Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. máj. 26. 9h:10' EZ A 88. JÁTÉKHETED, 66. FORDULÓD 89. játékheted kezdete: máj. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4848 SZÁMLA : XXXX |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 19 életpontot sebeztél.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a velociraptor farkát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.)
Méregtagadóval épp hogy eltalálod a velociraptor fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.)
Mandibulakaszával épp hogy megvágod a velociraptor testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kicsit megvágod a velociraptor fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A velociraptor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Itt már nem terem babér neked, menekülőre fogod. {Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 97, gyógyulás: 21, összesen: -76 ÉP}
James Lowder egy hhaar burka II védekező rúna felrakásával nyit. Celeborn felhúz egy hhaar burka II varázslatot. Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára.
James Lowder ellenfelére puha ütés varázslatot lő. Semmi hatás! Celeborn támadó varázslatot alkalmaz: az ellenfélre villámcsapás varázslatot lő. 44 életpontot sebzett. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 12 életpontot sebeztél.
James Lowder a hosszú íjjal céloz és lő. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeivel perforálja a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Celeborn az ellenfélre lő a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéke átfúrja a tyrannoszaurusz rex lábát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked.
Ököllel James Lowder párszor keményen megüti a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Rövid karddal James Lowder épp hogy megvágja a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Biami kvazárlándzsával Celeborn jól megszurkálja a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Mandibulakaszával néhányszor megkarcolod a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és James Lowder testébe harap! (1 támadástól 51 életpontot vesztett.)
Ököllel James Lowder néhányszor megcsapja a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Rövid karddal James Lowder épp hogy megvágja a tyrannoszaurusz rex lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Biami kvazárlándzsával Celeborn kicsit megsebzi a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy megvágod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és James Lowder testébe harap! (1 támadástól 38 életpontot vesztett.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1013 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, te kutasd át a szörnyet. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. {Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 569, összes sebződés: 89}
Authoricus egy hhaar burka II védekező rúna felrakásával nyit. Celeborn elmormol egy hhaar burka II varázslatot. Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst.
Authoricus mélyen koncentrálva megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd az ellenfélre küldi. 99 életpontot sebzett. Társad gyógyult.
Celeborn ellenfelére villámcsapás varázslatot lő. 46 életpontot sebzett. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 4 életpontot sebeztél.
James Lowder a hosszú íjjal céloz és lő. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozza a tyrex egyeduralkodó oszlopos lábát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Celeborn a tünde íjjal az ellenfélre céloz és lő. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéke átjárja a tyrex egyeduralkodó testét. (5 támadással 65 életpontot sebezve.) A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Ez mellément. A szörny támadólag a farkát veti be ellenetek. A fejeden talál el a támadás, amitől azonnal kiterülsz. (-52 életerő, -8 védekezés, -8 támadás a csata időtartamára.) Társaid ugyanúgy elkókadtak az ütéstől, mint te.
Ököllel James Lowder néhányszor megcsapja a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Rövid karddal James Lowder súrolja a tyrex egyeduralkodó testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vashegyű lándzsával Authoricus több döféssel felnyársalja a tyrex egyeduralkodó testét. (7 támadással 489 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel Authoricus kicsit megsebzi a tyrex egyeduralkodó testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Biami kvazárlándzsával Celeborn kicsit megsebzi a tyrex egyeduralkodó testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kicsit megvágod a tyrex egyeduralkodó testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A tyrex egyeduralkodó James Lowder torkába harap! (1 támadástól 103 életpontot vesztett.) A szörny farkával támad rátok! A fejeden talál el a támadás, amitől azonnal kiterülsz. (-52 életerő, -8 védekezés, -8 támadás a csata időtartamára.) A támadás a többieket sem kímélte, veled együtt tápászkodnak fel egy újabb rohamra.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1586 tapasztalati pontot kaptál. A szörnyet te fogod átkutatni. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 tyrex csontot. {Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 104, gyógyulás: 0, összesen: -104 ÉP, összes sebzés: 951, összes sebződés: 850}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | kézbeveszed/felveszed a 408. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 16. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 73. pszi képességet |
vi 5 2 30 | viselkedésed: 5 2 30 |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
a 280 4302 4 | átadod a 280. tárgyat a 4302. kalandozónak (4 darabot) |
a 1823 4302 | átadod az 1823. tárgyat a 4302. kalandozónak |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
kt 205 | elkészíted a 205. tárgyat |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [118,57] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy uzbány. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az uzbány testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az uzbány testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvágod az uzbány testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a jobb válladat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [117,57] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy karmos tankány. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 16 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Méregtagadóval épp hogy eltalálod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. A karmos tankány karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Mandibulakaszával megkarcolod a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Méregtagadóval súrolod a karmos tankány testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Karmait felemelve, a karmos tankány meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
kt 1218 | elkészíted az 1218. tárgyat |
be 1215 15 | bemész az 1215. épületbe |
[102,57] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Észreveszel egy teljesen lerombolt vaskohót. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Túl fáradt vagy a cirkuszozáshoz, inkább otthagyod őket. [Nincs elég TVP-d a belépéshez.]
m 1 | mozogsz északkeletre |
im | imádkozol |
h 238 30 | használod a 238. tárgyat |
szk 139 | keresed a 139. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1262. tárgyat |
OLIMPIAI FÁKLYA (1823. TÁRGY) Az olimpiai hírnök ezúttal nem az olimpiai felhívással érkezik, szokatlan dolgot veszel észre nála. Egy fáklyát tart a kezében! Furcsa, zöldes-kék színnel ég, és émelyítő illata is arról árulkodik, hogy mágia szítja azt, és nem olaj, vagy más, éghető anyag táplálja. Rákérdezel, hogy minek cipeli magával fényes nappal a lobogó fáklyát, mire ezt a választ kapod: - Őfelsége, VI. Borax Király elrendelte, hogy mostantól ez a jelkép járjon kézről-kézre, a kalandozók között, hirdetve a Királyság erejét, és az Olimpiai Játékok dicsőségét, mindörökké! Ha a követ átadta neked a fáklyát, akkor nyilván méltónak talált téged a hordozására. [A fáklyát sosem kell meggyújtanod, vagy másként használnod, de nem is helyettesít semmilyen más tárgyat. Ha elteszed a zsákodba, magától kialszik, ha pedig előveszed onnan világítani fog! Minden alkalommal, ha találkozol egy másik kalandozóval, akkor átadhatod neki a Fáklyát. A Lángot A paranccsal, és tudatkinézissel is tovább adhatod, de nem fogod sem eldobni, sem eladni (és más módon sem lehet lemondani róla). Egy kalandozónál egyszerre csak egy Fáklya lehet, de ez a Fáklya akár többször is.S, hogy mi haszna van a Lángnak? Minden Láng pontosan "emlékszik" a hordozóira, és számon tartja azokat. Azok a karakterek, akik a legtöbb különböző kézen keresztülfutó Fáklya továbbadásában részt vettek, a következő Játékokon jutalmat kapnak! Egy bizonyos karakter több fáklya továbbadásában is segíthet, de mindegyiknél csak egyszer számít a részvétele, hiába veszi át többször is. (Hogy pontosan milyen jutalomról van szó, az csak az Olimpiai megnyitón derül ki. Ekkor az Olimpiai Láng, bárhol legyen is, magától kialszik, és a fáklyája is semmivé foszlik, tehát eltűnik az épp aktuális hordozó tárgylistájából.)] |
BOLYONGÓ LIDÉRC (388. SZÖRNY) A nagyot vétett lelkek Leah birodalmában szenvednek, míg megtisztulásuk eljön - legalábbis abban az esetben, ha egy halottidéző nem szólítja őket elő. Ám ha ez megtörténik, az idéző olyan szövetségesekre tesz szert, akik légies voltuk miatt igen veszedelmes ellenfelek. A Lidércek többnyire a falból lépnek elő, így távfegyvert nincs időd alkalmazni - testükben pedig csak a mágiával bíró pengék tesznek komoly kárt. Érintésük magával hoz valamit az Árnyékbirodalom hidegéből - öregedést s korai halált hoz minden csapásuk. Mindazonáltal nagyon hatásos segítségek tudnak lenni, abban az esetben, ha legalább akkora mágikus erővel bírsz, mint egy élőholt ősmágus. |
MOCSÁRIVÉRC (7143. SZÖRNY) A kükloptoid mocsárlakók csoportjába tartozó teremtmény a nevéből is adódóan, a mocsarak lakója, méghozzá ragadozó. Hosszú lábaival tapicskol az iszapban és ha egyetlen szemével észrevesz egy téfea-magofluxot, vagy akár egy humanoidot (mint te) aki a közelébe téved, akkor nyolc csápja valamelyikével próbálja szájszervéhez húzni. Puha testében és kapálózó csápjaiban ütő vagy szúrófegyverrel nehezebb kárt tenni mint vágóval, ezért az javallott ellene. |
CÁPAÖLŐ TŐR (480. TÁRGY) Ezt a különleges mágikus tárgyat az elf mesterharcos készítette a csatornán átkelni szándékozó kalandozók számára. Ez egy rozsdás fémdarab, amely azonban 4D4+4 sebzésű vízifegyverré változik, ha a csatornában kelet felé úszol, és vércápával találkozol! Ilyenkor a cápaölő tőr 36-os erővel ruház fel! Semmilyen más esetben nem tudod a cápaölő tőrt használni. A használatához szükséges minimális víziharc szakértelem 6-os. |
TIUME BATYUJA (660. TÁRGY) Tiume, a híres kósza sok-sok hónappal ezelőtt tűnt el valahol Maad és Raggard között, valamilyen mocsárban. Már mindenki lemondott róla, hogy valaha kiderüljön, mi történt vele - és tessék, most előkerül a kósza batyuja! Mocsoktól átitatott, és persze teljesen üres, de azért egy megfelelő ráolvasással egy mágiaértő sok mindent megtudhat a segítségével. Kincsként őrzöd, amíg nem juttatod el a megfelelő személyhez. |
ALLIGÁTORFOG (663. TÁRGY) Ritkán, de előfordul, hogy egy levadászott alligátor szájában egy tökéletesen ép harapófogat találsz elöl, a legnagyobbak között. Ilyenkor ezt elteszed trófea gyanánt, és nem válnál meg tőle semmi áron! |
RITUALISTA AMULETT (708. TÁRGY) Egy kövekből és apró csontokból font nyaklánc, minden bizonnyal a troll ritualista szegényes varázstudásának forrása! Ha felveszed, magad is tapasztalhatod mágikus erejét - viselésekor +1 szerencsét kapsz! |
CSONTAMULETT (711. TÁRGY) A remete már ismerősként üdvözöl. - Ismét van valami, amit el tudnék készíteni számodra, kalandor! A legendás csontamulett! Szükségem lesz hozzá egy ritualista amulettre, és 1-1 mutáns, elf, troll, kobudera és gnóm csontra. Remélem, minél hamarabb sikerül ezeket megszerezned! A csontamulett átvételéhez a Küldetés Teljesítése: KT 711 parancsot add ki, 5 TVP-ért a lápi hajlékon. A csontamulettet ha a nyakadba akasztod a KF 711 paranccsal, 2-vel megnöveli a szerencsédet, eggyel a védettségedet, és a tolvajoknak kisebb az esélye arra, hogy lopjanak tőled - lopás szakértelmük 25%-kal kevesebbnek számít. |
DÍSZES NYEREG (1645. TÁRGY) Ehhez hasonló, gazdagon díszített nyerget terített Torgon is a hátasára, miközben a tehéncsorda terelésével voltatok elfoglalva. Hogy honnan szedett még egy ugyanilyet azt konkrétan nem láttad, de nem is ez a lényeg, hanem hogy a csapat még egy ilyen mesés kinccsel gazdagodhatott (történetesen te kaptad, de a közös teljesítményeteket dícséri a jutalom). A díszes nyerget KF paranccsal terítheted hátasállatodra, ami így +2 védettséget ad majd a "lóhátról" vívott harcokban. |
Erő: | 17 (19) | Szint: | 12 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 21 | Támadás: | 9 | Agresszió: | 2 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 21 (22) | Védekezés: | 21 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 2/2 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 158/146 | Jellem: | jó (83) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 24 | Varázspont: | 116/47 | Pénz: | 1179 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 10/8 | Pszi pont: | 70/16 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/0 | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 5/62 |
vágófegyverek: | 13/36 (+8%) | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 12/88 (+10%) |
dobófegyverek: | 1/0 |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -5.); tünde nyíl (#554) (6 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/13 | 2. nyomkövetés: | 9/20 (+10%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 3/71 | 5. csapdakészítés: | 9/10 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 1/17 |
7. gyógyítás: | 9/91 | 8. titkosírás: | 1/0 | 9. felderítés: | 1/7 |
10. szörnyidomítás: | 5/36 | 11. teológia: | 4/47 (+14%) | 12. taumaturgia: | 5/63 (+5%) |
13. szerencsejáték: | 1/31 | 14. versengés: | 3/40 | 15. harcművészetek: | 1/0 |
16. zene: | 13/55 (+8%) | 17. szörnyismeret: | 7/31 (+20%) | 18. pszi: | 12/25 (+20%) |
19. zárnyitás: | 1/0 | 20. vadászat: | 7/71 | 21. bányászat: | 2/26 (+47%) |
22. főzés: | 1/0 | 23. csapatmunka: | 1/57 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 15 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), acéltűt (#334) (max. 5 darabot ) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 14 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 7, max: 12) |
Kripta Gitta (#3454), Halatir Maurloth (#5484), elf (#2), manifesztátor (#124), Dulmina (#3676), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | bűvölés (#20) (112,3) | bűvölés (#20) (2,5) | szürkeáll. aktiv (#71) |
csábmosoly (#16) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: éhes |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes |
púpos burástya (#92) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Terjeszd hitemet, építs és szentelj fel egy újabb oltárt számomra! |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | ezüst gyűrű (#180) | 2 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
4 | kaja (#2) | 3 | kaktusztüske (#114) | 3 | madártoll (#112) | |||
3 | rákfatty váladék (#333) | 9 | víz (#27) | 4 | tyrex csont (#280) | |||
1 | olimpiai fáklya (#1823) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
11 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | rézdarab (#70) | 3 | tünde nyíl (#554) | |||
1 | uzbány csőr (#169) |