648. forduló, 650. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. márc. 11. 9h:18'
EZ A 649. JÁTÉKHETED, 649. FORDULÓD
650. játékheted kezdete: márc. 18.
A következő fordulódat legkorábban a 650. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [253,31] koordinátán.
Anna Bella átutalt a bankszámládra 9999 aranyat a táborozásod 1. napján.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 10 fiatalság itala (eladási ár: 2050 arany, ebből a kezelési költség: 164 arany) ellenértékét.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+1 tvp ). Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 68 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+28 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1574 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+274 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) A lottó 806. hetének nyerőszámai: 18, 7, 24. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy krathan csontváz nyomára vezet. Sajnos sikertelenül. (Önanalízis: +20% szörnyismeret.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 810.]

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot
277 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 810.]
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 808.]
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 808.]

* 2. KP: elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 377. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 806.]
Fürgén varázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 804.]
Szupersebesen mormolsz. Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 802.]

* 3. KP: leveszed/lerakod az 511. tárgyat
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 802.]

* 4. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 800.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 800.]
Gyorsvarázsolsz! [-45 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 798.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 1322. tárggyal a 809. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 798.]
A füledre akasztod a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 798.]
Lecsatolod a játékmesteri palástot, majd magadra öltöd az ősi páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 798.]

* 6. KP: használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 797.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +118 max. életerő, +118 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 791.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 789.]

* 7. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-36 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 787.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 785.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a szemmelverésre. [-38 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 783.]

* 8. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 421% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 783.]

* 9. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 744 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Az aranyfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 99 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 744, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[-72 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 773.]

* 10. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 385. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 773.]
Fürgén varázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 771.]
Gyorsvarázsolsz! Megidéztél egy földelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 761.]

kre 232 1128 6 kreálsz a 232. tárggyal az 1128. tárgyat (6 darabot)
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a kreáció varázslatot! Kreáltál 6 jégszilánkot. [-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 759.]

p 195 20 használod a 195. pszi képességet
Csak 10 Tudatpont előállításához elég pszi pontod van. Mentális relaxációba kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a pszi-konverzió II pszi képességet. Pszi energiáidat konvertálva, előállítottál 10 Tudatpontot. [-200 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 744.]

v 15 43 6 elmormolod a 15. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új tükör. [-42 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 714.]

ef 15 energia fejlesztése 15
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-15 TU.] A befejezéshez még 80 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [150 pontot használtál fel, van még 564.]

m 4 2 4 mozogsz délre, keletre, délre
[253,32] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kristálypalotát. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették.
(Feltételes mászás:) A bolygó történetének páratlan eseményéhez látsz hozzá: mászni kezdesz fölfelé a palota oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! (Önanalízis: +4% mászás.) A profi hegymászók elbújhatnak melletted, gondolod, ahogy felfelé törekszel. Felérve, detektálsz egy csapóajtót, amelyen keresztül bemászhatsz a palota belsejébe. Nagyon izgulsz! Ledöbbensz, ahogy a fényűző, kizárólag kristályból kifaragott óriási teremben körülnézel. De aztán felébred benned a vérbeli fosztogató. Valami megmoccan a terem túlsó végében. Egy aurapollátor!

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az aurapollátor bal lábát. (6 támadással 203 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (54 életpontot sebezve.) Az aurapollátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1548 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Micsoda? Teljesen szokatlan az ilyen másznivaló táphelyektől, hogy még egy szörny legyen. Pedig van, és közeleg! Egy nanda!

Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 839 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2097 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 839, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy Mnebolath!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 796 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 vasérc és egy vas dobónyíl. 2276 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 796, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Félretolva egy gigantikus kristályszekrényt, rábukkansz a kincses odúra. Benne találtál 1 ezüsttollú nyilat. Leveted magad a palota tetejéről, de félúton a falhoz nyomod a tapadókorongot, és ott maradsz függve! Micsoda artistamutatvány! Elégedetten mászol le a palota aljáig.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-49 életerő). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [254,32] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy krathan csontváz került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 754 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a krathan csontváz testét. (6 támadással 202 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod támad. (34 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a krathan csontváz bal oldalát. (7 támadással 648 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel gyengén megszurkálod a krathan csontváz nyakát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (20 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a krathan csontváz újra meg újra lecsap. (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A krathan csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12761 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1784, sebződés: 132, gyógyulás: 9, összesen: -123 ÉP}

Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Leah híveié.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy smaragdgólem.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: energiaburok létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 724 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragdgólem testét. (6 támadással 201 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (59 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel többször eltalálod a smaragdgólem testét. (3 támadással 274 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (37 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 95 életpontot sebeztél. 48 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod a smaragdgólem bal lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (17 életpontot sebezve.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 265 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A smaragdgólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 gólem talizmán. 11214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1446, sebződés: 265, gyógyulás: 56, összesen: -209 ÉP}

A ceremóniamester eléd siet.
- Gratulálok, minden amulettet összegyűjtöttél! - mondja. - Cserébe értük a halálhozó karkötőjét adom neked. - Boldogan veszed át a jutalmat. (Önanalízis: +4% versengés.)
Először nem ismered fel az előtted felbukkanó sátrat, de pillanatokkal később beugrik: a boszorka sátra az, akinek azok a különös tárgyak kellenek. Az öregasszony mosolygó arckifejezéssel fogad, de észreveszed, hogy szemével már a tárgyaidat vizsgálgatja.
- Látom itt a mocsári penke. Remek - mondja, de aztán elkomorodik. - Nincs itt minden! Egyszerre hozz máskor mindent, kalandor! Ezt most nem adom vissza, hogy megtanuld a leckét. - Mérgesen tapasztalod, hogy a tárgyat a köpenye alá gyűri. A boszi úgy dönt, ha már itt vagy, új feladatot ad:
- Ha legközelebb erre jársz, inkább a következőket hozd: - mondja. - 6 mákrózsa virág, 1 vas dobónyíl, 27 smirglilevél, 42 madártoll, 1 karbin plazma. (Önanalízis: +4% versengés.)
A szellemkastélyhoz sétálsz. Környéke üres, bejárata hivalkodóan csábítgat befelé. Eldörmögsz egy rövid imát, majd bátran nekiindulsz. A sötét folyosó, mely a bejárat mögött vár rád, kihaltnak tűnik. Pár lépés után azonban egy alak bukkan eléd a sötétből. Nagyot ugrasz hátra, és küzdőállásba ereszkedve várod, hogy ő tegye meg az első lépést. Ellenfeled hosszú percekig nem mozdul. Minden bátorságodat összeszedve közelebb lépsz hozzá, és alaposabban szemügyre veszed. Hangosan felnevetsz, amikor felismered, hogy csupán egy kitömött bohócbábú ijesztett meg. Jókedvűen indulsz tovább. Magabiztosan lépdelsz a folyosó útvesztőiben, amikor rémületes sikoly hallatszik. A néhány percig tartó iszonyatos hang erősen megviseli közérzetedet. Éhezni és szomjazni kezdesz! (284 életpontot vesztettél.) Rendületlenül haladsz előre a folyosókon, mígnem valami utadat állja az egyik szakaszon. Gyorsan kiderül, hogy a kísértetvarázsló agresszív magatartása semmi jóval nem kecsegtet. Le kell győznöd, ha folytatni akarod utad.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 756 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled vérbeli borzongás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szárazság. Semmi eredménye! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
5325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 756, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

A folyosó hamarosan egy nagyobb méretű terembe torkollik. Furcsa érzésed támad, majd rájössz miért. Nem messze tőled gomolygó köd támad, és annak közepén valami félelmetes lény materializálódik. Rögtön beugrik, kicsoda-micsoda. Mindig is gyűlölted a halálelementálokat. Rémülten tapogatózol az ujjadra húzott gyűrű után, és az égiekhez fohászkodsz, hogy e varázstárgy csak most ne hagyjon cserben. Mintha lassított felvételben látnád: a lény támadásra nyitja száját, hogy leheletével Leah birodalmába küldhessen, de szinte ugyanebben a pillanatban megment az ujjadra húzott tárgy. Amint újra felkapod fejed, megnyugodva tapasztalod, hogy támadód már ugyancsak köddé vált. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) - Ez a folyosó az előbb még nem volt itt - csodálkozol, amikor a továbbvezető útra lelsz. Amint a padlójára lépsz, éles hallásod valami nyikorgásra lesz figyelmes. Azonnal rájössz, hogy ha nem vigyázol, könnyen egy csapda áldozataként végezheted. Lassan átléped az árnyékban megbújó kötelet, amely a szerkezet működésének beindítására szolgálna. Hopp, itt van még egy! Annyira nem hajlik a tested, hogy ezt is ki tudd kikerülni, úgyhogy felgyűrt ingujjal a szétszedésébe kezdesz. A csapda élettelen alkotóegységei engedelmeskednek szakértő kezeidnek, úgyhogy hamar túlesel a hatástalanításán. (Önanalízis: +11% csapdakészítés.) Hirtelen megnyílik lábad alatt a föld, te pedig zuhanni kezdesz. Rémülten nézel le a mélységbe, de csak gomolygó ködöt látsz mindenütt, sehol egy szilárd tájékozódási pont. Sebességed egyre csak nő. Hirtelen szétoszlanak a felhők, és előtűnik alóla mindaz, amit eddig eltakart: egy hegység sziklás oldala. Kiabálni és kapálózni kezdesz, hiszen nem akarsz ilyen értelmetlenül meghalni. Tested porrá zúzódik és darabokra szakad a kemény köveken. Amikor magadhoz térsz, egy folyosón fekszel. - Átkozott cirkuszosok - dörmögöd az első dolgot, ami eszedbe jut, majd remegő térddel visszafelé indulsz. Mérgesen hagyod ott a kastélyt. (Önanalízis: +4% versengés.)
Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-44 életerő). Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [254,33] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-34 életerő). Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-1 kaja.) [94 pontot használtál fel, van még 470.]

m 4 2 3 mozogsz délre, keletre, délkeletre
[254,34] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kristálypalotát. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A bolygó történetének páratlan eseményéhez látsz hozzá: mászni kezdesz fölfelé a palota oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! (Önanalízis: +3% mászás.) Egy örökkévalóságnak tűnő idő után érsz fel a misztikus palota tetejére. Á, ez az! Van itt egy kupolaszerű torony a tetőn, és annak van egy ajtaja! Izgatottan belépsz. Ahhh! Hiszen ez meseszép! Egy gigantikus, kristályból kifaragott terembe lépsz, benne csodaszép szobrok, bútorok, mind-mind kristályból. Valami megmoccan a terem túlsó végében. Egy aurapollátor!

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az aurapollátor pöthedő háját. (6 támadással 193 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (71 életpontot sebezve.) Az aurapollátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1548 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Döbbenten konstatálod, hogy újabb alak közeledik feléd. Egy nanda!

Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 751 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2097 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 751, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy varkaudar varázsló!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 750 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A varkaudar varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2053 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 750, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Hozzálátsz a hagyatéki eljáráshoz. Hosszas kutatás után végre megtalálod a palota mozdítható ingóságait! Detektálsz 4 mérgezett vasnyilat. [mérgezett vasnyíl ládikóba-> (183,31)-> 32 arany, -2 ÉP] Leveted magad a palota tetejéről, de félúton a falhoz nyomod a tapadókorongot, és ott maradsz függve! Micsoda artistamutatvány! Elégedetten mászol le a palota aljáig.

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-40 életerő). Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-57 életerő.)

(Továbbmész...) [255,34] A sík vidéket bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sérült lidérctűz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 767 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiaspirál varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 42 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A lidérctűz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
4272 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 767, sebződés: 42, gyógyulás: 8, összesen: -34 ÉP}

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy púpos zsokarg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 752 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a púpos zsokarg bamba pofáját. (6 támadással 185 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (38 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel megdöfködöd a púpos zsokarg szőrös púpját. (2 támadással 181 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (21 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. 99 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod a púpos zsokarg szőrös púpját. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (46 életpontot sebezve.) A púpos zsokarg meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A púpos zsokarg megtaszít agyarával. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A púpos zsokarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 áldott kő. 7728 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1371, sebződés: 53, gyógyulás: 107, összesen: +54 ÉP}

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-37 életerő). Szörnyen éhezel. (-56 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+775 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.)

(Továbbmész...) [256,35] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ősi rúnatornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Hunyorogva nézed a föléd magasodó rúnatorony falait, míg meg nem pillantod az apró mélyedéseket, melyekbe kapaszkodva elkezdhetsz mászni. (Önanalízis: +7% mászás.) Sokszor csak egy hajszálon múlik, hogy nem zuhansz le a mélybe. Félve mászol tovább ilyenkor, s csak akkor könnyebbülsz meg, amikor átmászol az építmény tetőt szegélyező peremén. Az eléd terülő látvány fenséges, megcsodálhatod Ghalla messzi földjeit. Majdhogynem összepiszkítod magad félelmedben, amikor nagy robajjal beszakad alattad az ősi rúnatorony teteje. Egy nagyobb csarnokba zuhansz, ahol egy szörny ront neked. Egy púpos zsokarg!

Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 767 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a púpos zsokarg szőrös púpját. (6 támadással 194 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (53 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel megbököd a púpos zsokarg bal oldalát. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (61 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 108 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megbököd a púpos zsokarg fejét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) A púpos zsokarg leken néhány pofont. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A púpos zsokarg megtaszít agyarával. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A púpos zsokarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 áldott kő. 7728 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1366, sebződés: 80, gyógyulás: 9, összesen: -71 ÉP}

Dübörgő lépteket hallasz. Rémülten észleled, hogy a faltörmelékek közül egy újabb alak nyomul feléd. Egy tleikan házőrző!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy energiaburok varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 405 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan házőrző fejét. (6 támadással 200 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (34 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel többször eltalálod a tleikan házőrző testét. (7 támadással 580 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (34 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. 54 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel kicsit megbökdösöd a tleikan házőrző bal hátsó lábát. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (61 életpontot sebezve.) A tleikan házőrző csápja lesújt a bal csípődre. (1 támadástól 148 életpontot vesztesz.) A tleikan házőrző beleharap a kezedbe. (1 támadástól 168 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel jól megszurkálod a tleikan házőrző testét. (7 támadással 606 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (23 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 53 életpontot sebeztél. 53 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel meghorzsolod a tleikan házőrző egyik csápját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (32 életpontot sebezve.) Végighúz rajtad a tleikan házőrző a csápjával. (1 támadástól 201 életpontot vesztesz.) A tleikan házőrző a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 194 életpontot vesztesz.) A tleikan házőrző szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13466 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2344, sebződés: 711, gyógyulás: 115, összesen: -596 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy tleikan hadúr!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 784 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan hadúr nyakát. (6 támadással 195 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (54 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tleikan hadúr testét. (7 támadással 692 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (22 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 107 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel megérinted a tleikan hadúr nyakát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (57 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A tleikan hadúr fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 274 életpontot vesztesz.) A tleikan hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14088 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1953, sebződés: 274, gyógyulás: 8, összesen: -266 ÉP}

Keresgélni kezdesz a csarnok maradványai között. Fáradtságodat siker koronázza, az egyik sarokban a következőket találod: 3 sötét italt. A mászó-karperecet újra rátapasztod a rúnatorony külső falára, és óvatosan leereszkedsz.
(Feltételes gyógyítás:) Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+933 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-38 életerő). Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-58 életerő.) Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) [189 pontot használtál fel, van még 281.]

v 198 249 69 elmormolod a 198. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(253,31) aranyfecske (#283)
(253,32) kristálypalota (#401), 44. jellempróba, Dornodon oltár, aurapollátor (#222), nanda (#224), Mnebolath (#237)
(254,32) krathan csontvázak (#432), 45. jellempróba, Leah oltár, smaragdgólem (#417), kísértetvarázsló (#424)
(254,33) 26. jellempróba
(254,34) kristálypalota (#401), 41. jellempróba, aurapollátor (#222), nanda (#224), varkaudar varázsló (#271)
(255,34) lidérctűz (#457), púpos zsokarg (#451)
(256,35) ősi rúnatorony (#852), Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, 29. jellempróba, púpos zsokarg (#451), tleikan házőrző (#507), tleikan hadúr (#509)

[249,69] Síkság, továbbra is csak síkság. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy dübörgő bahrot. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy energiaburok varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a dübörgő bahrot jobb vállát. (6 támadással 197 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (80 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dübörgő bahrot testét. (7 támadással 610 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (78 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 94 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel jól megszurkálod a dübörgő bahrot testét. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (44 életpontot sebezve.) Beléd öklel a dübörgő bahrot! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 133 életpontot vesztesz.) Patájával a dübörgő bahrot kissé megtaszít. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 88 életpontot vesztettél. Vámpírölővel jól megszurkálod a dübörgő bahrot fejét. (4 támadással 355 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (36 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. 102 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel meghorzsolod a dübörgő bahrot testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (71 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a dübörgő bahrot agyarával. (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) A dübörgő bahrot rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 82 életpontot vesztettél. A dübörgő bahrot szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bahrot bőrt. 11810 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1951, sebződés: 521, gyógyulás: 198, összesen: -323 ÉP}

Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-36 életerő). Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-55 életerő.)
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 271.]

m 8 1 8 mozogsz északra, északkeletre, északra
[249,68] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy raaba-fát. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-34 életerő). Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-58 életerő.)

(Továbbmész...) [250,67] A sík vidéket bozótos váltja fel. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy elmeszonda. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védett meg.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védelmez.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy agyroppantás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Csápjával megérint az elmeszonda. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-6 pszi pont.) (-3 TU.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 93 életpontot sebeztél. 93 életpontot gyógyultál. Nem találtad el! Az elmeszonda csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 94 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-2 pszi pont.) (-2 TU.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. A varázslat kudarcot vallott. Elmegy a kedved a harctól. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 163, gyógyulás: 184, összesen: +21 ÉP}

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-43 életerő). Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-52 életerő.)

(Továbbmész...) [250,66] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy tarajos áspis nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tarajos áspis halványkék bőrét. (6 támadással 206 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (33 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (41 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a tarajos áspis testét. (7 támadással 600 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (64 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 98 életpontot sebeztél. 98 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel jól megszurkálod a tarajos áspis jobb oldalát. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (49 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 185 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Vámpírölővel jól megszurkálod a tarajos áspis testét. (6 támadással 508 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (52 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 113 életpontot sebeztél. 113 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel meghorzsolod a tarajos áspis jobb oldalát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (42 életpontot sebezve.) A tarajos áspis harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 174 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9643 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2049, sebződés: 400, gyógyulás: 211, összesen: -189 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod, amíg befejezi a műveletet, és továbbáll. Begyűjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+861 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-39 életerő). Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-58 életerő.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 16 szögletes követ. Egészséged TF-elődött. [96 pontot használtál fel, van még 175.]

m 1 mozogsz északkeletre
[251,65] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy dübörgő bahrot. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a dübörgő bahrot jobb első lábát. (6 támadással 203 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (44 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a dübörgő bahrot jobb oldalát. (7 támadással 606 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (18 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 115 életpontot sebeztél. 97 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megdöfködöd a dübörgő bahrot vaskos lábát. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (41 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a dübörgő bahrot. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Patájával a dübörgő bahrot többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 75 életpontot vesztettél. Vámpírölővel jól megszurkálod a dübörgő bahrot bal hátsó lábát. (4 támadással 356 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (44 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 102 életpontot sebeztél. 102 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megbököd a dübörgő bahrot testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (65 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a dübörgő bahrot agyarával. (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) A dübörgő bahrot szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 84 életpontot vesztettél. A dübörgő bahrot szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 to'aghan orrkarika (ld. enc.). Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bahrot bőrt. 11810 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1867, sebződés: 539, gyógyulás: 199, összesen: -340 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-37 életerő). Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 167.]

szk 499 keresed a 499. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

a 43 5271 10 átadod a 43. tárgyat az 5271. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 6 tükröt Lulu King részére. [5 pontot használtál fel, van még 162.]

in 5271 454 493 leírod az 5271. kalandozónak a 454. szörnyet a 493. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hegyi yeti. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

in 5271 462 567 leírod az 5271. kalandozónak a 462. szörnyet az 567. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hájas okerón. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

in 5271 463 576 leírod az 5271. kalandozónak a 463. szörnyet az 576. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ro'galhal kísértet. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

in 5271 466 618 leírod az 5271. kalandozónak a 466. szörnyet a 618. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy tündöklő griff. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) pszi kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

in 5271 468 641 leírod az 5271. kalandozónak a 468. szörnyet a 641. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy bo'adhun éjhozó. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bronz taidert. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

in 4996 215 274 leírod a 4996. kalandozónak a 215. szörnyet a 274. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy tűzfőnix. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) szuper hálócsapdát. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

in 4996 231 292 leírod a 4996. kalandozónak a 231. szörnyet a 292. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy woorgard. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) sárkánypikkelyt. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

in 4996 239 297 leírod a 4996. kalandozónak a 239. szörnyet a 297. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Raia szent lovagja. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kvazár kardot. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

in 4996 260 306 leírod a 4996. kalandozónak a 260. szörnyet a 306. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kőtipró. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

* 1. BP: alakváltás 13
Táborozás előtt használni fogod az Álcázás képességedet. [3 pontot használtál fel, van még 159.]

* 2. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Egy körben max. 6 tárgyat szaporíthatsz. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

* 3. BP: energia fejlesztése 26
60 varázspont felhasználásával előállítasz 5 TU-t. Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-5 TU.] A befejezéshez még 75 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 109.]

* 4. BP: elmormolod a 238. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az ősi szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új csalánvirág. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 99.]

* 5. BP: elmormolod a 160. varázslatot
13 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 120 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

* 6. BP: elmormolod a 84. varázslatot
13 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 72 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

* 7. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

* 8. BP: használod az 1602. tárgyat
Nincs nálad elég abból a tárgyból, amennyi szükséges lenne. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. A belsejébe 4 vizet dobsz. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 4 rézdarabot kapsz. [rézdarab ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP] [3 pontot használtál fel, van még 96.]

* 9. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 511. tárggyal a 824. tárgyat
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 96.]
Kiveszed a füledből a ryuku függőt, majd a füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 96.]
Lecsatolod az ősi páncélt, majd magadra öltöd a játékmesteri palástot. [0 pontot használtál fel, van még 96.]
Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-118 max. életerő). A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-55 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 20, 18.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ töm magába a bazaltelementál. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Földelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 96 pontod maradt, ebből a következő körre 96 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 876 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TO'AGHAN ORRKARIKA (760. TÁRGY)
A bo'adhunok gyermekeiket négyéves korukban egy igen komoly fizikai tesztnek vetik alá, amelyet sok gyermek nem is él túl. Azokat pedig, akik a legjobban vizsgáznak, elnyerik a hírhedt orrkarikát, és a továbbiakban to'aghanoknak, azaz elit harcosoknak nevelik.

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight félisten hatalmú felszentelt főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 649. fordulód.

Erő: 77 (96) Szint: 51 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 77 (93) Támadás: 73 Agresszió: 5 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 77 (98) Védekezés: 136 Menekülés: 30 % Életkor: 48/51 év
Egészség: 77 (95) Életpont: 1282/773 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 82 (108) Varázspont: 3768/13 Pénz: 3254 arany Kép. pont: 46
Tudatpont: 36/0 Pszi pont: 824/-2 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 301
Eddig összesen 8037 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 121464 TP-t kaptál. Jelenleg 30421030 TP-d van. A következő szinthez még 1578970 TP szükséges. Trófeáid: kyorg szolgasárkány, triklem drakolder, quwarg b.háborító. A 649. fordulódban 88736 arany került a bankszámládra. 88736 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9 ökölvívás: 5 szúrófegyverek: 50
vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: 3 dobófegyverek: 38

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 28 2. nyomkövetés: 166 3. mászás: 32
4. csapdakészítés: 9 5. csapdaészlelés: 18 6. gyógyítás: 285 (+1)
7. titkosírás: 19 8. felderítés: 36 9. szörnyidomítás: 5
10. teológia: 138 (+1) 11. taumaturgia: 199 12. szerencsejáték: 8
13. versengés: 27 14. zene: 14 15. szörnyismeret: 23 (+1)
16. pszi: 75 17. zárnyitás: 3 18. vadászat: 9
19. vitalitás: 4 20. bányászat: 52 21. úszás: 15
22. csapatmunka: 5

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 110
7. tulajdonságpont: 1 11. kincskeresés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 40 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16)
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288), Rém (#315), halálmadár (#351) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), átokosztó (#372) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), Thargodan kufár (#335), éjfattyak (#9096), kísértetvarázsló (#424)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) jégvihar (#353, 45 VP) földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) energiaburok (#239, 15 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP)
kyorg tudás (#273, 0 VP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 25 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 30 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) elme dominanciája (#247) nagyobb agypajzs (#120) papi aura (#377)
esszenciavédelem (#165) jégmágia (#279) tárgyvédelem (#178) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs III (#127) szemmelverés (#137) hatalomvarázs (#220)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61), éjfattyak végzete (#260)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109) jégoszlop (#231) >> noth szellem (#250)
jégoszlop (#231) >> manaelementál (#290) gömbvillám (#176) >> aranyfecske (#283)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> aranyfecske (#283)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít).
2.) Az elemi pulzátor legyőzése igazi kihívás. Hát még tízé! (számláló: 1)
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld kincskeresés képességedet legalább 4-es szintre!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.
2007 II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)

Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 angyalok gyűrűje (#529) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 halálhozó talizmán (#813)
6 ilkin érc (#232) 2 isteni könnycsepp (#260) 9 kerek kő (#19)
1 korinthai talizmán (#814) 1 mocsári penke (#148) 1 rothasztó talizmán (#815)
1 tükör (#43) 2 varázskő (#305) 4 víz (#27)
1 vortex talizmán (#812)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
182 arany (#50) 2 áldott kő (#642) 2 bahrot bőr (#938)
2 csalánvirág (#582) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 1 halálhozó karkötője (#816)
5 jégszilánk (#1128) 2 remák szív (#264) 3 sötét ital (#284)
8 szögletes kő (#17) 1 to'aghan orrkarika (#760) 1 vas dobónyíl (#189)
2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(249,68) raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936)
(249,69) dübörgő bahrotok (#479), 46. jellempróba
(250,66) tarajos áspisok (#486)
(250,67) elmeszondák (#487)
(251,65) dübörgő bahrotok (#479)

Üzenet küldése a karakternek