65. forduló, 67. forduló, Black Pitt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. jún. 2. 18h:06'
EZ A 118. JÁTÉKHETED, 66. FORDULÓD
119. játékheted kezdete: jún. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4430
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

BLACK PITT KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,12] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy hosszú ősz hajú, szürke szemű gnóm férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Fairlight hűséges követője. Egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy ezüst gyűrűt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy sárga erőövet és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy sötét gnóm trófea, egy bibircsók-óriás trófea és egy bíbor szulfagor trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Lukas Houttenkuipp. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Az 1. napon találkozol egy barna, copfos hajú, csillogó szemű árnymanó nővel. A bőre kreolszínű. Sheran elsőáldozója. Egy bakkura csizmát, egy borostyán függőt, egy bronz fejpántot, egy bronzpáncélt, egy ezüst karkötőt, egy ezüst nyakláncot, egy igazgy. fülbevalót, egy kígyóbőr kesztyűt, egy koponya gyűrűt, egy örökkéval.tűzopálját, egy virág szimbólumot és egy sárga erőövet visel. Ruházatát egy törpemammut trófea, egy pordémon trófea és egy ragyás burástya trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzkardot, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Teherhordója is van: egy sóhajtó dorony! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges, mint a Tiéd. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Sziromvihar Maara. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+4 varázspont.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 203.]

* 2. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 4 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[74,11] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Hmm, csak egy orgyilkos. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon az orgyilkos. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod az orgyilkos nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Látsz egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sárkánytanyát. Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Van itt egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.).
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű, körszakállas alakváltó férfival. A bőre kreolszínű. Fairlight híve. Egy bronzsisakot, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy kígyóbőr kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rézpáncélt és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy rőtmanó berzerker trófea, egy bibircsók-óriás trófea és egy törpemammut trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy parittya. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges, mint Neked.
Összeismerkedtek. Az ő neve Cran Nossessin. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. "

(Továbbmész...) [75,10] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Észreveszel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Látsz egy házat. (no:1. építését Brutalitisz kezdte, eddig 100 TVP épült bele.) Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy drasmólyom nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a drasmólyom jobb vállát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a drasmólyom a bal válladat. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A drasmólyom összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss törpe nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ. [34 pontot használtál fel, van még 169.]

ep 400 170 1 építed a 400. tárgyat 169 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

e 30 élelemszerzés 30 pontért
A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bibircsók-óriás. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a bibircsók-óriás testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (6 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a bibircsók-óriás testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával megdöföd a bibircsók-óriás szőrös kezét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Terméstől roskadozó kenyérfa gondoskodik arról, hogy hosszú távon ne kelljen az éhhalálra koncentrálnod. (+4 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [30 pontot használtál fel, van még 139.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Elég a vegetáriánus kosztból! A kupánvert zsákgyík talán másképp vélekedik, de hát őt senki sem kérdezte. (+3 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 109.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Farkánál kapod el a tatárkobrát, és mielőtt harapni tudna, csomót kötsz rá. Húsa, mint az angolnáé. (+4 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 79.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vadtroll. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a vadtroll jobb lábát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vadtroll jobb karját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A vadtroll csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A vadtroll fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-7 életpont). A vadtroll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Mandarinszüretet tartasz egy mandarinfánál. Kicsit sárga, kicsit savanyú, de a Tied. (+4 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [30 pontot használtál fel, van még 49.]

e 19 élelemszerzés 19 pontért
Mandarinszüretet tartasz egy mandarinfánál. Kicsit sárga, kicsit savanyú, de a Tied. (+3 kaja.) [19 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 207 pontot. A következő körben tehát 237 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Black Pitt, egy kopasz, barna szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr követője vagy. Ez a 66. fordulód.

Erő: 24 (26) Szint: 13 Merészség: 6/6 Magasság: 119 cm
IQ: 14 Támadás: 14 Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 14 Menekülés: 30 % Életkor: 65/65 év
Egészség: 18 Életpont: 194/174 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 13 Varázspont: 40/1 Pénz: 32 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 261 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 314 TP-t kaptál. Jelenleg 36 737 TP-d van. A következő szinthez még 11 263 TP szükséges. Trófeáid: bibircsók-óriás, dombi yeti, Jerome. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 12 (+1) vágófegyverek: 4
ütőfegyverek: 13 lőfegyverek: 9

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << mandibulakasza (#127) << szöges bunkó (#8)
75,58 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 75

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 681 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 11 3. mászás: 6
4. csapdakészítés: 4 5. gyógyítás: 25 6. felderítés: 1
7. teológia: 4 8. zene: 2 9. szörnyismeret: 4
10. vadászat: 4 (+2) 11. bányászat: 12

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
mászol max. 40 TVP-ért

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz egy grifftojást.
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
3.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új. törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 15, 53.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bőrpáncél (#51) 1 * bronzpajzs (#89) 1 * bronzsisak (#88)
1 mászókarom (#78) 1 * varkaudar csizma (#317)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzhegyű lándzsa (#87) 1 csontszurony (#12) 1 ezüsttőr (#322)
1 hosszú íj (#111) 6 * kerek kő (#19) 1 kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 1 mandibulakasza (#127) 24 nyílvessző (#108)
8 orgyilkos tőr (#225) 1 * parittya (#18) 3 sallank nyíl (#129)
1 szöges bunkó (#8) 30 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * két kard szimbólum (#144) 1 * koponya gyűrű (#1733) 2 trófea nyaklánc (#196)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1)
3 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 1 hebrencs csapda (#147)
20 kaja (#2) 1 kötél (#92) 1 tüskecsapda (#242)
Löttyök és porok, tartóstul
1 huhogó bibe (#332) [benne 12 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 0]
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
3 uzbány csőr (#169) [bennük 4 csepp ugh méreg (#166), fér még: 32]
2 vizestömlő (#3) [bennük 31 korty víz (#27), fér még: 9]
2 zöld üveg (#82) [bennük 5 csepp ragasztó (#83), fér még: 35]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 darázsszárny (#652) 10 drótszőr (#37) 4 ezüstdarab (#326)
3 fémrúd (#104) 1 grifftojás (#179) 1 gyíkfű (#201)
3 gyöngymangó (#135) 2 lapkorong (#80) 10 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 4 óndarab (#85) 3 ormánygőte csont (#21)
16 pirkit (#153) 1 rézdarab (#70) 37 sallank karom (#128)
7 smirglilevél (#29) 1 sünmedve tüske (#14) 2 surranó kígyó bőr (#47)
1 szulfagor agyar (#677) 1 szuperkötél (#209) 1 vadász tatu bőr (#15)
5 vasérc (#152)

Összsúly: 66.38 kg Megterheltség: 107%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 88 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 arany (#50) 18 kaja (#2) 6 kerek kő (#19)
5 madártoll (#112) 1 orgyilkos tőr (#225)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

72 73 74 75 76
9
10
11
12
13
(73,12) Trikornis Futárszolgálat (#711)
(74,11) orgyilkos (#131), ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), nekrofun (#173), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400), Cran Nossessin (4239. kalandozó)
(75,10) oltár, ház (#400), egy ismeretlen isten rúnaköve, drasmólyom (#60), bibircsók-óriás (#120), vadtroll (#70)

Üzenet küldése a karakternek