Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. júl. 25. 10h:20' EZ A 660. JÁTÉKHETED, 652. FORDULÓD 661. játékheted kezdete: júl. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3857 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 78. varázslatot |
* 2. KP: | használod az 1097. tárgyat a 841. tárgyat a 745. tárgyat |
* 3. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (1 darabot) |
* 4. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 184. varázslatot a 161. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1269. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 363. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1760. tárgyat a 916. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 303. varázslatot a 297. varázslatot a 247. varázslatot |
hu 347 1378 1462 | hulladék: 347 1378 1462 |
hu 43 1113 199 | hulladék: 43 1113 199 |
bb 887 152 719 | beraksz a bankba a 887. tárgyat (152 darabot) |
vv 382 157 299 | elmormolod a 382. varázslatot a 157. varázslatot a 299. varázslatot |
hh 1253 937 504 | használod az 1253. tárgyat a 937. tárgyat az 504. tárgyat |
v 1 9999 150 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 367 341 | elmormolod a 367. varázslatot |
v 347 1514 | elmormolod a 347. varázslatot |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a teknős vezér testét. (8 támadással 379 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 66 életpontot sebződik. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-16 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a teknős vezér jobb lábát. (10 támadással 1694 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 68 életpontot sebződik. Sárkánypengével néhányszor megcsapod a teknős vezér jobb vállát. (8 támadással 609 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 71 életpontot sebződik. Bár ügyesen védekezel, a teknős vezér sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 307 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +62 ÉP.) Ajjaj! Darabokra tört a birtokodban levő jégkristály! A teknős vezér megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 345 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +69 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-21 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 17 aranyad is. Lovagi karddal néhányszor megcsapod a teknős vezér bal lábát. (6 támadással 1033 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 53 életpontot sebződik. Sárkánypengével kissé megkarcolod a teknős vezér testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 42 életpontot sebződik. A teknős vezér megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 330 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +66 ÉP.) Tárgyaid ezúttal megúszták! A teknős vezér megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 377 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +76 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-49 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 60 aranyad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25223 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4089, sebződés: 1445, gyógyulás: 275, összesen: -1170 ÉP}
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 9 7 7 | mozogsz 9 7 7 |
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 9 7 7 | mozogsz 9 7 7 |
vv 109 299 299 | elmormolod a 109. varázslatot a 299. varázslatot a 299. varázslatot |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat elnyelés varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őstűz. 77 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 647 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pajzszúzás varázslatot. 156 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nagyképű párbajhős testét. (8 támadással 381 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 63 életpontot sebződik. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a nagyképű párbajhős fejét. (9 támadással 1452 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+182 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 48 életpontot sebződik. Sárkánypengével néhányszor megkarcolod a nagyképű párbajhős fejét. (8 támadással 294 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 49 életpontot sebződik. A nagyképű párbajhős fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 248 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 221 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) Lovagi karddal néhányszor megcsapod a nagyképű párbajhős bal karját. (2 támadással 346 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 54 életpontot sebződik. Sárkánypengével kicsit megvágod a nagyképű párbajhős testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 57 életpontot sebződik. Jobbra-balra szökkenve osztja a nagyképű párbajhős nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 255 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) Jobbra-balra szökkenve osztja a nagyképű párbajhős nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 209 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.)
A nagyképű párbajhős még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 3 katonai kötszert. 21289 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-70 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3508, sebződés: 1089, gyógyulás: 465, összesen: -624 ÉP}
(Továbbmész...) [448,19] Folytatod sétádat a házak közt. A város szívében jársz.
ve 1447 5 | megveszed az 1447. tárgyat 5 |
ve 1443 26 | megveszed az 1443. tárgyat 26 |
f 1447 1443 | kísérletezel az 1447. tárggyal az 1443. tárggyal |
m 2 | mozogsz keletre |
be 728 | bemész a 728. épületbe |
kf 1351 | kézbeveszed/felveszed az 1351. tárgyat |
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy őstűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 138 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 72 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gömbvillám. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védelmez.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány bal első lábát. (8 támadással 382 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 35 életpontot sebződik. A lény villámokat köp rád. A villámok csak csiklandoznak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zafír sárkány jobb vállát. (5 támadással 863 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod támad. (47 életpontot sebezve.) Sárkánypengével súrolod a zafír sárkány testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (59 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A zafír sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A zafír sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (448,19)-> 16 arany, -2 ÉP], 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (448,19)-> 12 arany, -2 ÉP] és 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> 52 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1605, sebződés: 112, gyógyulás: 12, összesen: -100 ÉP}
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
(Továbbmész...) [450,21] Folytatod sétádat a házak közt. A hadikikötőbe tévedtél. Jobb, ha nem bámészkodsz túl sokat, mert könnyen pórul járhatsz!
ek 7 5 18 | t. energia kisütése: 7 5 18 |
be 729 | bemész a 729. épületbe |
kld 7 | küldetés végrehajtása 7 |
be 729 | bemész a 729. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Búcsút intesz, majt magad mögött hagyod a kikötőt. [5 pontot használtál fel, van még 692. Kapsz 6 VP-t.]
m 1 | mozogsz északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy őstűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 100 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 226 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiaspirál. 82 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az idegenvadász könnyűvértes testét. (8 támadással 388 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 52 életpontot sebződik. A lény gyors egymásutánban néhány precíziós vetőtűt lő ki rád. A becsapódástól 123 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra támadsz. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az idegenvadász bal oldalát. (10 támadással 1626 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+204 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 61 életpontot sebződik. Sárkánypengével végigvagdosod az idegenvadász testét. (8 támadással 631 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Tűzelementálod támad. (20 életpontot sebezve.) Ütések érik a mellkasodat. (5 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Az 5 idegenvadász megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (5 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Ütések érik a mellkasodat. (5 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Nem sikerült az 5 idegenvadász ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (5 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (5 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Az 5 idegenvadász fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (5 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Lovagi karddal megvagdalod az idegenvadász fejét. (7 támadással 1163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). Tűzelementálod támad. (46 életpontot sebezve.) Sárkánypengével épp hogy megvágod az idegenvadász jobb vállát. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 56 életpontot sebződik. Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A 2 idegenvadász ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A 2 idegenvadász pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.)
A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű, egy fűszertartó, egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (448,19)-> 12 arany, -2 ÉP], 5 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (448,19)-> 10 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] és 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. Szereztél 4 katonai kötszert. 25904 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-70 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4454, sebződés: 1038, gyógyulás: 617, összesen: -421 ÉP}
ek 109 1 | t. energia kisütése: 109 1 |
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
be 147 | bemész a 147. titkos labirintusba |
lm 13 15 18 | mozogsz 13 15 18 |
lm 20 22 23 | mozogsz 20 22 23 |
vv 205 299 299 | elmormolod a 205. varázslatot a 299. varázslatot a 299. varázslatot |
lm 25 28 28 | mozogsz 25 28 28 |
vv 299 299 109 | elmormolod a 299. varázslatot a 299. varázslatot a 109. varázslatot |
be 147 | bemész a 147. titkos labirintusba |
lm 4 7 9 | mozogsz 4 7 9 |
lm 10 11 | mozogsz 10 11 |
vv 299 299 109 | elmormolod a 299. varázslatot a 299. varázslatot a 109. varázslatot |
m 3 | mozogsz délkeletre |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Tökéletes csend ölel körül benneteket. (Varázsolni sem tudsz.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hallgatag térdeplő testét. (8 támadással 394 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 32 életpontot sebződik. A szörny szemeivel rád bámul. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Marokra fogva a lovagi kardot a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hallgatag térdeplő bal lábát. (10 támadással 1682 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+211 életerő). Tűzelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) Sárkánypengével megvagdalod a hallgatag térdeplő jobb lábát. (7 támadással 535 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 26 életpontot sebződik. A hallgatag térdeplő újból meg újból lesújt rád. (4 támadástól 541 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +109 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 térdeplő tülköt. (ld. enc.) 21837 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-70 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2712, sebződés: 541, gyógyulás: 391, összesen: -150 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 6 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 6 pontért |
NAGYKÉPŰ PÁRBAJHŐS (7022. ELLENFÉL) A ryuku nagyvárosokban épúgy tiltott párbajozni, ahogyan a Yaurr Királyság egész területén, ám az itteni városőrség nem veszi túl komolyan ezt a rendszabályt. A tehetős nemesi ifjoncok pedig (talán épp emiatt), minden kínálkozó alkalmat megragadnak a pengeváltásra. Bár ezek az összecsapások a legtöbbször csak az "első vérig" tartanak, mitsem számít a helyszín, a napszak, és a kiváltó ok. Ha szembetalálkozol egy cifra tunikás, hibátlan tradícionális fegyverzetben feszítő, nagyképű párbajhőssel, elegendő csupán az óvatlan szemkontaktus, és ő máris beléd köt majd! Természetesen nem láthat át az álcádon, mivel azonban te egyáltalán nem ismered az itteniek igencsak bonyolult párbajszabályait, jobb, ha halálig küzdesz ellene, nehogy kiderüljön a turpisság! |
FÉNYFALÓ GALÓCA (1446. TÁRGY) A közönséges galócákkal semmi dolgod, hisz köztudomásúlag erősen mérgezőek, de ezen kívül semmi hasznuk nincs. Amikor azonban először bukkansz erre a fantasztikusan színekben pulzáló növényre, nem tudod megállni, hogy egy-két pillanatot ne vesztegess rá, a drága kalandozó-idődből. Ha a fák lombkoronáján átszűrődő fény a dézsa méretű galóca-kalapra esik, az mintha végleg eltűnne, elveszne a felszínén. Hm, elég fura. Ez a gomba tényleg képes magába szívni a napfényt, és elraktározni azt! A fényfaló galóca kalapját egyetlen csavaró mozdulattal lekaphatod a tönkjéről, a KT 1447 paranccsal 2 TVP-ért. Érdekes, hogy amint leszakítottad, az eddigi élete során elnyelt fényt halvány derengés formájában, azonnal árasztani kezdi magából. No és hogy mire is jó ez a csípős szagú, menten rothadásnak induló gombakalap? Hááát, fejfedőnek biztosan nem. |
HÚSOS TERRATHUA (1442. TÁRGY) A ryuku szigetek áthatolhatatlan rengetegjeiben számtalan növényóriással találkozhatsz, de nem a harminc-negyven méter magas fák érdekesek igazán, hanem a rajtuk élősködő liánok. Az egyik ilyen parazita, a gyönyörű, fehér kancsóvirágokat hozó terrathua. A hatalmas szirmok közt rejtőző furfangos rovarcsapdák a tenyérnyi bogaraktól a hüvelyk méretű darazsakon át, az alig porszemnyi hangyákig minden ízeltlábúra veszélyt jelentenek. Persze azon túl, hogy szép, és megtizedeli a rovarfaunát, más haszna is van. A terrathua levele a természettudósok szerint ugyanis roppant hatékony gyógyszer. Ha úgy hozza a jókedved, leszakíthatod hát a terrathua férfitenyér méretű, húsos levelét 1 TVP árán (KT 1443 paranccsal), és a többi felhalmozott lim-lom közé rakhatod. |
GALÓCAPÁLINKA (1474. TÁRGY) Addig-addig forgatod a fényfaló galóca leszakított kalapját, amíg korszakalkotó ötleted nem támad. Mi lenne, ha főznél belőle egy igazán szuper pálinkát? A gombakalapot össze kell aprítani, majd jócskán megpakolni a terrathua aromás levelével (ebből négy darabot tégy bele). A sikerhez tíz csepp vízre, és a varázsitalfőzésre lesz még szükséged, no meg egy zergenye tölcsérre, mint tartóra. A lötty leforralása 12 TVP-t vesz igénybe, és a felsorolt anyagokból 8 korty gombapárlat keletkezik, pont egy egész tölcsérre való! A pálinkafőzéshez a KT 1474 <legyártandó galócapálinkák száma> parancsot add ki. (Mindig 8-szor valamennyi pálinka képződik, ez legyen a 2. paraméter.) Egy adag jóféle galócapálinka képes alaposan megtisztítani a szervezeted, próbáld csak ki! (A H 1474 parancsnak második paramétert is megadhatsz, akkor annyi adagot fogyasztasz a galócapálinkából.) |
IDEGENVADÁSZOK (7027. ELLENFÉL) Ha egy jól szervezett társadalomban felüti fejét egy új jelenség, a legtöbbször igen hamar megszületik arra a megfelelő megoldás is. Az idegenvadászok csapata közvetlenül a ryuku városok vezetésétől kapja a zsoldját. Magas szinten képzett harcosokból, mágusokból, íjászokból verbuválódó csapatról van szó, akiknek semmi más dolguk nincs álló nap, mint vadászni a városukba vetődő, álcázott idegeneket. Szerencsére egy-egy városban több idegenvadász különítmény is ténykedhet, és igen féltékenyek egymás sikereire. Ezért nem valószínű, hogy világgá fogják kürtölni, épp kinek az álcája mögött fedeztek fel lapító idegent. Persze nem csak rejtőző ghallaiakra vadásznak, hanem más létsíkok eltévedt bestiáira, idézett, és elszabadult szörnyekre, küldetésben járó teriádokra, és az árnyvilág résein át a valóságba szökdöső szellemekre is. Az idegenvadászok - talán pont ezért -, semmin nem lepődnek meg, és habozás nélkül szállnak szembe bármilyen ellenféllel! Taktikájuk, hogy az íjászok és a mágusok a háttérből fedezik a közelharcba bocsátkozó kardművészeket, így azon elmélkedni, hogy vajon hogyan lenne érdemes harcolni ellenük, merő időpocsékolás. |
HALLGATAG TÉRDEPLŐ (888. SZÖRNY) Vadtrollnak látszik első pillantásra, pedig ennek a széles vállú meláknak semmi köze a ghallai föld-gyermekekhez. Hosszú, bozontos hajából csak a hátrafelé ívelő, csavaros tülke látszik ki, egyébként még az arcát is eltakarja. Rongyait az idő, no meg a szenny már rég felismerhetetlen színűvé változtatta. Leggyakrabban egy furcsa, meditációs pózban találkozhatsz vele, ahogyan egy nagyobb fa, vagy szikla oldalának hajtva homlokát, csendben térdepel, valószínűleg innen kapta a nevét. E remeték szinte egész életüket magányosan élik, és soha, senki nem hallott még egyetlen térdeplőt sem megszólalni. Ha netán arra vetemednél, hogy megzavarj egyet közülük... hát az nagy botorság lenne! |
TÉRDEPLŐ TÜLÖK (1440. TľRGY) Ha egy hallgatag térdeplő hosszú, csavaros tülkét lemetszed, egy üreges tárolóeszközhöz jutsz. Nem kell mást tenni vele, mint megtisztogatni, aztán kitenni a napra, hogy jól kiszáradjon. Kipróbáltad, 20 korty víz fér bele, és nagyszerűen lehet belőle kortyolgatni. Talán odahaza, a kocsmában felvághatsz majd a térdeplő trófeáddal, ha ezt használod a kétes tisztaságú cserépkorsók, és csorba ónbögrék helyett. De kalandozás közben a víz tárolására ott a vizestömlőd, a tülköt inkább nem erre használod. Talán majd később rájössz, hogy mire. |
Erő: | 88 (113) | Szint: | 56 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 191 cm |
IQ: | 76 (106) | Támadás: | 115 (121) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 70 kg |
Ügyesség: | 78 (100) | Védekezés: | 137 (148) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 53/146 év |
Egészség: | 74 (100) | Életpont: | 3096/2947 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 13 |
Szerencse: | 81 (130) | Varázspont: | 3574/3574 | Pénz: | 25887 arany | Kép. pont: | 65 |
Tudatpont: | 93/71 | Pszi pont: | 1479/1823 | Halhatatlanság: | 41 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 15/82 | ökölvívás: | 12/91 | szúrófegyverek: | 2/95 |
vágófegyverek: | 65/4 | ütőfegyverek: | 37/81 | lőfegyverek: | 23/19 |
dobófegyverek: | 48/54 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: Alkotó kalapács (#921) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílvessző (#108) (10 -24.); teriád tőr (#1277) (25 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp lovagi kard fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/69 | 2. nyomkövetés: | 116/80 (+5%) | 3. lopás: | 1/34 |
4. mászás: | 53/59 | 5. hajózás: | 35/70 (+11%) | 6. csapdakészítés: | 43/77 (+6%) |
7. csapdaészlelés: | 33/99 | 8. gyógyítás: | 137/21 | 9. titkosírás: | 9/88 |
10. felderítés: | 41/5 | 11. szörnyidomítás: | 21/10 | 12. taumaturgia: | 267/7 (+26%) |
13. szerencsejáték: | 9/54 | 14. versengés: | 25/46 | 15. zene: | 16/62 |
16. szörnyismeret: | 77/15 | 17. pszi: | 141/74 (+2%) | 18. zárnyitás: | 57/54 (+5%) |
19. vadászat: | 5/44 | 20. vitalitás: | 12/1 | 21. bányászat: | 48/69 (+1%) |
22. úszás: | 22/61 | 23. főzés: | 15/32 | 24. őstaumaturgia: | 31/54 (+6%) |
25. csapatmunka: | 12/1 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 42 | |||
2. támadás bónusz: 1 | 5. varázslat sebzés: 5 | 6. regeneráció: 5(6) | 10. vp regeneráció: 5(6) |
11. kincskeresés: 5 | 16. tulajdonságpajzs: 4 | 17. mágiaerő: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
gyógyítasz 75% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 100 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 200 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot ), zergenye tölcsért (#1445) (max. 5 darabot ) |
elfogod mutáns hegyitrollt (#859) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Szörnykeresés: tl'urlang keresővel Dl'orkhaugrukot. |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), trikornis herceg (#261), purifikátor császár (#393), zafír sárkány (#329), éjfattyak (#9096), Dl'orkhaugruk (#425), élőholt drakolder (#628), dűnelord (#341) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
9375. szövetség (#9375), tleikan áruló (#606), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ősi harcmodor (#287, 120 VP) | varázspajzs (#288, 55 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | hangcsapás (#344, 95 VP) | keltetés (#347, 200 VP, 25 TVP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | sebezhetőség (#366, 50 VP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
távolbalátás (#374, 40 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP) | fegyvertánc (#391, 60 VP) | vérfürdő (#392, 80 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) |
árnyak segítsége (#270, 24 VP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) |
pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) | pszi meditáció (#299, 100 PP) |
önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) | agybénítás III (#302, 25 PP) |
önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | tudatháló (#304, 35 PP) | belső idő (#305, 0 PP) |
mentális tükör (#306, 40 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | ősjég (#311, 100 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) |
szingulár. védelem (#322, 50 VP) | redukció (#365, 80 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +62 vp 80 költség alatt; taumaturgia: +62 vp 80 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (144,7,3) | szürkeáll. aktiv (#71) | láth. észlelése (#78) | hadiszerencse III (#59) |
tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) | varázsenergia (#161) | tárgyvédelem (#178) |
csupasz izom (#28) | Morgan rúnája (#363) | nagyobb agypajzs (#120) | esszenciavédelem 2 (#188) |
önanalízis III (#303) | pszi-ernyő III (#297) | elme dominanciája (#247) | tűzmágia (#157) |
vámpirizáció (#1) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
őstűz (#310), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 36, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | tűzgolyó (#155) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | |
tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | kreiton jótündér (#538) | agybénítás II (#246) | >> | smaragdvámpír (#605) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | energiaelementál (#577) | direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | |
halálos érintés (#271) | >> | rothadó borzalom (#633) | éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | |
méregfelhő II (#193) | >> | fényhozó (#602) | bo'adhun csapás (#266) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | |
halálos érintés (#271) | >> | templomos lovag (#587) | bo'adhun csapás (#266) | >> | ősöreg Orkhan Thai (#726) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | negatív elementál (#734) | halálos érintés (#271) | >> | zg'umrad facsaró (#738) | |
halálos érintés (#271) | >> | ud'mroag tépő (#741) | halálos érintés (#271) | >> | teriád főmágus (#808) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 36, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
mentális tükör (#306) | >> | cunami teknős (#944) | fehér glóbusz (#47) | >> | sangin yeti (#857) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | og'hlobn mészáros (#742) | elektromos pajzs (#51) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | elektromos pajzs (#51) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | elektromos pajzs (#51) | >> | káoszdémon (#547) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kreiton jótündér (#538) | elnyelés (#236) | >> | nők (#999) | |
elnyelés (#236) | >> | férfiak (#998) | elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | tompítás (#40) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
felcsermanó (#7020) státusz: OK |
dűnelord (#341) státusz: OK |
HŐSTETTEID |
Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől. |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 4. Legjobb pontszámod: 135. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: tudati jel (109) gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) kihívás (206) önismeret (236) sötét tekercs (260) a butaság ára (273) düh (289) a halál angyala (304) inkvizítor korbács (342) hármas szövetség (383) a mágia szeretete (393) inkvizítori rangs. (402) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) OK tudati ismétlés (519) OK tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 170 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 885 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 4 | fáklya (#36) | 1 | Harcosok Könyve (#719) | |||
3 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | jégkristály (#593) | 14 | kaja (#2) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | raaba-főzet (#937) | |||
2 | sötét ital (#284) | 3 | súlyzó (#347) | 2 | tarantulakarom (#887) | |||
1 | teknőstojás (#1514) | 1 | tükör (#43) | 22 | varkaudar csont (#1113) | |||
38 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
59 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | főnixtoll (#563) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 5 | galóca kalap (#1447) | 7 | katonai kötszer (#1508) | |||
1 | madártoll (#112) | 4 | sárkánypikkely (#292) | 1 | térdeplő tülök (#1440) | |||
1 | teriád méreg (#1379) | 5 | terrathua levél (#1443) | 1 | zergenye tölcsér (#1445) |