Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. júl. 22. 10h:00' EZ A 659. JÁTÉKHETED, 649. FORDULÓD 660. játékheted kezdete: júl. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3857 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 78. varázslatot |
* 2. KP: | használod az 1097. tárgyat a 841. tárgyat a 745. tárgyat |
* 3. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (1 darabot) |
* 4. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 184. varázslatot a 161. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1269. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 363. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1760. tárgyat a 916. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 303. varázslatot a 297. varázslatot a 247. varázslatot |
kb 36 20 | kiveszel a bankból a 36. tárgyat (20 darabot) |
vv 382 157 | elmormolod a 382. varázslatot a 157. varázslatot |
hh 1253 1554 1534 | használod az 1253. tárgyat az 1554. tárgyat az 1534. tárgyat |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őstűz varázslat. 85 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 375 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bámulatos zombi bal lábát. (8 támadással 233 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (40 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bámulatos zombi rotható húsát. (10 támadással 1004 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 41 életpontot sebződik. Sárkánypengével mély sebeket nyitva megvagdosod a bámulatos zombi foszladozó testét. (8 támadással 366 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) A bámulatos zombi karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 180 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Rosszullét fog el. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Lovagi karddal néhányszor megcsapod a bámulatos zombi foszladozó testét. (6 támadással 611 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 46 életpontot sebződik. Sárkánypengével épp hogy megvágod a bámulatos zombi testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 42 életpontot sebződik. A bámulatos zombi karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 164 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10995 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2939, sebződés: 344, gyógyulás: 75, összesen: -269 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester torát. (6 támadással 219 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 60 életpontot sebződik. Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (448,19)-> 6 arany, -2 ÉP] 1883 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 61 életpontot sebződik. A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 367 341 | elmormolod a 367. varázslatot |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy őstűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 69 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 622 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A dűnelord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 6669 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 691, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
v 347 1514 | elmormolod a 347. varázslatot |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őstűz varázslatot. 147 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (23 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Megmarkolva az Alkotó kalapácsot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Alkotó kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a káoszteknőc testét. (1 támadással 122 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 57 életpontot sebződik. Sárkánypengével végigmetszed a káoszteknőc bal hátsó lábát. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) A káoszteknőc fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Feléd sújt a káoszteknőc a farkával, de elhibázta! A káoszteknőc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 teknőcteknőt. 2271 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 454, sebződés: 30, gyógyulás: 8, összesen: -22 ÉP}
hu 377 378 379 | hulladék: 377 378 379 |
hu 380 383 384 | hulladék: 380 383 384 |
hu 385 | hulladék: 385 |
ve 384 12 | megveszed a 384. tárgyat 12 |
ve 385 15 | megveszed a 385. tárgyat 15 |
ve 378 15 | megveszed a 378. tárgyat 15 |
ve 382 13 | megveszed a 382. tárgyat 13 |
ve 380 12 | megveszed a 380. tárgyat 12 |
ve 379 11 | megveszed a 379. tárgyat 11 |
ve 377 13 | megveszed a 377. tárgyat 13 |
ve 383 12 | megveszed a 383. tárgyat 12 |
ve 381 8 | megveszed a 381. tárgyat 8 |
ve 386 9 | megveszed a 386. tárgyat 9 |
ve 733 20 | megveszed a 733. tárgyat 20 |
ve 887 20 | megveszed a 887. tárgyat 20 |
ve 1439 10 | megveszed az 1439. tárgyat 10 |
ve 1514 20 | megveszed az 1514. tárgyat 20 |
a 151 5726 6 | átadod a 151. tárgyat az 5726. kalandozónak (6 darabot) |
aa 108 384 385 | átadod a 108. tárgyat a 384. tárgyat a 385. tárgyat |
aa 378 382 380 | átadod a 378. tárgyat a 382. tárgyat a 380. tárgyat |
aa 379 377 383 | átadod a 379. tárgyat a 377. tárgyat a 383. tárgyat |
aa 381 386 1439 | átadod a 381. tárgyat a 386. tárgyat az 1439. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
kld 5 | küldetés végrehajtása 5 |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat árnyak segítsége varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy őstűz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 132 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 637 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy átok varázslat. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! A lény dobófegyverként teriád tőrt használ. Már repül is belőlük feléd pár. 283 életpontot sebződsz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kithszaki orgyilkos jobb lábát. (10 támadással 1688 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+212 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 51 életpontot sebződik. Sárkánypengével megvagdalod a kithszaki orgyilkos álruhás testét. (8 támadással 607 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 41 életpontot sebződik. A kithszaki orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 282 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) Tárgyaid ezúttal megúszták! Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 290 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) Lovagi karddal néhányszor meglegyinted a kithszaki orgyilkos testét. (2 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Tűzelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) Sárkánypengével épp hogy eltalálod a kithszaki orgyilkos bal karját. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 29 életpontot sebződik. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 278 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +56 ÉP.) Szerencsére egyetlen tárgyad sem semmisült meg. Nem vagy felkészülve a kithszaki orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 293 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +59 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 teriád tőr. Szereztél 1 rejtőköpenyt. [rejtőköpeny ládikóba-> (448,19)-> 14 arany, -2 ÉP] 25315 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-70 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-67 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3606, sebződés: 1428, gyógyulás: 575, összesen: -853 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy árnyak segítsége varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őstűz varázslatot. 97 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 327 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy átok varázslatot. (Sebeid az átok hatása alatt feleolyan gyorsan gyógyulnak.) Teriád tőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 teriád tőr. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Ellenfeled nagy erővel hozzád vág néhány teriád tőrt. A becsapódástól 285 életpontot vesztettél. Meglengetve a lovagi kardot ellenfeledre rohansz. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a kithszaki orgyilkos testét. (10 támadással 1622 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 47 életpontot sebződik. Sárkánypengével mély sebeket nyitva megvagdosod a kithszaki orgyilkos bal lábát. (8 támadással 616 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 27 életpontot sebződik. Bár ügyesen védekezel, a kithszaki orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 295 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +59 ÉP.) Szerencsére egyetlen tárgyad sem semmisült meg. Bár ügyesen védekezel, a kithszaki orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 289 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) Lovagi karddal néhányszor megcsapod a kithszaki orgyilkos bal karját. (6 támadással 1003 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (26 életpontot sebezve.) Sárkánypengével épp hogy megvágod a kithszaki orgyilkos testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (32 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a kithszaki orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 292 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +59 ÉP.) Tárgyaid ezúttal megúszták! Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 289 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) A kithszaki orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 teriád tőr. Szereztél 1 rejtőköpenyt. [rejtőköpeny ládikóba-> (448,19)-> 14 arany, -2 ÉP] 27765 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-67 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3874, sebződés: 1452, gyógyulás: 242, összesen: -1210 ÉP}
be 728 | bemész a 728. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 31: 2. térkép 39. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 3. térkép 14. pont 28: 3. térkép 5. pont 39: 1. térkép 31. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: kijárat 5: 2. térkép 28. pont 9: 4. térkép 1. pont 14: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 3. térkép 9. pont |
Sietve magad mögött hagyod a palotát. [5 pontot használtál fel, van még 640. Kapsz 6 VP-t.]
m 5 7 6 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [447,19] Még mindig a városban vagy. Nocsak, egy koldust veszel észre! Tehát azért errefelé sem él mindenki úri kényelemben!
(Továbbmész...) [446,19] Továbbmész a város utcáján. Az egyik utcasarkon egy kövér asszony kis tűzhelyén sütöget valamit. Gyerekek állják körül. Felfedeztél egy nekrofunt.
be 144 | bemész a 144. titkos labirintusba |
lm 8 15 17 | mozogsz 8 15 17 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy őstűz varázslattal köszöntöd a másikat. 65 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 310 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, teriád tőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 teriád tőr. Alaposan megsorozod a gömbpók testét. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (47 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Meglengetve a lovagi kardot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed a gömbpók testét. (10 támadással 1871 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) Sárkánypengével végigvagdosod a gömbpók bal vállát. (8 támadással 660 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 15 életpontot sebződik. A gömbpók fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 173 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A gömbpók fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 159 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-3 minden tulajdonságodra kör végéig.) Lovagi karddal megvagdalod a gömbpók testét. (7 támadással 1278 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (59 életpontot sebezve.) Sárkánypengével épp hogy eltalálod a gömbpók fejét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 20 életpontot sebződik. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 155 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A gömbpók fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 185 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-3 minden tulajdonságodra kör végéig.) A gömbpók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 póklábat. [pókláb ládikóba-> (448,19)-> 3 arany, -2 ÉP] 21988 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 4585, sebződés: 674, gyógyulás: 141, összesen: -533 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 157 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 625 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy pajzszúzás varázslatot dob rád a másik. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Tharr haragja varázslat. 44 életpontot vesztettél. Teriád tőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 teriád tőr. Ellenfeled könnyedén félreüti! Megmarkolva a lovagi kardot ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku szamuráj jobb lábát. (10 támadással 1683 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 69 életpontot sebződik. Sárkánypengével végigvagdosod a ryuku szamuráj fejét. (8 támadással 622 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 57 életpontot sebződik. A ryuku szamuráj ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 211 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) A ryuku szamuráj a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 215 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) Lovagi karddal megvagdalod a ryuku szamuráj testét. (7 támadással 1167 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 25 életpontot sebződik. Sárkánypengével épp hogy megvágod a ryuku szamuráj bal karját. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 71 életpontot sebződik. Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 227 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (2 támadástól 216 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nunchaku (ld. enc.). 28950 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-67 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4554, sebződés: 913, gyógyulás: 184, összesen: -729 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy őstűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 66 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 315 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teriád tőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 teriád tőr. Alaposan megsorozod a gömbpók testét. (2 támadással 149 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (14 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a gömbpók testét. (10 támadással 1831 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 60 életpontot sebződik. Sárkánypengével megvagdalod a gömbpók testét. (8 támadással 651 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 33 életpontot sebződik. A gömbpók fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 150 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 170 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-3 minden tulajdonságodra kör végéig.) Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed a gömbpók fejét. (8 támadással 1409 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 35 életpontot sebződik. Sárkánypengével kissé megkarcolod a gömbpók testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a gömbpók, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 158 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) A gömbpók fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 165 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-3 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 póklábat. [pókláb ládikóba-> (448,19)-> 3 arany, -2 ÉP] 22502 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 4696, sebződés: 645, gyógyulás: 135, összesen: -510 ÉP}
lm 19 22 25 | mozogsz 19 22 25 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őstűz varázslat. 63 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teriád tőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 teriád tőr. Pár lövedéked átjárja a gömbpók testét. (2 támadással 134 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (24 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a gömbpók bal oldalát. (10 támadással 1794 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod támad. (31 életpontot sebezve.) Sárkánypengével megvagdalod a gömbpók testét. (8 támadással 657 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) A gömbpók belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 156 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 168 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-3 minden tulajdonságodra kör végéig.) Lovagi karddal párszor kilyukasztod a gömbpók nyakát. (9 támadással 1666 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 48 életpontot sebződik. Sárkánypengével kicsit megvágod a gömbpók testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 63 életpontot sebződik. A gömbpók fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 172 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A gömbpók fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 178 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Rosszullét fog el. (-3 minden tulajdonságodra kör végéig.) A gömbpók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 póklábat. [pókláb ládikóba-> (448,19)-> 3 arany, -2 ÉP] 21693 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 4607, sebződés: 676, gyógyulás: 141, összesen: -535 ÉP}
Teli erőből teriád tőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 teriád tőr. Lövedékeiddel perforálod a gömbpók testét. (2 támadással 145 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 60 életpontot sebződik. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Marokra fogva a lovagi kardot a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed a gömbpók testét. (10 támadással 1746 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 28 életpontot sebződik. Sárkánypengével megvagdalod a gömbpók fejét. (8 támadással 678 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (63 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a gömbpók, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 171 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a gömbpók, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 183 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Rosszullét fog el. (-3 minden tulajdonságodra kör végéig.) Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed a gömbpók kerekded testét. (9 támadással 1611 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 44 életpontot sebződik. Sárkánypengével súrolod a gömbpók testét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 40 életpontot sebződik. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a gömbpók, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 159 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) A gömbpók fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 163 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Rosszullét fog el. (-3 minden tulajdonságodra kör végéig.) A gömbpók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 póklábat. [pókláb ládikóba-> (448,19)-> 3 arany, -2 ÉP] 21667 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) (Önanalízis: +1% vágófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 4500, sebződés: 678, gyógyulás: 137, összesen: -541 ÉP}
lm 27 28 34 | mozogsz 27 28 34 |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őstűz varázslatot. 67 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teriád tőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 teriád tőr. Pár lövedéked átjárja a csatornaféreg testét. (2 támadással 125 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (15 életpontot sebezve.) Meglengetve a lovagi kardot a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a csatornaféreg bal hátsó lábát. (9 támadással 1411 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 49 életpontot sebződik. Sárkánypengével épp hogy megvágod a csatornaféreg testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 21 életpontot sebződik. A csatornaféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A csatornaféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7594 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1757, sebződés: 67, gyógyulás: 16, összesen: -51 ÉP}
Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, teriád tőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 teriád tőr. Több lövedéked átfúrja a vámpírdenevér kitárt szárnyát. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 75 életpontot sebződik. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a vámpírdenevér testét. (10 támadással 1590 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (61 életpontot sebezve.) Sárkánypengével kissé megkarcolod a vámpírdenevér testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 45 életpontot sebződik. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 61 életpontot vesztettél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 54 életpontot vesztettél. A vámpírdenevér összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8229 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1958, sebződés: 121, gyógyulás: 2, összesen: -119 ÉP}
Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 65 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Teriád tőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 teriád tőr. Több lövedéked átfúrja a vámpírdenevér kitárt szárnyát. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 54 életpontot sebződik. Megmarkolva a lovagi kardot a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed a vámpírdenevér nyakát. (10 támadással 1569 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 66 életpontot sebződik. Sárkánypengével súrolod a vámpírdenevér testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (33 életpontot sebezve.) A vámpírdenevér csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 60 életpontot vesztettél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 52 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vámpírdenevér száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8229 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1933, sebződés: 186, gyógyulás: 2, összesen: -184 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 64 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Teriád tőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 teriád tőr. Lövedékeiddel perforálod a vámpírdenevér kitárt szárnyát. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a lovagi kardot ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a vámpírdenevér vértől piros fejét. (9 támadással 1507 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 27 életpontot sebződik. Sárkánypengével épp hogy megvágod a vámpírdenevér kitárt szárnyát. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (44 életpontot sebezve.) A vámpírdenevér néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 60 életpontot vesztettél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 55 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8229 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1824, sebződés: 187, gyógyulás: 2, összesen: -185 ÉP}
Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Teriád tőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 teriád tőr. Lövedékeiddel perforálod a vámpírdenevér kitárt szárnyát. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 32 életpontot sebződik. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal párszor kilyukasztod a vámpírdenevér vértől piros fejét. (10 támadással 1577 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 53 életpontot sebződik. Sárkánypengével épp hogy eltalálod a vámpírdenevér testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) A vámpírdenevér csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 59 életpontot vesztettél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 54 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8229 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1919, sebződés: 122, gyógyulás: 2, összesen: -120 ÉP}
lm 38 37 40 | mozogsz 38 37 40 |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, teriád tőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 teriád tőr. Több lövedéked átfúrja a csatornaféreg jobb hátsó lábát. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 56 életpontot sebződik. Marokra fogva a lovagi kardot ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a csatornaféreg testét. (9 támadással 1410 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod támad. (47 életpontot sebezve.) Sárkánypengével épp hogy megvágod a csatornaféreg nyálkás testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 57 életpontot sebződik. A csatornaféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 65 életpontot vesztettél. A csatornaféreg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7594 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1768, sebződés: 148, gyógyulás: 17, összesen: -131 ÉP}
Teriád tőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 teriád tőr. Több lövedéked átfúrja a gömbpók testét. (2 támadással 159 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 24 életpontot sebződik. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Meglengetve a lovagi kardot ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gömbpók testét. (10 támadással 1727 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod támad. (32 életpontot sebezve.) Sárkánypengével mély sebeket nyitva megvagdosod a gömbpók testét. (8 támadással 613 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 29 életpontot sebződik. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 150 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A gömbpók fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 155 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-3 minden tulajdonságodra kör végéig.) Lovagi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gömbpók testét. (10 támadással 1773 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 47 életpontot sebződik. Sárkánypengével súrolod a gömbpók testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 44 életpontot sebződik. A gömbpók fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 151 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A gömbpók belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 158 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Rosszullét fog el. (-3 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 póklábat. [pókláb ládikóba-> (448,19)-> 3 arany, -2 ÉP] 22487 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 4517, sebződés: 616, gyógyulás: 124, összesen: -492 ÉP}
lm 41 31 38 | mozogsz 41 31 38 |
Üdvözlésképpen egy őstűz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 66 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teriád tőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 teriád tőr. Lövedékeiddel perforálod a gömbpók testét. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 42 életpontot sebződik. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Meglengetve a lovagi kardot a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed a gömbpók kerekded testét. (10 támadással 1724 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 35 életpontot sebződik. Sárkánypengével végigvagdosod a gömbpók testét. (8 támadással 592 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (60 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a gömbpók, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 161 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) A gömbpók fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 167 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-3 minden tulajdonságodra kör végéig.) Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a gömbpók testét. (10 támadással 1678 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 42 életpontot sebződik. Sárkánypengével kissé megkarcolod a gömbpók jobb oldalát. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (47 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 162 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) A gömbpók fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 150 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-3 minden tulajdonságodra kör végéig.) Véres nyál csordul ki a gömbpók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 póklábat. [pókláb ládikóba-> (448,19)-> 3 arany, -2 ÉP] 21830 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 4511, sebződés: 642, gyógyulás: 132, összesen: -510 ÉP}
lm 41 29 34 | mozogsz 41 29 34 |
lm 31 27 | mozogsz 31 27 |
vv 205 | elmormolod a 205. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
ZSIZSIKCSAPDA (1439. TÁRGY) Hm... leemeled az apró, fedeles zöld üveget a polcról, majd megkérdezed a boltostól, hogy ez miért ilyen drága? Számtalan kereskedésben láttál már zöld üveget, de ennyibe még sehol sem került. - Óóóó, ez egy különleges üveg! - mondja olyan nyájas mosollyal arcán a ferdeszemű árusító, hogy képtelen vagy hinni neki. - Ez arra jó, amire a közönséges zöld üveg nem: a zsizsikek foglyulejtésére. - És hogy kell használni? - Óóóó, rendkívül egyszerű! Bele kell csalogatni a zsizsiket, majd rázárni a fedelet. Onnantól nem szabadulhat! - És ezt a közönséges zöld üveggel miért nem tehetem meg? - Óóóó, hát azzal nem lehet! Csak itt ezzel, ni. Hát ez nem volt túl meggyőző, tipikus kereskedődumának tűnik. Persze nem tudod elképzelni magad, amint zsizsikre vadászol, de ha mégis, és zöld üveggel nem menne, már tudod, hogy minden ryuku kereskedésben kapni hozzá ebből a "különleges" üvegből. |
KITHSZAKI ORGYILKOS (843. SZÖRNY) A kithszaki nindzsa klán alaposan kiképzi orgyilkosait. Nem csak a fegyverforgatáshoz értenek jól, hanem a lopakodás és elvegyülés művészetét is uralják. A célpont ritkán élheti túl egy-egy ilyen nindzsa bevetését, mert még ha valamilyen csoda folytán ez is történne, a kithszakik addig küldenek újabb embert, míg az ügy örökre el nem lesz intézve. A lord Toyaki életére törő orgyilkost sem lehet másképp megállítani, csak ha te győzedelmeskedsz az életre-halálra menő párharcban. Csak nehogy később megbánd, hogy beavatkoztál mások dolgába. |
GÖMBPÓK (845. SZÖRNY) Először az orrfacsaró bűzét érzed meg, aztán a csatornajárat homályából kibontakozik egy gigantikus, gömbölyded formájú teremtmény. Ráncos, csupasz teste itt-ott bőrredőktől húzódik össze. Gyorsan közeledik, három apró, izmos, oválisforma póklába hajtja előre. Földbe gyökerezel a döbbenettől, és így bámulod, miként nyitja kör alakú száját nagyra a gömbpók. Odabent kerekre csiszolt morzsolófogak ékeskednek, melyek egy-kettőre összeroppantának csontjaidat. Persze, csak ha hagynád. Üsd le, mielőtt ezt megtehetné. |
RYUKU SZAMURÁJ (836. ELLENFÉL) A szamurájok nem akárkik ám, ők azok a ryuku harcművészek, akiktől még a ghallaföldén nevelkedett, erősen az isteni hatalom felé kacsintgató kalandozóknak, köztük neked is tartanod kell. A ryuku szamurájok hegyi kolostorokban, a világtól elzártan nevelkednek, s tanulásuk mindennapjait a lélekegyensúly fenntartását célzó meditáció, a teljes önfegyelem, az éles logikai gondolkozás és a harcművész technikák tökéletes elsajátítása tölti ki. Az iskolából való kikerülésük után, érett harcosként, tökéletes gyilkosként lépnek ki a külvilágba. Háromféle életút állhat előttük. A leggyakoribb esetben egy nemesi család szolgálatába állnak, a hűségeskü, amit ekkor tesznek örökre a család fejéhez köti őket. Viszonylag ritkább, de azért rendszerint előfordul, hogy az ifjú szamuráj egy orgyilkos klánhoz csatlakozik, s élete további részét a higgadt gyilkolásnak szenteli. A harmadik lehetőség a hadseregben várja őket, ha a szamuráj nem találja helyét az előző két életpálya egyikében sem, katonának vonul, és a csatamezőn szerez magának hírnevet a harctudásával. Számtalan sikeres bevetés és több győztes hadjárat után kiemelkedő teljesítményének híre még akár a császár fülébe is eljuthat. Nem egyszer döntött már úgy az uralkodó, hogy egy, a katonák körében mélyen tisztelt hadfit a császári testőrség szamurájai közé emel. A szamurájok meditációs gyakorlataikat kötelező jelleggel elvégzik mindennap, és a tizenhat órás szolgálat után még a harci akadálypályák meglátogatására, némi tréningezésre is marad idejük. Nem lesz könnyű dolgod, ha magadra bőszítesz egyet közülük. |
NUNCHAKU (1372. TÁRGY) A nunchaku (két bot egy lánccal összekötve) a szamurájok kedvenc ütőfegyvere. A nyeleket külön-külön vagy összefogva egyaránt jó védekezni, vagy támadni. Emellett, az egyik véget meglendítve láncra vagy ostorra jellemző csapásokra is lehet használni, az ellenfél nagy örömére. Most, hogy már ez a fegyver a kezedbe jutott, megpróbálkozhatsz a használatával. Ez nem fog könnyen menni, 40. szintű ütőfegyver szakértelem alatt járva állandóan csak magadat sebeznéd meg vele. Ha azonban már elég kiforrott vagy a használatához, 5D9+3, nem mágikus sebzést kapsz. Persze még így sem érhetsz nyomába annak, ahogy a képzett szamurájok csinálják, így a fegyver forgatásához -3 támadás is párosul, valamint előfordulhat az is, hogy megsebzed magad a használatakor. A nunchakut akár a balkezedbe is veheted. |
FEKETE DRAKPIKKELY (1308. TÁRGY) A draklenek gyíktestét jókora pikkelyek fedik, melyből egyet, ha nagy nehezen sikerül legyőznöd gazdáját, egy vágófegyver segítségével te is kimetszhetsz. Hogy később mire használhatod az így szerzett komponenst, annak csak további sorsod a megmondhatója. |
Erő: | 88 (113) | Szint: | 56 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 191 cm |
IQ: | 76 (106) | Támadás: | 115 (120) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 70 kg |
Ügyesség: | 77 (99) | Védekezés: | 136 (147) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 53/140 év |
Egészség: | 74 (100) | Életpont: | 2996/164 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 13 |
Szerencse: | 81 (130) | Varázspont: | 3556/86 | Pénz: | 1656 arany | Kép. pont: | 65 |
Tudatpont: | 93/91 | Pszi pont: | 1479/2485 | Halhatatlanság: | 41 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 15/82 | ökölvívás: | 12/91 | szúrófegyverek: | 2/95 |
vágófegyverek: | 64/93 (+9%) | ütőfegyverek: | 37/78 | lőfegyverek: | 23/19 |
dobófegyverek: | 48/43 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: Alkotó kalapács (#921) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílvessző (#108) (10 -24.); teriád tőr (#1277) (25 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp lovagi kard fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/69 | 2. nyomkövetés: | 116/60 | 3. lopás: | 1/34 |
4. mászás: | 53/59 | 5. hajózás: | 17/59 | 6. csapdakészítés: | 43/59 (+6%) |
7. csapdaészlelés: | 33/87 (+18%) | 8. gyógyítás: | 136/31 (+60%) | 9. titkosírás: | 9/88 |
10. felderítés: | 41/5 | 11. szörnyidomítás: | 21/10 | 12. taumaturgia: | 264/99 (+55%) |
13. szerencsejáték: | 9/46 | 14. versengés: | 25/46 | 15. zene: | 16/62 |
16. szörnyismeret: | 77/15 | 17. pszi: | 141/66 (+3%) | 18. zárnyitás: | 55/57 (+9%) |
19. vadászat: | 5/44 | 20. vitalitás: | 11/95 | 21. bányászat: | 48/66 |
22. úszás: | 22/61 | 23. főzés: | 15/32 | 24. őstaumaturgia: | 30/61 (+33%) |
25. csapatmunka: | 12/1 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 199 | |||
5. varázslat sebzés: 5 | 6. regeneráció: 5(6) | 10. vp regeneráció: 5(6) | 11. kincskeresés: 5 |
16. tulajdonságpajzs: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 75% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 100 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 200 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot ) |
elfogod mutáns hegyitrollt (#859) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Szörnykeresés: tl'urlang keresővel Dl'orkhaugrukot. |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), trikornis herceg (#261), purifikátor császár (#393), zafír sárkány (#329), éjfattyak (#9096), Dl'orkhaugruk (#425), élőholt drakolder (#628), dűnelord (#341) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
9375. szövetség (#9375), tleikan áruló (#606), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ősi harcmodor (#287, 120 VP) | varázspajzs (#288, 55 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | hangcsapás (#344, 95 VP) | keltetés (#347, 200 VP, 25 TVP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | sebezhetőség (#366, 50 VP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
távolbalátás (#374, 40 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP) | fegyvertánc (#391, 60 VP) | vérfürdő (#392, 80 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) |
árnyak segítsége (#270, 24 VP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) |
pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) | pszi meditáció (#299, 100 PP) |
önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) | agybénítás III (#302, 25 PP) |
önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | tudatháló (#304, 35 PP) | belső idő (#305, 0 PP) |
mentális tükör (#306, 40 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | ősjég (#311, 100 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) |
szingulár. védelem (#322, 50 VP) | redukció (#365, 80 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +62 vp 80 költség alatt; taumaturgia: +62 vp 80 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | láth. észlelése (#78) | hadiszerencse III (#59) |
tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) | varázsenergia (#161) | tárgyvédelem (#178) |
csupasz izom (#28) | Morgan rúnája (#363) | nagyobb agypajzs (#120) | esszenciavédelem 2 (#188) |
önanalízis III (#303) | pszi-ernyő III (#297) | elme dominanciája (#247) | tűzmágia (#157) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
őstűz (#310), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 36, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | tűzgolyó (#155) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | |
tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | kreiton jótündér (#538) | agybénítás II (#246) | >> | smaragdvámpír (#605) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | energiaelementál (#577) | direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | |
halálos érintés (#271) | >> | rothadó borzalom (#633) | éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | |
méregfelhő II (#193) | >> | fényhozó (#602) | bo'adhun csapás (#266) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | |
halálos érintés (#271) | >> | templomos lovag (#587) | bo'adhun csapás (#266) | >> | ősöreg Orkhan Thai (#726) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | negatív elementál (#734) | halálos érintés (#271) | >> | zg'umrad facsaró (#738) | |
halálos érintés (#271) | >> | ud'mroag tépő (#741) | halálos érintés (#271) | >> | teriád főmágus (#808) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 36, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
mentális tükör (#306) | >> | cunami teknős (#944) | fehér glóbusz (#47) | >> | sangin yeti (#857) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | og'hlobn mészáros (#742) | elektromos pajzs (#51) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | elektromos pajzs (#51) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | elektromos pajzs (#51) | >> | káoszdémon (#547) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kreiton jótündér (#538) | elnyelés (#236) | >> | nők (#999) | |
elnyelés (#236) | >> | férfiak (#998) | elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | tompítás (#40) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
felcsermanó (#7020) státusz: OK |
dűnelord (#341) státusz: OK |
HŐSTETTEID |
Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől. |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 4. Legjobb pontszámod: 135. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: tudati jel (109) gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) kihívás (206) önismeret (236) sötét tekercs (260) a butaság ára (273) düh (289) a halál angyala (304) inkvizítor korbács (342) hármas szövetség (383) a mágia szeretete (393) inkvizítori rangs. (402) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) OK tudati ismétlés (519) OK tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 170 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 885 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
8357 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | gyógykenőcs (#313) | |||
3 | isteni könnycsepp (#260) | 4 | kábító nyilacska (#1590) | 47 | kaja (#2) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 41 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
6 | szvó-ektoplazma (#151) | 2 | varázskő (#305) | 57 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | bunthar bőr (#733) | 15 | fáklya (#36) | 1 | fekete drakpikkely (#1308) | |||
1 | nothar bogyó (#923) | 1 | nunchaku (#1372) | 1 | ryuku függő (#1322) | |||
5 | sáfránypor (#211) | 2 | tarantulakarom (#887) | 1 | teknőcteknő (#416) | |||
19 | teknőstojás (#1514) | 2 | teriád tőr (#1277) |