Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. aug. 13. 9h:22' EZ A 824. JÁTÉKHETED, 651. FORDULÓD 825. játékheted kezdete: aug. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 39 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5661 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 112. varázslatot a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 296. varázslatot a 297. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 4. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 211. varázslatot a 182. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 443. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1101. tárgyat a 745. tárgyat |
* 8. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat |
* 10. KP: | használod az 1253. tárgyat a 841. tárgyat az 1534. tárgyat |
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 1025 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +56 életerő. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 3482 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1025, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Üdvözlésképpen egy vérbeli borzongás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel meghorzsolod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Ököllel gyengén megütöd a quwarg szabotőr bal első lábát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1433 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 1008 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy tisztítótűz varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
A következő kincseket találtad: 2 púderkő [púderkő ->eldobod] és 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 4705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1008, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
v 75 294 | elmormolod a 75. varázslatot |
le 511 | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
kf 839 | kézbeveszed/felveszed a 839. tárgyat |
fkt 929 60 1 | felt. készítesz a 929. tárgyat (60 darabot) |
fkt 934 60 1 | felt. készítesz a 934. tárgyat (60 darabot) |
ftv 233 850 | felt. tám/véd. varázslat a 233. varázslatot a 850. szörnyet |
ftv 33 850 | felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a 850. szörnyet |
ftv 248 851 | felt. tám/véd. varázslat a 248. varázslatot a 851. szörnyet |
h 1168 16 | használod az 1168. tárgyat |
v 21 15 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 96 187 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[187,60] Épületek tűnnek fel.
be 631 1 | bemész a 631. épületbe |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyengén megütögeted az aranyfecske testét. (4 támadással 768 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+154 életerő). Transzformálsz! (+76 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel meghorzsolod az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Fényaurád 8 sebzést okoz. Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő súlyzó felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 75 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a Démonölőt, szereztél 97 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 918, sebződés: 78, gyógyulás: 185, összesen: +107 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
im 0 1 | imádkozol |
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. Semmi hatás! Elszántan a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel néhányszor súrolod az őrjáratozó katona bal oldalát. (6 támadással 1137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+228 életerő). Transzformálsz! (+113 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel épp hogy eltalálod az őrjáratozó katona testét. Kritikus ütés! (1 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Fényaurád működik (5 ép-t sebezve). Bár ügyesen védekezel, a 12 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (11 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a 12 őrjáratozó katona száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. 10328 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1332, sebződés: 40, gyógyulás: 272, összesen: +232 ÉP}
h 949 39 | használod a 949. tárgyat |
h 949 39 | használod a 949. tárgyat |
m 1 1 7 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északnyugatra |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 13 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel néhányszor épp csak megérinted az őrült varázsló testét. (2 támadással 382 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Transzformálsz! (+38 varázspont.) Ököllel meghorzsolod az őrült varázsló bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) A fényaura 12 ép-t sebez. Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 7 spiritusz és egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2607 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 489, sebződés: 15, gyógyulás: 99, összesen: +84 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[280,121] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-25 életpont). A földön meglátsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg agyfürkész lehet. {pusztító végzet varázslat nem hat rá.} Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 429 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sivatagi vihar. 60 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 mihlanil dobótőr. Ez mellément. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel párszor súrolva eltalálod a quwarg széltáncos bal szárnyát. (10 támadással 1678 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+336 életerő). Transzformálsz! (+83 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel párszor súrolva eltalálod a quwarg széltáncos bal oldalát. (8 támadással 990 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+199 életerő). Transzformálsz! (+49 varázspont.) Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 398 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +80 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg széltáncos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 quwarg igazgyöngy. 26947 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3104, sebződés: 458, gyógyulás: 619, összesen: +161 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Megjelenik egy lidérc! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 512 életpontot sebeztél. Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 112 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. 122 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 66 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 8 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcmágus jobb oldalát. (8 támadással 509 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhányszor súrolod a quwarg harcmágus testét. Kritikus ütés! (8 támadással 1934 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+387 életerő). Transzformálsz! (+96 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel meghorzsolod a quwarg harcmágus testét. (1 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) A fényaura 5 ép-t sebez. Marásokat ejt rajtad a quwarg harcmágus. (2 támadástól 409 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +82 ÉP.) A lidérc rád támad! (3 támadással 64 ép-t sebzett.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy átok varázslatot. (Sebeid az átok hatása alatt feleolyan gyorsan gyógyulnak.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25327 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3106, sebződés: 773, gyógyulás: 501, összesen: -272 ÉP}
(Továbbmész...) [279,120] A terep továbbra is ritka erdő. A területet néhol teljesen kopárra rágták a quwargok. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-49 életpont). Nocsak, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg b.háborító közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. { sav alapú varázslat nem hat rá.} {támadása: 135.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 8 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg b.háborító testét. (8 támadással 496 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Ököllel párszor súrolva eltalálod a quwarg b.háborító nyakát. Kritikus ütés! (10 támadással 1901 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+190 életerő). Transzformálsz! (+95 varázspont.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a quwarg b.háborító jobb vállát. (8 támadással 507 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) Fényaurád 12 sebzést okoz. A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 182 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 279 életpontot vesztettél. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel néhányszor súrolod a quwarg b.háborító bal hátsó lábát. (5 támadással 960 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Transzformálsz! (+48 varázspont.) Ököllel súrolod a quwarg b.háborító jobb első lábát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Fényaurád 11 sebzést okoz. A quwarg b.háborító csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 185 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 334 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +56 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24083 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3960, sebződés: 980, gyógyulás: 422, összesen: -558 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a quwarg b.háborító testét. Kritikus ütés! (8 támadással 587 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a quwarg b.háborító bal oldalát. (9 támadással 1668 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+167 életerő). Transzformálsz! (+76 varázspont.) Ököllel néhányszor súrolod a quwarg b.háborító testét. (8 támadással 556 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. A quwarg b.háborító megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 208 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 274 életpontot vesztettél. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel párszor megpöccinted a quwarg b.háborító fejét. (7 támadással 1349 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). Megelőző ütés! Ököllel csak érinted a quwarg b.háborító testét. Kritikus ütés! (1 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). A quwarg b.háborító csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 231 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 287 életpontot vesztettél. A quwarg b.háborító összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +56 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25865 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4314, sebződés: 1000, gyógyulás: 464, összesen: -536 ÉP}
v 75 294 | elmormolod a 75. varázslatot |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel párszor súrolva eltalálod az aranyfecske bal vállát. (4 támadással 777 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+156 életerő). Megelőző ütés! Ököllel csak érinted az aranyfecske jobb vállát. (1 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Fényaurád 11 sebzést okoz. Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 74 életpontot vesztettél. Az aranyfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +56 életerő. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 99 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 926, sebződés: 75, gyógyulás: 186, összesen: +111 ÉP}
h 697 2500 | használod a 697. tárgyat |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Lakott területre érkeztél.
be 497 8 1 | bemész a 497. épületbe |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 28 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyengén megütögeted a varkaudar varázsló testét. (2 támadással 383 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Ököllel gyengén megütöd a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A fényaura 16 ép-t sebez. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 24 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2426 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 475, sebződés: 52, gyógyulás: 95, összesen: +43 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 413 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 mihlanil dobótőr. Ellenfeled könnyedén félreüti! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel párszor súrolva eltalálod a vark. kardtáncos jobb lábát. (5 támadással 959 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+192 életerő). Megelőző ütés! Ököllel meghorzsolod a vark. kardtáncos fejét. (1 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). Sajnos nem sikerült a vark. kardtáncos minden csapását hárítanod. (4 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9666 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1529, sebződés: 54, gyógyulás: 236, összesen: +182 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 453 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 mihlanil dobótőr. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Alaposan megsorozod a vark. kardtáncos testét. (8 támadással 484 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhányszor súrolod a vark. kardtáncos testét. (3 támadással 571 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Ököllel meghorzsolod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Fényaurád 29 sebzést okoz. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A vark. kardtáncos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9666 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1612, sebződés: 69, gyógyulás: 149, összesen: +80 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 36 életpontot vesztettél. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod az ében hadúr testét. (8 támadással 484 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (16 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel néhányszor épp csak megérinted az ében hadúr jobb karját. (2 támadással 382 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Ököllel megpöccinted az ében hadúr jobb karját. Kritikus ütés! (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Fényaurád működik (18 ép-t sebezve). Előrehajolva csap az ében hadúr, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az ében hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP] 8324 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 979, sebződés: 55, gyógyulás: 101, összesen: +46 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (23 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel néhányszor súrolod a varkaudar iszákos bal lábát. (3 támadással 578 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Megelőző ütés! Ököllel épp hogy eltalálod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ellenfeled 14 pontot sebződik a fényaurától. A varkaudar iszákos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 varkaudar pálinka. 3423 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 736, sebződés: 26, gyógyulás: 148, összesen: +122 ÉP}
Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy inst.szingularitás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 8 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a magnetikus praglonc testét. Kritikus ütés! (8 támadással 448 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a magnetikus praglonc fejét. Kritikus ütés! (2 támadással 446 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Ököllel megpöccinted a magnetikus praglonc jobb lábát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A magnetikus praglonc elhibázza az ütést csápjával. A magnetikus praglonc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 praglonc hártyát. [praglonc hártya ládikóba-> (143,61)-> 200 arany, -2 ÉP] 8186 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 964, sebződés: 2, gyógyulás: 107, összesen: +105 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 22 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel párszor megpöccinted a varkaudar varázsló görnyedt testét. (2 támadással 391 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod a varkaudar varázsló bal lábát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fényaurád működik (32 ép-t sebezve). Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 26 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2426 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 492, sebződés: 48, gyógyulás: 95, összesen: +47 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 421 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a csataremák fejét. (8 támadással 482 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ököllel párszor súrolva eltalálod a csataremák bal vállát. (5 támadással 734 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+147 életerő). Megelőző ütés! Ököllel súrolod a csataremák feléd kúszó csápját. (1 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. Csápok szívnak vért a combjaidból. (12 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Nem akarsz kinyúlni. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1785, sebződés: 18, gyógyulás: 184, összesen: +166 ÉP}
m 6 7 1 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északkeletre |
(Továbbmész...) [142,60] Folytatod sétádat a házak közt.
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[279,120] Vált a terep: ritka erdőben vagy. A területet néhol teljesen kopárra rágták a quwargok. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-59 életpont). Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy quwarg b.háborító közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. { sav alapú varázslat nem hat rá.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a quwarg b.háborító testét. (8 támadással 492 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ököllel gyengén megütögeted a quwarg b.háborító testét. (10 támadással 1422 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+285 életerő). Ököllel néhány helyen meghorzsolod a quwarg b.háborító jobb oldalát. (8 támadással 544 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 205 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 280 életpontot vesztettél. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel párszor súrolva eltalálod a quwarg b.háborító nyakát. (9 támadással 1621 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+325 életerő). Megelőző ütés! Ököllel csak érinted a quwarg b.háborító jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. A quwarg b.háborító csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 217 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 257 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a quwarg b.háborító száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25114 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4259, sebződés: 959, gyógyulás: 789, összesen: -170 ÉP}
Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 403 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a quwarg gigász testét. Kritikus ütés! (8 támadással 440 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel párszor súrolva eltalálod a quwarg gigász bal első lábát. (10 támadással 1978 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+396 életerő). Ököllel néhányszor súrolod a quwarg gigász jobb oldalát. (8 támadással 593 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A quwarg gigász egy lendületes ütése a bal karodba csapódik. (1 támadástól 357 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +72 ÉP.) A szörny megtipor. 113 életpontot vesztettél. A quwarg gigász megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 360 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +72 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel párszor súrolva eltalálod a quwarg gigász fejét. Kritikus ütés! (2 támadással 482 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Ököllel csak érinted a quwarg gigász testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A quwarg gigász rávág a derekadra. (1 támadástól 252 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 115 életpontot vesztettél. Ocsmány csáprágóját a quwarg gigász hasadba mélyeszti. (1 támadástól 316 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +64 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A quwarg gigász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +56 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 33378 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3988, sebződés: 1513, gyógyulás: 887, összesen: -626 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 7 1 7 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, északnyugatra |
Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 hajító csillag. Alaposan megsorozod a quwarg b.háborító testét. (8 támadással 539 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel párszor megpöccinted a quwarg b.háborító bal oldalát. (9 támadással 1716 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+344 életerő). Ököllel gyengén megütögeted a quwarg b.háborító testét. (8 támadással 522 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). A fényaura 10 ép-t sebez. A quwarg b.háborító csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 221 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 278 életpontot vesztettél. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a quwarg b.háborító testét. Kritikus ütés! (9 támadással 2024 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+405 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod a quwarg b.háborító bal oldalát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). A quwarg b.háborító csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 249 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 257 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +56 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 29536 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4886, sebződés: 1005, gyógyulás: 967, összesen: -38 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 395 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sivatagi vihar varázslatot lő rád. 60 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 hajító csillag. Nem találtad el. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a quwarg széltáncos hártyás szárnyát. (10 támadással 1674 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+335 életerő). Ököllel párszor megpöccinted a quwarg széltáncos hártyás szárnyát. (8 támadással 498 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Fényaurád 9 sebzést okoz. Csípések, marások zuhognak védtelen testedre! (2 támadástól 562 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +113 ÉP.) Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a quwarg széltáncos nyakát. (10 támadással 1680 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+337 életerő). Megelőző ütés! Ököllel néhányszor súrolod a quwarg széltáncos vörös páncélját. (2 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Fényaurád 12 sebzést okoz. Képtelen vagy védeni a quwarg széltáncos minden támadását! Harapásai a legérzékenyebb pontokat találják. (2 támadástól 569 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +114 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +56 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 quwarg igazgyöngy. 38163 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4512, sebződés: 1191, gyógyulás: 1052, összesen: -139 ÉP}
(Továbbmész...) [279,118] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-83 életpont). Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg harcmágus közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. { energia alapú varázslat nem hat rá.} {max. életpontja: 3946-4705.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Megjelenik egy lidérc! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 503 életpontot sebeztél. Egy savhurrikán II varázslatot dob rád a másik. 271 életpontot vesztettél. Egy ősi hurrikán varázslatot dob rád a másik. 734 életpontot vesztettél. Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 97 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel párszor súrolva eltalálod a quwarg harcmágus testét. Kritikus ütés! (10 támadással 2421 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+485 életerő). Megelőző ütés! Ököllel néhányszor súrolod a quwarg harcmágus testét. (8 támadással 1184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+237 életerő). Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Képtelen vagy védeni a quwarg harcmágus minden támadását! Harapásai a legérzékenyebb pontokat találják. (2 támadástól 578 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +116 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 53 életpontot vesztettél. A lidérc rád támad! (3 támadással 64 ép-t sebzett.) Távolról átok varázslatot lő rád a másik. (Sebeid az átok hatása alatt feleolyan gyorsan gyógyulnak.) A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel párszor súrolva eltalálod a quwarg harcmágus fejét. (4 támadással 768 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Ököllel gyengén megütöd a quwarg harcmágus testét. Kritikus ütés! (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Fényaurád 8 sebzést okoz. A szörny frontális támadást indít a jobb lábad és kezed ellen csáprágójával. (2 támadástól 607 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +122 ÉP.) A lidérc rád támad! (3 támadással 74 ép-t sebzett.) 303 életpontot vesztettél. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) Ellenfeled rovarfelhő II varázslatot lő rád. 335 életpontot vesztettél. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!)
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 4989, sebződés: 3116, gyógyulás: 1047, összesen: -2069 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Megjelenik egy lidérc! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 470 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 113 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy ősi hurrikán varázslatot dob rád a másik. 730 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi hurrikán varázslatot. 375 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 470, sebződés: 1218, gyógyulás: 0, összesen: -1218 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Megjelenik egy lidérc! Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 506 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. 106 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 117 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled átok varázslatot lő rád. (Sebeid az átok hatása alatt feleolyan gyorsan gyógyulnak.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a quwarg harcmágus jobb első lábát. (10 támadással 1971 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+197 életerő). Ököllel gyengén megütögeted a quwarg harcmágus testét. Kritikus ütés! (8 támadással 776 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). A fényaura 11 ép-t sebez. A quwarg harcmágus rágószerve borzalmas sebeket váj hasadba. (2 támadástól 641 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +129 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 49 életpontot vesztettél. A lidérc rád támad! (3 támadással 71 ép-t sebzett.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi hurrikán varázslatot lő rád. 392 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +56 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3264, sebződés: 1376, gyógyulás: 406, összesen: -970 ÉP}
(Továbbmész...) [278,117] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. A föld meg-megremeg, a quwargok keményen dolgoznak alattad. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-83 életpont). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy lélegző tátikát. (ld. enc.) Utad során felfedezel egy holdfű csomót. (ld. enc.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy árvalányhaj tőt. (ld. enc.) Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +56 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Gyorsan rájössz, hogy nem voltál elég gyors. A szörny észrevett. Egy quwarg agyfürkész közeledik feléd! {pusztító végzet varázslat nem hat rá.} {támadása: 253.} A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 414 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. A Kitérés Művészetének technikáját használod, hogy elugorhass a szörny lehelete elől. Elrepül 8 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a quwarg lázhozó jobb lábát. (8 támadással 528 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (54 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a quwarg lázhozó nyakát. (10 támadással 1960 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+196 életerő). Ököllel néhányszor épp csak megérinted a quwarg lázhozó jobb vállát. (8 támadással 617 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Fényaurád 9 sebzést okoz. Marásokat ejt rajtad a quwarg lázhozó. (2 támadástól 261 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled regenerálódik! Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel párszor súrolva eltalálod a quwarg lázhozó bal lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 1205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Ököllel súrolod a quwarg lázhozó testét. Kritikus ütés! (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A fényaura 6 ép-t sebez. Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg lázhozó többször is megmar! (2 támadástól 246 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A quwarg lázhozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +56 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 31289 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4835, sebződés: 561, gyógyulás: 496, összesen: -65 ÉP}
v 75 294 | elmormolod a 75. varázslatot |
m 1 | mozogsz északkeletre |
p 195 7 | használod a 195. pszi képességet |
ek 503 281 123 | t. energia kisütése: 503 281 123 |
v 75 294 | elmormolod a 75. varázslatot |
ek 40 10 | t. energia kisütése: 40 10 |
ef 10 526 | energia fejlesztése 10 |
vv 161 79 167 | elmormolod a 161. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 6 | imádkozol |
szk 610 | keresed a 610. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 326. varázslatot |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat |
LÉLEGZŐ TÁTIKA (1904. NÖVÉNY) A tátika egy ragadozó növény. Persze rád nézve teljesen veszélytelen, hiszen csak az ujjbegynyi legyeket, vagy hangyákat tudja elkapni. Állítólag a főzete gyógyító erejű, és még az olyan rettegett betegségeket is orvosolja, mint a mocsárláz, a sivatagi vakság, és a hurutos fulladás (ez utóbbi kórságra való tekintettel nevezték el "lélegző" tátikának. Ha gyűjteni akarsz a különleges virágkelyhekből, elő kell kapnod a mászó felszerelésedet, és a KT 1905 parancsot kell kiadnod 3 TVP-ért. Sem különleges vágóeszköz, sem tartó nem szükséges ehhez, egyszerűen elpakolhatod a zsákod aljára. Egy tőről fordulónként max. hat tátika bibe gyűjthető. |
HOLDFŰ CSOMÓ (1906. NÖVÉNY) A holdfű csak és kizárólag a nerub dzsungelben nő, azokon a tisztásokon, ahol elegendő napfény jut el a talajszintre. A nerub sámánok és méregmesterek néhány helyen szánt szándékkal hoznak létre ilyen kis tisztásokat, hogy a holdfű teret kapjon a növekedéshez. Féltő gonddal védik, és nevelgetik ezt az igénytelennek és teljesen átlagosnak tűnő fűfélét. Biztos okuk van erre. Ha akarsz egy csomót te is leszakíthatsz belőle, és elteheted későbbre, hátha jó lesz valamire. Ez 1 TVP-be kerül, és nincs korlátozva, hogy egy tisztásról hány csomót szakíthatsz le. Sajnos azonban rendkívül gyorsan romlik az állaga, ezért még abban fordulóban el is kell használnod, amikor leszedted, különben tönkremegy, és ki kell dobnod. A holdfű nem adható át másnak. |
ÁRVALÁNYHAJ TŐ (1908. NÖVÉNY) Természetesen nem egy szegény elárvult kislány hajáról van szó, hanem egy furcsa növényről, amely a nerubok által uralt sűrű erdőkben található. A fákról alácsüngő selymes tapintású, pókhálószerű valami, valójában a növény gyökere. A párás levegőből rajtuk keresztül "lélegzik" a növény, így szívja fel a létezéséhez szükséges nedvességet. A begyűjtéséhez nem kell különösebb szakértelem, csak némi türelem (2 TVP-nyi idő). A gombolyagba gyúrt árvalányhajat pedig nem nehéz tárolni, tartó nem szükséges ehhez. És hogy miért is érdemes mindezt megtenni? Nos az árvalányhaj egy igen érdekes varázsitalnak az egyik alapanyaga. |
Erő: | 106 (142) | Szint: | 54 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 87 (106) | Támadás: | 82 (91) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 85 (107) | Védekezés: | 144 (156) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 42/58 év |
Egészség: | 87 (115) | Életpont: | 2112/1578 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 88 (120) | Varázspont: | 3629/2777 | Pénz: | 5610 arany | Kép. pont: | 107 |
Tudatpont: | 61/0 | Pszi pont: | 987/190 | Halhatatlanság: | 17 % | EFejl: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/44 | ökölvívás: | 58/10 (+10%) | szúrófegyverek: | 26/8 |
vágófegyverek: | 31/86 | lőfegyverek: | 3/55 | dobófegyverek: | 41/56 (+1%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); hajító csillag (#939) (30 -); hajító csillag (#939) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
278,117 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 281,123 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 46/11 | 2. nyomkövetés: | 168/28 (+14%) | 3. lopás: | 1/24 |
4. mászás: | 34/5 | 5. csapdakészítés: | 40/40 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 21/0 |
7. gyógyítás: | 112/18 | 8. titkosírás: | 16/23 | 9. felderítés: | 31/73 |
10. szörnyidomítás: | 12/15 | 11. teológia: | 264/93 (+40%) | 12. taumaturgia: | 180/3 (+65%) |
13. szerencsejáték: | 9/40 (+3%) | 14. versengés: | 26/13 | 15. harcművészetek: | 65/13 |
16. zene: | 40/7 (+100%) | 17. szörnyismeret: | 72/42 | 18. pszi: | 76/28 (+18%) |
19. zárnyitás: | 26/97 | 20. vadászat: | 16/64 | 21. vitalitás: | 5/86 |
22. bányászat: | 49/29 | 23. testépítés: | 55/5 | 24. úszás: | 17/68 |
25. főzés: | 26/39 (+10%) | 26. ősteológia: | 1/77 | 27. csapatmunka: | 4/38 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 77 | |||
2. támadás bónusz: 4 | 3. védekezés: 1 | 5. varázslat sebzés: 3 | 6. regeneráció: 1(3) |
10. vp regeneráció: 5(6) | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért |
készítesz hajító csillagot (#939) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 15 darabot ), mihlanil dobótőrt (#599) (max. 8 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 150 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer), csillagbotot (#929) (max. 60 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 60 darabot ) |
mászol max. 900 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 36, max: 50) |
halálelementál (#279), bűbájlidérc (#761), átokosztó (#372), zombi mágus (#389) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), zafír sárkány (#329), öregedést okozó lények (#9095), Strissha (#528) (csak egyszer), tüskés gigaféreg (#256), halálmadár (#351), élőholt quwarg (#202), kisebb quwarg isten (#213), quwarg nagymester (#214), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg felderítő (#299), ősquwarg (#300), quwarg szabotőr (#301), quwarg lázhozó (#478), quwarg széltáncos (#540), quwarg szellem (#676), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg tűzköpő (#678), Quwaxotix (#961), aranyfecske (#283), Quwargamanga (#963), quwarg parafenomén (#248), Alkotó (#578), kyorg őrgólem (#567), Teremtő (#579), Rém (#315), sötét ölész (#314), nekromanta kóborló (#596), halált okozó lények (#9098), varkaudar pusztító (#7134), quwarg ősmágus (#302) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
fagymágus (#650), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), elmeszonda (#487), quwarg agyfürkész (#745), vg'axtol torzító (#416) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | |
Ősteológia varázslataid | ||
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +167 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +91 vp 26 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 140 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (111,50,1) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
csupasz izom (#28) | önanalízis (#296) | pszi-ernyő III (#297) | kí koncentráció (#69) |
esszenciavédelem 2 (#188) | fényaura (#211) | Symulf rúnája (#182) | óriáserő (#53) |
harci induló (#443) | nagyobb agypajzs (#120) | tárgyvédelem (#178) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse III (#59) | átok (#294) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), puha ütés (#60), háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | massza (#217) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
háló (#186) | >> | Chara-din fattya (#236) | háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | tűzgolyó (#155) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | armageddon (#218) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
háló (#186) | >> | öregedést okozó lények (#9095) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
tűzgolyó (#155) | >> | 32. szintű lényekre | háló (#186) | >> | káoszdémon (#547) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | bo'adhun csapás (#266) | >> | animált korall (#445) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | quwarg ősmágus (#302) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | quwarg nagymester (#214) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | varkaudar őslich (#402) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | fényhozó (#602) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg b.háborító (#850) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | quwarg harcmágus (#851) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
2.) Semmisíts meg 10 Rémet, a gonoszság megelevenedett teremtményeit! (számláló: 3) |
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld védekezés képességedet legalább 4-es szintre! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1517, pontszámod: 24657. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 felderítő, 2 szabotőr, 8 harcos, 4 királynő, 1 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 14. Legjobb pontszámod: 153. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kasztropl. trafó (145) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) kritikus ütés (240) tisztelet a mest. (246) a butaság ára (273) harcművész iskolák (317) az élet forrása (337) földmágia (357) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK varázslómester (508) OK tudatkinézis II (511) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) OK tudati ismétlés (519) OK tudati gyorsítás III (520) OK vakmerőség (526) belefejlesztettél: 37 TU. szükséges még: 73 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1210 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 20 | kaja (#2) | 2 | madártoll (#112) | |||
5 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2467 | arany (#50) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 39 | csillagbot (#929) | |||
1 | gyógykenőcs (#313) | 20 | hajító csillag (#939) | 19 | isteni könnycsepp (#260) | |||
39 | pézsmatökmag (#934) | 2 | quwarg igazgyöngy (#912) | 6 | spiritusz (#170) | |||
1 | varkaudar pálinka (#1137) | 39 | víz (#27) |