Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 9. 9h:49' EZ A 91. JÁTÉKHETED, 66. FORDULÓD 92. játékheted kezdete: jan. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3797 |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1167. tárgyat |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
ek 40 13 | t. energia kisütése: 40 13 |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
v 11 | elmormolod a 11. varázslatot |
gyj 56 200 1 | felt. gyűjtés 56 200 1 |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog bal vállát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az erszényes elkarog farkát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Rövid karddal épp hogy megvágod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [133,73] Még mindig füves síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Továbbmész...) [134,74] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy törpemammut. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a törpemammut testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a törpemammut testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal épp hogy megvágod a törpemammut fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a nukleáris cickány bal oldalát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal megvagdalod a nukleáris cickány fejét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 19, gyógyulás: 3, összesen: -16 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [136,76] Az erdőt síkság váltja fel. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kérődző etra. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kérődző etra bal vállát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kérődző etra foltos testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Rövid karddal épp hogy megvágod a kérődző etra testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Lábával meglök a kérődző etra. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 19, gyógyulás: 1, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [137,77] Továbbra is síkságon vagy.
m 3 8 1 | mozogsz délkeletre, északra, északkeletre |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a karmos tankány testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a karmos tankány rovarfejét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a karmos tankány testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A karmos tankány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 14, gyógyulás: 4, összesen: -10 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal megvágod a sóhajtó dorony pofáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sóhajtó dorony belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [138,77] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy arató csattanat. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az arató csattanat fejét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal megkarcolod az arató csattanat testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Előremozdulva, az arató csattanat kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal épp hogy megvágod az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az arató csattanat beleharap a kezedbe. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Az arató csattanat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 52, gyógyulás: 11, összesen: -41 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg királynő testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a quwarg királynő testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a quwarg királynő testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg királynő testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod a quwarg királynő torát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 52, gyógyulás: 12, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) [139,76] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Elérted Raggard síkjának nyugati szélét. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy karmos tankány. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány bal oldalát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a karmos tankány bal első lábát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a karmos tankány testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal kissé megkarcolod a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
be 603 | bemész a 603. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. [5 pontot használtál fel, van még 93.]
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi foszladozó testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a zombi bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi rotható húsát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az autentikus vámpír fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal súrolod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. (ld. enc.) 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
szk 42 | keresed a 42. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 3. BP: | visszadátumozás kérelem |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 2 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 2 pontért |
QUWARG KIRÁLYNŐ (153. SZÖRNY) Nyilvánvaló volt, hogy a hangyaszerű társadalomban élő quwargoknak van királynője, de azt álmodban sem gondoltad volna, hogy ekkora. A királynővel csak akkor találkozhatsz, amikor új fészket keres, de akkor aztán jaj neked. A feldühödött quwarg királynő minden és mindenki ellen védelmezi a körülötte vonuló csekély dolgozórajt, ami az eljövendő bolyt hivatott számára felhúzni. A quwarg királynő harapása erősen mérgező. Kitinpáncéljának bezúzására leginkább az ütőfegyver alkalmas. |
SZVÓ-EKTOPLAZMA (151. TÁRGY) Ha elpusztítasz egy szintszívót, és képes vagy leküzdeni a határtalan undort, amit a borzalmas bűzt árasztó tetem megérintése okoz, akkor kivághatod a test közepén még mindig pulzáló szvó-ektoplazmát. Ez a kocsonyás matéria félelmetes varázserővel bír, ha sötét lelkű papok kezébe kerül, és a megfelelő varázslathoz felhasználják. |
Erő: | 15 (17) | Szint: | 16 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 179 cm |
IQ: | 26 | Támadás: | 16 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 86 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 21 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/38 év |
Egészség: | 15 (17) | Életpont: | 215/175 | Jellem: | semleges (-8) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 (24) | Varázspont: | 318/14 | Pénz: | 340 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/11 | Pszi pont: | 57/21 | EFejl: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 4/39 (+14%) | szúrófegyverek: | 1/84 | vágófegyverek: | 22/81 (+23%) |
ütőfegyverek: | 1/24 | dobófegyverek: | 22/50 (+18%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (50%) << orgyilkos tőr (#225) (80%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -8.); vas dobónyíl (#189) (9 -12.); bumeráng (#249) (13 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3/70 | 2. nyomkövetés: | 22/9 (+15%) | 3. mászás: | 4/21 |
4. csapdakészítés: | 6/17 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 1/52 | 6. gyógyítás: | 5/103 |
7. titkosírás: | 1/11 | 8. felderítés: | 1/75 (+11%) | 9. teológia: | 12/93 (+21%) |
10. taumaturgia: | 22/75 (+17%) | 11. szerencsejáték: | 1/73 | 12. versengés: | 7/3 |
13. zene: | 1/21 | 14. szörnyismeret: | 5/2 (+8%) | 15. pszi: | 8/67 (+22%) |
16. vadászat: | 1/95 | 17. főzés: | 8/2 (+4%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
vízionár (#66), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 2 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 1) |
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
49 | arany (#50) | 1 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | elkarog szőr (#665) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
5 | kaja (#2) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 2 | pirkit (#153) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 2 | tankány karom (#237) | 2 | vashegyű nyíl (#176) | |||
15 | víz (#27) |