Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. márc. 26. 15h:02' EZ A 292. JÁTÉKHETED, 65. FORDULÓD 293. játékheted kezdete: márc. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1938 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | használod az 1100. tárgyat |
fvh 6 | felt. varázslat haszn. 6 |
ef 2 | energia fejlesztése 2 |
f 21 | kísérletezel a 21. tárggyal |
kt 20 | elkészíted a 20. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a vízionár bal karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a vízionár testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A vízionár meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 vízionár szemet. 60 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
kt 22 34 | elkészíted a 22. tárgyat (34 darabot) |
f 22 26 | kísérletezel a 22. tárggyal a 26. tárggyal |
kt 23 4 | elkészíted a 23. tárgyat (4 darabot) |
kf 20 22 | kézbeveszed/felveszed a 20. tárgyat a 22. tárggyal |
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
(Továbbmész...) [99,52] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. "
(Továbbmész...) [99,53] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Megpróbálsz eggyé válni egy árnyékos kapualjjal. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy sötét gnóm. Amikor elhal a zaj, előmászol.
bb 56 1113 516 | beraksz a bankba az 56. tárgyat (1113 darabot) |
bb 434 329 127 | beraksz a bankba a 434. tárgyat (329 darabot) |
pki 300 | kiveszel a bankból 300 aranyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 18 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az orgyilkos fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod az orgyilkos jobb karját. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az orgyilkos bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos bal karját. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted az orgyilkos nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner szintszívó trófeát, és kiszedsz egy orgyilkos trófeát. 320 tapasztalati pontot kaptál. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (lőfegyver: 1. szint).
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
ve 2 20 | megveszed a 2. tárgyat 20 |
ve 105 1 | megveszed a 105. tárgyat 1 |
ea 85 7 | eladod a 85. tárgyat 7 |
ea 70 8 | eladod a 70. tárgyat 8 |
ea 14 23 | eladod a 14. tárgyat 23 |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a karmazsin huhogó levelét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a karmazsin huhogó. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 11 életpontot vesztettél. Göcsörtös bunkóval többször eltalálod a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 14 életpontot vesztettél. Elmegy a kedved a harctól. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [102,55] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos.
(Továbbmész...) [103,56] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 8 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért |
FÚVÓCSŐ (20. TÁRGY) Ha az ormánygőte csontját megtisztítod és lecsiszolod kívülről-belülről egy smirglilevéllel, profi lőfegyvert kapsz, a fúvócsövet. Ehhez a KT 20 parancsot kell kiadnod, 6 pontért. Lövedékként bozótos terepen kell tüskéket gyűjtened, a KT 22 paranccsal, 1 pontért. Ezek d3 sebzésű lövedékek. Ki tudja, talán van jobb is... A fúvócső egy nagy előnye, hogy sokkal pontosabban lehet vele célozni, mint a parittyával (+2 támadás). |
MÉRGEZETT TÜSKE (23. TÁRGY) Pókméregbe mártva a bozótban gyűjtött tüskéket apró, de annál hatékonyabb lövedékeket kapsz, amelyek sebzése d3+4. Azt, hogy a fúvócsőhöz mérgezett lövedékeket akarsz használni, a KF 20 23 paranccsal kell megadnod. Egy tüske bemérgezése 1 pontba kerül. |
NEKTORAF (355. SZÖRNY) Sárgás, viaszos testű, szőrnélküli óriásmajmok - rettenetesen agresszívek és sunyik. A bozótosban lapítva várják, hogy arra járjon valami, ami náluk jóval gyengébb, és aztán lesből támadnak. Különleges regenerációs képességük miatt nagyon nehéz őket elpusztítani, viaszos testükről a szúrófegyver könnyedén lecsúszik, további problémákat eredményezve - talán az vágófegyver a legjobb választás. |
ORGYILKOS TŐR (225. TÁRGY) A tyrgek által használt tőr valamilyen általad ismeretlen állat csontjából készült. Bár nagyon vékony, különösen ellenállónak és hegyesnek látszik. Ez a balkezes fegyverként is használható szúrófegyver 2d4+4 sebzésű, annak ellenére, hogy a tyrg méreg már rég lekopott róla. |
EVAPORŐR HÁJ (105. TÁRGY) Igen, ez az, amiről annak idején a nagyapád beszélt! A fura evaporőr háját lenyúzva, egy tökéletesen szigetelő bőrdarabhoz jutsz. Ha ebből vizestömlőt akarsz csinálni, akkor a KT 3 parancsot kell kiadnod, 20 pontért (nincs szükség ezúttal F parancsra). |
KARMAZSIN HUHOGÓ (185. SZÖRNY) A karmazsin huhogó nagy, bíborlila testű, kövér virágra hasonlító teremtmény. Leginkább a ritka erdők fái közt bujkál, és le-lecsap az arra járó kalandozókra félelmetes huhogásával. Piciny csápjával nem igazán tud senkit sem megsebezni, annál inkább az általa keltett hanghullámokkal: A szörny félelmetes huhogásának erejét az ellenfél önbizalmából meríti: minél védettebb, minél sebezhetetlenebb vagy, a lény gyilkos hangja annál nagyobb testi-lelki roncsolást végez. A karmazsin huhogó ellen a vágófegyver a leghatékonyabb, a szúrófegyver a legkevésbé használható. |
Erő: | 22 | Szint: | 8 | Merészség: | 5/4 | Magasság: | 121 cm |
IQ: | 27 | Támadás: | 8 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 81 kg |
Ügyesség: | 21 (22) | Védekezés: | 23 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 63/63 év |
Egészség: | 21 (23) | Életpont: | 140/62 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 (23) | Varázspont: | 110/8 | Pénz: | 275 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 7/0 | EFejl: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | vágófegyverek: | 2 | ütőfegyverek: | 9 |
lőfegyverek: | 1 (+1) | dobófegyverek: | 2 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 2 | 5. gyógyítás: | 5 (+1) | 6. titkosírás: | 1 |
7. felderítés: | 1 | 8. teológia: | 1 | 9. taumaturgia: | 10 (+1) |
10. zene: | 1 | 11. szörnyismeret: | 2 | 12. vadászat: | 4 |
13. bányászat: | 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
bolhakutya (#17), szintszívó (#96) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
6. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozz 50 korty vizet - a legegyszerűbb, de egyben legtisztább áldozat. |
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény! |
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 1 | csontpálca (#329) | 4 | gyenge méreg (#26) | |||
28 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mandibulakasza (#127) | 1 | ormánygőte csont (#21) | |||
1 | smirglilevél (#29) | 1 | varkaudar csont (#1113) | 1 | varkaudar szablya (#516) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
250 | arany (#50) | 1 | evaporőr háj (#105) | 1 | fúvócső (#20) | |||
13 | kaja (#2) | 4 | mérgezett tüske (#23) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
28 | tüske (#22) | 29 | víz (#27) | 2 | vízionár szem (#102) |