65. forduló, 67. forduló, Buzzplotrzud összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. aug. 3. 9h:15'
EZ A 77. JÁTÉKHETED, 66. FORDULÓD
78. játékheted kezdete: aug. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3112
SZÁMLA : XXXX

BUZZPLOTRZUD KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [47,103] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+23 varázspont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+5% teo] [5 pontot használtál fel, van még 241.]

v 7 45 1 elmormolod a 7. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 5 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [+5% teo] [3 pontot használtál fel, van még 238.]

kt 42 1 elkészíted a 42. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 távcsövet. [20 pontot használtál fel, van még 218.]

id 73 50 idomítod a 73. szörnyet 50 pontért
Megkezdődik a garokk tanítása. Türelmesen oktatod, ha hibázik, megszidod, ha valamit jól csinál, dícséred. Nem könnyű feladat. Munkád meghozta a gyümölcsét: a szörny idomítása sikeresen befejeződött! Mostantól a szabadban automatikusan ezen a szörnyen fogsz lovagolni. Ezalatt: 9 lépést tehetsz meg körönként. 50 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [50 pontot használtál fel, van még 168.]

szm 73 megölöd a 73. szörnyet
Nem hajt elég hasznot a garokk: leölöd. Úgy látszik azonban, hogy érzi a vesztét, mert védi magát!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a garokk bal oldalát. (3 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a garokk testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a garokk bal hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A garokk feléd szúr agyarával, de nem talál. Véres nyál csordul ki a garokk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 168.]

fog 73 219 elfogod a 73. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

m 2 6 6 mozogsz keletre, nyugatra, nyugatra
[48,103] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Látsz egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Odalent félhomály van. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 kis bőrpajzsot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délnyugatra látsz egy vaskohót. Északra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sóhajtó dorony közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a sóhajtó dorony bal hátsó lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a sóhajtó dorony farkát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sóhajtó dorony, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Mandibulakaszával megvagdalod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a sóhajtó dorony fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [47,103] A sík vidéket bozótos váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. A földön egy fekvő ember férfit pillantasz meg. Mellkasán komoly seb tátong, egy kettétört bot hever mellette. Ha segítesz neki, és bekötözöd, 16 TVP-t kell elköltened (20. jellempróba). Körbevizsgálódsz. Friss gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét.

(Továbbmész...) [46,103] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Friss gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [48 pontot használtál fel, van még 120.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[45,102] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Az utolsó pillanatban pont orra esel. A zaj persze nem segít az elrejtőzésben. A szörny észrevett. Egy manifesztátor közeledik feléd! Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.

Észreveszel egy mínosz-kúpot. Egy nagy, kőszerű lényt pillantasz meg. Közelebbről megismered, egy sziklozug. Ezek ártalmatlan lények, követ esznek, és port választanak ki. Ez a sziklozug láthatóan megsérült, mozdulni sem tud. Itt fog éhen pusztulni, ha csak valaki nem ad neki enni - ekkor viszont a törött lába gyorsan visszaregenerálódik, és nem lesz már annyira magára hagyatva! Ehhez 3 szögletes kőre van szükség. A segítség 0 TVP-be kerül (13. jellempróba). Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [44,102] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy rájanyék. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a rájanyék hártyás szárnyát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a rájanyék bal vállát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A rájanyék szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. [20 pontot használtál fel, van még 100.]

be 31 bemész a 31. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 100.]

lm 2 5 6 mozogsz 2 5 6
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 100.]

lm 1 mozogsz 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 100.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[44,101] A sík vidéket bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bíborgörény. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a bíborgörény farkát. (3 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával végigmetszed a bíborgörény testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a bíborgörény testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A bíborgörény belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A bíborgörény összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy smirglibokrot. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre.
(Feltételes lopás:) Némi keresés után megtalálod azt a helyet, ahol az elf nő letáborozott. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. Közel lopódzol a másik motyójához. Hoppsz, lebuktál! Sajna túl nagy zajt csaptál. Futás a tett színhelyéről!
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét.

(Továbbmész...) [44,100] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy oltárt. Nyugatra nézve látsz egy oltárt. Északnyugatra egy mély kút van. Északra egy épület van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy sóhajtó dorony nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sóhajtó dorony bal első lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sóhajtó dorony fejét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [28 pontot használtál fel, van még 72.]

szk 89 keresed a 89. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy sörényes ubukot. [0 pontot használtál fel, van még 72.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 71.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 94 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 31.]

tf 1 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat 1 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 93 TVP-t kell elköltened.] [1 pontot használtál fel, van még 30.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 217 pontot. A következő körben tehát 247 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Buzzplotrzud, egy kontyos ezüsthajú, barna szemű gnóm nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Fairlight ministránsa vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 66. fordulód.

Erő: 20 (21) Szint: 11 Merészség: 5/5 Magasság: 108 cm
IQ: 21 Támadás: 10 Agresszió: 3 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 15 (17) Védekezés: 22 Menekülés: 30 % Életkor: 87/87 év
Egészség: 13 Életpont: 148/117 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 9
Szerencse: 24 Varázspont: 96/55 Pénz: 1436 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 4/0
Eddig összesen 198 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 392 TP-t kaptál. Jelenleg 18177 TP-d van. A következő szinthez még 6823 TP szükséges. Trófeáid: uzbány, proteinfecske, északi aurach. A 42. fordulódban 12 arany került a bankszámládra. 15 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 3/73 vágófegyverek: 14/68 (+20%) ütőfegyverek: 1/78
lőfegyverek: 12/63 (+12%) dobófegyverek: 3/44

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << göcsörtös bunkó (#123) << csontszurony (#12)
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/69 2. nyomkövetés: 6/41 (+73%) 3. lopás: 1/39 (+8%)
4. mászás: 5/15 (+4%) 5. csapdakészítés: 6/55 (+5%) 6. csapdaészlelés: 1/4
7. gyógyítás: 16/24 8. titkosírás: 1/50 9. felderítés: 6/26
10. szörnyidomítás: 5/44 (+50%) 11. teológia: 5/80 (+10%) 12. szörnyismeret: 4/92
13. zárnyitás: 1/5 14. vadászat: 4/33 15. bányászat: 3/59

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
lopsz az emberektől (1) aranyat (#50), a törpéktől (3) aranyat (#50), a trolloktól (5) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), a mutánsoktól (9) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219), garokkot (#73) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
fabontó szójer (#71), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Építs számomra újabb oltárt.
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Áldozz fel számomra két grifftojást.

Összsúly: 49.28 kg Megterheltség: 94%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 80 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 grákóbőr (#41) 2 ormánygőte csont (#21) 2 tüske (#22)
4 varányszem (#30) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 arany (#50) 1 távcső (#42)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(44,100) oltár, sóhajtó dorony (#112)
(44,101) bíborgörények (#84), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), egy elf nő
(44,102) rájanyék (#58), gumifa (#38)
(45,102) manifesztátor (#124), a 31. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), 13. jellempróba
(46,103) phua-kúp (#372), Fairlight oltár, 28. jellempróba
(47,103) garokk (#73), oltár, 20. jellempróba
(48,103) egy ismeretlen isten rúnaköve, mély kút (#93), sóhajtó dorony (#112)

Üzenet küldése a karakternek