Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 29. 10h:25' EZ A 657. JÁTÉKHETED, 654. FORDULÓD 658. játékheted kezdete: ápr. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2226 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 188. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 209. varázslatot |
* 3. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed a 608. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 28. varázslatot |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1041. tárgyat |
h 1546 | használod az 1546. tárgyat |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
p 195 10 | használod a 195. pszi képességet |
at 5039 15 | TU-t adsz át az 5039. kalandozónak 15 |
kf 189 531 533 | kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat az 531. tárggyal az 533. tárgyat |
vv 309 71 11 | elmormolod a 309. varázslatot a 71. varázslatot a 11. varázslatot |
v 198 437 14 | elmormolod a 198. varázslatot |
[437,14] A fák eltünedeznek, ahogy egy kisebb hegy lábához érsz. Nosza, másszuk meg! Jó lenne tudni, miért nevezik Nagy Orrnak (azaz Tsoin-ghui-nak) ezt a bazalthegységet a ryukuk. Talán a felfedezőjének túl nagy szimatolója volt? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ramit kő) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ramit követ! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Chara-din oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
be 732 | bemész a 732. épületbe |
tüskepajzs (#30) 30 aranyért, | hhaar burka (#32) 84 aranyért, | jégcsóva (#41) 160 aranyért, | örvénykerítés (#42) 160 aranyért, |
gigaököl (#49) 112 aranyért, | varázslat olvasása (#67) 140 aranyért, | láthatatlanság (#76) 124 aranyért, | városi teleport (#96) 220 aranyért, |
inst.szingularitás (#129) 8400 aranyért, | a halál szava (#152) 1600 aranyért, | var.tárgy készítés (#153) 32000 aranyért, | varázslatlopás (#154) 800 aranyért, |
varázspáncél (#156) 1400 aranyért, | varázsszem (#184) 130 aranyért, | állatvédelem (#192) 420 aranyért, | a hatalom szava (#196) 24000 aranyért, |
Asylux csapdája (#233) 9000 aranyért, | Asylux átka (#234) 11600 aranyért, | ősvillám (#235) 14000 aranyért, | elnyelés (#236) 14200 aranyért, |
időtorzítás (#243) 32000 aranyért, | sivatagi vihar (#244) 13400 aranyért, | Techiulan aurája (#261) 32000 aranyért, | jégmágia (#279) 6200 aranyért, |
speciális védelem (#292) 8000 aranyért, | mágikus gyorsítás (#330) 900 aranyért, | Morgan rúnája (#363) 19000 aranyért, | tolvajvér (#364) 180 aranyért, |
sebezhetőség (#366) 10800 aranyért, | klónozás (#367) 5000 aranyért, | szívküldi (#368) 20 aranyért, | múltidézés (#369) 12000 aranyért, |
oldás (#372) 320 aranyért, | banshee-sikoly (#373) 480 aranyért, | távolbalátás (#374) 960 aranyért, | analízis (#375) 140 aranyért, |
böfögtető átok (#380) 280 aranyért. |
vtn 371 | varázslat tanulás: a 371. varázslatot |
vtn 347 | varázslat tanulás: a 347. varázslatot |
fku 200 | felt. kutatás 200 |
kf 1037 1040 608 | kézbeveszed/felveszed az 1037. tárgyat az 1040. tárggyal a 608. tárgyat |
le 844 | leveszed/lerakod a 844. tárgyat |
kf 1541 | kézbeveszed/felveszed az 1541. tárgyat |
tv 371 | támadó/véd. varázslat a 371. varázslatot |
h 1477 1 5 | használod az 1477. tárgyat |
[442,9] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy.
v 84 798 | elmormolod a 84. varázslatot |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 575 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi hurrikán varázslatot. 709 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy ősi hurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 710 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a teriád varázsló jobb vállát. (7 támadással 312 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Meglengetve a tleikan nyársat ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal tökéletesen perforálod a teriád varázsló testét. (9 támadással 874 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. Angolna szálkával megdöfködöd a teriád varázsló mágiavédett testét. (6 támadással 456 életpontot sebezve.) Fegyvered 14 ép-t sebzett rajtad. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 73 életpontot sebeztél. Ellenfeled őstűz varázslatot lő rád. 79 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősjég varázslatot lő rád. 348 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 2332, sebződés: 1860, gyógyulás: 4, összesen: -1856 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 575 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nagyobb pajzszúzás varázslatot. 650 életpontot vesztettél. Ellenfeled nagyobb pajzszúzás varázslatot lő rád. 650 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku lovas hátasának lábát. (7 támadással 394 életpontot sebezve.) Marokra fogva a tleikan nyársat a másikra támadsz. Tleikan nyárssal jól megszurkálod a ryuku lovas testét. (9 támadással 1006 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 45 életpontot sebeztél. Angolna szálkával többször eltalálod a ryuku lovas bal lábát. (6 támadással 588 életpontot sebezve.) Fegyvered 46 ép-t sebzett rajtad. Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 57 életpontot sebeztél. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (6 támadástól 367 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-6 erő forduló végéig). Egy pajzszúzás varázslatot dob rád a másik. 244 életpontot vesztettél. Tleikan nyárssal többször eltalálod a ryuku lovas testét. (8 támadással 933 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 39 életpontot sebeztél. Angolna szálkával néhányszor megkarcolod a ryuku lovas hátasának lábát. (4 támadással 342 életpontot sebezve.) Fegyvered 69 ép-t sebzett rajtad. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 67 életpontot sebeztél. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 208 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-6 erő forduló végéig). Ellenfeled pajzszúzás varázslatot lő rád. 244 életpontot vesztettél. A 2 ryuku lovas összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Hasznavehetetlenné vált az angolna szálka. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 ryuku kopja. 23722 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4046, sebződés: 2478, gyógyulás: 4, összesen: -2474 ÉP}
(Továbbmész...) [444,7] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy patakot. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy bámulatos zombi. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 345 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bámulatos zombi rotható húsát. (7 támadással 235 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a tleikan nyársat ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal több döféssel felnyársalod a bámulatos zombi testét. (9 támadással 632 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 23 életpontot sebeztél. Angolna szálkával többször eltalálod a bámulatos zombi testét. (6 támadással 331 életpontot sebezve.) Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 37 életpontot sebeztél. A bámulatos zombi karmait belevágja a bal lábszáradba. (1 támadástól 233 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Tleikan nyárssal tökéletesen perforálod a bámulatos zombi fejét. (9 támadással 616 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 28 életpontot sebeztél. Angolna szálkával néhányszor megkarcolod a bámulatos zombi foszladozó testét. (3 támadással 170 életpontot sebezve.) Fegyvered 80 ép-t sebzett rajtad. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 37 életpontot sebeztél. Félrehajolsz, de a bámulatos zombi karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 205 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9182 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2454, sebződés: 526, gyógyulás: 2, összesen: -524 ÉP}
(Továbbmész...) [445,6] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy csapat ryuku sorkatona. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy agytaposás rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy halálos érintés. 10075 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A 11 ryuku sorkatona összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (448,19)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (450,19)-> 6 arany, -2 ÉP], egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (448,19)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy fűszertartó, egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (450,19)-> 50 arany, -2 ÉP], 11 arany és egy vasérc, ezenkívül 1 ryuku védőkenőcs. Szereztél 4 katonai kötszert. 37787 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10075, sebződés: 8, gyógyulás: 4, összesen: -4 ÉP}
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 575 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szőrös azuka jobb oldalát. (7 támadással 387 életpontot sebezve.) Megmarkolva a tleikan nyársat ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal tökéletesen perforálod a szőrös azuka jobb első lábát. (9 támadással 1076 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. Angolna szálkával többször eltalálod a szőrös azuka testét. (4 támadással 328 életpontot sebezve.) Fegyvered 68 ép-t sebzett rajtad. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 71 életpontot sebeztél. A szőrös azuka megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 249 életpontot vesztesz.) A szőrös azuka még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 1 csepp spirituszt, szereztél 1 azuka vesét. (ld. enc.) 10360 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 2478, sebződés: 317, gyógyulás: 4, összesen: -313 ÉP}
(Továbbmész...) [447,4] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy shintar pásztor. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 816 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a shintar pásztor fejét. (7 támadással 357 életpontot sebezve.) Megmarkolva a tleikan nyársat ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal néhányszor teljesen átdöföd a shintar pásztor jobb első lábát. (8 támadással 966 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. A lény immúnis erre a varázslatra! Angolna szálkával megdöfködöd a shintar pásztor fejét. (6 támadással 548 életpontot sebezve.) Fegyvered 15 ép-t sebzett rajtad. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A lény immúnis erre a varázslatra! A shintar pásztor pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 541 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Tleikan nyárssal több döféssel felnyársalod a shintar pásztor bal első lábát. (8 támadással 928 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. A lény immúnis erre a varázslatra! Angolna szálkával többször eltalálod a shintar pásztor testét. (6 támadással 497 életpontot sebezve.) Fegyvered 28 ép-t sebzett rajtad. Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! A shintar pásztor újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 506 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! Tleikan nyárssal párszor épp hogy megérintgeted a shintar pásztor testét. (2 támadással 222 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. A lény immúnis erre a varázslatra! Angolna szálkával megbököd a shintar pásztor testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Fegyvered 28 ép-t sebzett rajtad. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. A lény immúnis erre a varázslatra! Egy pontos és nagy erejű ütéssel a shintar pásztor bezúzza koponyádat. (2 támadástól 567 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
{Csatastatisztika; sebzés: 3597, sebződés: 2501, gyógyulás: 4, összesen: -2497 ÉP}
(Továbbmész...) [448,4] Még mindig füves síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél.
(Feltételes támadás:) Egy teriád gyilkos! Ezt kerested. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 460 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a teriád gyilkos véres karját. (7 támadással 354 életpontot sebezve.) Az ellenfél néhány teriád tőrt hajít feléd. A becsapódástól 350 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal néhányszor teljesen átdöföd a teriád gyilkos fejét. (8 támadással 937 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 31 életpontot sebeztél. Angolna szálkával többször eltalálod a teriád gyilkos jobb karját. (6 támadással 589 életpontot sebezve.) Fegyvered 72 ép-t sebzett rajtad. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 48 életpontot sebeztél. A teriád gyilkos farka ostorként csattan az arcodon! (1 támadástól 323 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-6 erő forduló végéig). A teriád gyilkos csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 159 életpontot vesztesz.) Az ütés ereje elsöprő, izmaid tovább sajognak tőle. 159 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 159 életpontot vesztesz.) Nehezen teszed túl magad a kábító erejű csapáson! 159 életpontot vesztettél. Tleikan nyárssal többször eltalálod a teriád gyilkos torz fejét. (7 támadással 822 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 27 életpontot sebeztél. Angolna szálkával kicsit megsebzed a teriád gyilkos testét. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Fegyvered 16 ép-t sebzett rajtad. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 50 életpontot sebeztél. Farkával végigüt a teriád gyilkos a hátadon. (1 támadástól 323 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-6 erő forduló végéig). A teriád gyilkos csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 159 életpontot vesztesz.) A teriád gyilkos többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 159 életpontot vesztesz.) A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-572 életerő). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
{Csatastatisztika; sebzés: 3409, sebződés: 2610, gyógyulás: 4, összesen: -2606 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Megmarkolva az angolna szálkát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Angolna szálkával többször eltalálod az édesvízi narvál testét. (2 támadással 158 életpontot sebezve.) Fegyvered 80 ép-t sebzett rajtad. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 66 életpontot sebeztél. Néhány szörnyű döfést kapsz az édesvízi narvál szarvaitól a mellkasodba. (6 támadástól 516 életpontot vesztesz.) Az édesvízi narvál sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 197 életpontot vesztesz.) Angolna szálkával megdöfködöd az édesvízi narvál testét. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) Fegyvered 35 ép-t sebzett rajtad. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 68 életpontot sebeztél. Borzalmas szarvait az édesvízi narvál többször beléd nyomja! (6 támadástól 504 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja az édesvízi narvál szarva. (3 támadástól 305 életpontot vesztesz.) Angolna szálkával jól megszurkálod az édesvízi narvál testét. (2 támadással 150 életpontot sebezve.) Fegyvered 18 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 61 életpontot sebeztél. Húsodat át- meg átjárja az édesvízi narvál szarva. (6 támadástól 433 életpontot vesztesz.) Az édesvízi narvál szarvát a szívedbe szúrja! (3 támadástól 292 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 638, sebződés: 2380, gyógyulás: 0, összesen: -2380 ÉP}
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 575 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Zafórion köpete varázslatot, majd rád küldi. Nyálkás, ragadós, vibrálva pulzáló anyag borít be. Egy időtorzulás közepére kerültél! (-50 TVP.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Zafórion testét. (6 támadással 271 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a tleikan nyársat a másikra rontasz. Tleikan nyárssal jól megszurkálod a Zafórion testét. (8 támadással 621 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 42 életpontot sebeztél. Angolna szálkával gyengén megszurkálod a Zafórion testét. (6 támadással 324 életpontot sebezve.) Fegyvered 44 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 168 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a Zafórion megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 164 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-13 TVP). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 174 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-19 TVP). Tleikan nyárssal megdöfködöd a Zafórion bal vállát. (8 támadással 654 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 35 életpontot sebeztél. Angolna szálkával néhány helyen meghorzsolod a Zafórion jobb oldalát. (6 támadással 407 életpontot sebezve.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 66 életpontot sebeztél. A Zafórion csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 180 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a Zafórion megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 190 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-20 TVP). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 165 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-24 TVP). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 3057, sebződés: 1087, gyógyulás: 4, összesen: -1083 ÉP}
(Továbbmész...) [450,5] Még mindig füves síkságon vagy. Látsz egy térkaput. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy nagyobb phua-kúpot. Északnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elteszed a látcsövet. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg b.háborító. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 575 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg b.háborító testét. (7 támadással 315 életpontot sebezve.) Marokra fogva a tleikan nyársat a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg b.háborító testét. (8 támadással 712 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 39 életpontot sebeztél. Angolna szálkával többször eltalálod a quwarg b.háborító testét. (6 támadással 371 életpontot sebezve.) Fegyvered 30 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 306 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 277 életpontot vesztettél. Tleikan nyárssal jól megszurkálod a quwarg b.háborító testét. (5 támadással 506 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 51 életpontot sebeztél. Angolna szálkával megbököd a quwarg b.háborító bal első lábát. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Fegyvered 63 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg b.háborító többször is megmar! (2 támadástól 318 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 270 életpontot vesztettél. A quwarg b.háborító összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12406 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2796, sebződés: 1264, gyógyulás: 2, összesen: -1262 ÉP}
v 181 446 19 | elmormolod a 181. varázslatot |
[446,19] Lakott területre érkeztél. Az egyik utcasarkon egy kövér asszony kis tűzhelyén sütöget valamit. Gyerekek állják körül.
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 28 4 | mozogsz 28 4 |
h 697 8888 | használod a 697. tárgyat |
vv 205 88 88 | elmormolod a 205. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
lm 7 9 7 | mozogsz 7 9 7 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 575 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tükördémon nyakát. (6 támadással 130 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal gyengén megszurkálod a tükördémon átlátszó testét. (4 támadással 287 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 42 életpontot sebeztél. Angolna szálkával kicsit megbökdösöd a tükördémon bal lábát. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Fegyvered 72 ép-t sebzett rajtad. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 63 életpontot sebeztél. A tükördémon néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 346 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-19 TVP). Ellenfeled regenerálódik! Tleikan nyárssal gyengén megszurkálod a tükördémon átlátszó testét. (4 támadással 227 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 44 életpontot sebeztél. Angolna szálkával kicsit megbökdösöd a tükördémon testét. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Fegyvered 71 ép-t sebzett rajtad. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a tükördémon megcsapja a fejedet. (4 támadástól 352 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-16 TVP). Ellenfeled regenerálódik! Tleikan nyárssal párszor épp hogy megérintgeted a tükördémon jobb lábát. (5 támadással 358 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 48 életpontot sebeztél. Angolna szálkával néhányszor megkarcolod a tükördémon jobb oldalát. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Fegyvered 24 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a tükördémon megcsapja a fejedet. (4 támadástól 373 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-25 TVP). Ellenfeled regenerálódik!
Elmegy a kedved a harctól. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1398, sebződés: 1238, gyógyulás: 4, összesen: -1234 ÉP}
vv 205 109 | elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot |
m 8 | mozogsz északra |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 575 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg b.háborító jobb oldalát. (6 támadással 315 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a tleikan nyársat a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal tökéletesen perforálod a quwarg b.háborító bal oldalát. (8 támadással 770 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 35 életpontot sebeztél. Angolna szálkával megdöfködöd a quwarg b.háborító testét. (6 támadással 420 életpontot sebezve.) Fegyvered 80 ép-t sebzett rajtad. Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 71 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad a quwarg b.háborító. (2 támadástól 321 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 297 életpontot vesztettél. Tleikan nyárssal megdöfködöd a quwarg b.háborító testét. (7 támadással 716 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Angolna szálkával megérinted a quwarg b.háborító testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 65 életpontot sebeztél. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 306 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 301 életpontot vesztettél. A quwarg b.háborító összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13683 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3089, sebződés: 1307, gyógyulás: 2, összesen: -1305 ÉP}
v 163 423 70 | elmormolod a 163. varázslatot |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 575 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd sárkány óriási karmát. (7 támadással 387 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (46 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a tleikan nyársat ellenfeledre támadsz. Tleikan nyárssal megdöfködöd a smaragd sárkány bal szárnyát. (3 támadással 351 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 45 életpontot sebeztél. Angolna szálkával meghorzsolod a smaragd sárkány óriási karmát. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 70 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 vasérc, egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] 15210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1521, sebződés: 199, gyógyulás: 4, összesen: -195 ÉP}
t 9944 1 | támadod a 9944. KT tagjait |
v 181 310 65 | elmormolod a 181. varázslatot |
[310,65] Épületek tűnnek fel. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy agytaposás varázslatot. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az árnymanó testét. (7 támadással 5942 életpontot sebezve.) Az árnyak védelmezik. Tolmokov-koktélt küld Feléd ellenfeled. Feléd repül 5 tolmokov-koktél. Alaposan megsorozza a jobb lábadat. (5 támadástól 4184 életpontot vesztesz.) Túl erős vagy, túl nagy a hatalmad - ellenfelednek semmi esélye sem volt. Zsákként dől el. Már majdnem elmosolyodsz, amikor valami furcsa történik: a hulla egyszerűen köddé válik! Sunyi mágia! Dühödten továbbmész. 6400 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 5942, sebződés: 4184, gyógyulás: 4, összesen: -4180 ÉP}
ve 305 3 | megveszed a 305. tárgyat 3 |
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
v 84 798 | elmormolod a 84. varázslatot |
ve 128 20 | megveszed a 128. tárgyat 20 |
ve 360 20 | megveszed a 360. tárgyat 20 |
ea 1276 100 | eladod az 1276. tárgyat 100 |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: | leveszed/lerakod a 608. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 892. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 305. tárgyat |
* 5. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 6. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
AZUKA VESE (1462. TÁRGY) A szőrös azuka húsa ehetetlenül keserű, ráadásul büdös is. Van azonban valami, amiért odahaza hatalmas pénzeket fizetnek az ínyencek: az azuka vese! Mivel számtalan egzotikus étel készíthető belőle, bizony érdemes kivágnod a tetemből, még akkor is, ha igen erős gyomor szükséges ehhez a művelethez. |
ÉDESVÍZI NARVÁL (938. SZÖRNY) Nem a legnagyobb testű, és talán nem is a legveszélyesebb bálnafaj a narvál, de ahhoz kétség sem férhet, hogy a legagresszívebb és a legalattomosabb mind között. A tavacskákban rejtőző, kifejlett egyedek akár 5-6 mázsát is nyomhatnak, és életkoruk jól megbecsülhető az előreálló, csavaros agyarrá változott, felső szemfoguk méretéből. Sokféle mendemonda járja a hajók alját szarvukkal, faltörő kosként átlyukasztó, és az egymással "kardpárbajt" vívó narválokról, de az összes ilyen hiedelem, egytől-egyig csacskaság. Neked elegendő annyit tudnod erről az édesvízi ragadozóról, hogy előszeretettel támad lesből, hátulról, és első, lendületes szúrásával könnyedén keresztüldöfhet. Nem mondhatnám, hogy ha sikerül elkerülnöd az orvtámadást, utána már könnyű dolgod van, ugyanis a félméteres szarv hatósugarán belül érve, éles tépőfogakkal kell szembenézned. Ha sikerrel legyőzöl egy édesvízi narvált, és övedre tűzve egy vágófegyvert is vittél magaddal a víz alá, vagy a bestia testét ki tudod vontatni a partra, hozzájuthatsz a bőre felszínén képződött hájréteghez. Ez sokban hasonlít az odaát Ghallán a purifikátorokból szerezhető komponensekre, de hogy ugyanarra is használható-e, azt neked kell kipróbálnod. |
TÜKÖRDÉMON (844. SZÖRNY) Lord Toyaki megmondta, hogy nem lesz könnyű dolgod, ha életben akarsz maradni Kotobanu kastélyában. Itt a falnak is füle és szeme van. Ha óvatlan vagy, könnyen előfordulhat, hogy felriasztod a ház őrzőszellemét, akit lord Kotobanu megbízására a ryuku alvilág egyik feketemágusa idézett meg, és zárt be a palota épületének falaiba. A tükrök egyfajta átjárók a falbeli lét és az azon kívüli világ között, amin keresztül a démon elhagyhatja börtönét. De csak ha feladata van a világban, az pedig jelen esetben nem más, mint hogy elbánjon veled, az illetéktelen behatolóval. A tükördémon legyőzéséhez mágikus fegyverre lesz szükséged, s ha sikerül is, a szörny csupán visszamenekül a falba. Onnan aztán egy másik tükrön keresztül bármikor újra eléd léphet. |
Erő: | 77 (114) | Szint: | 54 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 180 cm |
IQ: | 77 (94) | Támadás: | 82 (84) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 60 kg |
Ügyesség: | 77 (97) | Védekezés: | 129 (131) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 51/67 év |
Egészség: | 76 (100) | Életpont: | 2453/1352 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 78 (104) | Varázspont: | 4057/1470 | Pénz: | 12590 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 121/73 | Halhatatlanság: | 30 % | EFejl: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/58 | ökölvívás: | 7/98 | szúrófegyverek: | 56/91 (+7%) |
vágófegyverek: | 35/2 | ütőfegyverek: | 38/43 | lőfegyverek: | 16/66 |
dobófegyverek: | 45/11 (+4%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (14 -37.); bogyógránát (#430) (38 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); hajító csillag (#939) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 61/55 | 2. nyomkövetés: | 173/60 (+28%) | 3. lopás: | 2/92 |
4. mászás: | 47/16 | 5. hajózás: | 17/88 | 6. csapdakészítés: | 15/68 |
7. csapdaészlelés: | 24/98 | 8. gyógyítás: | 135/73 | 9. titkosírás: | 7/98 |
10. felderítés: | 34/56 | 11. szörnyidomítás: | 3/90 | 12. teológia: | 325/53 (+114%) |
13. taumaturgia: | 106/63 (+22%) | 14. szerencsejáték: | 7/32 | 15. versengés: | 24/71 |
16. harcművészetek: | 4/7 | 17. zene: | 12/12 | 18. szörnyismeret: | 30/62 |
19. pszi: | *68/100 | 20. zárnyitás: | 18/30 | 21. vadászat: | 12/66 |
22. vitalitás: | 11/53 | 23. bányászat: | 60/83 (+5%) | 24. úszás: | 12/84 (+6%) |
25. főzés: | 6/45 | 26. ősteológia: | 8/70 (+7%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 86 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 2. támadás bónusz: 2 | 3. védekezés: 1 | 5. varázslat sebzés: 5 |
6. regeneráció: 3(4) | 8. képességpont: 4 | 9. gyors fejlődés: 4 | 10. vp regeneráció: 6(8) |
11. kincskeresés: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 6 alkalommal) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 12 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 10 darabot ), kőkést (#6) (max. 2 darabot ), jokonbia ágat (#1477) (max. 5 darabot ), gourry tojást (#1455) (max. 999 darabot ) |
mászol max. 400 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), Rém (#315), éjfattyak (#9096), 9955. szövetség (#9955), purifikátor császár (#393), öregedést okozó lények (#9095), északi tűzsárkány (#219), Dl'orkhaugruk (#425), manaelementál (#290), vámpírféreg (#782) (csak egyszer), ősöreg taalruherceg (#718), teriád varázsló (#798), teriád gyilkos (#800), 9944. szövetség (#9944) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), élőholt ősmágus (#179), rothadó lián (#427), Garmhuun familiáris (#543), bosszúálló (#562), kronotapír (#286), bűbájlidérc (#761), Bondorroth (#723), magh-goth párduc (#871), Wart (#5667), hoarián barbár (#833) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
pajzszúzás (#251, 24 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Ősteológia varázslataid | ||
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 13 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 250 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | Pörhemór köre (#205) (144,7,3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
puha ütés (#60), éjfattyak végzete (#260), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 54, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
pusztító végzet (#106) | >> | káoszszellem (#472) | pusztító végzet (#106) | >> | tleikan házőrző (#507) | |
pusztító végzet (#106) | >> | sötét ülnök (#508) | pusztító végzet (#106) | >> | kreiton idéző (#510) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tleikan hajadon (#533) | pusztító végzet (#106) | >> | tleikan ölőművész (#535) | |
pusztító végzet (#106) | >> | kreiton jótündér (#538) | pusztító végzet (#106) | >> | shokara bogár (#436) | |
pusztító végzet (#106) | >> | kreiton lich (#536) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | tleikan hadúr (#509) | |
pusztító végzet (#106) | >> | szellemdarázs (#481) | pajzszúzás (#251) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | részeg kalandozó (#187) | bo'adhun csapás (#266) | >> | kisebb jégisten (#662) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | ősöreg hósárkány (#663) | puha ütés (#60) | >> | férfiak (#998) | |
puha ütés (#60) | >> | nők (#999) | bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan behemót (#511) | |
tűzgolyó (#155) | >> | fagybehemót (#660) | bo'adhun csapás (#266) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | sötét kaszás (#591) | halálos érintés (#271) | >> | tl'urlang vadász (#610) | |
halálos érintés (#271) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | halálos érintés (#271) | >> | árnytündér csontváz (#629) | |
halálos érintés (#271) | >> | végzetes szójer (#631) | pusztító végzet (#106) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | |
halálos érintés (#271) | >> | tleikan rémeb (#626) | bo'adhun csapás (#266) | >> | takarító (#609) | |
halálos érintés (#271) | >> | eldüeni vándor (#601) | halálos érintés (#271) | >> | baljós árny (#588) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | ősöreg Tguarkhan (#727) | jégoszlop (#231) | >> | ősöreg taalruherceg (#718) | |
halálos érintés (#271) | >> | ryuku orgyilkos (#942) | tűzeső (#61) | >> | Wart (#5667) | |
jégoszlop (#231) | >> | gnóm szolgáló (#943) | halálos érintés (#271) | >> | ryuku tolvaj (#883) | |
halálos érintés (#271) | >> | teriád törzsfő (#805) | halálos érintés (#271) | >> | kithszaki orgyilkos (#843) | |
halálos érintés (#271) | >> | ryuku sorkatona (#828) | halálos érintés (#271) | >> | ryuku szamuráj (#836) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 54, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | fényes griff (#952) | agytaposás (#180) | >> | hoarián sámán (#834) | |
fürgülés (#92) | >> | gnóm szolgáló (#943) | árnyak segítsége (#270) | >> | ősöreg taalruherceg (#718) | |
árnyak segítsége (#270) | >> | ősi asszimiláció (#717) | varázsvédelem II (#108) | >> | tlopedmuk (#584) | |
agytaposás (#180) | >> | energiaelementál (#577) | fürgülés (#92) | >> | ősöreg hósárkány (#663) | |
agytaposás (#180) | >> | kisebb jégisten (#662) | fürgülés (#92) | >> | fagybehemót (#660) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) | agytaposás (#180) | >> | márvány fagyúr (#657) | |
varázsvédelem (#34) | >> | elemi pulzátor (#440) | varázsvédelem (#34) | >> | shokara bogár (#436) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fosztogass végig tíz drakolder csatamezőt! (számláló: 1) |
2.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
3.) Várlak audenciára - kerülj hozzám olyan közel, mint még soha életedben! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 élőholt, 6 rohamosztagos, 4 ősmágus, 1 anyakirálynő, 1 ősquwarg. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XI. olimpián. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 21. Legjobb pontszámod: 144. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 4 | deus ex machina (#1) | 2 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | jokonbia ág (#1477) | 34 | kaja (#2) | 4 | kerek kő (#19) | |||
2 | madártoll (#112) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | spiritusz (#170) | |||
2 | szögletes kő (#17) | 1 | teriád féreg (#1276) | 1 | teriád fétis (#1296) | |||
29 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
308 | arany (#50) | 1 | azuka vese (#1462) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
4 | katonai kötszer (#1508) | 1 | ramit kő (#226) | 1 | ryuku kopja (#694) | |||
1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 3 | szaké (#1295) | 3 | vasérc (#152) | |||
21 | víz (#27) |