Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. nov. 8. 9h:05' EZ A 665. JÁTÉKHETED, 661. FORDULÓD 666. játékheted kezdete: nov. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3849 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 127. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 224. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 161. varázslatot a 28. varázslatot a 275. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 209. varázslatot az 53. varázslatot a 147. varázslatot |
* 6. KP: | leveszed/lerakod a 956. tárgyat az 511. tárgyat a 373. tárgyat |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 983. tárgyat |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat az 1541. tárggyal a 989. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 367. varázslatot |
* 10. KP: | használod az 1269. tárgyat a 841. tárgyat az 1253. tárgyat |
vv 222 211 382 | elmormolod a 222. varázslatot a 211. varázslatot a 382. varázslatot |
t 283 1 | támadod a 283. szörnyet |
t 782 1 | támadod a 782. szörnyet |
t 312 1 | támadod a 312. szörnyet |
t 732 1 | támadod a 732. szörnyet |
t 733 1 | támadod a 733. szörnyet |
t 734 1 | támadod a 734. szörnyet |
lm 48 49 4 | mozogsz 48 49 4 |
lm 12 29 29 | mozogsz 12 29 29 |
lm 30 35 35 | mozogsz 30 35 35 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őstűz. 91 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 1789 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kereszteslovag jobb lábát. (8 támadással 760 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 35 életpontot sebződik. A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a biethlan kardot. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kereszteslovag testét. (10 támadással 1686 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 57 életpontot sebződik. Fényaurád működik (17 ép-t sebezve). A kereszteslovag újból és újból tövig mártja fegyverét védtelen testedbe. (4 támadástól 676 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 37277 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4435, sebződés: 676, gyógyulás: 12, összesen: -664 ÉP}
lm 37 52 50 | mozogsz 37 52 50 |
lm 22 24 21 | mozogsz 22 24 21 |
lm 18 17 49 | mozogsz 18 17 49 |
lm 47 14 6 | mozogsz 47 14 6 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy árnyak segítsége varázst. Üdvözlésképpen egy őstűz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 267 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 939 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy halálvarázs II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az árnytündér messiás fekete csuháját. (8 támadással 387 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 68 életpontot sebződik. Fegyvert váltasz: előkapod a biethlan kardot. Megmarkolva a biethlan kardot a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az árnytündér messiás bal lábát. (11 támadással 908 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 47 életpontot sebződik. Ellenfeled 14 pontot sebződik a fényaurától. Fegyverét az árnytündér messiás bal combodba döfi. (1 támadástól 198 életpontot vesztesz.) Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. 435 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy negatív csapás varázslatot. 324 életpontot vesztettél. Biethlan karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az árnytündér messiás bal karját. (7 támadással 585 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 67 életpontot sebződik. Fényaurád 16 sebzést okoz. Hárításod megcsúszik, az árnytündér messiás fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 176 életpontot vesztesz.) Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. 348 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. 153 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 éjtündér szivet. (ld. enc.) 38915 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3298, sebződés: 1634, gyógyulás: 12, összesen: -1622 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 136 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 2086 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ítélethozó testét. (8 támadással 386 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 56 életpontot sebződik. A lény szigorúan végimér téged, majd döntést hoz. ÁRTATLAN! Nocsak, erre nem számítottál! Ideje köszönetet mondanod. Fegyvert váltasz: előkapod a biethlan kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a biethlan kardot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan karddal megvagdalod az ítélethozó palástját. (9 támadással 748 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 37 életpontot sebződik. Egy őselemi savcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 298 életpontot sebeztél. Ellenfeled 18 pontot sebződik a fényaurától. Az ítélethozó fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 555 életpontot vesztesz.) Az ítélethozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 éjkristály. 28313 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3765, sebződés: 555, gyógyulás: 12, összesen: -543 ÉP}
h 697 3000 | használod a 697. tárgyat |
lm 6 46 3 | mozogsz 6 46 3 |
lm 9 9 11 | mozogsz 9 9 11 |
lm 12 21 17 | mozogsz 12 21 17 |
lm 46 40 40 | mozogsz 46 40 40 |
vv 295 295 295 | elmormolod a 295. varázslatot a 295. varázslatot a 295. varázslatot |
* 1. BP: | használod az 1268. tárgyat |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy őstűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 89 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 584 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Ez mellément. A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rikácsoló kolibri virgonc csőrét. (5 támadással 723 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+145 életerő). Transzformálsz! (+72 varázspont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 46 életpontot sebződik. Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 97 életpontot sebeztél. 97 életpontot gyógyultál. Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Többször megcsíp a rikácsoló kolibri. (4 támadástól 89 életpontot vesztesz.) A rikácsoló kolibri szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a biethlan kardot, szereztél 1 madártollat. 9030 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1546, sebződés: 89, gyógyulás: 258, összesen: +169 ÉP}
* 2. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 3. BP: | leveszed/lerakod az 1322. tárgyat az 1541. tárgyat a 989. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 956. tárgyat az 511. tárggyal a 373. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
* 6. BP: | energia fejlesztése 3 |
* 7. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 8. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 9. BP: | használod az 1271. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 21 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 21 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
HŐSI BABÉROK (263. VARÁZSLAT) Eljött az idő, hogy istened méltóképp megjutalmazzon eddigi áldozatos munkádért. A hősi babérok varázslatot potom 500 varázspontért és 50 TVP árán elmondva, maximális életpontod megnő 50-nel! Nagy kár, hogy ezt a varázslatot csak egyszer alkalmazhatod, és utána elillan fejedből... |
ÁRNYTÜNDÉR MESSIÁS (730. SZÖRNY) A messiások az árnytündérek által megváltónak, a Leah elleni küzdelemben nagy áttörést hozó lényeknek hitt teremtmények. Sokáig legendának hitték az eljövetelüket, most mégis itt vannak, és az Árnybirodalom képviseletében küzdenek a faj halhatatlanságáért. Nem is olyan rég érkeztek meg földünkre - egy másik létsíkról, az árnyak világából, ahol mindent sötét borít, s a lét is anyagtalan. Most egyfajta vezetők ők, akik a köréjük gyűlt árnytündéreket ellátják útmutatással a háború további hadműveleteit illetően. Célszerű őt pusztítani el legelsőnek, ha a faj tagjai ellen vonulsz. |
ÉJTÜNDÉR SZÍV (1203. TÁRGY) Ha vége a küzdelemnek az árnytündér messiással, késed hegyével kimetszheted egy igazi árnytündér szívét. Az alaposan elszürkült szervben most már semmi élet nincs, de igazából abban sem vagy biztos, hogy volt-e valaha. Ha másra nem is, hát bizonyítékként arra, hogy végeztél egy ilyen nagyhatalmú árnytündérrel, jó lesz zsebre vágni. Az éjtündér szívet nem adhatod át bárkinek, boltban sem adhatod el. |
Erő: | 87 (118) | Szint: | 54 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 86 (118) | Támadás: | 70 (76) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 90 (102) | Védekezés: | 134 (144) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/26 év |
Egészség: | 86 (102) | Életpont: | 2222/1823 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 89 (104) | Varázspont: | 4667/4667 | Pénz: | 49501 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 18/0 | Pszi pont: | 755/269 | Halhatatlanság: | 32 % | EFejl: | 174 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 21 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 35 |
vágófegyverek: | 56 | ütőfegyverek: | 42 | lőfegyverek: | 9 |
dobófegyverek: | * 45 |
Feltételes fegyverváltás: Daramoula pálcája (#950) (200%) << biethlan kard (#1291) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp Daramoula pálcája fegyverre kenve. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 45 | 2. nyomkövetés: | 187 | 3. mászás: | 45 |
4. csapdakészítés: | 45 | 5. csapdaészlelés: | 40 | 6. gyógyítás: | 94 |
7. titkosírás: | 32 | 8. felderítés: | 47 | 9. szörnyidomítás: | 17 |
10. teológia: | 263 (+1) | 11. taumaturgia: | 255 | 12. szerencsejáték: | 11 |
13. versengés: | 26 | 14. zene: | 13 | 15. szörnyismeret: | 50 |
16. pszi: | 63 | 17. zárnyitás: | 2 | 18. vadászat: | 13 |
19. vitalitás: | 8 | 20. bányászat: | 47 | 21. úszás: | 32 |
22. főzés: | 15 | 23. ősteológia: | 44 | 24. őstaumaturgia: | 46 |
25. csapatmunka: | 9 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 821 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 2. támadás bónusz: 3 | 3. védekezés: 5 | 4. max. életpont: 1 |
5. varázslat sebzés: 3 | 6. regeneráció: 1(2) | 10. vp regeneráció: 5(7) | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 60 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 90 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 30 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), bűbájlidérc (#761), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), animált korall (#445), tüskés gigaféreg (#256), smaragd sárkány (#326), bosszúálló (#562), eszement trappoló (#549), purifikátor császár (#393), manaelementál (#290), élőholt drakolder (#628), halál csatlósa (#732), sötétségszellem (#733), negatív elementál (#734) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), halál csatlósa (#732), sötétségszellem (#733), negatív elementál (#734), vadtroll (#70), mérges nyukmár (#95) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ősi harcmodor (#287, 120 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
varázsvédő varázs (#370, 140 VP, 5 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
energiaspirál (#232, 32 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | |
Ősteológia varázslataid | ||
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | fizikai pajzs (#318, 50 VP) | isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) |
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +14 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +14 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 330 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (138,25,3) | méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) |
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) | esszenciavédelem (#165) |
esszenciavédelem 2 (#188) | varázsenergia (#161) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
mágikus ütés (#147) | hadiszerencse III (#59) | csapdaészlelés (#222) | fényaura (#211) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), őstűz (#310), puha ütés (#60), ryuku átokvarázs (#280), éjfattyak végzete (#260) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), életpajzs (#142), fénypajzs (#241) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | őrjáratozó katona (#274) | izomernyesztés (#33) | >> | dübörgő bahrot (#479) | |
puha ütés (#60) | >> | kreiton bűvölő (#506) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
puha ütés (#60) | >> | elemi pulzátor (#440) | armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | őrült varázsló (#255) | direkt kontakt. II (#122) | >> | részeg kalandozó (#187) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | puha ütés (#60) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
halálos érintés (#271) | >> | árnytündér csontváz (#629) | halálos érintés (#271) | >> | végzetes szójer (#631) | |
armageddon (#218) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | halálos érintés (#271) | >> | fertőzött dr.lárva (#630) | |
armageddon (#218) | >> | baljós árny (#588) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
menekülés (#212) | >> | Fairlight hívők (#997) | menekülés (#212) | >> | Tharr hívők (#996) | |
menekülés (#212) | >> | Sheran hívők (#995) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
menekülés (#212) | >> | Chara-din hívők (#987) | menekülés (#212) | >> | Leah hívők (#991) | |
életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) státusz: OK |
kuktamanó (#7018) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Most újra arra kérlek, végezz Dornodon egyik avatárjával! El fogom hinni, hogy megérdemelten állsz oldalamon, ha legyűröd harcban a Hazugok Istenének egy olyan követőjét, aki valójában nálad magasabb tapasztalati szinten jár! |
2.) Tisztítótüzem ellen eddig nem volt védelem, és ezután sem akarom, hogy legyen a sötétség teremtményei számára. Oltáromnál zúzz porrá 3 vörös immunitáskövet! |
3.) Látni akarom, hogyan válsz egyre cselekvésképesebbé! Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 1000 TVP áll rendelkezésedre! |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 24 élőholt, 12 vadász, 7 nagymester, 8 parafenomén, 6 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | ezüstdarab (#326) | 1 | ezüstlevél (#759) | 5 | fáklya (#36) | |||
7 | isteni könnycsepp (#260) | 16 | kaja (#2) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | sáfránypor (#211) | 6 | sárkánypikkely (#292) | |||
9 | szent jogar (#150) | 1 | tükör (#43) | 2 | tüske (#22) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) | 10 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
210 | arany (#50) | 5 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | éjkristály (#958) | 1 | éjtündér szív (#1203) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | sallank karom (#128) |