64. forduló, 66. forduló, Gnoshoshallanillis összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jan. 26. 12h:03'
EZ A 622. JÁTÉKHETED, 65. FORDULÓD
623. játékheted kezdete: jan. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2994
SZÁMLA : XXXX

UNDERTAKER KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [72,6] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+21 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+7 varázspont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy drótszőrű pincsi nyomok után kutattál. Hiába. Semmi eredmény. [10 pontot használtál fel, van még 225.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) Elég a vegetáriánus kosztból! A kupánvert zsákgyík talán másképp vélekedik, de hát őt senki sem kérdezte. (+4 kaja.) Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-2 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 195.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+25 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [30 pontot használtál fel, van még 165.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[71,5] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy smirglibokrot. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délről folyik északra. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [70,4] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sűrűjét elhagyva. Alacsonyhegység. Felfedeztél egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy világítótornyot. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot!

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [28 pontot használtál fel, van még 137.]

be 34 bemész a 34. titkos labirintusba
A bejárat nagyon jól el van rejtve, de aránylag könnyen megtalálod az utasítások alapján, amelyeket kaptál. Bepillantasz: teljes a sötétség. Fáklyát gyújtasz. Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. [5 pontot használtál fel, van még 132.]

lm 2 7 9 mozogsz 2 7 9
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [2. PONT.] Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Nincs megállás - továbbtotyogsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [7. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy zombi. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ököllel kegyetlenül megütöd a zombi testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [9. PONT.] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. Szerencsére egy sem talált el.
[15 pontot használtál fel, van még 117.]

lm 12 9 7 mozogsz 12 9 7
Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [12. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy zombi. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zombi testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi rotható húsát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rövid körbevizsgálódás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Abban a pillanatban, hogy felnyitottad a ládát, ráébredsz hibádra, de már későn - belélegezted a kiáradó gázt. (-7 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 szvó-ektoplazma, 6 arany és 1 aranylánc (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Haladsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [9. PONT.] Haladsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [7. PONT.] [15 pontot használtál fel, van még 102.]

lm 2 5 6 mozogsz 2 5 6
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [2. PONT.] Folytatod az utat. Az út itt elkanyarodik. [5. PONT.] Egy zombi lakik itt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi bal lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Elszántan mész előre. Egy sima, fából készült ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [6. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy vasalt faládát. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 csontkulcs (ld. enc.), 2 vadász tatu bőr, 1 királygyík bőr és 1 antilopbőr. Gyorsan kiüríted a ládát. [15 pontot használtál fel, van még 87.]

lm 5 2 1 mozogsz 5 2 1
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A folyosó kanyarodik. [5. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [2. PONT.] Fellélegezve, hogy végre ideértél, elhagyod a járatokat. [15 pontot használtál fel, van még 72.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[70,5] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy evaporőr. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az evaporőr gumiszerű szenzorát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csápjával megérint az evaporőr. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az evaporőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).

(Továbbmész...) [70,6] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Észreveszel egy móricserjét. Látsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 160 pontot kell rákölteni.) Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy garokk. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a garokk fejét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A garokk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Találsz valamit: 1 dárda (ld. enc.). Elrakod.

(Továbbmész...) [70,7] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 42.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+26 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 12.]

m 5 3 3 mozogsz délnyugatra, délkeletre, délkeletre
[69,8] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sullár került az utadba. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sullár testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A sullár szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sullár lihegő pofáját. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a sullár szarva. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sullár patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. (ld. enc.) 444 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios híveié. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 1.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 206 pontot. A következő körben tehát 207 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARANYLÁNC (191. TÁRGY)
Ez egy egyszerű, de értékes csecsebecse, amelyet a nyakadba akaszthatsz a KF 191 paranccsal. Emellett alkalmas arra is, hogy díszként valamit felfűzz rá.

CSONTKULCS (74. TÁRGY)
Ezzel a finom, faragott csontkulccsal sok zárat ki lehet nyitni, legyen az akár ládán, akár ajtón.

DÁRDA (10. TÁRGY)
Egy botot kőkéssel élesre hegyezve megkapod a legelemibb (de igen hatékony) dobófegyvert, a dárdát. Ehhez csak egy KT 10 parancsot kell kiadnod, 10 pontért. A fegyver sebzése d6. Nemcsak vadászatra jó...

SULLÁR HÓLYAG (168. TÁRGY)
Ha találsz egy döglött sullárt (esetleg te ölted meg?) akkor undorodat leküzdve felboncolhatod. A dögletes bűzt árasztó belső szervek között meg fogod találni a sullár hólyagját, amelyet biztonságosan összecsíptetve akár teljesen légmentes (és némi mosás után aránylag steril) tartónak használhatsz. De vajon mit érdemes benne tartani? Vizet nem - arra ott van a vizestömlő. Mérget sem - arra is vannak különböző tartók. No sebaj, ha majd találsz valami illékony folyadékot, akkor azt ebben fogod tartani. (max. 20 cseppet.)

KARAKTERLAP

Undertaker, egy copfos ősz hajú, piros szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran követője vagy. Ez a 65. fordulód.

Erő: 18 (20) Szint: 11 Merészség: 10/10 Magasság: 258 cm
IQ: 20 Támadás: 10 Agresszió: 3 Testsúly: 482 kg
Ügyesség: 11 Védekezés: 18 Menekülés: 30 % Életkor: 17/17 év
Egészség: 15 (17) Életpont: 154/96 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 20 Varázspont: 39/3 Pénz: 410 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 191 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 828 TP-t kaptál. Jelenleg 20976 TP-d van. A következő szinthez még 4024 TP szükséges. Trófeáid: ork sámán, vérszomjas csüldő, szeppent rákfatty. A 57. fordulódban 458 arany került a bankszámládra. 512 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 16 ütőfegyverek: 3 dobófegyverek: 4

Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 11 3. lopás: 1
4. mászás: 4 5. csapdakészítés: 3 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 25 (+1) 8. taumaturgia: 1 9. harcművészetek: 11
10. szörnyismeret: 1 11. zárnyitás: 10 12. vadászat: 13
13. bányászat: 6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 20% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
Bazalt (#5858)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)

Összsúly: 61.71 kg Megterheltség: 96%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 101 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 arany (#50) 1 antilopbőr (#48) 1 aranylánc (#191)
1 csontkulcs (#74) 1 dárda (#10) 1 evaporőr háj (#105)
3 kaja (#2) 1 királygyík bőr (#44) 1 rézdarab (#70)
1 sullár hólyag (#168) 1 szvó-ektoplazma (#151) 2 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(69,8) sullárok (#101), Elenios oltár
(70,4) a 34. labirintus bejárata, vaskohó (#155), világítótorony (#156), érclelőhely, zombi (#49)
(70,5) evaporőr (#69), 45. jellempróba
(70,6) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár, 50. jellempróba, garokkok (#73)
(70,7) Fairlight oltár
(71,5) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), patak, 33. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek