Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. júl. 25. 15h:26' EZ A 660. JÁTÉKHETED, 654. FORDULÓD 661. játékheted kezdete: júl. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #3857 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 78. varázslatot |
* 2. KP: | használod az 1097. tárgyat a 841. tárgyat a 745. tárgyat |
* 3. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (1 darabot) |
* 4. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 184. varázslatot a 161. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1269. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 363. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1760. tárgyat a 916. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 303. varázslatot a 297. varázslatot a 247. varázslatot |
hu 416 1276 | hulladék: 416 1276 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
a 269 5726 50 | átadod a 269. tárgyat az 5726. kalandozónak (50 darabot) |
kb 36 20 | kiveszel a bankból a 36. tárgyat (20 darabot) |
vv 382 157 192 | elmormolod a 382. varázslatot a 157. varázslatot a 192. varázslatot |
hh 1253 937 1296 | használod az 1253. tárgyat a 937. tárgyat az 1296. tárgyat |
h 1271 936 | használod az 1271. tárgyat |
kt 284 20 | elkészíted a 284. tárgyat (20 darabot) |
v 367 341 | elmormolod a 367. varázslatot |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őstűz varázslat. 156 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 633 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled szárazság varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A dűnelord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 6669 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 789, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
v 347 1514 | elmormolod a 347. varázslatot |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hebrencs teknős jobb oldalát. (8 támadással 395 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 21 életpontot sebződik. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-45 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 32 aranyad is. A teremtmény öblösen felkacag, majd tesz egy apró ujjmozdulatot. Molekulákra dezintegrálódik kedvenc tárgyad, egy értépő sarkantyú. Ezért megfizetsz, rém! Vad csatakiáltással, felemelve a lovagi kardot ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed a hebrencs teknős jobb lábát. (10 támadással 1726 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) Sárkánypengével néhányszor megcsapod a hebrencs teknős jobb karját. (8 támadással 604 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (25 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a hebrencs teknős sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 411 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +83 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-63 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 26 aranyad. Lovagi karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a hebrencs teknős bal karját. (4 támadással 713 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (40 életpontot sebezve.) Sárkánypengével épp hogy megvágod a hebrencs teknős bal oldalát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a hebrencs teknős sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 456 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +92 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-41 életerő.) A dolgot még 47 aranyad bánja. A hebrencs teknős szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19512 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 3683, sebződés: 1016, gyógyulás: 177, összesen: -839 ÉP}
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy őstűz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 150 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Távolról gömbvillám varázslatot lő rád a másik. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány bal oldalát. (8 támadással 385 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 58 életpontot sebződik. A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Marokra fogva az Alkotó kalapácsot a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Alkotó kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a zafír sárkány testét. (7 támadással 789 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (61 életpontot sebezve.) Sárkánypengével épp hogy eltalálod a zafír sárkány bal oldalát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (448,19)-> 8 arany, -2 ÉP], 2 vas dobónyíl, 2 trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (450,19)-> 60 arany, -2 ÉP], egy vasérc, egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (450,19)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (450,19)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +2% ütőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1567, sebződés: 84, gyógyulás: 20, összesen: -64 ÉP}
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 28 28 28 | mozogsz 28 28 28 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy őstűz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 127 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 632 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku tolvaj testét. (8 támadással 350 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 46 életpontot sebződik. Ellenfeled nagy erővel hozzád vág néhány mérg.mihlan.dobótőrt. A becsapódástól 258 életpontot vesztettél. A lény dobófegyverként mérg.mihlan.dobótőrt használ. Már repül is belőlük feléd pár. A becsapódástól 265 életpontot vesztettél. Ellenfeled nagy erővel hozzád vág néhány ryuku harci dárdát. A becsapódástól 260 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a ryuku tolvaj testét. (10 támadással 1710 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) Sárkánypengével végigvagdosod a ryuku tolvaj bal karját. (8 támadással 616 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (18 életpontot sebezve.) A 6 ryuku tolvaj fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (6 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (6 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Jobbra-balra szökkenve osztja a 6 ryuku tolvaj nehezen védhető csapásait. (6 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A 6 ryuku tolvaj újból meg újból lesújt rád. (6 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A 6 ryuku tolvaj megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (6 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Lovagi karddal megvagdalod a ryuku tolvaj bal oldalát. (8 támadással 1326 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (37 életpontot sebezve.) Sárkánypengével épp hogy eltalálod a ryuku tolvaj testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 61 életpontot sebződik. Sajnos nem sikerült a 2 ryuku tolvaj minden csapását hárítanod. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A 2 ryuku tolvaj megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Jobbra-balra szökkenve osztja a 2 ryuku tolvaj nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Nem sikerült a 2 ryuku tolvaj ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A 2 ryuku tolvaj megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.)
A 2 ryuku tolvaj összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 3 mérg.mihlan.dobótőrt. 22510 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 5035, sebződés: 899, gyógyulás: 34, összesen: -865 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őstűz varázslatot. 129 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 316 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku tolvaj jobb vállát. (8 támadással 385 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 61 életpontot sebződik. Ellenfeled nagy erővel hozzád vág néhány mérg.mihlan.dobótőrt. A becsapódástól 240 életpontot vesztettél. Az ellenfél néhány mérg.mihlan.dobótőrt hajít feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 235 életpontot vesztettél. A lény dobófegyverként ryuku harci dárdát használ. Már repül is belőlük feléd pár. 243 életpontot sebződsz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed a ryuku tolvaj nyakát. (10 támadással 1702 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (25 életpontot sebezve.) Sárkánypengével végigvagdosod a ryuku tolvaj testét. (8 támadással 587 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 13 életpontot sebződik. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (7 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A 7 ryuku tolvaj megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (7 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Sajnos nem sikerült a 7 ryuku tolvaj minden csapását hárítanod. (7 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A 7 ryuku tolvaj pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (7 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A 7 ryuku tolvaj megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (7 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Lovagi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku tolvaj bal lábát. (10 támadással 1667 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (64 életpontot sebezve.) Sárkánypengével kissé megkarcolod a ryuku tolvaj bal lábát. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 38 életpontot sebződik. Sajnos nem sikerült a 3 ryuku tolvaj minden csapását hárítanod. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Nem vagy felkészülve a 3 ryuku tolvaj gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Jobbra-balra szökkenve osztja a 3 ryuku tolvaj nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Nem sikerült a 3 ryuku tolvaj ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.)
A 3 ryuku tolvaj összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 3 mérg.mihlan.dobótőrt. 23704 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 5064, sebződés: 884, gyógyulás: 44, összesen: -840 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őstűz varázslatot. 141 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 325 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku tolvaj bal karját. (8 támadással 358 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 60 életpontot sebződik. Az ellenfél néhány mérg.mihlan.dobótőrt hajít feléd. A becsapódástól 291 életpontot vesztettél. A lény dobófegyverként ryuku harci dárdát használ. Már repül is belőlük feléd pár. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 264 életpontot vesztettél. Az ellenfél néhány mérg.mihlan.dobótőrt hajít feléd. A becsapódástól 242 életpontot vesztettél. Marokra fogva a lovagi kardot ellenfeledre támadsz. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed a ryuku tolvaj nyakát. (10 támadással 1661 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 48 életpontot sebződik. Sárkánypengével mély sebeket nyitva megvagdosod a ryuku tolvaj jobb lábát. (8 támadással 614 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) A 6 ryuku tolvaj fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (6 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Bár ügyesen védekezel, a 6 ryuku tolvaj sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (6 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Pengéjét vadul forgatva, a 6 ryuku tolvaj újra meg újra lecsap. (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A 6 ryuku tolvaj pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (6 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (6 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a ryuku tolvaj bal lábát. (8 támadással 1316 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 71 életpontot sebződik. Sárkánypengével épp hogy megvágod a ryuku tolvaj nyakát. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 59 életpontot sebződik. Jobbra-balra szökkenve osztja a 3 ryuku tolvaj nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Nem vagy felkészülve a 3 ryuku tolvaj gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Sajnos nem sikerült a 3 ryuku tolvaj minden csapását hárítanod. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A 3 ryuku tolvaj pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.)
A 3 ryuku tolvaj most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 4 mérg.mihlan.dobótőrt. 21716 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4781, sebződés: 898, gyógyulás: 30, összesen: -868 ÉP}
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
be 729 | bemész a 729. épületbe |
m 6 7 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [448,20] Továbbmész a város utcáján. Megpillantod, ahogy két kiskölök fakardokkal vív egymással. A vérükben van a küzdelem! Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Továbbmész...) [447,19] Még mindig a városban vagy. Ritkán járhatnak erre állig felfegyverzett veteránok, mert a közrendű ryukuk jól megnéznek.
m 6 | mozogsz nyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy őstűz varázslattal köszöntöd a másikat. 186 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 652 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a menekülő rabszolga bal vállát. (8 támadással 381 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 41 életpontot sebződik. Vad csatakiáltással, felemelve a lovagi kardot ellenfeledre rontasz. Lovagi karddal párszor kilyukasztod a menekülő rabszolga testét. (9 támadással 1514 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 57 életpontot sebződik. Sárkánypengével megkarcolod a menekülő rabszolga jobb vállát. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 50 életpontot sebződik. A menekülő rabszolga kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 302 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) A menekülő rabszolga kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 233 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 hoarián saru (ld. enc.). Szereztél 100 aranyat. 15011 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2962, sebződés: 535, gyógyulás: 114, összesen: -421 ÉP}
be 144 | bemész a 144. titkos labirintusba |
lm 31 31 | mozogsz 31 31 |
v 320 50 | elmormolod a 320. varázslatot |
lm 28 9 5 | mozogsz 28 9 5 |
vv 205 | elmormolod a 205. varázslatot |
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
lm 7 | mozogsz 7 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
v 198 463 84 | elmormolod a 198. varázslatot |
[463,84] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység.
be 733 | bemész a 733. épületbe |
v 181 475 94 | elmormolod a 181. varázslatot |
be 740 | bemész a 740. épületbe |
ve 1443 25 | megveszed az 1443. tárgyat 25 |
m 2 | mozogsz keletre |
be 742 | bemész a 742. épületbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
h 1387 144 61 | használod az 1387. tárgyat |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Felfedeztél egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Arénagödröt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Egy halálhozó les rád a sátor sötétjéből.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról őstűz varázslatot lősz a másikra. 127 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 633 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálhozó bal lábát. (8 támadással 387 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 51 életpontot sebződik. A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (40 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Alkotó kalapáccsal csak érinted a halálhozó hosszú csőrét. (1 támadással 128 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) Sárkánypengével kicsit megvágod a halálhozó testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 21 életpontot sebződik. A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 62 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 60 életpontot vesztettél. A halálhozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 halálhozó talizmán. 11859 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1461, sebződés: 320, gyógyulás: 38, összesen: -282 ÉP}
a 1268 1154 1 | átadod az 1268. tárgyat az 1154. kalandozónak (1 darabot) |
aa 1488 1158 673 | átadod az 1488. tárgyat az 1158. tárgyat a 673. tárgyat |
aa 1322 1148 1297 | átadod az 1322. tárgyat az 1148. tárgyat az 1297. tárgyat |
aa 743 1534 733 | átadod a 743. tárgyat az 1534. tárgyat a 733. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 30 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért |
TŰZSÁRKÁNY ITAL (1400. TÁRGY) A tűzsárkány italba a legendák szerint a tűzsárkányok leheletét zárták a hajdan élt ősmágusok. Ha igaz a mendemonda, felvetődhet a kérdés: ezt hogyan, mily mágikus formulák bevetésével voltak képesek elérni az ősök. A választ azonban nem fogjuk az orrodra kötni, így előreláthatólag te magad soha nem leszel képes ilyen tárgy legyártására. Annál is inkább, mivel a múltban játszódó történet ekképp folytatódik: Moi Ru Fa, az ősöreg sárkánylegenda felháborodva az ősmágusok lopásán, mindőjüket kivégezte, a varázsitalokat pedig begyűjtötte tőlük. A történet folytatása a jelenben a következő: te legyőzted Moi Ru Fát, és néhány tűzsárkány italt sikerült visszaszerezned az ősök hagyatékából. Ideje, hogy a saját hasznodra fordítsd erejüket. Ha elfogyasztasz egy adag tűzsárkány italt, tested lángba borul, érintésed tüzes lesz, közelharci sebzéseidre az adott csata időtartamára +20-at kapsz. Az ital optimális felhasználása érdekében egy feltételes beállításra van lehetőséged: add ki a H 1400 <szörny száma> parancsot, s amint a paraméterként megadott szörnnyel szembekerülsz, elfogyasztasz egy adagot. Kalandozók ellen, illetve ha a tapasztalati szinted 50-nél kevesebb, nem használhatod e nedűt. Ha akarod, második paraméterként megadhatsz 8999-et is, ekkor a következő csatában iszod meg az italt. Ha 2. paraméter nélkül adod ki a H 1400-at, akkor törlődik a korábbi beállítás. [Figyelem! Amint megiszol egy tűzsárkány italt, a beállításod törlődik! Ha maradt még e tárgyból, használatához újabb feltételes beállítást kell megadnod.] |
HEBRENCS TEKNŐS (861. SZÖRNY) A ryukuk hatalmas ostromteknőseivel már megismerkedhettél, de magad is meglepődsz a mocsarakban élő, intelligens teknősfaj létezésén. Ez az alapvetően békés faj vadul védelmezi az otthonát a fosztogatóktól és ragadozóktól. A teknősök tökéletesen immúnisak a mágia minden formájára, ősmágus fülbevalója ide vagy oda, és még az is előfordulhat, hogy viselt varázstárgyaid közül valamelyik átmenetileg elveszti varázserejét. Sőt, minél hatalmasabb varázsló vagy, annál sebezhetőbb ellenfele leszel egy teknősnek. |
FEKETE IMMUNITÁSKŐ (1362. TÁRGY) Hát igaz a legenda, léteznek még további immunitáskövek a drakolder csatamezőkön találtakon kívül is. A fekete immunitáskő megvéd a halál alapú támadások ellen - azonban minden alkalommal, amikor ilyen ér, van rá esély, hogy a fekete immunitáskő elhasználódik. Az immunitáskő eltűnését külön nem jelezzük. A követ nem kell KF-elned, és annyira fontosnak érzed, hogy átadni sincs kedved más kalandozónak. |
MENEKÜLŐ RABSZOLGA (7024. ELLENFÉL) A ryuku nép hódításokból tartja fenn magát, amióta világ a világ. A hódítások persze háborúkkal járnak, a háborúk pedig hadifoglyokkal. A leigázott szigetek őslakói közül az egészségesek rendre rabszolgaként végzik, tovább erősítve a Birodalom egyébként is könyörtelen gazdasági szerkezetét. Ha ryuku városban jársz-kelsz, nem árt, ha résen vagy, mert néha akaratlanul is tanúja lehetsz a qwuin-fhei-nek, azaz a rituális rabszolgavadászatnak. A nemesenszületettek - ha úri jókedvük úgy hozza -, nagyritkán lehetőséget adnak a legrátermettebb rabszolgáiknak a menekülésre. Amennyiben a menekülő rabszolga eléri a város határát, a gazdája azonnal szabad cseléddé emeli őt. A qwuin-fhei-nek (azaz a "Nagy Futás"-nak) számtalan szabálya van, ezeket nem is lehetne mind felsorolni, ám a legfontosabb igen egyszerű: a menekülő rabszolgát bárki feltartóztathatja, és megölheti. Ha ez sikerül, vérdíj üti a markát a bátor vállalkozónak (ezt általában úgy érik el, hogy adnak pár aranyat a rabszolgának - ha megmenekül megtarthatja, ha nem, a legyőzője kizsebelheti). Igen, bátornak kell lenni a győzelemhez, ugyanis a menekülő rabszolga legtöbbször fegyvert, és néha még vértet is kap! Csakhogy még izgalmasabb legyen a vadászat. Jól teszed hát, ha nem akaszkodsz össze vele, mert csak a legkiválóbb őslakók kapják meg a "Nagy Futás" kegyét, így könnyen meglehet, hogy ő jóval képzettebb nálad! |
HOARIÁN SARU (1346. TÁRGY) A saru a hoarián barbárok könnyed viselete, egy állatbőrből készült, felül megköthető, aranyos lábbeli. Oldalára törzsi szimbólumokat varrtak. Szinte hangtalanul surranhatsz vele bármerre. Ha úgy döntesz, hogy a lábadra húzod, a következőt tapasztalhatod: védelmed, ügyességed és lopás szakértelmed megnő 5-tel. |
Erő: | 88 (113) | Szint: | 56 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 191 cm |
IQ: | 76 (106) | Támadás: | 115 (121) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 70 kg |
Ügyesség: | 80 (102) | Védekezés: | 138 (149) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 53/143 év |
Egészség: | 74 (100) | Életpont: | 3095/2816 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 13 |
Szerencse: | 81 (130) | Varázspont: | 3580/1077 | Pénz: | 28434 arany | Kép. pont: | 65 |
Tudatpont: | 93/87 | Pszi pont: | 1479/2924 | Halhatatlanság: | 41 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 15/82 | ökölvívás: | 12/91 | szúrófegyverek: | 2/95 |
vágófegyverek: | 65/12 (+3%) | ütőfegyverek: | 37/89 (+3%) | lőfegyverek: | 23/19 |
dobófegyverek: | 48/59 |
Feltételes fegyverváltás: Alkotó kalapács (#921) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílvessző (#108) (10 -24.); teriád tőr (#1277) (25 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp lovagi kard fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/69 | 2. nyomkövetés: | 116/93 (+13%) | 3. lopás: | 1/34 |
4. mászás: | 53/59 | 5. hajózás: | 17/70 | 6. csapdakészítés: | 43/89 (+6%) |
7. csapdaészlelés: | 34/23 (+24%) | 8. gyógyítás: | 137/81 (+30%) | 9. titkosírás: | 9/88 |
10. felderítés: | 41/5 | 11. szörnyidomítás: | 21/10 | 12. taumaturgia: | 268/4 (+48%) |
13. szerencsejáték: | 9/54 | 14. versengés: | 25/51 (+5%) | 15. zene: | 16/62 |
16. szörnyismeret: | 77/15 | 17. pszi: | 141/78 (+1%) | 18. zárnyitás: | 58/62 (+1%) |
19. vadászat: | 5/44 | 20. vitalitás: | 12/1 | 21. bányászat: | 48/74 (+5%) |
22. úszás: | 22/61 | 23. főzés: | 15/32 | 24. őstaumaturgia: | 31/92 (+16%) |
25. csapatmunka: | 12/1 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 60 | |||
2. támadás bónusz: 1 | 5. varázslat sebzés: 5 | 6. regeneráció: 5(6) | 10. vp regeneráció: 5(6) |
11. kincskeresés: 5 | 16. tulajdonságpajzs: 4 | 17. mágiaerő: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
gyógyítasz 75% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 100 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 200 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot ), zergenye tölcsért (#1445) (max. 5 darabot ) |
elfogod mutáns hegyitrollt (#859) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Szörnykeresés: tl'urlang keresővel Dl'orkhaugrukot. |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), trikornis herceg (#261), purifikátor császár (#393), zafír sárkány (#329), éjfattyak (#9096), Dl'orkhaugruk (#425), élőholt drakolder (#628), dűnelord (#341) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
9375. szövetség (#9375), tleikan áruló (#606), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ősi harcmodor (#287, 120 VP) | varázspajzs (#288, 55 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | hangcsapás (#344, 95 VP) | keltetés (#347, 200 VP, 25 TVP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | sebezhetőség (#366, 50 VP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
távolbalátás (#374, 40 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP) | fegyvertánc (#391, 60 VP) | vérfürdő (#392, 80 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) |
árnyak segítsége (#270, 24 VP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) |
pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) | pszi meditáció (#299, 100 PP) |
önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) | agybénítás III (#302, 25 PP) |
önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | tudatháló (#304, 35 PP) | belső idő (#305, 0 PP) |
mentális tükör (#306, 40 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | ősjég (#311, 100 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) |
szingulár. védelem (#322, 50 VP) | redukció (#365, 80 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +62 vp 80 költség alatt; taumaturgia: +62 vp 80 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | szürkeáll. aktiv (#71) | láth. észlelése (#78) | hadiszerencse III (#59) |
tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) | varázsenergia (#161) | tárgyvédelem (#178) |
csupasz izom (#28) | Morgan rúnája (#363) | nagyobb agypajzs (#120) | esszenciavédelem 2 (#188) |
önanalízis III (#303) | pszi-ernyő III (#297) | elme dominanciája (#247) | tűzmágia (#157) |
Pörhemór köre (#205) (144,5,4) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
őstűz (#310), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 36, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | tűzgolyó (#155) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | |
tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | kreiton jótündér (#538) | agybénítás II (#246) | >> | smaragdvámpír (#605) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | energiaelementál (#577) | direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | |
halálos érintés (#271) | >> | rothadó borzalom (#633) | éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | |
méregfelhő II (#193) | >> | fényhozó (#602) | bo'adhun csapás (#266) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | |
halálos érintés (#271) | >> | templomos lovag (#587) | bo'adhun csapás (#266) | >> | ősöreg Orkhan Thai (#726) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | negatív elementál (#734) | halálos érintés (#271) | >> | zg'umrad facsaró (#738) | |
halálos érintés (#271) | >> | ud'mroag tépő (#741) | halálos érintés (#271) | >> | teriád főmágus (#808) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 36, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
mentális tükör (#306) | >> | cunami teknős (#944) | fehér glóbusz (#47) | >> | sangin yeti (#857) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | og'hlobn mészáros (#742) | elektromos pajzs (#51) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | elektromos pajzs (#51) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | elektromos pajzs (#51) | >> | káoszdémon (#547) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kreiton jótündér (#538) | elnyelés (#236) | >> | nők (#999) | |
elnyelés (#236) | >> | férfiak (#998) | elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | tompítás (#40) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes |
felcsermanó (#7020) státusz: éhes |
dűnelord (#341) státusz: éhes |
HŐSTETTEID |
Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől. |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 4. Legjobb pontszámod: 135. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: tudati jel (109) gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) kihívás (206) önismeret (236) sötét tekercs (260) a butaság ára (273) düh (289) a halál angyala (304) inkvizítor korbács (342) hármas szövetség (383) a mágia szeretete (393) inkvizítori rangs. (402) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) OK tudati ismétlés (519) OK tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 170 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 885 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bo'adhun gyűrű (#743) | 6 | bunthar bőr (#733) | 21 | csillezsályalevél (#1253) | |||
2 | díszes tunika (#1488) | 1 | értépő sarkantyú (#1482) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | hollókrist. prizma (#1268) | 68 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 50 | purifikátor háj (#269) | 2 | quwarg teleportgömb (#1534) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | raaba-főzet (#937) | 1 | rubin fülbevaló (#673) | |||
2 | ryuku függő (#1322) | 1 | ryuku vadászing (#1158) | 1 | teknőstojás (#1514) | |||
14 | teriád féreg (#1276) | 1 | teriádbőr karkötő (#1297) | 1 | torz fülkarika (#1148) | |||
20 | trikornis szarv (#198) | 2 | varázskő (#305) | 20 | xirnox szív (#213) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
984 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 6 | deus ex machina (#1) | |||
15 | fáklya (#36) | 1 | fekete immunitáskő (#1362) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | |||
1 | halcsont (#390) | 1 | hoarián saru (#1346) | 10 | mérg.mihlan.dobótőr (#600) | |||
50 | ősmatéria (#1254) | 2 | raaba-gumó (#936) | 6 | sáfránypor (#211) | |||
4 | sárkánypikkely (#292) | 18 | sötét ital (#284) | 6 | teriád fétis (#1296) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vasérc (#152) | 10 | víz (#27) | |||
1 | zergenye tölcsér (#1445) |