Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. ápr. 30. 11h:56' EZ A 1143. JÁTÉKHETED, 66. FORDULÓD 1144. játékheted kezdete: máj. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3332 SZÁMLA : XXXX |
fse | felt. segítség |
t 104 | támadod a 104. szörnyet |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a sörényes ubuk bal oldalát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sörényes ubuk fejét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-7 életpont.) Orgyilkos tőrrel megbököd a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [71,7] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy rőtmanó berzerker lehet. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a rőtmanó berzerker testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a rőtmanó berzerker testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-9 életpont.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Mosolyogva kidobod a nevetséges törpemammut trófeát, és kinyersz egy alkalmas rőtmanó berzerker trófeát. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a rájanyék farkát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a rájanyék testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a rájanyék karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A rájanyék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [73,7] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy gorombilla. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a gorombilla testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a gorombilla testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a gorombilla szőrös mellkasát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsával oldalba lök. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A gorombilla szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [74,7] Fák, mindenütt csak fák. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy fabontó szójer. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a fabontó szójer testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a fabontó szójer farkát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a fabontó szójer testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a fabontó szójer száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 fabontót. 159 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 7 életpontot vesztettél. A karmazsin huhogó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. 300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a halálmadár farkát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Elmegy a kedved a harctól. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 553 | bemész az 553. épületbe |
m 4 | mozogsz délre |
A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel kegyetlenül megütöd a technokolin köpőszervét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a technokolin testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A technokolin csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A technokolin most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. (ld. enc.) 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a halálmadár testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a halálmadár bal szárnyát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A halálmadár megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 5 életpontot vesztettél. A halálmadár néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
kf 11 | kézbeveszed/felveszed a 11. tárgyat |
t 4592 | támadod a 4592. kalandozót |
f 236 | kísérletezel a 236. tárggyal |
kt 249 | elkészíted a 249. tárgyat |
kf 249 | kézbeveszed/felveszed a 249. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
RŐTMANÓ BERZERKER (369. SZÖRNY) A rőtmanókat a legtöbb kalandozó veszélytelen, ártalmatlan lényeknek tartja. Az utóbbi időben azonban megjelentek a dombok között a vérben forgó szemű, ámokfutóként támadó és harcoló rőtmanók. A legtöbbek szerint valamiféle betegség támadta meg a nyomorult lényeket, de a jobban értesültek állítják: a ryuku mágusok oltják be a félsziget szörnyeit valamiféle gonosz méreggel, a kontinens lényeit fordítják először a lakosság ellen, ezzel megtéve inváziójuk első lépését. Akárhogy is, a rőtmanó berzerkerrel szemben készülj fel a legrosszabbra, hiszen nem ismer fájdalmat, egyetlen célja a pusztítás. |
HALÁLMADÁR (351. SZÖRNY) Egyszer, amikor a békés erdőben sétálsz, élvezet a napsugarakat, és elmerengsz gondolataidban, irtózatos sikoly hallatszik. A szíved a torkodba ugrik, hideg futkos a hátadon, ahogy a földöntúli hang a csontjaidig hatol. Az egész erdő elcsendesedik, a madarak sem mernek versenyre kelni a halál hírnökével. Mert nem mást hallottál, mint Leah halálmadarát, amelynek már hangja is nehezen elviselhető halandó fül számára. Ha azonban leküzdöd félelmedet, akkor talán legyőzheted ezt a gonosz szárnyast, egy kicsit jobbá téve vele a világot. |
RAGASZTÓ (83. TÁRGY) A zöld üveg segítségével fel tudod fogni a Technokolin váladékát úgy, hogy az később is felhasználható, ragadós maradjon. Ez a váladék, amit a továbbiakban csak ragasztónak fogunk nevezni, egy ilyen jó tulajdonsággal bír: levegőn nagyon gyorsan megköt, és ha esetleg két felület közé kentük, VAGYIS RAGASZTOTTUNK VELE, akkor ezt a két felületet senki sem fogja egyhamar szétválasztani. Számos összetettebb tárgy készítéséhez szükséges ragasztó. |
LANT (238. TÁRGY) Tíz drótszőrt fűzve egy lajhár csontba, kiváló lantot készíthetsz 18 TVP-ért. Ehhez a KT 238 parancsot kell kiadnod. A lanton való játék egyszerű, a H 238 <TVP> parancsot kell hozzá használni. A <TVP>-vel adod meg, hogy hány pontért akarsz a hangszeren játszani. Ahhoz, hogy érdembeli muzsikát tudj produkálni, legalább 2. szintű zene szakértelem szükségeltetik. |
Erő: | 19 | Szint: | 13 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 17 | Támadás: | 14 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 15 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 172/172 | Jellem: | jó (28) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 13 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 420 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 17 | szúrófegyverek: | 7 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 2 | lőfegyverek: | 10 (+1) | dobófegyverek: | 1 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
75,108 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 75 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 123 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 14 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 4 | 5. csapdaészlelés: | 2 | 6. gyógyítás: | 23 |
7. felderítés: | 4 | 8. harcművészetek: | 14 | 9. zene: | 1 |
10. szörnyismeret: | 1 | 11. zárnyitás: | 1 | 12. vadászat: | 5 |
13. bányászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 6 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz gumifát (#38) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
alpesi tehén (#91) (csak egyszer), trikornis (#104) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
Bloodwitch (#4592) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). kobudera lak (533): többek közt 20. tárgyat kell leadnod. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): többek közt 195. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 2, 3, 4, 9, 11, 12, 20, 41. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | 1 | bronzpajzs (#89) | 1 | * | bronzpáncél (#90) | |
1 | * | bronzsisak (#88) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | ||
1 | * | tankány karom (#237) | ||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | csontkés (#11) | 10 | * | kerek kő (#19) | 1 | kőkalapács (#13) | |
1 | kőkés (#6) | 1 | * | orgyilkos tőr (#225) | 1 | * | parittya (#18) | |
6 | ubuk tüske (#131) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
3 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | ||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | csontkulcs (#74) | 5 | + | deus ex machina (#1) | ||
4 | fáklya (#36) | 1 | furulya (#233) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | ||
14 | kaja (#2) | 2 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | |||
1 | rézkulcs (#75) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0] | ||||||
3 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 36] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
6 | uzbány csőr (#169) | [bennük 19 csepp ugh méreg (#166), fér még: 53] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [benne 4 csepp ragasztó (#83), fér még: 16] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | antilopbőr (#48) | 3 | aurach fog (#657) | 1 | bordacsont (#16) | |||
1 | darázsszárny (#652) | 2 | evaporőr háj (#105) | 6 | fabontó (#106) | |||
2 | grákóbőr (#41) | 2 | hebrencs állkapocs (#130) | 2 | kavadu lebeny (#24) | |||
3 | lajhár csont (#236) | 1 | lapockacsont (#33) | 20 | madártoll (#112) | |||
6 | mandibulapenge (#125) | 1 | móri gyümölcs (#116) | 2 | ormánygőte csont (#21) | |||
10 | pirkit (#153) | 4 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | |||
15 | sallank karom (#128) | 10 | smirglilevél (#29) | 20 | szárnyas hernyó (#69) | |||
14 | tigroszlán fog (#63) | 1 | tükör (#43) | 1 | vapár ág (#110) | |||
2 | varányszem (#30) | 2 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 49.35 kg | Megterheltség: 102% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 88 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
30 | arany (#50) | 3 | fabontó (#106) | 1 | huhogó bibe (#332) | |||
4 | kerek kő (#19) | 1 | lapockacsont (#33) | 2 | madártoll (#112) | |||
4 | ragasztó (#83) | 2 | rézdarab (#70) | 6 | ubuk tüske (#131) |
68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | |
6 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
|
|
|
|