |
be 149 | bemész a 149. titkos labirintusba |
lm 33 33 1 | mozogsz 33 33 1 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy elnyelés mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy őstűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 159 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy halálos érintés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 10075 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy őselemi savcsapás. 1075 életpontot vesztettél. A teriád főmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 ősmatéria. 37396 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10234, sebződés: 1075, gyógyulás: 6, összesen: -1069 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elnyelés varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őstűz varázslatot. 151 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy őselemi savcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 630 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ryuku harci dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 ryuku harci dárda. Pár lövedéked átjárja a teriád főmágus bal lábát. (8 támadással 352 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 58 életpontot sebződik. A teremtmény mereven rádbámul, majd ítéletet hirdet. BŰNÖS! A következő pillanatban lesújt rád a büntetés (-535 életerő). Bűnbánatod mélységes, nem akarsz már harcolni. Túl sok sebet kaptál. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Megújítod az áldomás varázslatot. [-67 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 561, sebződés: 1165, gyógyulás: 8, összesen: -1157 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy elnyelés varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őstűz varázslat. 166 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy őselemi savcsapás varázslatot, majd rád küldi. 1363 életpontot vesztettél. Ryuku harci dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ryuku harci dárda. Pár lövedéked átjárja a teriád főmágus jobb karját. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 30 életpontot sebződik. A lény felemeli kezét, hogy döntést hozzon. BŰNÖS! Korbácsként sújt rajtad végig a fájdalom (-648 életerő). Az ítéletet lehajtott fejjel fogadod, távozol. Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Megújítod az áldomás varázslatot. [-67 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 2011, gyógyulás: 8, összesen: -2003 ÉP}
ek 116 | t. energia kisütése: 116 |
m 3 | mozogsz délkeletre |
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őstűz varázslat. 144 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 71 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy gömbvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Megmarkolva a lovagi kardot a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a zafír sárkány testét. (7 támadással 1158 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 40 életpontot sebződik. Sárkánypengével kicsit megvágod a zafír sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 28 életpontot sebződik. A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A zafír sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A zafír sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (476,95)-> 12 arany, -2 ÉP], 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (476,95)-> 12 arany, -2 ÉP], 2 arany, egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (476,95)-> 40 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (476,95)-> 30 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (475,94)-> 12 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (476,95)-> 26 arany, -2 ÉP] és egy szent jogar. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% vágófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1441, sebződés: 133, gyógyulás: 15, összesen: -118 ÉP}
v 198 491 40 | elmormolod a 198. varázslatot |
[491,40] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Hirtelen mozogni kezd a föld! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bálnaevő kajmán. (ld. enc.) {mágikus sebezhetőség: 50%.} {védettsége: 53 szúró, 53 vágó, 53 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy őstűz varázslattal köszöntöd a másikat. 34 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 307 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ragasztót köp! Elfehéredsz: a birtokodban levő 6 főnixtoll annyira összeragadt, hogy akár most el is dobhatod. Ezt megkeserülöd, kiáltod a szörnynek. A lény bűzfelhőt lő rád! Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Megmarkolva a lovagi kardot ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a bálnaevő kajmán testét. (10 támadással 1310 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 49 életpontot sebződik. Sárkánypengével végigvagdosod a bálnaevő kajmán testét. (8 támadással 475 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 38 életpontot sebződik. A bálnaevő kajmán a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 284 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 366 életpontot vesztettél. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 109 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a bálnaevő kajmán testét. (7 támadással 895 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) Sárkánypengével épp hogy megvágod a bálnaevő kajmán testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 59 életpontot sebződik. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 237 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 291 életpontot vesztettél. A bálnaevő kajmán nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 139 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A bálnaevő kajmán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kajmánhúst. 20599 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 3272, sebződés: 1426, gyógyulás: 161, összesen: -1265 ÉP}
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy őstűz varázslattal köszöntöd a másikat. 75 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Távolról gömbvillám varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. A villámok csak csiklandoznak. Vad csatakiáltással, felemelve a lovagi kardot ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zafír sárkány óriási karmát. (8 támadással 1284 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod támad. (61 életpontot sebezve.) Sárkánypengével súrolod a zafír sárkány fejét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) A zafír sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy smaragd védőgyűrű [smaragd védőgyűrű ládikóba-> (494,62)-> 100 arany, -2 ÉP], egy aranytű, egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (494,62)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy vasérc. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +2% vágófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1537, sebződés: 43, gyógyulás: 13, összesen: -30 ÉP}
m 5 5 3 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy őstűz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 75 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 188 életpontot vesztettél. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) Marokra fogva a lovagi kardot ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ent kertész testét. (10 támadással 1637 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 60 életpontot sebződik. Sárkánypengével végigvagdosod az ent kertész lomhamozgású lábait. (8 támadással 590 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) Az ent kertész fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 432 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +87 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 154 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő II varázslatot. 183 életpontot vesztettél. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) Lovagi karddal párszor kilyukasztod az ent kertész testét. (10 támadással 1653 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 47 életpontot sebződik. Sárkánypengével megvagdalod az ent kertész testét. (8 támadással 610 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 40 életpontot sebződik. Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 399 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +80 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 140 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő II varázslatot lő rád. 170 életpontot vesztettél. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) Lovagi karddal kicsit megvagdalod az ent kertész testét. (2 támadással 324 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 41 életpontot sebződik. Sárkánypengével kicsit megvágod az ent kertész lomhamozgású lábait. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (36 életpontot sebezve.) Előremozdulva, az ent kertész kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 444 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +89 ÉP.) A szörny megtipor. 149 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 187 életpontot vesztettél. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!)
A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
32252 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-67 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5219, sebződés: 2446, gyógyulás: 262, összesen: -2184 ÉP}
(Továbbmész...) [489,42] Fák, mindenütt csak fák.
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 333 életpontot vesztettél. A lény néhány teriád nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 528 életpontot vesztettél. Megmarkolva a lovagi kardot a másikra rontasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a teriád íjász jobb lábát. (10 támadással 1675 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+210 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 38 életpontot sebződik. Sárkánypengével mély sebeket nyitva megvagdosod a teriád íjász testét. (8 támadással 602 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 23 életpontot sebződik. Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 202 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) Lovagi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a teriád íjász testét. (6 támadással 1017 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 34 életpontot sebződik. Sárkánypengével súrolod a teriád íjász jobb lábát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Tűzelementálod támad. (32 életpontot sebezve.) A teriád íjász farka jobb karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 185 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) A teriád íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 teriád nyílvessző. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 teriád férget. [teriád féreg ->eldobod] 21184 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-70 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3486, sebződés: 1248, gyógyulás: 503, összesen: -745 ÉP}
Távolról őstűz varázslatot lősz a másikra. 154 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslattal köszönt csatapartnered. 333 életpontot vesztettél. A lény gyors egymásutánban néhány teriád nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 548 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a teriád íjász testét. (10 támadással 1684 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+211 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 41 életpontot sebződik. Sárkánypengével végigvagdosod a teriád íjász bal karját. (8 támadással 620 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 30 életpontot sebződik. Ütéseket mér a teriád íjász a farkával a jobb válladra. (2 támadástól 190 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Lovagi karddal megvagdalod a teriád íjász farkát. (4 támadással 676 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 36 életpontot sebződik. Sárkánypengével épp hogy eltalálod a teriád íjász bal oldalát. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 52 életpontot sebződik. Ütéseket mér a teriád íjász a farkával a bal válladra. (2 támadástól 227 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 teriád nyílvessző és 1 íjászkence. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 teriád férget. [teriád féreg ->eldobod] 20729 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-70 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3372, sebződés: 1298, gyógyulás: 472, összesen: -826 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy Tharr haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 44 életpontot vesztettél. Egy Tharr haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 40 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Tharr haragja varázslat. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (167 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a teriád harcos bal lábát. (10 támadással 1685 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+211 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 37 életpontot sebződik. Sárkánypengével megvagdalod a teriád harcos testét. (8 támadással 592 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Tűzelementálod támad. (65 életpontot sebezve.) Több csapást kapsz a teriád harcos farkától. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Szerencsére egyetlen tárgyad sem semmisült meg. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a teriád harcos bal lábát. (10 támadással 1621 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+203 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 35 életpontot sebződik. Sárkánypengével néhányszor meglegyinted a teriád harcos testét. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 19 életpontot sebződik. A teriád harcos farka jobb karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A teriád harcos néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Tárgyaid ellenállnak. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 teriád kobak. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 teriád férget. [teriád féreg ->eldobod] 30612 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 4215, sebződés: 681, gyógyulás: 597, összesen: -84 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Megjelenik egy lidérc! Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. 405 életpontot vesztettél. Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a teriád nekromanta testét. (10 támadással 1676 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 48 életpontot sebződik. Sárkánypengével néhányszor megcsapod a teriád nekromanta bal oldalát. (8 támadással 626 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (54 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a teriád nekromanta megcsapja a fejedet. (2 támadástól 288 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 72 életpontot vesztettél. A lidérc rád támad! (3 támadással 74 ép-t sebzett.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy negatív csapás varázslatot. 314 életpontot vesztettél.
{Csatastatisztika; sebzés: 2404, sebződés: 1153, gyógyulás: 58, összesen: -1095 ÉP}
(Továbbmész...) [490,43] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy.
ek 273 84 466 | t. energia kisütése: 273 84 466 |
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
(Továbbmész...) [491,45] A hajód tovább szeli a vizeket. (Önanalízis: +8% hajózás.)
(Továbbmész...) [491,46] Kezded megszokni a hullámzást és a hajód billegését. Közben lassan haladsz előre. (Önanalízis: +8% hajózás.)
h 1477 6 5 | használod az 1477. tárgyat |
[486,46] Az Utazók Gyűrűjét a vitorlás felületéhez érintve elcsomagolod a hajót. Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt.
m 7 5 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra |
v 96 439 105 | elmormolod a 96. varázslatot |
be 738 | bemész a 738. épületbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
kf 824 | kézbeveszed/felveszed a 824. tárgyat |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
RYUKU TEREMTŐERŐ (281. VARÁZSLAT) A rúnatekercs leírása egy hosszan tartó mágikus rítus igéit tartalmazta, melyet elsajátítani nem könnyű, használni viszont jóval nehezebb - olyan mértékű koncentrációt igényel, melyet csak a legpihentebb pillanataidban lehetsz képes nyújtani. A varázslat elmondása 200 varázspontba és 50 TVP-be kerül, anyagi komponense két különböző ryuku tárgy, melyből a szertartás végén egy harmadik, a komponensként felhasználtaktól eltérő tárgy keletkezik. Sajnos ezzel a varázslattal csak olyan ryuku tárgyakat tudsz átalakítani, melyek tartalmaznak ryuku acélt, melyet az ő nyelvükön vendesornak mondanak. |
APRÓ LIDÉRCFIK (930. SZÖRNY) No nézd csak, egy kisgyerek! - kiáltasz fel az első találkozáskor, mert a lidércfi annak látszik. Nem csoda, hisz valóban egy ryuku nemes gyermeke volt egykoron. A Mhufex városát elpusztító nekromanta bűbáj kirántotta lelkét kis testéből, s ezzel együtt a Körforgásból is, örök időkre idekötve őt az elhagyott szülői házhoz. A lidércfi nincs tudatában annak, hogy élőhalott. Számára a játék, és az élet ott folytatódott, ahol azon a bizonyos, baljós napon, végérvényesen befejeződött. Csupán annyi változott, hogy mélységes gonoszság töltötte el kicsiny lelkét, és ehhez meglehetős erő is párosult. Ráadásul ahol egy van belőlük, ott rögvest megjelennek a többiek is! Ha az apró lidércfik nevetve szaladnak feléd, hogy combodat átölelve, keblükre kapjanak, inkább térj ki, és ránts fegyvert, azt ajánlom, nehogy aztán túl késő legyen! |
PLANKTONMESTER (948. SZÖRNY) A teknős planktonmesterek a teknős kolónia "létfenntartói". Gyakran ellátogatnak a tengerhez, és onnan irdatlan mennyiségű planktont hoznak a mocsárban lakó kolónia részére. Valószínűleg régen a mocsár helyén is tenger volt, és akkor még nem kellett ennyit vándorolniuk az élelem miatt. A planktonmesterek feladata az elhullott teknősök eltakarítása, újrahasznosítása is. A teknősök, intelligenciájuk ellenére, nem temetik el elpusztult társaikat, hanem testüket újra felhasználják különböző célokra. Néhány meg nem erősített tudományos értekezés szerint a planktonmester parancsolni tud a mocsárban megtalálható összes organizmusnak, és képes azok erejét a saját javára fordítani. Hogy ez pontosan mit jelent, azt persze senki sem tudja. |
BÁLNAEVŐ KAJMÁN (899. SZÖRNY) Gyerekkorodban, ha a tengerek teremtményei kerültek szóba, szüleid azt sulykolták beléd: a világ legnagyobb állata a bálna. Pedig ez nem teljesen igaz, sőt, vannak szörnyek, amelyek kifejezetten a bálnákra vadásznak! A bálnaevő kajmán egy igazi páncélos lovag. Testhossza ritkán kisebb 15 méternél, és kitátott szája akkora, hogy egy felnőtt troll, állva is simán elfér a két állkapcsa között. Általában csak sütkérezni jön ki a partra, hogy a napfény melegét magába gyűjtve legyen elég energiája a vadászathoz. Te is így találkozhatsz vele, amint békésen, mozdulatlanul szundikál a homokfövenyen. Bár valószínűleg nem törődik veled (hisz ugyan milyen veszélyt jelenthetnél rá nézve), azért jó, ha vigyázol. Irdatlan testét vaskos izomkötegek mozgatják, így képes lehet meglepően gyors, váratlan támadásra is. |
ENT KERTÉSZ (872. SZÖRNY) A ryuku erdőkben mindenhol megtalálható fapásztorok a nyugati kontinensről eltűntek - kipusztultak vagy elvándoroltak, ki tudja. Ezek az óriási, helyváltoztatásra képes, faszerű lények ügyelnek az erdők egyensúlyára, és nem látják örömmel a betolakodókat. Különösen megkeseredettek azóta, hogy egy óriási megmozdulás keretében megpróbálták visszahódítani a Sötét Földet a természetnek és Földanyának, és csúfos kudarcot vallottak. Ha csak megemlíted a fertőzött enteket a kertészek előtt, számíthatsz rá, hogy darázsfelhő fog agyoncsipkedni, vagy hasonló természeti mágia fog pokoli kínokat okozni, mielőtt a kertész lábával agyontaposna. |
TERIÁD PÖRÖLY (1283. TÁRGY) A teriád pöröly ősi rúnák jeleit hordozza nyelén, talán épp ennek köszönhető, hogy a kezedben mágikus ütőfegyverként forgathatod. Sebzése 6D6+12, és ha ezzel harcolsz +6 támadást is kapsz. Használatához legalább 35-ös szintű ütőfegyver szakértelem szükséges. |
Erő: | 88 (113) | Szint: | 56 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 191 cm |
IQ: | 76 (106) | Támadás: | 115 (121) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 70 kg |
Ügyesség: | 84 (106) | Védekezés: | 140 (151) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 53/148 év |
Egészség: | 74 (100) | Életpont: | 3091/1651 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 14 |
Szerencse: | 81 (127) | Varázspont: | 3657/2353 | Pénz: | 74475 arany | Kép. pont: | 66 |
Tudatpont: | 93/93 | Pszi pont: | 1479/1911 | Halhatatlanság: | 41 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 15/82 | ökölvívás: | 12/91 | szúrófegyverek: | 2/95 |
vágófegyverek: | 65/69 (+9%) | ütőfegyverek: | 37/94 | lőfegyverek: | 23/19 |
dobófegyverek: | 48/80 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: Alkotó kalapács (#921) (200%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp lovagi kard fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/80 | 2. nyomkövetés: | 117/74 (+4%) | 3. lopás: | 1/34 |
4. mászás: | 53/59 | 5. hajózás: | 17/94 (+24%) | 6. csapdakészítés: | 45/5 (+6%) |
7. csapdaészlelés: | 34/41 | 8. gyógyítás: | 142/31 (+210%) | 9. titkosírás: | 10/21 |
10. felderítés: | 41/90 (+11%) | 11. szörnyidomítás: | 25/81 | 12. taumaturgia: | 273/18 (+58%) |
13. szerencsejáték: | 9/56 | 14. versengés: | 25/60 | 15. zene: | 16/62 |
16. szörnyismeret: | 77/15 | 17. pszi: | 141/98 (+4%) | 18. zárnyitás: | 59/37 |
19. vadászat: | 5/44 | 20. vitalitás: | 12/1 | 21. bányászat: | 48/89 (+1%) |
22. úszás: | 22/61 | 23. főzés: | 15/32 | 24. őstaumaturgia: | 33/58 (+22%) |
25. csapatmunka: | 12/1 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 37 | |||
2. támadás bónusz: 1 | 5. varázslat sebzés: 5 | 6. regeneráció: 5(6) | 10. vp regeneráció: 5(9) |
11. kincskeresés: 5 | 14. plusz tp: 1 | 16. tulajdonságpajzs: 4 | 17. mágiaerő: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
gyógyítasz 75% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 100 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 200 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot ), jokonbia ágat (#1477) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Szörnykeresés: tl'urlang keresővel Dl'orkhaugrukot. |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), trikornis herceg (#261), zafír sárkány (#329), éjfattyak (#9096), Dl'orkhaugruk (#425), élőholt drakolder (#628), dűnelord (#341) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
9375. szövetség (#9375), hoarián sárkánybébi (#830) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | ősi harcmodor (#287, 120 VP) |
varázspajzs (#288, 55 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | hangcsapás (#344, 95 VP) |
keltetés (#347, 200 VP, 25 TVP) | jégvihar (#353, 45 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) |
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | sebezhetőség (#366, 50 VP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | távolbalátás (#374, 40 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP) | fegyvertánc (#391, 60 VP) |
vérfürdő (#392, 80 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) |
pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) | pszi meditáció (#299, 100 PP) |
önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) | agybénítás III (#302, 25 PP) |
önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | tudatháló (#304, 35 PP) | belső idő (#305, 0 PP) |
mentális tükör (#306, 40 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | ősjég (#311, 100 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) |
szingulár. védelem (#322, 50 VP) | redukció (#365, 80 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +62 vp 80 költség alatt; taumaturgia: +66 vp 84 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (144,5,4) | szürkeáll. aktiv (#71) | láth. észlelése (#78) |
tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) | varázsenergia (#161) | hadiszerencse I (#13) |
tárgyvédelem (#178) | csupasz izom (#28) | Morgan rúnája (#363) | nagyobb agypajzs (#120) |
esszenciavédelem 2 (#188) | önanalízis III (#303) | pszi-ernyő III (#297) | elme dominanciája (#247) |
tűzmágia (#157) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
őstűz (#310), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 37, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | tűzgolyó (#155) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | |
tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | kreiton jótündér (#538) | agybénítás II (#246) | >> | smaragdvámpír (#605) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | energiaelementál (#577) | direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | |
halálos érintés (#271) | >> | rothadó borzalom (#633) | éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | |
méregfelhő II (#193) | >> | fényhozó (#602) | bo'adhun csapás (#266) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | |
halálos érintés (#271) | >> | templomos lovag (#587) | bo'adhun csapás (#266) | >> | ősöreg Orkhan Thai (#726) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | negatív elementál (#734) | halálos érintés (#271) | >> | zg'umrad facsaró (#738) | |
halálos érintés (#271) | >> | ud'mroag tépő (#741) | halálos érintés (#271) | >> | teriád főmágus (#808) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 37, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | ködsárkány (#947) | mentális tükör (#306) | >> | cunami teknős (#944) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | sangin yeti (#857) | pszi-acéltorony (#98) | >> | og'hlobn mészáros (#742) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | káoszdémon (#547) | tükörpajzs (#101) | >> | kreiton jótündér (#538) | |
elnyelés (#236) | >> | nők (#999) | elnyelés (#236) | >> | férfiak (#998) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | |
tompítás (#40) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
felcsermanó (#7020) státusz: OK |
dűnelord (#341) státusz: OK |
mutáns hegyitroll (#859) (málhás: +135 kg teher) státusz: OK |
HŐSTETTEID |
Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől. |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 4. Legjobb pontszámod: 135. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: tudati jel (109) gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) kihívás (206) önismeret (236) sötét tekercs (260) a butaság ára (273) düh (289) a halál angyala (304) inkvizítor korbács (342) hármas szövetség (383) a mágia szeretete (393) inkvizítori rangs. (402) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) OK tudati ismétlés (519) OK tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 170 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 885 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | aranytű (#272) | 1 | biethlan kard (#1291) | 1 | bo'adhun aranygömb (#757) | |||
20 | csigakagyló (#1131) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
20 | ezüst nyaklánc (#117) | 6 | fáklya (#36) | 6 | főnixtoll (#563) | |||
3 | gyógykenőcs (#313) | 1 | jokonbia ág (#1477) | 27 | kaja (#2) | |||
2 | kampós acélszigony (#455) | 1 | mutáns csont (#331) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | raaba-főzet (#937) | 10 | ryuku harci dárda (#1318) | 1 | ryuku rúnatekercs (#1162) | |||
1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 1 | teknőstojás (#1514) | 20 | trikornis szarv (#198) | |||
2 | varázskő (#305) | 1 | vasérc (#152) | 2 | vortex talizmán (#812) | |||
20 | xirnox szív (#213) | 63 | isteni könnycsepp (#260) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4719 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | arany sárkányvért (#1036) | |||
6 | azúrharmat (#1161) | 20 | csillogó nyakék (#1120) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
1 | íjászkence (#1225) | 1 | kajmánhús (#1457) | 1 | ősmatéria (#1254) | |||
6 | sáfránypor (#211) | 14 | sárkánypikkely (#292) | 17 | sötét ital (#284) | |||
1 | szent jogar (#150) | 1 | szuperkötél (#209) | 1 | teriád kobak (#1461) | |||
2 | teriád nyílvessző (#1287) | 1 | teriád pöröly (#1283) | 1 | vas dobónyíl (#189) |