Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jan. 26. 12h:03' EZ A 622. JÁTÉKHETED, 65. FORDULÓD 623. játékheted kezdete: jan. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2994 SZÁMLA : XXXX |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [70,4] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sűrűjét elhagyva. Alacsonyhegység. Felfedeztél egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy világítótornyot. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot!
be 34 | bemész a 34. titkos labirintusba |
lm 2 7 9 | mozogsz 2 7 9 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ököllel kegyetlenül megütöd a zombi testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 12 9 7 | mozogsz 12 9 7 |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zombi testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi rotható húsát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 2 5 6 | mozogsz 2 5 6 |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi bal lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 5 2 1 | mozogsz 5 2 1 |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az evaporőr gumiszerű szenzorát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csápjával megérint az evaporőr. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az evaporőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [70,6] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Észreveszel egy móricserjét. Látsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 160 pontot kell rákölteni.) Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy garokk. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a garokk fejét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A garokk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [70,7] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
m 5 3 3 | mozogsz délnyugatra, délkeletre, délkeletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sullár testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A sullár szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sullár lihegő pofáját. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a sullár szarva. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sullár patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. (ld. enc.) 444 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 2.]
szk 22 | keresed a 22. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
ARANYLÁNC (191. TÁRGY) Ez egy egyszerű, de értékes csecsebecse, amelyet a nyakadba akaszthatsz a KF 191 paranccsal. Emellett alkalmas arra is, hogy díszként valamit felfűzz rá. |
CSONTKULCS (74. TÁRGY) Ezzel a finom, faragott csontkulccsal sok zárat ki lehet nyitni, legyen az akár ládán, akár ajtón. |
DÁRDA (10. TÁRGY) Egy botot kőkéssel élesre hegyezve megkapod a legelemibb (de igen hatékony) dobófegyvert, a dárdát. Ehhez csak egy KT 10 parancsot kell kiadnod, 10 pontért. A fegyver sebzése d6. Nemcsak vadászatra jó... |
SULLÁR HÓLYAG (168. TÁRGY) Ha találsz egy döglött sullárt (esetleg te ölted meg?) akkor undorodat leküzdve felboncolhatod. A dögletes bűzt árasztó belső szervek között meg fogod találni a sullár hólyagját, amelyet biztonságosan összecsíptetve akár teljesen légmentes (és némi mosás után aránylag steril) tartónak használhatsz. De vajon mit érdemes benne tartani? Vizet nem - arra ott van a vizestömlő. Mérget sem - arra is vannak különböző tartók. No sebaj, ha majd találsz valami illékony folyadékot, akkor azt ebben fogod tartani. (max. 20 cseppet.) |
Erő: | 18 (20) | Szint: | 11 | Merészség: | 10/10 | Magasság: | 258 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 10 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 482 kg |
Ügyesség: | 11 | Védekezés: | 18 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 17/17 év |
Egészség: | 15 (17) | Életpont: | 154/96 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 20 | Varázspont: | 39/3 | Pénz: | 410 arany | Kép. pont: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 16 | ütőfegyverek: | 3 | dobófegyverek: | 4 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5 | 2. nyomkövetés: | 11 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 4 | 5. csapdakészítés: | 3 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 25 (+1) | 8. taumaturgia: | 1 | 9. harcművészetek: | 11 |
10. szörnyismeret: | 1 | 11. zárnyitás: | 10 | 12. vadászat: | 13 |
13. bányászat: | 6 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 20% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 30 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
Bazalt (#5858) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
Összsúly: 61.71 kg | Megterheltség: 96% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 101 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fáklya (#36) | 5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | arany (#50) | 1 | antilopbőr (#48) | 1 | aranylánc (#191) | |||
1 | csontkulcs (#74) | 1 | dárda (#10) | 1 | evaporőr háj (#105) | |||
3 | kaja (#2) | 1 | királygyík bőr (#44) | 1 | rézdarab (#70) | |||
1 | sullár hólyag (#168) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 2 | vadász tatu bőr (#15) |