647. forduló, 649. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. márc. 4. 9h:16'
EZ A 648. JÁTÉKHETED, 648. FORDULÓD
649. játékheted kezdete: márc. 11.
A következő fordulódat legkorábban a 649. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [229,48] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 10 fiatalság italát (1000 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. A 5. napon szokatlan csendre leszel figyelmes, mintha a természet várna valamire. A pár perces nyugalmat viharos erejű szél töri meg, a már-már pusztító vihar lassan határozott formát ölt - egy tornádó! Az örvénylő tölcsérből alakok bontakoznak ki, Tharr komor harcosai, Fairlight nagy tudású varázslói, Sheran igazságos druidái. Csupán egy a közös bennük, a közös tudati szimbólum. Egyikük hatalmat árasztó lobogót tart a magasba, az ezüstös fényű selymen világít egy felirat: Nekünk nincs másunk, csak a Becsület és az örök Hűség. Lassan körbefognak, egyikük előre lép - meglepődve ismered fel, hogy ez Arisztotelész - és dörgő hangon megszólít: Párbajra hívlak a Becsület nevében. Érzed, hogy nem tudsz ellenállni a kihívásnak, itt és most fegyverrel kell megvédened becsületedet.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégvihar varázslat. 156 életpontot vesztettél. (-30 védekezés). Moa stukival lő Rád ellenfeled. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja Arisztotelész jobb karját. (6 támadással 223 életpontot sebezve.) Feléd repül 7 gránátlövedék. Megsorozza a testedet. (7 támadástól 514 életpontot vesztesz.) Légelementálja rád támad. 66 életpontot sebződsz. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod Arisztotelész fejét. (7 támadással 754 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 108 életpontot sebeztél. 108 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel többször eltalálod Arisztotelész jobb vállát. (5 támadással 282 életpontot sebezve.) Inkvizítori korbáccsal Arisztotelész többször mélyen végigmetszi a bal oldaladat. (9 támadástól 1056 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Tüdőd kiürül, ahogy légelementálja kiszívja belőled a levegőt. 40 életpontot sebződsz. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy őselemi savcsapás varázslatot, majd rád küldi. 193 életpontot vesztettél. Möszehát pajzzsal Arisztotelész megvagdalja a bal karodat. (6 támadástól 300 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Tüdőd kiürül, ahogy légelementálja kiszívja belőled a levegőt. 71 életpontot sebződsz. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Ellenfeled pestisaurája 11 sebzést okoz. Ellenfeled hatalma nyilvánvaló, vérző sebekkel rogysz a földre. Rettegve pillantasz a föléd tornyosuló kalandozóra, ahogy az fegyverét a végső csapásra emeli. Mintha egy pillanatra megállna az idő. Lelki szemeid előtt lepereg az eddigi életed, jócselekedeteid és gaztetteid kíméletlen igazsággal mutatják meg magukat. Ha ezt valahogy túléled, soha nem követsz el olyan galád tetteket, mint eddig - születik meg benned a másodperc tört része alatt az elhatározás. És csodák csodája, a győzedelmes kalandozó fegyvere a fejed mellett csapódik a porba. Fuss ha kedves az életed! - veti oda neked elfordultában, és te gondolkozás nélkül engedelmeskedsz neki. Amikor a másik a földre zuhan, egy pillanatig hitetlenkedve bámulsz. Sikerült megölnöd! Már majdnem elmosolyodsz, amikor valami furcsa történik: a hulla egyszerűen köddé válik! Sunyi mágia! Dühödten továbbmész. 8282 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása. {Csatastatisztika; sebzés: 1367, sebződés: 2407, gyógyulás: 108, összesen: -2299 ÉP}


A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+1 tvp ). Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy deus ex machina van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. Az aranytermő erszény 68 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1552 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+277 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) A lottó 805. hetének nyerőszámai: 18, 17, 20. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy sziklaelementál nyomára vezet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.
Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Te itt életveszélyben vagy. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.

(Önanalízis: +25% szörnyismeret.) [7 pontot használtál fel, van még 785.]

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 785.]
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 783.]
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 783.]

* 2. KP: elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 377. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 781.]
Gyorsvarázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 779.]
Fürgén varázsolsz! Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 777.]

* 3. KP: leveszed/lerakod az 511. tárgyat
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 777.]

* 4. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 775.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 775.]
Fürgén varázsolsz! [-45 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 773.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 1322. tárggyal a 809. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 773.]
A füledre akasztod a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 773.]
Lecsatolod a játékmesteri palástot, majd magadra öltöd az ősi páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 773.]

* 6. KP: használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 772.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 766.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 764.]

* 7. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-36 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 762.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 760.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a szemmelverésre. [-38 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 758.]

* 8. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 394% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 758.]

* 9. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Itt csata lesz.
Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Túl sok sebet kaptál. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.

[-72 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 748.]

* 10. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 385. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 748.]
Fürgén varázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 746.]
Gyorsvarázsolsz! Megidéztél egy földelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 736.]

vv 79 167 11 elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 11. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 731.]
Fürgén varázsolsz! Sikeresen létrehoztál egy felszentelt oltárt! Áldott legyen az istened! [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 726.]
Szupersebesen mormolsz. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 724.]
(Feltételes gyógyítás:) Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+1113 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 684.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Tanítványod sajnos még nem fejlődött eleget. Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +35 max. varázspont.) Jutalmad ezúttal nem egy újabb varázslat: inkább mágikus hatalmadat növelem, ezentúl a fordulód elején +10 varázspontot fogsz regenerálni. [Ezt a nekrofun és egyéb hatások nem növelik.] [VP regenerációból elsajátítható varázslatok (IM <varázslat száma> parancsot kell kiadnod hozzá 50 TVP-ért): a halál csókja (#187) 20 pontért, méregfelhő III (#229) 30 pontért, nekromanta csókja (#230) 30 pontért, pajzszúzás (#251) 10 pontért, istenítélet (#284) 30 pontért, kitartás (#362) 20 pontért, öntözés II (#378) 20 pontért.] A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). 2.) Az elemi pulzátor legyőzése igazi kihívás. Hát még tízé! 3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld kincskeresés képességedet legalább 4-es szintre! [30 pontot használtál fel, van még 654.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Tanítványod sajnos még nem fejlődött eleget. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 624.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Tanítványod sajnos még nem fejlődött eleget. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+36 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 594.]

kre 232 1128 6 kreálsz a 232. tárggyal az 1128. tárgyat (6 darabot)
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a kreáció varázslatot! Kreáltál 6 jégszilánkot. [-72 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 592.]

ef 15 energia fejlesztése 15
60 varázspont felhasználásával előállítasz 5 TU-t. Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-15 TU.] A befejezéshez még 125 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [150 pontot használtál fel, van még 442.]

p 74 232 6 használod a 74. pszi képességet
Koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 6 vasérc molekuláit, előállítottál 6 ilkin ércet. [-60 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 437.]

p 74 232 6 használod a 74. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 6 vasérc molekuláit, előállítottál 6 ilkin ércet. [-60 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 432.]

p 195 30 használod a 195. pszi képességet
Csak 12 Tudatpont előállításához elég pszi pontod van. Fókuszálod mentális energiáidat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-konverzió II pszi képességet. Pszi energiáidat konvertálva, előállítottál 12 Tudatpontot. [-240 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 417.]

m 2 5 7 mozogsz keletre, délnyugatra, északnyugatra
[230,48] A hegyvidéket síkság váltja fel. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő elemi pulzátor nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 812 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az elemi pulzátor fejét. (6 támadással 204 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (34 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel többször eltalálod az elemi pulzátor szárnyas testét. (5 támadással 428 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (22 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 94 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megérinted az elemi pulzátor furcsa alakját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (69 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-7 TVP). Nyelvével az elemi pulzátor eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az elemi pulzátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. [madártoll ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP] 9872 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1707, sebződés: 153, gyógyulás: 9, összesen: -144 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-43 életerő). Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [229,49] Síkság, továbbra is csak síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Észreveszel egy márványtornyot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. (Önanalízis: +3% mászás.) Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy kőkorszaki szaki!

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kőkorszaki szaki fejét. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (62 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 647 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy sötét gnóm!

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. A varázslat kudarcot vallott. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét gnóm testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (23 életpontot sebezve.) A sötét gnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod.


Összeakadsz Awful Stormmal. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Tharr kisebb avatárja. A harci mágusok rendjének tapasztalt mágus rangú tagja. Egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy gólemgyűrűt, egy hakamát, egy hatalom fülbevalóját, egy játékmesteri palástot, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy kotét, egy kreiton palástot, egy natharion gömböt, egy natharion talizmánt, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku kalózkendőt, egy sodét, egy Sshreakza amulettjét, egy szirén köpenyét, egy tleikan karkötőt, egy tleikan kesztyűt, egy tradicionális övet, egy tűzúr csizmáját és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy mennydörgő titán trófea, egy triklem drakolder trófea és egy tleikan főbíra trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Övén 3 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-31 életerő). Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [228,48] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy púpos zsokarg. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 781 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a púpos zsokarg testét. (6 támadással 194 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (38 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel kicsit megsebzed a púpos zsokarg szőrös púpját. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (58 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 98 életpontot sebeztél. 98 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a púpos zsokarg bal oldalát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (55 életpontot sebezve.) A púpos zsokarg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Beléd öklel a púpos zsokarg! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7728 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1353, sebződés: 109, gyógyulás: 106, összesen: -3 ÉP}

Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-40 életerő). Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [52 pontot használtál fel, van még 358.]

m 4 mozogsz délre
[228,49] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Látsz egy oltárt. Raia hívői építették. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy krathan csontváz. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 715 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a krathan csontváz testét. (6 támadással 191 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (61 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a krathan csontváz jobb karját. (7 támadással 648 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (20 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 95 életpontot sebeztél. 95 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel jól megszurkálod a krathan csontváz testét. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (41 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a krathan csontváz nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12761 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1814, sebződés: 111, gyógyulás: 103, összesen: -8 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-42 életerő). [8 pontot használtál fel, van még 350.]

v 198 254 29 elmormolod a 198. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(228,48) púpos zsokargok (#451), 43. jellempróba, Elenios oltár, tündöklő szobor (#1587)
(228,49) Raia oltár, 24. jellempróba, krathan csontvázak (#432)
(229,48) sziklaelementálok (#437), aranyfecske (#283)
(229,49) márványtorony (#175), 47. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, kőkorszaki szaki (#109), sötét gnóm (#132), Awful Storm (5238. kalandozó)
(230,48) 40. jellempróba, Tharr oltár, elemi pulzátorok (#440)

[254,29] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Emella a Bombázó vigyorog kajánul. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. A földön meglátsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-37 életerő). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 340.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[253,30] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy tűzfőnix lábát masszírozza. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy natharion gólem. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 756 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a natharion gólem bal karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (39 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 106 életpontot sebeztél. 106 életpontot gyógyultál. Nem találtad el! A natharion gólem behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 165 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel néhány helyen meghorzsolod a natharion gólem fejét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (54 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 109 életpontot sebeztél. 109 életpontot gyógyultál. Mielőtt észbe kapnál, a natharion gólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 222 életpontot vesztesz.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A natharion gólem behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1217, sebződés: 485, gyógyulás: 317, összesen: -168 ÉP}

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy lidérctűz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 782 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. A varázslat kudarcot vallott. Távolról energiaspirál varázslatot lő rád a másik. 77 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
8546 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 782, sebződés: 77, gyógyulás: 8, összesen: -69 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-30 életerő).

(Továbbmész...) [253,31] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy megsebesített bosszantó apróság. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 799 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A bosszantó apróság most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
8845 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 799, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-38 életerő). Megtömöd magad kajával. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [253,32] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kristálypalotát. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon híveié.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. (Önanalízis: +4% mászás.) A profi hegymászók elbújhatnak melletted, gondolod, ahogy felfelé törekszel. Felérve, detektálsz egy csapóajtót, amelyen keresztül bemászhatsz a palota belsejébe. Nagyon izgulsz! Gyönyörű! Idebenn minden tündöklik, és fanfárok hangját hallod. No lássuk, van-e valami mozdítható! Lépteket hallasz egy oldalfolyosóról. Hohó, a kidobóember! Úgy látszik, bunyózni kell a szabad fosztogatás jogáért. Egy gránitelementál!

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a gránitelementál gránittestét. (6 támadással 202 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (46 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a gránitelementál gránittestét. (2 támadással 174 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (40 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 113 életpontot sebeztél. 113 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel jól megszúrod a gránitelementál gránittestét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (47 életpontot sebezve.) A gránitelementál mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1791 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 465, sebződés: 0, gyógyulás: 113, összesen: +113 ÉP}

Döbbenten konstatálod, hogy újabb alak közeledik feléd. Egy halálosztó kain!

Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálosztó kain bal lábát. (6 támadással 100 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (69 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1479 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy kronokukac!

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kronokukac nyálkás farkát. (6 támadással 203 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (77 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1828 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez az! Turkálni kezdesz a csillogó kristálycuccok között, kincset keresve. Ez az! Egy fiókban találtál 1 optiri agysisakot. [optiri agysisak ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Megkönnyebbülten, felszabadultan mászol le a palota oldalán. A végén nagy cuppanással leugrasz a falról.

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-47 életerő). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [64 pontot használtál fel, van még 276.]

m 5 1 8 mozogsz délnyugatra, északkeletre, északra
[252,33] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt?

Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-40 életerő).

(Továbbmész...) [253,32] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kristálypalotát. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-41 életerő). Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [253,31] Még mindig füves síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-43 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+697 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) [64 pontot használtál fel, van még 212.]

szk 432 keresed a 432. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy krathan csontvázat. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

in 5271 449 506 leírod az 5271. kalandozónak a 449. szörnyet az 506. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ködmedúza. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bolondok aranyát. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

in 5271 467 597 leírod az 5271. kalandozónak a 467. szörnyet az 597. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy bo'adhun lidérc. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) mihlanil nyilat. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

in 5271 478 606 leírod az 5271. kalandozónak a 478. szörnyet a 606. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy quwarg lázhozó. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) vörös zyelt. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

in 5271 488 604 leírod az 5271. kalandozónak a 488. szörnyet a 604. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ében tigris. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

in 5271 507 610 leírod az 5271. kalandozónak az 507. szörnyet a 610. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy tleikan házőrző. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) pszi katalizátort. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

in 5125 284 467 leírod az 5125. kalandozónak a 284. szörnyet a 467. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy molgan. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) gyémántsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

in 5125 266 437 leírod az 5125. kalandozónak a 266. szörnyet a 437. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy elit gárdista. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) arany masszariasztót. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

* 1. BP: alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 209.]

* 2. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 179.]

* 3. BP: energia fejlesztése 26
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-12 TU.] A befejezéshez még 113 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [120 pontot használtál fel, van még 59.]

* 4. BP: elmormolod a 238. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted az ősi szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új csalánvirág. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 49.]

* 5. BP: elmormolod a 160. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a varázskő készítés varázslatot! Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 2 kőszembe. [-240 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 39.]

* 6. BP: elmormolod a 84. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 770 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 97 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 770, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 29.]

* 7. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 29.]

* 8. BP: használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Használod az ezüstszelencét. Képességeit 36 víz beledobásával teszteled. Meg is történik a transzformáció, jussod 1 galachmit. [3 pontot használtál fel, van még 26.]

* 9. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 511. tárggyal a 824. tárgyat
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 26.]
Kiveszed a füledből a ryuku függőt, majd a füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 26.]
Lecsatolod az ősi páncélt, majd magadra öltöd a játékmesteri palástot. [0 pontot használtál fel, van még 26.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 19, 5.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ bezabál a bazaltelementál. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Földelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 26 pontod maradt, ebből a következő körre 26 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 806 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight félisten hatalmú felszentelt főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 648. fordulód.

Erő: 77 (96) Szint: 51 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 77 (93) Támadás: 73 Agresszió: 5 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 77 (98) Védekezés: 136 Menekülés: 30 % Életkor: 48/51 év
Egészség: 76 (94) Életpont: 1281/1201 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 82 (108) Varázspont: 3768/26 Pénz: 1186 arany Kép. pont: 46
Tudatpont: 36/0 Pszi pont: 824/3 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 281
Eddig összesen 8019 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 53980 TP-t kaptál. Jelenleg 30299566 TP-d van. A következő szinthez még 1700434 TP szükséges. Trófeáid: kyorg szolgasárkány, triklem drakolder, quwarg b.háborító. A 644. fordulódban 76817 arany került a bankszámládra. 78353 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9 ökölvívás: 5 szúrófegyverek: 50
vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: 3 dobófegyverek: 38

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 28 2. nyomkövetés: 166 (+1) 3. mászás: 32
4. csapdakészítés: 9 5. csapdaészlelés: 18 6. gyógyítás: 284 (+1)
7. titkosírás: 19 8. felderítés: 36 9. szörnyidomítás: 5
10. teológia: 137 11. taumaturgia: 199 12. szerencsejáték: 8
13. versengés: 27 14. zene: 14 15. szörnyismeret: 22
16. pszi: 75 17. zárnyitás: 3 18. vadászat: 9
19. vitalitás: 4 20. bányászat: 52 21. úszás: 15
22. csapatmunka: 5

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 101
7. tulajdonságpont: 1 11. kincskeresés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 40 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16)
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288), Rém (#315), halálmadár (#351) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), átokosztó (#372) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), Thargodan kufár (#335), éjfattyak (#9096), kísértetvarázsló (#424)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) jégvihar (#353, 45 VP) földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) energiaburok (#239, 15 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP)
kyorg tudás (#273, 0 VP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 25 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 30 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) elme dominanciája (#247) nagyobb agypajzs (#120) papi aura (#377)
esszenciavédelem (#165) jégmágia (#279) tárgyvédelem (#178) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs III (#127) szemmelverés (#137) hatalomvarázs (#220)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61), éjfattyak végzete (#260)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109) jégoszlop (#231) >> noth szellem (#250)
jégoszlop (#231) >> manaelementál (#290) gömbvillám (#176) >> aranyfecske (#283)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> aranyfecske (#283)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít).
2.) Az elemi pulzátor legyőzése igazi kihívás. Hát még tízé! (számláló: 1)
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld kincskeresés képességedet legalább 4-es szintre!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.
2007 II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kerek kő (#19) 8 szögletes kő (#17) 1 tükör (#43)
12 vasérc (#152) 36 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
165 arany (#50) 2 csalánvirág (#582) 5 csillezsályalevél (#1253)
1 deus ex machina (#1) 1 galachmit (#310) 6 ilkin érc (#232)
5 jégszilánk (#1128) 16 mákrózsa virág (#56) 2 mocsári penke (#148)
1 sáfránypor (#211) 1 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(252,33) 49. jellempróba
(253,30) 43. jellempróba, művészi porolit (#720), natharion gólem (#428), lidérctűz (#457)
(253,31) Tharr oltár, 25. jellempróba, bosszantó apróságok (#452), aranyfecske (#283)
(253,32) kristálypalota (#401), 44. jellempróba, Dornodon oltár, gránitelementál (#205), halálosztó kain (#168), kronokukac (#285)
(254,29) a 104. labirintus bejárata, oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* *** 2009.02.26. *** Egy régi forduló fagyási probléma, ami talán még Zsoltról maradt ránk, de Szilárd nem tudta kijavítani: Ha az erőpajzs I-et, hadiszerencse I-et vagy II-t az avatári áldás előtt elmondtad, akkor mindkét varázslat fennmaradt rajtad. Sajnos, ilyenkor azonban a karakter fordulója is végtelen ciklusba került, ezért forduló nem generálódott. A hibát javítottam.
* A KT képességfás programokat teljesen újraírtam. Ennek következményei:
- Ha kevesebb pontot tud valaki fejleszteni a képességbe, mint amennyit akart, akkor csak annyi TU-t ill. TVP-t vonunk le, amennyit tudott fejleszteni.
- A korábbi verzióban minimális hibavizsgálat volt. Beraktam, hogy a KT vezető csak akkor tud új képességet kezdeni, ha az előzőt már kifejlesztette a KT, és letelt a 60 nap. A korábbi verzió nem vizsgálta, hogy egy képesség fejlesztésekor megvolt-e az előfeltétel, ezt is beraktam.
- A program bizonyos esetekben rosszul számolta a fejlesztési költséget, ez most már jó lesz.
- A képesség kifejlesztésekor nem ment mindig ki az enciklopédia, ez is működik most már. Igazándiból, biztosra mentem: amikor a képesség elkészül, mindenki megkapja az encet (az is, aki esetleg nem épitette be a minimumot), és amikor valaki utólag beépíti a minimumot, akkor is megkapja.
- Az egy képességbe egy ember által fejlesztendő TU eléggé "definiálatlan" volt a korábbi programban, ezt egyértelműsítettem. Egy embernek egy KT képességbe 10+képesség szintje*20 TU-t kell fejlesztenie ahhoz, hogy használni tudja. Az aktuálisan fejlesztett képességbe fejleszthet ennél többet is. Ha a jelenlegi képesség fejlesztésekor még van maradék TU még régről, azaz az aktuális képesség költségét feleztük, akkor az emberenkénti minimum is feleződik. Ha valaki olyan képességbe fejleszti a minimumot, amit a KT korábban már kifejlesztett, akkor számára a kedvezmény nem érvényesül.
- Beraktam azt, hogyha valaki az aktuális képességet fejleszti, de még nem érte el a minimumot, akkor is fejleszthessen, ha a képességhez már 0 kell (ez azért fontos, mert ha van maradék, így csak a felét kell fejlesztenie).
- Ezenkívül a karakterlapon a képességfás kiírást újraírtam, hogy minden fontos információt tartalmazzon.
* Még egy apróság: Danair ötlete alapján az agyrém nevű szörny kapott egy tápos ritka kincset.
* *** 2009.03.02. *** - Frissítettem a TFFree programot, ennek köszönhetően a Free verzióban is megszűnt az a korábbi hiba, aminek köszönhetően a karakterek -5 sebzést kaptak.
- A képességfás fejlesztésnél valamiért Szilárd bent felejtett néhány képességet, amire Zoli az elején explicit leírta, hogy a képességfás fejlesztésnél ezek nem működnek, ezért ezeket kiszedtem (vértestvér öregedés, szent tölgy és nekrofun affinitás tvp költség módosítása, tulajdonság tf-elő képesség).
- Ezzel párhuzamosan, a fórumon történt felvetéseket kielemezve és átgondolva, az új EF parancs költségét 10 TVP-ről 7-re csökkentettem.
- A kedvenc táborhely (503) nem működött. Javítottam.
- Zaforion esszenciájának használatakor most már megjelenik a szöveg.
- A tudati portya (501) képességről, sajnos, ebből jóformán egyetlen programsor sem úgy működött, ahogy kellett volna, az egészet újraírtam, illetve a távolság*2 TVP emberenkénti költséget távolság*1 TVP-re csökkentettem.
- Most már a ryuku őrtorony által kreált szopókövet is azonnal semlegesíti az áldott kő vagy ősi nyaklánc.
- A munka gyümölcse most már a RoMbolás parancsnál is működik.
- Az FTV beállításoknál a 90-es szintkorlátot kitoltam 99-re, mivel már van 90. szint fölötti karakter, akire a korábbi verzióval az FTV nem működött.
- A karakterlapon most már az is megjelenik, hogy a Közös Tudatod milyen régi típusú képességekkel rendelkezik.
- Elkészültem 3 új tudati képességgel, ezek a tudati gyorsítás (513, +1 lőfegyver támadás), tudati kitérés (szint/4% esély a lőfegyver elkerülésére) és a tudati kontaktus (517, 3 helyett hat direkt kontaktus lőhető egy körben, ha olyanra lövöd, akinek nincs vp-je, az sebződik). Az utóbbi képességet kiegészítettem a leírtakhoz képest azzal, hogyha olyan ellenfélre lövöd, akinek van vp-je, az eddigi max 120 helyett max 180 vp-t szívsz belőle.

Üzenet küldése a karakternek