64. forduló, 66. forduló, Ezüstfarkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. nov. 13. 9h:08'
EZ A 764. JÁTÉKHETED, 65. FORDULÓD
765. játékheted kezdete: nov. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5957
SZÁMLA : XXXX

EZÜSTFARKAS KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [86,51] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 Brod buzogányát (113 arany).
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+47 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+29 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 230.]

ek 116 30 5 t. energia kisütése: 116 30 5
Gyógymógy varázslatot fogsz használni, ha életerőd 30 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

kno 11 1 képesség-növelés 11
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 230.]

tno 1 2 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

kf 1735 kézbeveszed/felveszed az 1735. tárgyat
Elrakod a Mallon botját, majd a jobb kezedbe veszed a Brod buzogányát. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

ff 1735 171 felt. fegyverváltás: 1735 171
Felt. fegyverváltás: << Brod buzogánya << rövid kard. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[85,52] Az erdőt síkság váltja fel. Fehér mandula illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy oltárt. Északra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ork sámán. {támadása: 0.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 8 életpontot vesztettél. Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd az ork sámán testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 10 életpontot vesztettél. Az ork sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [84,53] Síkság, továbbra is csak síkság. Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy törpemammut. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 14 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát a másikra rohansz. Brod buzogányával néhányszor megcsapod a törpemammut testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a törpemammut jobb oldalát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut felkarcolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}


Találkozol Errillel. Elenios hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Eldaran karkötőjét, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy ryuku mellvértet, egy szem szimbólumot, egy vassisakot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy ryuku légiós trófea, egy quwarg harcos trófea és egy arató csattanat trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Málhásállata egy nektoraf. {max. varázspontja: 194; max. pszije: 0.} Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is a jó oldalhoz tartozik.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 kaktusztüskét.

(Továbbmész...) [83,54] Síkság, továbbra is csak síkság. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy süvítő rája nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra rohansz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a süvítő rája lapos testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ütéseket mér a süvítő rája a farkával a jobb válladra. (5 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Brod buzogányával kegyetlenül megütöd a süvítő rája testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a süvítő rája, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A süvítő rája most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [39 pontot használtál fel, van még 191.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[82,55] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. A Rin völgy nyugati határánál jársz. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy megsebesített uzbány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az uzbány testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a jobb válladat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 162 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy gyilkos sallank került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a gyilkos sallank testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos sallank fejét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a gyilkos sallank meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [81,56] Dombos terepre érkeztél. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy trappoló dinymák közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 23 életpontot sebeztél. Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Marokra fogva a Brod buzogányát a másikra rohansz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a trappoló dinymák testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Brod buzogányával eltalálod a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 4 tintát.) 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Találsz egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia híveié. Felfedeztél egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy mély kút van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [80,56] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély kutat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy piromenyét. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (10 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A piromenyét összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 164.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[79,56] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal rájössz, hogy egy tetemember ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kincsesbánya: 38 mérföld északkeletre. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy manifesztátor. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát a másikra támadsz. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A manifesztátor mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A manifesztátor mancsával csapásokat mér karjaidra. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: -2, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}


(Továbbmész...) [78,56] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy legyengült gyilkos sallank. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Meglengetve a Brod buzogányát ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával iszonyatosan megcsapod a gyilkos sallank fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Karmaival a gyilkos sallank megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. 81 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. Felfedeztél egy oltárt. Sheran híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy Sheran templom van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [77,56] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran híveié. Találsz egy vaskohót. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Sheran templomot. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 137.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[76,55] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy.

Látsz egy amniosz-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. (ld. enc.) Tharr híveié.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Az odabent lapuló smaragdgólem harciasan megindul feléd.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 18 életpontot sebeztél. Meglengetve a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a smaragdgólem smaragd testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 26 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a smaragdgólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 784 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
Egy fiatal alakváltó hívogatóan az ötpróbára hívja fel figyelmed, hát közelebb osonsz. Hallva, hogy csak erősebbnek, ügyesebbnek, okosabbnak kell lenned mindenki másnál, gondolkozás nélkül a sátorba lépsz. Az első próba következik. A súlyzó nem tűnik nehéznek, mégse tudod mellmagasság fölé emelni. Kimerülten ejted vissza a földre. 168 tapasztalati pontot kaptál. Nem volt szerencséd. Megfogadod magadban, hogy egyszer még visszatérsz, és megmutatod, mit tudsz.
A hangok alapján gyorsan a szirén sátrához találsz. A férfi, aki a szabályokat közli a belépőkkel, most is a sátornál áll, és vonakodó kalandozókat biztat a labirintus kipróbálására. Amikor közlöd vele, hogy bemennél, felvidul az arca, elveszi tárgyaid, majd bevezet a nyíláson. Egy félhomályos szűk járatba kerültél. Jobbra indulsz, majd toronyiránt keresztülvágsz az ott húzódó sötét folyosón. Korgó gyomrod alapvető szükségleteid egyikére figyelmeztet. Keresgélni kezdesz, a folyosók azonban üresek, te pedig egyre éhesebbé válsz. Végső elkeseredésedben letérdelsz, és a földet kezded túrni. Tetszetős kis gödröd ásol, mire sikerül megcsípned az első gilisztát. Tenyeredben morzsolgatva eltávolítod róla a kevésbé zamatos földdarabkákat, majd belakmározod. Még egy tucat hasonló állatkát találsz. Kellemes énekszó tölti be a folyosó légterét. Örömmel hallgatod, de nem hagyod, hogy bűvereje hatása alá kerülj. A folyosó, - melyen rendületlenül haladsz előre - lassan kiszélesedik, és egy nagyobb, kivilágított terembe torkollik. A középre állított trónuson maga a szirén ül, és mutatja, hogy gyere közelebb.
- Nagyon ügyes vagy, hogy idáig eljutottál - mondja, majd a kézfején lévő sebre mutat, melyből még vér szivárog. - Először is segíts nekem elállítani a vérzést. Ez lesz a következő feladatod. - Tanácstalanul nyúlsz a szirén kezéhez, sikertelenül próbálod felidézni, a nagy gyógyítók hogyan csinálhatják, a seb állapota egyetlen ügyködésed hatására sem változik. Mérgesen hagyod abba az egészet. 168 tapasztalati pontot kaptál. Csüggedten hagyod ott a szirén sátrát, miután visszakaptad a tárgyaidat.
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy oltárt. Nyugatra egy mély kút van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [41 pontot használtál fel, van még 96.]

ef 2 502 energia fejlesztése 2
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 82.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 77.]

* 2. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 77.]

* 3. BP: v 21 2 0 elmormolod a 21. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 2 kaja. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 72.]

* 4. BP: h 233 30 0 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Iszonyatosan hamis hangok jönnek ki a zeneszerszámból! Azért szorgalmasan gyakorolsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+8 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy gátvakond.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Brod buzogányával iszonyatosan megcsapod a gátvakond fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A gátvakond karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 42.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

gy 12 gyógyítás 12 pontért
Egy darab bőrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik belőled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+4 életerő.) [12 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 4, 27.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 206 pontot. A következő körben tehát 236 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BROD BUZOGÁNYA (1735. TÁRGY)
Nagyranőtt ellenfeled igen egyedi fegyvert forgatott. Egy jókora, vasból készült buzogányt, melynek gömb alakú fejéből félarasznyi hegyes tüskék merednek minden irányba. Igen hatásos ütőfegyver, ám súlya miatt nem egyszerű használni, ezért forgatásához legalább 12-es ütőfegyver szakértelem szükséges. Ha ez megvan, máris egy 4D6+8 sebzésű, borzasztóan brutális ütőfegyver elégedett tulajdonosa lehetsz.

MANIFESZTÁTOR (124. SZÖRNY)
A manifesztátor barna bőrű, szem nélküli, háromkarú lény. Egyszerre két létsíkon létezik, ezért szinte lehetetlen ellene harcolni: amikor támad, ezen a síkon van, amikor te próbálod megütni, visszacsusszan a másik világba... Ezt a furcsa képességet állítólag semlegesíti egy bizonyos tárgy jelenléte. Vajon melyik lehet az?

TEMPLOM (256. ÉPÍTMÉNY)
Magas rangú, istenükhöz közel álló papok előbb-utóbb útnak indulnak, hogy végrehajtsák az egyik legszentebb küldetést, a templomépítést. Ez minden szempontból igen nehéz és időigényes feladat. Először is meg kell keresni azt a szent helyet, amely a legalkalmasabb a templomépítésre. Ehhez a papnak állandó kapcsolatot kell tartania istenével, buzgó imádságok útján. Ehhez az IM 1 parancsot kell kiadnod, egy olyan mezőn, ahol még nincs oltár, (és már istened megadta a templomépítés küldetést) instrukciókat kapsz, hogy milyen messze vagy a templomépítésre legalkalmasabb mezőtől (de az IMádkozás más előnyökkel ilyenkor nem jár). Minden nagyobb területen van egyetlen mező, amely alkalmas arra, hogy templomot építs rajta a te istened számára. Más istenek más helyszínt preferálnak. Ha megtaláltad az alkalmas helyszínt, hozzáláthatsz az építkezéshez. Az építkezés az ÉP 256 <TVP> paranccsal történik, és minden 20 TVP-nyi elvégzett munkának van látható hatása (tehát 19 TVP-ért a munka semmit sem halad). A templom teljes felépítéséhez összesen 3000 TVP szükséges. (Igen, nem 300, hanem HÁROMEZER. Elvégre nem egy hétvégi bungaló felhúzásáról van szó.) Nyilvánvaló, hogy egyetlen hívő számára egy templom felépítése majdhogynem az örökkévalóságig tartana: mindenképp szükség van több hívő együttes munkájára. Arra azonban vigyázz, hogy a munkálatban résztvevőknek legalábbis tanítványnak kell lenniük. Javasolt az építkezésben hatékonyan segíteni tudó szörnyek befogása, és használata.
Ha a templom felépült, a H <szent szimbólum> paranccsal lehet felszentelni, 10 TVP-ért. A szentelés folyamán szükséged van 20 kajára, isteni áldozatnak. A szentelő pappal együtt minimum öt olyan pap jelenléte szükséges, akinek aktuális küldetése a templom felszentelése, ill. már teljesítette ezt a feladatot, és legalább 300 TVP erejéig részt vett a munkában. Mivel minden isten templomát más mezőn kell felépíteni, ezért természetesen senki elől sem lehet a fáradtságos munkával felépített oltárt "ellopni", "elszentelni" egy másik isten híve által.
Ha egy templom felszentelésre kerül, minden hívőt, aki megkapta a templomépítő küldetést, és megfelelő mértékben részt vett az építkezésben, az istene úgy tekinti, mint aki teljesítette a feladatát - még akkor is, ha esetleg a templomtól távol van. [Megjegyzés: ha esetleg egyszerre istened több templomának munkálataiban akarsz részt venni nem árt, ha tudod, hogy kizárólag az a munka számít, amit a legutolsó templomnál építettél! Más isten templomába meg se próbálj építkezni, mert ezért istened nagyon haragos lesz.] Egy templom felépítése ÉS felszentelése előremenetelt jelent a papi ranglétrán minden hívő számára, bármilyen rangúak is.

KARAKTERLAP

Ezüstfarkas, egy tüsi ezüsthajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia ministránsa vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 65. fordulód.

Erő: 16 Szint: 12 Merészség: 7/3 Magasság: 177 cm
IQ: 18 (20) Támadás: 11 Agresszió: 3 Testsúly: 96 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 14 Életpont: 191/86 Jellem: jó (71) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 Varázspont: 142/86 Pénz: 121 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 10/0 Pszi pont: 7/1
Eddig összesen 183 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 989 TP-t kaptál. Jelenleg 30 148 TP-d van. A következő szinthez még 2 852 TP szükséges. Trófeáid: pordémon, törpemammut, lajhárlord. A 64. fordulódban 1847 arany került a bankszámládra. 1865 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 3/3 ütőfegyverek: 13/22 (+30%) lőfegyverek: 6/92
dobófegyverek: 3/88 (+18%)

Feltételes fegyverváltás: Brod buzogánya (#1735) << rövid kard (#171)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -4.); bumeráng (#249) (5 .); vashegyű nyíl (#176) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
76,55 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 158 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/20 (+11%) 2. nyomkövetés: 1/82 3. mászás: 1/29
4. csapdakészítés: 7/7 (+15%) 5. csapdaészlelés: 1/4 6. gyógyítás: 8/99 (+28%)
7. titkosírás: 1/0 8. felderítés: 1/5 9. szörnyidomítás: 2/0
10. teológia: 4/42 (+7%) 11. taumaturgia: 14/45 (+113%) 12. versengés: 4/46 (+27%)
13. zene: 2/7 (+34%) 14. szörnyismeret: 3/0 15. pszi: 1/42 (+6%)
16. zárnyitás: 1/0 17. vadászat: 11/77 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
készítesz vizestömlőt (#3) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 30 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
alakváltó (#7), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 2, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 201.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
concerto grosso (308)
harci mágia (334)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a zene ereje (396)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 2 TU. szükséges még: 48 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1000 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 1 álompor (#396) 4 kerek kő (#19)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 gyöngymangó (#135) 2 pirkit (#153) 11 sallank karom (#128)
1 tinta (#101) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87
50
51
52
53
54
55
56
57
(76,55) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Tharr oltár, 42. jellempróba, smaragdgólem (#417), gátvakond (#57)
(77,56) olvasztókemence (#86), Sheran oltár, vaskohó (#155)
(78,56) gyilkos sallank (#85), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Sheran oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(79,56) tetemember (#123), nekrofun (#173), oltár, manifesztátor (#124)
(80,56) mély kút (#93), Raia oltár, 24. jellempróba, piromenyét (#99)
(81,56) trappoló dinymák (#118), olvasztókemence (#86), Raia oltár, vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve
(82,55) Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), uzbányok (#102), gyilkos sallank (#85)
(83,54) süvítő rája (#113), Dornodon rúnaköve, oltár
(84,53) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, törpemammut (#115), Erril (5237. kalandozó)
(85,52) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Elenios oltár, ork sámán (#345)

Üzenet küldése a karakternek