64. forduló, 66. forduló, Éjfél összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. dec. 30. 16h:15'
EZ A 590. JÁTÉKHETED, 65. FORDULÓD
591. játékheted kezdete: jan. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5421
SZÁMLA : XXXX

ÉJFÉL KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [79,84] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+17 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+1 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+22 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy uzbány nyomára vezet. A keresgélés eredménytelen volt. [8 pontot használtál fel, van még 213.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 208.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 203.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

* 4. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 198.]

* 5. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! [3 pontot használtál fel, van még 195.]

m 4 3 1 mozogsz délre, délkeletre, északkeletre
[79,85] A síkságot ritka erdő váltja fel. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Látsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy khór darázs került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a khór darázs csíkos potrohát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A khór darázs farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A khór darázs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 721 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy láplidérc áll veled szemben. {védettsége: 19 szúró, 19 vágó, 19 ütő ellen.}

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Becsapódva, megdöfi a láplidérc jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a láplidérc testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a láplidérc sáros testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A láplidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 131 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Második ellenfeled egy tetemember.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tetemember jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a tetemember bűzlő testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a tetemember bűzlő testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Mancsával a tetemember végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 dorony tüdőt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 370 (limit: 1740), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 24517.
Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [80,86] A terep továbbra is ritka erdő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy karmazsin huhogó. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a karmazsin huhogó levelét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 9 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy élőholt mirg áll veled szemben. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+3.}

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt mirg testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az élőholt mirg tollas testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 259 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy zombi.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zombi jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vaskarddal végigmetszed a zombi rotható húsát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi rotható húsát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 42 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 nekrofun medált.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 372 (limit: 1740), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 24637.
Oldalt pillantva, meglátsz egy szekérkaravánt. Délnyugatra tart. Szóba elegyedsz a szekérkaraván vezetőjével. Azt mondja, hosszú az út a vadonon át, és szükség lenne pár kísérőre - elkerülendő azt, ami legutóbb is előfordult, hogy kirabolták a banditák. Keress társakat magad mellé, és a segítségetekért rögvest 1200 arany üti a markotok. Fizetés persze csak az út végén. (1. többszemélyes kaland, 10 TVP szükséges hozzá.) Megvilágosodik előtted, hogyan indulhatnál társakkal együtt közös kalandra. (ld. enc.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy Elenios avatárja egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 megbűvölt utazóládát. 140 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [81,85] Még mindig az erdőben vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Nini, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A feléd közeledő alattomos manó mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 15 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Becsapódva, megdöfi az alattomos manó bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal végigmetszed az alattomos manó jobb karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed az alattomos manó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az alattomos manó ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az alattomos manó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 tüskecsapdát. 333 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy csontváz áll veled szemben.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 ubuk tüske. Becsapódva, megdöfi a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal egy hatalmas csapással felmetszed a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 76 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Második ellenfeled egy csontlepke.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal végigmetszed a csontlepke testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a csontlepke bal hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A csontlepke fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 81 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 sáfrányport.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 374 (limit: 1740), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 24757.
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 halálkristályt. Egészséged TF-elődött. [56 pontot használtál fel, van még 139.]

m 1 1 3 mozogsz északkeletre, északkeletre, délkeletre
[82,84] Még mindig az erdőben vagy. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy halálmadár. {max. életpontja: 51-60.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a halálmadár testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a halálmadár fekete tollú testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a halálmadár fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a halálmadár csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 10 életpontot vesztettél. Karmait felemelve, a halálmadár meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 562 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy láplidérc áll veled szemben. {egyik sebzési módja: 2x 1d4+4.}

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked átfúrja a láplidérc bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a láplidérc testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a láplidérc sáros testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a láplidérc, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A láplidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A láplidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 131 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 éjkövet. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy sírlidérc. {max. életpontja: 103-112.}

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sírlidérc bal vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 889 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 regeneráló gyűrűt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 376 (limit: 1740), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 24879.
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [83,83] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vérszomjas csüldő. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 675 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy zombi.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zombi foszladozó testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A zombi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 42 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A következő ellenfél egy csontlepke.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Becsapódva, megdöfi a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vaskarddal alaposan megvágod a csontlepke testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a csontlepke testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontlepke szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 86 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 vapár ágat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 378 (limit: 1740), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 25003.
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [84,84] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy uzbány. {védettsége: 16 szúró, 6 vágó, 12 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az uzbány testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az uzbány testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az uzbány testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy élőholt mágus száll szembe veled. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.}

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 35 életpontot vesztettél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt mágus nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az élőholt mágus testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt mágus jobb karját. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Vaskarddal megcsapod az élőholt mágus jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az élőholt mágus fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 113, gyógyulás: 0, összesen: -113 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +85 életerő.) Második ellenfeled egy zombi. {védettsége: 4 szúró, 4 vágó, 9 ütő ellen.}

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked átfúrja a zombi foszladozó testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 42 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 vízionár szemet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 380 (limit: 1740), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 25127.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Találsz egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 halálvirágot. Egészséged TF-elődött. [41 pontot használtál fel, van még 98.]

m 3 1 1 mozogsz délkeletre, északkeletre, északkeletre
[85,85] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő uzbány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {támadása: 9.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Becsapódva, megdöfi az uzbány bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az uzbány jobb vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy csontváz.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontváz bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal végigmetszed a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a csontváz bal karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 80 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy csontváz. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+5.}

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Becsapódva, megdöfi a csontváz nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 80 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 fekete gyöngyöt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 382 (limit: 1740), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 25251.
Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [86,84] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Észreveszel egy mákrózsa bokrot. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délkeletről folyik északnyugatra. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy sírlidérc száll szembe veled.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Becsapódva, megdöfi a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a sírlidérc testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 889 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A következő ellenfél egy élőholt mágus.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 23 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mágus testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt mágus fejét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt mágus testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Vaskarddal felnyitod az élőholt mágus jobb karját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az élőholt mágus nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 102, gyógyulás: 0, összesen: -102 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 2 gyógykenőcsöt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 384 (limit: 1740), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 25375.
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +82 életerő.)

(Továbbmész...) [87,83] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy csontváz.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal alaposan megvágod a csontváz testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 80 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy autentikus vámpír. {védettsége: 25 szúró, 25 vágó, 25 ütő ellen.}

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az autentikus vámpír testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az autentikus vámpír jobb oldalát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 432 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 Korrum pálcáját.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 386 (limit: 1740), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 25499.
Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. [36 pontot használtál fel, van még 62.]

m 1 mozogsz északkeletre
[88,82] Síkság, továbbra is csak síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felfedeztél egy oltárt. Elenios hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy óriás csontváz volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. [12 pontot használtál fel, van még 50.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 50.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 49.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) [1 pontot használtál fel, van még 48.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) [1 pontot használtál fel, van még 47.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 46.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 45.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 44.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 43.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 42.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 41.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 40.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 39.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 38.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 37.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 36.]

ef 50 501 energia fejlesztése 50
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: e 1 0 0 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 4. BP: e 1 0 0 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 5. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 206 pontot. A következő körben tehát 205 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Ahhoz, hogy többszemélyes kalandban vehess részt - mint az elnevezésből is látszik - egy vagy több másik kalandozó együttműködésére lesz szükséged. Ilyen kalandra egyedül nem indulhatsz! Választhatod a vezető szerepét, aki a csapat tagjait összeszedi, koordinálja, majd jelzésével elindítja a kalandot, vagy lehetsz "csupán" egy csapattag, akit valaki más beszervezett. Bármelyiket is választod, egy valamire mindenképp szükséged van, hogy valamelyik oldalra állhass: erre az enciklopédiára. Vagyis vezetőként is csak olyan kalandozókat szervezhetsz be a kalandba, akik már megkapták ezt az enciklopédiát és így a TK parancsot is. A csapat létszámára vonatkozóan nincs felső korlát.
Nos nézzük, hogy mi a teendő, ha már sikerült összeszedni a megfelelő csapatot!
Egy kaland teljesítéséhez pont azon a mezőn vagy a szomszédos mezőkön kell táborozni, amire a kaland szövege utalt. A karakterek utolsó parancsként kiadhatják a TK <kaland száma> <vezető száma> parancsot, mellyel jelentkeznek az adott kalandra. Az, hogy a parancs mennyi TVP-be kerül, a TK-k megismerésekor kiderül a szövegből. Ha nincs elég TVP-d, a parancsot akkor is kiadhatod, a következő fordulóra kapottból használsz majd fel. A TVP-t nem a parancs kiadásakor használod el, hanem csak ha a parancs végrehajtódik. A vezetőnek kell utoljára kiadnia ezt a parancsot, hiszen amint ő is jelentkezett, a csapat készen áll, nem várnak már senkire. Fontos információ, hogy egy kalandozó nem tud olyan kalandot vezetni, amit ő maga még nem ismer, azaz nem lépett a mezőre, ahol az NJK (vagy bárki más) azt a kalandot adja (a vezetőnek már a TK parancsok kiadásakor ismernie kell a kalandot!). A csapat többi tagjának nem kell ismernie a kalandot, hiszen őket csak beszervezték a munkára. A kaland megkezdésekor azok is megismerik a kalandot, akik korábban még nem találkoztak vele.
Ha a karakter kiadott egy TK parancsot, de aztán a közös kalandozás valamiképpen mégsem történik meg a következő fordulója elejéig, a korábbi TK ekkor törlődik, az újabb próbálkozáshoz újra ki kell adni a TK parancsot! A TK parancsot a forduló végén célszerű kiadni, hiszen ha a parancs kiadása után még elmozogsz a koordinátáról, ahol a kaland teljesíthető, a többszemélyes kalandban nem fogsz tudni részt venni.
Megjegyzés: A szervezés során a csapattagok egy titkos, harmadik paramétert is használhatnak. Ez egy jelszó, melyet jó, ha a vezető csak annak árul el, aki a kalandban ténylegesen részt fog venni. Amennyiben a TK parancs harmadik paramétereként megadnak ilyet, csak azok vesznek részt majd a kalandban, akik a helyes jelszót adták meg, így nem kell "potyautasoktól" tartani.
A kaland a vezető azon fordulója után kezdődik, melyben kiadta a TK parancsot, így mindenki a táborozás alatti felszerelésében, VP/PP/stb. készlettel indul bevetésre. Hogy mi történt, arról a következő fordulójuk elején értesülnek majd a karakterek. Aki a kaland során elbukik, az adott kalanddal újra próbálkozhat, de ha a többieknek viszont sikerül végigcsinálniuk, más csapatot kell kerítenie. (Később majd ez a szabály kibővül.)
A többszemélyes kalandok során kétféle új harcmodorral ismerkedhetnek meg a karakterek. Az ellenfelek számától függően előfordulhat, hogy egy karakternek több szörnnyel, vagy több karakternek egy szörnnyel kell megküzdenie. Ezek a csaták viszonylag elszeparálva egymástól zajlanak le, egymásra általában nincsenek hatással, mivel a felek szétszóródnak, hogy mindenki megvívja a saját csatáját. Az életben maradt szörnyekkel a csapat életben maradt tagjainak kell megküzdenie ahhoz, hogy a kalandban továbbhaladhassanak. Harcban nem lehet elbukni, csupán együttesen, mivel ha el is fut (vagy eldemezik) valamelyik karakter közben, amint a többiek sikerrel legyőzték az ellenséget, újra visszatérhet a kalandba, és folytathatja azt, mintha mi sem történt volna, a következő próbával. A D.E.M.-ezés értelemszerűen nem visz ilyenkor messzire. Persze ha mindenki elfut, akkor már nincs kihez csatlakozni. Miután a karakterek egy adott próbában minden szörnyet legyőztek, lehetőségük van Feltételes Gyógyításra a táborozásra hagyott VP-jükből és a következő fordulójuk TVP-jéből.
Ha a karakterek kincset találnak, megpróbálnak egyenletesen megosztozni rajta. Lesznek olyan tárgyak, amiből mindenkinek jut, de olyan ritkábbak is, melyekből csak egy-kettő jut kalandonként. A ritkább tárgyak mindig átadhatóak, így ha később úgy döntötök, hogy elcsereberélitek egymás között amit kaptatok, azt megtehetitek. Persze nem átadható tárgyak is előfordulnak a kalandokban, ezekből azonban ha csak lehet mindenki kap. Ha valaki kapott egy tárgyat, és nem tudja felvenni, mert pl. hátizsákja betelt, azon második körben megpróbálnak a többiek megosztozni. A nem átadható tárgyaknál persze ilyen lehetőség nincs, úgyhogy igyekezz úgy táborozni a kalandra, hogy legyen elég hely a hátizsákodban!
Most következzenek további információk, amiket jó ha tudsz, a többszemélyes kalandokról:
- Néhány varázslatod jellegéből adódóan máshogyan sebez akkor, ha több szörnnyel harcolsz. Ezek egyszerre minden ellenfelet sebeznek, de sebzésük mértéke szétoszlik közöttük. A fegyveredből lőtt varázslatok is így viselkednek. Amennyiben olyankor mondod el a varázslatot, amikor társak harcolnak az oldaladon, varázslatod sajnos őket is sebezni fogja. Az így viselkedő varázslatok a következők: armageddon, banshee-sikoly, elemi fagyförgeteg, hangcsapás, hullámkeltés, jégoszlop, jégvihar, lángtenger, méregfelhő, ősi hurrikán, rovarfelhő, savhurrikán, sivatagi vihar, tűzeső, tűzvihar.
- Mostantól két új FTV parancsot adhatsz ki: FTV <varázslat száma> 985 esetén a paraméterként beállított varázslatot akkor használod majd, ha egyedül kell több ellenféllel szembenézned, az FTV <varázslat száma> 986 beállításnak pedig akkor lesz jelentősége, ha több társsal az oldaladon harcolsz egy szörnnyel. Ezt a beállítást a direkt FTV parancs arra a szörnyre, amire éppen támadnál, felülbírálja.
- Amikor több szörnnyel harcolsz, alapból 1+ellenfelek száma/2 körig tarthat az adott csata. Ehhez még hozzájöhet a harcművészet képességből, psziből, stb.-ből kapott bónusz.
- Ha többen támadtok egy szörnyet, méretétől függően még az is előfordulhat, hogy a csata során társaid minduntalan előtted állnak, így te nem is tudsz támadni. (Később talán majd tudsz kezdeni valamit ezekkel az esetekkel.)
- Ha többen harcoltok egy szörny ellen, a csata végi statisztikában az összes sebzés és sebződés is megjelenik (akkor is ha idő előtt elfutnál a csatából, a teljes csatára vonatkozó értékeket látod). Előfordulhat, hogy nem látod, konkrétan mennyi ÉP-t sebzett a szörny egy speciális képességével társadba, de ez attól a csatastatisztikához még hozzáadódik.
- Ha többen győztök le egy szörnyet, a szörnyért járó Tapasztalati Pont is szétoszlik, és trófeát sem metsz ki senki belőle. Azt, hogy a szörnykomponenst, illetve tárgyakat ki gyűjti ki a legyőzött szörnyből, a véletlen dönti el.
- Nem használhatsz gyilkos ösztönöket, hiszen társaidra tekintettel nem engeded az őrültet kiszabadulni magadból, illetve tűzsárkány italt, hiszen még a végén társaidat is megsebeznéd. Nem használhatsz fojtóhurkot sem.
- Ha több ellenféllel harcolsz, pszi-ernyőt nem használsz, mivel összekeverednek a kifigyelt értékek.
- Ha egy kalandban több olyan próba következik egymás után, amikor a csapatban valamelyik képességben legjobbnak bizonyuló tagját keressük, a második ilyen próbánál az a kalandozó már nem próbázhat, akit előzőleg már kiválasztott a program. Ha mindenki sorra került egyszer, újra választ a program mindenki közül.
- A Többszemélyes Kalandokban kapott Tapasztalati Pont nem jelenik meg a következő fordulóban kapott TP-k között (bár a kaland szövegét abban a fordulóban olvashatod).
- A Többszemélyes Kalandok során használt halálos érintés, feltört varázskő, illetve kapott fegyverszakértelemfejlődés azok korlátainak szempontjából a következő fordulóhoz tartozik.

KARAKTERLAP

Éjfél, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Elenios elsőáldozója vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 65. fordulód.

Erő: 15 (20) Szint: 17 Merészség: 8/5 Magasság: 166 cm
IQ: 20 Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 18 (22) Védekezés: 20 Menekülés: 30 % Életkor: 143/143 év
Egészség: 14 Életpont: 242/168 Jellem: jó (76) Tul. pont: 1
Szerencse: 20 (21) Varázspont: 207/98 Pénz: 1465 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 18/6 Pszi pont: 36/16
Eddig összesen 768 szörnyet (25 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 688 TP-t kaptál. Jelenleg 251 374 TP-d van. A következő szinthez még 8 626 TP szükséges. Trófeáid: élőholt mágus, autentikus vámpír, arató csattanat.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/61 vágófegyverek: 23/87 (+13%) lőfegyverek: 23/48 (+10%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk tüske (#131) max. 1 db (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
88,82 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 97

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1222 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/68 (+12%) 2. nyomkövetés: 19/56 (+42%) 3. mászás: 2/22
4. csapdakészítés: 7/1 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/31 6. gyógyítás: 12/84
7. titkosírás: 1/30 8. felderítés: 1/38 9. szörnyidomítás: 1/66
10. teológia: 8/73 (+19%) 11. taumaturgia: 10/74 (+5%) 12. szörnyismeret: 10/24 (+22%)
13. pszi: 7/32 (+9%) 14. zárnyitás: 1/0 15. vadászat: 6/57 (+20%)
16. bányászat: 11/38 17. főzés: 1/90 (+30%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
segítesz max. 10 TVP-ért
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 1 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 111 darabot ), kaleidoszkópot (#1269) (max. 1 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
homokvarány (#16) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
fémbontó szójer (#150), óriás csontváz (#176)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (190) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (számláló: 0)
3.) Három arany nyaklánc legyen a következő áldozat.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): 9. labirintus (39,112). cseréptetős torony (549): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. fejvadászház (757): kész. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 9, 20, 31, 41, 42, 53, 171, 173, 180.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 386 (limit: 1740), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 25499.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 731, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 95, a pontszámod: 171 419.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 133, pontszámod: 1 173.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 5 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 925 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 csontkés (#11)
Vágófegyverek
2 kőkés (#6) 1 * rövid kard (#171) 1 * vaskard (#2084)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 1 szögletes kő (#17)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 * parittya (#18)
1 rövid íj (#107)
Lövedékek
2 ezüsttollú nyíl (#363) 10 kerek kő (#19) 10 tüske (#22)
38 ubuk tüske (#131) 13 vashegyű nyíl (#176) 3 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
2 esszenciakristály (#350) $2 ubuk dobónyíl ($138)
Páncélok
1 * láncing (#222)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739) 1 királyi korona (#338)
Köpenyek
2 * rejtőköpeny (#277)
Vállvédők
3 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271) $1 tankány karom ($237)
Övek
2 * bíbor erőöv (#291)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
2 ametiszt medál (#275) 3 aranylánc (#191) 3 gyöngysor (#192)
3 * nekrofun medál (#253) 1 q. irtó medál (#2301) 1 * szem szimbólum (#142)
2 Tharr Keresztje (#287)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 Eldaran karkötője (#373)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
2 regeneráló gyűrű (#254)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
3 * beholderfej medál (#1209) 1 lánghordozó kitűző (#2245) 1 nozar-thin medál (#2214)
1 örökkéval. éjköve (#2181)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 26 csepp tinta (#101), fér még: 4]
5 éjurna (#2368) [bennük 12 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 38]
1 fűszertartó (#210) [benne 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 3]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 20 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 28]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
3 sullár hólyag (#168) [bennük 25 csepp spiritusz (#170), fér még: 35]
4 szent kehely (#257) [bennük 40 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
19 uzbány csőr (#169) [bennük 30 csepp ugh méreg (#166), fér még: 198]
2 vizestömlő (#3) [bennük 37 korty víz (#27), fér még: 3]
1 zöld üveg (#82) [benne 4 csepp ragasztó (#83), fér még: 16]
Eszközök, használati tárgyak
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 2 csontkulcs (#74)
6 deus ex machina (#1) 5 éjkő (#2369) 6 fáklya (#36)
$1 fenőkő ($1618) 3 gernim balzsam (#1894) 4 gyógykenőcs (#313)
2 halálkristály (#2372) 25 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40)
2 Korrum pálcája (#1545) 2 kötél (#92) 17 krónika (#1725)
4 manakristály (#500) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 4 megsemmisítő (#1540)
1 nyomkereső talizmán (#671) 1 ork csodaszer (#1228) 2 pszi kő (#248)
1 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 szeksztáns (#32) 1 tapasztalatkő (#975) 1 tudás gyöngye (#522)
2 + tüskecsapda (#242) 5 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
14 álompor (#396) 1 berzerker tüske (#713) 9 csillezsályalevél (#1253)
6 csuklyavirág (#133) 3 darázsszárny (#652) 6 dorony tüdő (#212)
4 dözmöng szív (#122) $6 drótszőr ($37) $1 evaporőr háj ($105)
$1 fekete gyöngy ($99) 6 főnixtoll (#563) 2 grákóbőr (#41)
1 grifftojás (#179) 14 gyöngymangó (#135) 1 halálvirág (#2371)
110 madártoll (#112) 3 mákrózsa virág (#56) $1 manifeszt.nyúlvány ($214)
1 ormánygőte csont (#21) 14 pirkit (#153) 4 púderkő (#119)
3 purifikátor háj (#269) 2 quwarg tojás (#360) 9 smirglilevél (#29)
5 szárnyas hernyó (#69) $20 szvó-ektoplazma ($151) 3 Tiume batyuja (#660)
4 tükör (#43) 1 vapár ág (#110) 3 varányszem (#30)
6 vasérc (#152) $1 vízionár szem ($102) 6 xirnox szív (#213)

Összsúly: 70.33 kg Megterheltség: 109%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 46 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
32 bomló esszencia (#2367) 5 ezüst gyűrű (#180) 2 ezüst karkötő (#158)
1 ezüst nyaklánc (#117) 21 ubuk tüske (#131) 1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 darázsszárny (#652) 2 dorony tüdő (#212)
1 éjkő (#2369) 1 fekete gyöngy (#99) 1 halálkristály (#2372)
1 huhogó bibe (#332) 4 kaja (#2) 1 Korrum pálcája (#1545)
4 madártoll (#112) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 nekrofun medál (#253)
1 regeneráló gyűrű (#254) 1 sáfránypor (#211) 3 szvó-ektoplazma (#151)
1 tüskecsapda (#242) 2 uzbány csőr (#169) 1 vapár ág (#110)
23 víz (#27) 1 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89
81
82
83
84
85
86
87
(79,85) művészi porolit (#720), khór darázs (#348), láplidérc (#352), tetemember (#123)
(80,86) karmazsin huhogó (#185), élőholt mirg (#135), zombi (#49), délnyugatra tartó szekérkaraván (#1215), 1. többszemélyes kaland, nekrofun (#173), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393)
(81,85) egy ismeretlen isten rúnaköve, alattomos manó (#756), csontváz (#48), csontlepke (#746)
(82,84) halálmadár (#351), láplidérc (#352), sírlidérc (#172)
(83,83) 48. jellempróba, vérszomjas csüldő (#114), zombi (#49), csontlepke (#746)
(84,84) uzbány (#102), élőholt mágus (#175), zombi (#49), Raia rúnaköve, 36. jellempróba, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(85,85) uzbányok (#102), csontváz (#48), oltár
(86,84) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), patak, sírlidérc (#172), élőholt mágus (#175)
(87,83) csontváz (#48), autentikus vámpír (#154)
(88,82) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Elenios oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)

Üzenet küldése a karakternek