61. forduló, 69. forduló, Thord összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. ápr. 2. 20h:38'
EZ A 118. JÁTÉKHETED, 66. FORDULÓD
119. játékheted kezdete: ápr. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5187
SZÁMLA : XXXX

THORD KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [71,41] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+58 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+21 varázspont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+3 kaja.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy zoloboo nyomok után kutattál. Sajnos sikertelenül. [8 pontot használtál fel, van még 198.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 193.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+2 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 188.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

hu 96 hulladék: 96
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bakkura csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[70,41] Az erdőt síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy tintacsiga. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tintacsiga testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a tintacsiga testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A tintacsiga feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 4 tintát.) 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely délről folyik északra. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Észreveszel egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy oltárt. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy tavacska van. Elteszed a látcsövet. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Friss troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [69,40] Síkság, továbbra is csak síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy piromenyét. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (7 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a piromenyét testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A piromenyét belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A piromenyét összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Álljon itt e tábla a Pentagramma alapítótagjainak tiszteletére. VU.8. KN " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Találsz egy oltárt. Raia híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy tavacskát. Délre nézve látsz egy oltárt. Északra egy oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy adamantit erőd (552. épület.). Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. [16 pontot használtál fel, van még 172.]

kf 8 1 kézbeveszed/felveszed a 8. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a vashegyű lándzsát, majd a jobb kezedbe veszed a szöges bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

be 552 bemész az 552. épületbe
Kiabálni kezdesz, hátha a zajra kinéz valaki az erődből. Szerencséd van: megnyílnak a falak! Egy nagyon izmos, teljes vasvértezetet viselő férfi sétál elő. Jobb kezében egy fénylő vaslándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Bárgyú, de jóságos szemeivel rád bámul, majd hosszas gondolkozás után ezt szavalja:
- Kedves kalandozó, üdvözöllek a jóság dicsőségéért folytatott harc... - itt elakad, majd legyint: - Mit állsz ott kinn, gyere már be! Kisiet eléd a tagbaszakadt harcos, a noteszét lapozgatja.
- Itt vagy ismét... - mondaná a nevedet, majd zavartan folytatja: - kedves kalandozó. Röviden mesélsz kalandjaidról. - De jó hogy látlak! Tehát sikerült a küldetést teljesítened! [180 tapasztalati pontot kaptál. (+3 jóság.)] Amikor előszökken mögüled Kankalin, és Lord Kovács József nyakába borul, percekig szólni sem tudnak a boldogságtól. Aztán Józsi hosszú ideig szorongatja a kezedet, és St. Laurel tiszteletbeli apródjává fogad. Egyben közli, hogy holnap felvonulnak, és végső csapást mérnek Morbid megmaradt, szánalmas seregeire. A te utolsó feladatod is ehhez kapcsolódik: meg kell semmisítened az esetleges visszavonulók utánpótlás bázisát. Kicsit gyanakodva nézel, amikor Lord K. átnyújtja Morbid főhadiszállásának térképét, de a várúr biztosít, hogy minden lakó a csatában lesz, az üres főhadiszállás kifosztása csekély feladatot jelenthet csak.

19 8
5
9
2
18 7 4 1
6 3
12
14
13 15 16 17
11 10
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 39. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 36, északra 6 mérföldre található.

Elbúcsúzol a csupa izom fegyverforgatótól. [5 pontot használtál fel, van még 167.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[69,39] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Nem vibrál körülötte mágikus aura - nég nincs felszentelve! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy phua-kúpot. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy szürke rinocérosz közeledik. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a szürke rinocérosz fejét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval párszor keményen megütöd a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz patája súrolja a combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval párszor keményen megütöd a szürke rinocérosz bal oldalát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [70,38] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy phua-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sörényes ubuk lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sörényes ubuk jobb középső lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 151.]

kf 127 1 kézbeveszed/felveszed a 127. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a szöges bunkót, majd a jobb kezedbe veszed a mandibulakaszát. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

m 8 2 mozogsz északra, keletre
[70,37] Még mindig füves síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bo-skorpió. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a bo-skorpió jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával végigmetszed a bo-skorpió testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a bo-skorpió csáprágóját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A bo-skorpió feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a bo-skorpió a farkával, de elhibázta! A bo-skorpió még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kaffogó hebrencs. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a kaffogó hebrencs jobb első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A kaffogó hebrencs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [71,37] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy óriás patkány került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod az óriás patkány testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed az óriás patkány testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az óriás patkány bal első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az óriás patkány feléd harap, de sikertelenül. Az óriás patkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délkeletre egy vaskohó van. Délnyugatra egy phua-kúp van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy gyilkos sallank került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gyilkos sallank izmos hátát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a gyilkos sallank testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gyilkos sallank száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 135.]

kf 182 1 kézbeveszed/felveszed a 182. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a mandibulakaszát, majd a jobb kezedbe veszed a vashegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 135.]

m 1 7 8 mozogsz északkeletre, északnyugatra, északra
[72,36] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Raia hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet.

Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 7 kerek követ.

(Továbbmész...) [71,35] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északra nézel, észreveszel egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet.

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [71,34] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő rájanyék mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a rájanyék testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rájanyék testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a rájanyék testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! A rájanyék néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A rájanyék most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. [31 pontot használtál fel, van még 104.]

kf 8 1 kézbeveszed/felveszed a 8. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a vashegyű lándzsát, majd a jobb kezedbe veszed a szöges bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 104.]

m 6 mozogsz nyugatra
[70,34] Síkság, továbbra is csak síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy oltár van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tintacsiga. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a tintacsiga vékony szarvát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a tintacsiga testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A tintacsiga feléd harap, de sikertelenül. A tintacsiga szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 5 tintát.) 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 96.]

szk 112 keresed a 112. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy sóhajtó doronyt. [0 pontot használtál fel, van még 96.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 95.]

h 234 40 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Érzed, hogy fejlődtél valamit, de ez szinte észrevehetetlen: A hangok néha még mindig hamisak. Ez jól esett! (+1 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 55.]

h 234 40 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Magad sem hiszed, hogy ezzel a siralmas teljesítménnyel bárhol is kopogtathatnál. Ez jól esett! (+1 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 15.]

ff 127 182 felt. fegyverváltás: 127 182
Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza << vashegyű lándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 15.]

ffk 180 200 felt.fv.kozkázata: 180 200
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 180 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 200 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 15.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 15 pontod maradt, ebből a következő körre 15 pontot vihetsz át. Kapsz még 207 pontot. A következő körben tehát 222 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZÜRKE RINOCÉROSZ (346. SZÖRNY)
Ezek a hatalmas orrszarvúak, bár növényevők, hamar dühbe gurulnak, ha valaki csak úgy betrappol területükre - és akkor aztán kalandozó legyen a talpán, aki elé mer állni a támadó sebességgel rohamozó rinocérosznak. A rinók ellen talán a rohamkor magad elé tartott szúrófegyver a leghatékonyabb, és az ütőfegyverrel fogsz a legkevésbé boldogulni a vastag bőr ellen.

KARAKTERLAP

Thord, egy kopasz, piros szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr hűséges követője vagy. Ez a 66. fordulód.

Erő: 20 (30) Szint: 14 Merészség: 6/5 Magasság: 181 cm
IQ: 17 (23) Támadás: 27 Agresszió: 4 Testsúly: 83 kg
Ügyesség: 13 (19) Védekezés: 18 Menekülés: 30 % Életkor: 35/35 év
Egészség: 14 (20) Életpont: 344/344 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (30) Varázspont: 223/16 Pénz: 44 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 422 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 230 TP-t kaptál. Jelenleg 54 075 TP-d van. A következő szinthez még 20 925 TP szükséges. Trófeáid: kérődző etra, dombi yeti, nukleáris cickány. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 15 vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: 10
lőfegyverek: 16

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (180%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); kerek kő (#19) max. 1 db (2 -8.); nyílvessző (#108) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
70,77 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 101

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 188 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 22 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 6 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 18
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 3
10. teológia: 8 11. zene: 2 12. szörnyismeret: 6
13. zárnyitás: 5 14. vadászat: 2 15. bányászat: 13

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 5 darabot )
elfogod rambó bogarat (#14) fedett veremmel (#219), goldugart (#65) fedett veremmel (#219), púpos burástyát (#92) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), sóhajtó doronyt (#112) fedett veremmel (#219), trappoló dinymákot (#118) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
vízionár (#66), tesh alligátor (#353), nektoraf (#355), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. (teljesítve)
2.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót.
3.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): 39. labirintus (88,25). sötét kastplom (566): új. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 15, 16, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
$2 * bakkura csizma ($96) 1 * bronzpáncél (#90) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49)
1 mászókarom (#78) 1 * rézsisak (#72)
Fegyverek és lövedékek
$4 csontkés ($11) 9 kerek kő (#19) 1 kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 1 mandibulakasza (#127) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
16 mérgezett tüske (#23) 4 * nyílvessző (#108) $2 * orgyilkos tőr ($225)
1 parittya (#18) 1 * rövid íj (#107) 1 * szöges bunkó (#8)
41 ubuk tüske (#131) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * két kard szimbólum (#144) 1 * mind. ametisztje (#2207) 1 obszidián függő (#195)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 acéltű (#334) 1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1)
1 ezüst kulcs (#184) 16 kaja (#2) 1 kötél (#92)
1 lant (#238) 1 leviatán hólyag (#2182) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 sáfránykő (#979) 1 szent jogar (#150) 1 tatu dob (#234)
2 távcső (#42) 1 + tüskecsapda (#242) 1 vaskulcs (#183)
1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 40 csepp tinta (#101), fér még: 0]
4 kavadu iszák (#25) [bennük 40 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 6 csepp spiritusz (#170), fér még: 94]
7 uzbány csőr (#169) [bennük 19 csepp ugh méreg (#166), fér még: 65]
4 vizestömlő (#3) [bennük 77 korty víz (#27), fér még: 3]
2 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 40]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 19 álompor (#396) 2 amniosz (#203)
24 aurach fog (#657) 1 bakkura bőr (#95) 1 dorony tüdő (#212)
21 drótszőr (#37) 7 evaporőr háj (#105) 3 fabontó (#106)
4 fekete gyöngy (#99) 6 grákóbőr (#41) 8 gyöngymangó (#135)
2 hebrencs állkapocs (#130) 1 ilkin érc (#232) 2 kaktusztüske (#114)
1 karbin plazma (#199) 21 madártoll (#112) 2 magszim bél (#103)
16 mákrózsa virág (#56) 4 mandibulapenge (#125) 2 mocsári penke (#148)
1 móri gyümölcs (#116) 10 óndarab (#85) 46 pirkit (#153)
6 rézdarab (#70) 5 rókafarok (#124) 25 sallank karom (#128)
2 sámán erszény (#650) 6 smirglilevél (#29) 20 sünmedve tüske (#14)
4 surranó kígyó bőr (#47) 7 szárnyas hernyó (#69) 1 szuperkötél (#209)
2 tigroszlán fog (#63) 1 vadász tatu bőr (#15) 1 vapár ág (#110)
2 varányszem (#30) 6 vasérc (#152)

Összsúly: 77.86 kg Megterheltség: 86%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 62 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kerek kő (#19) 1 nyílvessző (#108)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 álompor (#396) 5 gyenge méreg (#26) 1 hebrencs állkapocs (#130)
3 kaja (#2) 2 pirkit (#153) 5 sallank karom (#128)
5 ubuk tüske (#131) 9 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

68 69 70 71 72 73
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
(69,39) 24. jellempróba, oltár, szürke rinocérosz (#346)
(69,40) piromenyét (#99), adamantit erőd (#552), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 28. jellempróba, Raia oltár
(70,34) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), tintacsigák (#74)
(70,37) bo-skorpiók (#54), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 49. jellempróba, oltár, kaffogó hebrencs (#88)
(70,38) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534), sörényes ubuk (#89)
(70,41) tintacsiga (#74), patak, oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 47. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(71,34) rájanyékek (#58), Raia rúnaköve
(71,35) Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(71,37) óriás patkányok (#42), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, Chara-din monolitja (#534), gyilkos sallank (#85)
(72,36) 43. jellempróba, Raia oltár

Üzenet küldése a karakternek