64. forduló, Calen Randir összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. júl. 15. 4h:50'
EZ A 1078. JÁTÉKHETED, 65. FORDULÓD
1079. játékheted kezdete: júl. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4655
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

CALEN RANDIR KALANDJAI


A megvett bónusznak köszönhetően ebben a fordulóban minden mezőn 2 szörny fog jönni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [75,69] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 4 nyílvesszőt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+20 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+57 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+44 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik TU regenerációdat. A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+3 kaja.) A lottó 1607. hetének nyerőszámai: 29, 5, 18. 7 db 0 találatos szelvényed volt. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 28 arany nyereményt kapsz.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy gyilkos sallank nyomára bukkansz. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 233.]

* 1. KP: v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 228.]

* 2. KP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-20 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 228.]

* 3. KP: ek 215 2 0 t. energia kisütése: 215 2
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

* 4. KP: ef 5 512 0 energia fejlesztése 5
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 193.]

* 5. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-15 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 193.]

mak 1 makró 1

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 188.]

p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Lemész alfába. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 178.]

h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 225 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 175.]

tf 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erőd. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

flh 1 249 felt. lőfegyver haszn. 1 a 249. tárggyal
FLH 1 249 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

fkt 114 20 1 felt. készítesz a 114. tárgyat (20 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

fkt 249 6 1 felt. készítesz a 249. tárgyat (6 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy sóhajtó dorony nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 10.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 35 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sóhajtó dorony pofáját. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a sóhajtó dorony jobb vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. A sóhajtó dorony szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hopp, egy ananászbokor! Ezt nem hagyod ki! (+3 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy szürke rinocérosz közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {egyik sebzési módja: 1x 2d6+9.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 35 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz a szürke rinocérosz rúgása elől. Ököllel eltalálod a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A szürke rinocérosz megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rinóbőr. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 159.]

d 123 1 eldobod a 123. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 göcsörtös bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

d 45 1 eldobod a 45. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 kis bőrpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

d 714 1 eldobod a 714. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 rőtmanó kacagányt. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

d 72 1 eldobod a 72. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 rézsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

le 229 leveszed/lerakod a 229. tárgyat
Leveszed az obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

kf 438 kézbeveszed/felveszed a 438. tárgyat
A csuklódra húzod az ónix masszavadítót. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

h 979 használod a 979. tárgyat
Összemorzsolod a sáfránykövet. 100 tevékenységpontot kaptál! [0 pontot használtál fel, van még 259.]

m 6 4 2 mozogsz nyugatra, délre, keletre
[74,69] Dombos terepre érkeztél. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy manaelementál lábát masszírozza. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. A moa kódfejtő felzümmög. Mindjárt feltöri a phua kúpot! 3... 2... 1... és igen, meg is van! Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Ahogy besétálsz, hörgést hallasz. Nem vagy egyedül! Előtted egy árnyalak mozdul. Ahogy közelebb lépsz hozzá, már ki tudod venni: egy pattanóböde!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy szárazság varázslatot dobsz ellenfeledre. 61 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a pattanóböde testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel meghorzsolod a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 18 életpontot sebeztél. A pattanóböde fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A pattanóböde összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 4 kaktusztüskét. 2 025 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

A leölt szörny kincsét nem felejted el kinyerni, szereztél 2 gyógykenőcsöt. Előtted egy árnyalak mozdul. Ahogy közelebb lépsz hozzá, már ki tudod venni: egy autentikus vámpír! Beléd hasít a felismerés: te itt életveszélyben vagy! Kereket oldasz. Találsz egy vaskohót. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy sziklafészek van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy északi aurach. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 35 életpontot sebeztél. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az északi aurach bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az északi aurach feléd harap, de sikertelenül. Az északi aurach most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 3 aurach fogat. 446 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő szeppent rákfatty mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 33 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szeppent rákfatty testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szeppent rákfatty ollója centiméterekre tőled záródik össze. A szeppent rákfatty megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szeppent rákfatty szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 721 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 acéltűt. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [74,70] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Doktroll Martens Egészségügyi Szanatórium és Tájvédelmi Körzet. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély szakadékot. Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy púpos burástya! {max. életpontja: 43-48.}

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 44 életpontot sebeztél. A púpos burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mágikus tárgyat újabb ellenfelet provokál csatára. Egy púpos burástya! {max. életpontja: 43-48.}

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 37 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a púpos burástya fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a púpos burástya testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 1 mutáns csontot. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din oltárt. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Havet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kőszáli disznó lehet. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel kegyetlenül megütöd a kőszáli disznó bal első lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a kőszáli disznó testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A kőszáli disznó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 3 kaját. 46 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [75,70] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő rőtmanó berzerker nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 36 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-7 életpont.) Pengepajzzsal felnyitod a rőtmanó berzerker jobb vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rőtmanó kacagány. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy kőevő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 25-28.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kőevő karszerű nyúlványát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a kőevő kőtestét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a kőevő csapása elől. A kőevő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 137 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. A moa kódfejtő felzümmög. Mindjárt feltöri a phua kúpot! 3... 2... 1... és igen, meg is van! Nem kímélve időt és agymunkát, megpróbálod kibogarászni a feladványt. SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Felkészülsz, hogy a szokásosnál többet kell harcolnod. Arra azonban nem számítasz, hogy hátulról támadnak rád. Egy vérfürdető magszim mar beléd!

Ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim húsos törzsét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a vérfürdető magszim egyik csápját. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (7 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 magszim belet. 2 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

A következő csata előtt magadhoz veszed a kincset, 5 pirkitet. Hmm, egy vérfürdető magszim! Erre tényleg nem számítottál itt!

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim húsos törzsét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 magszim belet. 2 257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Hopp, itt van egy ritka kincs, egy moa ékkő! Arra azonban nem számítasz, hogy hátulról támadnak rád. Egy varkaudar bajnok mar beléd!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! (Kiválóan működik felrakott fehér glóbusz védelmed.) Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a varkaudar bajnok jobb vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 977 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 1 fenőkövet. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen!

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. 87 életpontot vesztettél. A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a massza lebernyegét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza fityegő hártyáját. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a massza jobb karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Elhajolsz a massza ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A massza farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 lapockacsontot. 2 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 98, gyógyulás: 0, összesen: -98 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! ... Ez az! Megtaláltad! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 gyöngymangó és 2 nyu-shuriken. Elhagyod a phua-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy Chara-din oltár van. Elteszed a látcsövet. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Havet. Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) [107 pontot használtál fel, van még 152.]

m 2 1 2 mozogsz keletre, északkeletre, keletre
[76,70] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Chara-din oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy óriás patkány. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az óriás patkány fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod az óriás patkány bal hátsó lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az óriás patkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az óriás patkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
20 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [77,69] Továbbra is síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Látsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy tündöklő szobor van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő kaffogó hebrencs mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tintacsiga. {védettsége: 4 szúró, 4 vágó, 10 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tintacsiga nyúlós testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a tintacsiga testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A tintacsiga állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A tintacsiga szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 19 kaktusztüskét. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [78,69] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy garokk közeledik. {védettsége: 6 szúró, 6 vágó, 6 ütő ellen.} Itt csata lesz.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a garokk bal első lábát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a garokk testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A garokk sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A garokk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 kaját. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy púpos burástya. {egyik sebzési módja: 1x 2d6+2.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a púpos burástya jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya melléd csap a farkával! A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 bakkura bőrt. **) Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) [81 pontot használtál fel, van még 71.]

m 7 8 3 mozogsz északnyugatra, északra, délkeletre
[77,68] A bozótos elmarad mögötted. Marad a sivár, homokos pusztaság: egy sivatag szélénél vagy. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő reinkarnált motyogó nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) {max. életpontja: 11-15.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a reinkarnált motyogó alaktalan formáit. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a reinkarnált motyogó nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A reinkarnált motyogó karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a reinkarnált motyogó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
78 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy dűnekukac. {egyik sebzési módja: 1x 2d6+3.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a dűnekukac testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a dűnekukac fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A dűnekukac feléd harap, de sikertelenül. Ököllel megütöd a dűnekukac testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a dűnekukac fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A dűnekukac megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 sáfránykristály (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 kis vaskulcsot. **). Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 csontkulcsot. **) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy oltárt. Nyugatra egy Raia oltár van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [77,67] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Úgy gondolod, hogy a közeledő óriás skorpió nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás skorpió kitinpáncélját. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod az óriás skorpió hatalmas ollóját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió farkával melletted a levegőbe suhint. Az óriás skorpió ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. Az óriás skorpió most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [78,68] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Egy pillanat alatt beásod magad a homokba. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy tormikus egér. {max. életpontja: 59-64.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Csodás nekrofun tövében álmodni... Lendrin Vellian /<<Az Illúzió Mesterei>> " Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Arisztotelész. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy oltárt. Nyugatra egy tündöklő szobor van. Elrakod a távcsövet. [24 pontot használtál fel, van még 47.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Csak egy dűnekukac. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dűnekukac testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a dűnekukac testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A dűnekukac feléd harap, de sikertelenül. Ököllel megcsapod a dűnekukac testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a dűnekukac nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A dűnekukac állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A dűnekukac összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Hmm, csak egy óriás skorpió. Ettől nincs semmi félnivalód. {védettsége: 10 szúró, 14 vágó, 8 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriás skorpió hatalmas ollóját. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed az óriás skorpió testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió farkával melletted a levegőbe suhint. Az óriás skorpió ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. Az óriás skorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 31.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy goldugar lehet. {támadása: 5.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a goldugar csillogó páncélját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a goldugar testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A goldugar feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Belapulsz két kisebb bucka közötti árnyékba. Sajnos nem sikerült rendesen elbújnod. A szörny észrevett. Egy tormikus egér közeledik feléd! {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 16 ütő ellen.} Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.

[16 pontot használtál fel, van még 15.]

szk 356 keresed a 356. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy vörös rakolitset. [0 pontot használtál fel, van még 15.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 10.]

* 2. BP: tf 4 10 0 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: tf 4 10 0 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 1, 18.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a kardfogú fülemüle. 2 kaját habzsol be a spagulár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 206 pontot. A következő körben tehát 206 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


REINKARNÁLT MOTYOGÓ (752. SZÖRNY)
A motyogók az árnyékvilág alaktalan, agy nélküli, csak tudatlan gonoszkodásra képes teremtményei. Hogy milyen szentségtelen szertartás kellett ahhoz, hogy ezeknek a lényeknek egy-egy példánya az élők világában is felbukkanhasson, nem tudjuk. Lehet, hogy ezen a helyen egy mágiarobbanás történt, és ennek köszönhető mindez. Jobb lesz, ha mielőbb visszaküldöd a szerencsétlent a származási helyére. Minden bizonnyal tudod a módját, hogyan. Az árnyékvilág szülötteit nem fogják sem a halálvarázslatok, s így a vámpirizáció is hatástalan marad az ellenük folytatott harcban.

KARAKTERLAP

Calen Randir, egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd színe zöld. Sheran ministránsa vagy. Papi hited: 66. A Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 65. fordulód.

Erő: 11 (22) Szint: 18 Merészség: 6/5 Magasság: 142 cm
IQ: 23 (27) Támadás: 33 (35) Agresszió: 3 Testsúly: 41 kg
Ügyesség: 19 (27) Védekezés: 44 Menekülés: 30 % Életkor: 143/143 év
Egészség: 16 (22) Életpont: 346/161 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 14 (23) Varázspont: 367/11 Pénz: 4786 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 24/10 Pszi pont: 103/19
Eddig összesen 713 szörnyet (25 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 17 767 TP-t kaptál. Jelenleg 337 926 TP-d van. A következő szinthez még 2 074 TP szükséges. Trófeáid: quwarg harcos, harci mágus, dehidrátor. A 64. fordulódban 113836 arany került a bankszámládra. 113836 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 16/32 (+66%) vágófegyverek: 19/97 (+12%) lőfegyverek: 17/39 (+20%)
dobófegyverek: 5/8

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); nyílvessző (#108) (14 -17.); tünde nyíl (#554) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
78,68 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 78
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1356 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/77 (+12%) 2. nyomkövetés: 18/33 (+36%) 3. mászás: 5/12 (+10%)
4. csapdakészítés: 22/94 (+14%) 5. csapdaészlelés: 1/15 6. gyógyítás: 1/69
7. titkosírás: 6/96 (+24%) 8. felderítés: 2/61 9. szörnyidomítás: 9/1
10. teológia: 20/53 (+39%) 11. taumaturgia: 13/90 (+59%) 12. harcművészetek: 3/48
13. zene: 2/20 14. szörnyismeret: 13/61 (+22%) 15. pszi: 14/55 (+22%)
16. vadászat: 8/16 (+78%) 17. bányászat: 7/31 (+60%) 18. főzés: 5/72 (+20%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
1. sebzés bónusz: 2 2. támadás bónusz: 2 5. varázslat sebzés: 3 11. kincskeresés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat
készítesz nyílvesszőt (#108) (max. 12 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot, csak egyszer), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), rákfatty váladékot (#333) (max. 30 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ), madártollat (#112) (max. 30 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot ), sallank karmot (#128) (max. 30 darabot ), acéltűt (#334) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), lajhár csontot (#236) (max. 6 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
Pikoló (#7010), kardfogú fülemüle (#146)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 15 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) óriáserő (#53) éber kakukk (#3) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
szárazság (#48) >> Pszinapszis (#974) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> ragyás burástya (#111) izomernyesztés (#33) >> burástya királynő (#759)
lángcsóva (#31) >> 5. szintű lényekre szárazság (#48) >> 15. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (idomítás alatt) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nem hagyhatjuk, hogy a természet békés teremtményeit rabságba tartsák! Törj össze egy ketrecet oltáromnál.
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!
3.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. fejvadászház (757): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
21, 22, 28, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri titkosítás verseny
Megölt szörnyek: 117. Szerzett pont: 14690. Beállított erő: 50 Összpont: 14690

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, p 73, h 1100.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
profizmus (200)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 40 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4404 TU szükséges.)

Összsúly: 151.40 kg Megterheltség: 98%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Nem vehetsz fel újabb tárgyat, mert betelt a hátizsákod.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 amniosz (#203) 1 bakkura bőr (#95) 1 csontkulcs (#74)
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kis bőrpajzs (#45) 1 kis vaskulcs (#40)
9 nyílvessző (#108) 1 rézsisak (#72) 1 sáfránykő (#979)
1 sallank karom (#128) 2 varázskő (#305) 16 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
28 arany (#50) 3 acéltű (#334) 1 aranyló ugarhéj (#100)
3 aurach fog (#657) 1 dorony tüdő (#212) 1 fekete gyöngy (#99)
1 fenőkő (#1618) 2 gyógykenőcs (#313) 3 gyöngymangó (#135)
1 hebrencs állkapocs (#130) 14 kaja (#2) 20 kaktusztüske (#114)
1 kék orchidea (#68) 1 lapockacsont (#33) 2 magszim bél (#103)
19 mákrózsa virág (#56) 1 moa ékkő (#2718) 1 mocsári penke (#148)
1 mutáns csont (#331) 2 nyu-shuriken (#157) 5 pirkit (#153)
1 rinóbőr (#651) 1 sáfránykristály (#675) 1 spiritusz (#170)
5 tinta (#101) 6 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

73 74 75 76 77 78 79
66
67
68
69
70
71
(74,69) oltár, művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve, pattanóböde (#145), phua-kúp (#372), vaskohó (#155), 29. jellempróba, érclelőhely, északi aurach (#350), szeppent rákfatty (#186)
(74,70) mély szakadék (#154), Raia oltár, púpos burástya (#92), érclelőhely, kőszáli disznók (#34)
(75,69) sóhajtó dorony (#112), szürke rinocérosz (#346)
(75,70) rőtmanó berzerker (#369), kőevő (#62), olvasztókemence (#86), vérfürdető magszim (#148), varkaudar bajnok (#190), massza (#217), phua-kúp (#372), vaskohó (#155), oltár, érclelőhely
(76,70) 255. jellempróba, szent tölgyfa (#393), oltár, óriás patkányok (#42)
(77,67) óriás skorpiók (#72), művészi porolit (#720)
(77,68) reinkarnált motyogó (#752), dűnekukac (#357), tündöklő szobor (#1587)
(77,69) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 47. jellempróba, oltár, kaffogó hebrencs (#88), tintacsiga (#74)
(78,68) tormikus egér (#218), nekrofun (#173), művészi porolit (#720), dűnekukac (#357), óriás skorpió (#72), goldugar (#65)
(78,69) garokk (#73), púpos burástya (#92), Tharr rúnaköve, tündöklő szobor (#1587)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2024.07.15 04:44 Változások a számládon! Zseton levonás: 30 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Vad#szat -> 0)
˙

Üzenet küldése a karakternek