Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. szept. 12. 12h:07' EZ A 670. JÁTÉKHETED, 648. FORDULÓD 671. játékheted kezdete: szept. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5581 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 86. varázslatot a 120. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 188. varázslatot a 209. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 127. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 64. varázslatot a 222. varázslatot a 123. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 377. varázslatot a 78. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod az 57. varázslatot a 157. varázslatot a 220. varázslatot |
* 8. KP: | használod a 745. tárgyat a 841. tárgyat az 1101. tárgyat |
ek 134 152 2 | t. energia kisütése: 134 152 2 |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
v 21 70 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 198 266 62 | elmormolod a 198. varázslatot |
[266,62] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kreommat-liliomot. Találsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Sheran avatárja lehet. (ld. enc.) {védettsége: 80 szúró, 80 vágó, 80 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy életpajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a Sheran avatárja testét. (7 támadással 960 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+193 életerő). Transzformálsz! (+96 varázspont.) Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 104 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával súrolod a Sheran avatárja bal lábát. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 119 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 99 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy természet haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 29 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő éjkristály. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Törpregenerálsz! (+35 életerő.) 13737 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1644, sebződés: 247, gyógyulás: 251, összesen: +4 ÉP}
t 384 | támadod a 384. szörnyet |
v 181 187 60 | elmormolod a 181. varázslatot |
[187,60] Épületek tűnnek fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Tharr híveié. Jártadban-keltedben ismét megakad a tekinteted a fegyvermester ajtajára tűzött felhíváson. Úgy tűnik, még mindig aktuális a kiképző-munka. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.) délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy őrült varázsló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {támadása: 33.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 64 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. A varázslat kudarcot vallott. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló jobb oldalát. (2 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 65 életpontot sebeztél. 65 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 pirkit és egy kék orchidea [kék orchidea ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP]. 2375 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 434, sebződés: 2, gyógyulás: 136, összesen: +134 ÉP}
be 631 4 | bemész a 631. épületbe |
im 0 5 | imádkozol |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. A varázslat kudarcot vallott. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó testét. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 10 arany. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1608 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy Tharr haragja varázslattal köszöntöd a másikat. 56 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 10 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló hosszú szakállát. (2 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 67 életpontot sebeztél. 22 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 pirkit és 2 sallank karom. 2375 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 10, gyógyulás: 86, összesen: +76 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre Tharr haragja varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló bal karját. (2 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod az őrült varázsló bal karját. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
A következő kincseket találtad: 2 sallank karom és 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2375 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 438, sebződés: 17, gyógyulás: 71, összesen: +54 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 60 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 10 életpontot vesztettél. Egy tűzvihar varázslatot dob rád a másik. A varázslat kudarcot vallott. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló hosszú szakállát. (2 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
A következő kincseket találtad: 2 sáfránypor és 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP]. 2375 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 443, sebződés: 12, gyógyulás: 70, összesen: +58 ÉP}
bb 260 30 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (30 darabot) |
im 0 5 | imádkozol |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy Tharr haragja varázslatot dobsz ellenfeledre. 62 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló testét. (2 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 76 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 79 életpontot sebeztél. Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
A következő kincseket találtad: 4 pirkit és 2 mocsári penke. 2375 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 501, sebződés: 0, gyógyulás: 67, összesen: +67 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Tharr haragja varázslat. 58 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzvihar varázslatot lő rád. 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled energiafolyam varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló bal lábát. (2 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 69 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az őrült varázsló testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
A következő kincseket találtad: 8 madártoll [madártoll ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2375 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 420, sebződés: 33, gyógyulás: 67, összesen: +34 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy Tharr haragja varázslatot dobsz ellenfeledre. 64 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló testét. (2 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 mocsári penke és 7 spiritusz. 2375 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 463, sebződés: 23, gyógyulás: 66, összesen: +43 ÉP}
Ellenfeledre Tharr haragja varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A varázslat kudarcot vallott. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered az őrjáratozó katona testét. (7 támadással 781 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+157 életerő). Transzformálsz! (+39 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod az őrjáratozó katona jobb oldalát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 70 életpontot sebeztél. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (5 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fűszertartó, egy ezüstshuriken és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. 9408 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1063, sebződés: 42, gyógyulás: 179, összesen: +137 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy Tharr haragja varázslatot dobsz ellenfeledre. 67 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzvihar varázslatot lő rád. 32 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. A varázslat kudarcot vallott. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló nyakát. (2 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 42 életpontot sebeztél. Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 pirkit és 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP]. 2375 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 487, sebződés: 34, gyógyulás: 68, összesen: +34 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. A varázslat kudarcot vallott. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó bal lábát. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1608 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 4, gyógyulás: 2, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[266,62] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kreommat-liliomot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívői építették. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A feléd közeledő pszionikus entitás mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {támadása: 80.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 1475 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 260 életpontot vesztettél. Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 345 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 123 életpontot sebeztél. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. 248 életpontot vesztettél. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 374 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy rovarfelhő II varázslatot. 404 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 280 életpontot vesztettél. A pszionikus entitás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Te itt életveszélyben vagy. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Törpregenerálsz! (+36 életerő.) 18850 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2721, sebződés: 788, gyógyulás: 40, összesen: -748 ÉP}
v 84 326 | elmormolod a 84. varázslatot |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux csapdája varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (83 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Elszántan a másikra támadsz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a smaragd sárkány bal szárnyát. (7 támadással 768 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+154 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a smaragd sárkány testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 46 életpontot sebeztél. A smaragd sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a smaragd sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (186,61)-> 50 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (185,60)-> 25 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 5 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1463, sebződés: 165, gyógyulás: 248, összesen: +83 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Marokra fogva a kígyópengét ellenfeledre ugrasz. Kígyópengével végigvagdosod a selyemszárnyas bal lábát. (6 támadással 763 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+153 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a selyemszárnyas fejét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 43 életpontot sebeztél. Karmait végighúzza a selyemszárnyas a jobb oldaladon. (1 támadástól 145 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 95 életpontot vesztettél. Kígyópengével végigvagdosod a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (6 támadással 765 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+154 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Din cséphadarójával párszor megpöccinted a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A selyemszárnyas karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 122 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 96 életpontot vesztettél. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Törpregenerálsz! (+35 életerő.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2231, sebződés: 458, gyógyulás: 381, összesen: -77 ÉP}
(Továbbmész...) [264,62] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ó! Hiszen ez egy bosszúálló. {védettsége: 102 szúró, 102 vágó, 102 ütő ellen.} Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [263,62] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy bosszúálló. {max. életpontja: 2112-2211.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
v 84 327 | elmormolod a 84. varázslatot |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. A varázslat kudarcot vallott. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 46 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (89 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ében sárkány pikkelyes testét. (7 támadással 766 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+154 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. 27 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megpöccinted az ében sárkány bal vállát. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. Az ében sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Törpregenerálsz! (+17 életerő.) Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (186,61)-> 48 arany, -2 ÉP], egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (185,60)-> 40 arany, -2 ÉP], 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 6 arany. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1465, sebződés: 222, gyógyulás: 220, összesen: -2 ÉP}
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [261,62] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vadászskorpió közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) {max. életpontja: 2301-2500.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 375 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadászskorpió testét. (7 támadással 942 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+189 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 96 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával többször eltalálod a vadászskorpió testét. (5 támadással 392 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Mély sebet ejt a jobb combodon a vadászskorpió ollójával. (1 támadástól 224 életpontot vesztesz.) Ent pásztorbottal többször eltalálod a vadászskorpió jobb vállát. (5 támadással 655 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 109 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával meghorzsolod a vadászskorpió farkát. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mély sebet ejt a bal combodon a vadászskorpió ollójával. (1 támadástól 257 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Törpregenerálsz! (+36 életerő.) Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 nagymesteri pálca. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 1 skorpiókarmot. (ld. enc.) 18004 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2755, sebződés: 481, gyógyulás: 457, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [260,63] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy. Határvidékre érkeztél. A terület fölött táborozó felhőkből könnyű megállapítani: innen délre húzódnak az árnybirodalom félhomályos vidékei. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kyorg álomherceg. {támadása: 70.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy fehér glóbusz varázslatot. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 300 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (84 életpontot vesztettél.) Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra rohansz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kyorg álomherceg nyakát. (7 támadással 909 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 82 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával többször eltalálod a kyorg álomherceg díszes köpenyét. (5 támadással 389 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Távolról negatív csapás varázslatot lő rád a másik. 174 életpontot vesztettél. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a kyorg álomherceg testét. (7 támadással 938 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy rovarfelhő II varázslatot. 77 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 84 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával súrolod a kyorg álomherceg bal lábát. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a kyorg álomherceg fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Ellenfeled negatív csapás varázslatot lő rád. 156 életpontot vesztettél. A kyorg álomherceg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Törpregenerálsz! (+36 életerő.) Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 kyorg övcsat. 21720 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2855, sebződés: 547, gyógyulás: 40, összesen: -507 ÉP}
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! (elektromos pajzs védelmezte.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 72 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gömbvillám varázslatot. 53 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (90 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a zafír sárkány jobb vállát. (7 támadással 902 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+181 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával többször eltalálod a zafír sárkány bal oldalát. (4 támadással 325 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 51 életpontot sebeztél. A zafír sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával melletted a levegőbe suhint. A zafír sárkány karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Törpregenerálsz! (+6 életerő.) Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 vas dobónyíl, egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (186,61)-> 48 arany, -2 ÉP], 3 vasérc, egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 5 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1391, sebződés: 263, gyógyulás: 259, összesen: -4 ÉP}
h 341 292 30 | használod a 341. tárgyat |
f 766 774 781 | kísérletezel a 766. tárggyal a 774. tárggyal a 781. tárggyal |
kt 766 774 781 | elkészíted a 766. tárgyat (774 darabot) |
vv 161 73 73 | elmormolod a 161. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 160. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 14. varázslatot a 14. varázslatot a 14. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 15 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 15 pontért |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny villámokat lehel! Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (104 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas karvaly szürke hátát. (7 támadással 943 életpontot sebezve.) Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a vérszomjas karvaly testét. (5 támadással 403 életpontot sebezve.) A vérszomjas karvaly belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 195 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 38 életpontot vesztettél. Komoly sebet ejt a bal könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 202 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 97 életpontot vesztettél. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a vérszomjas karvaly fejét. (7 támadással 876 életpontot sebezve.) Egy rovarfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 129 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával gyengén megütöd a vérszomjas karvaly testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) A vérszomjas karvaly belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 207 életpontot vesztesz.) Komoly sebet ejt a jobb könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 183 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 99 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Törpregenerálsz! (+36 életerő.) Felhasználva a kígyópengét, szereztél 3 madártollat. [madártoll ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] 18380 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3171, sebződés: 1127, gyógyulás: 40, összesen: -1087 ÉP}
SHERAN AVATÁRJA (384. LÉNY) Ha egy Sheran avatár érkezik Ghalla halandó világába, minden levél, minden tó vize, és minden vadon élő állat a megtiszteltetéstől áthatva egyszerre, egy ütemre rezdül egyet, ezzel is bizonyítva, hogy bármikor készen állnak életüket adni ezért az univerzum felsőbb régióiba emelkedett lényért. Erre persze nincs gyakran szükség: Sheran igazságot osztó hírnökei maguk is tökéletesen el tudják végezni dolgukat... megoldani a feladatot, felkutatni és meggyőzni szándékainak értelmetlenségéről azt, aki miatt e földre hívták őket. |
BO'ADHUN GYÓGYÍTÁS (272. VARÁZSLAT) Ez tulajdonképpen nem is igazi varázslat, inkább egy magasabb szintű varázslat-ismeret, amelyre istened tanított. Megértve a bo'adhun sámánok rituális mágiáját, mostantól te is képes vagy a hatékonyabb gyógyításra: gyógyító varázslataid az ősi birodalmak területén (220-300 koordináták között) 50%-kal hatékonyabbak. A V 272 parancsot nem kell használnod, ez egy permanens képesség. A felfedezők tapasztalatai azt mutatják, a bo'adhun gyógyítás a ryuku szigeteken járva is működik. |
SELYEMSZÁRNYAS (541. SZÖRNY) Amikor meghallod a selyemszárnyasok zuhanórepülését kísérő surranó hangot, már késő: a gyíkszerű, szárnyakkal megáldott vérszomjas lény nem fog neked kegyelmezni. Így ne is gondolj arra, hogy a BA parancs majd megóv a harctól, melynek elsőrendű célja: az életed védelme. Már a kyorg kódexek is hébe-hóba beszámoltak a levegő e különös lényeiről, az információ mennyiségéből viszont arra lehet következtetni: még a kyorgok is inkább fedezékbe húzódtak, amikor egy raj elhúzott a fejük fölött. Ha selyemszárnyassal találkozol, szinte biztos: hiába szorongatod ütőfegyvered, mire azzal támadásba lendülnél, a gyors röptű lény már a másik oldaladról készül lecsapni. |
VADÁSZSKORPIÓ (542. SZÖRNY) A skorpiók általában egy helyben ücsörgő, lusta lények, akik arra várnak, hogy gyanútlan áldozatuk óvatlanul a közelükbe merészkedjen. Ez nem igaz a vadászskorpióra, aki gyors ütemben kilométereket is képes megtenni azért, hogy a nálánál jóval termetesebb lényekkel is felvegye a harcot. Bár általában lakmározik legyőzött ellenfeléből, mégsem ez motiválja elsősorban, hanem inkább a gyilkolásvágy. A kyorgok befolyása rájuk is kiterjedt: előszeretettel utasították ölésre a vadászskorpiókat akkor is, amikor a fenevadaktól kellett megtisztítani lakott területeik környékét, vagy amikor az Esthar császárság, vagy a bo'adhun barbárbirodalom leigázására indultak. |
SKORPIÓKAROM (911. TÁRGY) A vadászskorpiók méretes testét apró, meglepően erős lábak hordozzák, melyek kicsiny és görbe karmokban végződnek. Kettőt egymás mellé téve, talán a csuklódat is körbeérné. Ha sikerül a dimbes-dombos tájak e könyörtelen lakóját valamilyen fegyverrel a földre kényszerítened, egy vágófegyverrel könnyedén szert tehetsz erre a szörnykomponensre. |
Erő: | 93 (140) | Szint: | 52 | Merészség: | 9/5 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 88 (111) | Támadás: | 103 (106) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 64 kg |
Ügyesség: | 93 (116) | Védekezés: | 187 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 67/254 év |
Egészség: | 82 (128) | Életpont: | 1614/1594 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 100 (143) | Varázspont: | 3646/814 | Pénz: | 4475 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 29/8 | Pszi pont: | 742/488 | Halhatatlanság: | 14 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 15/97 | ökölvívás: | 9/0 | szúrófegyverek: | 38/93 |
vágófegyverek: | 39/63 | ütőfegyverek: | 45/12 (+12%) | lőfegyverek: | 21/30 |
dobófegyverek: | 42/36 |
Feltételes fegyverváltás: Daramoula pálcája (#950) (160%) << vámpírölő (#951) (220%) << kígyópenge (#955) (240%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -19.); hajító csillag (#939) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/45 (+33%) | 2. nyomkövetés: | 182/95 (+12%) | 3. lopás: | 6/57 |
4. mászás: | 35/92 | 5. csapdakészítés: | 41/64 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 28/49 |
7. gyógyítás: | 113/40 | 8. titkosírás: | 14/51 | 9. felderítés: | 28/94 |
10. szörnyidomítás: | 17/31 | 11. teológia: | 265/25 (+104%) | 12. taumaturgia: | 138/32 (+17%) |
13. szerencsejáték: | 6/56 | 14. versengés: | 22/13 | 15. harcművészetek: | 3/66 |
16. zene: | 8/91 | 17. szörnyismeret: | 37/61 | 18. pszi: | 45/30 (+12%) |
19. zárnyitás: | 29/67 | 20. vadászat: | 19/12 | 21. vitalitás: | 7/64 |
22. bányászat: | 63/19 (+10%) | 23. úszás: | 18/41 | 24. főzés: | 11/41 (+10%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 104 | |||
2. támadás bónusz: 3 | 9. gyors fejlődés: 4 | 10. vp regeneráció: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
totem 70% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 30 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 60 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
noth szellem (#250), kputtyintó csalán (#247), zombi mágus (#389), lélekorzó (#390), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288), Folrang (#331) (csak egyszer), zafír sárkány (#329), ében sárkány (#327), smaragd sárkány (#326), Sheran avatárja (#384) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
Vashegyek Nemzete (#9122), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), skarlátdémon (#790), éjfattyak (#9096), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 25 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (109,10,2) | vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | áldomás II (#169) |
szürkeáll. aktiv (#71) | nagyobb agypajzs (#120) | esszenciavédelem 2 (#188) | erőpajzs III (#127) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | pszi-ernyő (#64) | csapdaészlelés (#222) |
az elme hatalma (#123) | papi aura (#377) | láth. észlelése (#78) | a lélek védelme (#57) |
tűzmágia (#157) | hatalomvarázs (#220) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) |
tárgyvédelem (#178) | varázsenergia (#161) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
23. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
bo'adhun csapás (#266), tűzgolyó (#155), háló (#186), puha ütés (#60), Tharr haragja (#145), élőholt pozdorja (#134), pajzszúzás (#251) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | puha ütés (#60) | >> | massza (#217) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
Tharr haragja (#145) | >> | őrült varázsló (#255) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
Tharr haragja (#145) | >> | taalru (#249) | Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | |
villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | méregfelhő II (#193) | >> | vark. kardtáncos (#693) | |
háló (#186) | >> | varkaudar vajákos (#690) | Tharr haragja (#145) | >> | 20. szintű lényekre | |
méregfelhő III (#229) | >> | 30. szintű lényekre | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
méregfelhő III (#229) | >> | bosszantó apróság (#452) | tűzgolyó (#155) | >> | torz gólem (#516) | |
pajzszúzás (#251) | >> | lidérctűz (#457) | tűzgolyó (#155) | >> | kreiton átokmester (#537) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Techiulan (#400) | életpajzs (#142) | >> | halált okozó lények (#9098) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | kronoelementál (#287) | fürgülés (#92) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | ezerszemű bestia (#288) | agytaposás (#180) | >> | vortexmágus (#418) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: éhes |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az ezerszemű bestiákat legfeljebb Tharr hívei képesek megsemmisíteni. Ölj meg 16-ot, tisztítsd meg tőlük a Sötét Földet kalandozótársaid számára! (számláló: 0) |
2.) Engem Fairlight ne leckéztessen. Inkább én leckéztetem meg őt - végezz avatárjával! |
3.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 2) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 harcos, 3 királynő, 26 élőholt, 25 vadász, 27 nagymester, 2 parafenomén, 24 rohamosztagos, 3 óriástojás. |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 26156. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 277. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | éjkristály (#958) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | kőszem (#304) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | rókafarok (#124) | 17 | sárkánypikkely (#292) | |||
5 | szögletes kő (#17) | 1 | tükör (#43) | 2 | tüske (#22) | |||
17 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
852 | arany (#50) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
3 | isteni könnycsepp (#260) | 47 | kaja (#2) | 1 | kyorg övcsat (#1456) | |||
3 | mocsári penke (#148) | 1 | nagymesteri pálca (#772) | 3 | óndarab (#85) | |||
16 | pirkit (#153) | 1 | sáfránypor (#211) | 3 | sallank karom (#128) | |||
1 | skorpiókarom (#911) | 7 | spiritusz (#170) | 1 | varázskő (#305) | |||
4 | vas dobónyíl (#189) | 2 | vasérc (#152) |